» »

Wartburg 353W

Wartburg 353W

Malner ::

V kratkem bom zamenjal avto in se poslovil od Wartburga 353W letnik 1989. Ker ne bi rad videl, da bi bil speštan v kocko, sprašujem če je kdo zainteresiran, da bi ga posvojil in mi malce pomagal s kakšno dotacijo.

Avto ima opravljen tehnični pregled ki velja do 18.1.2005. Ravno ko sem opravil tehnični pregled mi je stric ponudil Nissana Sunny-ja in sem bil takoj za. Nekaj tehničnih podatkov:
- masa 920kg
- koristna masa 400kg
- prostornina motorja 0,992l
- moč motorja 36,8 kW pri 4250o/min
- maksimalni obrati 5000o/min
- maksimalni navor 98nM pri 3000o/min
- število valjev 3
- dvotaktni motor
- maksimalna hitrost 125km/h
- prostornina prtljažnika 525l
- barva delfinsko modra (delfinblau), taka je originalna oznaka barve

Z njim sem bil 2 x v Splitu in 1 x na Češki in nisem imel težav. Poraba se giblje od 7,5l/100km na dolge razdalje do 10l/100km pri mestni vožnji in pozimi. Ima 160.000 prevoženih km.
Če imate kaj vprašanj me vprašajte na forumu.
Kmalu bom objavil tudi slike.

STASI ::

Kdaj bodo slike? Pa kolk bi pršla posvojitev avtomobila?0:)
Bi probu malce v stilu Pimp my Rides!

[OwcA hvala za opozorilo]
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: STASI ()

OwcA ::

Ne Pimp my Ride, ampak Rides. ;)

Recimo a'la Foose.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Azrael ::

Wartburg 353 Turist (karavan) smo imeli pri hiši kar precej let, sedaj je pa tudi že večina njegovih rezervnih delov končala na Dinosu, ni bilo zanimanja niti, če sem jih ponujal kot free.

Wartburg 353 je po svoje zanimiv avto, oldltimer ne glede na letnik, sprememb med letnikoma 1967 do 1989, ko so ga nehali izdelovati je precej malo in je vse nadgradnje možno vtakniti v starejše letnike. Kakšen teden, potrebni deli in iz letnika 1967 narediš popoln letnik 1989 ali obratno... Za šravfanje je precej enostaven.

Bi pa morebitnega posvojitelja (jest ne pridem v poštev, ker drugače našega najbrž sploh nebi prodali - dobiček in stroški niso bili niti za pozitivno nulo...) opozoril na nekaj:

Kakšni so zgornji nosilci amortizerjev in vijačnih vzmeti na prednjih kolesih. Od letnika 1981 je to najbolj šibka točka tega avtmobila, Če so ti nosilci razžrti od rje in izgledajo kot iz razpadenega papirja, potem bo obnova težka, ker je to del šašije, izvedljivo sicer je, samo dela je ogromno, če hočeš dobro. Ta dva nosilca sta pod črnima plastičnima pokrovoma v prostoru motorja, sname pa se jih tako da se plastika malo stisne in zavrti, nazaj pa gre na ist način.

Če pa še koga kaj zanima okoii tega avtomobila naj kar vpraša.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

Malner ::

Nosilci prednjih amortizerjev so bili generalno obovljeni eno leto nazaj, ko smo menjali prednje fedre. Rja dela probleme predvsem pri blatnikih in pragih.

Azrael ::

Ali so pri tvojem avtu prednji blatniki iz pocinkanega pleha? Pri našem letnik 1983 so bili prednji blatniki pocinkani, zunanji zadnji so pri karavanu itaq original plastični, rja pa se je rada pojavljala na zadnjih notranji blatnikih (šipe v prtljažniku rade zamakajo) in seveda tisti nosilci spredaj. Ko se g je prodajalo so bile te stvari popravljene, samo baje je novi lastnik avto sesul že prvi dan (alko in take stvari...):| .

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

Malner ::

S strani



Spredi



Not



Mašina



Nosilc prednjega amortizerja

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: OwcA ()

Brane2 ::

Heh, spomini, spomini... :D

25 let nazaj se je fotr navduševal nad Wartburgom. Zanj je bil optimalna formula poceni in učinkovitega prevoza, sploh takrat, ko smo bili vsi odvisni od njegove relativno majhne plače.

Folk je na "perempempem" gledal zaničevalno, a brez vzroka. Že res da je stvar pila mešanico, vendar so si jo okolišnje stoenke in pozneje jugači itak same "pripravile", pa če si zlil olje skupaj z benzom v rezervoar ali če so jo srkale mimo batov direkt v cilindre. In mimogrede, marsikatera ga je spila več in porabila več benza od Wartburga.

Stricu, ki je doma na kmetih v Vojvodinskih ravnicah, je bila stvar tako všeč, da si ga je omislil takoj kot službeno vozilo.

Po Vojvođanskih ravnicah in nasipih je tudi po razmočenih tleh in blatu prišel, kamor mnogi niso.
On the journey of life, I chose the psycho path.

stromar ::

Motorji od stoenk in jugičev niso bili slabi. Stric je naredil s 101 - ko letnik 86 230.000km brez generalke, olja ni pila, pri 230.000 še vedno delala kot je treba, samo rjavela je. Potem je ratala kockasta:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stromar ()

Malner ::

Danes sem oddal oglas na bolho.

Malner ::

Izgleda da bo avto šel v razgradnjo. Jaz bom ob 23294,4 SIT in svet bo ostal brez še enega Wartburga 353W.

P.S. Lahko poskusim še na Nemškem E-Bay-u.

Doman ::

Če ga že misliš dat na razgradnjo ga podari/prodaj meni da bom malo šraufal :D
Sem prav tako z vrhnike.

Lp, PiraT

zlabo ::

Al pa meni, verjemi da bo zelo uporaben avto postal :D
Wartburg rally racing team:D pri nas imamo navado da imamo vsake toliko časa kak avto in se z njim obvezno vozimo DO KONCA :D

Pa še fajn je ker bom lahko noter vlivu mešanco od kosilnce :)

LP, zlabo


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7613416 (9958) WizzardOfOZ
»

Avtomobili s trpežnim podvozjem (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27571347 (63796) krneki0001
»

PMR oz. Pimp my ride (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
10410247 (8484) AndrewSmith
»

Novi AMDjevi procesorji za namizna računala

Oddelek: Novice / Procesorji
152318 (2318) SavoKovac
»

Intel opustil načrte za 4 GHz procesor

Oddelek: Novice / Procesorji
333048 (3048) Azrael

Več podobnih tem