» »

Policaj me je presenetu z milo kaznijo!

Policaj me je presenetu z milo kaznijo!

1
2
»

Dr_M ::

Ker si napihal 1.01, odstopanje naprave pa je lahko 10% (se mi zdi), si torej napihal 0.91, kar je pod tisto magično mejo 1.0.

kje pa pise da si napihal 0.91?? ce je odstopanje 10% si lohk napihu od 0.91 pa do 1.11 promila.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

iskra ::

Dr_M sej itak bo usak k pride to razlagat sodniku reku d ima 10% napake in pol navedu t najnižjo verzijo >:D to bi še sodnik nrdil >:D

CaqKa ::

zanimive informacije.. sploh tiste o znakih za omejitev hitrosti ter naslplošno znanih omejitvah
tudi zigggi in sergiou hvala za podatke o črnih obrobah okoli znakov :)

thomas: kadar je znak za konec omejitve so možne samo štiri hitrosti:
na avtocesti 130kmh
na hitri cesti 100kmh
na cesti izven naselja 90kmh
na cesti ob naselju 50 kmh
teh si pa ni težko zapomniti? razn kadar neveš če si v naselju ali pa ne.

nadalje imam eno drugo vprašanje:
a ni omejitev na hitri cesti 110kmh, kajti zgoraj vsi pišete o 100kmh.

lp

Thomas ::

> a ni omejitev na hitri cesti 110kmh, kajti zgoraj vsi pišete o 100kmh.

Ja no vidiš, če bi bilo po moje, bi vedno poznal omejitve hitrosti. :))
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

asPeteR ::

Hitra cesta: 27,27m/s.

8-)
http://blog.stegnar.com

CaqKa ::

thomas: nebi... ker par sekund za znakom pozabim kolko je pisalo na njem.

Thomas ::

Najbrž nisi edini.

Zato ne bi bilo slabo stalno imeti neke table z omejitvijo v vidnem polju!

:)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

MadMicka ::

Zakaj nebi na vsakih 100 metrov postavl en znak z napisom hitrosti? Zakaj ne? Kdo ve? :)

Thomas ::

Zakaj ne, ja?

Ker so nam vladalci zračunali, da je ceneje, če se nas malo več pobije?

Ker so prometni funkcionarji premalo inovativni?

Po moje kombinacija obojega.


:)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

MadMicka ::

Zakaj nikjer na svetu niso na vsakih 100 metrov postavl en znak z napisom hitrosti? Zakaj ne? Kdo ve?

TESKAn ::

In kaj bodo pomagali znaki na 100 metrov? Kdor divja, bo divjal tudi če bo na vsak meter znak, da je omejitev 50 km/h, kdor vozi po predpisih bo vedno vedel, koliko je omejitev, če pa že ne veš omejitve pa voziš toliko, da ne ogrožaš drugih. Po mojem mnenju bi ogromno znakov samo dodalo k zmedi na cesti, vozniki bi več gledali znake kot kaj se dogaja pred njimi, posledično bi bilo več nesreč...
Skratka, idiotizem bi bil posejat table z omejitvami na vsake par metrov. ČE si pa ne moreš zapomnit, kake so omejitve na kakih cestah - potem ti pa na prvem mestu ne bi smeli dat vozniškega. Ker če je človek tolk nesposoben, da si ne zapomni tiste štiri omejitve - potem tak človek NE sodi za volan.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Thomas ::

Mici pa TESKAn, sta lepa primerka slovenske previdnosti in neuvajanja novosti, če zanje še nista slišala.

Ne na 100 metrov, na 1000 bi bila pa tabla z omejitvijo hitrosti kar dobra zadeva. Vsaj pa nova omejitev, namesto tistega trapastega "konec vseh omejitev".

Low tech solution. Pa koliko je tujcev, ki naših omejitev ne poznajo? Tudi zanje bi to bila dobra reč.

Samo ... kako češ premakniti Slovenske starokopitneže? Nikakor.



:)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

iration ::

Ane, kako pridejo vse slovenske slabosti na dan že ob tako banalnih (vsaj na začetku) debatah ... še in še generacij bo treba ... :(
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda

TESKAn ::

Znakov je, po mojem mnenju, že sedaj eden na 1000 metrov. Vsaj v moji okolici.
In tudi še nisem srečal tujca, ki bi šel čez omejitev.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Thomas ::

> Znakov je, po mojem mnenju, že sedaj eden na 1000 metrov. Vsaj v moji okolici.

Če so v tvoji okolici, potem pa vse v najlepšem redu!

> In tudi še nisem srečal tujca, ki bi šel čez omejitev.

RTMFLO! :D :))
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

TESKAn ::

No, Thomas, očitno te še ni bilo v naših krajih.

:)
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

TESKAn ::

Še eno vprašanje:
Kdo misli, da bi znaki za omejitev na vsake 1000m pripravili ljudi do tega, da bi vozili po omejitvah in zmanjšali število nesreč?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Odin ::

Po moje je kr nekaj takšni ki avtomatsko zmanjšejo hitrost, ko vidijo omejitev. Vsaj jaz sem med njimi.

Sergio ::

Ne na 100 metrov, na 1000 bi bila pa tabla z omejitvijo hitrosti kar dobra zadeva. Vsaj pa nova omejitev, namesto tistega trapastega "konec vseh omejitev".

Low tech solution. Pa koliko je tujcev, ki naših omejitev ne poznajo? Tudi zanje bi to bila dobra reč.

Samo ... kako češ premakniti Slovenske starokopitneže? Nikakor.


Ne, Thomas. Na 1000 metrov bo zagotovo križišče dveh cest. In najbrž veš, da po križišču prenehajo vse aktivne omejitve in da se, ako je potreba, postavi znak, če se mora peljati z nižjo hitrostjo, pač za vsakim križiščem.

Fantje, samo z glavo morate voziti. Vsi kreteni bodo, dejansko, vozili povsod hitro, ne glede na znake na vsakih 100 metrov. Znaki na 1 km ne bi pomagali, nikakor, nikjer in nikoli.

Za tujce bi bila dobra lekcija to, da se jih po vstopu v .si ustavi po 25 na enkrat in se da _VSEM_ pihat. Tako bi prestrasil Italjane :)

Slovenci pa ... hm. Cela generacija se bo morala zamenjat, miselnost spremenit, itd. Med opravljanjem vozniske bi moral kandidat it enkrat cez urgentni blok KC.

Folk prevec nori. Odkar sem bil na Svedskem, imam o slovenskih navadah voznje povedati vse slabo. Vse!
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

Simko ::

Sergio
Ne, Thomas. Na 1000 metrov bo zagotovo križišče dveh cest. In najbrž veš, da po križišču prenehajo vse aktivne omejitve in da se, ako je potreba, postavi znak, če se mora peljati z nižjo hitrostjo, pač za vsakim križiščem.

Thomas:
Sploh se mi pa zdi naslednje(neumno):

- vsake 1000 metrov in po vsakem križišču naj stoji tabla z najvišjo (in najnižjo) dovoljeno hitrostjo.



Mislim, da bi to "pravilo križišča" Thomas "brisal" . Kot je napisal.

Thomas ::

Najmanj kar bi naredil je to, da bi "konec omejitve hitrosti" zamenjal z novo omejitvijo.

Znake za "ovinek v desno ali levo" bi nadomestil z realno sliko ovinka, kakšen je na dolžini 100 m. Kjer se neha, pa po potrebi novega.

To, pa še marsikaj na low tech nivoju.

Me pa ne zanima zelo ta zadeva.

:)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

TESKAn ::

In pri 90 km/h bo voznik imel še čas da zraven spremljanja okolice preući še znak. Preveč informacij lahko tudi škoduje.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Thomas ::

Če ne ... ta ni za volan! :D

To so informacije, ki pomagajo pri vožnji.

:)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

DavidJ ::

>> ... namesto tistega trapastega "konec vseh omejitev".

To ni tako slab znak, ker ni nujno, da preklicuje omejitev hitrosti. Če se pelješ skozi naselje, kjer je prepovedano trobiti, a naj potem, ko je naselja konec, na znaku piše "Trobi zdaj!"?

:D
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DavidJ ()

Thomas ::

Potem je (naj bo) narisana prečrtana troblja.

Toda ta znak stoji navadno kot konec omejitve hitrosti. Včasih je celo prečrtana 70. Da več kot 70 zdaj lahko voziš.

Koliko?

:\
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

DavidJ ::

My bad, my bad. :8)
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

tha_man ::

Thomas, pa menda ja veš da se v naselju vozi 50, izven njega pa 90, oz. 100 na avtomobilski cesti (pa tud če slednjega ne veš ne bo nč narobe če boš šel 'samo' 90 ;) Pa tud mislim da ni problem pogruntat ali se trenutno nahajaš v naselju ali ne (hiše, folk itd... ;) Da ne govorim o avtocesti :)

Postavitev novih znakov sigurno ni poceni stvar, in pomisli kaj bi se zgodilo če bi se spet spremenu zakon in bi se uvedle drugačne omejitve? Vse znake (ki bi jih blo po tvojem ogromno) bi blo treba zamenjat. Kaj praviš kdo bi jih plačal?

Pa še ena stvar je. Če bi blo prometnih znakov preveč bi se folk navadu nanje. Verjetno bi stvar res izboljšala stanje prvih par mesecev ali leto, potem pa bi blo spet vse po starem. 95% folka že zdej ve kakšna je omejitev na cestah kjer se vozijo, prav tako vejo kje ponavadi stojijo policaji in tam pač upočasnijo. Kup znakov ne bi dolgoročno pomagal čisto nič, mogoče bi blo še slabše kot sedaj, ker bi med tistimi znaki lahko avtomatsko spregledal kakega res pomembnega (recimo otroci na cesti).
(c) 1982 Sinclair Research Ltd

MadMicka ::

LEPO VAS PROSIM! Ali sedaj nekateri trdite, da ljudje vozimo prehitro zato, ker ne vemo koliko je omejitev :D :D

||_^_|| ::

thomas: enostavnejša rešitev je pomoje integracija omejitev hitrosti v atlase za GPS. Zaenkrat to še nebi
blo uproabno ampak dolgoročno pa nedvomno.

Thomas ::

> enostavnejša rešitev je pomoje integracija omejitev hitrosti v atlase za GPS

Se strinjam. To je taprava reč, vendar je high tech, zato bo treba še mau počakat.

:)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

CaqKa ::

do takrat si bo pa pač treba zapomnit tiste štiri osnovne omejitve...
sej si jih ni tak težko zapomnit.

DamoskinoS ::

Si predstavljate da bi bile table za omejitev hitrosti namesto unih ka oznacujejo cestisce (rumeno-rdece). Mislim da bi smucarji iskoriscali to za treniranje zavojev. Absurd!!
:\
Mislim da ce pozabis koliko je kje omejitev nisi za na cesto...kaj ce pozabis po kateri strani se moras peljati ali pa se motim...:P
Nikoli v tardečo, naredil boš nesrečo!™

FastWIND ::

Thomas ti si zelo skregan z logiko, pa še tvoj spomin je bolj kratek.

Torej kaj je narobe s prometnim znakom ˝prenehanje vseh prepovedi in omejitev˝? Enostavno nič, razen za tiste ki si težko zapomnijo kje vozijo in so ˝pozabili˝ koliko je omejitev. Za te ljudi je je pa res težava in bi bilo najbolje da vrnejo vozniško.

Problem, da se pri nas divja po cestah je potrebno izkati drugje, ne pa v postavljenih prometnih znakih, ki seveda niso povsod smiselno postavljeni, v večini pa so zadovoljijo.

Problem je v voznikih, ki se ne zavedajo, da s prehitro vožnjo ogrožajo sebe in druge. Veliko krivde bi zvalil na avto šole, ki delajo po načelih kako spraviti kandidata čimprej, s čim manj urami do vozniškega izpita. Namesto, da bi učili varno voziti, da bi vcepljali kandidatom strpnost, potrpežljivost, pa tudi kakšen poligon varne vožnje, kjer bi trenirali reagiranje ob kritičnih situacijah bi prišel prav.

Problem pa je tudi policija. Podatek, da so v Franciji v preteklem letu z alkotestom testirali 80% voznikov, pri nas pa le 35% je zaskrbljujoč. Izterjava kazni je obupna, postopki se vlečejo v nedogled in če se človek potrudi, primer kaj hitro zastara.

Veliko se zadnja leta govori, da se je prometna varnost v Sloveniji izboljšala. Morda se je , ni pa zanemarljivo, da so k temu pripomogle boljše ceste in boljši ( varnejši) vozni park.

Torej bo v bodoče potrebno še veliko storiti na področju prometne varnosti na vseh področjih ( avto šole, policija, ceste , .....) predvsem pa bodo morali vozniki sami spoznati, da se splača voziti po predpisih.

Popeye ::

Mene osebno bolj motijo prekrski, kot so voznja cez rdeco luc, izsiljevanje, vrivanje, brezglavo prehitevanje na regionalnih cestah.................

Kar se tice avtocest, pa mi je najboljsi nemski sistem, kjer ob normalnih razmerah na avtocesti ni omejitev, ce pa je dez ali kaj drugega, pa se voznja omeji na varno hitrost............

Res je tudi, da mladi vozniki vozijo prehiro, upokojenci pa vozijo prepocasi....:)

lp
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26152128 (41334) Oki
»

Prehitra vožnja - kazen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5717065 (15107) scipascapa
»

Radar in toleranca

Oddelek: Na cesti
4527873 (25702) St235
»

Policijske usluge (kazni)

Oddelek: Loža
202440 (2066) NoUse4AName

Več podobnih tem