Forum » Loža » Sem pred resno odločitvijo!!
Sem pred resno odločitvijo!!
djv ::
Ker sem pač izpolnil določene pogoje, so mi pač določeni osebki obljubili avto (ne, nista to samo ata in mama)!!!!
OK, jaz imam na voljo 2 avta, ki si jih lahko izberem. Torej prvi je Clio 1.4, ~97 konjev, z VSO opremo. Drugi avto pa je WV Polo Ice 1.4, ~60 konjev in tudi z vso opremo (razen ABS). Zdaj pa me zanima, kateri avto naj vzamem. Mislim, bolj premišljujem, bolj ne vem, katerega naj vzamem. Kaj bi vzeli vi?? Pa brez zajebancije....jaz mislim resno!!! Pa prosim res da poveste kateri avto od TEH DVEH naj vzamem ne pa...nekaj čisto tretjega!!!
OK, jaz imam na voljo 2 avta, ki si jih lahko izberem. Torej prvi je Clio 1.4, ~97 konjev, z VSO opremo. Drugi avto pa je WV Polo Ice 1.4, ~60 konjev in tudi z vso opremo (razen ABS). Zdaj pa me zanima, kateri avto naj vzamem. Mislim, bolj premišljujem, bolj ne vem, katerega naj vzamem. Kaj bi vzeli vi?? Pa brez zajebancije....jaz mislim resno!!! Pa prosim res da poveste kateri avto od TEH DVEH naj vzamem ne pa...nekaj čisto tretjega!!!
MadMax ::
Odvisno kdo ti bo registracijo placeval (vsaj dokler ne dobis 50%).
Konkretno ti ne bom odgovoril, saj si mojega odgovora ne zelis slisat
Konkretno ti ne bom odgovoril, saj si mojega odgovora ne zelis slisat
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Dalmatinc ::
Polo je le Wolksagen in ne nek italijan. Verjami Nemcu :) Kljub temu je Clio dober avto, to je res težka odločitev, pa klijo ma še več konjev. Res težka odločitev
Mojega odgovora nočeš slišati zato ti ne bom odgovril; Raje se razglej za Dawooji :)
Mojega odgovora nočeš slišati zato ti ne bom odgovril; Raje se razglej za Dawooji :)
Cosmo ::
Hmm...na tvojem mestu bi vzel Cliota - zaradi 16 ventilskega motorja, vecje moci in pa zato ker je Renault
Kaj ces sem pac Renault fan
Dalmatinc: Nevem al nimas pojma o avtih al kaj? Renault ni italijanski ampak FRANCOSKI (sicer made in Slovenia vecinoma).
Kaj ces sem pac Renault fan
Dalmatinc: Nevem al nimas pojma o avtih al kaj? Renault ni italijanski ampak FRANCOSKI (sicer made in Slovenia vecinoma).
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.
SkIDiver ::
Jah pr naši hiši mamo že od nekdaj Renaulta in smo zelo zadovoljni z njimi. Odločitev je tvoja. Sicr so ti novi Clioti men bol jajca k avto zato raj pogledam za kako laguno 95 letnik al pa 19 95 letnik. Najbolj da kr cliota vzameš. Razlika je ta da boš mel pr Cliotu cenejše rezervne dele. Pr Cliotu boš dal mal več za registracijo razn če ma tvoj fotr pr zavarovalnici 50% popusta. Za primer registracija našega Ford Mondea 1.8 16V 115 KS stane 70 jurjev, Renault 21 1.4 8V 70 KS stane pa okol 75. Pr Fordu je 50% popusta pr Renaultu pa sam 15%.
djv ::
Saj..ravno zato me skrbi. Namreč Clio ma 95 konjev, Polo pa samo 60. Zdaj nevem, kako je s klimo, vendar, ni to malo premalo za klimo!
Po drugi strani, pa Polo delj drži ceno kot pa Reanult!!!
Pizda...res je težka odločitev ja!!!
Po drugi strani, pa Polo delj drži ceno kot pa Reanult!!!
Pizda...res je težka odločitev ja!!!
burekar ::
Clio je po mojem prevelika jajčka.Raje vzemi polota, vsaj varen je bolj. Tistih 60konjev se da pa še vedno spravit do kakih 80 al pa tud več, če boš imel interes seveda.
Enkrat v življenju sem se pelu s cliotom 150, pa sem mislu, da bo avto poletel. Totalno nestabilen. Občutek, da voziš avto in ne kinder jajčke je v polotu vsekakor večji.
Enkrat v življenju sem se pelu s cliotom 150, pa sem mislu, da bo avto poletel. Totalno nestabilen. Občutek, da voziš avto in ne kinder jajčke je v polotu vsekakor večji.
SkIDiver ::
Točn tko. Si končno ugotovu pravo. VW dal časa drži ceno kot pa Renault. Kot sm že povedu je pa clio zame en jajc. Pa megan tut
Aja še en nasvet. Če se boš odloču za polota uzem metalik srebrnga al sivga kakor kol je že al pa bevga. Sam ne zelenga al pa rdečga pa kj tazga k se pozna vsaka praska. Naš R21 je metalik srebrn pa se nobene praske ne pozna. Ford je pa metalik viola je pa tak k bi mačke 24 ur po vratih plezale. Pa priporočam 5 vrat če ga boš dubu že od drugih
Take barve priporočam predvsem zato ker ima avto 60 konjev pa klimo in take barve pripomorejo k manjšemu segrevanju avta. Sicr te to že logika uči. Pol bol na odprtih cestah ne nucaš tut ne tuk klimo ker se avto velik bol hladi v mestu pa tko al tko ne vozš tko hitro.
Aja še en nasvet. Če se boš odloču za polota uzem metalik srebrnga al sivga kakor kol je že al pa bevga. Sam ne zelenga al pa rdečga pa kj tazga k se pozna vsaka praska. Naš R21 je metalik srebrn pa se nobene praske ne pozna. Ford je pa metalik viola je pa tak k bi mačke 24 ur po vratih plezale. Pa priporočam 5 vrat če ga boš dubu že od drugih
Take barve priporočam predvsem zato ker ima avto 60 konjev pa klimo in take barve pripomorejo k manjšemu segrevanju avta. Sicr te to že logika uči. Pol bol na odprtih cestah ne nucaš tut ne tuk klimo ker se avto velik bol hladi v mestu pa tko al tko ne vozš tko hitro.
billy ::
Odvisno kaj hoces od avtomobila. Ce imas vsaj malo dirkaske zilice in hoces tudi kdaj pohoditi gas ( in seveda imeti kaj od tega) potem definitivno vzemi Cliota. Jaz bi ga, na tvojem mestu. Polo pa 60 konjev je premalo za kaksno resnejse "dirkanje" po cestah. Klima pa pac pri meni ni dejavnik pri izbiri avtomobila.
Jebiveter ::
Sicer nisem glih nevem-kaksen poznavalec avtov sam imamo pr hisi Cliota in stri pravijo, da zlo uredu avto! Naj ti povem tudi, da se bo tistih 37 KM vec prekleto poznalo!
Moj nasvet je tak, da ce ne nameravas ravno ves cas vozit v kaki koloni kot po jajcih si raj dubi Clia! Verjemi, da je zelo dober obcutek ko prehitevas v rahel klanec in cujes, da motor ni ravno na meji, da zletijo ven bati!
Moj nasvet je tak, da ce ne nameravas ravno ves cas vozit v kaki koloni kot po jajcih si raj dubi Clia! Verjemi, da je zelo dober obcutek ko prehitevas v rahel klanec in cujes, da motor ni ravno na meji, da zletijo ven bati!
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?
OrlyTM ::
Fant ... v tem primeru vzem Clia ... precej boljši kot Polo v vseh pogledih. Močnejši je, in še cenejše vzdrževanje boš mel, kar pa tut ni lih zanemarljivo. 60km Polota je povsem na meji še uporabnega.
lp
OrlyTM
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
- SiroTka - ::
Burkerar glede varnosti, mal si poglej crash teste, pa bos vidu ker je bol varen. Ne vem kaj ste nekateri tko zadrgnjeni glede tega nemc je pa le nemc. Sam za info, sem mel polota 55 konsjkega. En mesec potem, ko je potekla garancija, mi je sel akumulator, da ne govorim, da mi je sipa dol ostala k se je pokvaru motorcek ipd. Ne govorim da je polo slab, ampak je cist odvisn od srece kaksen avto dobis. Pa naj bo to mercedes al pa skoda. Glede servisov vedi, da bodo pri renaultu drazji (preverjeno, brat od punce mel cliota).
Odloct se mors pa sam, ce bos mel mal vec dnarja za servise pa zavarovanje obvezno vzam cliota, saj ti za isti denar nudi vec (boljsa oprema, motor), ce pa nimas kesa pol uzam polota. Glede cene cez pet let, razlika bo okol 200k maximum, ceprav glede na opremo in motor cliota bi mogla bit cena ista.
Odloct se mors pa sam, ce bos mel mal vec dnarja za servise pa zavarovanje obvezno vzam cliota, saj ti za isti denar nudi vec (boljsa oprema, motor), ce pa nimas kesa pol uzam polota. Glede cene cez pet let, razlika bo okol 200k maximum, ceprav glede na opremo in motor cliota bi mogla bit cena ista.
kljukec ::
Jst osebno mislim da vzameš Cliota.
Jst ga vozim (2 leti star Clio 1.4 Alize, vsa oprema razen ABS-a; 75 konjev). Ima tudi klimo in ne pravim da se ne pozna ko jo vklopim, vendar se najbolje to pozna pri speljevanju s križišč, ko moram dodajati več plina, drugače pa se ne pozna dosti (pobere približno 3 konje).
Do zdaj nisem imel nobenih problemov z njim, opravil redni servis in z njim že prevozil 50.000km, tako da LAUFA!!!
Odloči se pa sam!
Jst ga vozim (2 leti star Clio 1.4 Alize, vsa oprema razen ABS-a; 75 konjev). Ima tudi klimo in ne pravim da se ne pozna ko jo vklopim, vendar se najbolje to pozna pri speljevanju s križišč, ko moram dodajati več plina, drugače pa se ne pozna dosti (pobere približno 3 konje).
Do zdaj nisem imel nobenih problemov z njim, opravil redni servis in z njim že prevozil 50.000km, tako da LAUFA!!!
Odloči se pa sam!
Yohan del Sud ::
Kot lastnik imenovanega polota ti lahko zagotovim da bolj neproblematičnega avtomobila še nisem vozil. Manjek konjev se sicer res pozna pri pospeških, ki jih pa niti ne rabiš, če ne voziš rallya. Končna hitrost je 160 km in pri tej hitrosti tudi večino križarim po avtocesti.
Justy ::
Vzemi raje leto ali dve starega golfa, pa se lahko oba zgornja skrijeta, pa se bol bos zadovolen v seh pogledih...
Tomi ::
Vzami Clia, ker je po mojem mnenju bolj stabilen, pa tudi hitrejši je kot Polo. Sicer Pola sam še nisem vozil, sem se pa dostikrat vozil z njim, in mi ni všeč. Imamo pa doma Clia 1,4 in je občutek vožnje res dober. Čeprav jaz bi raje imel staro Laguno
metrodusa.blogspot.com
kacajdr ::
Jest mam izkušnjo s VW Polo letni 1997, 1.4 60KM, kupil novega, 3 vrata; zdajšnji polo je konstrukcijsko enak:
Super (subjektiven občutek, nisem ravno dirkač), manjkala mu je pa klima. No, pa za po avtocesti je bolje met en mal daljši avto.
Sem pa imel potem s tem avtom nesrečo: nekdo je prletu čelno vame z BMW320, cca 70 km/h. Polo je bil totalka, jaz pa nisem imel nobenih neposrednih poškodb, noben del avta ni vdrl v notranjost. Takrat mi pa sploh ni bilo žal, da sem imel polota.
Super (subjektiven občutek, nisem ravno dirkač), manjkala mu je pa klima. No, pa za po avtocesti je bolje met en mal daljši avto.
Sem pa imel potem s tem avtom nesrečo: nekdo je prletu čelno vame z BMW320, cca 70 km/h. Polo je bil totalka, jaz pa nisem imel nobenih neposrednih poškodb, noben del avta ni vdrl v notranjost. Takrat mi pa sploh ni bilo žal, da sem imel polota.
Kekec ::
To sploh ni debate vzemi Polota (Nemca) ne pa francoza, poznam dosti ljudi ki je imelo z temi novimi Clioti same probleme poleg tega razervni deli za francoze so dosti drazji kot za nemce (to vem iz osebnih izkusenj) poleg tega pa malo glej kater avto bo cez dve lap pa se vec let imel boljso ceno na Cliu bos izgubil v primerjavi z Polotom dosti, dosti več mal si poglej v kak cenik rabljenih vozil pa bos vidu! 16v gor al pa dol v teh slovenskih cestah bos itak sam unicu avto pol pa mal racuni!
lp
lp
IceIceBaby ::
Jaz pa poznam primere ko so moral Audiju A6 zamenjat motor, ker je zaribal pri 600km. Pa poznam tudi ljudi ki se poceni in brez problemov vozijo v jugotih. Pa poznam se druge primere, ki pa sploh niso relevani. Dejstvo je da so nemci zelo slabi kar se tice zanesljivosti. Oziroma veliko slabsi kot so bili. Na prvih mestih po raznih statistikas so itak japonci. Nemci, francozi, italjani pa so nekako podobni kar se tega tice, odvisno tudi od modela.
Tudi cene ne drzijo vec toliko kot so jo. Hkrati pa cena novim VW narasca kot nora. Tako da je vprasanje koliko bos zgubil v 2, 3 letih. Pomoje bo razlika v ceni takrat minimalna.
Racunaj tudi da bo VW v kratkem menjal model polota in bo tako avto se vec zgubil na vrednosti, clio pa je ravnokar prisel na trg. Clio ima tudi veliko boljsi motor, ne samo kar se moci tice ampak nasploh. Tisti 60km v polotu je ze dosti zastarel in tudi nasploh so renojevi motorji kar uredu.
Se eno veliko prednost ima clio. Delajo ga v sloveniji in velik del zasluzka bo ostal v slovenskih rokah. Pa se Revoz je po kvaliteti baje najboljse podjetje ki izdeluje cliote in pri vrhu med vsemi tovarnami renojev.
torej, kupi japonca...ce ne pa cliota :)
Tudi cene ne drzijo vec toliko kot so jo. Hkrati pa cena novim VW narasca kot nora. Tako da je vprasanje koliko bos zgubil v 2, 3 letih. Pomoje bo razlika v ceni takrat minimalna.
Racunaj tudi da bo VW v kratkem menjal model polota in bo tako avto se vec zgubil na vrednosti, clio pa je ravnokar prisel na trg. Clio ima tudi veliko boljsi motor, ne samo kar se moci tice ampak nasploh. Tisti 60km v polotu je ze dosti zastarel in tudi nasploh so renojevi motorji kar uredu.
Se eno veliko prednost ima clio. Delajo ga v sloveniji in velik del zasluzka bo ostal v slovenskih rokah. Pa se Revoz je po kvaliteti baje najboljse podjetje ki izdeluje cliote in pri vrhu med vsemi tovarnami renojev.
torej, kupi japonca...ce ne pa cliota :)
sazo ::
Tkole ce bi imel samo te dve moznostil na tvojem mestu bi vzel Cliota.
Deli Clio,Polo,Punto 60% enakih.
Ce pa bi imel vec izbire bi pa vzel Yaris ali pa Puntota Racing..
Deli Clio,Polo,Punto 60% enakih.
Ce pa bi imel vec izbire bi pa vzel Yaris ali pa Puntota Racing..
whatson ::
Z obema avtoma sem se že peljal, tako da ti svetujem POLOja... Clio je preveč mehak in "babji".
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39
SkIDiver ::
Najbolj da greš na testno vožnjo z enim in drugim pa boš vidu kaj ti odgovarja. Boš precej hitr najdu napake.
dexter ::
Hello!
Jest mam polota 100km.Kupu novga,nobenih problemov,precej zivahno,trdo,pa sedenje tud trdo.
Vozil cliota,megana-mehki,dober navor nizki obrati,prevec polozen volan,bolj foteljsko sedenje.
Sodec po masini je to nov clio.Osebno bi jaz vzel cliota,nalozi v polota se tri bejbe pa bo masine konc.Kake dramaticne razlike v izgubi cene ni,pa se kdaj bos loh pohodu plin.
*cliotov ne delajo v SLO,ampak jih samo sestavljajo,ce se drzi naj bi Saturnus dobavljal zadnej luci (mogoce kdo pozna kako novo stanje?)
Jest mam polota 100km.Kupu novga,nobenih problemov,precej zivahno,trdo,pa sedenje tud trdo.
Vozil cliota,megana-mehki,dober navor nizki obrati,prevec polozen volan,bolj foteljsko sedenje.
Sodec po masini je to nov clio.Osebno bi jaz vzel cliota,nalozi v polota se tri bejbe pa bo masine konc.Kake dramaticne razlike v izgubi cene ni,pa se kdaj bos loh pohodu plin.
*cliotov ne delajo v SLO,ampak jih samo sestavljajo,ce se drzi naj bi Saturnus dobavljal zadnej luci (mogoce kdo pozna kako novo stanje?)
DrSergioDJ ::
Jest bi vzel na tvojmu mestu Cliota ( ceprov so te novi do konca grdi ), ker tko kot mal nazaj pise ( en pred mano ). Ce bos sam not al pa kolega/kolegica zravn, pol se nekak bo...Kaj pa recmo, da ste 4 not? Pa prtlaga ( ce km grete )? Pol pa vids, kaj pomen tistih 37KM vec...DOST vec pomen ( vem, ker mamo doma leona 1.4 16V 75KM, k mat ni hotla 1.6 16V 100KM; jajca sploh nikamor ne vlecejo, ce smo 4-je not pa prtlaga...primer: crni kal, hirb navzgor, ns 5 v avtu...prtlaga...ene 50sekund smo prehiteval tovornjak ) Tko da, ne vem no..kar se tice varnosti, cene cez neki let, etc...ni ne vem kerih HUDIH razlik. Clio,clio!!!
...
Justy ::
Samo kak se men zdi se folk ne vozi vsak dan z polnim avtom (5 folka not in ne wem kok prtlage ane), ker v bistvu tut clio ni namenjem temu, tak da tisti konji sploh ne morejo bit razlog in tud ne smejo bit razlog za nakup clia.
Lejte, ce mislite noret za takim avtom, potem skoda taka jajca kupovat.....
Popolnoma se strinjam z tistimi k trdijo da je nemc bols od francoza in tisti ki mislijo obratno so v zmoti, ali pa avto poznajo le toliko, ker so ga pac vidl na reklami al pa so le sedel v njem.
Ce bi si sami avto rihtal in popravlal, me prav zanima ce bi kdo ki bi kupu renaulta, mogoce kasneje se kdaj kupu renaulta. Mislim da ne......
Tud iz lastnih izkusenj lahko povem da ga ni bolsga avta kot je VW za popravlat, da ne govorim tudi o uporabnosti tega avta in namenu, ki mu res sluzi. Poleg tega se rezervni deli dobijo povsod, medtem ko pri kakem renaultu ob kaki zadevi zanjo bit tud problemi.
Jaz se na tem mestu sploh ne bi oziral na tiste dodatne konje, ampak na funkcionalnost avtomobila.
Ce pa bi si kupu avto za noret, bi pa ta mogu met vsaj 150 konju....
Lejte, ce mislite noret za takim avtom, potem skoda taka jajca kupovat.....
Popolnoma se strinjam z tistimi k trdijo da je nemc bols od francoza in tisti ki mislijo obratno so v zmoti, ali pa avto poznajo le toliko, ker so ga pac vidl na reklami al pa so le sedel v njem.
Ce bi si sami avto rihtal in popravlal, me prav zanima ce bi kdo ki bi kupu renaulta, mogoce kasneje se kdaj kupu renaulta. Mislim da ne......
Tud iz lastnih izkusenj lahko povem da ga ni bolsga avta kot je VW za popravlat, da ne govorim tudi o uporabnosti tega avta in namenu, ki mu res sluzi. Poleg tega se rezervni deli dobijo povsod, medtem ko pri kakem renaultu ob kaki zadevi zanjo bit tud problemi.
Jaz se na tem mestu sploh ne bi oziral na tiste dodatne konje, ampak na funkcionalnost avtomobila.
Ce pa bi si kupu avto za noret, bi pa ta mogu met vsaj 150 konju....
burekar ::
kst:
Audi zaribal pri 600km?
Ok, mogoče eden od 1000 000.
Ponavadi audijevi motorji držijo do 400 000km brez problemov, vpraši kakga mehanika.
Men se ne gre za to, če je Nemc, men se gre za to, kakšna je vožnja v njem. V tem cenovnem rangu so pač na našem trgu boljši Nemci. Tako pač je. Pač nimamo dobro razvitega trga.
Audi zaribal pri 600km?
Ok, mogoče eden od 1000 000.
Ponavadi audijevi motorji držijo do 400 000km brez problemov, vpraši kakga mehanika.
Men se ne gre za to, če je Nemc, men se gre za to, kakšna je vožnja v njem. V tem cenovnem rangu so pač na našem trgu boljši Nemci. Tako pač je. Pač nimamo dobro razvitega trga.
SkIDiver ::
Justy ne poznaš dost slovenije. Pr nas servisiramo avtomobile sami. Fotr je že tko v takem poslu kjer se tut ''šraufa'' jz sm pa tut čist notr padu. Prva pesta za R5,9,19,21 je fotr dubu za celih 7 jurju z ližajem. Narjenih je mela vsega skup 500 km. Pa reč da je drag del. Če greš v štacuno kupt isto zadevo ne bo dost 70 jurju. Če maš doma pa še prešo za ližaje in podobne zadeve, pol je pa zloooo pocen vse skup. Pa zihr tut. Res da VW zdri velik sam renault tut. Sam more bit pravi model in pa šofer. Clio 2,3 so jajca zame, magane tut. ,11,19,21,25, laguna, safrane,espace to pa so stroji.
||_^_|| ::
neumesna k smo glih pr audijih:
Audi 100 2,5 TDI 116KM : 570 000 km, učeri se je pojavla napaka: počla je cev od turbine in je avto zgubu mal moči. To je prva napaka ever na motorju. letnik 1993
Audi 100 2,5 TDI 116KM : 570 000 km, učeri se je pojavla napaka: počla je cev od turbine in je avto zgubu mal moči. To je prva napaka ever na motorju. letnik 1993
Lexus ::
Sicer se nisem mislil vključit v debato, ker nimam ne avtomobila ne odgovora na to kar "djv" sprašuje.
Moram pa povedat "Justy-u", da deli za "francoze" niso problem, iz golega razloga, ker te avtomobile delajo pri nas.Se pravi v Sloveniji. Kar se cene tiče, so zadeve enake pri vseh proizvajalcih (evropskih), če hočeš originalni del, je drag kot žefran, če ga kupiš v navadni trgovini (pod pogojem, da veš kaj kupuješ), je cenejši za 40-70 %, ne glede na znamko avtomobila.
Mogoče sem pristranski (vozim Renaulta, ne Cliota), vozil sem pa tudi VW in marsikaj drugega, lahko rečem da je Renault res mehak in ni namenjen za športno vožnjo, je pa udoben in relativno "poceni". Po drugi strani je pa VW "trd" in stabilen ter drži ceno.
Za moje pojme je precenjen, ker premalo nudi za denar, katerega daš za njega.
LP
Dare
Moram pa povedat "Justy-u", da deli za "francoze" niso problem, iz golega razloga, ker te avtomobile delajo pri nas.Se pravi v Sloveniji. Kar se cene tiče, so zadeve enake pri vseh proizvajalcih (evropskih), če hočeš originalni del, je drag kot žefran, če ga kupiš v navadni trgovini (pod pogojem, da veš kaj kupuješ), je cenejši za 40-70 %, ne glede na znamko avtomobila.
Mogoče sem pristranski (vozim Renaulta, ne Cliota), vozil sem pa tudi VW in marsikaj drugega, lahko rečem da je Renault res mehak in ni namenjen za športno vožnjo, je pa udoben in relativno "poceni". Po drugi strani je pa VW "trd" in stabilen ter drži ceno.
Za moje pojme je precenjen, ker premalo nudi za denar, katerega daš za njega.
LP
Dare
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Voznik zacetnik - zavarovanjeOddelek: Na cesti | 6777 (5989) | anketar |
» | Kateri avto do 2500€ (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 93139 (77282) | AapocalypseE |
⊘ | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 61611 (54996) | bluefish |
» | Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28243 (25852) | amigo_no1 |
» | Kateri avto za 4-5k eur? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 10533 (8103) | profii |