Forum » Loža » ljubljana - novo mesto
ljubljana - novo mesto
korenje_ver2 ::
kam je ze treba zaviti na avtocesti, da se izognem placevanju cestnine, ko grem proti novemu mestu? kere table moram gledat...
mtosev ::
Koliko je cestnina da se je hočeš izognit?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
bauci ::
V Ivančni Gorici greš iz AC in po obvoznici mimo Ivančne. Pri Stični greš na desno skozi Dob in po Bogi vasi zaviješ desno na cesto proti Biču in potem na AC. Vzame ti cca 10 minut časa. Na cesti je malo prometa.
lp, Bauci
lp, Bauci
sumadinac ::
Jst se velikokrat peljem NM-LJ in nazaj pa se mi ne splača za tistih 100sit ki jih ušparam, ker več porabim na gorivu.
LP
LP
perci ::
sumadinac: Ne vem kje ti porabis za 840 sit goriva, ce gres dvakrat en kratek krogec okoli. Nekak dvomim, da sploh poznas pot.
bauci: tole s sticno pa tudi mene bega.
V glavnem, greš v ivančni dol iz AC, zaviješ desno pod most in potem skos naravnost pičiš mimo cerkve in merkatorja po obvoznici. Potem greš skos naravnost par kilometrov, prides do radohove vasi, se spustis po klancu navzdol, spet par ovinkov, prides do prehoda cez zeleznisko progo in za prehodom zavijes desno. Potem je samo se naravnost treba it.
bauci: tole s sticno pa tudi mene bega.
V glavnem, greš v ivančni dol iz AC, zaviješ desno pod most in potem skos naravnost pičiš mimo cerkve in merkatorja po obvoznici. Potem greš skos naravnost par kilometrov, prides do radohove vasi, se spustis po klancu navzdol, spet par ovinkov, prides do prehoda cez zeleznisko progo in za prehodom zavijes desno. Potem je samo se naravnost treba it.
sumadinac ::
perci: Če se ne motim je pot okoli dalša za več kot10km. Avto mi povprečno porabi 10L goriva na 100km. Nisem pa rekel da porabim za 840sit goriva ampak približno 500-600sit odvisno od vožnje. Zaradi tega sem napisal, da se mi ne splača za tistih 100sit ki jih ušparam vozit okoli.
LP
LP
bauci ::
Misso prav imaš - Šentvid pri Stični in ne Stična - moja napaka.
Perci, tvoja pot je OK, lahko pa že prej zaviješ desno kot sem napisal in si pot še malo skrajšaš. Takole - mimo Merkatorja do drugega odcepa za Šentvid pri Stični. Namesto na levo proti Šentvidu (naravnost greš naprej proti Radohovi vasi) zaviješ desno proti Dobu pri Šentvidu (pred odcepom je na desni strani cerkev), preko železniške proge, čez Dob pri Šentvidu, na koncu Boge vasi (Boga vas)
pa zaviješ levo in si na isti cesti kot da bi prišel iz Radohove vasi (greš po diagonali) vendar si samo še minutko do AC.
Lp, Bauci
Perci, tvoja pot je OK, lahko pa že prej zaviješ desno kot sem napisal in si pot še malo skrajšaš. Takole - mimo Merkatorja do drugega odcepa za Šentvid pri Stični. Namesto na levo proti Šentvidu (naravnost greš naprej proti Radohovi vasi) zaviješ desno proti Dobu pri Šentvidu (pred odcepom je na desni strani cerkev), preko železniške proge, čez Dob pri Šentvidu, na koncu Boge vasi (Boga vas)
pa zaviješ levo in si na isti cesti kot da bi prišel iz Radohove vasi (greš po diagonali) vendar si samo še minutko do AC.
Lp, Bauci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bauci ()
SkIDiver ::
Pa kdor se bo vozu skozi Dob naj pazi v smeri proti Biču! Ko se pripelješ v Dob imaš desen zavoj okoli stavbe, ki stoji tik ceste! Tam se pelte previdno, ker smo tud že bremzal in zobe stiskal, ko je nasproti pršu šleper! Torej previdno tam čez, ker je ozka cesta in nepregleden desni ovinek v smeri Dob-Bič.
misso ::
Lej če greš samo 1 tja je brezveze šparat na cestnini (pač neboš šel na kavico), ti kar lepo pojdi po avtocesti. Če boš šel pa večkrat pa le mimo se zapelji.
korenje_ver2 ::
no izkazalo se je, da moj avto pokuri 2 litra vec, ce ne placam cestnine... tako namesto 5litrov - NM-LJ pokurim 7 litrov...
Stepni Volk ::
Razlika med potjo Ljubljana - Novo mesto po avtocesti (71,3 km; 1:08h) in obvozom cestninske postaje je:
Ljubljana - Ivančna Gorica (33,1 km; 0:28h)
Ivančna Gorica - Bič (6,7km; 0:09h)
Bič - Novo Mesto (33,8km; 0:38h)
Skupaj 73,6km oz. 1:15h.
Da bi nekdo po lokalnih cestah porabil več na zgolj 2.3 km, krepko dvomim. Poglej temo Varčna vožnja. Poraba je namreč manjša pri vožnji pod 90km/h, ko upor še ni faktor. In glej ga zlomka takšna je tudi maksimalna omejitev hitrosti na cestah rezerviranih za motorna vozila.
2.3 km oz. 7 minut.
Ljubljana - Ivančna Gorica (33,1 km; 0:28h)
Ivančna Gorica - Bič (6,7km; 0:09h)
Bič - Novo Mesto (33,8km; 0:38h)
Skupaj 73,6km oz. 1:15h.
Da bi nekdo po lokalnih cestah porabil več na zgolj 2.3 km, krepko dvomim. Poglej temo Varčna vožnja. Poraba je namreč manjša pri vožnji pod 90km/h, ko upor še ni faktor. In glej ga zlomka takšna je tudi maksimalna omejitev hitrosti na cestah rezerviranih za motorna vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
korenje_ver2 ::
stepeni volk, zdej pa glej se elektronski stevec porabe goriva, ce vozis v klanec al pa ce se peljes po avtocesti. da ne omenjam ustavljanja po kriziscih in pospesevanja ter voznje v 5. prestavi pri nizjih obratih po avtocesti...
pac dejanska poraba je 2 litra vec pa ce napises ti ne vem kake teorije
ps: sem prebral tvoj recept za samomor - Varčna vožnja
predlagam da to zbrises, ker ni v skladu z pravili tega foruma. aja policaj ma vedno prav, pa ce te zgazi z motorja, bo motorist kriv ne?
pac dejanska poraba je 2 litra vec pa ce napises ti ne vem kake teorije
ps: sem prebral tvoj recept za samomor - Varčna vožnja
predlagam da to zbrises, ker ni v skladu z pravili tega foruma. aja policaj ma vedno prav, pa ce te zgazi z motorja, bo motorist kriv ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: korenje_ver2 ()
Stepni Volk ::
Če voziš recimo Hummer H2, 3 tone težak z 6l motorjem, v povprečju porabi 30l na 100Km. Maksimalno tudi 60l / 100km. To maksimalno porabo bom upošteval za izračun. Povedano drugače je to 0,6l na 1km. Na razdalji daljši za 2.3 km bo torej Hummer H2 porabil 1.38l.
Dejstva ne govorijo v prid tvojim navedam.
Dejstva ne govorijo v prid tvojim navedam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
korenje_ver2 ::
kot strojnik ti bom povedal da prostornina motorja ne vpliva bistveno na porabo goriva. nas 3500ccm dizel kombi ne pokur vec kot 7l na 100km, zdej se pa zamisli, kako to da pokur sam cca 20% vec pri 3x vecji prostornini. prostornina motorja ponavadi samo poveca navor motorja, drugo je pa kolicina vbriganega goriva v cilinder na cikel. sicer ne pravim da hummer ne pokuri tolk kot ti pravis, ker se mi se sanja ne koliko pokuri.
pa da te se osvestim kaksna je razlika med dejstvom in tvojo teorijo. ce bos 1 liter scanja nalil v kahlico, bo v kahlici 1 liter scanja in nic manj, pa ce racunas kokr ves in znas. (ce zanemarimo izparevanje).
pa da te se osvestim kaksna je razlika med dejstvom in tvojo teorijo. ce bos 1 liter scanja nalil v kahlico, bo v kahlici 1 liter scanja in nic manj, pa ce racunas kokr ves in znas. (ce zanemarimo izparevanje).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: korenje_ver2 ()
SkIDiver ::
StepniVolk daj ne pametuj s to, da ni možno da je skuril 2 litra več! Eno so tvoji izračuni drugo pa je moja praksa s katero lahko potrdim, da mene osebno pride vožnja mimo cestnine dražja na račun porabe!
Lahko še tako računaš toda tvoje računanje ni mirodajno! Ne upoštevaš zaviranj, ko marsikje lahko kakšen avto odvije iz glavne ceste in temu sledi pospeševanje kar bistveno poveča porabo. Na AC pa je edino zaviranje, če je nekdo pred tabo počasnejši in še takrat padejo obrati motorja med 4000 in 3000 obrati kar za 5 prestavo ne predstavlja tako veliko porabo pri pospeševanju kot pa 1, 2 in 3 do 90km/h, če že voziš po omejitvah!
Naj ti povem, da samo od zapustitve AC v Ivančni gorici do Mercatorja lahko 3x pospešuješ! Prvič, ko zapustiš AC na križišču kjer zaviješ desno. Drugič, če nekdo odvije na bencinsko črpalko in tretjič, ko greš skozi križišče in nato mimo Mercatorja. Jz osebno že tu lahko pustim cca 2 do 3dl bencina medtem, ko pri nadaljevanju vožnje po AC proti cestnini porabim mogoče 1dl do vrha ravnine do nadvoza čez AC kar smatram nekje isto razdaljo do Mercatorja, če grem naokoli! Zdej si pa zamisli tvojo računico!
Za nameček pa si vzemi še podatek, da recimo! jaz po ravnini prpikam z cca 100km/h in ker se tam navadno cesta sprazne še zahodim stopalko in premagam tisto klančino že z 130km/h pa sem še vedno porabil bistveno manj goriva kot pa če bi pospeševal mimo Mercatorja v hrib in se peljal recimo največ 90km/h. Razmisli tudi kolikokrat se z avtom vzpenjaš, če greš okoli cestnine do biča in kolikokrat, če greš po AC. naj ti povem, da vožnja mimo cestnine skozi kraj Dob zahteva šest vzponov medtem, ko vožnja po Ac proti cestnini zahteva samo en vzpon in ta sledi takoj za izvozom Ivančna gorica. Naprej pa je samo ravnina. Tega mislim, da tudi nisi upošteval v tvojem izračunu!
Hitrosti, ki sem jih podal pa sem priredil, da se ne bo tema prelevila o tem kakšne so omejitve na naših cestah. So pa hitrosti podane sorazmerno druga od druge samo zmanjšane za par 10km/h.
Za konec pa naj dodam, da tvoje opiranje na podatek, koliko porabi določeno vozilo na 100km ni najboljše izhodišče za tvoje izračune! Ti podatki so največkrat izračunani na testnem poligonu kjer se avto lahko neovirano vozi konstantno na določeni hitrosti in obratih!
Po domače rečeno bi lahko tudi rekli, da kljub svoji razgledanosti in tehnični podkovanosti še vedno ne moreš kljubovati znanju in izkušnjam iz prakse.
Lahko še tako računaš toda tvoje računanje ni mirodajno! Ne upoštevaš zaviranj, ko marsikje lahko kakšen avto odvije iz glavne ceste in temu sledi pospeševanje kar bistveno poveča porabo. Na AC pa je edino zaviranje, če je nekdo pred tabo počasnejši in še takrat padejo obrati motorja med 4000 in 3000 obrati kar za 5 prestavo ne predstavlja tako veliko porabo pri pospeševanju kot pa 1, 2 in 3 do 90km/h, če že voziš po omejitvah!
Naj ti povem, da samo od zapustitve AC v Ivančni gorici do Mercatorja lahko 3x pospešuješ! Prvič, ko zapustiš AC na križišču kjer zaviješ desno. Drugič, če nekdo odvije na bencinsko črpalko in tretjič, ko greš skozi križišče in nato mimo Mercatorja. Jz osebno že tu lahko pustim cca 2 do 3dl bencina medtem, ko pri nadaljevanju vožnje po AC proti cestnini porabim mogoče 1dl do vrha ravnine do nadvoza čez AC kar smatram nekje isto razdaljo do Mercatorja, če grem naokoli! Zdej si pa zamisli tvojo računico!
Za nameček pa si vzemi še podatek, da recimo! jaz po ravnini prpikam z cca 100km/h in ker se tam navadno cesta sprazne še zahodim stopalko in premagam tisto klančino že z 130km/h pa sem še vedno porabil bistveno manj goriva kot pa če bi pospeševal mimo Mercatorja v hrib in se peljal recimo največ 90km/h. Razmisli tudi kolikokrat se z avtom vzpenjaš, če greš okoli cestnine do biča in kolikokrat, če greš po AC. naj ti povem, da vožnja mimo cestnine skozi kraj Dob zahteva šest vzponov medtem, ko vožnja po Ac proti cestnini zahteva samo en vzpon in ta sledi takoj za izvozom Ivančna gorica. Naprej pa je samo ravnina. Tega mislim, da tudi nisi upošteval v tvojem izračunu!
Hitrosti, ki sem jih podal pa sem priredil, da se ne bo tema prelevila o tem kakšne so omejitve na naših cestah. So pa hitrosti podane sorazmerno druga od druge samo zmanjšane za par 10km/h.
Za konec pa naj dodam, da tvoje opiranje na podatek, koliko porabi določeno vozilo na 100km ni najboljše izhodišče za tvoje izračune! Ti podatki so največkrat izračunani na testnem poligonu kjer se avto lahko neovirano vozi konstantno na določeni hitrosti in obratih!
Po domače rečeno bi lahko tudi rekli, da kljub svoji razgledanosti in tehnični podkovanosti še vedno ne moreš kljubovati znanju in izkušnjam iz prakse.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
korenje_ver2 ::
ja. pri pospesevanju iz 0-100km/h normalen avto kuri cca 40l/100km, potem pa se po klancu navzgor, kar poveca cas te porabe ali pa porabo. pri avtocesti je pa to popolnoma druga zgodba.
SkIDiver ::
Tako je. 1 in 2 prestava skoraj do blokade (6600 obratov) zna bit trenutna tud 57L/100km, če so prave razmere (mrzel in suh zrak in seveda segret motor).
Sicer je to brutal, ki se ga ne boš posluževal pri vožnji okoli cestnine. Ampak recimo realno pa se pri pospeševanju iz 0 na 90km/h približaš porabi cca 30L/100km.
Pa vzemimo, da se vsega skupaj vzpenjamo z avtomobilom cca 1km in če delimo malo zdelimo trenutno porabo s 100km dobimo 3dl za ta kilometer vzpenjanja pa lahko rečem, da smo bli še dokaj nežni, če seveda gledam na moj stil vožnje pri katerem ne gledam ravno dosti na porabo.
Sicer je to brutal, ki se ga ne boš posluževal pri vožnji okoli cestnine. Ampak recimo realno pa se pri pospeševanju iz 0 na 90km/h približaš porabi cca 30L/100km.
Pa vzemimo, da se vsega skupaj vzpenjamo z avtomobilom cca 1km in če delimo malo zdelimo trenutno porabo s 100km dobimo 3dl za ta kilometer vzpenjanja pa lahko rečem, da smo bli še dokaj nežni, če seveda gledam na moj stil vožnje pri katerem ne gledam ravno dosti na porabo.
Stepni Volk ::
Vzemimo trditev, da vozilo rabi na avtocesti 7l / 100km. To pomeni, da bo na razdalji 4.4 km porabil 0,308 litra goriva.
Če se namesto tega vozi okoli, po 6,7 km poti za premostitev razdalje med enakima točkama Ivančna Gorica - Bič in temu dodamo trditev, da porabi 2 litra več. Pomeni, da porabi 2.308 litra za 6.7km, kar je 34, 45l / 100km.
Zanimivo, da imajo vaša vozila takšno rekordno porabo samo na omenjenem odseku, nikoli pa v mestni vožnji.
Hmm, morda smo odkrili nov bermudski trikotnik za goriva?
Še realno. Recimo, da vozilo porabi za omenjeno razdaljo še enkrat več goriva = 14l / 100km. To pomeni, da boste na 6,7 km dolgi poti porabili 0,938 litra. Na avtocesti 0,308. Razlika je torej dejansko 0,63 litra.
239,6 SIT * 0,63 = 151 SIT
Recimo, da imate nadpovprečno dobro plačo 400'000 SIT (kar je 2'500 SIT / uro v 4 tednih s po 40 urami na teden). Bi to pomenilo, da ste v 7 minutah ustvarili 292 SIT izgube.
151 + 292 = 443 SIT. Na izgubi ste tako za 23 SIT v eno smer, 46 SIT v obe.
Če se namesto tega vozi okoli, po 6,7 km poti za premostitev razdalje med enakima točkama Ivančna Gorica - Bič in temu dodamo trditev, da porabi 2 litra več. Pomeni, da porabi 2.308 litra za 6.7km, kar je 34, 45l / 100km.
Zanimivo, da imajo vaša vozila takšno rekordno porabo samo na omenjenem odseku, nikoli pa v mestni vožnji.
Hmm, morda smo odkrili nov bermudski trikotnik za goriva?
Še realno. Recimo, da vozilo porabi za omenjeno razdaljo še enkrat več goriva = 14l / 100km. To pomeni, da boste na 6,7 km dolgi poti porabili 0,938 litra. Na avtocesti 0,308. Razlika je torej dejansko 0,63 litra.
239,6 SIT * 0,63 = 151 SIT
Recimo, da imate nadpovprečno dobro plačo 400'000 SIT (kar je 2'500 SIT / uro v 4 tednih s po 40 urami na teden). Bi to pomenilo, da ste v 7 minutah ustvarili 292 SIT izgube.
151 + 292 = 443 SIT. Na izgubi ste tako za 23 SIT v eno smer, 46 SIT v obe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
TESKAn ::
Ampak iamjo nekateri pa res hude avte, da jim pri normalni vožnji pokuri 30 l/100.
Naš avto pokuri na AC cirka 6l/100, če vozim avtu prijazno. Po navadnih cestah v moji okolici (klanec dol, klanec gor, ovinki,...) je poraba pri avtu prijazni vožnji cca. 7,5l/100. Torej je razlika približno 0,015/100 km. Na 4,4 km AC porabim tako 0,264 litra dizla, na 6,7 km navadne poti pa 0,502 litra dizla, kar znese 0,238 litra dizla ali 57 tolarjev, hkrati pa prihranim 420 tolarjev. In tudi tista minuta več, kolikor se vozim okoli, ne naredi take razlike, da bi se mi ne splačalo vozit okoli.
In na koncu ne pozabite še tega, da morate ustavljat in pospeševat tudi na AC - ko pridete na cestninsko postajo. Če nimaš sreče in je kolona, hkrati pa pride še kak čuden čeh na ABC progo, se tehtnica nagne še bolj v prid vožnji okoli cestninske postaje.
Naš avto pokuri na AC cirka 6l/100, če vozim avtu prijazno. Po navadnih cestah v moji okolici (klanec dol, klanec gor, ovinki,...) je poraba pri avtu prijazni vožnji cca. 7,5l/100. Torej je razlika približno 0,015/100 km. Na 4,4 km AC porabim tako 0,264 litra dizla, na 6,7 km navadne poti pa 0,502 litra dizla, kar znese 0,238 litra dizla ali 57 tolarjev, hkrati pa prihranim 420 tolarjev. In tudi tista minuta več, kolikor se vozim okoli, ne naredi take razlike, da bi se mi ne splačalo vozit okoli.
In na koncu ne pozabite še tega, da morate ustavljat in pospeševat tudi na AC - ko pridete na cestninsko postajo. Če nimaš sreče in je kolona, hkrati pa pride še kak čuden čeh na ABC progo, se tehtnica nagne še bolj v prid vožnji okoli cestninske postaje.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
korenje_ver2 ::
TIS pravi, 7km po avtocesti od Mleščeva do zagorice pri velikem gabru.
pravi pa tudi 10,11km.
torej sedaj 4l/100km pri avtocesti je to 0,28l poraba.
in 13l/100km pri lokalnih cestah je to 1,31l.
no recimo da je poraba pri normalnem avtu cca 1l vecja. ocitno sem malo vec pritiskal na pedal.
40l/100km = 4.11l porabe. razlika torej cca 3,80l.
pravi pa tudi 10,11km.
torej sedaj 4l/100km pri avtocesti je to 0,28l poraba.
in 13l/100km pri lokalnih cestah je to 1,31l.
no recimo da je poraba pri normalnem avtu cca 1l vecja. ocitno sem malo vec pritiskal na pedal.
40l/100km = 4.11l porabe. razlika torej cca 3,80l.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: korenje_ver2 ()
Stepni Volk ::
Če vzamemo tvoje podatke, da je pot po avtocesti 10km in po lokalni za 5km več: 15km.
V 10km s povprečno porabo 4 litrov tako porabiš 0,4 litra
v 15km s povprečno porabo 16litrov porabiš 2,4 litra.
Voznik in vozilo, ki porabi na avtocesti pri 130km/h povprečno 4l/100km in na lokalni cesti pri 90km/h po naslejiu 50km/h pa 4x več = 16l/100km.
Znanstveni fenomen. Obe vrednosti sta rekordni. Prva ekstremno varčna, druga naravnost neverjetna za isto vozilo in voznika pri nižji hitrosti.
Koliko potem porabiš v mestni vožnji 56?
V 10km s povprečno porabo 4 litrov tako porabiš 0,4 litra
v 15km s povprečno porabo 16litrov porabiš 2,4 litra.
Voznik in vozilo, ki porabi na avtocesti pri 130km/h povprečno 4l/100km in na lokalni cesti pri 90km/h po naslejiu 50km/h pa 4x več = 16l/100km.
Znanstveni fenomen. Obe vrednosti sta rekordni. Prva ekstremno varčna, druga naravnost neverjetna za isto vozilo in voznika pri nižji hitrosti.
Koliko potem porabiš v mestni vožnji 56?
korenje_ver2 ::
stepeni, sej se bos naucil racunat... nekoc. samo solo bos prvo moral naresti.
V 10km s povprečno porabo 4 litrov tako porabiš 0,4 litra
v 15km s povprečno porabo 16litrov porabiš 2,4 litra.
torej tako kos ti napisal. razlika je 2l vecja poraba, ce gres po 15km z porabo 16 litrov/100km, kot pa ce gres po 10km z porabo 4l/100km.
kar se pa tice mestne voznje... ljubljana ni ravno smarna gora, tko da ne bluzi.
V 10km s povprečno porabo 4 litrov tako porabiš 0,4 litra
v 15km s povprečno porabo 16litrov porabiš 2,4 litra.
torej tako kos ti napisal. razlika je 2l vecja poraba, ce gres po 15km z porabo 16 litrov/100km, kot pa ce gres po 10km z porabo 4l/100km.
kar se pa tice mestne voznje... ljubljana ni ravno smarna gora, tko da ne bluzi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: korenje_ver2 ()
Fizikalko ::
Fak, pa vam se res ne da dopovedat... Moram stopit v bran Volku, ker ga res že kronate. Vsak, ki se mal spozna na meritve, bi lahko vedel, da razna pospeševanja in podobni neumni argumenti na zgolj 2.3 km velikem odseku ne morejo povzročat take porabe. Če teorija pravi, da je 3*3 enako 9, lahko v praksi rečemo 10, ne pa 10000.
BTW: enako je ne relacji LJ-Kranj, če greš preko Vodic in se znebiš cestnine. Razlika v kilometrih je še večja, cestnina še manjša, pa se še vedno več kot splača.
BTW: enako je ne relacji LJ-Kranj, če greš preko Vodic in se znebiš cestnine. Razlika v kilometrih je še večja, cestnina še manjša, pa se še vedno več kot splača.
korenje_ver2 ::
Fak, pa vam se res ne da dopovedat... Moram stopit v bran Volku, ker ga res že kronate. Vsak, ki se mal spozna na meritve, bi lahko vedel, da razna pospeševanja in podobni neumni argumenti na zgolj 2.3 km velikem odseku ne morejo povzročat take porabe. Če teorija pravi, da je 3*3 enako 9, lahko v praksi rečemo 10, ne pa 10000.
odsek je dolg 10,15km.
torej poraba je vecja pri voznji po hribih, po regionalni cesti, ki je dolga 10,15 km, kot po avtocesti, dolgi 7,00km.
in to za 1 do 2l.
odsek je dolg 10,15km.
torej poraba je vecja pri voznji po hribih, po regionalni cesti, ki je dolga 10,15 km, kot po avtocesti, dolgi 7,00km.
in to za 1 do 2l.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: korenje_ver2 ()
SkIDiver ::
Zaradi mene lahko računata oba dan in noč pa mi ne bosta dokazala, da ne more porabiti za vožnjo okoli cestnine 2l več, če lahko to jz sam probam in sem že probal in vem!
Dokler bosta vidva obvoz okoli cestnine računala kot samo dejansko ravni teren brez vzpenjanja vajini računi še zdaleč ne bodo pravilni!
Eni so včasih preprosto preveč pametni in bi radi s svojo teorija zbijali dejansko prakso in ugotovitev, ki se je zgodila!
korenje pot okoli je krajša, če greš namesto skozi Radohovo vas skozi Dob. Presekaš po diagonali.
Dokler bosta vidva obvoz okoli cestnine računala kot samo dejansko ravni teren brez vzpenjanja vajini računi še zdaleč ne bodo pravilni!
Eni so včasih preprosto preveč pametni in bi radi s svojo teorija zbijali dejansko prakso in ugotovitev, ki se je zgodila!
korenje pot okoli je krajša, če greš namesto skozi Radohovo vas skozi Dob. Presekaš po diagonali.
korenje_ver2 ::
fizikalko, kaj ma kle razlika, ce je poraba pri obeh poteh razlicna? torej poraba pri A ni enaka kot pri B poti, zato ne mores samo racunat na podlagi tiste razlike.
korenje pot okoli je krajša, če greš namesto skozi Radohovo vas skozi Dob. Presekaš po diagonali.
mozno, sam sm se parkrat ze zgubu tm... enkrat sm sel pr visnji gori ven, ko sem sel proti novemu mestu. pol sm se pa tm po vaseh iskal...
tko da grem rajsi po glavni cesti, ko grem tm...
korenje pot okoli je krajša, če greš namesto skozi Radohovo vas skozi Dob. Presekaš po diagonali.
mozno, sam sm se parkrat ze zgubu tm... enkrat sm sel pr visnji gori ven, ko sem sel proti novemu mestu. pol sm se pa tm po vaseh iskal...
tko da grem rajsi po glavni cesti, ko grem tm...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: korenje_ver2 ()
dela ::
Avto, ki je zmožen porabiti 4l/100km na avtocesti, bo zelo težko prišel na 13 ali celo 16 litrov pri mestni vožnji, kaj šele pri podeželski. Naj mi kdo pokaže katalog avta, kjer tako piše. Jaz še nisem videl avtomobila, ki ima po podatkih proizvajalca ali testih porabo od 4-13l.
Poraba se preveri, ko vidiš koliko bencina ti manjka- nič prej. Ne prebira se na raznih fancy potovalnih računalnikih, ki so v avtu bolj kot ne za okras.
Poraba se preveri, ko vidiš koliko bencina ti manjka- nič prej. Ne prebira se na raznih fancy potovalnih računalnikih, ki so v avtu bolj kot ne za okras.
korenje_ver2 ::
FaLcOn3y3, ko bos naredil izpit za avto in ko bos delal v kakem avtomobilskem podjetju, naprimer revoz in ko se bos poglobil v tehnologijo elektronskega vbrizga goriva, ti bo jasno kako natancno je to.
Fizikalko ::
korenje, to je sicer res, samo so dolžine čisto prekratke, da bi se to toliko poznalo. Sicer pa pozabljate nekaj - pri večini avomobilov prispeva gorivo pri računanju stroškov na km nebistven del. Bistven je padec cene vozila na km, pa servis itd. Tako da so to morda razlogi, da se ne splača (toliko), nikakor pa ne gorivo.
dela ::
FaLcOn3y3, ko bos naredil izpit za avto in ko bos delal v kakem avtomobilskem podjetju, naprimer revoz in ko se bos poglobil v tehnologijo elektronskega vbrizga goriva, ti bo jasno kako natancno je to.
Ja, prosim, potem mi pa povej, zakaj v našem tanku ob mestni vožnji dejansko zmanjka le 9 litrov goriva na 100km, obenem pa avto ne zmore priti pod 7 l porabe niti po večini avtocestnih poti.
Glede tehnologije elektronskega vbrizga goriva, pa verjamem, da so proizvajalci avtomobilov, ki navajajo podatke kot jih omenjam v prejšnjem postu, dovolj poglobljeni vanjo.
In glej ga zlomka, izpit tudi imam.
Verjetno je metoda preverjanja porabe na črpalki dejansko najbolj natančna, razen, če ti tankaš imaginarni digitalni bencin.
Dr_M ::
korenje_ver2: da nisi ti slucajno zalutu, pa su cez Litijo, zato ti je avto porabu 2L vec.
sam men res ni jasn, kje ste dubil 2L na tistem odseku.. 0.2L ja, 2 pa definitivno ne.
sam men res ni jasn, kje ste dubil 2L na tistem odseku.. 0.2L ja, 2 pa definitivno ne.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Tear_DR0P ::
korenje kaj teb avto vodo kuri?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
TylerDurden ::
če greš po avtocesti moraš zmanjšat na 40 km/h oz 0 km/h (brez abc) in znova pospešit na 130 zaradi cestninske postaje.
Jaz kompleten obvoz cestninske prevozim v 5 prestavi brez zaviranja, če je prazna cesta. Sam jebiga k potem vedno nažigam v Medvedjek 200+ v tazgornji tunel.
Jaz kompleten obvoz cestninske prevozim v 5 prestavi brez zaviranja, če je prazna cesta. Sam jebiga k potem vedno nažigam v Medvedjek 200+ v tazgornji tunel.
Let\'s make some soap ...
SkIDiver ::
TylerDurden pa ti si zame car, da prevozš cel obvoz v 5. prestavi. Domnevam, d aimaš pod pokrovom motorja dizlačko, ker z bencinarjem ni variante!
Jz pod 150 ne grem razen, če razmere tako zahtevajo. Čez Medvedjek pa tako vedno gre okol dvojice. Za cestnino pa ABC in se peljem skozi 60-70km/h. In ja rampa se mi vedno odpre!
korenje za Višnjo goro? Kaj si znorel? Vn se gre na izvozu Ivančna gorica pa nikjer drugje! Skozi Dob pa ni drugega kot samo to, da v Šentvidu pri Stični odviješ za letališče. Potem pa samo po glavni cesti naravnost, ker druge ni! Sta samo dve stranski kar pa je več kot očitno, da sta stranski! Ko prideš v Boga vas pa prideš do križišča kjer te čaka trikotnik in tam odviješ levo. Čez cca 500, 600m pa si v kraju Bič.
Fizikalko se strinjam s tabo. Poleg porabe in vsega pride tu še obraba vozila. Cesta pri vožnji mimo pa je totalno v riti. Še slabše kot pri granitnih kockah v centru mesta.
Jz pod 150 ne grem razen, če razmere tako zahtevajo. Čez Medvedjek pa tako vedno gre okol dvojice. Za cestnino pa ABC in se peljem skozi 60-70km/h. In ja rampa se mi vedno odpre!
korenje za Višnjo goro? Kaj si znorel? Vn se gre na izvozu Ivančna gorica pa nikjer drugje! Skozi Dob pa ni drugega kot samo to, da v Šentvidu pri Stični odviješ za letališče. Potem pa samo po glavni cesti naravnost, ker druge ni! Sta samo dve stranski kar pa je več kot očitno, da sta stranski! Ko prideš v Boga vas pa prideš do križišča kjer te čaka trikotnik in tam odviješ levo. Čez cca 500, 600m pa si v kraju Bič.
Fizikalko se strinjam s tabo. Poleg porabe in vsega pride tu še obraba vozila. Cesta pri vožnji mimo pa je totalno v riti. Še slabše kot pri granitnih kockah v centru mesta.
VIP58 ::
Veliko argumentov za in proti. Vsak dan se vozim na tej relaciji (iz šentvida v obe smeri) in dobro vem da je potrebno upoštevati še nekaj stvari.
Traktorji na cesti vozijo včasih čisto po svoje.
Večinoma eurotekovi kamioni so pravi kamikaze.
Tu in tam zemlja in blato na cesti.
Kvaliteta cestišča je porazna in vsak dan slabša, ker gre ogromno tranzitnega prometa mimo cestnine.
In najpomembnejše:
na tej relaciji je ogromno karambolov, tudi žrtve so bile že,
najprej križišče pri merkatorju (najhujše)
potem na koncu obvoznice priključek iz Ivančne gorice
prvi odcep za šentvid
drugi odcep za šentvid
na Dobu so tudi večkrat težave
da o Biču sploh ne govorim
večinoma se v nesreče zapletajo vozniki ki se občasno vozijo tod mimo
in vse to za nekaj sto tolarjev......
Traktorji na cesti vozijo včasih čisto po svoje.
Večinoma eurotekovi kamioni so pravi kamikaze.
Tu in tam zemlja in blato na cesti.
Kvaliteta cestišča je porazna in vsak dan slabša, ker gre ogromno tranzitnega prometa mimo cestnine.
In najpomembnejše:
na tej relaciji je ogromno karambolov, tudi žrtve so bile že,
najprej križišče pri merkatorju (najhujše)
potem na koncu obvoznice priključek iz Ivančne gorice
prvi odcep za šentvid
drugi odcep za šentvid
na Dobu so tudi večkrat težave
da o Biču sploh ne govorim
večinoma se v nesreče zapletajo vozniki ki se občasno vozijo tod mimo
in vse to za nekaj sto tolarjev......
Too much of everything is just enough.
Djuro ::
Hja, jest se vsak dan iz Mirne vozim v LJ na šiht.
Za cestnino zmečem mesečno nekje od 15 do 18 jurjev (pač odvisno če mam še kakšen dopust in to).
Sem poskusil tudi z obvozi mimo cestninske postaje in sem ugotovil:
Zjutraj je enostavno prevelika gužva po obvozu. Kot je že nekdo omenil, traktorji na cesti, hudičevo slaba cesta (in slabša iz dneva v dan), kamioni. Pa še prej moram vstat, da pridem ob enakem času na šiht.
Popoldne je druga zgodba. Mogoče nekaj manj prometa, cesta še vedno slaba , za domov se ti ponavadi ne mudi toliko.
Torej, včasih (pravzaprav zelo redko) se za nazaj izognem cestnine, za v Lj nikoli. Mi je na račun nekaj jurjev škoda živcev, da potem pi*dim kako folk neumno vozi, za traktoji pa tut ne maram bit.
Osebno sem ugotovil, da več prišparam, če se izognem oštariji kot cestnini. Pa še bolj zdravo je!
Za cestnino zmečem mesečno nekje od 15 do 18 jurjev (pač odvisno če mam še kakšen dopust in to).
Sem poskusil tudi z obvozi mimo cestninske postaje in sem ugotovil:
Zjutraj je enostavno prevelika gužva po obvozu. Kot je že nekdo omenil, traktorji na cesti, hudičevo slaba cesta (in slabša iz dneva v dan), kamioni. Pa še prej moram vstat, da pridem ob enakem času na šiht.
Popoldne je druga zgodba. Mogoče nekaj manj prometa, cesta še vedno slaba , za domov se ti ponavadi ne mudi toliko.
Torej, včasih (pravzaprav zelo redko) se za nazaj izognem cestnine, za v Lj nikoli. Mi je na račun nekaj jurjev škoda živcev, da potem pi*dim kako folk neumno vozi, za traktoji pa tut ne maram bit.
Osebno sem ugotovil, da več prišparam, če se izognem oštariji kot cestnini. Pa še bolj zdravo je!
MadMax ::
Matr, na kake porabe računate.
Pa ste eni res nori, če mislite da je tista trenutna poraba 40 l/100km merodajna za nekaj deset minut vožnje.
To je max. poraba v trenutku (nekaj sekund) pospeševanja v prvi brzini.
Le kako potem uspe meni z najslabšo možno vožnjo imet porabo pod 10 l, s tem da:
-je 90% vožnje do službe in nazaj, 3km v eno smer,
-se na teh relacijah motor nikoli ne ogreje na delovno temperaturo, pozimi se običajno kazalec niti ne premakne še, ko zadevo že ugasnem,
-imam v tej relaciji 7 križišč/pospeševanj, od katerih vsaj 4 obvezno iz 0km/h,
-je najvišja hitrost na enem odseku 70km/h s tem da pri tem kršim CPP (omejitev 50),
-se nikoli ne trudim vozit varčno
-velikokrat pohodim "gas do daske"
-gre za staro škodo felicio 1.3i
-enako (poraba in relacija) velja za BMWja 1.8i
s tem, da mi tudi nadpovprečno požrešna lada samara 1.5 frgazerca v najhujšem mrazu ni imela porabe nad 15 l/100km (je pa na daljšo penzionersko turo srkala tudi pod 6.5)
Najraje bi nekatere primerjal s konji, pa ne bi rad užalil teh živalc....
Kar se pa tiče samega obvoza:
če kdo misli da se splača, naj. Vendar naj potem ne joka, ko mu bo kak nasprotivozeči odbil levo ogledalo in bo ob 20kSIT, da manjših in večjih že naštetih pripetljajev ne naštevam sploh.
Še vedno pa zagovarjam stališče, da se na tistem odseku cestnina sploh ne bi smela zaračunavat, ker kot prvo ni alternativne poti mimo (ta "obvoz" ni in ne more bit alternativa), kot drugo pa je sploh vprašanje, če si odsek zasluži kategorijo AC, oziroma karkoli več od ceste, rezervirane za promet z motornimi vozili....
Pa ste eni res nori, če mislite da je tista trenutna poraba 40 l/100km merodajna za nekaj deset minut vožnje.
To je max. poraba v trenutku (nekaj sekund) pospeševanja v prvi brzini.
Le kako potem uspe meni z najslabšo možno vožnjo imet porabo pod 10 l, s tem da:
-je 90% vožnje do službe in nazaj, 3km v eno smer,
-se na teh relacijah motor nikoli ne ogreje na delovno temperaturo, pozimi se običajno kazalec niti ne premakne še, ko zadevo že ugasnem,
-imam v tej relaciji 7 križišč/pospeševanj, od katerih vsaj 4 obvezno iz 0km/h,
-je najvišja hitrost na enem odseku 70km/h s tem da pri tem kršim CPP (omejitev 50),
-se nikoli ne trudim vozit varčno
-velikokrat pohodim "gas do daske"
-gre za staro škodo felicio 1.3i
-enako (poraba in relacija) velja za BMWja 1.8i
s tem, da mi tudi nadpovprečno požrešna lada samara 1.5 frgazerca v najhujšem mrazu ni imela porabe nad 15 l/100km (je pa na daljšo penzionersko turo srkala tudi pod 6.5)
Najraje bi nekatere primerjal s konji, pa ne bi rad užalil teh živalc....
Kar se pa tiče samega obvoza:
če kdo misli da se splača, naj. Vendar naj potem ne joka, ko mu bo kak nasprotivozeči odbil levo ogledalo in bo ob 20kSIT, da manjših in večjih že naštetih pripetljajev ne naštevam sploh.
Še vedno pa zagovarjam stališče, da se na tistem odseku cestnina sploh ne bi smela zaračunavat, ker kot prvo ni alternativne poti mimo (ta "obvoz" ni in ne more bit alternativa), kot drugo pa je sploh vprašanje, če si odsek zasluži kategorijo AC, oziroma karkoli več od ceste, rezervirane za promet z motornimi vozili....
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
kixs ::
MadMax:
Od kod tebi pri Ladi Samari taka poraba??? Primer!
Kar se teme tice pa naslednje, sam se vozim ze 4 leta tedensko na tej relaciji in se vedno izognem cestnini. Razlika v času je nekje 5min maksimalno (se je tudi zgodilo, da sem prisel veliko prej na AC - ko so kaksni prazniki). Na porabo niti ne gledam, saj je umirjena voznja na tej relaciji po moje zelo ekonomična. Vsaj toliko kot na AC.
Dejansko se gre za tistih 5minut. Vsaj v teh urah kot se vozim (večinoma zvečer ali ponoči).
Po drugi strani pa se ti res lahko prej zgodi nesreča, ampak kdo pravin da se ti ne bo na AC?
LP
Od kod tebi pri Ladi Samari taka poraba??? Primer!
Kar se teme tice pa naslednje, sam se vozim ze 4 leta tedensko na tej relaciji in se vedno izognem cestnini. Razlika v času je nekje 5min maksimalno (se je tudi zgodilo, da sem prisel veliko prej na AC - ko so kaksni prazniki). Na porabo niti ne gledam, saj je umirjena voznja na tej relaciji po moje zelo ekonomična. Vsaj toliko kot na AC.
Dejansko se gre za tistih 5minut. Vsaj v teh urah kot se vozim (večinoma zvečer ali ponoči).
Po drugi strani pa se ti res lahko prej zgodi nesreča, ampak kdo pravin da se ti ne bo na AC?
LP
MadMax ::
kixs97,
max. poraba 15 l je upoštevana pozimi pri -15°C, cela relacija do službe pod čokom, kazalec se po teh treh km niti ne premakne, ventilacija pa komaj opazno toplo piha, toliko da se šipe odrosijo.
Pod 8 sem jo v primestnem prometu z ogretim motorjem redko spravil, prav tako pod 7 pri relaciji 100km do Lj, ampak upoštevaj, da kakšen literček, morda tudi dva, bi lahko profitiral z lažjim čevljem na nogi
max. poraba 15 l je upoštevana pozimi pri -15°C, cela relacija do službe pod čokom, kazalec se po teh treh km niti ne premakne, ventilacija pa komaj opazno toplo piha, toliko da se šipe odrosijo.
Pod 8 sem jo v primestnem prometu z ogretim motorjem redko spravil, prav tako pod 7 pri relaciji 100km do Lj, ampak upoštevaj, da kakšen literček, morda tudi dva, bi lahko profitiral z lažjim čevljem na nogi
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
kixs ::
MadMax:
Js sm Lado vozil, ko sem bil brez avta (med nakupi drugih avtov) in sem vozil tako kot katerikoli drugi avto. Moja poraba je zapisana na tistem linku, pravtako tudi za ostale avte, ki sem jih vozil (ali še vozim).
Če se prav spominjam je poraba vedno bila okoli 5 do 6L/100km. Maksimalna poraba na celoten tank pa cca 7,5L. Zato mi je čudna tale tvoja poraba. Vsaj glede porabe, se pri Ladi nikoli nisem pritoževal :D
LP
Js sm Lado vozil, ko sem bil brez avta (med nakupi drugih avtov) in sem vozil tako kot katerikoli drugi avto. Moja poraba je zapisana na tistem linku, pravtako tudi za ostale avte, ki sem jih vozil (ali še vozim).
Če se prav spominjam je poraba vedno bila okoli 5 do 6L/100km. Maksimalna poraba na celoten tank pa cca 7,5L. Zato mi je čudna tale tvoja poraba. Vsaj glede porabe, se pri Ladi nikoli nisem pritoževal :D
LP
MadMax ::
Pa relacije?
Tudi 6x dnevno po 3km, pa vmes ohlajanje motorja?
Bi res rad videl avto, ki bi s takšno mojo vožnjo imel porabo pod 6
Že če sem recimo samo vsak drug dan skočil v 15km oddaljen kraj na pijačo, je poraba občutno padla....
Tudi 6x dnevno po 3km, pa vmes ohlajanje motorja?
Bi res rad videl avto, ki bi s takšno mojo vožnjo imel porabo pod 6
Že če sem recimo samo vsak drug dan skočil v 15km oddaljen kraj na pijačo, je poraba občutno padla....
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
SkIDiver ::
MadMax poglej sedaj tole! Tvojo opisano relacijo lahko z 115KS bencinarjem 1.8 prevozim z cca 7 litri porabljeneg abencina ali pa še kak liter manj in grem celo sam sebi na živce glede na vožnjo za tak dosežek ali se peljem normalno in imam porabo cca 8 do 9 litrov ali pa razdivjam vse konje in imam porabo okoli 11 do 12 litrov.
Da ne omenjam iz LJ v NM, ko se je AC končala pri Višnji gori in sem prehiteval na vsako prekinjeno črto in prazen nasprotni pas in prišel celo na 14 litrov porabe. Sedaj na Ac sem na 10 litrih pri hitrstih tja do 210. Je pa res, da ko ga zahodm ga zahodm in takrat ne spuščam stopalke.
Vožnja okrog cestnine pa kazalec za bencin zelo pridno pomika navzdol. Da ne omenjam poleg tega še menjavo ležajev, zglobov, prednjih rok na podvozju in stabilizatorjev zaradi zrukane ceste. Ogledala mi pa za enkrat ni še nobeden odbil, ker poznam vse dimenzije avtomobila in se raje umaknem, če že srečam pilotsko teslo za volanom, ki vozi skoraj po sredi vozišča.
PS: Tvoja juli nuca, da pridobi 4, 5 tisoč obratov. Pri meni tega ni. Stopiš, menjaš. Ni čakanja, da nabere in tu se pozna poraba, če je težka noga.
Da ne omenjam iz LJ v NM, ko se je AC končala pri Višnji gori in sem prehiteval na vsako prekinjeno črto in prazen nasprotni pas in prišel celo na 14 litrov porabe. Sedaj na Ac sem na 10 litrih pri hitrstih tja do 210. Je pa res, da ko ga zahodm ga zahodm in takrat ne spuščam stopalke.
Vožnja okrog cestnine pa kazalec za bencin zelo pridno pomika navzdol. Da ne omenjam poleg tega še menjavo ležajev, zglobov, prednjih rok na podvozju in stabilizatorjev zaradi zrukane ceste. Ogledala mi pa za enkrat ni še nobeden odbil, ker poznam vse dimenzije avtomobila in se raje umaknem, če že srečam pilotsko teslo za volanom, ki vozi skoraj po sredi vozišča.
PS: Tvoja juli nuca, da pridobi 4, 5 tisoč obratov. Pri meni tega ni. Stopiš, menjaš. Ni čakanja, da nabere in tu se pozna poraba, če je težka noga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
MadMax ::
SkIDiver, počak malo in zauzdaj vse tiste konje.
Po tvojih besedah torej voziš nekaj, kar ima 250+KM pod havbo, imaš $$$ za registracijo, gume, vzdrževanje nasploh, se zlahka sprijazniš s porabo 12 l na relacije, ne moreš pa se sprijazniti s tistim drobižem za cestnino, s katerim si še kave s smetano ne moreš privoščit v povprečni oštariji?
Jaojaojao....
Po tvojih besedah torej voziš nekaj, kar ima 250+KM pod havbo, imaš $$$ za registracijo, gume, vzdrževanje nasploh, se zlahka sprijazniš s porabo 12 l na relacije, ne moreš pa se sprijazniti s tistim drobižem za cestnino, s katerim si še kave s smetano ne moreš privoščit v povprečni oštariji?
Jaojaojao....
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 59838 (10515) | hojnikb |
» | Vw, škoda, seat 1.4, 1.6 dizl in poraba (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15606 (11746) | jalovec09 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28842 (24644) | krneki0001 |
» | Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22167 (20323) | WarpedGone |
» | Najceneje od Ljubljane do Kranja. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12374 (8709) | Gregc69 |