Forum » Strojna oprema » LCD in mrtvi piksli
LCD in mrtvi piksli
Jonnyy ::
Kakšne barve zgledajo mrtvi piksli namreč kupil sem LCD ki ima na črni podlagi modro piko, prijatel je kupil isti LCD pa ima belo piko. Kako je s temi barvami????
mazy ::
moj rdeč samsung 193P ima 2 mrtva pixla v taki barvi kot je samo ohišje, torej vinsko rdeča.
Stepni Volk ::
Nekega standarda na tem področju ni... in vsak proizvajalec si zadeve tomači po svoje. Definicija po stnadardu ISO 13406-2 pravi:
Tip napake:
1. ugasnjena pika,
2. stalno vklopljena pika,
3. napaka na eni od barv pike (zelena, rdeča in modra).
Class 1 monitrojev ne sme imeti nobene napake.
Class 2 monitorja sme imeti 2 napaki prvih dveh tipov oz. do 5 tretjega tipa.
Class 3 monitorja sme imeti 5 napak prvega tipa, 15 drugega in do 50 tretjega
Class 4: 50, 150, 500
*Vir: BUG 142, 9/2004
Ponavadi so monitorji 2 klase: torej tri mrtve oz. vedno prižgane pike in naj bi ga zamenjali - odvisno od tega kako si standard tolmači proizvajalec in če z njim sploh soglaša (ima nek svoj standard)
Tip napake:
1. ugasnjena pika,
2. stalno vklopljena pika,
3. napaka na eni od barv pike (zelena, rdeča in modra).
Class 1 monitrojev ne sme imeti nobene napake.
Class 2 monitorja sme imeti 2 napaki prvih dveh tipov oz. do 5 tretjega tipa.
Class 3 monitorja sme imeti 5 napak prvega tipa, 15 drugega in do 50 tretjega
Class 4: 50, 150, 500
*Vir: BUG 142, 9/2004
Ponavadi so monitorji 2 klase: torej tri mrtve oz. vedno prižgane pike in naj bi ga zamenjali - odvisno od tega kako si standard tolmači proizvajalec in če z njim sploh soglaša (ima nek svoj standard)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Caligula ::
Probaj piksle masirat s konico prsta-NE Z NOHTOM!
Malo masiraj nezno. Kdaj piksli samo zaspijo.
Probaj in porocaj.
Malo masiraj nezno. Kdaj piksli samo zaspijo.
Probaj in porocaj.
Jonnyy ::
Moj je kr za vedno zaspal. Sej drugače ne moti. Vidi se samo na črni podlagi oz. temni podlagi.
A bi za mojega lahko zahteval da ga zamenjajo.
A bi za mojega lahko zahteval da ga zamenjajo.
Alexius Heristalski ::
Mazy: A ne boš zamenjal monitorja? Glede na to, da stane 166ksit ... jaz bi znorel, če bi imel tako drag monitor in mrtve piksle.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Jonnyy ::
Aja pa še to katero je najbolše čistilo za čistit LCD.
Pa če lahko zahtevam da mi ga zamenjajo??????????
Pa če lahko zahtevam da mi ga zamenjajo??????????
Miki_Miska ::
kar se mrtvih pik tice so lahko ali pa jih ni na ekranu. Odvisno od modela monitorja in od firme proizvajalca monitoja je ODVISNO pri katerem stevilu MRTVIH pik ti priznavajo REKLAMACIJO.
Ponavadi mora biti ta stevilka vecja od 3, obsatajajo pa tudi monitorji, za katere proizvajalec GARANTIRA 0-nic mrtvih pik, pri drugih monitorjih ¸>17 pa mora biti celo 7 mrtvih pik, da ti priznao napako.
Tako je najbolje, ce ga PREIZKUSIS in od BLIZU PREVERIS, koliko ima pik, in ce jih NIMA, ga hitro ZAPAKIRAJ in odnesi.
Ponavadi mora biti ta stevilka vecja od 3, obsatajajo pa tudi monitorji, za katere proizvajalec GARANTIRA 0-nic mrtvih pik, pri drugih monitorjih ¸>17 pa mora biti celo 7 mrtvih pik, da ti priznao napako.
Tako je najbolje, ce ga PREIZKUSIS in od BLIZU PREVERIS, koliko ima pik, in ce jih NIMA, ga hitro ZAPAKIRAJ in odnesi.
* * Pomagajmo si, saj bomo le tako vedeli VSI VEČ * *
Jonnyy ::
Jest k sm šu u Big Bang sm reku nej ga odpakira pa prklop. pol sm mu reku da nej da eno belo površino da se vidi če so mrtvi piksli. Vse je bilo ok samo. To kr mam jest se vidi samo na temni površini.
Pol mi ga ne bodo zamenal???????????????
Kjero čistilo?????????????
Pol mi ga ne bodo zamenal???????????????
Kjero čistilo?????????????
Stepni Volk ::
Miki Miska... poišči moj nick zgoraj... in si preberi.
dzonyiks - poglej moj prejšnji odgovor. Preštej koliko pik je stalno vklopljenih (tip napake 2). Kontaktiraj me na moj email in ti pošljem kopijo strani zgoraj omenjenega BUG-a.
Še bolje je, če si pridobiš to 142 št. revije... ali kakšno drugo računalniško revijo, kjer so navedeni tipi napak, št. napak na LCD monitorjih... tako oborožen boš pri trgovcu dosegel več.
dzonyiks - poglej moj prejšnji odgovor. Preštej koliko pik je stalno vklopljenih (tip napake 2). Kontaktiraj me na moj email in ti pošljem kopijo strani zgoraj omenjenega BUG-a.
Še bolje je, če si pridobiš to 142 št. revije... ali kakšno drugo računalniško revijo, kjer so navedeni tipi napak, št. napak na LCD monitorjih... tako oborožen boš pri trgovcu dosegel več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
poweroff ::
Ko sem jaz kupoval monitor, sem ga priklopil na laptopa in zarolal eno PPT prezentacijo s 5 prosojnicami:
- 100% črna
- 100% bela
- 100% rdeča (RGB)
- 100% zelena (RGB)
- 100% modra (RGB)
Ko sem se ene dvakrat zapeljal čez, se je takoj videlo koliko pikslov je mrtvih.
- 100% črna
- 100% bela
- 100% rdeča (RGB)
- 100% zelena (RGB)
- 100% modra (RGB)
Ko sem se ene dvakrat zapeljal čez, se je takoj videlo koliko pikslov je mrtvih.
sudo poweroff
Caligula ::
Jah v 8 dnevih od nakupa ti ga morajo. Oz ce na netu kupis tudi 15 dni neglede na to kako garancijo priznavajo. Pac zahtevas drugega.
ZLOky ::
Kolikor je meni znano, tvorijo en piksel tri osnovne barve (rdeča, zelena, modra) in za vsako barvo je odgovoren po en tranzistor, ki vklaplja/izklaplja (rise/fall time) barvo. Torej, če samo en tranzistor "umre", ni mrtev piksel črn, ampak mešanica ostalih dveh barv, itd. Razlika je edino, če se prekine povezava (takšna ali drugačna, napetost, tok...) do enaga piksla oz, do treh tranzistorjev, ki tvorijo en piksel, tedaj "mrtev" piksel dejansko res "mrtev" oz. 100% ČRN, kot dimnikar. :)
Aha, poleg trnzistorjev je zraven še kondenzator. Za bolj podrobnejše informacije si pa preberite Članka o LCDjih; LCD 1. in LCD 2.
Aha, poleg trnzistorjev je zraven še kondenzator. Za bolj podrobnejše informacije si pa preberite Članka o LCDjih; LCD 1. in LCD 2.
milica ::
Dzony! Malo navlažena mehka krpa. Potem pa narahlo drgneš. Na koncu pa pobrišeš še s suho.
LP!
LP!
Stepni Volk ::
Dzony - en bolj civilen email naslov mi moraš poslati, ker mi tvoj Hotmailov zavrača poslano
Jonnyy ::
@Stepni Volk sory mi je na hotmailu placa zmankal. Pošl mi na gorenc@gmail.com.
Zej pa tkole v četrtek bo en tedn od kr ga mam. A lahko zahtevam da g a zamenjajo? A to nesem na servis al v Big Bang??????
Pa hitr odg da grem v akcijo.
Zej pa tkole v četrtek bo en tedn od kr ga mam. A lahko zahtevam da g a zamenjajo? A to nesem na servis al v Big Bang??????
Pa hitr odg da grem v akcijo.
ZLOky ::
Đony, ne vem točno v katerem zakonu piše, da je rok "hitre" reklamacije 8 dni. Pobrskaj po slo-techu, je bilo že govora o tem zakonu. Velja pa za vse proizvode. Iz izkušenj vem; kupil sem mobilni telefon Sony Ericsson T310, prvič mi ga so zamenjali (brez problemov), ker sem reklamiral še osmi (8.) dan, ker "joystick" ni deloval, se je zatikal. Drugič, je kar crknil (jaz vem zakaj, njim /serviserjem/ pa se verjetno ni splačalo odkrivat greške (tu sem uveljavljal garancijo); namreč pral sem avto in telefon sem imel v žepu, žep se je pa seveda velikokrat zmočil -> poseledica; crk telefon). V glavenm imam zdaj nezaklenjen telefon, sprejema vse kartice, tudi logotipa planet (P) nima narisanega na čelni ploščici. :)
Zaključek; čim prej odfrčaj v trgovino oz. k serviserjem.
Zaključek; čim prej odfrčaj v trgovino oz. k serviserjem.
Jonnyy ::
Ok bom jutri zjutraj najprej poklical. In kako se temu reče če mam modro piko da ne bom kej butastega reku.
EjTi ::
Ni treba klicat. Neseš ga nazaj in jim rečeš, da naj ti ga zamenjajo, ker je ena pika stalno modre barve. Pomojem po zakonu lahko tudi zahtevaš denar nazaj, v kolikor imaš embalažo nepoškodovano (tudi tega nesi nazaj približno v takem stanju, kot si ga kupil) - če ga prineseš brez šratle in stiropora, ... ti ga niso dolžni zamenjat.
Dr_M ::
dnarja ti ne dajo kr tko nazaj, dajo ti pa lahko dobropis v vrednosti pac...
sam na dnar pa lahko pozabis. ga ni zakona....
pa se to, ce ti ga bodo zdej zamenjal, je to njihova dobra volja.
sam na dnar pa lahko pozabis. ga ni zakona....
pa se to, ce ti ga bodo zdej zamenjal, je to njihova dobra volja.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
LeBIgMac ::
V 8 dneh ti denar morjo vrnit, tudi če je z artiklom vse ok (razlog: napačen nakup recimo). Lahko te zavrnejo samo, če nimaš embalaže ali je pa poškodovana. Aja, če se trgovini ljubi, te lahko začnejo malo drugače masirat: trgovec ima tudi 8 dni časa da stvar pošlje na servis da ga pregledajo, preden ti vrnejo denar. Torej ti imaš 8 dni, ona pa tudi, get it?
Drugače pa bod prijazen pa ti ga bojo zihr zamenjal. Men še niso nikoli kompliciral tudi po enem mesecu. Vse da zmenit.
Srečno!
Drugače pa bod prijazen pa ti ga bojo zihr zamenjal. Men še niso nikoli kompliciral tudi po enem mesecu. Vse da zmenit.
Srečno!
bobby ::
LeBigMac: to bi tud jst rad vedel, kje to piše (navedi mi člen ZVP!!!)
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Stepni Volk ::
pmodic & bobby - ZVPot, 37.,38. in 39. člen + ZVPot-A, 28.člen
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
bobby ::
37. člen
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
37.č člen
Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.
38. člen
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
- odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
- ponovno opravi storitev ali
- vrne plačani znesek.
Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.
39. člen
Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
V 37c členu je med naštetimi možnimi rešitvami ALI besedica in ne MORA kot so nekateri kupci prepričani. torej gre za dogovor med kupcem in prodajalcem in ne tisto kar kupec reče.Kupec bi dobil tožbo na sodišču, če se prodajalec sploh ne zmeni za kupca in ga ignorira al pa sploh ne da nobenega PISNEGA predloga za rešitev situacije. če pa se prodajalec vsaj delno trudi za rešitev nastale situacije, je pa kupec po domače POPUŠIONA!! poleg tega MORA kupec ob morebitni vrnitvi/reklamaciji povedat, zakaj mu zadeva ni všeč in če je prodajalec tok zajeban da to ne bo sprejel, bo vzel ISTI produkt, ga odpru in primerjal. če sta recimo oba nota z istimi lastnostmi, ni stvarna napala, ni reklamacije.
A si predstavljaš da bi šel v bigbenga, kupu nota, ga mel 7 dni in ga pol vrnu in bi brez besed dal keš nazaj, ti pa sam šu v sosednjo štacuno in spet nota vzel za 7 dni in ga vrnil in tako naprej?? to preprosto ne gre. aja pa za vrnitve denarja BREZ obrazložitve velja samo v primeru kupovanja na daljavo (preko kataloga, interneta,..).
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
37.č člen
Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.
38. člen
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
- odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
- ponovno opravi storitev ali
- vrne plačani znesek.
Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.
39. člen
Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
V 37c členu je med naštetimi možnimi rešitvami ALI besedica in ne MORA kot so nekateri kupci prepričani. torej gre za dogovor med kupcem in prodajalcem in ne tisto kar kupec reče.Kupec bi dobil tožbo na sodišču, če se prodajalec sploh ne zmeni za kupca in ga ignorira al pa sploh ne da nobenega PISNEGA predloga za rešitev situacije. če pa se prodajalec vsaj delno trudi za rešitev nastale situacije, je pa kupec po domače POPUŠIONA!! poleg tega MORA kupec ob morebitni vrnitvi/reklamaciji povedat, zakaj mu zadeva ni všeč in če je prodajalec tok zajeban da to ne bo sprejel, bo vzel ISTI produkt, ga odpru in primerjal. če sta recimo oba nota z istimi lastnostmi, ni stvarna napala, ni reklamacije.
A si predstavljaš da bi šel v bigbenga, kupu nota, ga mel 7 dni in ga pol vrnu in bi brez besed dal keš nazaj, ti pa sam šu v sosednjo štacuno in spet nota vzel za 7 dni in ga vrnil in tako naprej?? to preprosto ne gre. aja pa za vrnitve denarja BREZ obrazložitve velja samo v primeru kupovanja na daljavo (preko kataloga, interneta,..).
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bobby ()
Dr_M ::
sej mu ga verjetn bodo zamenal, ampak to je odvisno od njihove dobre volje.
ce mu ga pac ne bodo hotl, jim nc ne more.
ce mu ga pac ne bodo hotl, jim nc ne more.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Jonnyy ::
Evo sm prodajalca prepričov in mi ga bodo zamenal. Jutri dobim novega. prodajalec je reku da prvič sliši da lahko barva crkne v pikslu. LOL
Dr_M ::
pa ne pozab se mu lepo zahvalit, ker ti je naredu zelo veliko uslugo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
ZLOky ::
Dzony: Očitno nisi prebral teh členov (37. - 39.) Bom povzel: "Potrošnik ima pravico od prodajalca zahtevati, da..."
"Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom. Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično."
Zahvaliti se je lepo že po samem bontonu. Velika usluga pa to vsekakor ni.
Če mu ga ne bodo hoteli zamenjati, jim še kako kaj more.
"Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom. Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično."
Zahvaliti se je lepo že po samem bontonu. Velika usluga pa to vsekakor ni.
Če mu ga ne bodo hoteli zamenjati, jim še kako kaj more.
Šimpanz ::
Večina proizvajalcev mrtve pixle ne priznava kot napako ampak kot odstopanja. Zaradi tega priznavajo garancijo šele od 4 mrtvega pixla naprej. Da se čim bolj izognete takim problemom, je najbolje da LCD pred nakupom preverite. Ne si ogledat samo tistega na polici, potem pa kupiti drugega še v škatli. Zahtevajte da vam LCD priklopijo.
roCkY ::
ISO 13406-2 (PPT-datoteka) je standard, ki določa dovoljeno število mrtvih pikslov in podpikslov.
Še html kjer pa mankajo ključne grafične ponazoritve.
Na Syncmastru 191t imam 2 mrtva podpiksla, ki pa ju prav nikoli ne opazim. Nanju se spomnim le, ko kje o tem kaj preberem. Ju kar s težavo poiščem. Veliko manj moteče kot znane niti v trinitron katodnih zaslonih.
Še html kjer pa mankajo ključne grafične ponazoritve.
Na Syncmastru 191t imam 2 mrtva podpiksla, ki pa ju prav nikoli ne opazim. Nanju se spomnim le, ko kje o tem kaj preberem. Ju kar s težavo poiščem. Veliko manj moteče kot znane niti v trinitron katodnih zaslonih.
Šimpanz ::
Tukaj je ena zanimiva povezava glede defektnih pixlov. Različne defekte pixlov si lahko ogledaš povečane.
http://www.nec-monitors.de/specials/online_englisch/iso/index.html
http://www.nec-monitors.de/specials/online_englisch/iso/index.html
Hux ::
Nevem mene ful moti mrtev piksel zato mam reje trinitrona . Tistih crt pa res ne upazim in tudi ce jih slucajno kdaj recem jah kaj sej pa majo vsi to. Mrtve piksle pa nimajo vsi ane
Torej pixel je mrtvi ko je crni? Kot pa gori v eni tecni barvi pa je polmrtvi oz podmrtvi pixel al kaj lol.
Torej pixel je mrtvi ko je crni? Kot pa gori v eni tecni barvi pa je polmrtvi oz podmrtvi pixel al kaj lol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hux ()
Keyser Soze ::
Ne, je klinično mrtev...
Jest mam tudi enega klinično mrtvega. Ki na belem sveti rdeče, na črnem pa črno.
Pa me ne moti pretirano. Če pozabim na njega...
Jest mam tudi enega klinično mrtvega. Ki na belem sveti rdeče, na črnem pa črno.
Pa me ne moti pretirano. Če pozabim na njega...
Dead_Eye ::
hmm, zgleda da je veliko mrtvih pikslov, kdo ve kakšen je procent LCD-jev ki nimajo mrtvih pikslov? :))
The one and only
Stepni Volk ::
Blondinka tole bere in reče: "Jaz mam tudi enega zelenega konstantno vklopljenega, toda če ga pritisnem, se mi monitor uganse :( "
Hux ::
lol. Jaz mam 3 celo. Crni ze pokopan desno spodaj. Se ne upazi niti ce ne isces. En na smrtni pojsli sveti prlavo in to svetlo. Se lepo in grdo vidi na crni podlagi. Zraven njega 2cm proti desni je se en plavi vednar bol temni. Se tudi ne upazi ce lih neisces.
Dans sem se malo sprehodo v mediamarktu po laptopih in sem prakticno na vsakem drugem najso enga pokopanega. Za desktop si nebom LCDja nikol nabavo. Oz vsej ne dokler se umirajo pixli kot ameriski vojaki pod Bushevo diktaturo.
Me je prodajalec vpraso kaj delam ker sem z prstom po monitorah brisal. Sem mu reko stejem samo mrtve decke
Dans sem se malo sprehodo v mediamarktu po laptopih in sem prakticno na vsakem drugem najso enga pokopanega. Za desktop si nebom LCDja nikol nabavo. Oz vsej ne dokler se umirajo pixli kot ameriski vojaki pod Bushevo diktaturo.
Me je prodajalec vpraso kaj delam ker sem z prstom po monitorah brisal. Sem mu reko stejem samo mrtve decke
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hux ()
Hux ::
Sem mislo vprasat ma osvezevanje monitora 60 - 100Hz kaki efekt sploh na LCDjih? Razen da se miska hitreje premika nisem upazo dobene razlike na 100tki.
Shotky ::
Oprosti nisem rad vsiljiv, ampak še nisem slišal da bi kateri LCD podpiral frekvenco osveževanja 100 HZ. Normalno je od 60 pa do 75 odvisno od velikosti.
LP
LP
Dr_M ::
itak se lcdji osvezujejo z 60hz, ne glede na to kok nastavis.
ce mas pa na DVI prklucen (kar bi mogu usak monitor met) je pa tako ali tako fiksno 60hz.
ce mas pa na DVI prklucen (kar bi mogu usak monitor met) je pa tako ali tako fiksno 60hz.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
morphling1 ::
No ja odvisno od monitorja. Jaz imam Compaqa 8030 nastavljenega na 85Hz z DVI kablom in je kar precejšna razlika sploh v 3D igrah z "lomljenjem" tekstur. Najprej sem imel na 60Hz in mi je bil recimo Doom 3 zelo moteč, pa sem mislil da je to pač problem LCDja, no kasneje sem Doom 3 probal na neki drugi mašini s crt-jem, kjer je bila frekvenca osveževanja prav tako nastavljena na 60Hz in je bil efekt enak, se pravi lomljenje tekstur pri malo hitrejših obratih. Nastavim v Doom cfg-ju na 85Hz kar je max. mojega LCDja in od takrat teh problemov nimam več.
Meni je na 85Hz enostavno boljša slika. Seveda se pa LCDji med seboj zelo razlikujejo :)
Meni je na 85Hz enostavno boljša slika. Seveda se pa LCDji med seboj zelo razlikujejo :)
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 12537 (10640) | coffeetime12 |
» | Mrtev pixel na lcdjuOddelek: Zvok in slika | 2517 (2027) | miwche |
» | Comtron ne da reklamacije na en mrtvi pikselOddelek: Loža | 4387 (2861) | kuglvinkl |
» | LCD z zakasnitvijo 8 msOddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 3532 (3532) | ender |
» | Rdeča pika na zaslonu novega Gericom prenosnika?Oddelek: Operacijski sistemi | 2691 (2277) | Lime |