» »

Comtron ne da reklamacije na en mrtvi piksel

schejk ::

pri comtron sm zdj zvedu da ne dajo reklamacije na en mrtvi piksel. Morata biti vsaj dva na kvadratnem cm.
wtf??
a je to mozno?

a je drugje tud tak?;(

G-Force ::

Damn, zato ne kupujem pri Comtronu...kaj vse si bojo še kaj zmislili.

Prvič slišim kaj takega, vsekakor preveri v njihovih garancijskih pogojih, če kje kaj o tem piše, ker lahko, da gre za PNNS (Poskus Natega Nevedne Stranke)!

Pa ne kupuj več pri njih, to je moj nasvet.

LP.
|P4 3,0HT|1024MB RAM|GA81915P-G|160GB Maxtor SATA|Leadtek 6600GT PCI-E|

darh ::

Take stvari določi proizvajalec, saj je on tisti ki nosi stroške menjave. Kupuj dražje stvari od firm ki dajo kaj nase.
The lonely position of the neutral.

bastadu ::

Kolikor je meni znano nekatere firme tudi znižujejo garancijo na produkte, ki jim sicer proizvajalec nameni več garancije... Če prineseš napravo v garancijo ima pravtako prodajalec neke stroške z njo, saj mora zadevo reševati (zamenjati, dati v servis, poslušati stranke), kar je dodatna skrb prodajalca...
** Dell Precision M6500 Covet ** Intel i7-920XM ** 16GB PC1333 DDR3 **
** 256GB SSD ** 500GB HDD ** ATI FirePRO M7820 ** WUXGA E2E RGBLED **

GregiB ::

Bastadu, dvomim, da to prodajalec sploh sme.
Sicer pa s monitorjem dobiš originalen Warranty Statement od proizvajalca. Na le-tega se moraš sklicevati ob reklamaciji in sicer pri uradnem uvozniku oz. zastopniku proizvajalca in ne pri prodajalcu, razen če le-ta ni tudi predstavnik.
Če crkne Gorenjev štedilnik je treba klicati Gorenje Servis in ne Mercator, oddelek tehnike, ne?
Computers are inferior in tactics. There is nothing else to say. – Vladimir Kramnik

nurmaln ::

Garancijske pogoje določa proizvajalec opreme in velika večina proizvajalcev LCD monitorjev daje oznako Pixel Class 2 ki točno določa pri koliko okvarjenih pikah monitor ni več izpraven. Točno definicjo Pixel class 2 ti bo našel gugl. Zadeva je pač taka da če ima monitor manj mrtvih pik kot določa pixel class 2 je izpraven (lahko ima tudi 3 mrtve pike pa je še vedno izpraven) in prodajalec nima razloga da ti ga zamenja ker ga tudi njemu ne bodo zamenjali. To pomeni da tudi če monitor prineseš nazaj v roku 8 dni ti ga vseeno ni dolžan zamenjati ker ni z njim nič narobe. Sam sem se odločil da vse kupujem preko interneta, ker zakon o varstvu potrošnikov določa da pri nakupu na daljavo lahko vrneš zadevo tudi če ni z njo nič narobe (pač ti ne ustreza), če greš v trgovino to pač ne velja.

Vsem predlagam:

- pred nakupom stestiraj

ali

- če točno veš kaj kupuješ kupi preko neta

@GregiB
Malce se motiš. Sicer je res da se lahko z uveljavljanjem garancije obrneš direktno na uvoznika oziroma na pooblaščen servis ampak tudi prodajalec pri katerem je bil artikel kupljen je dolžan poskrbeti za to če zahtevaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nurmaln ()

blblb ::

nurmaln:

To pomeni da tudi če monitor prineseš nazaj v roku 8 dni ti ga vseeno ni dolžan zamenjati ker ni z njim nič narobe.


Buce..
V zakonu je doloceno da lahko ti, v roku 8ih dni, prineses nazaj neko stvar brez katerega koli razloga in ti jo je prodajalec dolzan zamenjati. V primeru nakupa preko interneta pa je ta rok 15 dni.

lp, blblb

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: blblb ()

Gandalfar ::

blblb: to je mit. V zakonu ne pise tega.

perci ::

Buce..
V zakonu je doloceno da lahko ti, v roku 8ih dni, prineses nazaj neko stvar brez katerega koli razloga in ti jo je prodajalec dolzan zamenjati. V primeru nakupa preko interneta pa je ta rok 15 dni.

Ne vem kdo zdej buče kotali. Dej povej ti men v katerem zakonu si videl tako določilo? Sprašujem zato, ker se sam na zakon sklicuješ. Enlighten me.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

blblb ::

No potlej se pa opravicujem.
Vem da sem ze na forumu prebral da naj bi v zakonu pisalo to.

my bad...

lp, blblb

bastadu ::

Kolikor jaz ve, to velja če je z izdelkom karkoli narobe lahko v 8. dneh zahtevaš drug produkt, po 8. dneh pa gre izdelek v garancijo...
Pri online trgovinah imaš pravico v 30. dneh vrniti kupljeno (s tem, da moraš kupca v 15. dneh obvestiti o vrnitvi), od prodajalca pa lahko zahtevaš kupnino oz. po dogovoru.:\
** Dell Precision M6500 Covet ** Intel i7-920XM ** 16GB PC1333 DDR3 **
** 256GB SSD ** 500GB HDD ** ATI FirePRO M7820 ** WUXGA E2E RGBLED **

Ziga Dolhar ::

Enivej, kako je pa ta "kvadratni centimeter" definiran? 1x1 cm al poljubno (beri: 1mm*100mm, rotirano za nekje 55°, da na ca. 40-inčnem zaslonu dosežemo hkrati zgornji-levi in spodnji-desni piksel?
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

AlienGT ::

1mmx100mm, tale je pa best of the day. Vredno poskusiti tudi ostale možne variante, tudi npr. 2mmx50mm če imaš morda ravno tam lležeče mrtve piksle.
Važno je da se dela, pa četudi škoda.

Ziga Dolhar ::

AlienGT: Uglavnem, če imaš samo dva piksla, ju komot objameš v nek kvadrat. "1mm" se pač zreducira na velikost pike monitorja, in tako "pridobivamo" dolžino ...
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

DominusSLO ::

Vsaj 2 na cm28-O 8-O
Sej niso normalni... Fantje že nekajkrat sem napisal, da se pozanimajte za garancijske pogoje pred nakupom...Ampak res še nisem slišal za 2 mrtva piksla na 1cm2. Ali kdo ve, če je tako samo pri mlacomu?
schejk nam lahko prosim napišeš za kakšen monitor gre?

Tista o vračilu v osmih dneh pa res stalno kroži po tem forumu:\

Ziga Dolhar ::

Ja, tisto traparijo sem clo jaz enkrat okol trosil.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

nurmaln ::

@Tajna Policija
Lepo da sta ga postavila na mesto še preden sem bil nazaj ;)

Sicer se mi ne da razlagat kaj točno je pixel class 2 (mogoče kdaj drugič če bo še kdo želel) ampak eno malenkost pa vseeno. Najbolj ohlapna razlaga je da monitor ne sme imeti več kot dva mrtva pixla na miljon pixlov v panelu.

Če za primer vzamemo klasičen 17" LCD z ločljivostjo 1280x1024 to pomeni

1280 x 1024=1.310.720
1.310.720 x 3 (vsak pixel ki ga vidimo je sestavljen iz treh) = 3.932.160

Če je to cca 4 mio pixlov pomeni da monitor ne sme imeti več kot 8 mrtvih pixlov.

Če si predstavljamo da čez monitor potegnemo dve navpični in dve vodoravni črti , tako da je zaslon razdeljen na 9 enako velikih pravokotnikov (če komu ni čist jasno naj si nariše, men se ne da), v srednjem pravokotniku ne sme biti več kot 1 mrtva pika.

Tko da se ne preveč čudit če vam bo kak serviser povedal da monitorja s 4 ali 5 mrtvimi pikami ne more zamenjat.

Da ne bo kak bizgec še naprej veselo razlagal kaj piše v "ZAKONU" predlagam da odsrfate na spletno stran državnega zbora in poiščete zakon s kratico ZVPot (Zakon o varstvu potrošnikov) in si sami preberete kaj dejansko piše.

0:)

Keyser Soze ::

Pri prodaji blaga po pošti ima potrošnik pravico, da v osmih dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe.

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v osmih dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.


Delno ima prav...:\

Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga.


Zanimiv je pa tudi tale člen...

yanker ::

Na internet strani NEC/Mitsubishi je zelo nazorno prikazano kaj vključuje ISO 13406-2 oz. kdaj se priznajo mrtvi pixli. Ta standard upošteva velika večina proizvajalcev LCD monitorjev.

Link: http://www.nec-mitsubishi.com/specials/...

OZZY ::

Kje pa piše, da ti morajo prodati monitor brez mrtvega piksla.

Map monitorje pri katerih garantirajo, da monitor nima mrtvegapiksla in da ga ne bo imel 6-9 mesecev. Pri vseh ostalih pa lahko dobiš pač monitor, ki ima mrtev piksel. In garancije je pač, ko se izpolnijo pogoji, ki so pri vsaki firmi drugačni. In en mtev piksel pri firmi, ki ne garantira tega, da bo brez njega ob nakupu, pač ni za garancijo.

Tistih osem dni za vrnitev blaga......hmm...Kupljeno prek neta ja za tko pa nisem ziher. Čeprav meni so vrnili pri Mlacomu denar, ko ram ni bil kompatibilen z mojo plato- je pa blo tov roku 8 dni.
Go with the flow.

Microsoft ::

Mlacom racun, drobni tisk, prvi odstavek:

- Reklamacija blaga upostevamo v roku 8 dni ob prevzemu. Blago mora biti v originalni in neposkodovani embalazi. Vse garancijske in identifikacijske nalepke na artiklu morajo biti neposkodovane. Pri reklamaciji mora biti obvezno prilozen racun in garancijski list.


Kak si zdej to predstavljat? Da lahko imas doma 8 dni neko stvar, potem jo pa vrnes brez razloga? Kot nek trial.:D
Pa tudi v skladiscu, kejr gres pol po robo, majo neki naleplen na steni: "... 15 dni...". Sam sm pozabu, kaj. Na to temo nekaj.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

OZZY ::

Reklamacijav 8 dneh..Gre za takojšnjo menjavo komponente, ki ima napako v roku 8 ni. Po 8 dneh pa bi jo morali vzet na servis in lahko čakaš do 45dni.
Go with the flow.

Lime ::

Če je monitor class I, potem ti menjajo monitor že pri eni mrtvi piki (črna ali bela) ali podpiki (rdeča, zelena ali modra).
Če je monitor class II, potem ima lahko 2 mrtvi piki na milijon pik ali 5 mrtvih podpik na milijon pik.
Če je monitor class III, potem ima lahko 15 mrtvih podpik na milijon pik ali 50 mrtvih podpik na milijon pik.
Potem je pa še tudi class IV.
Pa še različne oblike defektnih pik imaš, tako da se lahko ti podatki tudi razlikujejo.
Torej pozanimaj se v katero kategorijo sodi tvoj monitor. Največ proizvajalcev monitorjev je v class II. V class I mislim da sta samo Dell in Samsung.

Če pa se odločiš reklamirati monitor z defektno piko (torej še v toleranci po ISO 13406-2) na Zavodu o varstvu potrošnikov, pa boš potreboval mnenje sodnega izvedenca, kateri mora dokazati, da ta mrtva pika pomeni pešanje monitorja oziroma, da bo monitor zaradi tega v kratkem crknil, kar pa bo težko (beri nemogoče) dokazati, saj defektna pika ne vpliva na samo delovanje monitorja in njegovo življensko dobo.

perci ::

Mah, gre za vidne, očitne napake, ki jih ob nakupu pač nisi opazil. Kupil si npr. monitor, ko si prišel domov si pa opazil, da ima zlomljeno stojalo. In opozarjam, da gre tu za stvarno napako in ne uveljavljanje garancije, ki jo lahko uveljavljaš ločeno. Skratka, stvarne napake zlomljenega stojala ne bi mogel uveljavljati po 8ih dneh od nakupa. Lahko pa skrito stvarno napako uveljavljaš 1 leto od nakupa.

In če ti še to ni dovolj, imaš na voljo še uveljavljanje "garancije".

Pri spletnih štacunah je pa spet drugače.

nurmaln ::

@Line

Samsung monitorji so zagotovo Pixel Class 2 in ne 10:)

Lime ::

@nurmaln: Od novega leta je class I
klik, klik

nurmaln ::

WELL FUCK ME!!!!!!!!

A bi mogoče vsaj prebral kaj piše na linkih ki jih posreduješ???

The new policy only applies in S. Korea


Pa to je blo že obdelano u eni drugi temi.

:\ :\ :\

satfinder ::

V info

Vse je v : Zakon o varstvu potro[nikov.

Obstaja tudi pravna pisarna/nekaj takega na Zvezi potrosnikov Slovenije. Izdajajo tudi Vip revijo.... Z nasveti, paragrafi, konkretnimi nasveti,...

Na nasvet pa se lahko obrne tudi na trzno inspekcijo :D .LP
Korak do konca in Naprej :).

iso2000 ::

Ja, samo zaradi enega pixsla ti ne bodo menjali monitorja, kot garancijski zahtevek. V kolikor ne ustreza garancijskim pogojem. In očitno garancijski pogoji niso taki. Torej ne vem kaj se buniš. Saj si (upam) vedel kaj kupuješ, sedaj so pa pri Comtronu prasci, ko nočjo menjat.

Mr.B ::

Ne kakšni so prasci pri comtronu.
Pojdi kater koli servis ali pa zahtevaj ponudbe in zraven zahtevaj da ti bodo monitor menjali v garanciji, če bo imel en fuč pixel. Nikjer ti to ne bodo naredili, samo sanjaj. Pa greš lahko to v Mlacoma, JAE, BBM, Merkur itd..... ČE je uporabnik nepodučen pri nakupu blaga, oziroma prodajalec tega itak ne bo opozoril v kateri koli trgovini, potem se lahko na glavo obrneš,.... Ok lahko sprožiš tožbo o zavajanju ali kaj podobnega.....

Drugače pa najprej velja zakon v sloveiji, šele nato proizvajačev. Sej veste tisto, če zamenjš karkoli z novim, ker je crknilo en dan pred istekom garancije, ti za ta del velja eno leto garancije....
Večina v PRIVATNEM Sektorju ni tako dobro plačana,
kot se s pogromom nanje skuša prikazati, številke iz,
konteksta so brca mimo in so za 20% pod zagotovljenim minimalcem.

flipflop ::

Za en mrtvi pixel ti zamenjajo recimo CTX-ov monitor ki ima to garancijo, v prvih 101 dneh. Če pa monitor nima take garancije, ti ga pa verjetno v večini trgovin ne bodo zamenjali.

Gandalfar ::

Drugače pa najprej velja zakon v sloveiji, šele nato proizvajačev.


A ne velja tisto kar je boljse za kupca?

DominusSLO ::

Čakte malo...sej ni sporno, da monitorja ne menjajo zaradi enega mrtvega pixla... Sporna je izjava, da moreta bit za menjavo vsaj 2 mrtva pixla na cm2!!!

Mr.B ::

V člem je sporna izjava dva mrtva piksla na cm2.
V tvojem primeru je en mrtvi pixel, pa če nimaš nekih čudnih špeglov, ali pa si preveč spil, pač nista dva. Če boš imel pa dva piksla mrtva na monitorju, ti ga bodo zamenjali, ali pa če je klasa 3 pač žal niso štirje mrtvi piksli. Debatiramo lahko še samo še na kakšen način ti je to povedal, lahko pa bi it lepo v nekaj stavkih lepo expertizno povedal, pa bi samo kimal, in se dobro počutil, ampak monitor bi pa ševedno obdržal.
Pa če izbiraš monitor katerih razlika v ceni med modeli je recimo pedeset jurjev, moraš vedeti, da tisti poceni, ni slabši samo po ms ampak še v čem drugi od unega dražjega....?
Ej to je tako kot avto sej prideš z avtom za sto jurjev tudi v službo, kot s tistim za deset miljonov, samo kako se boš počutil v njem oziroma z njem je pa druga zgodba.
Večina v PRIVATNEM Sektorju ni tako dobro plačana,
kot se s pogromom nanje skuša prikazati, številke iz,
konteksta so brca mimo in so za 20% pod zagotovljenim minimalcem.

Lime ::

@nurmaln: tudi npr. v Nemčiji dobiš 7 dnevni zero pixel guarantee za Samsung LCD. Za LCD TV pa skoraj po celem svetu.

Kolikor jaz razumem ta cm2, naj bi to pomenilo, da sta 2 mrtvi piki tesno skupaj, ena zraven druge v razdalji manj kot 1 cm oz na površini 1cm2.
Mislim da je bil res včasih en tak predpis, dokler se niso razmere na tem področju uredile z ISO 13406-2, ki tega več ne omenja.

nubes ::

Pa zgodbo malo obrnimo ... predpostavimo, da nam garancija za monitor velja ...
Če ni mrtvih pik je super, če jih je dovolj, lahko stvar zamenjamo. Sranje pa je če jih je nekaj, ne pa dovolj.
Se da kaj storiti, da pospešiš nastajanje mrtvih pik? Al pa vsaj fentaš monitor, brez da bi izničil garancijo ...
Npr. lahko bi ga eno uro za hobi ugašal in prižigal - mogoče bi pa kaj crknilo not :\ Pri kakem CRT trinitroncu tisti degauss ob vklopu ziher ni ravno zdravilen v nekajsekundnih razmakih.

nurmaln ::

>:D A ma kdo kakšno idejo kako ubit pixel na LCDju???>:D

iso2000 ::

Probaj ga poscat.
Pa piz**, tlele sprašuješ kako naj oguljofaš trgovca za garancijo, zraven so pa oni prasci, ker ga nočjo zamenjat, ker SPOŠTUJEJO garancijske pogoje.

iso2000 ::

Pa še to: potem pa ni čudno, da na nekaterih firmah tako komplicirajo glede garancije, če se pa najdejo takšni modeli...

totek24 ::

Najvec je tak odvisno od proizvajalca ekranov. To sem enkrat nasel na Samsungovi strani. Nimam vec linka, ampak upam, da bo to kaj pomagalo.

What Is The Pixel Defect Policy On LCD Monitors?

Answer

The LCD technology is still very new. Since a 19" LCD displays has approximately 3,932,160 pixels, having a few "bad" pixels is not considered a defect. It is rare for a monitor to ship with or develop bad pixels. If or when a bad pixel occurs, it is not an indication that more will occur. It is usually a 'solitary' incident.

A pixel may be Stuck On or Stuck Off. (Bright or Dim) as shown in the examples below:



The minimum number of defective pixels we allow before we will replace an in warranty monitor is as follows:

For a 15" Monitor - 7 or more bad pixels
For 17" and 19" Monitors -10 or more bad pixels
For 21" - 24" Monitors - 17 or more bad pixels.
Če kdo kaj rabi: http://www.bolha.com/index.php/ukaz/show/kat/-4/userid/totek

nubes ::

Me ne se bunit, nikol v življenju še nisem izkoristil garancije zato, da bi se okoristil. Ampak sprašujem zato, ker sem dve leti gleal v Samsungov monitor, ki je bil na levem in desnem skrajnem robu 2cm tak kot da bi blur effect v fotoshopu gledal. In ko na servisu to omeniš, da je slika motna in izredno moti pri textu, je to po njihovem mnenju zadovoljiva kvaliteta in tega ne morejo zamenjati. Tukaj se pa človek lahko posluži kakšnih drugih metod. Pa tud na kkšno mrtvo piko nč ne rečem, ampak da imaš pa nek low grade LCD, pri katerem neizkušen človek ni prebral vseh garancijskih pogojev, te pa tudi malo mine.

pingec ::

Na podlagi česa torej ljudje hodijo v trgovine v roku 8 dni vrnit mp3 player ki jim ni všeč, tud na forumu sem zasledil da je en reku da mu ni bil všeč zvok in ga je v 8 dneh zamenjal za mp3 player druge firme?
Normalnost je povprečje nenormalnih ljudi.

MadMax ::

pingec:
na podlagi dobre volje prodajalca.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

crusader ::

Glede Comtrona: včeraj sem bil tam s fotrom, ker je kupoval monitor. Jaz sem itak prosil, če ga lahko priklopijo tko da se vidi, če je kaj narobe z njim. No, sicer ga priklopit niso hoteli, je pa prodajalec reku, da če bo kakšen piksel crknjen, naj monitor komot pride zamenjat.
Doma sem ga priklopil in res je bil en nedelujoč piksel; uglavnem v Comtronu so ga bp zamenjali.

Jaffa ::

Točno tak. Dobra volja prodajalca pač... 8-)
www.markosoft.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB RAID0|HD7870|LIAN LI|HP LP3065

Dman ::

Osebno sem bil priča, kako so v Comtronu v Ljubljanskem BTC (samostojna enota) pred nakupom preverjali ali ima LCD mrtve pike ali ne.

Zanimive so te vaše težave pri uveljavljanju stvarne napake (ali garancije) zaradi mrtvih pik na LCD zaslonih, ker sem sam brez problema zamenjal fotoaparat Canon, ki je imel 1 mrtvo piko na malem LCD displayu (zahtevek iz garancije).

alum ::

vse te tezave glede mrtvih pixlov so bolj ali manj odvisne od proizvajalca samega in ne od stacune, kjer ste zadevo kupili...

obstajajo normativi, ki so bili ze omenjeni zgoraj...ce boste zamenjali monitor, ki ima stevilo mrtvih pixlov pod normativi, to pomeni, da se zna zgodit, da bo ta monitor cez kratek cas ze imel kdo drug:D

kuglvinkl ::

Bodte pridni in se držte teme.

Nekega dne se mi bo čist snel, ko bom videl stavek, Da ne odpiram nove teme in notri nekaj šestega.
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mrtev pixel na lcdju

Oddelek: Zvok in slika
131718 (1228) miwche
»

POmoč (dead pixel) (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
592894 (1953) Izi
»

Samsung 193P in nakup ON-LINE enaa.com

Oddelek: Kaj kupiti
151067 (641) okfec
»

LCD in mrtvi piksli (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
543112 (2116) Hux
»

Rdeča pika na zaslonu novega Gericom prenosnika?

Oddelek: Operacijski sistemi
231350 (936) Lime

Več podobnih tem