» »

[VB] Nekaj vprašanj glede 3D programiranja

[VB] Nekaj vprašanj glede 3D programiranja

MihaFirst ::

Glede 3d grafike sem čisti n00b. Zanima me par stvari.

1. OpenGL ali DirectX? In kje bi lahko izvedel več o delu s tem. Naj bi bilo čimbolj primerno za delo v Visual Basicu.

2. Obstaja kak zmogljiv brezplačni softwear za izdelavo 3D objektov? 3D studio max mi je mal preveč... Zelo mi je bil všeč Micro Grafx Simply 3D, pa ga ne morem nikjer najt.

LP:D
www.gamma.si

GupeM ::

O OpenGL-ju najdeš velik ne http://nehe.gamedev.net

Za 3D modele pa si dobi Blender 3D ali MilkShape.

MihaFirst ::

glede linka, sej je čist ok, ampak ŠE lažje bi blo pa kej v slo... a kdo še kej pozna? :8)
www.gamma.si

Senitel ::

Klik... >:D Sicer ni glih tutorial stil... :8)

Monster ::

na slogamedev.net boš verjetno našel kaj :)
Ka zaboga...

GupeM ::

Na slogamedev.net res nekaj dobiš sam ni veliko...

Pa še to: če ne znaš eng pozabi na gamedev.

MihaFirst ::

ma, znam anglešk čist normalno, ampak je pa včasih bolj prijazno neki v slo prebrat... :\
www.gamma.si

yeti ::

"Zanima me par stvari...."

1) OpenGl hitrejši, problem pa je, da ga bo m$ kmalu povozil... Ne da ni OpenGl primeren za VB ampak prej obratno :D... ok, grem z druge strani. Pozabi na VB, pojdi semle (http://www.blitzbasic.com) in si zdownloadaj Blitz Basic ter se nehaj ukvarjati z idejo VB in OpenGl/DirectX.

2) Ja, blender, http://www.blender.org

3) Slovenščina = POZABI!

Upam da ti je kaj pomagalo... Lp.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yeti ()

GupeM ::

Kar se tiče VB-ja se strinjam z yeti-jem... Priporočam C++ :D

Druga varijanta... C# .NET + Managed DX.:D

snow ::

> glede linka, sej je čist ok, ampak ŠE lažje bi blo pa kej v slo... a kdo še kej pozna

A nisi ti prevajal enega učbenika za python in ga javno objavil? >:D
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

MihaFirst ::

napisal, ne prevedel... :\
www.gamma.si

darkolord ::

Dolker se ne loti kakih hudih iger je tudi VB lahko čisto v redu

Gonzales2 ::

Poskusi C# in XNA Game studio, skorajda identičen VB, pa ful enostaven za naučt, ampak velik bolj stabilnejši in uporabnejši...;)

detroit ::

glede modeliranja je max simple ce le delas preprostejse stvari ne human face pa ipd kaksne rakete formule ipd so simple za v spile;)

anyhow se preden se lotis kakrsnga koli programiranja za izris grafike premisl ker jezik ti lezi potem ker api bos uporablu ipd (vidim da do neke mere si se odlocu ceprou so boljse izbire)

potem se nauči osnov izrisa npr navadne linije kasnej elips krogou pol presaltas pocas v 3d prostor kjer se srečaš z dvema coord sistemoma v bistvu hehe sm glasn k sm biu dvakrat na vajah od osnov rač grafike:D


pa upam da te matematika ne mot razn če mislis sm importat 3ds:D
Skero


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Filipinske šole bogatejše za 23.000 PC-jev z Linuxom (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
619363 (7347) MrStein
»

C++ programirane v Open GL oz. Direct x

Oddelek: Programiranje
242877 (2148) Vesoljc
»

Kje začeti z programiranjem? (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
947581 (5185) BigWhale
»

Dejmo naredit igro (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
544027 (2853) Gandalfar
»

3D Engine

Oddelek: Programiranje
291748 (1348) helidium

Več podobnih tem