Forum » Operacijski sistemi » Rdeča pika na zaslonu novega Gericom prenosnika?
Rdeča pika na zaslonu novega Gericom prenosnika?
Dr.S ::
JA, super.
Dobim Gericom silver seraph, ga priključim, in opazim: RDEČO PIKICO na vrhu zaslona.
Kaj to pomeni (poleg tega, da prenosnik vrnem).
Pomeni mogoče:
A_ da je zaslon zanič in, da se bo kmalu pojavilo še več takšnih pikic
B_da je to pri vseh gericovih zaslonih enaka napaka
C_da bo kljub rdeči pikici zaslon delal vsaj še 10 let
D_da prenosnik čim prej vrnem prodajalcu
Dobim Gericom silver seraph, ga priključim, in opazim: RDEČO PIKICO na vrhu zaslona.
Kaj to pomeni (poleg tega, da prenosnik vrnem).
Pomeni mogoče:
A_ da je zaslon zanič in, da se bo kmalu pojavilo še več takšnih pikic
B_da je to pri vseh gericovih zaslonih enaka napaka
C_da bo kljub rdeči pikici zaslon delal vsaj še 10 let
D_da prenosnik čim prej vrnem prodajalcu
Highlag ::
Imaš "mrtev" pixel. MOžnost da crkne še kak sicer ni velika je pa možno (to je možno tudi če bi bili sadaj dobri vsi) . Zraven prenosnika si verjetno dobil kako literaturo. Poglej če kaj piše o tem.
Mogoče bi na račun tega zahteval vsaj popust?
Mogoče bi na račun tega zahteval vsaj popust?
Jaffa ::
Odvisno od vrste zaslona, glede garancije... Menda je nekih 5 vrst kvalitete... Eni dopuščajo do 3 mrtve pike, drugi več, tretji manj... Samo za eno piko ti ga po mojem ne bojo menjali. Se boš mogo sprijaznit...
Zaslon bo še ziher delal naprej !
Zaslon bo še ziher delal naprej !
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jaffa ()
Gandalfar ::
do 3 mrtvi pixli so za vsak LCD zaslon sprejemljivi. Nad 3 ti bodo upostevali kot garancijo in menjali LCD zaslon - v tvojem primeru verjetno cel notesnik.
Sicer pa si natancno preberi garancijske pogoje.
Sicer pa si natancno preberi garancijske pogoje.
Ribicija ::
Imaš pa še peto možnost. Po zakonu o varstvu potrošnikov lahko vsako stvar vrneš v roku 8 dni od dneva nakupa. Razlog je lahko kakršen koli. In v tem primeru pač vrni prenosnik nazaj in zahtavaj denar nazaj ali pa recimo dobropis. Seveda če ni že preteklo teh 8 dni.
IceIceBaby ::
Lahko probaš tudi "zmasirat" zaslon. Nevem kolk to res deluje, ampak bral sem da se da tko nektere dead pixle popravt. Narahlo zmasiraš s prstom tam okrog mrtve točke in mogoče boš mel srečo.
Clemento ::
Men na mojem CRT ki ima samo en mrtev pixel v desnem zgornjem kotu tudi v osmih dneh niso vzeli v reklamacijo pa je bil monitor takrat 130ksit....
*Epox 8rda+, XP2600+@stock speed, TT Silent Boost, AS5, Ati AH3650
*Abit NF7-S, XP2500+@2425Mhz, 1.85V(220x11), TT Volcano 12, AS5, Rage128PRO
*Abit NF7-S, XP2500+@2425Mhz, 1.85V(220x11), TT Volcano 12, AS5, Rage128PRO
V-i-p ::
Clemento: potem pa žal nisi bil dovolj vztrajen. Namreč, resnica je, da ima potrošnik prav vsako stvar ki se jo da v materi kokoški kupiti, v roku 8ih dneh vrniti in zahtevati denar nazaj, ne glede na razlog. Seveda, nepoškodovano in v original embalaži. Sploh ni treba reči, da boš dal nazaj ker nekaj ni vredu, pač pa lahko preprosto rečeš, zadeva mi ni všeč, solde nazaj! Škoda le, da se nekateri tega ne zavedajo in slepo nasedajo prodajalcem.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
Mr.B ::
Naslednjič naj ti ga prižgejo, in poglej sliko. Naredim si črno ozadje ter potem belo ozadje, ker je lahko piksel skurjen tako da kar naprej gori ali pa je ugasnjen. Potem ko vidiš da ni nobene svetleče ali temne pike, potem je ok. To velja tudi za katerikoli LCD zaslon.
Drugače pa to ne garantira, da ti juti nebo crknil pixel. Priporočam ti, razstavni exponat, ker je bil saj nekaj dni prižgan, in nima defektov.
Drugače pa to ne garantira, da ti juti nebo crknil pixel. Priporočam ti, razstavni exponat, ker je bil saj nekaj dni prižgan, in nima defektov.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Dr.S ::
Naj nadaljujem...
Ja, tako je. Če želiš menjat zaslon (oz. prenosnik) moraš imeti vsaj 10 mrtvih točk (pixlov). Pravijo (ANNI d.o.o.), da zaradi enega mrtvega pixla še ni blo nič narobe.
Glede zakona o varstvu potrošnikov PA SE POŽVIŽGAJO (preden bo sodišče to zrihtalo, bomo že v ....).
ZGLEDA TAKO, DA MI NE PREOSTANE NIČ DRUGEGA KOT, DA IMAM NOV PRENOSNIK Z MRTVIM PIXLOM (se pravi ne ravno 100% brezhibnim).
-------VPRAŠANJE:
KOLIKO BI MI MORALI (saj še nisem plačal) ZNIŽATI CENO, GLEDE NA TO DA PRENOSNIK NI BREZHIBEN-100% (saj nazaj ga ne vzamejo/zamenjajo pa prav tako ne)?
Ja, tako je. Če želiš menjat zaslon (oz. prenosnik) moraš imeti vsaj 10 mrtvih točk (pixlov). Pravijo (ANNI d.o.o.), da zaradi enega mrtvega pixla še ni blo nič narobe.
Glede zakona o varstvu potrošnikov PA SE POŽVIŽGAJO (preden bo sodišče to zrihtalo, bomo že v ....).
ZGLEDA TAKO, DA MI NE PREOSTANE NIČ DRUGEGA KOT, DA IMAM NOV PRENOSNIK Z MRTVIM PIXLOM (se pravi ne ravno 100% brezhibnim).
-------VPRAŠANJE:
KOLIKO BI MI MORALI (saj še nisem plačal) ZNIŽATI CENO, GLEDE NA TO DA PRENOSNIK NI BREZHIBEN-100% (saj nazaj ga ne vzamejo/zamenjajo pa prav tako ne)?
bobby ::
no pa še jst pristavim. da ne boste mislili da je sam v Sloveniji tako. HPjeva politija je taka, da moraš imet 6 mrtvih pixlov predno ti priznajo garancijo. ali dva pixla v neki določeni razdalni (mislim da eno inčo razdalje).
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Ribicija ::
Seveda se požvižgajo, ker upajo da jim boš nasedel. Na tvojem mestu bi takoj naredil prijavo na inšpekcijske službe jim to tudi povedal in jim hkrati zagrozil da boš poklical še davčno policijo. Hkrati pa pokliči (mogoče kar najprej) pa pokliči na zvezo potrošnikov SLO (nekaj takega se imenujejo) in boš tam dobil še veliko več napotkov.
Finta je namreč da sploh ni pomebno kdaj inšpekcija razsodi v tvojo korist, ampak samo to da ti v osmih dneh zadevo reklamiraš. Če pa bodo zadevo razčistili po kakem letu pa boš pač takrat dobil denar nazaj. Po mojih izkušnjah pa take prijave začne reševati na išpekciji kar hitro. V par primerih, ki ji poznam je inšpekcija bila pri tej firmi še v istem tednu kot je dobila prijavo.
Finta je namreč da sploh ni pomebno kdaj inšpekcija razsodi v tvojo korist, ampak samo to da ti v osmih dneh zadevo reklamiraš. Če pa bodo zadevo razčistili po kakem letu pa boš pač takrat dobil denar nazaj. Po mojih izkušnjah pa take prijave začne reševati na išpekciji kar hitro. V par primerih, ki ji poznam je inšpekcija bila pri tej firmi še v istem tednu kot je dobila prijavo.
IceIceBaby ::
Če še nisi plačal si ti na bolšem. Pač povej da ne misliš plačat če ti ga ne vzamejo nazaj. Pa v vsakem primeru bi jih jaz opozoril na inšpekcijo in če nebojo zamenjal stvari bi jih prijavil.
Mr.B ::
Edino , kar moraš preveriti je , kaj smatrajo na vartvu potrošnika ali pa inšpekciji, kaj je defekten izdelek.Kakor vem ste prepuščeni sami sebi, nimajo definicije za kolko pikslov je skurje monitor oz. zanič. Prav tako ti garanteram da se ti bodo požvižgali na tistih osem dni. Če prineseš takoj še, osem dni pa kar pizdi in pizdi. Mogoče ti bo ratalo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Ribicija ::
Finta je v tem da lahko ko se sklicuješ na zakon o varstvu potrošnika zahtevaš menjavo tudi zaradi drugih stvari in ne nujno zaradi defektne naprave. Lahko rečeš da hočeš denar nazaj zato, ker si recimo ugotovil da ta prenosnik ne ustreza tvojim zahtevam ali pa .....
Pmebnop je to da po tem zakonu lahko zahtevaš denar nazaj in vrnitev tvojega artikla iz skoraj kakršnega koli razloga. In Slovenija vseeno ni tako brezpravna država, da bi se nek Anni kar požvižgal na inšpekcijo. Tako da kar teži naredi prijavo na inšpekciji (drugače ne boš imel nobenega dokaza da si zadevo res reklamiral v 8 dneh) in boš videl da ti bo uspelo.
Pmebnop je to da po tem zakonu lahko zahtevaš denar nazaj in vrnitev tvojega artikla iz skoraj kakršnega koli razloga. In Slovenija vseeno ni tako brezpravna država, da bi se nek Anni kar požvižgal na inšpekcijo. Tako da kar teži naredi prijavo na inšpekciji (drugače ne boš imel nobenega dokaza da si zadevo res reklamiral v 8 dneh) in boš videl da ti bo uspelo.
Dr.S ::
Hvala za izčrpne pravne odgovore. Bomo jutri ponovili vajo potem pa.....
Pa se vrnimo nazaj k rdeči piki. Probal sem še na svetlih ozadjih (rumena, bela), kjer pa se pike ne vidi več!? ZAKAJ oz. KAJ SE DOGAJA?
Pomeni, to da ne deluje samo za nekatere barve. Imamo kakega fizika na vezi??
Pa se vrnimo nazaj k rdeči piki. Probal sem še na svetlih ozadjih (rumena, bela), kjer pa se pike ne vidi več!? ZAKAJ oz. KAJ SE DOGAJA?
Pomeni, to da ne deluje samo za nekatere barve. Imamo kakega fizika na vezi??
Matek ::
Dr.S, če sem jaz pravilno obveščen, ima vsak piksel 3 podpiksle (R, G in B) za 3 barve in možno je, da ti je crknil samo en podpiksel, ne pa cel piksel, tako da ti v primerih, ko se tistega podpiksla ne rabi, dela normalno.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Lime ::
Zakon o varstvu potrošnikov ne določa, da lahko v osmih dneh brez razloga vrneš blago. Tudi, če blago ni brezhibno, ti ga lahko še vedno zamenjajo:
37. člen
Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga.
To o brezpogojnem vračilu blaga velja samo za nakupe "od vrat do vrat" ali po pošti (tudi internet trgovina).
Sicer pa imate tukaj Uradni list z zakonom o varstvu potrošnikov.
Če pa je en piksel že dovolj za to, da izdelek ni brezhiben, pa ne vem.
37. člen
Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga.
To o brezpogojnem vračilu blaga velja samo za nakupe "od vrat do vrat" ali po pošti (tudi internet trgovina).
Sicer pa imate tukaj Uradni list z zakonom o varstvu potrošnikov.
Če pa je en piksel že dovolj za to, da izdelek ni brezhiben, pa ne vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lime ()
Kolos ::
Mam isti problem na Hansolu 530 v službi, ko se je pojavil rdeč pixel po treh dneh. Na beli podlagi recimo v Wordu se sploh ne vidi, potem ko je je ne temnejši kar moteč.
Za domačo uporabo, gledanje filmov, igranje iger pa sploh ne pride v poštev. Kako koli je, mala pikica je zelo moteča, pa še takega monitorja sigurno ne prodaš zlahka, s prenosnikom pa je še večji bad.
Za prenosik bi se sigurno potrudil, da ga menjajo, ker ni tak malo denarja. Tak da izkoristi tistih 8 dni.
Za domačo uporabo, gledanje filmov, igranje iger pa sploh ne pride v poštev. Kako koli je, mala pikica je zelo moteča, pa še takega monitorja sigurno ne prodaš zlahka, s prenosnikom pa je še večji bad.
Za prenosik bi se sigurno potrudil, da ga menjajo, ker ni tak malo denarja. Tak da izkoristi tistih 8 dni.
Dr.S ::
ODGOVOR:
> po tem, da sem jih seznanil z pravnimi zadevami (8 dni, ...), so bili takoj pripravljeni menjati zaslon. Njihov odgovor: MI NE ODGOVARJAMO, ČE BO NOV ZASLON IMEL ČEZ 3 MESECE 6 RDEČIH PIK. SAJ VESTE TA NOVA TEHNOLOGIJA ŠE NI 100%.
Jajca.
> po tem, da sem jih seznanil z pravnimi zadevami (8 dni, ...), so bili takoj pripravljeni menjati zaslon. Njihov odgovor: MI NE ODGOVARJAMO, ČE BO NOV ZASLON IMEL ČEZ 3 MESECE 6 RDEČIH PIK. SAJ VESTE TA NOVA TEHNOLOGIJA ŠE NI 100%.
Jajca.
Lime ::
Zmeni se za ene 20k nižjo ceno, pa bosta po moje obe strani zadovoljni. Kakšno pikico pa lahko pričakuješ v kratkem tudi če ti zamenjajo ekran.
Tudi sam imam eno že skoraj od vsega začetka, pa me ne moti več kaj dosti. Na srečo je precej majhna.
Tudi sam imam eno že skoraj od vsega začetka, pa me ne moti več kaj dosti. Na srečo je precej majhna.
Matek ::
Dr.S, vseeno morajo menjat, pa zakon je tak. Ne morajo se kr zgovarjat da ni njihova odgovornost.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Ribicija ::
No odlično in ti je uspelo. Seveda ti sedaj priporočam da ko dobiš prenosnik vrnjen da ga pred njimi prižgeš in tudi pregledaš zaradi morebitnih pik. Tako se boš izognil ponovnemu kreganju.
Lime ::
Sem malo pobrskal o teh pikah in ugotovil naslednje:
Po ISO 13406-2 so lahko maksimalno 4 defektne pike ali 5 defektnih "podpik". Vsaka pika ima tri "podpike": rdečo, zeleno in modro.
Predpisa ISO 13406-2 se držijo samo kvalitetnejše firme, ostali pa imajo nekako generalni predpis (kriterij):
TFT 12.1 COLOR 7 pixels or less, BLACK 10 pixels or less
TFT 13.3 COLOR 7 pixels or less, BLACK 10 pixels or less
TFT 14.1 COLOR 7 pixels or less, BLACK 10 pixels or less
TFT 15.1 COLOR 7 pixels or less, BLACK 10 pixels or less
Vsi zasloni: Ne več kot ena defektna pika na kvadratnem centimetru.
COLOR - katerakoli barvna defektna pika (rdeča, zelena ali modra)
BLACK - črna defektna pika
Torej, če je pika samo rdeča, je v bistvi crknila samo podpika in to še ni razlog za reklamacijo.
Tole ja pa original:
The standard of production techniques today unfortunately cannot guarantee an absolutely fault-free screen display. A few isolated constant lit or unlit pixels may be present.
The maximum permitted number of pixels faults is stipulated in the stringent international standard ISO 13406-2 (Class II).
For example a 15" flat-screen with a resolution of 1024 x 768 has 1024 x 768 = 786423 pixels. Each pixel consists of three sub pixels (red, green and blue), so there are almost 2.4 million dots in total. According to ISO 13406-2 (Class II), a maximum of 4 pixels and 5 sub pixels may be defective, i. e. a total of 17 fault dots. This corresponds to approx. 0.002% of the entire screen surface.
The pixel is regarded as defective if one or more of the dots cant be controlled, i.e. the dot stays the same colour despite of the desired colour. Typically such defects can be seen as bright spots on dark (black) background. The bright spot can be seen as bright white, red, blue or green.
When there is a bright, white background, the dot can be seen as a black spot.
The general criteria and criteria for each LCD panel type for an accepted amount of defective pixels is defined in the table below.
LCDs should only be considered for warranty replacement if the number of defective pixels exceeds that stated in the following text.
Po ISO 13406-2 so lahko maksimalno 4 defektne pike ali 5 defektnih "podpik". Vsaka pika ima tri "podpike": rdečo, zeleno in modro.
Predpisa ISO 13406-2 se držijo samo kvalitetnejše firme, ostali pa imajo nekako generalni predpis (kriterij):
TFT 12.1 COLOR 7 pixels or less, BLACK 10 pixels or less
TFT 13.3 COLOR 7 pixels or less, BLACK 10 pixels or less
TFT 14.1 COLOR 7 pixels or less, BLACK 10 pixels or less
TFT 15.1 COLOR 7 pixels or less, BLACK 10 pixels or less
Vsi zasloni: Ne več kot ena defektna pika na kvadratnem centimetru.
COLOR - katerakoli barvna defektna pika (rdeča, zelena ali modra)
BLACK - črna defektna pika
Torej, če je pika samo rdeča, je v bistvi crknila samo podpika in to še ni razlog za reklamacijo.
Tole ja pa original:
The standard of production techniques today unfortunately cannot guarantee an absolutely fault-free screen display. A few isolated constant lit or unlit pixels may be present.
The maximum permitted number of pixels faults is stipulated in the stringent international standard ISO 13406-2 (Class II).
For example a 15" flat-screen with a resolution of 1024 x 768 has 1024 x 768 = 786423 pixels. Each pixel consists of three sub pixels (red, green and blue), so there are almost 2.4 million dots in total. According to ISO 13406-2 (Class II), a maximum of 4 pixels and 5 sub pixels may be defective, i. e. a total of 17 fault dots. This corresponds to approx. 0.002% of the entire screen surface.
The pixel is regarded as defective if one or more of the dots cant be controlled, i.e. the dot stays the same colour despite of the desired colour. Typically such defects can be seen as bright spots on dark (black) background. The bright spot can be seen as bright white, red, blue or green.
When there is a bright, white background, the dot can be seen as a black spot.
The general criteria and criteria for each LCD panel type for an accepted amount of defective pixels is defined in the table below.
LCDs should only be considered for warranty replacement if the number of defective pixels exceeds that stated in the following text.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | bela pikica na novem monitrju?Oddelek: Pomoč in nasveti | 1931 (1349) | Mare2 |
» | Asus prenosnik N551JM - vrnitev kupnineOddelek: Pomoč in nasveti | 3662 (2511) | xxpolhecxx |
» | Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 12380 (10483) | coffeetime12 |
» | Mrtev pixel na lcdjuOddelek: Zvok in slika | 2505 (2015) | miwche |
» | Comtron ne da reklamacije na en mrtvi pikselOddelek: Loža | 4375 (2849) | kuglvinkl |