Forum » Loža » Kar naenkrat sprememba delovanj bremz v avtu.
Kar naenkrat sprememba delovanj bremz v avtu.
Scorpia ::
Upam da je kdo imel podobno težavo kot jaz, no ne vem če je glih kakšna napaka, pa da mi svetujete. Ker se morje bliža, sem tudi avto moral mal porihtat. Glavno kar sem naredil je optika, posebej pa zavore. Zavore so zamenjane v petek (ploščice in disk), avto pa do danese bolj mal vozil. Avto sicer ma dost prevoženih, in kot skor vsak starejši avto, zavore bolj nizko primejo. To je bilo tudi pri men, ampak le do danes . Pa še to da spomenim, prej so bile ploščice tanjše, zdej pa smo debelejše uporabili, ker tanjših ni bilo moč najt (vsaj za ta avto), ampak so vsen pasle noter. In danes sem mal vozim, pa na križišču noramalno pritisnem zavoro kot prej, pa avto kr naenkrat nenormalno hitr vstavi. Pol mal na križišču probavam, pa opazim da čist isto primejo kot nov avto. Seveda sem ful vesel, ampak me tudi mal skrbi da nekaj ni vredu z cilindrom, da je naenkrat kr gor prestavil. Klical sem mehanika, pa je rekel če mi spusti pa spet gor, pol nekaj ni vredu z cilindrom. Upam da se mi na potovanju, ne bo kr naenkrat začel čuden obnašat, ker veste kako je če ste v tujini z pokvarjenim vozilom. aja gre za opel astro1 ne 2, 2001 letnik.
mtosev ::
Joj tak si to nagužval.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
R0K ::
Mogoče bi jih mogu 'ajnliftat', to pomen, zamenjat vso zavorno tekočino (zlit ven in nazaj not)
Sicer pa, malo se boš mogu privadit, ker če niso originalni deli gor, pač ne more bit tako kot prej.
Sicer pa, malo se boš mogu privadit, ker če niso originalni deli gor, pač ne more bit tako kot prej.
Scorpia ::
Niso glih original, ampak so bolši kot original, ki jih opel ponuje. Ploščice so boscheve, disk pa je od ene španske firme(ime pozabil). Karkoli že, zdej se smet vozil, pa še bolj vidim kako so savine gume za en drek. Pri štartu cvilijo, pa zdej še bri bremzanju. Mi je prav žal da nisem še 1x kupil continental gume al pa kero drugo firmo. Komi 20.000 km majo narejene, pa se obnašajo da so čist obrabljene. Ko pa je dež, sem pa raje brez besed.
Vikking ::
Mogoče bi jih mogu 'ajnliftat',
Ja rok pomoje tud to pomen. TOTALNO NAROBE. To pomeni da spustiš zrak ven.
Poleg tega Mario18 si tko nagužvu pa nejasno napisu da te je teško razumet. Če primejo vredi, pol kaj te skrbi?
Če so ploščice debelejše potem cilinder rabi krajši hod, kot pri tajnših ploščicah. Zato ti verjetno primejo kar dobro, ko na pedal pritisneš enako kot prej. Malo se vozi, poslušaj če kaj cvili, po končani vožnji malo potipaj platišča če so slučajno zelo vroča.
Ja rok pomoje tud to pomen. TOTALNO NAROBE. To pomeni da spustiš zrak ven.
Poleg tega Mario18 si tko nagužvu pa nejasno napisu da te je teško razumet. Če primejo vredi, pol kaj te skrbi?
Če so ploščice debelejše potem cilinder rabi krajši hod, kot pri tajnših ploščicah. Zato ti verjetno primejo kar dobro, ko na pedal pritisneš enako kot prej. Malo se vozi, poslušaj če kaj cvili, po končani vožnji malo potipaj platišča če so slučajno zelo vroča.
Scorpia ::
Sej je dober da vredu primejo. Sam zakaj se je to zgodil šele danes, ne pa v petek al v soboto. Res da nisem velik vozil, al sem vsaj čez vikend naredil 60 km.
Azrael ::
Ploščice se morajo prilagoditi disku in dokler se ne prilagodjoi, zavore slabše primejo. Pri tebi je šlo expresno, ker običajno traja par 1000km. Dobro zate, mogoče zato ker imaš nove diske.
Če je bil prej hod pedala prenizek so bile lahko zelo obrabljene ploščice in diski? Po menjavi si spravil zadevo v red in je taka kot mora biti.
Vprašanja:
Ali so platišča vroča? (Če so vroča (razen, če si prišel z nekega hriba v dolino) ti zavore držijo ves čas in to ni dobro - servis.)
Avto pri zaviranju vleče v eno stran?
Pedal mehak in popušča pri zaviranju?
Pri zaviranju trese pedal in celotno vozilo?
"Pumpati" ti tudi ni treba, da dobro prime?
Če je za vse odgovor ne, potem izgleda, da si zavore dobro popravil.
Če je bil prej hod pedala prenizek so bile lahko zelo obrabljene ploščice in diski? Po menjavi si spravil zadevo v red in je taka kot mora biti.
Vprašanja:
Ali so platišča vroča? (Če so vroča (razen, če si prišel z nekega hriba v dolino) ti zavore držijo ves čas in to ni dobro - servis.)
Avto pri zaviranju vleče v eno stran?
Pedal mehak in popušča pri zaviranju?
Pri zaviranju trese pedal in celotno vozilo?
"Pumpati" ti tudi ni treba, da dobro prime?
Če je za vse odgovor ne, potem izgleda, da si zavore dobro popravil.
Nekoč je bil Slo-tech.
#000000 ::
Mislim da je ocena par 1000 km malce pretirana. Recimo kakih 10 če zelo malo zaviraš, drgače pa ti mehanik že "pregoni" ploščice sej če ti avto pripravlja na tehnični pregled ti mora dat ispravnega. 'gospod bremze bote mogl zrihtat' a ne sej se bodo sčasoma ulavfale- do takrat bom pa sidro metal. če bi blo nujno.
Čas da se ploščice uležejo je dosti večji kadar dajemo nove ploščice na (stare diske) tko da imaš Azrael po eni strani prav, pri novem disku tega ni ker se dajo gor tudi nove ploščice ni je oboje 100% ravno.
Verjetno je mehankar pozabu 'pregont' bremze, in je na diskih ostalo ( novi dislki so premazani z nekim oljem) in ker si se bolj mal vozu ti je šele kasneje začelo grabit kot je treba.
BTW jest nikol ne peljem avta k mehankarju če so samo plčščice hin, kr doma zamenjam, pa zmeri primejo. LP
Čas da se ploščice uležejo je dosti večji kadar dajemo nove ploščice na (stare diske) tko da imaš Azrael po eni strani prav, pri novem disku tega ni ker se dajo gor tudi nove ploščice ni je oboje 100% ravno.
Verjetno je mehankar pozabu 'pregont' bremze, in je na diskih ostalo ( novi dislki so premazani z nekim oljem) in ker si se bolj mal vozu ti je šele kasneje začelo grabit kot je treba.
BTW jest nikol ne peljem avta k mehankarju če so samo plčščice hin, kr doma zamenjam, pa zmeri primejo. LP
Brane2 ::
Ko zamenjaš ploščice, se vse premakne. Položaji batkov so drugačni, ploščice ne ležijo še 100% itd. Zato traja nekaj, da se stvari usedejo.
Dostikrat se tudi ravno po menjavi ploščic pokažejo dotlej skrite napake. Če je denimo kak bat skorodiral na izpostavljenem delu, ker ga je s starimi ploščicami več ven gledalo, boš to opazil pri debelejših novih ploščicah. Takrat se bo težko vračal nazaj zaradi višjega trenja, lahko pa tudi zablokira.
Če stvar sedaj dela, IMHO ni razloga za paniko, čeprav je malo neugodno, da ravno sedaj planiraš potovanje.
Dostikrat se tudi ravno po menjavi ploščic pokažejo dotlej skrite napake. Če je denimo kak bat skorodiral na izpostavljenem delu, ker ga je s starimi ploščicami več ven gledalo, boš to opazil pri debelejših novih ploščicah. Takrat se bo težko vračal nazaj zaradi višjega trenja, lahko pa tudi zablokira.
Če stvar sedaj dela, IMHO ni razloga za paniko, čeprav je malo neugodno, da ravno sedaj planiraš potovanje.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
#000000 ::
Aja kva pa je to zaen Bolid, ker ponavad majo kake starejše alfe 133-155 težave s temi bremzami, oz. (moje davne izkušnje) ko menjavaš diske je treba razdret tudi zavorne čeljusti ter spucat batke in zamenjat tesnila (gumice) priporočljivo pa je zamenjat tudi Glavni zavorni cilinder. Pomojem velja nerest to tud pri drugih znamkah, pol ne bo nič blokiralo itd. drugač pa se da tud višina pedala nastavit, vsaj zdi se mi.
Azrael ::
Za Alfo 33 ali 155 ne vem, je pa procedura menjave ploščic na zadnjih diskih pri Alfi 75 precej drugačna kot pri običajnih zavornih čeljustih. Tu ne porineš enostavno batkov nazaj v čeljust, ampak vse nastaviš z vrtenjem vijaka za ta namen (ročna zavora dela tudi na te čeljusti, ne samo hidravlika). Kdor ne pozna tega, uniči čeljust, ploščice, diske in orodje...
Če koga zanima več, klik.
Če koga zanima več, klik.
Nekoč je bil Slo-tech.
Scorpia ::
No da povem, da so bremze super in še vedno visoko hvatajo. Na začetku je bilo še čutit spremembe, ampak po kakšni 500KM delajo super. Sam sem se mogu navadit na cvilenje(pač sava gume), ko mal refleksno hitro pritisnem, ker sem bil prej navajen na daljše stiskanje bremz Zdeje je že kul.
////
SkIDiver ::
Sicr nism bral vsega ampak bom kr napisu.
Ob menjavi diskov in ploščic ima cilinder na zavorni čeljusti krajšo pot zaradi debeline ploščic in diska. Posledično se to pozna tudi na pedalu! Tankih ploščic ne moreš dobit! Če so tanke so obrabljene. Nove pa so debelejše, ker je na njih material, ki se ob zaviranju tudi obrablja.
Če zavore dobro primejo in pedal ne pade v globino potem so zavore OK! Nimaš kj straha imet. Samo prvih 100, 200km bremzaj bolj polahko (ne na silo), da se ploščice in diski med sabo uležejo!
Kar se tiče zračenja zavornega sistema! Ne zrači se ga tako, da se izprazni sistem in olje nalije ponovno notr
@R0K ti si samomorilski frik! Raje bodi tiho, če ne veš kako to gre. To so zadeve okol katerih se ni za igrat z približnimi izjavami.
Zavore se zračijo sledeče. Motor se vžge in da v prosti tek (da ni potrebno stalno tiščati sklopke). Potem se nekajkrat stisne pedal zavor (napumpa), da pedal ne pade več v globino do konca. Ko dobi na trdoti se ga tišči in nekdo pri zavornem cilindru odvije vijak kateri spusti vn olje in zrak. Pri tem pedal pade do dna in ga je potrebno neprestano tiščat. Ko pride pedal do dna tudi olje ne izteka več. Tedaj se vijak za zračenje privije nazaj in šele tedaj se lahko pedal spusti. Če se ga prej (ko je vijak še odvit) potegne notr zrak in ne narediš nič. Spet ponovno pumpanje, tiščanje in izpust. Vaja se ponovi na vsakem cilindru tolikokrat, da pri izpustu olje ni več vmes zraka. Potem pa naslednji cilinder.
PS: Zavorna tekočina se naj bi menjala na 3 leta! Kar pa je pri naših serviserjih zelo slaba praksa! Novo zavorno olje pomeni višje vrelišče in manj vode v njem in posledično boljše delovanje! Staro olje ne koristi nič, če imamo vrhunske zavorne ploščice in diske.
Ob menjavi diskov in ploščic ima cilinder na zavorni čeljusti krajšo pot zaradi debeline ploščic in diska. Posledično se to pozna tudi na pedalu! Tankih ploščic ne moreš dobit! Če so tanke so obrabljene. Nove pa so debelejše, ker je na njih material, ki se ob zaviranju tudi obrablja.
Če zavore dobro primejo in pedal ne pade v globino potem so zavore OK! Nimaš kj straha imet. Samo prvih 100, 200km bremzaj bolj polahko (ne na silo), da se ploščice in diski med sabo uležejo!
Kar se tiče zračenja zavornega sistema! Ne zrači se ga tako, da se izprazni sistem in olje nalije ponovno notr
@R0K ti si samomorilski frik! Raje bodi tiho, če ne veš kako to gre. To so zadeve okol katerih se ni za igrat z približnimi izjavami.
Zavore se zračijo sledeče. Motor se vžge in da v prosti tek (da ni potrebno stalno tiščati sklopke). Potem se nekajkrat stisne pedal zavor (napumpa), da pedal ne pade več v globino do konca. Ko dobi na trdoti se ga tišči in nekdo pri zavornem cilindru odvije vijak kateri spusti vn olje in zrak. Pri tem pedal pade do dna in ga je potrebno neprestano tiščat. Ko pride pedal do dna tudi olje ne izteka več. Tedaj se vijak za zračenje privije nazaj in šele tedaj se lahko pedal spusti. Če se ga prej (ko je vijak še odvit) potegne notr zrak in ne narediš nič. Spet ponovno pumpanje, tiščanje in izpust. Vaja se ponovi na vsakem cilindru tolikokrat, da pri izpustu olje ni več vmes zraka. Potem pa naslednji cilinder.
PS: Zavorna tekočina se naj bi menjala na 3 leta! Kar pa je pri naših serviserjih zelo slaba praksa! Novo zavorno olje pomeni višje vrelišče in manj vode v njem in posledično boljše delovanje! Staro olje ne koristi nič, če imamo vrhunske zavorne ploščice in diske.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena menjave zavornega diska (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23782 (16836) | WizzardOfOZ |
» | Pregrevanje sprednjih zavor (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26730 (15892) | FireSnake |
» | Slabe zavore? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15402 (11350) | TheBlueOne |
» | Pregrete zavore (dim) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15936 (13988) | zk_eu |
» | Pregrevanje zavornih oblog?Oddelek: Loža | 11160 (10283) | SkIDiver |