» »

PMR oz. Pimp my ride

PMR oz. Pimp my ride

«
1
2 3

Myth ::

Pozdravljeni.

Verjetno boste zelo začudeni nad to temo, prav tako nad tem, da je tukaj, ampak ne spada nikamor drugam, še manj pa v Ložo, kjer bi se slišali komentarji like ta oddaja je zakon, etc. Mene to ne zanima.

Torej. Kot prvo sem malo pobrskal po netu in ne najdem teh "moderaterjev", da bi imeli kakršno stran al karkoli, na MTV.com tudi nič ne piše. Tako da če zna kdo bolje iskati, bi ga prosil, če mi lahko najde njihov naslov, baje da se nahajajo v LA nekje... :\

Kot drugo pa (zdaj se primite za glavo, hehe) me zanima nekaj več o sami tej izdelavi avtov. Recimo da bi se rad jaz tega naučil (poudarek na recimo) , katere knjige bi moral preštudirati? Verjetno bi potreboval tudi nek razbit avto da bi se na njem učil. Jaz bi rad če se da čimveč literature. O žaganju lesa, kromiranju, pač vse kar oni tam v tej oddaji počno. Če se komu da, bi bil zelo vesel, kakšnih povezav do spletnih strani o najnovejših izdelkih na področju gum, barv in tega.

Tako da bi res prave strokovnjake prosil za pomoč. Mogoče da je to le vnema, ampak razmišljam o tem kot nekakšnem hobbyiju, da bi si čez nekaj časa avto zmodificiral kot oni to tam počnejo. (odštekana ideja, vem ja... :D )

Amm... za na konec še to, vsem se že vnaprej zahvaljujem za napotke & stuff. ;)
en LP in BZ
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

Suli ::

Po večeni so to samouki, ki imajo srečo, da jih pod svoje okrilje vzamejo kakšni "strokovnjaki".0:) Lahko bi rekel da je enako kot modanje PCja, moreš biti človek za to.. imeti žilico.:D

ganzi ::

LP

Myth ::

Suli, saj če nimam žilice bom ugotovil, pa bom šel do njih. Tak da se ganziju zahvaljujem za link, superca...
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

Jackal ::

Ideja je že super.

Namreč tudi sam sem bil 8-O 8-O 8-O , ko sem pogledal te oddaje.

Samo takšne stvari se dogajajo samo čez lužo. Pri nas bi to zelo težko naredil, saj s takšnimi avtomobili kot jih imajo tam na začetku ni nobene šanse, da bi sploh naredil tehnični pregled.. Prvi problem so ti custom deli - sicer jih lahko narediš tudi sam, samo potem prideš pa do drugega problema - homologacije avtomobila, če hočeš z njim na cesto. Če bo šlo pri nas še tako naprej, bo počasi treba homologirat še dišečo smrekico v avtu. :\
Sploh pa za doma narejene dele ne moreš dobit homologacije, saj rabiš TÜV certifikat za tisti del.

Vikking ::

Mr|ce kot prvo moreš imeti veliko pojma o avtoličarstvu, poleg tega kar nekaj let dela v takšni avtoličarski dejavnosti, da se spoznaš na vse kar se tiče avtoličarstva. Potem potrebuješ samo še pravo orodje... "šlajfanje na roko odpade", mešalnico barv, potrošni material, sušilno komoro...............................................

in voila Mr|ce aka westcustom boy is in da house!

vprašu si kako bi se naučil... zrihti si počitniško delo pri kakšnem avtoličarju, 1 mesec pri njemu bo več kot 1000 prebranih knjig.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

zlabo ::

Sej so majstri, samo meni vse skupaj vseeno ni všeč.
Avto naredijo tak da je že skoraj RICE, mašino pa pustijo tako kot je.
Ogromno denarja zmečejo za dober izgled, za uporabnost pa bolj malo.
Enkrat vem da so naprimer en kup zvočnikov nametali notr in vse je blo vezano sam na avtoradio, torej brez ojačevalca:\
Vse skupaj je mal preveč skomercijaliziran.

LP, zlabo

Myth ::

Amm... ja počitniško delo si lahk zrihtam , ni panike. Pa vseeno, jaz nočem se 10let učit vsako stvar posebej, ampak da bi čimprej vedel osnove, te pa lahko dobim tudi iz knjig in dela doma.

p.s.: Če misliš friziranje motorja in dodatnih športnih filtrov pa tega. Ja to bi tudi rad znal. :8)
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Myth ()

gofra ::

Se zelo strinjam z Zlabotom, tisto, kar se gredo tam je zelo zelo na brzaka...

kako se dela si lahko ogledate TULE

Sicer gre za motocikle, pa vendar - potrdil bo lahko vsak, ki si je kdajkoli ogledal to serijo po TV - na Discovery Channelu.

In pa Mr|Ice eni o tem sanjajo že odkar pomnijo (beri:Gofra :D )

Suli ::

Pozanimi se če pri A3M rabijo koga za počitniško delo.:D

zlabo ::

Tuning in stayling je vprašanje mesecev ne pa tako vse na hitro kot v pimp my ride.
Resno, če bi tist denar malo bolje uporabili, bi bil avto prava raketa, tako pa naredijo potujoči cirkus ali pa potujočo novoletno jelko.

Mr|ce: če te tuning in stayling zanimata, potem mal pogled na avtomobilizem.com ki je slovenska stran, imaš pa na netu tudi polno tujih, tam pa šele vidiš kako se zadevi streže.

Drugače pa pravijo: It's not just tuning, it is a lifestyle.

LP, zlabo

OwcA ::

Če smo pri oddajah po TV, nujno glej Rides na Discoveryu (v petek ob 22h, ponavljajo v soboto okoli poldneva).
PMR je čisti blig, bling komerciala, OCC so sicer boljši, še vedno pa delajo bolj ali manj samo na izgledu. Proti kakemu Foosu so bolj ubogi.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Myth ::

Amm... hvala za to, tiste chopere gledam ja. Sicer pa sem že na začetku povedal da me te stvari ne zanimajo. Tako da prosim nehajte me prepričevat kako je to zelo težko delo z dolgo delovno dobo. Vem, da je. Ampak pustimo vsakemu človeku svoje veselje, ne? :P

Torej, kakšne knjige priporočate za začetnike? :D
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

TommyBoy ::

Sej naučiš se še hitro, nastane pa problem, ko je treba orodje kupit. Recimo tam k jaz delam uporabljam pištolo za barvanje, ki je vredna več kot 100k (SATA jet RP). Če se boš spravu avto štrihat ti bo to brez komore težko ratal, kar se pa tiče custom dodatkov je pa tako, da se da marsikej doma narest iz poliestra al pa epoxija, sam pri papirjih se zatakne. Če hočeč homologirat morš nek staknt TUV certifikat pa ga mal ''predelat'' pol se ti pa mogoče userje da te na LPP-ju požegnajo.
Za mojo Hondo sem naredu en zračni filter oziroma ohišje zanj, rezultat je bil sledeč:
-zvok je ubitačen, pri nizkih obratih je kot V6
-ker sem bl na gas prtiskov se je posledično povečala poraba:| :| :|
-avto ni šel nič bolš, imel sem občutek, da se je celo navor malo poslabšal. Pol je pa še mehanik ki dela na uradnem Honda servisu potrdil moje sume. Pol k sem pa katalizator dol rukni, je pa dal več od sebe, Audi A4 1.8T mi ni ušel na avtocesti.:D :D :D :D
no zdej pa dost nakladanja.

lp
Abit NF-7s,Barton 2080@2500,Radeon 9800se (saphir)@softtmod,Samsung TCCD DDR500

Jok3r ::

TommyBoy kero hondo maš? :)

TommyBoy ::

Evo moja kola:


Drgač je pa 1.6 ESI.
Abit NF-7s,Barton 2080@2500,Radeon 9800se (saphir)@softtmod,Samsung TCCD DDR500

Jok3r ::

Lepo, lepo zrihtana. :) Jaz si bom kupil civic-a (130KM) :D

TommyBoy ::

To boš verjetn kupu starejši model od mojga, ker do letnika 91 so bli uni civici z 130 konji, je mal bolj poskočen ima dve odmični gredi za 16 ventilov pa brez sistema vtec. Moj ima namreč 125 konjev, vseh 16 ventilov pa krmili ena odmična gred, ima pa ta motor vtec. Zadnč sem vozi takratkega civica vti, matr to je pa že kr brutalna mašina, sam upam da se navjo zdele pojavl še kakšni vw pristaši in zagovorniki tdi. :\
če bi bil tdi tako vsemogoč bi mogle met tud formule te motorje. :d
Abit NF-7s,Barton 2080@2500,Radeon 9800se (saphir)@softtmod,Samsung TCCD DDR500

Zgodovina sprememb…

  • polepsalo: OwcA ()

zlabo ::

njami njami, na tako hondo jaz ciljam, da jo kupim od soseda čez ene dve leti. Je pa 1.6 VTi:) :)

LP, zlabo

TommyBoy ::

Zlabo priporočam ti , da se njaprej pozanimaš kolk te bo registracija koštala, in če ob današnjih cestnoprometnih zakonih res rabiš tak avto. Drgač je pa men tale Honda všeč. Kupu si jo bom enkrat ko bom velik.:D :D :D :D :D :D :D
Abit NF-7s,Barton 2080@2500,Radeon 9800se (saphir)@softtmod,Samsung TCCD DDR500

alesrosina ::

Hmnja, tole kr delajo na MTVju je res tko zlo šlampast, če si mal bl podrobno pogledaš delajo tok za en jajc, da kr glava peče. Zdej, če smo že pr oddajah si oglej še A car is born (a car is reborn, a 4x4 is born, a helicopter is born, .....) na Discovery so jih ucasih vrtel, poiskusi na netu, sigurno so kaksni posnetki. Ta oddaja je zelo kul, ker sestavi avto iz nule, pa dela res na podrobnostih, ne tako kot pimp my ride.

Drgac pa naucit se te zadeve ... pac, loti se avta zacni mal sraufat itd :D

OwcA ::

Saj res!
Vsaj nekaj ____ is Being (re)Born je tudi na DVD-jih. Sam imam A Plane is Being Born in mi ni niti malo žal. Res huda zadeva.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

gofra ::

OwcA in ASPmaster -> freakin true! Meni se je lahko dan nehal takoj za ogledom te oddaje...

Ja, drži, doma se da narest hudiča in pol (lastne izkušnje). Rabiš pa primerno orodje, precej prostora in precej časa. Absolutno pa moraš vedeti, kaj počneš oz. kaj želiš. Prvi korak naj bo kak tuning forum.

Kar pa se Civicov tiče: 130 konjska različica je bila kolikor moj RAM pomni na voljo le za Japonsko, pa še to davno tega (ja vsaj 15 let nazaj). Mislim, da je bil to model 1600 Si. Poleg tega Civici (razen današnjih dizlov in Vti verzij) niso nikoli imeli DOHC...

Myth ::

Amm... kaj bom res moral postat TP al kaj da boste v tej temi ostali on-topic? :8)
Če nimate pametnih odgovorov, bom zahteval zaklep te teme.
Zdaj pa vas lepo prosim, da back on topic... ;(
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

Keyser Soze ::

Rečte kar hočte, ampak Ish je pa car. Ni da tip ne naredi. Vedno sem se spraševal, kako naredijo vzorce na sedežih. In, evo ti ga. Tipo to spaca ena, dva. Če je pa on komerciala, pol gremo pa vsi tlele lahko takoj v Vatikan.

Je res, da se ne mečejo pretirano v tuning, ampak bolj v styling. Je pa tudi res, da delajo za mulčke in mulčice, in da imajo bolj kot ne omejen proračun ter čas. Ampak avtomobili od pravih strank v garaži in njihove mašine so pa dodelani od znotraj do zunaj.

TommyBoy ::

8-O No GOFRA8-O , kot Hondaš in lastnik Civica, ti lahko z gotovostjo trdim da je imela Honda Civic HB do letnika 91, motor 1.6 16v in 130 konjev, imela pa je DOHC, se pravi dvojno odmično gred. Z letom 92 so prišli na trg novi modeli in novi motorji:
1.5 Lsi je imela 90 konjev.
1.6 ESI je imela 125 konjev, ena odmična gre in 16 ventilov. VTEC je samo na sesalnih ventilih.
1.6 VTI je imela 160 konjev, 16 ventilov in dve odmični gredi, VTEC sistem na sesalnih in na izpušnih ventilih.....
Lahko bi še našteval, če mi ne verjamete pa najdite podatke tlele.:\

No zdej se pa vrnimo na prvotno temo fantje. Ja tud jest sm gledov PMR, najbolš mi je blo takrat, k so dobil od enga tipa avto tako razfu..., bi je celo iz dveh avtov skupi zašvasan, da ga sploh niso nč pedenal, ampak so mu kar nov avto dal.
Glede ''krašenja'' avtomobilov pri nas je pa težava v tem da '''okraske ''zelo težko ali pa celo ne moreš zavarovati, se pravi če te en norc nabaše ti zavarovalnica povrne samo škodo na avtu brez spojlerjev itd.
Moja Hondica ni kej hudo okrašena, pa je čist fajn za pogledat.

upam da nisem preveč zašel od teme, obljubim da ne bom več:D :D :D

lp
Abit NF-7s,Barton 2080@2500,Radeon 9800se (saphir)@softtmod,Samsung TCCD DDR500

Suli ::

Če so spojlerji po predpisih in original firme ti vrnejo denar.

TommyBoy ::

Samo roko na srce, zelo mal je takih ki imajo originalne spojlerje. Bodisi zaradi cene ali pa mogoče zaradi tega ker proizvajalec originalnih dodatkov nima na izbiro željenih oblik.
Vem samo da so MS design dragi k pes.
Je pa blizu mene en privatnik MM Fazer ki izdeluje najrazličnejše dodatke za avte, med drugim dela tudi zadnje spojlerje in še marsikaj za Cliota. On ima bojda vse potrebne papirje tako da se da zadeve normalno homologirati. Kako pa je pri zavarovanju njegovih ''izdelkov'' pa ne vem.
Abit NF-7s,Barton 2080@2500,Radeon 9800se (saphir)@softtmod,Samsung TCCD DDR500

Suli ::

To je zato, ker folk špara namest da bi mal več plačali in zavarovali vse skupaj komplet.

P.S. že tko zimske plašče najcenejše kupujejo, nikogar ne zanima "varnost".:\

Zdj pa back on topic:
Najbolš si je dobit kakšne dokumentarce, oz. razne posnetke več "profijev". Če nimaš doma delavnice in orodja se ne splača, saj ni to poceni hobi. Probaj najprej na PC ohišju nardit kakšen originalen paintjob in če bo deležen tukaj na slo-techu veliko pohval, potem pomeni da si na pravi poti.:D

Myth ::

Loool, kaki komentar. Paintjob ohišja se ne more niti približno primerjat z avtom. No, zame je oboje prvič, hehe.

Kakšne dokumentarce? Bolj jasn bodi.
Kak je z knjigami?

p.s.: Prosim nehajte smetit že enkrat teme z off-topic debatami. Dajte si novo nardit, pa naslov naj bo kr OFF-topic iz tem... :P

p.S.s.: Pa vsem zelim lahko noč.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

antonija ::

A ve kdo kaj vec kako se dobi tiste TUV certifikate za custom dele? Pa a je to treba dobit sam za bodywork, a tud za notranjost?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

gofra ::

Vsak del mora imeti certifikat, ki sporoča, da je zadeva varna oz. primerna za vgradnjo. In vsak kupljen del naj bi tak certifikat že imel. v kolikor ga nima pa je treba zadevo dati pregledati, kar pa ponavadi ni poceni...

antonija ::

Jst sm upal na take odgovore::8)

...in cene teh pregledov so:______
...pregledat pa moras dat:______
...vec informacij o teh pregledih pa dobis na:_____
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

gofra ::

antonija ::

Hvala!:D
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

OwcA ::

Dajte se malo bolj držati teme.

@Mr|ice:
Kakšne dokumentarce? Bolj jasn bodi.

Rides (petek ob 2200),
American Chopper (petek ob 2300),
A Car is Born (med tednom ob 0930)
A Car is Reborn (med tednom ob 0930)
A Racecar is Born (med tednom ob 0930)
A 4x4 is Born (med tednom ob 0930)
A Bike is Born (med tednom ob 0930) ...
Vse na Discoveryu (vsaj nekaj tudi na DVD-jih).
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()

antonija ::

Samo misel o ucenju iz prirocnikov:

Ze sama misel o ucenju avtolicarstva, mizarstva, elekrtotehnike in se cesa _samo_ iz knjig se mi zdi utopija.... nekako tako kot ce bi se nekdo hotel nauciti matematiko iz matematicnega prirocnika brez da bi reseval vaje. It ain't gonna happen. Sej je res da so tud carji in geniji na svetu (in cist mozno je da si eden izmed njih), ampak vseeno mislim da ti ne bo uspelo brez vaje. Tako da veselo na delo! (poleg knig in videov na discoveryju seveda...)

EDIT: Sploh pa za nekatere stvari ni potrebano samo znanje, ampak tud filing.... ki se ga pa dobi z vajo in ne z studiranjem.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: antonija ()

Myth ::

Amm... očitno sem torej eden izmed redkih ki obvladajo to. Saj se mat. učim iz knjig in zapiskov, na koncu pa poskusim rešiti test da vidim če znam. (Jipi, I'm special ) :D :D

en Lp in Bz :P

p.s.: kdaj so te oddaje?
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Myth ()

OwcA ::

kdaj so te oddaje?

Sem dopolnil svoj prejšni odgovor.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Vikking ::

Mr|ce: dovolj je kakšen mesec pri avtoličarju, da spoznaš stvari, sprobaš. Ko boš prebral vse knjige, boš na koncu spoznal da še stroja ne znaš prižgati. Poleg tega za kakovostno delo potrebuješ dobro orodje, ki je pa vse prej kot poceni. Lakiranje avtomobila ni isto kot barvanje računalnika, vsaj to ti more bit jasno.... pa še miljon malenkosti je, ki jih samo v praksi vidiš od "majstrov".

Nikar ne misli da če obvladaš matematiko in fiziko, prebral knjigo o avtoličarstvu, da boš obvladal, ličanje avtomobila.

So se najdli tudi takšni geniji ki so na svojem področju "razturali" ampak niso znali niti žarnice zamenjat!

Myth ::

Meni je vse kristalno jasno. Nisem popoln, pa vendar bi se rad to naučil delati. Tak da že enkrat nehajte pisat v stilu, da je to pretežko zame, kr bom že jezn postal. :\

A nima noben kakšnih pametnih nasvetov? :\

en LP in BZ
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

jRk0 ::

Se zavedas, da majo oni za vsako stvar svojega strokovnjaka?

Dobro, felne komot zberes sam in jih das gor, spustis avto ze malo tezje, pobarvat bi ga tudi slo kar hitro, za tatooje mores met filing (pa isto za barvanje), preden ti bo s poliestra kaj lepega ratalo, se bos mogoce prej ze zastrupil od hlapov, les znas rezat, mors met pa VELIKO idej. verjetno se marsikaj manjka, ampak najpomebneje: avtoakustika...da bos to zaobvladal in naredil res kvalitetno (btw, sam ne verjamem da oni v PMR kaj super kvalitetnega tako hitro spacajo...) zadevo nekomu...jojoj.:)
You fuck up once, you loose two teeth.

Suli ::

Pretežko se niti slučajno ni učit vse to, ampak predrago.:)

antonija ::

Ce bi jaz hotel zacet s tako stvarjo bi povprasal strica googla za kasen avto modding/building forum al pa kej podobnega... tam bi moral bit miljone folka ki znajo vsaj kej od tega...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Myth ::

Evo, poletje je tu in več časa... :D
Zdaj pa mene naslednja stvar zanima. Za kateri avto (ki je tudi zelo poceni) je največ rabljenih in dodatnih delov (ki so pravtako zelo poceni), da si ga zrihtam in se lotim modifikacij. :D Pa če je možno, naj bo bolj "nov". Ta teden si grem prav tak po knjige pa na takšne forume, tak da bom mel "pomoč". :)

en LP
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

Daedalus ::

Jugota pejd frizirat. Je poceni, deli so poceni, najnovejši lih ni, pa jebat ga...

Šminkanje avtov ni poceni hobi, tak da se ti IMO ne splača. Sploh pa ne v stilu z vsem mogočim navešenih cliotov al pa polotov z 1.2 motorji. Sej zgleda še mogoče nekak, sam kaj, če se nikamor ne premakne:D Aja, pa resnično upam, da se ne boš lotil takega dela samo z znanjem iz knjig - ker ne boš daleč prišo. Kake malenkost še lahko sam narediš, resnejše šravfanje pa zahteva nekaj izkušenj + service manual pa dosti časa in živcev - če delaš kaj zahtevnejšega.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Myth ::

Imaš res, ampak sem trmast človek. In če mi kaj ne gre, bi že našel pomoč. Do zdaj sem vedno našel rešitve za težave. No, yugeca lih nebi, ker jih je že preveč takšnih. Niti nimam pojma kateri avtek, tak bolj "športnega" izgleda, ker nočem še haube udarjat (tako kot oni v reklami da je naredil Peugeota :D ). Kakšen stari clio, kajti že sedaj imamo enega doma, pa tudi sosed ga ima in bi mi celo pomagal kaj. :) Problem je, ker ne vem kateri avto je tako "priljubljen in razširjen", da bi imel veliko rablene in dodatne opreme. :\
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

Damjan Jagar ::

Pomoje se da najlažje spimpat Hondo Civic (veliko stayling/tuning delov), samo jih je že ko listja in trave. Ravno poceni pa ne bo, sploh če primerjamo z jugecem.
http://jagar.si

Myth ::

Amm... da ne bo pomote, nekako naj bo to v Sloveniji. Ne mislim se za dele v Avstrijo vozit. Edino če resnično prišparam več kot samo 5k. :)
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

Daedalus ::

Ma za Honde dobiš, kaj hočeš. Sej se dajo deli tudi iz tujine naročat - recimo luči al pa kaj podobnega... Malo pejd enkrat na kak tuning show povprašat folk, ki se s tem ukvarja.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vaši najljubši avtomobili o katerih samo sanjate. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7414566 (12832) iso2000
»

Kateri avto vozite, katerega si želite? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7811887 (9909) Martin Krpan
»

kakšen avto bi si kupili ? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
28584689 (77445) roba87
»

13.6.2004 RS street race SLOVENJ GRADEC

Oddelek: Loža
395944 (4957) ali3n
»

Predelava avtomobila (BMW) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12016440 (14762) Dr_M

Več podobnih tem