Prijavi se z GoogleID

» »

Ford odpušča

Ford odpušča

strani: « 1 2 3 4

perci ::

Fordu gre zadnje cajte slabo - Link
Japončki in drugi azijci jih jebejo. Lani je bila prodaja procentualno taka, kot ni bila že od leta 1920 - svašta.

Določen član tega foruma bo reku, da je to super - nej se zavtomatizirajo - delavc je predrag. V bistvu se strinjam s tem. Zanimiv bi blo vidt primerjavo kolk delavcev na avto ma toyota napram fordu al pa gmc.
  • spremenil: perci ()

Dr_M ::

hja, potem se bo treba znebit ene 50% prebivalcev v vsaki drzavi, da bomo lahko prezivel.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Stepni Volk ::

Boljše vprašanje je koliko avtomobilov podjetje izdela na delavca na dan.

V 70tih, ko se je začel vzpon japonskih avtomobilskih tovarn, je imel FIat 4,7 avtomobila na delavca, veliko bolj uspešni GMC je imel 16. Toyota 47.

Vir: Jeremy Clarksons Car years - How japan took over the worl... and then lost it.


Aja, odpuščali so tudi pri Opel-u (last GMC) in Volkswagnu, lasnko leto seveda. Tudi Fiat čaka nekaj podobnega.

Toyota pa zna v letošnjem letu postati No.1. Združili so evropski design (prejšnjega Yarisa je zrisal grk, Toyoto corollo verso v njihovem franscoksem oblikovalskem studiju) in japonsko kvaliteto izdelave.
BTW Prav to jim je Jeremy v zgornji oddaji v sredini 90tih očital: brezdušno oblikovanje in zato propad. Kar se je delno uresničilo.
Isuzu je v rokah GMC, Subaru je tudi bil (mislim, da ni več), Nissan je Renaultjev, odločilni delež v Mazdi ima Ford.

Drugače pa so stvari tako ali tako zelo prepletene. Toyota sodeluje s PSA (Peugeot in Citroen), PSA sodeluje tudi s Fordom (razvoj dizdelskih motorjev).
1.7 dizelski motorji v Hondah so Isuzujevi, oz. GMC, po domače "Oplovi".
Toyota si je s VW Group tudi izmenjala tehonologiji FSI in TDI. Tako so VW bencinarji FSI v bistvu Toyotini, le ta pa se na koncu ni odločila za TDi dizle, temveč je prešla na common rail.
Toyota tudi svoje hibride ponuja različnim proizvajalcem. Tudi Ford jih uporablja v svojih proizvodih.

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

Toyota slovi po zanesljivosti... tko da ne gre zgubljati besed o tem da se gre o fabriki ki izdeluje zelo kvalitetne avtomobile.

Japonci so itak znani po avtomatizaciji, mogoče je vedno njihovim avtom manjkala duša.

hermes ::

Ford je v zadnjem lanskem četrtletju povečal prihodke za šest odstotkov, čisti dobiček pa za 19 odstotkov. Predvsem v zadnjih letih je omenjen "trend" zelo pogost da ko podjetje povečuje dobbiček ob enem odpušča. Gre za to da se pač pripravljajo na slabe čase ko bo šlo na dol, sedaj pa imajo denar da ga investirajo v prestruktoriranje.

perci ::

jah, sam če pravš, da jim gre fajn - zakaj majo tok nizek tržni delež?

Stepni Volk ::

Ford je pred odpuščanjem prodal tudi Hertz, največje rent-a-car podjetje in sicer za 15,6 milijard dolarjev, cca 5,6 miljard v gotovini in 10 milijarde dolgov. KLIK

Hkrati z bankrotom Delphija (nekoč pod GMom), se je zamajla tudi sam GM. KLIK

S tem se odpirajo vrata za Toyoto, ki je že leta 2003 prehitela Forda in bo sedaj očitno še GM. Toyoti je tudi veliko lažje, saj poseduje le tri različne znamke: Toyota, Lexus in Sirion (ne nastopa na EU in ZDA trgih).
GM jih ima deset plus: Cadillac, Buick, Chevrolett (in bivši Daewoo), GMC, Hummer, Pontiac, Oldsmobile Saturn, Opel (Vauxhall v UK, in Holden v Avstraliji), Saab, Isuzu, Suzuki, AvtoVAZ (Rusija), Delta (JA)... ki nemalokrat odžirajo tržni delež druga drugi in kjer evropski del v glavnem proizvaja izgubo.
In še nekaj miljard so izgubili s tem, da jim ni bilo potrebno prevzeti Fiat. Ah in ja Toyota bo odkupila GMov delež v Subaruju: KLIK

Ford ima podoben problem kot GM, saj je lastnik znamk: Aston Martin, Mercury, Lincoln, Jaguar, Land Rover, Volvo, Mazda.. kjer mu minus delajo Jaguar in Volvo.


Zanimivo. Vsa podjetja, ki so se šla "globalizacijo" so zašla v slepo ulico in izgube. Če dodam še Evropejce:
Fiat (Alfa Romeo, Lancia, Ferrari, Maseratti, FIat) se je šel globalizacijski avto s Fiat Paliom...
Mercedes je kupil Chrysler in Mitsubishi... ter posledično odprodal Mitsubishi, Chrysler pa mu dela izgobo...
BMW se je pametno in hitro znebil Roverja in obdržal Minija, ter odprodal Land Roverja Fordu.
Volkswagen Group (Audi, Bugati, Lamborgini, Seat, Škoda, VW) tudi šepa in se šušlja o odprodaji Seata.
Tudi Renault ima probleme z Nissanom in Infinityem.

PSA (Peugeot in Citroen) se ni šel omenjene igre in mu gre dobro.

Toyota je napovedala za 2006 proizvodnjo 9 miljard vozil, GM le 8,8. Očitno bo to leto Toyotino. KLIK

Zgodovina sprememb…

Alexius Heristalski ::

Ja ja, samo še zmage v Formuli 1 jim manjkajo. :)
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

BluPhenix ::

NEkje sem bral, da je v bistvu (presenetljivo) Toyota največji in najuspešnejši izdelovalec avtomobilov danes. Baje da obvladuje večinski delež trga, pa avti so dobri (no razen zdej ko so imeli nekaj problemov z eno serijo, ko so vpoklicali nazaj ne vem koliko avtomobilov). Med drugim je tudi prvo podjetje, ki je uspešno lansiralo svetovno prodajo hibridnega avtomobila - Pryusa.

Ni kaj, naslednji avto verjetno še ne, ampak za njim pa pride Toyota! :D

Edit: Sicer pa po moje tisto, da zaradi oblikovalskih prijemov izgubljajo trg velja za ameriko, kjer so res zelo opazne razlike med japonci in američani. V evropi se mi zdi da ni tako hudo. Japonski design je precej priljubljen tukaj, še posebno manjši avtomobili in še posebno pri ženskah. Čeprav tudi meni sede ta bolj "športna" oblikovanost avtomobila.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

Thomas ::

> 2006 proizvodnjo 9 miljard vozil, GM le 8,8

Milijonov, milijonov. Sicer bi prišli že skoraj trije avtomobili na prebivalca planeta samo od teh dveh.

> ah, sam če pravš, da jim gre fajn - zakaj majo tok nizek tržni delež?

Jebeš tržni delež, to je sekundarni kazalnik.

Primarni kazalnik za kapitalista, delničarja je (letni) donos na kapital. Torej, koliko centov je iztstisnil iz dolarja, zamrznjenega v delnici. Dividende + nova cena delnice - stara cena delnice.

To je matematika, ki naj jo obvladajo kapitalisti.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

perci ::

No, pri avtomobilskem gigantu tržni delež ni zanemarljiva postavka, ne rečem, da je najpomembnejša. To, da je mel pa nazadnje tok nizkega 86 let nazaj pa tut nekaj pove, ne se slepit.

Thomas ::

Čisto nič ni to pomembno, samo po sebi.

Naprimer, včasih si imel 90% delež pri prodajanju fast food kuhanega kislega zelja v Ljubljani, zdaj imaš pa samo 10% delež pri prodaji stanovanj v Ljubljani.

Kaj je bolje?

Bolje je tisto, kar ti prinaša večji donos na kapital.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Fizikalko ::

Thomas, misljeno je bilo v isti branzi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

Thomas ::

Tudi, če je v isti branži. To ni pomembno.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Fizikalko ::

Eh, pa je. Vecji kot imas trzni delez, bolj lahko vsiljujes svojo politiko oz. vizijo razvoja potrosnikom in jih tako se bolj navezes nase. Glej npr. pri nas Mobitel...

Thomas ::

Lej Fizikalko, ti boš tole lahko razumu.

Podjetje, ki iz milijarde vloženih kapitalistovih dolarjev naredi dva dolarja čez tisto milijardo v enem letu, ni vredno piškavega oreha več kot milijardo! Pa četudi je pridobilo tržni delež iz 3,4% na 7,3%. Prodaj in daj tisto milijardo nekam, kjer se bo kaj bolj zredila!

Magari jo porazdeli med rikšarje v Indiji, če ti vrnejo ob letu iz vsakega dolarja dolar in pol!

Kapitalist mora ljubiti denar. O avtomobilih, čokoladnih tablicah in podobnem, najbrž nič ne ve. Mu ni treba.

Denar, ki je letos v Fordu, je bil lani v Googlu ali bo drugo leto v mreži veterinarskih ambulant za papagaje. Oziroma, vsak dan se preseli mnogo milijard sem in tja.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Thomas ::

> Glej npr. pri nas Mobitel...

Culukafrski in SLO primeri ne veljajo. Tisti domorodci kapitalizma še ne poznajo, pa ne vedo, da celo pri EU direktivah bo tega (anomalij) kmalu konec.

To je en tak, enkraten posel. Ko daš mafiji, ker veš, da ima en dodaten info, kateri konj bo na cilju prvi.

Ni pa to ... spodobna praksa.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Fizikalko ::

--- Podjetje, ki iz milijarde vloženih kapitalistovih dolarjev naredi dva dolarja čez tisto milijardo v enem letu, ni vredno piškavega oreha več kot milijardo! Pa četudi je pridobilo tržni delež iz 3,4% na 7,3%. Prodaj in daj tisto milijardo nekam, kjer se bo kaj bolj zredila!

Agreed. Je pa res, da pac dostikrat ni tako. Nisem pa rekel, da ne bi moralo biti. Prav zato se pa firme oklepajo trznega deleza - ker v vecini imajo nekaksen nagon po ostajanju v branzi do neke mere, ker delajo kompromise z druzbo kot tako oziroma njenimi podaljski kot so npr. sindikati.

Jaz te cist stekam in ne gocorim, da ne bi bilo tako najbolj logicno s kapitalisticnega vidika - torej merila po dobicku, ampak pravim le, da so tu se drugi faktorji, ki kapitaliste vlecejo vsaj malo nazaj od ideala. In to je v praksi potrebno upostevat.

--- Ni pa to ... spodobna praksa.

Res ni, je pa dejstvo.

Thomas ::

Sej se strinjava. Dejanski kapitalizem res ni idealen. Res zasledujejo še druge cilje kot denar, kar pa ni dobro.

Sčasoma, bi jih svobodni trg moral izbrisat iz igre vse, ki jim ni le za dobiček. Ker samo dobiček pomeni, da se je nova vrednost dejansko ustvarila. Vse drugo je nekakšen "postsocializem".

Kaj pa naj naredi "ubogi delavec"?

To je podobno vprašanju, "kaj naj naredi ubogi tožilec, ko so pa advokati tako z vsemi žavbami namazani?".

Jah kaj, odri kapitalita čimbolj, kaj bi drugega! V sili še celo delaj zanj kot črna živina, če boš na ta način veliko izmolzel od njega!

Sicer pa, dragi delavec, čimprej razmišljaj, da bi tudi ti vsaj delno postal kapitalistični prasec! Gospodar več mašinam, kot konjem, vlečnim volom, psom čuvajem, ljudem ...

Ker kar poglej Forda! Ti lastniki še ljudi nadomeščajo z mašinami. Pse čuvaje, so s kamerami že davno.

Zamenjaj ploščo, preidi med kapitaliste, dragi proletarec. Da se ti bo počasi še bolje godilo, kot se ti že.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Fizikalko ::

Hja, stekam ze, stekam, cist strinjam se pa ne. Po moje je vedno potreben kompromis med totalnim kapitalizmom in kontrolo v obliki zakonov, sindikatov, itd. Problem nastane, ko se ena ali druga stran ne zavedata svoje vloge in odgovornosti - kar poglej, kaksno neumnost so dosegli sindikati z ukinitvijo nedeljskega dela. Za popizdit, kaj tako nelogicnega se ne spomnim ze dolgo...

Thomas ::

> Po moje je vedno potreben kompromis med totalnim kapitalizmom in kontrolo v obliki zakonov, sindikatov, itd.

> kar poglej, kaksno neumnost so dosegli sindikati z ukinitvijo nedeljskega dela.

Sindikati so zlo. Sindikate bi bilo potrebno nadomestiti z odvetniškimi pisarnami, ki se fajtajo s kapitalisti za čimboljše pogodbe delavcev.

Sindikati pa samo pobirajo maržo od bluza. Nekej podobnega, kot mafijska zaščita.

Resnica v kapitalizmu je na svobodnem trgu. Kot je resnica v pravu v sodni dvorani.

Tam se nagrmadijo nasprotni topovi vedno znova .. in se odloča, computa kdo ima bolj prav.

Še tako dobronamerno "vmešavanje", pa vodi v socializem, pa vodi v pomanjkanje dobrin - oziroma v brezpravje, v sodnem primeru.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Thomas ::

> je vedno potreben kompromis med totalnim kapitalizmom in kontrolo v obliki zakonov

Jah to pa tkole. Kapitalisti ne smejo it izven zakonov. Zakoni, demokratični zakoni, morajo NUJNO biti nad kapitalisti, kot so pravila fuzbala nad nogometaši. Ne more tam en žogobrcar uvajat taka pravila, da bo boljš zabijal gole. Pa bil magari Maradona.

Pa magari bil IBM.

Pravila igre so človekove pravice in vsa pravna šara, ki jih ščiti. Kapitalistično igranje je samo nekaj, kar ti zakoni dopuščajo. Podobno kot dopuščajo poroke vdovcev, naprimer.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Fizikalko ::

Tocno tako.

Thomas ::

Zakaj je dopuščen kapitalizem? Da imamo dosti krame, ki je neobhodna, pa tudi tiste, ki je manj neobhodna.

Zakaj je dovoljeno poročanje vdovcev? Da Lahko sexajo kolikor hočejo in da tudi sicer niso sami in osamljeni.

Poanta dobrih in demokratičnih zakonov je v tem, da dopuščajo nekatere od reči, ki jih ljudje hočejo in želijo.

Je pa tukaj dosti ciganskega barantanja in so uzakonjene nekatere pravice, ki bi bilo za vse bolje, če bi ne bile.

Recimo tista, da ma vsak mož pravico ubiti ženo, ki osramoti družino. No, te pravice pri nas na srečo ni. Je pa ena tudi neumna - namreč tista, da "imajo trgovke pravico do nedeljskega počitka". Ali pa ona, da ima strojevodja benificiran staž.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Fizikalko ::

Tole zadnje pa sploh drzi. Takih neumnosti je pri nas ze malo morje.

Utk ::

Earlier on Monday, Ford said that net income had risen by 19% in the last three months of 2005, topping market forecasts.
However, the figure was helped by the proceeds from the sale of the Hertz rental car business.
For the full year, Ford's North American vehicle operations lost $1.6bn before taxes.
Despite the loss, Ford was profitable for the full year, earning $2bn in 2005 as its finance arm posted a net profit of $2.5bn


Brez veze kopirat z linka na vrhu, ampak eni so res preleni...tu lepo piše, zakaj je imel dobiček, čeprav ima vsaj v severni Ameriki z avti kar nekaj izgube. Pa Evropi tudi ne dost manj...Tako da tu tržni delež res ne more bit nepomemben.

Thomas ::

Če avti prinašajo izgubo, je boljš, da ima manjši tržni delež.

Ford je zat, da dela denar za lastnike. Če je dolgoročno doomed ... je pač doomed. Who cares!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Utk ::

Ja no, zato pa oduščajo, ker ne prodajo dost. Če več prodaš, imaš lahko več dobička, ne:) samo pod izgubo ne smeš delat. Če bi tako hitro vsi obupali in zaprli firmo po kakšnem letu izgube, bi bilo bolj malo velikih firm na svetu.
BTW, za Hertz je dobil 5.6 milijarde dolarjev, kar pojasni razliko med tisto izgubo in skupnim dobičkom.

Thomas ::

> Če več prodaš, imaš lahko več dobička

Lahko, nujno pa ni. Če delaš iz dobrih železovih ingotov slabe avtomobile ... oziroma če so sestavni deli več vredni, kot iztržiš za avto ... si doomed.

Over.

> Če bi tako hitro vsi obupali in zaprli firmo po kakšnem letu izgube, bi bilo bolj malo velikih firm na svetu.

Pol nej pa ne jamrajo, če so taf, ane? Kaj hudičajo pol jokajo? Če vedo, da bodo tabolši čez par let na avto trgu - ja lepo! Jim prvoščim.

Sicer pa dokler se ne bodo robotizirali na raven Toyote in čez - nimajo šans!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Fizikalko ::

Cakaj, Crni, tako pa to ne gre. Noben lastnik se ne sme zadovoljit samo s tem, da pac dobicek je. Dobicka mora biti dovolj, da lastnik da ne bo menjal branze oz. vlozil drugam. Ce je avtomob. industrija na slosno v k..., pac vlozi drugam.

Fizikalko ::

Sicer pa - problem Forda je v tem, da so dalec prevec konservativni - delajo zastarele model, ki prevec porabijo (celo za Americane), premalo novotarij... tukaj jih bodo pac Japonci povozili in prav je tako. Nesposoben pac ponavadi pusi.

M-man ::

>> Podjetje, ki iz milijarde vloženih kapitalistovih dolarjev naredi dva dolarja čez tisto milijardo v enem letu, ni vredno piškavega oreha več kot milijardo! Pa četudi je pridobilo tržni delež iz 3,4% na 7,3%. Prodaj in daj tisto milijardo nekam, kjer se bo kaj bolj zredila!

To niti slučajno ne drži, saj gre za posploševanje. Ne vemo namreč, kakšni so bili odhodki podjetja na področju trženja. Dobiček niti nima veze, če si je podjetje s preteklimi stroški za oglaševanje pridobilo dolgoročno večji dobiček.

In kot drugo je kapitalistu pomembna maksimizacija vrednosti delnice, kar pa nikakor ni enako dobičkonosnosti. To je zgolj ena od mnogih spremenljivk, ki vplivajo na rast delnice.

Tržni delež je že po sami logiki pomemben, ker monopol (če gremo v skrajnost) že sam po sebi omogoča večje dobičke, prevladujoči tržni delež pa močnejšo blagovno znamko, večjo proizvodnjo in seveda izkoriščanje ekonomije obsega...
Alea Iacta Est. (Julius Caesar)

Utk ::

Ah Thomas, lahko bi vsaj še naslednji stavek prebral: " če ne delaš pod izgubo". Če ima avtomobilska tovarna dobiček, ima dobička tolk pa tolk na avto, če jih proda več, ga bo imela več. Če ima izgubo, jo ima pa verjetno zato, ker ima preveč delavcev, zato pa bo odpuščal, ane. Dvomim, da je ford tehnološko tako zastarel, da ne bi imel dobička, če bi delal (in prodajal) s vsem kar ima. Torej se mu splača delat čim več. Samo smola, če se ne proda, zato smo pa rekli da je problem, če mu tržni delež pada.
Ford s vsemi tovarnami, stroji in s vsem skupaj je vreden kar nekaj 10 milijard dolarjev. Lastnik (in več nji) se ne more kar zbudit zjutraj in rečt, da se ne gre tega, raje bom začel piščance gojit. Dolgoročno morda, zelo dolgoročno. Opel ima recimo že 15 let stalno bolj al manj izgubo, pa zarad tega niti tovarn ne zapirajo, kaj šele, da bi kar prodali vse skupaj, ita ne bi dobili kaj dost. Lastniki vseeno ne životarijo zaradi tega, enkrat bo že bolje.

Thomas ::

> Dobiček niti nima veze, če si je podjetje s preteklimi stroški za oglaševanje pridobilo dolgoročno večji dobiček.

Hočeš reči, da je pomemben samo dolgoročni dobiček? Dobiček pa ne?

Al kaj?

> Ne vemo namreč, kakšni so bili odhodki podjetja na področju trženja.

Tudi ne vemo, koliko so dali za vodo.

"Odhodki podjetja na področju trženja." - so samo še eni odhodki več. Nič specialnega ni v njih.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

M-man ::

Hočem samo povedat, da preozko gledaš stvari. Po tvojem bi bil Lek enako vreden tudi brez ruskega trga, močne blagovne znamke v srednji Evropi in amoksiklava v ZDA?!

Glej, z uspešnim marketingom se zaseda pomembne trge, veča se vrednost blagovne znamke, vse to pa skupaj s še mnogimi drugimi stvarmi (politika zaposlovanja, odnos do okolja...) zvišuje vrednost delnice nad knjižno vrednost. Ni vse v strojih in avtomatizaciji.

>>"Odhodki podjetja na področju trženja." - so samo še eni odhodki več. Nič specialnega ni v njih.

Povsem zgrešeno mišljenje za današnji čas. Mnoga podjetja so propadla zaradi tega.
Alea Iacta Est. (Julius Caesar)

hermes ::

Tudi DaimlerChrysler bo odpuščal klik

Thomas ::

Marketingarji niso nič posebnega. Rintarji kot vsi drugi. Včasih tudi povsem nepotrebni. Kot naprimer dostavljalci vode.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

amerikanec ::

Marketing je danes ena ključnih komponent. Bom dal en Slovenski in en svetoven primer. Poglejmo uspešen primer marketinga v Slo... zasičen trg, zelo težaven vstop, homogen proizvod: konzervirane tune. Rio Mare je tu dominiral trg, Safcol se je trudil in trudil da bi prišel zraven (mu je delano tudi uspelo), nato pa pride Calvo in izrine velik delež trga podse.

Svetovni primer pa so diamanti, kjer s konstantnim marketingom stimulirajo ponovno prodajo in preprečujejo preprodajo, saj je diamant "simbol" ljubezni in ga zato NE SMEŠ prodat naprej.

Da preidemo na temo (avtomobilizem). Podjetja s slabim marketingom in promovacijo nimajo uveljavljene blagovne znamke, ki je danes ena večjih kapitalskih prednosti v vseh branžah. Tako lahko podjetja z blagovno znamko postavljajo višje cene: Škoda Octavija in WV Passat. Razlike so minimalne, a le zaradi imena lahko passat stane več...
"Zdrava pamet je od vseh reči na svetu porazdeljena najbolj enakomerno:
Vsakdo nemreč meni da je ima zadosti." Rene Descartes

Alexius Heristalski ::

Rio Mare je tu dominiral trg, Safcol se je trudil in trudil da bi prišel zraven (mu je delano tudi uspelo), nato pa pride Calvo in izrine velik delež trga podse.

Dokaz? To me pa res zanima, meni so Calvo izdelki zanič.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Thomas ::

Ma tole nakladanje o tem, kako pomembni so marketingarji, vzdrževalci, snažilke ... je mau mem.

Vsa veriga je pomembna, pridelovalci bakra naprimer, pa ne potrebujejo nobenih marketingarjev, ker ves baker zlahka prodajo na borzi. Vzdrževalci pa morajo bit v njihovi verigi. Dočim kmetijska farma ne rabi popravljalcev biciklov.

Nekateri vidite nekaj podrobnosti, cela slika vam je pa povsem uganka.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Utk ::

Mene so odlični marketingarji calva uspešno prepričali, da po tisti zorpni reklami nočem več v življenju videt in slišat besede calvo, posebej v povezavi s tuno:)
Marketing pri firmi kot je Ford ima čist druge naloge kot pri calvu...tam morjo predvsem raziskovat kakšne avte ljudje želijo, in to povedat inženirjem, ne pa obratno...da bi inženirji naredili avto, kako ga bo "marketing" prodal pa ni njihov problem.

CWIZO ::

Toyota ima v lasti se daihatsu (sicer pa www.toyota.co.jp).
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

Stepni Volk ::

amerikanec - VW Passat stane več zato, ker je to višji srednji razred.
Škoda Octavija je srednji razred in si deli podvozje, motorje, menjalnike s: VW Golf/Bora, Seat Leon, Audi A3. Na predelanem podvozju stoji še: VW Touran in Caddy, Seat Altea in Toledo.
Prava primerjava je tako: Octavia - Bora. Razlika poleg vidne je še v izbiri kvalitete materialov notranjosti. In tudi boljše serije motorjev gredo v bolj prestižne znamke: Audi in VW.
Seveda Čehi to kompenzirajo z zelo dobro izdelavo. So pač pred II SV bili več kot MB.

Je pa res, da si Passat deli z Golfom cca 70% delov.

Škoda Superb pa je res prejšni model Passata, ki ima za 10cm podaljšano medosno razdaljo in se na Kitajskem tudi prodaja kot VW Passat oz. se je ta podaljšani Passat najprej prodajal na Kitajskem in se ga je nato vsililo Škodi, kot Superb.

In ko smo pri tem. Bentley Continental GT je v tehnično gledano VW Phaeton. Pa Bentley stane veliko več :)


Podobna zgodba je tudi pri Fordu. Focusovo podvozje si delijo: Mazda 3 in 5, Focus in Focus C Max, Volvo 40 in V50 (ter prihajajoči 30).
Mondejevo, Mazda 6 in Jaguar XJ3 za Volvo 60 in 70 nisem prepričan.

Zgodovina sprememb…

Tr0n ::

Od kdaj je to problem clovestva? :)

perci ::

Da avtomobilske druzbe odpuscajo 10-tisoče delavcev? Ti, ne vem :\

Tr0n ::

Torej kapitalizem, ne clovestvo samo. :)

Utk ::

Iskanje bin ladna tudi ni problem človeštva, večini je bolj vseeno kje je. Pa ni bila samo ena tema o njem tu.
No, gledano na celo človeštvo pa ne bo nobenega odpuščanja...če ne bojo delali američani, bojo pa japonci, korejci, kdorkoli. Še boljše če stroji.

sebastjan v ::

Eden od problemov Forda in drugih ameriških proizvajalcev je tudi ta, da so njihova vozila glede na razred, neprimerno cenejša od evropskih.V Evropi za 4-5 mio sit dobiš gajbico za krompir, medtem ko v Zda za ta denar dobiš precej boljši avto!
Primer - osnovni model dodge viper v Zda stane manj kot 30.000$, pri nas(Evropi) za isti denar dobiš golfa, octavijo ali kakšna podobna jajca
sebo

M-man ::

>>>Nekateri vidite nekaj podrobnosti, cela slika vam je pa povsem uganka.

Mislim, da je to ravno pri tebi problem. Ker to, da je marketing enako pomemben kot snažilke, je največja traparija kar sem jih kdaj slišal.

>>>Vsa veriga je pomembna, pridelovalci bakra naprimer, pa ne potrebujejo nobenih marketingarjev, ker ves baker zlahka prodajo na borzi.

Točno tako, ker so zorganizirani in običajno vsi proizvajalci surovin nastopajo skupaj na trgu in si posledično lastijo ogromen tržni delež in se jim zato ni potrebno ukvarjati z marketingom.

Če Fordu pada tržni delež (dolgoročni trend) je to alarm za umik vsem vlagateljem ne glede na dobiček podjetja. In kot je že CrniE dejal, se vse začne pri marketingu. Njihove oblike avtomobilov niso sveže – slaba raziskava trga (Japonci in Francozi delajo bistveno bolj revolucionarne poteze), njihovi motorji niso cenjeni (ali so dejansko slabši – slab razvoj, ali pa je zgolj v glavah da so Nemci boljši – slab marketing), množica napak v proizvodnji skozi bližnjo preteklost (še vedno je ostal v glavah morebitnih kupcev primer Explorerja – slab marketing), ne smemo pa pozabiti na protiameriško razpoloženje, ki prav tako vpliva na nižanje prodaje zunaj ZDA.
Alea Iacta Est. (Julius Caesar)

Thomas ::

Kako se "vse začne pri marketingu", je bluz marketingarjev. Seveda, poklicna bolezen oddelka, ki promovira samega sebe, če že pri promoviranju izdelkov svojega podjetja ni uspešen. Nekako razumljivo.

Ravno tako bi lahko začeli z nadpomembnostjo R&D ali produkcije, kako brez tega ni nič ...

Ampak kakor kdaj. So zelo uspešne firme brez vsakega od omenjenih oddelkov.

Marketingarji so mal zamešal. "Market economy" NI "marketing economy".

Ne znajo čist dobro angleško, pa jim je kar isto. >:D
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
strani: « 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ali so japonski avtomobili res boljši? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14938249 (30191) Dami
»

Intelov tržni delež kvišku

Oddelek: Novice / Ostale najave
473116 (2133) FireSnake
»

kupujem enoprostorca (tourana) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11312860 (10151) Boeing
»

Toyota proti GM?

Oddelek: Kaj kupiti
202096 (1336) Vikking
»

Masovna odpuščanja v Intelu

Oddelek: Novice / Rezultati
152551 (2000) OChack

Več podobnih tem