Forum » Igre » EVE Online
EVE Online
antonija ::
Jst sm pa vceraj prisel do lvl2 agenta za misije (quality -18) in pogruntal, da se bolj splaca nizji lvl agent z visjim qualityjem (vec dnarja, vec loyalty points, hitrejsi standing increase). Tko da dans sibam nazaj k mojmu lvl1 quality 19 agentu za tolk casa da bo ratu kaksen dober lvl2 agent avalible. Pa destroyer ni ravno najboljsi za lvl2 misije, razen ce nimas gunnery skillov dovolj visoko (pa elektronike tud da imas sploh dost CPUja in powerja za 8 turretov).
A cruiserji imajo ze middle turrete a so se zmeraj na small?
A cruiserji imajo ze middle turrete a so se zmeraj na small?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Rokomah ::
Stalno imam premalo CPUja glede na opremo, ki si jo želim montirati.
Kako to povečam?
Z implanti že (katere priporočate), kaj še povečuje CPU???
Implanti so problem v tem, da so za stalno, ga ne moreš menjavati, zato me zanima, kaj mi tukaj priporočate?
Kako to povečam?
Z implanti že (katere priporočate), kaj še povečuje CPU???
Implanti so problem v tem, da so za stalno, ga ne moreš menjavati, zato me zanima, kaj mi tukaj priporočate?
antonija ::
Lahko si nabavis CPU upgrade... Lahko pa natreniras skille ki znizujejo porabo CPUja za doloceno skupino orozja/orodja.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Atos ::
sej ne mislim noret v večje ladje hitro, samo ne vidim razloga zakaj bi sedaj kupoval nekega destroyera, če pa lahko lvl 1 misije delam komot s Tristanom. Pač naberem dovolj ISK-jev, natreniram skille za udobno vožnjo Thoraxa (to ne pomeni samo minimum skillov) in skočim direkt v njega. Za tem pa mislim kr nekaj časa ostat na njem, da se spodobno pripravim na nekaj večjega.
antonija ::
Na zacetku je destroyer ubistvu fajn za lvl1 misije ce imas salvae skill, ker imas ogromno turretov lahko gor in hitro popucas "svinjarijo" za sabo. Pol pa tisto kar salvagas prodas ali pa porabis za izdelavo. Za PvP je pa destroyer zanic (vsaj za zacetnike z malo skilla) ker gor ne mores obesit veliko rozja (zmanjka CPUja, zmanjka powerja), pocasen, neokreten, signature radius do beograda...
Uglavnem jst bom na destryerju do konca lvl1 misij + se toliko da bom lahko vozil eno normalno opremljeno fregato. Dnar pa itak ni tak velik problem, ker ti ze samo storyline misije navrzejo par milijonov, ce mas pa dobrega lvl1 agenta pa sploh ni panike.
Kolk pa kaj placujejo (ISK in loyalty points) high quality lvl2 in lvl3 agenti?
Uglavnem jst bom na destryerju do konca lvl1 misij + se toliko da bom lahko vozil eno normalno opremljeno fregato. Dnar pa itak ni tak velik problem, ker ti ze samo storyline misije navrzejo par milijonov, ce mas pa dobrega lvl1 agenta pa sploh ni panike.
Kolk pa kaj placujejo (ISK in loyalty points) high quality lvl2 in lvl3 agenti?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
BigWhale ::
Cruiserji lahko ze medium turrete montirajo. Moras pa vedet, da imajo medium turreti precej slabsi tracking in manjsi resolution in zato tezje trackajo hitre tarce in tezje zadanejo manjse tarce.
CPU povecujejo skilli in CPU upgrades.
Electronics poveca sam CPU output. Weapon upgrades ti zmanjsa porabo CPUja za posamezne turrete. Potem so pa se drugi skilli, ki zmanjsujejo porabo CPUja za ostale komponente.
LVL3 misije so pa precej boljs placane. Se ze o milijonih pogovarjas. :) Ne vedno, vcasih pa. :)
Se kar splaca delati misije. So pa nekatere lvl3 misije precej tezje in se ti zna hitro zgoditi, da se precenis. :) Vecina jih pa dela v battleshipih. Jaz sem jih v cruiserjih. :)
CPU povecujejo skilli in CPU upgrades.
Electronics poveca sam CPU output. Weapon upgrades ti zmanjsa porabo CPUja za posamezne turrete. Potem so pa se drugi skilli, ki zmanjsujejo porabo CPUja za ostale komponente.
LVL3 misije so pa precej boljs placane. Se ze o milijonih pogovarjas. :) Ne vedno, vcasih pa. :)
Se kar splaca delati misije. So pa nekatere lvl3 misije precej tezje in se ti zna hitro zgoditi, da se precenis. :) Vecina jih pa dela v battleshipih. Jaz sem jih v cruiserjih. :)
antonija ::
Jaz ze za lvl1 misijo dobim 300-400 kISK ce jo koncam v zglednem casu (bonus) in pa 100-200 loyalty pointov. To velja za lvl1 quality 19 agenta. Sem sel k lvl2 quality -18 agentu pa mi je dal 100 kSIK (bonus vkljucen) in pa okrog 50 loyalty pointsov za lvl2 misije, ki so tezje in vzamejo vec casa (in nabojev). Ergo: jaz bom vztrajal na nizjih lvl misijah dokler ne dobim dobrih agentov za visji lvl.
Kako se pa potem oborozuje cruiserje? 1/2 middle in 1/2 small? A se dodaja tracking computerje in podobne zadeve?
Kako se pa potem oborozuje cruiserje? 1/2 middle in 1/2 small? A se dodaja tracking computerje in podobne zadeve?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Mavrik ::
Jaz sem za Lvl2 misije mel na mojem Cruiserju praktično izključno samo Assault Launchere z Light raketami, ker še tudi pri teh redko srečaš cruiser nasprotnike, tako da so middle launcherji precej neučinkoviti. Sem pa jih resno nameraval zamenjati z middle launcherji in dodanim target painterjem.
The truth is rarely pure and never simple.
antonija ::
Mal sem bral eve-online forum pa me ale tracking matra... kolk slabsi je tracking medium orozja? A to pomeni da medium ne zadane malih ladjic sploh,a jih vedno samo "nalahno opazli" in jih se vedno sklati? Pa kolk pomagajo razni targeting computerji, pa target painterji in podobna sara?
Predvsem pa: na kaksni razdalji (km) ponavadi streljate lvl2 in lvl3 misije?
Predvsem pa: na kaksni razdalji (km) ponavadi streljate lvl2 in lvl3 misije?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
BigWhale ::
Antonija, odvisno za kaj. Jaz sem imel Thoraxa za PvE. 1600mm plating. Dva aktivna hardenerja in 5x 150mm Tech 2 rail guns, A/M ammo. To je bolj medium-short range setup. Pri katerem NE izkoristis bonusa, ki ti ga da thorax na medium turrents.
To je bilo dovolj za vse lvl3 misije.
PvP je zanimiva kaka 'Blasterax' varianta. 5x heavy blaster v kombinaciji z EAN, z obveznim webberjem in scramblerjem. Tukaj je skoraj obvezen tudi cap booster, ker ti v tej konfiguraciji precej hitro zmanjka capa.
Drugace je pa za lvl3 misije bil kar uporaben tudi Brutix. 7x200mm railguns, A/M ammo, webber in polno cap rechargerjev. :)
Sedaj je stvar malo drugacna, saj lahko namesto cap rechargerjev das na ship Rig-e, ki ti povecajo recharge rate za 15%, kar je slabse od boljsih rechargerjev ampak imas potem mid-slote fraj.
Zdaj sem nekaj dni malo experimentiral z Enyotom. Lusna mala zverca. Battleship brez NOS-a/smartbomb/dronov je mala malca. ;>
To je bilo dovolj za vse lvl3 misije.
PvP je zanimiva kaka 'Blasterax' varianta. 5x heavy blaster v kombinaciji z EAN, z obveznim webberjem in scramblerjem. Tukaj je skoraj obvezen tudi cap booster, ker ti v tej konfiguraciji precej hitro zmanjka capa.
Drugace je pa za lvl3 misije bil kar uporaben tudi Brutix. 7x200mm railguns, A/M ammo, webber in polno cap rechargerjev. :)
Sedaj je stvar malo drugacna, saj lahko namesto cap rechargerjev das na ship Rig-e, ki ti povecajo recharge rate za 15%, kar je slabse od boljsih rechargerjev ampak imas potem mid-slote fraj.
Zdaj sem nekaj dni malo experimentiral z Enyotom. Lusna mala zverca. Battleship brez NOS-a/smartbomb/dronov je mala malca. ;>
BigWhale ::
Hm tkole je.
Najboljs da tole preberes, ker je tale tracking kar kompleksen. Oziroma vse skupaj. Ampak samo tako nahitro:
Najprej je range in fallof range. Pri optimal range je zadetek 100%, pri optimal + fallof je zadetek 50%.
Potem imas signature resolution turreta in signature radius targeta. Manjsi kot je signature resolution od turreta lazje zadanes tarco. Manjsi kot je signature radius targeta, tezje zadanes. Torej, vedno je bolje imeti precej manjsi signature resolution kot ima target signature radius.
Na koncu pride se turret tracking speed in target transversal velocity. Vecji je tracking speed, hitreje se lahko turret vrti in spremlja tarco. in vecji kot je trasnversal velocity tarce tezje je zadet to tarco. Kanoni ne enostavno ne obracajo dovolj hitro.
Targeting computer poveca range in tracking za kakih 10% odvisno od tega kaj uporabis. Potem so tukay se razny gyro stablizatorji, ki ponavadi povecajo damage in range, target painter pa 'poveca' signature tarce.
Jaz sem, ko sem delal misije, prvi strel naredil takoj ko sem lahko lockal tarco. Zato, da so vsi drugi mene lockali. Potem sem na 45km drone poslal, kar je maximum za medium drone (v bistvu se da range se povecati ampak to so ze detajli), 150mm kanone sem zacel vklapljat nekje na optimal + 50% fall-off range. Vklopis tactical overlay in gledas kdaj se pripelje ship dovolj blizu. Isto je bilo z medium kanoni.
Vedno vse tarce eno za drugo.
Najboljs da tole preberes, ker je tale tracking kar kompleksen. Oziroma vse skupaj. Ampak samo tako nahitro:
Najprej je range in fallof range. Pri optimal range je zadetek 100%, pri optimal + fallof je zadetek 50%.
Potem imas signature resolution turreta in signature radius targeta. Manjsi kot je signature resolution od turreta lazje zadanes tarco. Manjsi kot je signature radius targeta, tezje zadanes. Torej, vedno je bolje imeti precej manjsi signature resolution kot ima target signature radius.
Na koncu pride se turret tracking speed in target transversal velocity. Vecji je tracking speed, hitreje se lahko turret vrti in spremlja tarco. in vecji kot je trasnversal velocity tarce tezje je zadet to tarco. Kanoni ne enostavno ne obracajo dovolj hitro.
Targeting computer poveca range in tracking za kakih 10% odvisno od tega kaj uporabis. Potem so tukay se razny gyro stablizatorji, ki ponavadi povecajo damage in range, target painter pa 'poveca' signature tarce.
Jaz sem, ko sem delal misije, prvi strel naredil takoj ko sem lahko lockal tarco. Zato, da so vsi drugi mene lockali. Potem sem na 45km drone poslal, kar je maximum za medium drone (v bistvu se da range se povecati ampak to so ze detajli), 150mm kanone sem zacel vklapljat nekje na optimal + 50% fall-off range. Vklopis tactical overlay in gledas kdaj se pripelje ship dovolj blizu. Isto je bilo z medium kanoni.
Vedno vse tarce eno za drugo.
Rokomah ::
@BigWhale
....mater, to je že prava znanost !!! ;)
Kot kaže moraš dobesedno študiozno pristopiti k celi stvari, da si vsaj približno dober :)
Uh, jest se še kar trudim s Agenti in njihovimi misijami in počasi prihajam n L2.
Povečal sem čas igranja na dan in včeraj prvič 3h skupaj.
Me pa zanima, ali je bolje leteti misije enega agenta ali mešano, da si standing dviguješ pri vseh???
Priporočam, da tisti ki imajo očitno že veliko izkustva, naj nadaljujejo z opisi in komentarji, saj mi noobi vse preberemo in še kako prav pride.
LP
....mater, to je že prava znanost !!! ;)
Kot kaže moraš dobesedno študiozno pristopiti k celi stvari, da si vsaj približno dober :)
Uh, jest se še kar trudim s Agenti in njihovimi misijami in počasi prihajam n L2.
Povečal sem čas igranja na dan in včeraj prvič 3h skupaj.
Me pa zanima, ali je bolje leteti misije enega agenta ali mešano, da si standing dviguješ pri vseh???
Priporočam, da tisti ki imajo očitno že veliko izkustva, naj nadaljujejo z opisi in komentarji, saj mi noobi vse preberemo in še kako prav pride.
LP
antonija ::
Mene so na rookie chanelu poducili naj se drzim ene firme (agenti so namrec od NPC firm), ker ko pri lvl1 agentu dvignes standing, gres lahko na lvl2 in tako dalje. Ti pa priporocam da pejd cimprej na lvl1 agenta ki ima quality blizu 20, ker ti bo dajal vec denarja&standinga&loyalty pointov kot pa low quality lvl2 agent. (preverjeno ta teden) Jaz bi moral danes pridet do dobrega lvl2 agenta da bom vsaj videl kolk kaj placa za lvl2 misije (tisti z nizjim quality je placeval mizerno).
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
destiny ::
Če hočeš čim več combat misij, je najbolš delat misije za Command sekcijo NPC corpa. Po svojih izkušnjah dajo command agenti tud več težjih in seveda boljš plačanih misij. Na splošno pa bi moral dat agent z višjim lvl in najnižjim quality boljšo nagrado kot agent z nižjim lvl in visokim quality. Se pa seveda kdaj naredi da ti nek agent zaporedno ponudi enako misijo, ki pa je lahko zelo lahka ali pa precej težka in dolgotrajna.
Vesoljc ::
sam sem najdu precej lepo lokacijo v caldari spacu, pri corpu internal security, ki ima trenutno samo en office (afaik). ima pa 7(!) agentov razlicnih levelov. trenutno lahko dostopam do treh, je pa ful fajn, ker vzames vse tri misije, nardis en krog (2-3 jumpa) ter poberes dnar od vseh treh, pa rating corpa ti gre pa trojno gor... zakon :)
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
bozjak ::
Rokomah: al pa gres na missle pa ti o vsm tem sploh ni treba vedet ;) pol te bo samo zanimal kolk velika tarca je pa ker dmg tanka in to je to ;)
yup, men osebno so missli velik bl vsec kokr gunnery... je pa res da tko pa rabs se dobre drone skille za lvl4 misije (prhrante si iskusnjo streljanja torpedov na frigate... bolj boli denarnico kot frigato :S)
Lp
yup, men osebno so missli velik bl vsec kokr gunnery... je pa res da tko pa rabs se dobre drone skille za lvl4 misije (prhrante si iskusnjo streljanja torpedov na frigate... bolj boli denarnico kot frigato :S)
Lp
http://upor.blogec.si
http://bozjak.deviantart.com
http://bozjak.deviantart.com
antonija ::
Tole sem hotu vprasat: Pri nas sem zasledil da edino mantisplus prodaja eve-online timecarde. Nacelno bi lahko placal tudi s kartico direktno pri eve-online, ampak mi gorenjski hudicek ni dal miru in sem sel na ebay iskat bolj ugodne kupcije (in jih nasel). Tukaj pa nastopi dilema: Time card code kupljene na ebayu prodajalci posiljajo po emailu. A se je kdo ze spuscal v kaj taksnega in kako varna je zadeva?
Sicer pa stane 30 dni okrog 15EUR (pa se nekaj ISkjev ti dajo zdraven) tako da tud ce me nategeno ne izgubim ravno veliko...
EDIT: US online shopi pocnejo isto stvar (prodaja timecoda po emailu) za 15USD, kar je se ceneje... A je to "legalno" (lahko pride do kaksnih problemov pri connectanju/igranju)?
Sicer pa stane 30 dni okrog 15EUR (pa se nekaj ISkjev ti dajo zdraven) tako da tud ce me nategeno ne izgubim ravno veliko...
EDIT: US online shopi pocnejo isto stvar (prodaja timecoda po emailu) za 15USD, kar je se ceneje... A je to "legalno" (lahko pride do kaksnih problemov pri connectanju/igranju)?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: antonija ()
BigWhale ::
Naceloma, ce je thrustworthy prodajalec potem ti z GTCjem nimas tezav.
Jaz se s tem se nisem ukvarjal, enostavno enkrat na tri mesece placam oziroma pustim, da mi cufnejo narocnino. Se najmanj tezav. :)
Jaz se s tem se nisem ukvarjal, enostavno enkrat na tri mesece placam oziroma pustim, da mi cufnejo narocnino. Se najmanj tezav. :)
BigWhale ::
Ma, rakete so tako, tako...... :)
Najboljs je letet misije s tistim corpom, ki ima station blizu kakega asteroid fielda, kjer je polno omberja in imajo rafinerijo, ki ima 50% default yield.
Tako potem, ko miniras in rafiniras ore, nimas nevem kakih izgub. ;>
Najboljs je letet misije s tistim corpom, ki ima station blizu kakega asteroid fielda, kjer je polno omberja in imajo rafinerijo, ki ima 50% default yield.
Tako potem, ko miniras in rafiniras ore, nimas nevem kakih izgub. ;>
antonija ::
Katera pa je sploh najbolj donosna ruda v high-sec sectorjih?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
BigWhale ::
V Gallente in Minmatar space, Omber. V Caldari space plagioclase in v Amarr space Kernite.
Sicer pa najbolje, da pogledas roid grid.
Lahko pa seveda k nam prides minirat v 0.0. ;)
Sicer pa najbolje, da pogledas roid grid.
Lahko pa seveda k nam prides minirat v 0.0. ;)
antonija ::
Se tole me zanima:
Miniranje z Giant Secure Can in industrial shipom
V mislih sem imel zadevo nekako takole:
- Gres v industrial, vzames can in ga odpeljes k asteroidom
- Gres nazaj v bazo po nekaj kar ima lahko na sebi veliko mining laserjev in gres minirat
- Ore sproti odlagas v can dokler ni poln
- Ko je can (ali vec njih) poln, gres nazaj v station po industrial ship in odpeljes can (ali vec njih) nazaj (oz izpraznis can direktno v cargo bay od industriala).
A je to casovno optimalen postopek? Ce ni, kaksen je optimalen postpek? Kaksen link, guide, howto...
Miniranje z Giant Secure Can in industrial shipom
V mislih sem imel zadevo nekako takole:
- Gres v industrial, vzames can in ga odpeljes k asteroidom
- Gres nazaj v bazo po nekaj kar ima lahko na sebi veliko mining laserjev in gres minirat
- Ore sproti odlagas v can dokler ni poln
- Ko je can (ali vec njih) poln, gres nazaj v station po industrial ship in odpeljes can (ali vec njih) nazaj (oz izpraznis can direktno v cargo bay od industriala).
A je to casovno optimalen postopek? Ce ni, kaksen je optimalen postpek? Kaksen link, guide, howto...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Blazzz ::
The complete miners guide . Drugace pa ja, ce si sam je postopek nekako tako kot si rekel, vendar moras Secure Can-e anchorat, ce zelis da ti jih nihce ne ukrade. Ce te kraja ne skrbi potem lahko miniras direktno v jetcan.
BigWhale ::
Casovno optimalen postopek je, da miniras v kanto, ki jo prazni nekdo drug. :)
Giant secure container je precej premjahna zadeva, saj ga covetor napolni na vec kot 3/4 v enem ciklu, torej v treh minutah miniranja.
Drugace pa, ja.. what he said. :)
Complete miners guide je precej dobro branje.
Giant secure container je precej premjahna zadeva, saj ga covetor napolni na vec kot 3/4 v enem ciklu, torej v treh minutah miniranja.
Drugace pa, ja.. what he said. :)
Complete miners guide je precej dobro branje.
antonija ::
A obstajajo se vecji can-i?? Giant secure ima 3000+nekaj m3...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
antonija ::
Navaden jetcan (ko nekaj jetison-as) ima volumen 27.000 m3. Kako potem z industrialom spravis to robo do baze? A se da haulat can nazaj, a je treba prelagat rudo iz cana v industrial in v vecih rundah odpeljes nazaj? Ni mi se cisto jasna logistita, pa raje vprasam preden kupim ;)
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
BigWhale ::
Miniras v kanto, potem, ko jo napolnis, najprej premeces v drugo kanto in potem imas cca eno uro casa, da jo spraznis in zvozis na outpost.
Tam prodas ore oziroma ga rafiniras, ce imas dovolj visoke skille.
:)
Tam prodas ore oziroma ga rafiniras, ce imas dovolj visoke skille.
:)
antonija ::
To se pravi da ni variante da bi can "priklopil" na eno ladjo in ga odpeljal nazaj? (kot prikolico) Ker potem je fora industrialov samo velik storage prostor in comvec low power slotov za cargo expanderje.... sem mislil da ime "industrial" implicira na kaksno posebno lastnost (uporaba can-a kot prikolice)...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
BigSexy ::
Ker potem je fora industrialov samo velik storage prostor in comvec low power slotov za cargo expanderje
Jep, to je to :)
To Infinity And Beyond !
antonija ::
Malce razocaran, ampak zdaj vsaj vem pri cem sem ;) Secure canov vecjih od "giant" sklepam da tud ni.... solo mining sucks ass big time (compared to gang or corp mining)
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
BigWhale ::
Najvec kar lahko spravis v enega haulerja je okrog 38.000 kubikov. To je Iteron V s petimi Tech2 expanderji, tremi rigi za dodaten cargo prostor in z giant secure cani v cargo holdu.
Hint, giant secure kanta ima 3900 kubikov prostora, volumen pa 3000 kubikov. :)
V teoriji lahko kanto odvleces do postaje. Vklopis traktor, in jo vleces... Samo bos doooolgo rabil, da bos prisel do postaje. Ce je v istem sistemu, ce ni, potem si screwed. :P
Hint, giant secure kanta ima 3900 kubikov prostora, volumen pa 3000 kubikov. :)
V teoriji lahko kanto odvleces do postaje. Vklopis traktor, in jo vleces... Samo bos doooolgo rabil, da bos prisel do postaje. Ce je v istem sistemu, ce ni, potem si screwed. :P
antonija ::
That is good to know. Pomojem bm kmalu poiskal kaksne corp kjer bo zadeva lazje izvedljiva... sam rabim takega laid back in takega ki operira v ne prevec nevarnih sektorjih (vsaj za zdaj), kasneje bom pa tud sam probal PvP in 0.0 mining.
Za miniranje (corp) je potem najbolje da ima na maso minerjev in enega transporterja ki v enem susu odpelje vso rudo in problem resen.
Kaj je pa treba narest da lahko odpres svoj corp?
Za miniranje (corp) je potem najbolje da ima na maso minerjev in enega transporterja ki v enem susu odpelje vso rudo in problem resen.
Kaj je pa treba narest da lahko odpres svoj corp?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
BigWhale ::
Nekaj denarja moras imeti za odpret corp, poiskati moras outpost kjer je se kak office fraj in to je to. Potem placujes najemnino za office. Za ustanovitev corpa pa rabis kak milijon se mi zdi... Tam nekje.
0.0 solo mining je prakticno nemogoc. Razen ce se s kom ne zmenis, da ti dovoli minirati pri njih.
Nas corp sicer operira v 0.0 ampak je stvar kar varna. Za 0.0 mining nucas vsaj enega, ki te varuje med miniranjem, razen ce ne miniras v battleshipu, kar je pa potratno v bistvu. Potem pa enega ali dva, da odvazata ore. Odvisno od tega koliko jih minira. :)
Mi miniramo z enim covetorjem in enim retrieverjem, ce imamo corp mining op. Eden z Iteronom 5, komaj sproti odvaza. Ostali pa varujejo pred rati.
Cilj je to, da se minerci cim manj premikajo, saj je bolje eno minuto minirat, kot se eno minuto okrog vozit. :)
Hm, s cim pa trenutno miniras?
0.0 solo mining je prakticno nemogoc. Razen ce se s kom ne zmenis, da ti dovoli minirati pri njih.
Nas corp sicer operira v 0.0 ampak je stvar kar varna. Za 0.0 mining nucas vsaj enega, ki te varuje med miniranjem, razen ce ne miniras v battleshipu, kar je pa potratno v bistvu. Potem pa enega ali dva, da odvazata ore. Odvisno od tega koliko jih minira. :)
Mi miniramo z enim covetorjem in enim retrieverjem, ce imamo corp mining op. Eden z Iteronom 5, komaj sproti odvaza. Ostali pa varujejo pred rati.
Cilj je to, da se minerci cim manj premikajo, saj je bolje eno minuto minirat, kot se eno minuto okrog vozit. :)
Hm, s cim pa trenutno miniras?
antonija ::
Trenutno ne miniram sploh, ker ravnokar dotreniravam skille za Thoraxa za misjje furat. Nacelno imam v planu se nekaj casa furat misije (lvl2, tam nekje da do nekaj 10 ali nekaj 100 milijonov pridem, zdaj jih imam 15), pol sem pa razmisljal da bi se malo v "umazane" posle spustil (rudarjenje). Ceprav sem ob izbiri karakterja izbral da sem inzenirec, tako da bi lahko tud production zacel furat, samo tam samo nastimas ker proukt hoces in to je to. Vmes pa rabis se kaj drugega za pocet.
A rabite (verjetno sele konec marca, v zacetku aprila) kaksnega za production?
A rabite (verjetno sele konec marca, v zacetku aprila) kaksnega za production?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Rokomah ::
Sem enkrat že spraševal pa nisem dobil odgovora. Upam da bo sedaj bolje ;)
Sprašujem namreč, ali je bolje da sprejemam misije od enega agenta ali od več različnih?
Standinge pri agentih imam nekje 2.0, pri frakcijah pa nekje 1.75.
Po mojem mnenju sem naredil že kar precej misij (cca.50 ), pa še vedno nisem višje kt L1 Q16 . Kaj delam narobe???
Sprašujem namreč, ali je bolje da sprejemam misije od enega agenta ali od več različnih?
Standinge pri agentih imam nekje 2.0, pri frakcijah pa nekje 1.75.
Po mojem mnenju sem naredil že kar precej misij (cca.50 ), pa še vedno nisem višje kt L1 Q16 . Kaj delam narobe???
antonija ::
Ce delas vec misij za agente od ene firme potem je to superca. Ce pa delas za razlicne firme potem pa pri vsaki dbis nekaj standinga, ampak pri nobeni pa nic konkretnega.
Jaz sem z destroyerjem prisel v nekaj dneh (recimo treh, mogoce stirih) od low quality lvl1 agenta (internal security) do high quality lvl2 agenta (isto internal security). Tukaj se je pa ustavilo ker destroyer nekako nima sans proti cruiserjim :( Ubistvu unici me ne nobeden, amapk jaz bi rabil vsaj 15 minut da sestrelim enega cruiserja, kar pa niti ni tako zabavno, pa se drago je.
Jaz sem z destroyerjem prisel v nekaj dneh (recimo treh, mogoce stirih) od low quality lvl1 agenta (internal security) do high quality lvl2 agenta (isto internal security). Tukaj se je pa ustavilo ker destroyer nekako nima sans proti cruiserjim :( Ubistvu unici me ne nobeden, amapk jaz bi rabil vsaj 15 minut da sestrelim enega cruiserja, kar pa niti ni tako zabavno, pa se drago je.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
BigWhale ::
antonija,
Specificno za production ne. Samo zato namrec, s tem je tako malo dela, ker si delamo sproti dolocene module za shipe in ammo. Ampak, ce imas te skille, ni nobene skode.
Trenutno je vseeno kaj znas. Oziroma v cem si najboljsi. Ce bos lahko podgane pobijal bo cool, ce bos lahko miniral bo cool, ce bos odvazal robo bo tud cool. :) Je pa zazeljeno, da znas vsaj battlecruiser vozit... Tam so rati kr trdi in cruiser gre prehitro v franze. :)
Specificno za production ne. Samo zato namrec, s tem je tako malo dela, ker si delamo sproti dolocene module za shipe in ammo. Ampak, ce imas te skille, ni nobene skode.
Trenutno je vseeno kaj znas. Oziroma v cem si najboljsi. Ce bos lahko podgane pobijal bo cool, ce bos lahko miniral bo cool, ce bos odvazal robo bo tud cool. :) Je pa zazeljeno, da znas vsaj battlecruiser vozit... Tam so rati kr trdi in cruiser gre prehitro v franze. :)
antonija ::
No, pol pa sploh lahko izkoristim se ta mesec za treniranje skillov (BTW, kateri skill naj nastimam za priblizno 28 dni, toliko me namrec vmes ne bo blizu racunalnikov??) in nabiranje izkusenj/ISKjev.
Ker nisem glih najjaci fighter po dusi, bi veliko raje imel spaceship skille tolk da udobno prezivim rate v 0.0, ker vec itak ne rabim. Tale EVE je cist prevec zakomplicirana, se real life je vcasih lazji...
Ker nisem glih najjaci fighter po dusi, bi veliko raje imel spaceship skille tolk da udobno prezivim rate v 0.0, ker vec itak ne rabim. Tale EVE je cist prevec zakomplicirana, se real life je vcasih lazji...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
antonija ::
Problem je edino sparvit skill na lvl4 do 9.marca. Ampak bi moralo it. Jutri ob 8.00 bo cruiser na lvl3, pol bom pa ze naprej izracunal. A EVEmon zna izracunat cas vnaprej (za recimo dva levela) kolk bo trajalo?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
antonija ::
Kater skill pa je tak da se ga splaca najbolj furat do lvl5? Recimo eden izmed mininga, pilotiraja al pa gunneryja?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
BigWhale ::
Vse. ;)
Gunnery skille nucas. Ship skille tudi ampak slednje treniras sproti, po potrebi. Ceprav Cruiser na V bos verjetno prej ali slej nucal. :)
Gunnery skille nucas. Ship skille tudi ampak slednje treniras sproti, po potrebi. Ceprav Cruiser na V bos verjetno prej ali slej nucal. :)
antonija ::
Well then, cruiser V it is!!
P.S.: Zakaj je pa tako pomemben cruiser V? Za battleshipe?
P.S.: Zakaj je pa tako pomemben cruiser V? Za battleshipe?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Rokomah ::
Kako se rešil Light Missile Sentry, ki me začne obstreljevati na 40 km, jest pa moram priti na razdaljo 20km, kjer evakuiram neko poškodovano ladjo.
Imam Catalyst destroyer, ki strelja šele na 30km, učinkovito pa na 20-25km.
Imam Catalyst destroyer, ki strelja šele na 30km, učinkovito pa na 20-25km.
antonija ::
Lahko nastimas defender missles (nekaksne proti-rakete) ali pa hitro noter in ga sesujes preden on tebe:)
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Elite dangerous (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 30791 (590) | DJ-DUST |
» | Star Wars - The Old Republic (strani: 1 2 3 4 … 16 17 18 19 )Oddelek: Igre | 138205 (67916) | ahac |
» | Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Novice / Igre | 150834 (115342) | Truga |
» | katero MMORPG priporočate (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 7976 (5213) | pr0sac |
» | Resničnost - MMORPG (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / --Nerazporejeno-- | 12384 (7670) | Pyr0Beast |