Forum » Kaj kupiti » Kaksne pravice ima kupec, ce z izdelkom v 8 dneh ni zadovoljen?
Kaksne pravice ima kupec, ce z izdelkom v 8 dneh ni zadovoljen?
WhiteWolf ::
Imam eno tezavo oz prijatelj.
Od moje sestre fant ina trgovino in nekdo je zahteval digitalca za 200k. Aparat je bilo treba narocit, kupec ga je kupil, uporabljal 7 dni, danes pa je prisel v trgovino in dejal, da pac z izdelkom ni zadovoljen in hoce denar nazaj.
Napisali smo zapisnik, denarja se ni dobil, prvo se hocem pozanimat.
Kdo za hudica bo potem se kupil rabljen aparat za isto ceno? Poskodoval je tudi embalaze kjer je bil aparat in navodila.
Kako je s tem? Ali ima res pravico, da dobi ves denar nazaj?
Hvala
Od moje sestre fant ina trgovino in nekdo je zahteval digitalca za 200k. Aparat je bilo treba narocit, kupec ga je kupil, uporabljal 7 dni, danes pa je prisel v trgovino in dejal, da pac z izdelkom ni zadovoljen in hoce denar nazaj.
Napisali smo zapisnik, denarja se ni dobil, prvo se hocem pozanimat.
Kdo za hudica bo potem se kupil rabljen aparat za isto ceno? Poskodoval je tudi embalaze kjer je bil aparat in navodila.
Kako je s tem? Ali ima res pravico, da dobi ves denar nazaj?
Hvala
MadMax ::
Izdelek oziroma embalaža je poškodovana.
Zakaj potem sploh vzeti aparat nazaj, 8 dni gor al dol?
Zakaj potem sploh vzeti aparat nazaj, 8 dni gor al dol?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Caligula ::
Po zakonu je mozno izdelek vrniti v roku 8 dni a v neposkodovani embalazi in neposkodovan izdelek.
Ce je embalaza poskodovana-pa ne mislim salotejpek odlepljen, ki je skatlo drzal zaprto ampak mislim pac strgana, poskodovana,.. potem se lahko sestrojebec na to zgovarja.
Ce je embalaza poskodovana-pa ne mislim salotejpek odlepljen, ki je skatlo drzal zaprto ampak mislim pac strgana, poskodovana,.. potem se lahko sestrojebec na to zgovarja.
killah bee ::
LP,
pozanimaj se na zavodu za varstvo potrošnikov imajo tudi spletno stran,
je pa tko, da če ni z izdelkom zadovoljen mora navesti pomoje tudi dober razlog,
samo to še ni dovolj za vračilo denarja,ko sem jaz gledal na njihovi strani
moje pravice kot kupec sem zasledil da če izdelek nima vseh ozirpma ne dosega
vseh karakteristik kot jih navaja proizvajalec ,pol ja ,treba je vrniti denar,
to je res delikatna zadeva,recimo kupim avto-nov (porsche 911) in ga vozim
7 dni pol pa pridem do prodajalca in rečem da nisem zadovoljen z avtom in da bi raje šel
kupit ferrarija k drugmu,in vrni mi zdaj denar hehe
največ boš zvedel na njihovi strani
pozanimaj se na zavodu za varstvo potrošnikov imajo tudi spletno stran,
je pa tko, da če ni z izdelkom zadovoljen mora navesti pomoje tudi dober razlog,
samo to še ni dovolj za vračilo denarja,ko sem jaz gledal na njihovi strani
moje pravice kot kupec sem zasledil da če izdelek nima vseh ozirpma ne dosega
vseh karakteristik kot jih navaja proizvajalec ,pol ja ,treba je vrniti denar,
to je res delikatna zadeva,recimo kupim avto-nov (porsche 911) in ga vozim
7 dni pol pa pridem do prodajalca in rečem da nisem zadovoljen z avtom in da bi raje šel
kupit ferrarija k drugmu,in vrni mi zdaj denar hehe
največ boš zvedel na njihovi strani
Abit NF7,T-bred1700+@2400+(10x200),512MB,hercules 9800@9800pro 385/695
WhiteWolf ::
"sestrojebec"
Jima bom posredoval tele informacije pa bom se malpo pogledal na domco stran ZZZP.
Hvala, ce kdo se kaj ve, je dobrodoslo.
Jima bom posredoval tele informacije pa bom se malpo pogledal na domco stran ZZZP.
Hvala, ce kdo se kaj ve, je dobrodoslo.
Scorpia ::
Če je embalaža poškodovana, mu ne smeš vrnit denar! Itek je ta človk rabil aparat sam za teden dni in kao ni zadovoljen, pa je mislil tko si sposodit aparat. tako, upam da mu ne boste vrnili denar! jaz delam v trgovini in vem kako je to.
Caligula ::
No, no, lahko, da je res razocaran. In ponavadi folk, ki ti da v roke 200 jurjev ni profil folka, ki se pac namerno zafrkava. Je mozno ,da je videl, da je bila izbira napacna in pac zakon je tu, da sciti potrosnika.
Morte se navadit v trgovini, da po svetu so se dost bolj stroge prakse v rabi, da ne omenjam, da veliki trgovci samo menjajo brez besed, ce kaj ne stima. Skratka konkurenca je tezka zadeva.
Ce pa je poskodoval embalazo je pac njegova zahteva nicna.
Jaz tudi pazim, da ce kaj kupim, da lepo delam z embalazo,.. dokler ne ugotovim, ce vse stima.
Morte se navadit v trgovini, da po svetu so se dost bolj stroge prakse v rabi, da ne omenjam, da veliki trgovci samo menjajo brez besed, ce kaj ne stima. Skratka konkurenca je tezka zadeva.
Ce pa je poskodoval embalazo je pac njegova zahteva nicna.
Jaz tudi pazim, da ce kaj kupim, da lepo delam z embalazo,.. dokler ne ugotovim, ce vse stima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Caligula ()
MadMicka ::
Če ga je kupil v štacuni, pol ni govora, da lahko dobi denar nazaj. O teh zadevah je blo na tem forumu govora že precejkrat. Mislm, matr no, bom šol vsakih 8 dni kupt eno stvar, pa jo bom brezplačno uporabljal cel življenje, kje vam je kle logika?
Tisto, da se kupljeno stvar lahko vrne brez razloga velja samo v posebnih primerih: npr. pri prodaji od vrat do vrat ipd.
Tisto, da se kupljeno stvar lahko vrne brez razloga velja samo v posebnih primerih: npr. pri prodaji od vrat do vrat ipd.
WhiteWolf ::
Ali mogoce obstaja to kje crno na belem, da mu lahko to pokazemo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteWolf ()
Coinbird ::
Če ne gre drugače, sam pokliči tržnega inšpektorja, pokaži poškodovano embalažo in povej argumente kupca "za kaj se mu stvar več ne dopade". Poškodovana embalaža v 98% pomeni -> no money back. Naj kupi drugi model fotoapatarta v vrednosti 200k?
boštjan ::
kaj ko bi moderator tole prestavil v oddelek KAJ KUPITI! Zelo zanimiva tema,še z druge strani.
Barakuda1 ::
Bojim se, da vprašanje ni tako enoznačno, da bi bil možen tudi enoznačen odgovor.
Vprašanja, ki ostajajo odprta:
- ali je šlo za reklamacijo proizvoda, ali samo za trditev, da z izdelkom ni zadovoljen (brez pojasnil zakaj)
- ali je prodajalec ob prodaji vedel v kakšne namen in zakaj kupec kupuje določen proizvod in če je vedel, ali konkreten izdelek res odgovarja namenu nakupa
vsaj ti dve vprašanji nista dost razjasnjeni za celovit odgovor
Vprašanja, ki ostajajo odprta:
- ali je šlo za reklamacijo proizvoda, ali samo za trditev, da z izdelkom ni zadovoljen (brez pojasnil zakaj)
- ali je prodajalec ob prodaji vedel v kakšne namen in zakaj kupec kupuje določen proizvod in če je vedel, ali konkreten izdelek res odgovarja namenu nakupa
vsaj ti dve vprašanji nista dost razjasnjeni za celovit odgovor
pivmik ::
WhiteWolf:
Jaz ti povem da denarja mu niste dolžni vriniti, če je z izdelkom vse v redu.
Dolžni ste mu napisati dobrobis v vrednosti aparata ki ga je kupil.
Če je uničil emabalažo pa ne vem kako je.
Če pa je poškodoval sam izdelek pa po zdravi pameti mu ne bi niti dobropisa dal, kaj šele denarja.
In da mu aparat enostavni ni všeč tudi ni razlog za vrnitev, saj aparat mu lahko razkažete v trgovini pred nakupom.
Če pa je spletna trgovina pol pa ste mu dolžni vrniti ves denar (ne dobropis)... seveda, če je izdelek nepoškodovan.
Jaz ti povem da denarja mu niste dolžni vriniti, če je z izdelkom vse v redu.
Dolžni ste mu napisati dobrobis v vrednosti aparata ki ga je kupil.
Če je uničil emabalažo pa ne vem kako je.
Če pa je poškodoval sam izdelek pa po zdravi pameti mu ne bi niti dobropisa dal, kaj šele denarja.
In da mu aparat enostavni ni všeč tudi ni razlog za vrnitev, saj aparat mu lahko razkažete v trgovini pred nakupom.
Če pa je spletna trgovina pol pa ste mu dolžni vrniti ves denar (ne dobropis)... seveda, če je izdelek nepoškodovan.
LP, Gregor GRE^
Redkvica ::
Zakon o varstvu potrošnikov jasno pove: v osmih dneh je možno vrniti izdelek prodajalcu (in dobiti nazaj denar, ali dobropis, ali počakati na popravilo - po izbiri kupca!) le za blago, ki NI BREZHIBNO! Ne samo da ti ni všeč, ampak da ima napako oziroma ne ustreza specifikacijam. To velja za kupljeno v 'navadni' trgovini. Kjer ima kupec možnost izdelek pogledati, preizkusiti, itd.
Za kataloško prodajo ali prodajo po internetu pa velja, da lahko kupec v 15 dneh vrne izdelek (v nepoškodovani embalaži, se mi zdi da piše), ne glede zakaj se je odločil za vračilo (tudi če mu samo ni všeč). Na njegovo zahtevo mu mora tudi prodajalec vrniti denar ali kar se že kupec odloči.
Upam, da sem pravilno povzela zakon. Sicer pa se Zakon o varstvu potrošnikov nahaja na naslovu http://zakonodaja.gov.si, kjer so besedila velike večine veljavnih slovenskih predpisov.
Za kataloško prodajo ali prodajo po internetu pa velja, da lahko kupec v 15 dneh vrne izdelek (v nepoškodovani embalaži, se mi zdi da piše), ne glede zakaj se je odločil za vračilo (tudi če mu samo ni všeč). Na njegovo zahtevo mu mora tudi prodajalec vrniti denar ali kar se že kupec odloči.
Upam, da sem pravilno povzela zakon. Sicer pa se Zakon o varstvu potrošnikov nahaja na naslovu http://zakonodaja.gov.si, kjer so besedila velike večine veljavnih slovenskih predpisov.
Šimpanz ::
Redkvica imaš čisto prav. Če je človek kupil fotoaparat v trgovini ge lahko vrne samo če ima aparat napako. Če trgovec ne prizna napake, mu izdelka ni treba zamenjati. Pri nas smo imeli podoben primer ko je neka gostilna med svetovnim prvenstvom v nogometu kupila pri nas projektor v vrednosti 450.000 sit. Ko je minilo 7 dni so ga hoteli vrniti in dobiti denar nazaj ker naj bi imel premajhno svetilnost. Seveda smo stvar zavrnili ker smo takoj ugotovili da gre za nateg. Oni so se pritožili na inšpekcijo, inšepektor je prišel in podal svojo sodbo. Če gostilna dokaže da ima žarnica manjšo svetilnost kot je navedeno v deklaraciji ji moramo projektor zamenjali ali vrniti kupnino. Če pa svetilnost žarnice ustreza navedeni je to pač njihov problem če so kupili projektor z manjšo svetilnostjo kot so jo potrebovali. Seveda tega niso mogli zato imajo projektor v gostilni še danes.
CAT ::
Redkvica čisto prav si povzela. Tako je in tako so nas tudi učili v trgovski šoli.8 dneh se lahko vrne izdelek,zdaj pa odvisno kakšen je dogovro. A po večini vem da če se izdelek vrne v teh 8 dneh se napiše dobropis.Drugo pa je reklamacija, kjer pa ni debate ali se denar vrača ali ne. Prodajalec je dolžan kupcu vrnit denar če tako zahteva, drugače ima kupec pravico klicati inšpektorja.
Lp
CAT
CAT
Gost ::
Če se že ravno o tem govori:
Kaj pa, če kupiš LCD monitor v internetni trgovini in ima mrtev piksel ter bi ga rad vrnil (seveda v času 8 dni)?
Ali je to dober razlog za vrnitev denarja (ker vem, da imajo določeni modeli specificirano točno določeno število mrtvih pikslov za uveljavitev garancije).
Kaj pa, če kupiš LCD monitor v internetni trgovini in ima mrtev piksel ter bi ga rad vrnil (seveda v času 8 dni)?
Ali je to dober razlog za vrnitev denarja (ker vem, da imajo določeni modeli specificirano točno določeno število mrtvih pikslov za uveljavitev garancije).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gost ()
boštjan ::
če se boš skliceval na pixel,ti ga ne bodo menjali,najbolje je da se sklicuješ na slabo sliko,pač nisi zadovoljen
perci ::
Kaj pa, če kupiš LCD monitor v internetni trgovini in ima mrtev piksel ter bi ga rad vrnil (seveda v času 8 dni)?
Če si ga kupil v internetni trgovini ga lahko v 15ih dneh vrnes "no questions asked" - niti ni treba da je karkoli narobe z njim.
kuglvinkl ::
Da se razumemo, moraš bit potrošnik (prav fina kletvica IMO). Samo perci, to se mi zdi bo enak problem, kot sva hotela nekoč razložt pojem (ekonomski...) Total cost of Ownership, glede neke štacune s specifičnim poslovnim modelom.
Your focus determines your reallity
MadMicka ::
Vse lepo in prav, ampak ne pozabit, če kupuješ v nekem noname d.o.o.-ju, se ti lahko zgodi, da preden boš dokazal svoj prav na sodišču in izterjal svojo terjatev, bo lahko tak d.o.o. že trikrat v stečaju!
Zato, če že kupiš kako zadevo za več let, je bolje da plačaš par posto več in imaš kolikor tolikor mirno življenje
Zato, če že kupiš kako zadevo za več let, je bolje da plačaš par posto več in imaš kolikor tolikor mirno življenje
BigWhale ::
Ja! Zato nikarte ne kupovati v d.o.o.-ju.... Raje kupuj v s.p.jih, d.n.o.jih, d.d.jih ali k.d.jih...
;>
;>
Šimpanz ::
Pri nakupih na daljavo (preko interneta, kataloga, telefona itd.) lahko blago vrneš v 15 dneh in ti morajo vrniti denar. Pogoj je samo da mora biti blago v originalni embalaži. Če pa se blago kupi v trgovini mora napako dokazati kupec.
Alexius Heristalski ::
Pri nakupih na daljavo (preko interneta, kataloga, telefona itd.) lahko blago vrneš v 15 dneh in ti morajo vrniti denar. Pogoj je samo da mora biti blago v originalni embalaži.
A pa jim samo pošlješ blago ali jih moraš prej o tem obvestiti?
A pa jim samo pošlješ blago ali jih moraš prej o tem obvestiti?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
blackmumba ::
js sm kupu nekoč v interšparu digitalca 3 mega piksle za ene 40jurjev in pri mlakomu compact flash kartico 256mb. In sem šel lepo na morje, naredil 300 slik in potem sem vse zadeve lepo vrnil tako v interšparu in pri mlakomu. dobil sem denar nazaj od obojih, samo v interšparu so malo komplicirali.
Business ::
imel sem en GSM, p< z njim nisem bil zadovoljen, ker ni nudil to kar sem pričakoval, sem šel v trgovino in so mi rekli če imam embalažo lahko pridem in vzamem kaj drugega. Sem šel 7 dan tja pa sem zamenjal in zdaj mi ni žal da sem izkoristil pravico ki jo imam kot kupec., pa čeprav sem telefon uporabljal celih 7 dni.
MadMicka ::
dej Buisiness, ne ustvarji zmede in ne meši med svojimi pravicami in dobro voljo oz. poslovno politiko trgovine. Če ti gsm, ki si ga fizično kupil v trgovini, ni bil všeč, pol ti ga oni niso dolžni zamenjati, vendar pa, če želijo, ti ga lahko zamenjajo.
Lime ::
Whitewolf:
Denarja mu ni treba vračati.
Bodite pa pozorni, da boste stranki, če ste sprejeli fotoaparat nazaj, odgovorili v osmih dneh od dneva prejema (priporočeno!).
Enostavno samo napišite, da je bila stvarna napaka izključena, da je digitalc brezhiben in zato zavrnjen zahtevek po vračilu kupnine.
Stranka si je lahko, če je želela, digitalca pred nakupom ogledala in preizkusila.
V Sloveniji ni zakona, ki bi prepisoval brezpogojno vračanje kupnine v 8 dneh!
Denarja mu ni treba vračati.
Bodite pa pozorni, da boste stranki, če ste sprejeli fotoaparat nazaj, odgovorili v osmih dneh od dneva prejema (priporočeno!).
Enostavno samo napišite, da je bila stvarna napaka izključena, da je digitalc brezhiben in zato zavrnjen zahtevek po vračilu kupnine.
Stranka si je lahko, če je želela, digitalca pred nakupom ogledala in preizkusila.
V Sloveniji ni zakona, ki bi prepisoval brezpogojno vračanje kupnine v 8 dneh!
WhiteWolf ::
Sn cist pozabu pogledat to temo.
"Sestrojebec" se je pozanimal oz je poklical na ZZZP sam nisn 100% al je kam drugam poklical in so mu povedali da ne more kar tako vrnit izdelka ker ga je lahko preizkusil prej in vem kaj se vse. Mu morm rect naj mi tocno pove. V glavnem zarad nadlegovanja lahka kupca celo tozi. Ko ga vidim mu recem naj mi tocno pove in bom porocal.
So se zmenli tako, da bodo izelek vseeno poslali nazaj, sam bo kupec moral placat PTT za taj in se provizijo more placat. Tko da tisto kar se je zasluzlo itak ostane v trgovini.
"Sestrojebec" se je pozanimal oz je poklical na ZZZP sam nisn 100% al je kam drugam poklical in so mu povedali da ne more kar tako vrnit izdelka ker ga je lahko preizkusil prej in vem kaj se vse. Mu morm rect naj mi tocno pove. V glavnem zarad nadlegovanja lahka kupca celo tozi. Ko ga vidim mu recem naj mi tocno pove in bom porocal.
So se zmenli tako, da bodo izelek vseeno poslali nazaj, sam bo kupec moral placat PTT za taj in se provizijo more placat. Tko da tisto kar se je zasluzlo itak ostane v trgovini.
White&Nerdy ::
No, da si malo sposodim temo...
Sem naročil el. kitaro v trgovini ki ma tudi fiksno prodajalno, ampak jaz sem kupil preko njihove spletne strani (so mi na dom poslali). Prejšnji torek je prišlo domov.. Ampak jaz sem komaj danes prišel iz počitnic pa mi ni ravno všeč... Zlo težka je, ima buzze (takšen zlo nadležen problem ki ga nikakor ni lahko odpraviti včasih) itd. Probal vse kar bi blo v moji moči da bi blo ok, ampak še vseeno noče pravilno delat. Embalaža ni poškodovana (če lahko temu rečemo embalaža... En velik karton pa kitara noter v eno "volneno" vrečko zavita.
Aja, pa še en novejši model za isto ceno se mi dopade, ker ma ena trgovina zdaj ravno akcijo tistega (100€ popusta).
Sem naročil el. kitaro v trgovini ki ma tudi fiksno prodajalno, ampak jaz sem kupil preko njihove spletne strani (so mi na dom poslali). Prejšnji torek je prišlo domov.. Ampak jaz sem komaj danes prišel iz počitnic pa mi ni ravno všeč... Zlo težka je, ima buzze (takšen zlo nadležen problem ki ga nikakor ni lahko odpraviti včasih) itd. Probal vse kar bi blo v moji moči da bi blo ok, ampak še vseeno noče pravilno delat. Embalaža ni poškodovana (če lahko temu rečemo embalaža... En velik karton pa kitara noter v eno "volneno" vrečko zavita.
Aja, pa še en novejši model za isto ceno se mi dopade, ker ma ena trgovina zdaj ravno akcijo tistega (100€ popusta).
DJ MartiNi ::
Če kupuješ preko spleta, potem imaš tistih 8 dni da vrneš robo.
Ryzen 7 7700/ASRock B650 LiveMixer/2x16GB G.Skill Ripjaws S5 5200/RX 5700 XT
Ryzen 5 5600/ASRock B550 PG Velocita/2x16GB SP XPOWER Zenith 3200/R9 270X
Phenom II X3 720BE/Foxconn A7DA-S/2x2GB Mushkin PC2-6400/Radeon HD3300
Ryzen 5 5600/ASRock B550 PG Velocita/2x16GB SP XPOWER Zenith 3200/R9 270X
Phenom II X3 720BE/Foxconn A7DA-S/2x2GB Mushkin PC2-6400/Radeon HD3300
Okapi ::
To je bilo že 1000x povedano, ampak očitno še ni dovolj
Če si kupil prek spletne strani, imaš od dneva, ko si izdelek dobil, 15 dni časa, da se premisliš in jih obvestiš, da boš izdelek vrnil. Po obvestilu imaš še 15 dni časa, da izdelek dejansko vrneš.
Ni ti potrebno nobenega vzroka navajati, vrniti ti morajo vso kupnino + poštnino do tebe. Stroške vračila moraš plačati ti.
O.
Če si kupil prek spletne strani, imaš od dneva, ko si izdelek dobil, 15 dni časa, da se premisliš in jih obvestiš, da boš izdelek vrnil. Po obvestilu imaš še 15 dni časa, da izdelek dejansko vrneš.
Ni ti potrebno nobenega vzroka navajati, vrniti ti morajo vso kupnino + poštnino do tebe. Stroške vračila moraš plačati ti.
O.
White&Nerdy ::
Dobr, hvala da ste mi razjasnili to!
Bom nekako zrihtal. Saj glavno da bi mi prav delala pa da nebi 3 dni čakal da pride domov kao serviisirana pa še poštnino bi plačal.
Bom nekako zrihtal. Saj glavno da bi mi prav delala pa da nebi 3 dni čakal da pride domov kao serviisirana pa še poštnino bi plačal.
DJ MartiNi ::
Ja 15 dni je ja in ne 8. Moja napaka. Se opravičujem.
Ryzen 7 7700/ASRock B650 LiveMixer/2x16GB G.Skill Ripjaws S5 5200/RX 5700 XT
Ryzen 5 5600/ASRock B550 PG Velocita/2x16GB SP XPOWER Zenith 3200/R9 270X
Phenom II X3 720BE/Foxconn A7DA-S/2x2GB Mushkin PC2-6400/Radeon HD3300
Ryzen 5 5600/ASRock B550 PG Velocita/2x16GB SP XPOWER Zenith 3200/R9 270X
Phenom II X3 720BE/Foxconn A7DA-S/2x2GB Mushkin PC2-6400/Radeon HD3300
frudi ::
To je bilo že 1000x povedano, ampak očitno še ni dovolj
Če si kupil prek spletne strani, imaš od dneva, ko si izdelek dobil, 15 dni časa, da se premisliš in jih obvestiš, da boš izdelek vrnil. Po obvestilu imaš še 15 dni časa, da izdelek dejansko vrneš.
Ni ti potrebno nobenega vzroka navajati, vrniti ti morajo vso kupnino + poštnino do tebe. Stroške vračila moraš plačati ti.
O.
Manjši popravek - po obvestilu imaš še 30 dni časa, da izdelek dejansko vrneš.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Okapi ::
po obvestilu imaš še 30 dni časa, da izdelek dejansko vrneš.No, zdaj pa polinkaj še člen iz zakona, kjer to piše.
O.
frudi ::
Uradni List 126/2007
V drugem odstavku 43.d člena se v prvem stavku beseda "petnajstih" nadomesti z besedo "tridesetih".
Tretji odstavek se spremeni tako, da se glasi:
"(3) Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu iz prvega odstavka prejšnjega člena tega zakona. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.".
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Okapi ::
Ha, človek vsak dan kaj novega izve, hvala. Vedno sem gledal samo original zakon, popravkov pa ne. No, sedaj bo še lažje kakšno stvar "testirati";-))
O.
O.
;-) ::
Ko pa hočeš vrnit kako stvar pa imaš itak problemov pa kreganja tolk da glava peče.
Sem v comshopu kupo ojačevalec za avtoradio ker je pisalo neke hude RMS moči. Pride domov pa se izkaže da ni vreden pol pizde mrzle vode. Probleme sem mel ko sem hoto vrnet in vse tak da smo se še v trgovini ko sem ga peljal nazaj kregali. Vse je bilo nepoškodovano. Dobil sem točno tolk denarja ko je cena izdelka, nič poštnine.
Aja pa še denar sem dobil čez 1 teden komaj.
Sem v comshopu kupo ojačevalec za avtoradio ker je pisalo neke hude RMS moči. Pride domov pa se izkaže da ni vreden pol pizde mrzle vode. Probleme sem mel ko sem hoto vrnet in vse tak da smo se še v trgovini ko sem ga peljal nazaj kregali. Vse je bilo nepoškodovano. Dobil sem točno tolk denarja ko je cena izdelka, nič poštnine.
Aja pa še denar sem dobil čez 1 teden komaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
Okapi ::
Aja pa še denar sem dobil čez 1 teden komaj.To je še OK. Po zakonu imajo 15 dni časa za vračilo denarja (če ni vmes že spet kakšen popravek:-)). Za poštnino, ki je niso vrnili, bi jih pa lahko prijavil.
O.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 59428 (7615) | Groot |
» | Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23465 (14847) | RejZoR |
» | Reklamacija blaga v roku 8. dneh (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13810 (10986) | miha555 |
» | Big Bang vračilo/menjava artiklaOddelek: Kaj kupiti | 7927 (6249) | marestrnad |
» | Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17502 (15622) | >>><<< |