» »

ICS vs. IC

ICS vs. IC

McHusch ::

Na spletni strani Slovenskih železnic ne najdem, z vlakom pa se vozim bolj malo (v bližnji prihodnosti se kani to spremeniti, zato sprašujem), zato me zanima, kakšna je razlika med vlaki ICS (InterCity Slovenia) in IC (InterCity), razen tega da se prvi ustavlja samo v večjih mestih, drugi pa malo pogosteje. V ICS se sedi "kot v avionu", kako pa je v IC? Danke. ;>

jRk0 ::

ICS je hiter, pa nagiba se. pa precej drag.
IC je pa navadna stara lokomotiva z vagoni, v katerih so kupeji. No, ponavadi je taksen s kupeji, mas tudi drugacne:)

V glavnem, ICS-u ni nic podoben. Prej cisto normalnemu vlaku, samo da se ne ustavi ravno na vsaki postaji.
You fuck up once, you loose two teeth.

McHusch ::

Bastards! Pa tako podobno ime dajo. Bo zgleda treba ICS vzet...

Microsoft ::

ICS je ponavad bele barve z kako modro crto, bolj aerodinamicne oblike, ima zelo majhna okna, not sedis pa skoraj tako, kot v letalu.


IC pa je stara zadeva, vsaj enih 20 - 30 let. Not mas klopi skupaj obrnjene z mizo na sredini, pa en sank mas tud v enem vagonu.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Zgodovina sprememb…

V-i-p ::

Uff, ko sem bil še v šoli sem se vsak teden vozil s temi vlakci :). Moje mnenje.
IC: dokaj hiter, ustavi se na vseh večjih postajah, pač je že star, bolj "znucan", večinoma je gor gužva, poleti vročina za znoret, en vagon ima šank in jedilnico, kar OK, WCji bolj tako tako, cenejši ko ICS.
ICS: se vidi da je nov, nobel vlak. WCji udobni, prostorni, celoten vlak je klimatiziran, sediš kot v letalu, lahko si nastaviš sedež, električno zaveso na oknu, imaš zložljivo mizico, hiter, ustavi se samo na glavnih postajah (LJ, ZIDANI MOST, CE, PRAGERSKO, MB), postrežejo te v sedežu če doplačaš ;), je tih, gužve ni spljoh zaradi višje cene, mir, tišina, pač bolj šik...

Osebno sem izbral ICS ;)
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

whatever ::

Je že res, kar so povedali pred mano, dodal bi le to, da mi je blo parkrat slabo, ko sem šel z ICSom ravno zaradi tistega nagibanja na ovinkih. Za moje pojme so Siemensi zakon, edin problem je da je na njih pogosto guzva in da stojijo pr vsaki telegrafstangi. Je pa kul ce se peljes z ICSom tam okoli bozica, ker dobis darilo - vsaj pred dvema letoma (ali enim, sej ne vem tocno), je bilo tako. Dobil sem pa pol litra nekega vina, pa se ene par drobnarij.
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: whatever ()

Microsoft ::

Siemens? Misls ta rdec vlak? klik

Men je ta vlak najbolj kul. Potegne ko presica. Mislim, da se lahka primerja z slabim avti. Da ne govorim o koncni, ce le voznik pozene. Vem, da sem se najhitreje do sedaj peljal med Ljubljano - center in prvo postajo v smeri Zidani Most, nekje tam, ko je industrijska cona. Ene 100 na uro, ce ne se vec. Zelo lepo.8-) Samo kaj, ko se pol cijazi naprej.:\


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

V-i-p ::

Da rečemo eno še v obratni smeri. O najslabših vlakih pri SŽ :D. Imel sem se čast peljati še z vlakom, pomojem starejšim od mojega fotra in mame skupaj >:D. Enkrat so ga dali na progo LJ - CE. Žvau je bila še napol lesena in iz enega v vagona si šel v drugega kar po odprtem, zunaj. Si odprl vrata, je bil tak mostiček, še dol bi lahko skočil, pa hajdi v drugi vagon. Osebno meni sta bila najljubša ICS in Zeleni Vlak, tile tanovi rdeči pa tudi niso slabi...
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

ahac ::

Hm.. ICS je full dražji?
Zanimivo.

Pred leti sem se na Švedskem z nekega manjšega mesta v Stockholm peljal z takim novim hitrim.. nazaj pa z bednim starim, ampak mislm, da je bila kar ista karta (povratna). Hm.. če pomislm.. sej mogoče je bilo pa tako, da z "ICS" karto smo šli lahko na starega (v drugi razred).. obratno se pa ne bi dalo. :O
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Tear_DR0P ::

OK moje mnenje, pa sem se velik prevozu z vlaki tko da ni kr tko neki.
ICS sucks. Cel je plastičn, pa kr neki ropota in šklepeče ko se voziš, za vožnjo od LJ do CE ali kontra 1 ura 5 minut. Ko pa je bil še nov ni nič škripal, pa tud hitrostnih omejitev ni mel tko da je bil včsih prej kot v 45 minutah na isti razdalji. Sedeži so za moje pojme premejhni in neudobni, klime ne znajo prav naštimat al pa je zanič. Mizice so nepraktične razen za A5 format zvezka ali knjige. Poleg tega se na sedežih z mizo na sredini ne moreš raztegnat, ker imata z nasproti sedečim skupaj kolena. Če ti beli vlaki z modro črto crknejo, jih nadomestijo z rdečim simensom, ki pot opravi v istem časovnem intervalu. hitrost lahko ta vlak razvije šele od celja do maribora, sam tam ma prevč cest za prečkat in se ne sme pelat - mislim da- hitrej kot 90 km/h. Rdeči simensi so isto sranje, sam da običajno stojijo pod vsako hruško, tko da se voziš 1 uro 35 minut.
IC pa je tko kot so že povedal loterija. Če dobiš madžarsek vagone, so novi, klima je naštimana ugodno, sedeži so noro lepi fotelji, imaš pa variante kupejev za 6 al pa fotelje v vrsti. Če pa nisi dobr naletel se boš pelu v starem dizlu ki je bolj kot avtobus na tračncah, pa še sedet ne boš mel kje :))
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Marko007 ::

Torej ICS na žalost med LJ in CE nikoli ni prišel v 45 minutah. Če se ti zdi, da na določenih odsekih zavira, kjer prej ni, imaš prav. Posledica (ne)vlaganj v železniške proge. Nekaj se je jeseni sicer začelo obnavljat, kar se bo nadaljevalo spomladi.

Ob izpadu garniture ICS zares vozi Siemensov elektromotornik (nekaj pač mora peljat, v prometu pa so le 3 garniture ICS - ena gre v Benetke, preostali pa vozita med MB in LJ). Pri tem ne gre toliko za okvare kot redna vzdrževanja po določenem številu prepeljanih kilometrov. In Siemens NE PREVOZI poti od LJ do MB v enakem času, ampak potrebuje približno 20 minut več. Razlog, nima nagibne tehnike in ob enakih hitrostih bi bili bočni pospeški na potnika zelo neprijetni.

Kar se hitrosti tiče, maksimalna hitrost garnitur ICS je 200km/h, voznoredno vozijo maksimalno 160 km/h (Šentjur - Grobelno in Pragersko - Hoče), Siemensi pa imajo maksimalno hitrost 140 km/h in s to hitrostho tudi vozijo na delih proge, ki poteka v premi.

Ima pa tudi garnitura ICS v sredinskem vagonu bife, tako da če ti je šank domač, bo kar ok. >:D

ICS

Siemens

IC / EC

Tisti leseni vagoni z odprtim prehodom pa že vsaj 5 let ne vozijo več. Razen v avtovlaku na bohinjski progi. Vozili so pa le kot lokalni vlaki. Avtobus na tirih - šinobus najdeš na hrvaškem, če ne drugje med Metliko in Karlovcem. :\

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Marko007 ()

Microsoft ::

Ej, kolko kaj mislite, da ma tale Siemens pospesek do 100, pa da je prazen? Enih 25 sekund?


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

moj_nick ::

ICS je grozn, če moraš kaj za šolo delat. Sicer imajo zelo dobre mizice, a meni od Zidanega Mostu do Celja postane slabo. Aja, pa razlika v podvozju je v 1. in 2. klasu, zato je 2. klas manj udoben.

IC-ji so pri tem veliko boljši, čeprav nimajo mizice. Tresejo najmanj med vsemi vlaki, če se vsedeš na sredino vagona, je pa sploh perfektno. Samo pazi, da ne boš šel na kak IC, ki pelje/štarta kje južneje od Zagreba ;)
110111001001010001010000


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12636726 (30799) DuleKrtola
»

Sedeti v smer vožnje ali proti? Kaj je bolje?

Oddelek: Loža
313048 (1662) snela
»

slovenske železnice - nesposobneži (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8213141 (10196) Karaya 52
»

TGV novi rekorder med vlaki (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
7311560 (9239) Vantage
»

Tehnologija: najhitrejši vlak

Oddelek: Novice / Diski
234716 (4716) Boeing

Več podobnih tem