» »

Windows 11 je tu

Windows 11 je tu

Slo-Tech - Ta teden je s precej manj pompa kot v preteklosti izšla nova verzija Windows 11. Enajstica je zanimiva žival, skorajda samorog, saj je ob izidu Windows 10 Microsoft sprva trdil, da je to zadnja verzija vseh časov, ki bo imela inkrementalne nadgradnje v neskončnost. A če ne prej je letos dokončno postalo jasno, da bo izšel tudi Windows 11. Šest let po Desetici je Enajstica tu.

Windows 11 je za licenčne uporabnike Windows 10 na voljo kot brezplačna nadgradnja, podobno kot je bil Windows 10 nadgradnja - in to mestoma kar vsiljena - za imetnike Osmice. Windows 11 pa ne bo na voljo za vse, saj je pri strojni opremi precej izbirčen, zlasti pri procesorjih (osma generacija Intel Core ali druga generacija AMD Ryzen) in TPM 2.0. A kdor bo zahteve izpolnil, lahko v Windows Update pridobi novo verzijo. Toda ne vsi takoj, saj se je Microsoft odločil za postopno sproščanje.

Najprej pade v oči prenovljen grafični vmesnik, v katerem so osveženi meni Start in začetni zaslon, opravilne vrstice, nastavitve in celo okna, ki niso več popolnoma štirioglata, temveč imajo zaobljene robove. Poleg ozaljšave znanih funkcij sta dve uporabni novosti združevanje oken aplikacij v skupine ter dejstvo, da si sistem zapomni razporeditev oken na dveh zaslonih in po odklopu in ponovnem priklopu drugega zaslona to povrne. Tržna za aplikacije (Microsoft Store) je bila prav tako deležna prenove, poleg vizualne pa je bistvena novost vključitev aplikacij za druge tržnice.

Čeprav je večina novosti pod pokrovom, lahko v Windows 11 saj izvedemo marsikaj, česar prej nismo mogli - od pomembnejših do zgolj nečimrnih operacij. Nekoliko neprijetno pa glavne novosti, to je poganjanja aplikacij za Android, ob izidu niso uspeli zagotoviti. To še pride.

Windows 11 je zunaj, ni pa še na voljo za vse. Microsoft se je tudi po slabih izkušnjah v preteklosti odločil za postopno sproščanje, da ne kakšnega spregledanega hrošča podelili s celim svetom. Nekateri so Windows 11 že dobili, drugi bodo na vrsti kmalu ali pa šele prihodnje leto. Komur se mudi, se lahko včlani v Windows Insider ali pa si pomaga s polnim namestitvenim medijem (USB ali DVD).

257 komentarjev

««
«
1 / 6
»»

filip007 ::

Hitenja ni, pa tudi ni potrebe, samo piše pripravljamo jih za vas, kar je tudi pravilno.

Kar dajte v prodajo vse pod 8 generacijo, se bo pač Ubuntu namestil.
Trevor Philips Industries

mrTwelveTrees ::

V vednost ...

pegasus ::

Najboljši so na arstechnici, kjer so ugotovili, da je najboljši del win11 wsl, tokrat s polno podporo za gui in zvok. Leto Linuxa na namizju je končno tu! :-D

Gagatronix ::

Leto linuxa na namizju je jara kaca, ki se vlece ze par desetletij. Za Wintendo 11 mi pa dol visi. Trenutno sta dva moja sistema na 8.1 in bosta tu tudi ostala.

bluefish ::

pegasus je izjavil:

Najboljši so na arstechnici, kjer so ugotovili, da je najboljši del win11 wsl, tokrat s polno podporo za gui in zvok. Leto Linuxa na namizju je končno tu! :-D
Menda tudi v W10 21H2.

ender ::

Nova opravilna vrstica je neuporabna, k sreči obstaja StartAllBack.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

d4vid ::

Meni je pa start zakon, glede na to da imam ultra wide monitor. Tudi uporaba je čist OK, uporabljam Win11 na primarnem kompu že slab mesec.
Na prenoscu bo zaenkrat ostal Win10 (ker ne podpira 11, pa že 10ko N3540 komaj poganja), nekaj bom pustil celo na Win7. Mam pač par mašin še s Core2 Duo ali Atom, ki enostavno lavfajo in jih je škoda menjat (vrednost je pa itak nična). Štroma požrejo pa itak zanemarljivo, kolikor se uporabljajo.

KTr1sk ::

djabi je izjavil:

Tukaj nekdo dela primerjavo hitrosti med Windows 10 in 11 na isti strojni opremi:
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

prowb ::

pegasus je izjavil:

Najboljši so na arstechnici, kjer so ugotovili, da je najboljši del win11 wsl, tokrat s polno podporo za gui in zvok. Leto Linuxa na namizju je končno tu! :-D


A zdej to pomeni, da je windows 11 najboljsi linux distro? :D

Uporabnik ::

Če bi tale članek hotel imeti dodano vrednot bi odgovoril na:
- ali se bo prisilno nadgrajevalo tudi iz 10-tke
- kolko več zasebnosti zgubimo gled ena 10-tko in kje
If You Don\'t Stand for Something, You\'ll Fall for Anything

Nikonja ::

Lahko ti jaz odgovorim:
- Ne bo zaradi zahtev strojne opreme
- Kaj je to zasebnost danes, imaš računalnik, smartfon.... to smo že zdavnaj zgubili tko da se nima smisla lagat

duque ::

ender je izjavil:

Nova opravilna vrstica je neuporabna, k sreči obstaja StartAllBack.


predno tako sranje objaviš, najprej testiraj

WhiteAngel ::

Nikonja je izjavil:


- Kaj je to zasebnost danes, imaš računalnik, smartfon.... to smo že zdavnaj zgubili tko da se nima smisla lagat


Zasebnost ni nekaj črnobelega.

ender ::

duque je izjavil:

predno tako sranje objaviš, najprej testiraj

Uporabljam že od izida. Pač ne maram ogromnih ikon v opravilni vrstici, pa združenih gumbov.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

srus ::

Kaže, da je v MS na oblast prišla nova generacija produktorjev, ki se mora nekako izkazati. Kaj boljšega kot sprememba zaradi spremembe same.

LightBit ::

prowb je izjavil:

pegasus je izjavil:

Najboljši so na arstechnici, kjer so ugotovili, da je najboljši del win11 wsl, tokrat s polno podporo za gui in zvok. Leto Linuxa na namizju je končno tu! :-D


A zdej to pomeni, da je windows 11 najboljsi linux distro? :D

Če ti je bistvo WSL potem verjetno ni najboljši Linux distro. Če pa hočes Windows kompatibilnost pa zna biti.
Ironično ima slabo strojno podporo. :))

LightBit ::

Najprej pade v oči prenovljen grafični vmesnik, v katerem so osveženi meni Start in začetni zaslon, opravilne vrstice, nastavitve in celo okna, ki niso več popolnoma štirioglata, temveč imajo zaobljene robove.

Vau, pravi barok.

mtosev ::

Meni je osebno najbolj zanimiv directstorage in Android apps.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

one-half ::

Tako hipsterji, zdaj pa hitro instalirat spyware jajca, bodite beta testerji microsoftovim nesposobnezem.

Gagatronix je izjavil:

Leto linuxa na namizju je jara kaca, ki se vlece ze par desetletij. Za Wintendo 11 mi pa dol visi. Trenutno sta dva moja sistema na 8.1 in bosta tu tudi ostala.

Dejansko slabsega od 8.x ni. Dvomim, da jim uspe tako polomit s katerokoli drugo verzijo.

Linux na namizju je pa misija nemogoce - open source ne more prilagoditi linux, da bo uporaben za idiote, z enako hitrostjo, kot se generacije spreminjajo v idiote. Tako, da bo na veke vekov ostal operacijski sistem za tiste, ki niso idioti. Nima smisla ubrati enake poti, kot jo je ubral Microsoft - poizkus prilagajanja sistema nesposobnosti in idiotizmu ljudem, ki ga uporabljajo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: one-half ()

Poldi112 ::

Uporabnik je izjavil:


- kolko več zasebnosti zgubimo gled ena 10-tko in kje


https://www.fsf.org/news/lifes-better-t...
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Uporabnik ::

Poldi112 je izjavil:

Uporabnik je izjavil:


- kolko več zasebnosti zgubimo gled ena 10-tko in kje


https://www.fsf.org/news/lifes-better-t...


U, hvala!
If You Don\'t Stand for Something, You\'ll Fall for Anything

Valvoline ::

windows 7 ftw.

crniangeo ::

one-half je izjavil:

Tako hipsterji, zdaj pa hitro instalirat spyware jajca, bodite beta testerji microsoftovim nesposobnezem.

Gagatronix je izjavil:

Leto linuxa na namizju je jara kaca, ki se vlece ze par desetletij. Za Wintendo 11 mi pa dol visi. Trenutno sta dva moja sistema na 8.1 in bosta tu tudi ostala.

Dejansko slabsega od 8.x ni. Dvomim, da jim uspe tako polomit s katerokoli drugo verzijo.

Linux na namizju je pa misija nemogoce - open source ne more prilagoditi linux, da bo uporaben za idiote, z enako hitrostjo, kot se generacije spreminjajo v idiote. Tako, da bo na veke vekov ostal operacijski sistem za tiste, ki niso idioti. Nima smisla ubrati enake poti, kot jo je ubral Microsoft - poizkus prilagajanja sistema nesposobnosti in idiotizmu ljudem, ki ga uporabljajo.


Spet si ježn :D pusti ljudi naj imajo kar želijo imeti.. Sam sem par ljudem dal Linux in sem na koncu z njimi imel več dela, kot sicer. Tako, da sem jim raje dal windows, ker jih lahko celo kakšen sosed poflika najnujnejše ..
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

beta1 ::

Win11 Taskbar - Ne dela drag and drop. + še par drugih stvari s taskabarjem.
Huawei LTE CPE master.

filip007 ::

Linux ima zelo ozek profil uporabe, recimo nepodprti sistemi in brezplačnost, to je pa tudi skoraj vse, kar pa seveda ne pomeni, da je zanič. Polkna™ pa poganjajo celo industrijo, imajo večinski delež in so oh in sploh sistem, res pa da imajo precej "BS" noter.
Trevor Philips Industries

FastWIND ::

Me ne zanima.

Ne morem verjet, da ne podpira 4 leta stare delovne postaje- konkretno Thinkstation P 710 z 2x Xeon procesorjem, 64 gb rama , 4 gb grafike itd....

KTr1sk ::

FastWIND je izjavil:

Me ne zanima.

Ne morem verjet, da ne podpira 4 leta stare delovne postaje- konkretno Thinkstation P 710 z 2x Xeon procesorjem, 64 gb rama , 4 gb grafike itd....

Eh saj ni pomembno dela vseeno brezhibno na tem Windowsu, imam tudi sam Xeona pa vse dela kot mora, pa enkrat bi spet sestavil Xeon pc z
e5-2699 v3 Xeon z 18 jedri ;)
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

KTr1sk ::

FIX Windows 11 FPS Drop Fix For Gaming [Tutorial]
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

one-half ::

crniangeo je izjavil:

one-half je izjavil:

Tako hipsterji, zdaj pa hitro instalirat spyware jajca, bodite beta testerji microsoftovim nesposobnezem.

Gagatronix je izjavil:

Leto linuxa na namizju je jara kaca, ki se vlece ze par desetletij. Za Wintendo 11 mi pa dol visi. Trenutno sta dva moja sistema na 8.1 in bosta tu tudi ostala.

Dejansko slabsega od 8.x ni. Dvomim, da jim uspe tako polomit s katerokoli drugo verzijo.

Linux na namizju je pa misija nemogoce - open source ne more prilagoditi linux, da bo uporaben za idiote, z enako hitrostjo, kot se generacije spreminjajo v idiote. Tako, da bo na veke vekov ostal operacijski sistem za tiste, ki niso idioti. Nima smisla ubrati enake poti, kot jo je ubral Microsoft - poizkus prilagajanja sistema nesposobnosti in idiotizmu ljudem, ki ga uporabljajo.


Spet si ježn :D pusti ljudi naj imajo kar želijo imeti.. Sam sem par ljudem dal Linux in sem na koncu z njimi imel več dela, kot sicer. Tako, da sem jim raje dal windows, ker jih lahko celo kakšen sosed poflika najnujnejše ..


Niti najmanj nisem jezen in kot sem zgoraj napisal, Linux ni za idiote, ti si ga pa sel nalagat idiotom. Pac ne mores lokalnega kmeta, ki zna voziti traktor dato vozit reaktivca (ki je sicer enako v kurcu sestavljen), ne gre. Pac ne, za idiote vedno Windows, ali se bolje MacOS.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Aston_11 ::

Nas je več takih. Jaz sem tudi vsem (oče, tašča, svak) naložil ubuntu/mint, da imam mir. In je mir že več let.

Ganon ::

Prvič v življenju ne morem namestiti novih Oken, ker ne izpolnjujem zahtev. Čuden občutek. :D

LightBit ::

Ganon je izjavil:

Prvič v življenju ne morem namestiti novih Oken, ker ne izpolnjujem zahtev. Čuden občutek. :D

Jaz sem prav vesel. Lahko rečem da ni podprt.

LightBit ::

Aston_11 je izjavil:

Nas je več takih. Jaz sem tudi vsem (oče, tašča, svak) naložil ubuntu/mint, da imam mir. In je mir že več let.

Jaz imam tudi manj intervencij na družinskem računalniku odkar je Debian gor namesto Windows 10. Tudi za igrice Lutris ne rabi roota za nalaganje igric.
Roota imam samo jaz, tako da samo če kdo hoče kaj naložiti se samo povežem z ssh in apt install.

"Idioti" tudi Windows-e čist zasvinjajo (še bolj kot že so). Pa pogosto jih tudi ne znam več rešiti.

svecka ::

HARD PASS, še en Vista fail.

mtosev ::

Sicer meni nekaj ni jasno. Ni vam všeč win 11 in kaj potem? Ne ga uporabljati in je. Ostanete na 10 al greste na linux ali macos.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

FastWIND ::

mtosev je izjavil:

Sicer meni jasno. Ni vam všeč win 11 in kaj potem? Ne ga uporabljati in je. Ostanete na 10 al greste na linux ali macos.


Nekako pa lahko podamo mnenje glede izdelka globalne firme, ki v segmentu OS - a pokriva 3/4 trga... sploh, ker so ravno zaradi tega postali tako okorni, da so njihova okna že kar nekaj časa polizdelek...

Jaz sicer uporabljam oba sistema. OsX in Win 10.

Mr.B ::

mtosev je izjavil:

Sicer meni nekaj ni jasno. Ni vam všeč win 11 in kaj potem? Ne ga uporabljati in je. Ostanete na 10 al greste na linux ali macos.

Še en OS, kjer bom rabil da no level4e 1 tech je lepo napisal, kaj je Windows 11.
Privacy settings : 20:40
Foriranje plačanege oglaševalskega contenta : 21:20

Da Os, kjer bom rabil ob vsakem rešatrtu laufati skripto, da bo vse spyware dekativirala. In to ker ne vem, če je update, povozil zgolj nenamerno, vse te privacy nastavitve...

PS: verjetno ti je všeč, ker bo kot kaže intel na račun OS-a bil z Gen 12 hitrejši.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

simnov ::

jaz imam 22000.194 je to končna verzija.

KTr1sk ::

Ganon je izjavil:

Prvič v življenju ne morem namestiti novih Oken, ker ne izpolnjujem zahtev. Čuden občutek. :D

Čuden občutek je, da deluje vseeno kljub omejitvam in to enako kot tistim ki imajo podporo.

mtosev je izjavil:

Sicer meni nekaj ni jasno. Ni vam všeč win 11 in kaj potem? Ne ga uporabljati in je. Ostanete na 10 al greste na linux ali macos.

Meni pa ni jasno zakaj je problem če ni podprt,če dela enako kakor da je podprt ;)
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KTr1sk ()

bluefish ::

simnov je izjavil:

jaz imam 22000.194 je to končna verzija.
Da.

https://docs.microsoft.com/en-us/window...

tomlin ::

Tile W11, mi na "škart mašini" z i5 2500k brez varnostnega modula etc. delajo OK. Imam vprašanje: Ko sem jih pred dvema tednoma noložil, pognal in posodobil je bilo posodobitve kar nekaj in znak-zelena kluka, ter napis-sistem up to date. Te dni, po 5.10. nekajkrat zagnal wupdate, naložilo in inštaliralo se je nekaj posodobitev za ms antivirus, "inteligentna obramba" ter zelena kluka ter zapis sistem uptodate. Zanima me, tisti, ki imate w11 naložene na "ukazanih in predpisanih mašinah", ali ste po 5.10. dobili kaj več updatov kot zgolj "varnost in antivirus"??

mtosev ::

Mr.B je izjavil:

mtosev je izjavil:

Sicer meni nekaj ni jasno. Ni vam všeč win 11 in kaj potem? Ne ga uporabljati in je. Ostanete na 10 al greste na linux ali macos.

Še en OS, kjer bom rabil da no level4e 1 tech je lepo napisal, kaj je Windows 11.
Privacy settings : 20:40
Foriranje plačanege oglaševalskega contenta : 21:20

Da Os, kjer bom rabil ob vsakem rešatrtu laufati skripto, da bo vse spyware dekativirala. In to ker ne vem, če je update, povozil zgolj nenamerno, vse te privacy nastavitve...

PS: verjetno ti je všeč, ker bo kot kaže intel na račun OS-a bil z Gen 12 hitrejši.

Za 12th gen Intel cpuje in da bo win 11 delal hitreje na njih mi je nekako vseeno, ker nimam teh cpujev. Okoli "spyware"/privacy me nič ne moti, ker itak imam Google, Facebook, steam, Netflix accounte in nekam normalno mi je, da v tem času v katerem trenutno živimo imajo pač nek info o meni kot uporabniku.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

bluefish ::

tomlin je izjavil:

Tile W11, mi na "škart mašini" z i5 2500k brez varnostnega modula etc. delajo OK. Imam vprašanje: Ko sem jih pred dvema tednoma noložil, pognal in posodobil je bilo posodobitve kar nekaj in znak-zelena kluka, ter napis-sistem up to date. Te dni, po 5.10. nekajkrat zagnal wupdate, naložilo in inštaliralo se je nekaj posodobitev za ms antivirus, "inteligentna obramba" ter zelena kluka ter zapis sistem uptodate. Zanima me, tisti, ki imate w11 naložene na "ukazanih in predpisanih mašinah", ali ste po 5.10. dobili kaj več updatov kot zgolj "varnost in antivirus"??
Počakaj na "patch tuesday" - drugi torek v mesecu.

KTr1sk ::

tomlin je izjavil:

Tile W11, mi na "škart mašini" z i5 2500k brez varnostnega modula etc. delajo OK. Imam vprašanje: Ko sem jih pred dvema tednoma noložil, pognal in posodobil je bilo posodobitve kar nekaj in znak-zelena kluka, ter napis-sistem up to date. Te dni, po 5.10. nekajkrat zagnal wupdate, naložilo in inštaliralo se je nekaj posodobitev za ms antivirus, "inteligentna obramba" ter zelena kluka ter zapis sistem uptodate. Zanima me, tisti, ki imate w11 naložene na "ukazanih in predpisanih mašinah", ali ste po 5.10. dobili kaj več updatov kot zgolj "varnost in antivirus"??

Takole imam jaz na nepodprtem pcju

i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

tomlin ::

KTr1sk je izjavil:

tomlin je izjavil:

Tile W11, mi na "škart mašini" z i5 2500k brez varnostnega modula etc. delajo OK. Imam vprašanje: Ko sem jih pred dvema tednoma noložil, pognal in posodobil je bilo posodobitve kar nekaj in znak-zelena kluka, ter napis-sistem up to date. Te dni, po 5.10. nekajkrat zagnal wupdate, naložilo in inštaliralo se je nekaj posodobitev za ms antivirus, "inteligentna obramba" ter zelena kluka ter zapis sistem uptodate. Zanima me, tisti, ki imate w11 naložene na "ukazanih in predpisanih mašinah", ali ste po 5.10. dobili kaj več updatov kot zgolj "varnost in antivirus"??

Takole imam jaz na nepodprtem pcju



Kot kaže moj izvrženi dinozaver z i5 2500k z 8gb dela in se posodoblja korektno. Imam vse zadnje apdejte iz tvojega spiska. THX A LOT!

tomlin ::

bluefish je izjavil:

tomlin je izjavil:

Tile W11, mi na "škart mašini" z i5 2500k brez varnostnega modula etc. delajo OK. Imam vprašanje: Ko sem jih pred dvema tednoma noložil, pognal in posodobil je bilo posodobitve kar nekaj in znak-zelena kluka, ter napis-sistem up to date. Te dni, po 5.10. nekajkrat zagnal wupdate, naložilo in inštaliralo se je nekaj posodobitev za ms antivirus, "inteligentna obramba" ter zelena kluka ter zapis sistem uptodate. Zanima me, tisti, ki imate w11 naložene na "ukazanih in predpisanih mašinah", ali ste po 5.10. dobili kaj več updatov kot zgolj "varnost in antivirus"??
Počakaj na "patch tuesday" - drugi torek v mesecu.

Se strinjam, počakajmo na "black tuesday", ta bo razkril ali se je ms premislil in bodo posodobljeni še stari kompi :) or :(

KTr1sk ::

tomlin je izjavil:

bluefish je izjavil:

tomlin je izjavil:

Tile W11, mi na "škart mašini" z i5 2500k brez varnostnega modula etc. delajo OK. Imam vprašanje: Ko sem jih pred dvema tednoma noložil, pognal in posodobil je bilo posodobitve kar nekaj in znak-zelena kluka, ter napis-sistem up to date. Te dni, po 5.10. nekajkrat zagnal wupdate, naložilo in inštaliralo se je nekaj posodobitev za ms antivirus, "inteligentna obramba" ter zelena kluka ter zapis sistem uptodate. Zanima me, tisti, ki imate w11 naložene na "ukazanih in predpisanih mašinah", ali ste po 5.10. dobili kaj več updatov kot zgolj "varnost in antivirus"??
Počakaj na "patch tuesday" - drugi torek v mesecu.

Se strinjam, počakajmo na "black tuesday", ta bo razkril ali se je ms premislil in bodo posodobljeni še stari kompi :) or :(

Če bodo kdaj blokiral bo pa obstajal program kot je ta in boš preko tega posodobljal


https://www.bleepingcomputer.com/news/m...
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

tomlin ::

Aston_11 je izjavil:

Nas je več takih. Jaz sem tudi vsem (oče, tašča, svak) naložil ubuntu/mint, da imam mir. In je mir že več let.

Nekaj nas je, verjetno pa ne prav veliko. Tudi jaz za rezervni, drugi sistem uporabljam mint že nekaj let od verzije 17.0. Moje izušnje z linux mint so zelo dobre. V zadnjih verzijah (trenutno 20.2) uporabljam občasno program Wine, s katerim inšaliram in zaženem v linux-u nekatere ms programe. Če bo ms preveč izsiljeval, in se šel vezano trgovino (s katero ima že umazane izkušnje, npr.: internet explorer vs. netscape navigator), bom obrnil zadevo bo moj prvi os linux, win pa bo pomožni os. tako! :)

MrStein ::

filip007 je izjavil:


Kar dajte v prodajo vse pod 8 generacijo, se bo pač Ubuntu namestil.

Napačno si črkoval "Windows 10"

KTr1sk je izjavil:


mtosev je izjavil:

Sicer meni nekaj ni jasno. Ni vam všeč win 11 in kaj potem? Ne ga uporabljati in je. Ostanete na 10 al greste na linux ali macos.

Meni pa ni jasno zakaj je problem če ni podprt,če dela enako kakor da je podprt ;)

Kako to veš? Si testiral vse funkcije?

Ali misliš "enako slabo"? ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

[Windows 11] Debate, vprašanja in težave (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Operacijski sistemi
1064174573 (1304) toro69
»

Windows 10 22H2 je bila zadnja večja posodobitev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
7412384 (8715) LightBit
»

Windows: po desetki vendarle enajstica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
10732384 (23610) MrStein
»

Prihaja nova generacija Windows 10 - ali 11? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
7118178 (10959) ajdov2

Več podobnih tem