» »

Zakaj je naše šolstvo v tako obupnem stanju kot je

Zakaj je naše šolstvo v tako obupnem stanju kot je

1
2
»

drejc ::

Je pa mojster kodek povedal tudi naslednjo modrost... kdor zna, dela; kdor ne zna, uči; kdor pa še učiti ne zna, je novinar;

p.s.: on uči :D
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse

Idesign ::

WhiteWolf, no jaz sem mislil na CRIMIju, ko je bilo omenjeno za Ivekove asistente. Sedaj boš rekel da je Zabukovšek mastermind, pa tisti lolek Al'Bundy look-a-like (ki bo dostojen Ivekov naslednik, lol) tudi??? OMG, pa če bi dal boljšega študenta (ki jih pa na računalništvu res ni veliko, mogoče 2 max na generacijo, ki znata in razumeta kaj sprogramirat) namesto njih bi bil nivo znanja večji.
Edini ki ve o stvareh na Crimi je samo Krašna.

O Kavčiču ni bilo debate, Horvata sem pozabil žel, oz. ni pustil kakšnega večjega vtisa. Taranenko me ni imel, je bil še prešmrkav takrat.

Kavčič obvlada saj je doktor iz FERIja, pa Horvat je tudi magister iz Ferija. Da pa ne rečem da je Vesel izpod kritike. To je to, ko so matematiki na delovnem mestu računalničarja. Taranenko je isti. In ko tako pogledaš vidiš da so dostojni edino Krašna (feri dr.), Kavčič (feri dr.) in Horvat (pogojno), ostali so pa mešalci megle. In iz 98% generacije nastanejo posledično mešalci megle.

Algoritme so vam črtali za 4 letnik, boš trdil da ne? Ker jih niste v 2 letih mogli spacat skupaj (izpit 2 letnika)... Sedaj ne vem čemu je vzrok, da so vam morali črtat pogoj, zgleda ste vsi enaki loleki, da teh bogih algoritmov (za katere sem sam porabil 3 ure pred izpitom, pa sem naredil brez problema)...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Idesign ()

Bela01 ::

Indesign: Noben ni črtal algoritmov za pogoj v 4. letnik. Je pa res, da sva samo dva bila, ki se nisva zarad algoritmov vpisala pogojno. Ostali so se. Noben pa ni črtal algoritmov.

Glede Krašne nimam kaj rečt. Tudi Kaučič je zelo dober - mi je kr jasno zakaj je šel v Lj. Taranenko tut ni slab - obvlada zadeve. Za ostale se pa trenutno ne spomnim. Sicer pa glede Ivana - on sploh ni računalničar, ampak fizik. Kak je pa prišel na to smer pa ne vem.

Svoj projekt pa ne nadaljujem iz razloga, ker Ivan ne bi bil zadovoljen oz. Krašna, ampak ker sem se odločla da bi iz tega šla delat diplomsko. To pa zato, ker se mi bo splačalo poznat in znat delat v Pythonu.

WhiteWolf ::

Vpisal si se lahko samo pogojno, algoritmov niso črtali, so pa pogoj za četrti letnik in ne za tretji. Torej v četrti letnik si lahko prišel z "ustreznim (kar pač smatra študentski svet)" opravičilom.

Nekateri izmed naštetih asistentov (Zabukovšek in Bundy), ne poučujejo in pravzaprav niti ne vem točno kakšna je njihova naloga.
Zabukovšek menda skrbi za mrežo, da bi bil asistent prvič slišim. Za Bundy-ja kot mu praviš, še tudi nisem slišal, da bi bil naslednik Ivana (ta pa je mimogrede didaktik in ne programer).

Skratka to generacijo so poučevali:
Horvat (osnove rač in inf),
Kaučič (rač . praktikum + podatkovne strukture),
Taranenko (algoritmi).
Žalik(Podatkovne baze, Periferne naprave, Informacijski sistemi) :\

Ostalo "računalištvo" je bilo na feriju:
Osnove rač. arhitektur(Horvat+Ojstersek),
Rač. komunikacije (Kapus+Meolic)
Operacijski sistemi(Potočnik)
Osnove sistemske programske opreme(Zazula+ne vem več kdo).


O težavnosti algoritmov ne bi razpravljal, ker izpita še nisem opravljal.


P.S. Bi ti priporočal, da pri izražanju uporabljap malo več bontona.
"Maximus Decimus Meridius: What we do in life, echoes in eternity"

veteran ::

Je pa mojster kodek povedal tudi naslednjo modrost... kdor zna, dela; kdor ne zna, uči; kdor pa še učiti ne zna, je novinar;

No, tole si je sposodil pri Ježku, ki je povedal takole:

Kdor zna, naredi.
Kdor ne zna, uči druge.
Kdor ne zna učiti, je ravnatelj.

:D

Bela01 ::

Aja na vaje na feriju sem pa pozabla - sem mislila, da govorite samo o Pef-u. No glede Žalika nimam kaj rečt - kapo dol. Ostali pa tudi.

Žalik(Podatkovne baze, Periferne naprave, Informacijski sistemi)
- žena
Khm, khm, emmm, khm :D :D :D :D :D >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Bela01 ()

Bela01 ::

Osnove sistemske programske opreme(Zazula+ne vem več kdo)

Smo si ga kar zapomnile :D

SavoKovac ::

Prosim, da se vzdržite "nazivnega" oz. "porekelnega" malikovanja. Oz. razprav v smislu kdo je dober in kdo ne.
Nihče ni dober razen Thomasa.

Stajerc ::

Eden članek iz Večera mi je dal misliti danes malo z vidika vpisa na gimnazijo in ENAKIH MOŽNOSTI v našem šolskem sistemu.

Baje so po novem pač Zverovo maslo vrjetno? neke točke 15% do 18% ti lahko prinesejo na prehodu iz osnovne v srednjo šolo in so del skupne ocene z eksternimi izpiti in uspehom ali kako?

Torej zakaj se gre? Če nabiraš pridno te točke z raznimi dejavnostmi kot so športno udejstvovanje, pevski zbori, gasilska društva, humanitarno delo... lahko pridobiš za 15 -18 % skupnega uspeha nekih točk?

Je to res?

Vprašanja ki se pojavijo pa so sledeča:

A je potem prav da učenec ki je pravdober recimo z dodatkom teh točk ki si jih je nabral izpodrine ob vpisu na gimnazijo učenca ki ima odličen uspeh ob sledečih dejstvih:

-da lahko recimo določeno šolo petja ki ima priznane te točke obiskujejo le izbranci in ne vsi in da gre z plačljivo šolo
-da nadzora nad tem če ti dejansko hodiš in si prisoten ob nekem humanitarnem ali športnem področju ali pa ti pač nekdo preko vez priskrbel potrdilo?
-...

In zakaj je potem tak sistem boljši če da možnosti da ob neki obšolski dejavnosti da možnost samo določenim učencem pridobivanja teh točk in v bistvu izenačuje trud in znanje pokazano v šoli? Selekcija in premalo vpisnih mest na gimnaziska mesta pa še vedno ostaja?

Pol kot otrok si odličen in se bi naj sprijaznil da bo nekdo ki je prav dober recimo šel namesto tebe v gimnazijo? A se res to dogaja?

Pa še dejstvo ki bode v oči... upam da je trditev točna v članku ampak devetletka v ljubljanskem območju ima stopnjo odličnosti 60%? Pa kaj so normalni?

In potem naj kdo reče da otroci v oddaljenih izvenurbanih območjih da imajo ENAKE možnosti? In še z avtonomijo in internimi sprejemnimi izpiti in prepletanjem osebnih in objektivnih vezi bi radi to razliko naredili še večjo in še bolj očitno?

A oni ne vejo da se lahko igrajo z ljudmi samo tako dolgo dokler se ne izgubi zaupanje v njih potem pa poči?

A res je boljši sistem ko si bodo lahko samo bogati starši dobesedno in navzen bo to vsem jasno če še komu ni kupili šolo svojim otrokom in pritiskali na učitelje in ravnatelje kako je njihov otrok sposoben in kako pač mora narediti šolo drugače pa tako nebo sredstev?

Če ti plačaš šolo bo jo otrok naredil. A ni to samoumevno? Tako ali drugače.

Nevem no po tej poti ko gremo bo kmalu zaupanje v šolski sistem padlo ker nekateri starši bodo spoznali da je vse skupaj farsa nekateri si pa preprosto nebodo mogli privoščiti da bi izobrazli svojega otroka.

Fuj.
Have a nice day.

SavoKovac ::

Privatne šole so lahko dokaj zanimive, če:
- imajo dovolj denarja za dobre izobraževalne delavce
- si postavijo visoka merila ter se jih držijo

Kako nerad začenjam povedi v stilu "Pri nas je pa to in to za en k...".

V zelo razvitih državah je tako, da nad temi elitnimi šolami vedno binglja dvorezen meč obtežen s 5kg svinca.
Nad srednjimi šolami so ugledne univerze. Nad univerzami je zelo razvito gospodarstvo, ki zahteva kvaliteten kader. Potem so tukaj še izobraževanci, ki jih starši od malega vzgajajo v dobrih manirah.

Pri nas ni ne dobrih manir, ne zahtevnih uglednih univerz in ne zdravega gospodarstva. Vsaj ne v takšni meri, da bi se to poznalo. Potem so izginile splošno-družbene vrednote, ki so nastale v NOB, religiozne vrednote niso znanstveno podprte. Po drugi strani pa so ljudje še vedno zelo kritični in zahtevni. In pametni na vseh področjih. Khmph.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Šolstvo prihodnosti

Oddelek: Loža
395973 (4250) Siddh
»

Jaz in šolanje

Oddelek: Šola
454813 (4000) root987
»

"Bedastoce" v srednji soli (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
1158851 (6929) glinik
»

Profesori krešijo pravila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
756536 (5678) [BISI]

Več podobnih tem