Forum » Loža » Zavorne ploščice za kolo z diskom
Zavorne ploščice za kolo z diskom
WarpedGone ::
Dobri v-breaki so vec kot dovolj.
Dokler ne zapelješ v 10 centi blata da ti fino zasvinja obroč in gumice V-brakeov.
Ja, dokler je vse tiptop in čisto, so V-braki konkurenčni. Ob prvi svinjariji na kolesu je pa razlika lahko tut življenskega pomena.
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
vsi vedno nekaj imajo proti mehanskim diskom, pa vsakemu prodajalcu vedno rečem le: še ena stvar več ki lahko odpove, seveda pa tisti diski debeline pol milimetra niso vredni nič.
ne vem no, po nekaj 1000 prevoženih km na mehanskem disku, sem sedaj le malce nategnil zajlo zaradi obrabe ploščic in gremo dalje, v-break sem pa zadaj zamenjal lani tudi prvič. večino zaviranja pa opravi sprednji disk, in ker ne živim ravno na ravnini je zaviranja precej (tudi vratolomnega zaviranja, ko disk trpi po 5 sekund in več, na kakšnih ekstremnih spustih)
Uaaaaaaaaa, res ekstremni spusti, da trpi 5 sekund in več. Kaj pa ko se spustiš za 1000 višincev v enem kosu, v 15 do 20 minutah? Okej, nisi na zavorah ves čas, ampak precej časa.
In diski niso debeli pol milimetra, so debeli okrog dva milimetra z okrog 1,6 mm minimalne debeline, ko niso več uporabni.
Proti mehanskim diskom se ima iz preprostega razloga - premalo efekta za ceno/težo/whatever. Hidravlika dejansko močno poveča moč, in, pomembneje, izboljša občutek na ročki. Dandanes se resnejšega XC-ja ne da več predstavljati brez hidravličnih diskov. Vzpone mogoče že, XC-ja oz. sploh kaj hujšega pa ne.
šernk ::
Uaaaaaaaaa, res ekstremni spusti, da trpi 5 sekund in več. Kaj pa ko se spustiš za 1000 višincev v enem kosu, v 15 do 20 minutah?
350m nadmorske v roku dobrih 600-800m ravnine bo dovolj ekstremno? s tem da ohranjaš z zaviranjem med spustom hitrost med 50 in 65km/h, spodaj te pa pričaka ovinek, katerega moraš speljati z 20km/h. več kot nekaj čez 5 sekund nimaš kaj zavirat na full, ker se že ustaviš, diska pa priporočam, da takrat ne tikaš, ker lahko jajca cvreš na njemu.
tako da ne mi o 20 minutnih spustih, ker sem jih prevozil že precej in dobro vem, kdaj zavore najbolj trpijo. ne trdim da so boljši mehanski od hidravličnih, vendar toliko slabši pa tudi niso, kot se jih prodaja, če se ti gre pa samo za težo, pa si lahko karbonsko ogrodje kupiš, moje mnenje je, da sama cena vzdrževanja hidravličnih zavor ni vredna tiste prednosti. in kot sem rekel, če boš kupil kolo za 200€ boš dobil pač gor tist 1mm debel disk (pa lahko je tudi 2mm, še vedno je že od daleč švoh), ki ni vreden nič in se zvije, ko ga grdo pogledaš, ko pa vprašaš prodajalca, zakaj je tako poceni, ja ima osnovno opremo (klime in torbice za mobitel ne dobiš zraven? ja vem slabši menjalnik itd...ampak spet odvisno zakaj boš tak menjalnik rabil, niso vsi za vse) in mehanske diske. povdarek seveda na "mehanske" in so zato toliko slabši. pač zavajanje kupcev, dejstvo pa ostaja, da se mehanske diske dobi večinoma le na cenejših izdelkih in so zato slabši.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
damjan1980 ::
bilo kak obrneš...zanič so, vsaj glede na "premalo efekta za ceno/težo/whatever", kot je že pipi rekel in to je bistvo.
Imel sem neke tektro mehanske. kila po tamalem, zavorne moči pa tolko, da ob polnem pritisku me niso bile sposobne spredaj na lape vržt preko belance. Po drugi strani sem imel vbrejke avid sd5 in 7, pobožaš ročko z mezincem in letiš ko supermen.
Edini res omembe vredni mehanski diski so kot že rečeno avid bb5 in 7. Jih imam tudi sam na xc kolesu in so puna kapa.
sploh pa ko te mehanske tiščijo na treking, ki ne vidijo drugega kot asfalta in najbolj poceni gorske, ki tudi kaj več kot šodra v najboljšem primeru ne vidijo, je to velik FAIL. So pa fancy in za debato v gostilni, da si frajer, ker imaš diske :)
Imel sem neke tektro mehanske. kila po tamalem, zavorne moči pa tolko, da ob polnem pritisku me niso bile sposobne spredaj na lape vržt preko belance. Po drugi strani sem imel vbrejke avid sd5 in 7, pobožaš ročko z mezincem in letiš ko supermen.
Edini res omembe vredni mehanski diski so kot že rečeno avid bb5 in 7. Jih imam tudi sam na xc kolesu in so puna kapa.
sploh pa ko te mehanske tiščijo na treking, ki ne vidijo drugega kot asfalta in najbolj poceni gorske, ki tudi kaj več kot šodra v najboljšem primeru ne vidijo, je to velik FAIL. So pa fancy in za debato v gostilni, da si frajer, ker imaš diske :)
g. Oden ::
damjan1980 je izjavil:
bilo kak obrneš...zanič so, vsaj glede na "premalo efekta za ceno/težo/whatever", kot je že pipi rekel in to je bistvo.
Imel sem neke tektro mehanske. kila po tamalem, zavorne moči pa tolko, da ob polnem pritisku me niso bile sposobne spredaj na lape vržt preko belance. Po drugi strani sem imel vbrejke avid sd5 in 7, pobožaš ročko z mezincem in letiš ko supermen.
Edini res omembe vredni mehanski diski so kot že rečeno avid bb5 in 7. Jih imam tudi sam na xc kolesu in so puna kapa.
sploh pa ko te mehanske tiščijo na treking, ki ne vidijo drugega kot asfalta in najbolj poceni gorske, ki tudi kaj več kot šodra v najboljšem primeru ne vidijo, je to velik FAIL. So pa fancy in za debato v gostilni, da si frajer, ker imaš diske :)
Če si imel probleme z nekimi starimi kilo težkimi Tektro mehaničnimi diski, si imel z njimi pač probleme. Kdo je rekel da slabih mehaničnih diskov ni? Še koliko jih je. Ne smeš pa vse zavore na tovrstnem principu metat v isti koš, ker so enostavno razlike med posameznimi modeli, serijami in firmami velike. Kakšni novejši Shimano, Hayes in seveda Avid mehanični diski, pa pri nastavitvah, ki sem jih napisal v enem od prejšnjih postov, predstavljajo boljšo rešitev kot večina V zavor, tudi stanejo nič več kot solidne V zavore oz. celo manj. Kot je WarpedOne dobro povedal, kaj boš naredil, ko sredi strmega spusta zapelješ v 10 cm blata? Z diski se odpelješ dalje, pri V zavorah pa se lahko zgodi kaj zelo grdega. Mislim da bi, ko je govora o zavorah, morala biti varnost vseeno na prvem mestu.
WarpedGone ::
Tektro so kakšne omembe vredne zavore?
Če že gledaš mehanske Tektro jih primerjaj z Tektro V-braki, ne pa no-name-shit mehanski diski z dobrim V-brake sistemov.
Še vedno pa ignoriraš porazno obnašanje tut super-duper top shit V-brake sistemov v dreku/blatu. Čisto vsaka guma zgubi praktično ves oprijem ko se zapaca z mokrim blatom.
Če že gledaš mehanske Tektro jih primerjaj z Tektro V-braki, ne pa no-name-shit mehanski diski z dobrim V-brake sistemov.
Še vedno pa ignoriraš porazno obnašanje tut super-duper top shit V-brake sistemov v dreku/blatu. Čisto vsaka guma zgubi praktično ves oprijem ko se zapaca z mokrim blatom.
Zbogom in hvala za vse ribe
šernk ::
Imel sem neke tektro mehanske. kila po tamalem, zavorne moči pa tolko, da ob polnem pritisku me niso bile sposobne spredaj na lape vržt preko belance.
človek, v tem je bistvo diska, da ti ne blokira tako hitro, pri visokih hitrostih, pri nizkih mi pa prav veselo blokira, če mal več sile uporabim.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
PrimozR ::
Uaaaaaaaaa, res ekstremni spusti, da trpi 5 sekund in več. Kaj pa ko se spustiš za 1000 višincev v enem kosu, v 15 do 20 minutah?
350m nadmorske v roku dobrih 600-800m ravnine bo dovolj ekstremno? s tem da ohranjaš z zaviranjem med spustom hitrost med 50 in 65km/h, spodaj te pa pričaka ovinek, katerega moraš speljati z 20km/h. več kot nekaj čez 5 sekund nimaš kaj zavirat na full, ker se že ustaviš, diska pa priporočam, da takrat ne tikaš, ker lahko jajca cvreš na njemu.
350 m nadmorske v 600-800 m ravnine je ~50% naklon. Oz. 20-25° kot. Na takšni strmini nimaš pogojev, da se v petih sekundah zaviranja pred ovinkom ustaviš, če azviraš na 20 km/h.
Če govoriš o 600-800 m ravnine (verjetno makadama), ne, ni ekstremno.
O temperaturah in načinu zaviranja mi pa res ni treba razlagati, hidravliko vozim že zadnjih 6 let. Je pa tako, za ilustracijo, prej omenjenih 1000 višincev spusta v 15-20 minutah v drugi smeri peš opraviš v približno dveh urah, z nekaj kondicije manj (tam do uro pa pol, proti uri za dobro pripravljenega rekreativca). Taoliko za ilustracijo ;)
Sicer pa kakšna pa je cena vzdrževanja hidravličnih zavor? Menjaš zavorne ploščice, tako kot pri hidravličnih. Po drugi strani pa ni treba menjati bovdnov in zajl, kar je pri mehanskih nuja, da zavore funkcionirajo na pol dobro. Pa od kje ti ideja da je teža takšna prednost hidravlike? Ne bi bil presenečen, če je prej slabost v primerjavi z mehanskimi. Gre se za zavorno moč in občutek na ročki, ki sta oba neprimerno boljša od mehanskih zavor.
2 mm disk pa, ne boš verjel, dobiš na zavori, ki stane 200 do 300 € na komplet (torej 400 do 600 € za par). Na oko se morda zdi švohoten, pa ni.
Imel sem neke tektro mehanske. kila po tamalem, zavorne moči pa tolko, da ob polnem pritisku me niso bile sposobne spredaj na lape vržt preko belance.
človek, v tem je bistvo diska, da ti ne blokira tako hitro, pri visokih hitrostih, pri nizkih mi pa prav veselo blokira, če mal več sile uporabim.
Mešaš jabolka in hruške. Hidravlika ima več moči - lažje blokira. Po drugi strani je s hidravliko recimo težje blokirati, zaradi prej omenjenega občutka na ročki.
Blokiraš lahko itak z vsem, tudi z V-brake. Brez skrbi. Samo potegneš kot junc in je problem rešen.
Da ne boš zdaj uletel z 'kaj ti bo moč, če lahko blokiraš' - na različnih podlagah in na različnih strminah lahko zaviraš z različnimi močmi. Z različnimi pozami na kolesu (težo daš naprej - več oprijema spredaj) lahko zaviraš z različnimi močmi. Pa tako je, s segrevanjem (oz. pregrevanjem) rotorja in ploščic načeloma izgubljaš moč. Zdaj kaj je bolje, da se z 2x zmanjša na x ali s 4x na 2x?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
msms ::
Poceni kitajske, original shimano ali te Slovenske ploščice. Se splača in so kakšne bistvene razlike med njimi ali je vseeno?
https://www.grasca.si/zavorne-obloge-si...
https://www.grasca.si/zavorne-obloge-si...
Scorpy84 ::
Poceni kitajske, original shimano ali te Slovenske ploščice. Se splača in so kakšne bistvene razlike med njimi ali je vseeno?
https://www.grasca.si/zavorne-obloge-si...
Vseeno, samo kitajcem bi se izogibal. Razlike kaj dosti ne bos opazil, saj imas dvobatne.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pregrevanje sprednjih zavor (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26703 (15865) | FireSnake |
» | novo kolo HervisOddelek: Šport | 5401 (4252) | Aston_11 |
» | Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 33990 (31517) | stratosD |
» | Zavorne ploščice za koloOddelek: Na cesti | 4912 (4296) | jype |
» | Nakup kolesaOddelek: Šport | 6649 (6217) | R0K |