Forum » Programiranje » Klondike
Klondike
Gundolf ::
Ok vesoljc. Škoda ker jaz nimam tu nobenega compilerja. Sem namreč že čist notr padu. P še nič nimam za delat danes
No morda sprogramiram ko pridem domov, saj vidim da vam ne grejo kaj preveč od rok optimizacije.
No morda sprogramiram ko pridem domov, saj vidim da vam ne grejo kaj preveč od rok optimizacije.
Thomas ::
> Uh, samo ne shranjevat podatka a kako je karta obrnjena. Itak vemo da je najvišja karta face-up.
O ne, ne, ne .... to pa sploh ni res!
Ko odseliš vrhnjo karto dol, se ti taspodnja NE pokaže avtomatsko. Če jo obrneš, zgubiš undo za pošiljanje karte dol.
To ima svoj smisel, da ne prešpegaš vseh kart. Zakrite so zakrite!
Pomembno pravilo igre, ki ga ne smemo kar zoptimizirat v nulo.
O ne, ne, ne .... to pa sploh ni res!
Ko odseliš vrhnjo karto dol, se ti taspodnja NE pokaže avtomatsko. Če jo obrneš, zgubiš undo za pošiljanje karte dol.
To ima svoj smisel, da ne prešpegaš vseh kart. Zakrite so zakrite!
Pomembno pravilo igre, ki ga ne smemo kar zoptimizirat v nulo.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Gundolf ::
Aha res je (meni avtomatika v roki to naredi, pa sem mislil da je tako kar po defaultu ), a to se ne splača kodirati v vsako karto posebej ampak raje v stack in deck, neko označbo, da je vrhna karta obrnjena na glavo.
OwcA ::
Lahko izkoristimo predznak (int-a) za določanje, pa je zastonj (in še po potrebi se da potem lepo ločevati/sortirati z dodatnim kriterijem razkritosti, ako bo potrebno).
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
Thomas ::
Ja, OwcA. Zelo dobro.
Tako je recimo zgornja neodkrita karta -19, odkrita pa 19 (mod in integersko deljenje dasta barvo in vrsto karte (pikova osmica)). Neodkrite karte seveda človeški igralec ne vidi, programski modul PLAYER pa tudi ne pozna te spremenljivke, dokler je negativna.
DEALER modul stalno pozna vse vrednosti kart.
Tako je recimo zgornja neodkrita karta -19, odkrita pa 19 (mod in integersko deljenje dasta barvo in vrsto karte (pikova osmica)). Neodkrite karte seveda človeški igralec ne vidi, programski modul PLAYER pa tudi ne pozna te spremenljivke, dokler je negativna.
DEALER modul stalno pozna vse vrednosti kart.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thomas ()
Thomas ::
Torej, kaj dela modul DEALER?
Zmeša 52 kart in porazdeli po tistih kupih po:
pove za vrhnje karte v taspodnjih kupih modulu PLAYER
Izvršuje ukaze kot
Poleg tega DEALER šteje dolarčke. V bistvu imamo pri problemu dve verjetnosti. Za renatbilnost igre in za zložitev. Za rentabilnost, ker DEALER pobere 65 dolarjev na za začetku in daje po 5 dolarjev za SEND_HOME. Preklic vsakega SEND_HOME pomeni odvzem 5 dolarjev.
Modula PLAYER se tako pogovarja z modulom DEALER s pošiljanjem ukaza, ozirom kode zanj. DEALER odgovarja s z izvršitvijo ukaza, pove nove vidne karte.
Dokler DEALER ne objavi: END. Ali dokler ga PLAYER ne zahteva.
Zmeša 52 kart in porazdeli po tistih kupih po:
24 0 0 0 0 0
1 2 3 4 5 6 7
pove za vrhnje karte v taspodnjih kupih modulu PLAYER
Izvršuje ukaze kot
IFF legal THEN
MOVE_FROM_N_TO_M_TOP_x_CARDS
TURN_TOP_CARD_ON_N
SEND_HOME_TOP_CARD_ON_N
SHOW_TOP_CARD_ON_N
UNDO
ELSE
// SENDMESSAGE "PLAYER GA SERJE: " + REQUESTE + SITUATION
ENDIFF
Poleg tega DEALER šteje dolarčke. V bistvu imamo pri problemu dve verjetnosti. Za renatbilnost igre in za zložitev. Za rentabilnost, ker DEALER pobere 65 dolarjev na za začetku in daje po 5 dolarjev za SEND_HOME. Preklic vsakega SEND_HOME pomeni odvzem 5 dolarjev.
Modula PLAYER se tako pogovarja z modulom DEALER s pošiljanjem ukaza, ozirom kode zanj. DEALER odgovarja s z izvršitvijo ukaza, pove nove vidne karte.
Dokler DEALER ne objavi: END. Ali dokler ga PLAYER ne zahteva.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Thomas ::
Ja, sej res. 4 dolarje računa dealer ob prvi delitvi za vsako karto. Ne 5. Pomotu sem se.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
BigWhale ::
Card class bi lahko vseboval tudi lokacijo karte, v katerem kupu je..
Kupi pa so:
Talon
Waste Pile (ko gre karta v waste pile, se avtomatsko obrne face up)
4x Foundation (tukaj so tudi vse karte up in morajo biti zlozene po vrsti)
7x Playing Pile
Kupi pa so:
Talon
Waste Pile (ko gre karta v waste pile, se avtomatsko obrne face up)
4x Foundation (tukaj so tudi vse karte up in morajo biti zlozene po vrsti)
7x Playing Pile
Thomas ::
DEALERja bom napisal, mogoče. In objavil kodo tukaj. Če mi bo šlo s prve, se reče. Danes, jutri ... kdovekdaj. Zdej sem v poletu, ampak nimam časa. Upam, da me ne bo minilo.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hearthstone: Heroes of Warcraft (strani: 1 2 3 4 … 15 16 17 18 )Oddelek: Igre | 112237 (6202) | Jerry000 |
» | Blackjack v igralniciOddelek: Loža | 6012 (1462) | #000000 |
» | Verjetnosti pri kartah (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 43841 (25048) | itak37 |
» | Šnops igra za PC ?Oddelek: Igre | 25821 (20639) | BOCo. |
» | Karte remi pravilaOddelek: Loža | 73147 (70594) | cbr2005 |