Forum » Znanost in tehnologija » računalniške vhodne enote
računalniške vhodne enote
Vesoljc ::
v oddelku igre pravkar poteka debata o overclockingu miške ter tudi vodila, ki prenaša naš output (pravzaprav čisto fizični output). osnovna frekvenca na usb vodilu je 125hz, bojda pa gre tudi na en khz. no, kar mene zanima je, koliko pravzaprav potrebujemo, če odmislimo količino prenešenih podatkov (resolucija miške). koliko "pull-ov" potrebujemo, da so zadeve kar najbolj optimalne?
je kaj drugače, če uporabljaš drugačno igračo, kot recimo joystick, gamepad, volan, touchscreen, tablico, keyboard... še kaj? govor, misli?
je kaj drugače, če uporabljaš drugačno igračo, kot recimo joystick, gamepad, volan, touchscreen, tablico, keyboard... še kaj? govor, misli?
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
snow ::
včasih smo raznorazne miške gonli na 200hz prek ps2, ker je bil usb le 125hz.
ni bilo bistvene razlike, se pa je razlika malenkostno opazila.
mislim pa da je zadeva dost odvisna od softwara(igre), kak to beleži, oziroma najbrž bolj kot ne vsi uporablajo eno in isto zadevo?
a zdej pa kr na 1000hz? :) pro-gamerji
ni bilo bistvene razlike, se pa je razlika malenkostno opazila.
mislim pa da je zadeva dost odvisna od softwara(igre), kak to beleži, oziroma najbrž bolj kot ne vsi uporablajo eno in isto zadevo?
a zdej pa kr na 1000hz? :) pro-gamerji
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Vesoljc ::
no, razlika med navadnim userjem miške in gamerjem verjetno je. ampak imho je 200-300hz zadosti za vse nas...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
snow ::
ja. ampak škodit pa ne more :))
no tak al tak, monitor ne more risat te vsake pozicije miške, niti monitorji niso tako zelo natančni (resolucija so pač piksli), da bi izvajali neke super vragolije z miško.
zna pa bit tole podobna zadeva kot mehčanje robov pri izrisu grafike... ubistvu se rendra večja slika, ampak se potem zmanjša. tu mamo tud nekaj podobnega.
maš recimo v nekaterih igrah tud neke 'mouse filtre', ki delajo z interpolacijo miškinih premikov.. računajo srednjo vrednost med dvema pozicijama.
za navadne userje je itak 125 (alpa celo 60hz) dost. igre so en drug spekter.
no tak al tak, monitor ne more risat te vsake pozicije miške, niti monitorji niso tako zelo natančni (resolucija so pač piksli), da bi izvajali neke super vragolije z miško.
zna pa bit tole podobna zadeva kot mehčanje robov pri izrisu grafike... ubistvu se rendra večja slika, ampak se potem zmanjša. tu mamo tud nekaj podobnega.
maš recimo v nekaterih igrah tud neke 'mouse filtre', ki delajo z interpolacijo miškinih premikov.. računajo srednjo vrednost med dvema pozicijama.
za navadne userje je itak 125 (alpa celo 60hz) dost. igre so en drug spekter.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Vesoljc ::
izris pomoje nima velike veze tukaj. input loop lahko premakneš ven iz render cikla, tak da laufa po svoje, kolikor hitro ji paše :)
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
jest10 ::
Glede na to da je bilo večina folka zadovoljna pri uporabi win98 z 40Hz(kolikor je osveževanje ps2 brez nalaganja kakšnih gonilnikou za miš) bo tudi z teh 125Hz pri USB
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tweakanje osveževanja USB mišk (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 139034 (54977) | BorutO |
» | GAMING: kabl/wireless miškaOddelek: Kaj kupiti | 3440 (2864) | ariel |
» | Mogočni mišek na pohodu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 10740 (8288) | Jaka83 |
» | Se da izdelati USB - PS2 adapter??Oddelek: Pomoč in nasveti | 1970 (1630) | ToniT |
» | Miš na USB ali PS2?Oddelek: Strojna oprema | 1148 (947) | Tr0n |