» »

Zelena luč semaforja ne bo več utripala

strani: 1 2 3 4

reber ::

Jest pa močno verjamem in sem siguren, da bodo policaji glede rumene zelo zelo tolerantni, še več, verjetno sploh ne bodo kaznovali zaradi rumene, ampak bodo kaznovali za rdečo, tiste bolj mile bodo potem štrafali kot da so prevozili rumeno, tiste predrzne pa za rdečo.
Je pa tako: tisto črto, ki bi označevala kdaj je tisti trenutek za odločitev ali prevoziti ali ne, si lahko zamislimo sami in od tiste navidezne črte semaforja ne gledamo več, če je bila tisti trenutek še zelena in normalno peljemo naprej. Meni se sploh ne zdi problem.
res je, da bo kar nekaj primerov ko bodo panično zavirali pred semaforjem, čeprav jim še zdaleč ne bi bilo treba. Take voznike se pa že prej da pogruntat in predvidet, če že nekaj časa peljemo za njimi, saj svojega bnašanja enostavno ne morejo skriti, seveda to velja če promet opazujemo in ne telefoniramo med vožnjo.
Se mi je že zgodilo da sem prevozil rdečo po nevedoma, prevozil križišče varno, saj sem pogledal na vse strani, kot da ne bi bilo semaforja, le kaj sem mislil, peljal pa sem za nekom in spregledal, bil pa je tovornjak pred mano, oba je ustavil policaj, štrafal pa tovornjakarja za rdečo, mene pa spustil, samo dokumente je pregledal in vprašal če vem zakaj me je ustavil ??? ne vem, mu pravim ... pravi policaj da se mu je zdelo tako da sem spregledal zaradi tovornjaka ... je samo rekel naj drugič bolj pazim ... Hmm pa ni to edina dobra izkušnja s policaji.
Verjemite, policaji so po večini zelo izkušeni in znajo ocenit vašo hitrost med vožnjo, vaš način vožnje in še marsikaj in to upoštevat in tolerirat ali pa tudi obratno od tega, če ste očitni prekrškar.
Če nekdo prehitro pelje se to že na daleč opazi, ker ponavadi izstopa od ostalih in take imajo policaji na piki in pod drobnogledom, sploh skozi semaforjein prav tisti bodo potem ustavljeni zaradi rumene, ponavadi celo rdeče, ker se jim tako hudičevo mudi, da se ne more ustavit za minuto ali dve. A je res tko težko peljat po predpisih in ustavit pred semaforjem ko je to potrebno. Kazni so pa še premajhne, sploh pa tiste, ki kaznujejo tiste, ki zapeljejo v križišče in ga potem ne morejo spraznit, te kazni bi povečal za 5x ali 10x ali je kaj razlike če se ustavi in počaka pred križiščem ali pa v križišču ... je, seveda je, ampak samo za tiste ki jim je bila pot zaprta, tisti ki pa je v koloni in čaka, zanj je prav vseeno kje čaka, ampak ljudje tega ne razumejo in očitno bodo razumeli šele, ko bodo zato kaznovani ...

sese12 ::

UH reber

Se popolnoma strinjam s tabo.

Ampak sedaj bodo tebe obtožili, da si verjetno policaj.

Nejc Pintar ::

Jaz imam precej drugačne izkušnje s policaji, možno pa da je to odvisno od okoliša, ampak tukaj v Kranju so policaji bolja ali manj prepotentna bitja, ki jih takrat ko jih rabiš ni.:\
Lahko je biti prvi, če si edini!

Tear_DR0P ::

kolkr jst poznam slovenske vozniške navade bo tole pomenl mnogo prometnih nesreč in ne v rit, temveč v bok - tko kot primer s celovške
ko se bo prižgala oranžna boš pač še mal na gas stopu, da še pred rdečo prideš v križišče
zakon je definitivno sprejet s prostorom za dihanje samo zato, da se da polnat proračunsko luknjo in to so naredl poslanci, policaji pa tko kot do zdej ne bojo naredl nič. Jst osebno nisem doživel nobene spremembe prometnih navad na slovenskih cestah - razen v januarju je bilo malo nihanja - ker pa kazni ne dežujejo z neba dovolj pogosto, so ljudje privzeli stare vozno navade.
pr nas bi lahko mel smrtno kazen za prekoračitev hitrosti, pa je še vedno nebi talal tok hiter, kolkr bi se sami pobijal vozniki.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Mavrik ::

reber: Po mojih izkušnjah je tudi tako kot si ti povedal.
Če pač policaje gledaš kot da so ti mamo posilili potem ni čudno da te jebejo v glavo. Jaz takih problemov nisem mel še... ne na cesti, ne kje drugje.
The truth is rarely pure and never simple.

iskra ::

Aljazh: pardon, narobe šteku... Nekako sm si predstavlju talno oznako kot "luč v tleh" :8)

Morda kdo ve, koliko časa bo trajala rumena luč? V Avstraliji vem, da traja ene dve al tri sekunde... Če računam na kazen za vožnjo skozi rumeno in je križišče ta čas prazno, nismo nč prdobili s tem. :\

Včeraj pa sem skoraj prletel enemu v bok - razlog:
Vozil sem proti semaforju (50/uro, mesto) in ker je križišče bolj "romboidno" sem jasno videl, da bom prišel točno na zeleno in tako nisem zaviral. Kajpak se je dobil en fenomen, ki se je zadnjo stotinko (oziroma kar čez rdečo) spravil v križišče zavijat levo, proti meni in hmali nrdiu kacato. Tle bi rajši vidu prepoved vožnje v oranžno. Lahko pa bi malo podaljšali čas med rdečima lučema.
Ajow! 5 metru drow ...
Če bi imel Ronaldinho izvenzakonskega sina, bi se klical Bastardinho.

reber ::

@sese12
ne, nisem policaj, pa tut ne maram jih preveč kadar mi težijo da nisem privezan, to je pa tudi vse kar mi lahko očitajo, no, več ali manj >:D drgač pa nimam pripomb čeznje, razen tega, da večkrat premalo in napačnih krajih kaznujejo.

Pred semaforiziranim križiščem, oziroma preden zapelješ vanj, je treba malo pazit, ane, sej tko pravi zakon CPP

zee ::

pri nas spljoh ni problemov s semaforji ... v celi občini ni niti enega :D
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
erwin3: Dual Xeon X5650, 32 GB RAM, 14 TB HDD

AngelOfDeath ::

@steev & reber

pozabljata na dejsto da ma policajeva beseda večjo moč kot tvoja/moja in če bo on rekel da si ti prevozil rumeno (pa čeprav si se peljal skozi zeleno) bo to tudi držalo pred sodnikom za prekrške in boš plačal kazen saj se lahko pritožiš ampak pol boš po vsej verjetnosti še več plačal ;)

(pustimo tisti 1% policajev ko je vredi)

Utk ::

Ga vprašaš za ime, priimek>:D itak mora povedat...

BigWhale ::

> ko se bo prižgala oranžna boš pač še mal na gas stopu, da še
> pred rdečo prideš v križišče

Ne, to se je zdaj pri zeleni utripajoci dogajalo. V MB zelena ne utripa, ljudje pa ob oranzni v vecini primerov bremzajo.

Gizmo_X ::

@zee
Si slučajno iz Grosuplja?:D
Don't pay the BILL at the big GATES.

nevone ::

A so kje kakšni podatki o tem, koliko nesreč se je zgodilo v semaforiziranih križiščih odkar imamo utripajočo zeleno? Če se po ukinitvi izkaže, da je bilo prej nesreč manj, potem naj jih uvedejo nazaj, če ne naj jih ne.

To kaj je komu bolj všeč ne more biti kriterij v tem primeru. Naj dajo ven kakšno analizo, po da se vidi kako je na tem.

Kar se pa tiče kazni, če se v križišču ne obnašaš po pravilih, jih je pa itak izrečenih samo kakšen procent tako od oka, tako da zgovarjat se na to, da zdej te bo pa policaj lahko kaj bolj štrafal kot prej je tko malo za lase privlečeno. To je pomoje bolj v smislu, da se policaje malo zatira, da jim ne bi kaj preveč v glavo stopilo.

o+ nevone
Use software to improve hardware to improve software ... while necessary.

Stepni Volk ::

Kot rečeno v mojem uvodnem sporočilu, ukinitev utripajoče zelene je posledica usklajevanja z EU. Tudi tam ni utripajočih. Tudi v Švici ne.
Včaih je Maribor prav napreden...

Zgodovina sprememb…

nevone ::

Iz linka:

Based on various before versus after comparisons, Hakkert and Mahalel [1978] conclude that the installation of the blinking green phase led to an increase rather than the intended decrease in crashes. Klein, Zaidel, and Mahalel [1983], using a movie film technique, conclude that the blinking green places additional decision pressure on the driver and creates greater opportunity for error. It is also tempting to surmise that the drivers were attempting to use the additional information provided by the blinking green to increase their chances of clearing the intersection before the onset of red, rather than to increase their safety, as intended. The blinking green stimulated an early decision to proceed, which sometimes had to be changed to a decision to stop, hence precipitating increased numbers of rear-end crashes.

Bilo bi lepo videt tudi kakšne statistične podatke na to temo.

o+ nevone
Use software to improve hardware to improve software ... while necessary.

Stepni Volk ::

Zanimivo. A verjetno v tej analizi ni zajet prehod iz enega sistema v drugega. Previdnost ne bo odveč.
Email obkrožnica se je izkazala za resnično, saj v Ljubljani zelene ne utripajo več.

Tisto, kar bi bilo še za predlagati, je številčni prikaz sekund do naslednje zelene, kot to ponuja že nekaj prehodov za pešce.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

> Tisto, kar bi bilo še za predlagati, je številčni prikaz sekund
> do naslednje zelene, kot to ponuja že nekaj prehodov za pešce.

Kaksno korist bi imel nekdo, ki caka pred semaforjem, od tega? Zgolj informacija, koliko casa bo se stal in cakal na zeleno luc? Intervali semaforjev niso pol-urni ampak nekaj deset sekundni, izjemoma trajajo dalj kot minuto.

reber ::

Ko sem prvič videl v LJ tisti display na semaforju za pešce sem pomislil, da bi bilo to fino tudi za na semaforje za na cesto, za motorni promet. Dodal bi display za zeleno in za rdečo luč, oziroma bi bil namesto luči kar display iz visokosvetilnih led diod. Ko pride na ničlo se enostavno ugasne. A ne bi bilo fino ko bi točno vedel koliko sekund boš še čakal v koloni in koliko časa je še zelena ?? ampak kazni za kršitve bi pa povečal za 5X in seveda dodal veliko kamer za kontrolo, toleriral pa ne bi niti sekunde za prevoženo rdečo luč, tudi za rumeno ne.
Saj vem, prej sem napisal, da je verjetno bolje brez utripajoče zelene luči, ampak zaradi tega ker mnogi stopijo na gas ... ali pa bi se pri displayih dogajalo enako ??? težko je napovedati, saj je disciplina na psu.

steev ::

Sam pol nebi nič dosegli s tem. Ok, ko čakaš, je vredu, pač si pripravljen na štart.
Ko bi pa šel skozi križišče in bi videl, da sta 2 sekundi do izklopa zelene luči, bi spet dal po gasu - a ni biu tut to eden izmed vzrokov.
:|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: steev ()

zee ::

@Gizmo_X: nisem iz Grosupelj ampak iz Ilirske Bistrice

utripajoče zelene luči nisem videl ne v Italiji in na Portugalskem, pa so tako Italijani kot Portugalci slabi vozniki pa se kljub temu ne trkajo po križiščih.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
erwin3: Dual Xeon X5650, 32 GB RAM, 14 TB HDD

bond007 ::

Kaksno korist bi imel nekdo, ki caka pred semaforjem, od tega? Zgolj informacija, koliko casa bo se stal in cakal na zeleno luc? Intervali semaforjev niso pol-urni ampak nekaj deset sekundni, izjemoma trajajo dalj kot minuto.


Ti pa redko hodiš peš ane?:\
Jst na poti do študentskega stanovanja (pol ure hoje) prečkam 5 semaforjev, od tega je eden še posebaj kritičen (namreč zelena luč gori 5 sekund, rdeča pa vsaj 3 minute - verjetno še več) Če zamudiš kratko zeleno, lahko spet čakaš in čakaš in...

Meni se zdi ideja dobra.

Keyser Soze ::

Fenomenalno. Včeraj sem se vozil po Lj in seveda užival neizmerno v novem režimu delovanja semaforjev. Tisti idiot, kateremu se je utrnila ta ideja, ter tisto krdelo bebcev, ki so to spravili čez vse procedure, si sigurno zaslužijo brezplačno letovanje v Idriji. All-inclusive. Tudi z kakšno lobotomijo.:|

Skratka, ne vem kaj je bilo narobe z prejšnjim sistemom... Lahk rečem le to, da se bo sedaj folk limal na semaforje kot muhe na drek. Da ne govorim o naletih, ko bodo paničarji, ki se bodo ustrašili nenadne rumene luči, na vso moč zavirali.

res, včeraj sem se počutil neprimerno bolj varnega v Ljubljani na cesti.:\

Matev ::

zagovorniki teorij zarot imajo očitno novo kost za glodanje

siegmund ::

Evo, na Kajuhovi se je že zgodila nesreča. Moder clio je zabremzu ker se je pred njim prižgala rumena. Pa ga je nasadil en moder kombi in ga kr fajn zmečkal.
And now for something completely different...

Dr_M ::

rumena gori absolutno premalo casa.:\
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

nevone ::

>Evo, na Kajuhovi se je že zgodila nesreča. Moder clio je zabremzu ker se je pred njim prižgala rumena. Pa ga je nasadil en moder kombi in ga kr fajn zmečkal.

Verjetno sta oba malo prehitro vozila. Če greš v semaforizirano križišče moraš računat s tem, da bo mogoče treba ustavit. Je pa mogoče zdej prisoten ta efekt ,da eni še vedno pričakujejo utripajoočo zeleno in so potem šokirani, ko se kar naenkrat prižge rumena.

o+ nevone
Use software to improve hardware to improve software ... while necessary.

Keyser Soze ::

Sej Matev menda nima problemov z nami??

Tole niti pod razno ne bo umirjanje prometa, temveč še večje nerviranje, ker boš peljal proti semaforju ves na trnih, kdaj bo kar naenkrat ugasnila rdeča. Sedaj bo večina folka vozila cca. 30Km/h proti semaforju, zato da ne bodo zavirali kot eni bebci v zadnjem momentu. Tisti vozmiki, ki pa vozijo malo hitreje pa bodo še malenkost bolj nervozni.

Sedaj si lahko lepo upočasnil, ko je začela utripati rdeča, tudi če si imel 70km/h na števcu. Sedaj ti rumena v tem primeru ne uide, razen če nočeš zares uporabljati ABSa.

P.S.: Verjamem pa, da folk, ki avto uporablja za mesečno nabavo špecerije bistvene razlike ne bo opazil.:\

Daedalus ::

Evo, na Kajuhovi se je že zgodila nesreča. Moder clio je zabremzu ker se je pred njim prižgala rumena. Pa ga je nasadil en moder kombi in ga kr fajn zmečkal.

Prej pa sploh ni bilo naletov pred križiščem, ne:\
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Utk ::

Ja se pa ne boste več peljali 80 proti semaforju:\ čist prav. Itak je ponavadi kriv tist, ki se v rit zabije, ne tist ki se je ustavil pred rumeno. Če ni nekih hudih črt narisal pod sabo mu je težko dokazat da je pretirano bremzal. Kar računajte na to.
Vame se je tudi že kdo skoraj zabil, ker sm bil tak idiotast kreten, da sm se ustavljal na rumeni. Čeprav je zelena prej utripala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

borchi ::

semafor je zato, da v križišču ni hkrati dveh (več) vozil, ki si sekata krivulje vožnje?

al je semafor nek kvazi ležeči policaj?

če je prvo, potem je IMO sedaj več verjetnosti, da bo kdo peljal skozi rdečo.

če je drugo, well... i don't get it!?
l'jga

Utk ::

Tisti ki se bojo držali omejitev ne bojo imeli nobenih problemov. Tudi o varnostni razdalji.

Matev ::

Tole niti pod razno ne bo umirjanje prometa, temveč še večje nerviranje, ker boš peljal proti semaforju ves na trnih, kdaj bo kar naenkrat ugasnila rdeča. Sedaj bo večina folka vozila cca. 30Km/h proti semaforju, zato da ne bodo zavirali kot eni bebci v zadnjem momentu. Tisti vozmiki, ki pa vozijo malo hitreje pa bodo še malenkost bolj nervozni.


če ti tako voziš - potem bi bilo bolje, da ti vzamejo izpit

borchi ::

tisti, ki so se držali pravil že sedaj niso imeli problemov. glede na argumentacijo za novo ureditev oz. ukinitev stare, mi je pa nova ureditev še manj jasna.
l'jga

Boeing ::

Glede utripanja zelene luči nima smisla, da se izgublja preveč besed - sem proti ukinitvi utripajoče zelene, ker sem mnenja, da je bilo tisto utripanje tam toliko in toliko časa z nekim določenim namenom.

Kakorkoli, glede pisanja zakona za potrebe državnih financ: ja, to pa definitivno. Zanimivo bi bilo, da bi en novinar izbrskal podatke o vsoti pobranih kazni za leto 2003, 2004 in 2005 ter številu nesreč in mrtvih v teh treh letih. Žal se mi vedno bolj dozdeva, da nesreče in žrtve ostajajo na isti ravni, prihodki od kazni pa so se bistveno povečali.

In potem vse skupaj še zapakiraš v en lep članek, dodaš tabelo ali dve in kak graf ter vse skupaj objaviš v časopisu z veliko naklado.



Problem nenormalne vožnje je v naših glavah, ne v zakonih, policajih in ne v semaforjih. Prva dva le določata, koliko plač na leto (poleg dohodnine) podariš državi.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

siegmund ::

Prej pa sploh ni bilo naletov pred križiščem, ne


Ne, ni jih blo. V bistvu to sploh ni križišče ampak samo prehod za pešce.
And now for something completely different...

Daedalus ::

Aja? Da pred križišči ni blo naletov? Pa pred prehodi za pešče tud ne? To je pa nekaj novega. Očitno si bom mogo nova očala nabavit...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

perci ::

Men je bla utripajoča zelena kul, ker če sem že od daleč videl, da zelena utripa, sem lepo nogo dal z gasa in se 20km/h peljal proti semaforju. Na kaki zaloški al pa celovški, recimo.

Azrael ::

Glede Avstrije, bil slab mesec nazaj v Beljaku (Vilach) in so še vedno imeli utripajočo zeleno luč na semaforju. Toliko nekih enotnih standardih EU.

Me prav zanima, ali je to usklajevanje z EU, nekaj takega, kot Evro vlečna kljuka, ki jo poznajo samo pri nas?

Bo pa jasno vsaj do konca leta pri nas še mnogo večja prometna zmeda ali kar anarhija. Eni bodo dirkali skozi rdečo, drugi bodo bremzali in risali črte pred križiščem, tako za vsak primer, ker se bo enkrat prižgala rumena. Raj za kleparje in avtoličarje.

Tisti, ki sanjajo o varnostni razdalji pri naših vozniških navadah in razvadah res lahko samo sanjajo. Če je prostora za še ena avto med dvema, ni hudič, da se ne bo kdo poskušal in se tudi stlačil med oba.
Nekoč je bil Slo-tech.

siegmund ::

Aja? Da pred križišči ni blo naletov? Pa pred prehodi za pešče tud ne?


Na križišču so se dogajale nesreče, tega nisem zanikal, ampak na tem prehodu za pešce naletov ni bilo.
And now for something completely different...

Matev ::

na vsakem križišču ni bilo naletov dokler se ni zgodil prvi nalet

Keyser Soze ::

Ma ti si pa tako pameten, da že kar škodi. Same bistroumne.:\

Tako kot je povedal Perci. Zakaj k... moram sedaj bremzat kot nor in ne morem voziti tekoče, ker nekomu, ki se vozi na vsake svete kvatre ni ustrezala prejšnja ureditev?

BigWhale ::

Perci,

Vecina ljudi pa ob utripajoci zeleni pohodi plin. Zato, da bodo se ja ujeli oranzno... Al pa mogoce rdeco v prvi sekundi... :)

To, da se pa zdaj 'baje' bolj zaletavajo, pa ni problem utripajoce zelene ampak problem tistih, ki vozijo prehitro s premajhno varnostno razdaljo.

Bebav izgovor, da opravicis svoj lasten kretenizem, ko nekomu priletis v rit...

Keyser Soze ::

Meni se zdi najbolj čudno, da je toliko nesreč na naših cestah, če imamo toliko pametnih ljudi že samo tu na forumu. Zdej ne vem. A laže folk, al lažejo mediji, ko poročajo o nesrečah. Ne vem, ne vem... Ideali...:\

borchi ::

Vecina ljudi pa ob utripajoci zeleni pohodi plin.

ob pregovorni slovenski vozniški disciplini me bo kdorkoli težko prepričal, da ta večina sedaj ne bo pohodla plina ob rumeni. vse kar se spremeni je, da bodo sedaj "ujeli" več sekund rdeče kot dosedaj.

aja, tista tapridna manjšina, pravijo strokovnjaki, bodo pa pretirano zavirali.

ok, zdej bo pač po novem, se bomo že navadli. naj pa vsaj dajo kako sekundo rezerve za nasprotni semafor hkrati zraven.
l'jga

nevone ::

>Meni se zdi najbolj čudno, da je toliko nesreč na naših cestah, če imamo toliko pametnih ljudi že samo tu na forumu.

Ker se "manj pametni" dokaj uspešno branijo. A je sploh lahko kaj drugega razlog? :\

o+ nevone
Use software to improve hardware to improve software ... while necessary.

knesz ::

Mogoče osebni avto še ustavi pred semaforjem. Definitivno pa to ne bo uspelo šleparju ki ima naloženih 30 ton tovora.
Bi mogoče kdo tvegal sunkovito zavirati z dojenčkom v avtu?
Moje mnenje je, da bi naši bebci morali v Slovenijo povabiti EU bebce in jim pokazati da je utripajoča zelena boljša rešitev.
Takšno je moje mnenje o vsem tem

lp

BigWhale ::

Zakaj je boljsa resitev?

Argumentirano.

Soon ::

Pozdrav

V Dragomlju so zgradili stanovanjsko sosesko in šolo.
V ta namen so postavili semafor - brez utripajočih luči cca 4-5 mesecev nazaj !!!!
Jaz se vsak dan peljem v službo preko tega semaforja.
Razultat je bil veliko razbite pločevine.

Tudi mene je parkrat presenetilo preden sem se navadil.
Ta semafor pa je bil edini v okolici Ljubljane, ki ni utripal;( .

Lp
Miran

SasoS ::

Jaz mislim da je trenutna situacija še bolj čudna od prejšnje...že prej je zakon dovoljeval vožnjo čez rumeno v primeru "da ne moreš varno ustaviti" zdaj še toliko bolj. Vožnja čez rumeno je praktično neizogibna. Danes sem se zjutraj peljal na Brnik, rumeno sem povozil 2x...pa sem čisto normalno peljal po omejitvah. Hkrati pa zakon nalaga visoke kazni za rumeno luč. Odločitev ali je bila vožnja čez rumeno utemeljena ali ne ostaja v rokah policajev (subjektivna odločitev osebe ki stoji nekaj metrov stran in iz varne razdalje opazuje dogajanje, medtem ko ti sprejmeš odločitev v delčku sekunde...). Jaz bi obdržal nekatere točke novega zakona (primerna hitrost bližanju križišča, etc), pustil utripajočo luč, vožnjo v rumeno pa absolutno prepovedal razen v IZJEMNIH primerih (spolsko cestišče). To bi bila IMHO najboljša rešitev...

seamaster ::

Men se zdi čist pravilna tale nova ureditev. Utripjoča je bla itak sam za lovit zeleno in posledično prispevala k večji hitrosti. Kar se tiče pa tistih, k misljo da ne bojo mogl ustavt, al pa da jim bojo policaji zaračunaval pa tole:

čisto dopusten reakcijski čas 1 sek. prinese 13,9 m
zavorna pot ne suhi cesti pri 50 km/h prinese 12,3 m

skupaj varna pot ustavljanja: 26,2 m

Če si bližje semaforju pelji, če si bolj oddaljen varno ustavi.
Očitno so eni tako levi, da jim ta manever dela težave.

Evo še tabela za različne podlage

LPG
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prevožena rdeča luč (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26027320 (15723) fosil
»

Semafor - RDEČA luč

Oddelek: Loža
191364 (689) Scorpia
»

Kako vozi druga polovica?

Oddelek: Loža
292088 (918) Dr_M
»

Ponovno utripajoča zelena?

Oddelek: Loža
361752 (956) Roadkill
»

Nov zakon o varnosti v cestnem prometu - ZVCP (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1085408 (3382) DavidJ

Več podobnih tem