Novice » Ostale najave » Zakaj je propadla banka za ameriške start-upe
Mato989 ::
Imo je bil glavni problem banke, da so imeli prevec podobnih strank. Tehnoloska podjetja. Predstavljaj si, da bi imela NLB za stranke samo podjetja, ki se ukvarjajo z gradbenistvom. Ker jim je vir kreditiranja usahnil (skladi tveganega kapitala) so podjetja zacela "kuriti" cash oz. dvigovati depozite. Ceprav izgube sploh niso bile velike, se je relativno hitro zgodil "bank run".
Glavni problem je vezanje denarja komitentov na 10, 20, 30 let... hkrati pa to da nimajo dovolj visoke bilance za izplačevanje LASTNINE oz. denarja imetnikom ki so ga deponirali
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Mato989 ::
Se ne strinjam. Ta denar ni bil vezan, ampak je bil visoko likviden.
Zato so ga pa spušili nekaj 10% verjetno... likviden denar je, če ga imaš na TRRju ne pa da morš nek papir prodat da dobiš denar in je vrednost papirju različna
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kow ::
Se ne strinjam. Ta denar ni bil vezan, ampak je bil visoko likviden.
Zato so ga pa spušili nekaj 10% verjetno... likviden denar je, če ga imaš na TRRju ne pa da morš nek papir prodat da dobiš denar in je vrednost papirju različna
Zopet nimas pojma. Pri hitro prodanih obveznicah so spusili manj kot 10% . Pa lepo, da si priznal, da denar ni bil "vezan".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Mato989 ::
Se ne strinjam. Ta denar ni bil vezan, ampak je bil visoko likviden.
Zato so ga pa spušili nekaj 10% verjetno... likviden denar je, če ga imaš na TRRju ne pa da morš nek papir prodat da dobiš denar in je vrednost papirju različna
Zopet nimas pojma. Pri hitro prodanih obveznicah so spusili manj kot 10% . Pa lepo, da si priznal, da denar ni bil "vezan".
Kakorkoli, niso mogli vrnit vsega denarja, torej so nelikvidni, to je point debate, in ja verjetno so vse banke nelikvidne in tu je generalni problem, ker spet vse temelji na sleparjenju da ne smemo vsi vse ven pobrat...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
dronyx ::
Zato so ga pa spušili nekaj 10% verjetno... likviden denar je, če ga imaš na TRRju ne pa da morš nek papir prodat da dobiš denar in je vrednost papirju različna
Vsaka banka poskuša čim več zaslužit, torej obračat denar, ki jim ga v obliki kredita zaupajo "varčevalci" (ti kot varčevalec si dejansko dal kredit banki). Trenutno lahko banke višek denarja parkirajo pri centralni banki in ta jim za ta denar plačuje obresti, torej lahko služijo s tem. To je verjetno najbolj likviden denar. Ampak še nekaj časa nazaj, v obdobju monetarnega razvrata, so bile pa te obresti 0%,pri ECB pa celo negativne, torej je banka morala še plačat, če je pri centralni banki parkirala denar. V takem monetarnem okolju pa seveda banka išče karkoli, kar prinaša vsaj minimalni donos (zaposleni in stavbe stanejo) in očitno se je takrat zdela 30 letna obveznica z 1,45% letnim donosom dobra izbira med slabimi. Ampak banka mora naložbe aktivno upravljati. Centralne banke so napovedovale vnaprej višanje obrestnih mer in to v praksi pomeni, da je treba naložbeno strategijo spremeniti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
dronyx ::
Še to...z obveznicami se trguje na trgu. Torej če ima banka 30 letno obveznico to ne pomeni, da s tem ne more narediti nič 30 let. Vedno jo lahko proda in kupi kaj drugega, parkira denar pri centralni banki, posodi drugim bankam na medbančnem trgu...Verjetno bolje prodati prej in narediti 5% izgubo, kot kasneje in narediti 30% izgubo.
fikus_ ::
Se ne strinjam. Ta denar ni bil vezan, ampak je bil visoko likviden.
"ampak je bil visoko likviden." v normalnih časih, ampak sedaj se je z dvigovanjem OM postavilo rahlo na glavo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
kow ::
Se ne strinjam. Ta denar ni bil vezan, ampak je bil visoko likviden.
"ampak je bil visoko likviden." v normalnih časih, ampak sedaj se je z dvigovanjem OM postavilo rahlo na glavo.
Na hitro so prodali kar za 21 milijard obveznic. Pa ni bilo dovolj, ker je bilo odlivov se vec.
Mato989 ::
Se ne strinjam. Ta denar ni bil vezan, ampak je bil visoko likviden.
"ampak je bil visoko likviden." v normalnih časih, ampak sedaj se je z dvigovanjem OM postavilo rahlo na glavo.
Na hitro so prodali kar za 21 milijard obveznic. Pa ni bilo dovolj, ker je bilo odlivov se vec.
Kaj ti pomaga likviden denar če delaš minus
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kow ::
Mato, zopet si vklopil retard mode. Zacel si s premiso, da so imeli nelikvidna (dolgorocno vezana) sredstva, potem pa si presel na minus.
Mato989 ::
Mato, zopet si vklopil retard mode. Zacel si s premiso, da so imeli nelikvidna (dolgorocno vezana) sredstva, potem pa si presel na minus.
Ja saj so meli nelikvidna sredstva... celotna obveznica ni bila likvidna ker je niso mogli v nominalni vrednosti spravit nazaj na TRR in vrnit depozitorjem... zato so tudi defakto "propadli"
Če bi imeli ta denar na TRRju ne bi bilo težave, ker bi ga preprosto nakazali.
Krivda je pa v upravitelju naložb.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
dronyx ::
Mato, zopet si vklopil retard mode. Zacel si s premiso, da so imeli nelikvidna (dolgorocno vezana) sredstva, potem pa si presel na minus.
Ja saj so meli nelikvidna sredstva... celotna obveznica ni bila likvidna ker je niso mogli v nominalni vrednosti spravit nazaj na TRR in vrnit depozitorjem... zato so tudi defakto "propadli"
Mešaš likvidno in volatilno. Ameriške Obveznice so zelo likvidni vrednostni papirji in jih lahko kadarkoli prodaš. So pa volatilne, ker se jim vrednost spreminja če jih želiš prodati prej. obveznice veljajo sicer za manj riskantne kot recimo kakšne delnice. Pri delnicah lahko firma tudi propade in dobiš nič, ameriške obveznice pa bi dobil nič, če bi šle ZDA v bankrot, kar pa ni možno, dokler tiskajo rezervno valuto.
Dokler cena vsemu samo raste je lahko tudi opica tvoj upravljalec premoženja. Ko večina ali skoraj vse pada je pa bolj jeba...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Mato989 ::
Mato, zopet si vklopil retard mode. Zacel si s premiso, da so imeli nelikvidna (dolgorocno vezana) sredstva, potem pa si presel na minus.
Ja saj so meli nelikvidna sredstva... celotna obveznica ni bila likvidna ker je niso mogli v nominalni vrednosti spravit nazaj na TRR in vrnit depozitorjem... zato so tudi defakto "propadli"
Mešaš likvidno in volatilno. Ameriške Obveznice so zelo likvidni vrednostni papirji in jih lahko kadarkoli prodaš. So pa volatilne, ker se jim vrednost spreminja če jih želiš prodati prej. obveznice veljajo sicer za manj riskantne kot recimo kakšne delnice. Pri delnicah lahko firma tudi propade in dobiš nič, ameriške obveznice pa bi dobil nič, če bi šle ZDA v bankrot, kar pa ni možno, dokler tiskajo rezervno valuto.
Dokler cena vsemu samo raste je lahko tudi opica tvoj upravljalec premoženja. Ko večina ali skoraj vse pada je pa bolj jeba...
nič ne mešam, bottom line je da os imeli torej zelo LIKVIDNE obveznice, ki pa so jih pripeljale do NELIKVIDNOSTI za vračilo tistim kateri so jim zaupali denar
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
dronyx ::
nič ne mešam, bottom line je da os imeli torej zelo LIKVIDNE obveznice, ki pa so jih pripeljale do NELIKVIDNOSTI za vračilo tistim kateri so jim zaupali denar
Tako nekako. Imeli so zelo likvidne vrednostne paprije, katerih volatilnost jih je pripeljala do tega, da so postali nesolventni.
Zadnje čase se toliko ukvarjam s centralnimi bankami, da sem skoraj že osvojil par bančnih izrazov, tako da se lahko delam pameten.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Mato989 ::
Kaj smo se naučili iz tega? da je po tej logiki tudi moj crypto ZELO LIKVIDEN... to da je moj vložek 1k, in da lahko jutri dobim smao 400EUR (ampak lahko dobim "takoj") ne pomaga nič pri končnem dejstvu da moram vrnit depositerju 1k
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
dronyx ::
To, da je nekaj likvidno ni čisto nepomembno. Če bi imele banke naložbe v nepremičninah ni variante, da to prodajo v par minutah, če zagledajo dolgo kolono pred banko, ali danes bolj verjetno v informacijskem sistemu več tisoč zahtevkov po 1 MIO in več za transfer sredstev iz njihovega bančnega računa drugam.
Si ne predstavljam kako je videti zahtevkov za 40 MRD ko se zjutraj logiraš v bančni računalnik. Ni časa niti za kavo.
Verjetno si bodo sedaj ostali bankirji izplačali še precej višje bonuse zaradi vsega tega stresa. Časti pa Powell in njegova tiskarna denarja.
Si ne predstavljam kako je videti zahtevkov za 40 MRD ko se zjutraj logiraš v bančni računalnik. Ni časa niti za kavo.
Verjetno si bodo sedaj ostali bankirji izplačali še precej višje bonuse zaradi vsega tega stresa. Časti pa Powell in njegova tiskarna denarja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
kow ::
Imeli so zelo likvidne vrednostne paprije, katerih volatilnost jih je pripeljala do tega, da so postali nesolventni.
To ni vsa zgodba. Zmanjsali so se jim tudi prilivi - postali so negativni. Samo izgube pri obveznicah, jih ne bi pokopale oz. pripeljale do nesolventnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Magic1 ::
Sej je bilo omenjeno, da je bila banka bolj konzervativne sorte. Torej manjši prihodki od ultra kockarjev. Problem je verjetno bil, ker je banka pozicionirana na najdražjem kraju, torej visoki stroški vsega. Plus se je prevesil v minus in potem je bilo potrebno samo malo panike naredit za bank run, ki pa sploh naredi minus zaradi pod ceno prodanih obveznic. Spirala.
Zdaj je samo vprašanje, kaj se bo zgodilo z ostalimi, ki še dosti bolj kockajo in jim bo sreča obrnila hrbet. Lahko je zmagovat, ko gre vse gor.
Zdaj je samo vprašanje, kaj se bo zgodilo z ostalimi, ki še dosti bolj kockajo in jim bo sreča obrnila hrbet. Lahko je zmagovat, ko gre vse gor.
Magic
Rambutan ::
Še najbolj neumno pri vsemu je razlog, zakaj je sploh centralna banka dvignila obresti. Z namenom nižanja inflacije so dvignili obresti, da bi znižali povpraševanje. Največji delež inflacije pa so prinesli podražitev energentov in surovin ter dvigi cen proizvajalcev, ki so bili dosti večji kot dvig vhodnih stroškov. To se lepo vidi v strukturi deleža prispevka k dvigu cen, kjer največji kos dviga cen pristane v dobičku podjetij. Namesto dviga obresti bi morali uvesti kontrolo cen.
To je spet en velikanski za*eb ekonomistov, primerljiv z šparanjem pri krizi 2008.
https://www.theguardian.com/commentisfr...
https://www.epi.org/blog/inflation-mini...
The figure below shows the share of price changes accounted for by unit labor costs, nonlabor costs, and profits over various time periods. Between 1979 and 2019, profits accounted for 13% of price increases and unit labor just a bit under 60%. Since the recovery from the COVID-19 recession began in the middle of 2020, profits account for 40% of the increase—three times their normal contribution. Even compared with the pre-COVID business cycle peak at the end of 2019, the growth of profits accounts for two-and-half times their normal contribution to price growth—right around 34%.
To je spet en velikanski za*eb ekonomistov, primerljiv z šparanjem pri krizi 2008.
https://www.theguardian.com/commentisfr...
https://www.epi.org/blog/inflation-mini...
The figure below shows the share of price changes accounted for by unit labor costs, nonlabor costs, and profits over various time periods. Between 1979 and 2019, profits accounted for 13% of price increases and unit labor just a bit under 60%. Since the recovery from the COVID-19 recession began in the middle of 2020, profits account for 40% of the increase—three times their normal contribution. Even compared with the pre-COVID business cycle peak at the end of 2019, the growth of profits accounts for two-and-half times their normal contribution to price growth—right around 34%.
nevone ::
No sej isto lahko recemo za nepremicninske kredite. Nase banke imajo cel kup 30 letnih kreditov po obrestnih merah 2-3%. Koliko je zdej to vredno na trgu? Precej manj. Ce hoce banka prodat te dolgove za likvidnost dobi precej manj. Pac bank runi so bedarija, ki ne naredi nic razen skode (100% loss za delnicarje teh bank in za tiste, ki imajo njihove corporate obveznice), ker v koncni fazi bodo sredstva teh padlih bank kupile druge banke al pa skladi za poceni. Samo denar je sel iz enega zepa v drug, edini izmerljiv rezultat je vecji volatility, pa zacasno poceni valuacije bank.
Bank run samo dokaže ali je naš sistem vzdržen ali pa je sleparski na nekih obljubah...
Spet ti ne gre mehka logika.
Popolne izpolnitve vseh obljub ne more biti, ker je vedno v igri toliko parametrov, da se lahko na posameznih segmentih kaj zalomi, vendar sistem tak kot je, nekako vseeno vzdržuje neko približno vzdržno stanje.
Ker tudi to, da vsi lahko dvignemo svoj denar vsak trenutek, ni najboljša niti preveč stabilna opcija.
Pa denimo, da jutri vsi dvignemo ves denar? Si prepričan, da ne bodo banke na novo začele svojo zgodbo?
Kaj se je pa zgodilo ko smo družbeno lastnino razdelili med ljudi? Nekateri so iz tega potegnili več, drugi manj. Zgoščine in razredčine so se ponovno začele kreirati. Če jutri izplačaš ves denar, ki ga imajo ljudje zabeleženega na banki, nisi naredil nič ali bolje manj kot nič.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Mato989 ::
No sej isto lahko recemo za nepremicninske kredite. Nase banke imajo cel kup 30 letnih kreditov po obrestnih merah 2-3%. Koliko je zdej to vredno na trgu? Precej manj. Ce hoce banka prodat te dolgove za likvidnost dobi precej manj. Pac bank runi so bedarija, ki ne naredi nic razen skode (100% loss za delnicarje teh bank in za tiste, ki imajo njihove corporate obveznice), ker v koncni fazi bodo sredstva teh padlih bank kupile druge banke al pa skladi za poceni. Samo denar je sel iz enega zepa v drug, edini izmerljiv rezultat je vecji volatility, pa zacasno poceni valuacije bank.
Bank run samo dokaže ali je naš sistem vzdržen ali pa je sleparski na nekih obljubah...
Spet ti ne gre mehka logika.
Popolne izpolnitve vseh obljub ne more biti, ker je vedno v igri toliko parametrov, da se lahko na posameznih segmentih kaj zalomi, vendar sistem tak kot je, nekako vseeno vzdržuje neko približno vzdržno stanje.
Ker tudi to, da vsi lahko dvignemo svoj denar vsak trenutek, ni najboljša niti preveč stabilna opcija.
Pa denimo, da jutri vsi dvignemo ves denar? Si prepričan, da ne bodo banke na novo začele svojo zgodbo?
Kaj se je pa zgodilo ko smo družbeno lastnino razdelili med ljudi? Nekateri so iz tega potegnili več, drugi manj. Zgoščine in razredčine so se ponovno začele kreirati. Če jutri izplačaš ves denar, ki ga imajo ljudje zabeleženega na banki, nisi naredil nič ali bolje manj kot nič.
o+ nevone
Pokazal si da denar obstaja ne samo namisljen ampak natiskan... Ce ga nimajo je go problem
Osnovn matematika je trda logika 1 plus 1 je 2... Ne pa 1.3
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Magic1 ::
Še najbolj neumno pri vsemu je razlog, zakaj je sploh centralna banka dvignila obresti. Z namenom nižanja inflacije so dvignili obresti, da bi znižali povpraševanje. Največji delež inflacije pa so prinesli podražitev energentov in surovin ter dvigi cen proizvajalcev, ki so bili dosti večji kot dvig vhodnih stroškov. To se lepo vidi v strukturi deleža prispevka k dvigu cen, kjer največji kos dviga cen pristane v dobičku podjetij. Namesto dviga obresti bi morali uvesti kontrolo cen.
To je spet en velikanski za*eb ekonomistov, primerljiv z šparanjem pri krizi 2008.
https://www.theguardian.com/commentisfr...
https://www.epi.org/blog/inflation-mini...
The figure below shows the share of price changes accounted for by unit labor costs, nonlabor costs, and profits over various time periods. Between 1979 and 2019, profits accounted for 13% of price increases and unit labor just a bit under 60%. Since the recovery from the COVID-19 recession began in the middle of 2020, profits account for 40% of the increase—three times their normal contribution. Even compared with the pre-COVID business cycle peak at the end of 2019, the growth of profits accounts for two-and-half times their normal contribution to price growth—right around 34%.
Wow, hujših buč pa že dolgo nisem slišal. Najbolj žalostno je, da je podobnega mnenja preveč zelo zabitih ekonomistov na vodilnih mestih. Nekateri bi furali na zastonj drogi kar v neskončnost. Nične obrestne mere so nas pripeljali kjer smo in ne "dragi" energenti. Nafta je na popolnoma normalnih nivojih 70$. Plin je dražji, ker se namesto dirktno dostavlja po plinovodih, fura s tankerji okoli sveta. Cene gredo preprosto gor, ker je mnogo preveč denarja v obtoku zaradi brezplačnega talanja. Konkurenca je praktično skupaj na pivu, kjer se preprosto menijo, koliko bodo bodo podražal, saj se vse proda. Krize niso zato, da folk trpi, temveč da se sistem spuca. In do krize lahko pridemo na lahek način, s večanjem obresti, ali s čakanjem da jo povzroči inflacija. Drugi način bo le mnogo hujši in daljši.
Magic
kow ::
Plin ni drazji, ker se fura s tankerji. To je mit. Drazji je, ker infrastruktura nove distribucije se ni vzpostavljena.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Magic1 ::
Vse prispeva k višji ceni. Definitivno pa stane prevoz s tankerjem več, kot po plinovodu. Vprašanje je le, če je konkurenca. Ker zadeva je lahko potratna pa vseeno cenejša, če ima konkurenco. To da se distribucijo zamenja, pomeni globalno višje cene plina še dolgo časa. Tankerjev je omejeno na svetu, firme pa tudi ne bodo pogumno šle v izdelavo novih v teh anti fosilnih časih. Bojo le ceno navili in pobirali rekordne dobičke. Zmagovalci trenutnega stanja so orožjarji in fosilna industrija. Kraft pa verjetno tudi ni dosti zadaj. Nestle pa verjetno ni dosti zadaj.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
sbawe64 ::
Evo so že našli krivce za propad ameriške SVB banke, BLOOMBERG. Seveda so to ruski mediji, skrajno desne internetne strani, ki so širili teorije zarote. Čudno da še niso vključili necepljene.
https://www.bloomberg.com/news/newslett...
https://www.bloomberg.com/news/newslett...
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
c3p0 ::
>> Najbrž bo tole točnejše:
>> https://odysee.com/@Harry-Vox:d/Run-on-...
Ne vem kdo je ta tip, mogoče bi si moral zobovje malo uredit za dvignjen denar.
>> Evo so že našli krivce za propad ameriške SVB banke, BLOOMBERG. Seveda so to ruski mediji, skrajno desne internetne strani, ki so širili teorije zarote. Čudno da še niso vključili necepljene.
Pa Trump? Jutri ga baje itak mislijo aretirat. :)
>> https://odysee.com/@Harry-Vox:d/Run-on-...
Ne vem kdo je ta tip, mogoče bi si moral zobovje malo uredit za dvignjen denar.
>> Evo so že našli krivce za propad ameriške SVB banke, BLOOMBERG. Seveda so to ruski mediji, skrajno desne internetne strani, ki so širili teorije zarote. Čudno da še niso vključili necepljene.
Pa Trump? Jutri ga baje itak mislijo aretirat. :)
Rambutan ::
Zanimivo, WSJ pravi da je bil povod za zaseg SVB obračunavanje s kripto valuto.
https://www.wsj.com/articles/signature-...
We never thought we'd write that headline. But on Sunday the Federal Deposit Insurance Corp. announced that New York Community Bancorp's Flagstar Bank will assume all of Signature Bank's cash deposits except for those of crypto companies. This confirms Mr. Frank's suspicions--and ours--that Signature's seizure was motivated by regulators' hostility toward crypto.
Mr. Frank alleged last week that regulators seized Signature, whose board he served on, "to send a message to get people away from crypto." It increasingly appears that way. Reuters reported last week that the FDIC was requiring any buyer of Signature to give up all crypto business at the bank. The FDIC denied this.
https://www.wsj.com/articles/signature-...
We never thought we'd write that headline. But on Sunday the Federal Deposit Insurance Corp. announced that New York Community Bancorp's Flagstar Bank will assume all of Signature Bank's cash deposits except for those of crypto companies. This confirms Mr. Frank's suspicions--and ours--that Signature's seizure was motivated by regulators' hostility toward crypto.
Mr. Frank alleged last week that regulators seized Signature, whose board he served on, "to send a message to get people away from crypto." It increasingly appears that way. Reuters reported last week that the FDIC was requiring any buyer of Signature to give up all crypto business at the bank. The FDIC denied this.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rambutan ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Finančna kriza 2023 (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Problemi človeštva | 114176 (37644) | Mr.B |
» | Zakaj je propadla banka za ameriške start-upe (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 11077 (5522) | Rambutan |
» | Kam ta trenutek s 30K EUR na daljsi rok? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 58935 (17688) | Buggy |
» | Najbolj stabilna banka v Sloveniji. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 24300 (21749) | Rupa |