» »

Apple predstavil čip M1

««
13 / 23
»»

matter ::

Očitno se zopet bliža čas, ko bo Apple povečal svoj tržni delež na PC/Laptop.

Glede na tale M1, sem siguren, da bo moj naslednji prenosnik Apple (verjetno MBP), pa sem že celo Življenje na Windows (od 3.11 dalje).

Sedaj imam HP Elitebook X360 z i5, pa sem zelo razočaran nad delovanjem.
Dokler sem na štromu stvar dela OK (je seveda občasno glasen), ko pa sem na bateriji (se omeji CPU zgornja meja) pa mi že brskanje po spletnih straneh dela počasi. In to prenosnik 1 leto star v rangu 1300€!

Tudi sam ekosistem, če imaš Iphone je bomba, medtem ko si na Windows brez kakršenkoli integracije (nekaj se sedaj trudijo z Android, ampak so pozni s tem).
Grem basket pa bom neloke metal

Furbo ::

opeter je izjavil:

Pa saj se je že večkrat pojavil namig, da bi Apple kupil Nintendo ali celo Sonyja. Si znam predstavljati, da bo do tega slejkoprej tudi prišlo ...

Oh Apple ne rabi kupovati teh firm, ki so nekoč nekaj pomenile, danes so pa okoreli dinozavri.
Dovolj je narediti dobro platformo, ji zagotoviti profitabilnost in igre se bodo same pojavile.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Invictus ::

Dokler ni kritične mase folka in dobrih razvojnih orodij, iger pač ne bo.

MS je tukaj z DirectX pobral smetano.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Mike_Rotch ::

Huh?

Na App storu je trenutno cca. 1 milijon iger. Apple Arcade naj bi imel okoli 12 milijonov subscriberjev, Apple pa je med top 5 največjimi "gaming" firmami na svetu.

1 ali 2 updata nas loči od tega, da bo velika večina teh iger dostopna na Macu z vsemi bombončki, ki pridejo zraven.

HappyPills ::

Najbrž je mislil resne igre ne igrice.

Mike_Rotch ::

Resne igre pa so? Se ne smeš zabavat zraven, ko jih igraš?

          ::

Ha, ha, resne so tiste igre, kjer je $$.

dild0idis ::

          je izjavil:

Ha, ha, resne so tiste igre, kjer je $$.


Torej Dota, LOL, ...?
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

Mike_Rotch ::

Fortnite Mobile Revenue Hits $1 Billion in Two Years
https://sensortower.com/blog/fortnite-m...

This year has proven to be huge for PUBG Mobile, as the battle royale broke 600 million installs in March and $3.5 billion in lifetime revenue earlier this month.
https://www.pocketgamer.biz/news/74491/...

Sicer je pa tukaj tabela teh resnih iger:

List of highest-grossing mobile games @ Wikipedia

Zimonem ::

Mike_Rotch je izjavil:

Fortnite Mobile Revenue Hits $1 Billion in Two Years
https://sensortower.com/blog/fortnite-m...

This year has proven to be huge for PUBG Mobile, as the battle royale broke 600 million installs in March and $3.5 billion in lifetime revenue earlier this month.
https://www.pocketgamer.biz/news/74491/...

Sicer je pa tukaj tabela teh resnih iger:

List of highest-grossing mobile games @ Wikipedia

Skačeš kot kura sem in tja enkrat desktop enkrat mobilne igre. 2000 različnih variant Tetrisa in angry birdsov v storu ne pomeni kaj dosti.

Mike_Rotch ::

Skačeš kot kura sem in tja enkrat desktop enkrat mobilne igre.


S prihodom M1 in Big Sur je to dvoje postalo eno in isto.

2000 različnih variant Tetrisa in angry birdsov v storu ne pomeni kaj dosti.


Ne vem kaj točno naj bi to pomenilo. V tistem seznamu na Wikipediji je samo ena verzija tetrisa.

Zimonem ::

Mike_Rotch je izjavil:

Skačeš kot kura sem in tja enkrat desktop enkrat mobilne igre.


S prihodom M1 in Big Sur je to dvoje postalo eno in isto.

2000 različnih variant Tetrisa in angry birdsov v storu ne pomeni kaj dosti.


Ne vem kaj točno naj bi to pomenilo. V tistem seznamu na Wikipediji je samo ena verzija tetrisa.

Pa daj že nehaj primerjati angry birdse napram igram z podporo raytracingu.

Mike_Rotch ::

Aha, torej raytracing je tisto, kar naredi igro "resno"?

Škoda, da ima po statistiki iz Steama samo kakšnih 5% gamerjev kartice s strojno RT podporo (polovica od teh RT podpira samo v teoriji).

https://store.steampowered.com/hwsurvey...

Zimonem ::

Mike_Rotch je izjavil:

Aha, torej raytracing je tisto, kar naredi igro "resno"?

Škoda, da ima po statistiki iz Steama samo kakšnih 5% gamerjev kartice s strojno RT podporo (polovica od teh RT podpira samo v teoriji).

https://store.steampowered.com/hwsurvey...

Kar je nekje v rangu macosa https://www.statista.com/statistics/265...

c3p0 ::

Saj se je tudi MS, sicer katastrofalno, lotil zbližanja mobilnikov in desktopa, z Win8 "Metro". Apple jih zdaj lahko malo pošola kako se temu streže. Ne s podebiljenjem desktop OS-a, kot prvo.

dild0idis ::

Zimonem je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

Aha, torej raytracing je tisto, kar naredi igro "resno"?

Škoda, da ima po statistiki iz Steama samo kakšnih 5% gamerjev kartice s strojno RT podporo (polovica od teh RT podpira samo v teoriji).

https://store.steampowered.com/hwsurvey...

Kar je nekje v rangu macosa https://www.statista.com/statistics/265...


BTW, tale statistika lepo pokaže nekaj drugega tudi.

Kako glasni so bili določeni na Slo-tech, ko je Steam prišel na Linux, da je to sedaj nova era za Linux gaming in da bi Linuxaši na polno kupovali igre, če bi Steam prišel ipd. zadeve.

Sedaj ima pa celoten Linux približno isti delež kot pa Mac OS Sierra in nižje verzije skupaj.

ps: Tudi vidi se, da ima večina ljudi 4 proce ali manj v svojem računalniku, najbolj popularna grafa je 1060/ti.

Toliko o teh resnih gamerjih s temi podatki!
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

Zgodovina sprememb…

Mike_Rotch ::

Zimonem je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

Aha, torej raytracing je tisto, kar naredi igro "resno"?

Škoda, da ima po statistiki iz Steama samo kakšnih 5% gamerjev kartice s strojno RT podporo (polovica od teh RT podpira samo v teoriji).

https://store.steampowered.com/hwsurvey...

Kar je nekje v rangu macosa https://www.statista.com/statistics/265...


In, kaj si s tem želel povedati?

Da Apple ni prisoten na steamu ampak ima svojo tržnico, kjer proda več iger kot Steam?

Zimonem ::

Mike_Rotch je izjavil:

Zimonem je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

Aha, torej raytracing je tisto, kar naredi igro "resno"?

Škoda, da ima po statistiki iz Steama samo kakšnih 5% gamerjev kartice s strojno RT podporo (polovica od teh RT podpira samo v teoriji).

https://store.steampowered.com/hwsurvey...

Kar je nekje v rangu macosa https://www.statista.com/statistics/265...


In, kaj si s tem želel povedati?

Da Apple ni prisoten na steamu ampak ima svojo tržnico, kjer proda več iger kot Steam?

Tiste igre se na pcijih sploh nebi prodajale. Ker obstajajo 20 let stari ekvivalenti, ki še laufajo. Ljudje , ki tisto kupujejo so pa približno toliko zaostali. Kakor je grafika na macosx napram windowsem. Nobena metrika ti pa ni všeč. Bognedaj nekaj kar drugje laufa , na macih pač ne.

Mike_Rotch ::

Kaj pa vem no. Fortnite, Among us, Minecraft, Roblox, Terraria, COD, PUBG, Farming simulator, Lego serija... Če se ne motim so te naslovi tudi na PCjih kar popularni.

Lonsarg ::

Vsa debata o tem koliko je/bo gaming na katerikoli platformi močan bo v roku 5 let obsolete ker bo vse na streaming. Platforma bo vedno manj pomembna za zabavo, edino resno delo bo še trajalo nekaj časa da bo platform agnostic, pomoje še 10-15 let.


Je pa res da resna igra ima konkretni input, touchscreen pa je za igrice. Ampak od kar se tudi na mobitelih igra s kontrolerji je to vedno manjši problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Mike_Rotch ::

Kaj je "resno delo"?

Meni se zdi precej bolj verjetno, da bo večina tega resnega dela prej v oblaku. Pri gamingu se pozna lag, če na oddaljenem strežniku poganjaš photoshop ali premiere, ne opaziš razlike.

Pisarniški stuff je že zdaj prektično ves v browserju. Veliko kreativnih appov se seli na web, vedno bolj popularni so servisi, kjer najameš desktop nekje na remote serverju.

rejven ::

Mike_Rotch je izjavil:

Kaj je "resno delo"?

Meni se zdi precej bolj verjetno, da bo večina tega resnega dela prej v oblaku. Pri gamingu se pozna lag, če na oddaljenem strežniku poganjaš photoshop ali premiere, ne opaziš razlike.

Pisarniški stuff je že zdaj prektično ves v browserju. Veliko kreativnih appov se seli na web, vedno bolj popularni so servisi, kjer najameš desktop nekje na remote serverju.


sej to mi ni jasno, končno je hardver dovolj močan, da lokaln pisarniški softwere poganja brez kakršnegakoli laga/deleya, ampak ne, zdej bi mel pa web based pisarne, itd?, ffs. Res napredek, je tale back to 2007 speed.
Bi razumel, da bi 2007 fural web based zadeve, zdej pa lokalno (z možnostjo koloboracije). No nekak kot je 365. Docsi in podobna sranja naj kar bodo.

          ::

Tudi jaz se sprašujem, kaj je resno delo in kaj so resne igre? V mojem slovarju je resno delo vse, kar se na računalnikih počne za zaslužek. Zelo raztegljiv pojem, kajne? Igre pa so zabava, za nekoga je to Angry Birds, za koga drugega pa karkoli od novejših top šit iger (ne igram in ne poznam ...). Če so že ene "resne" in druge ne, kje je potem meja oz. kaj je kriterij?
Da pa se aplikacije in storitve selijo v splet, ni nič nenavadnega. Tako ponudniki teh storitev pridobijo marsikaj:
- večji nadzor nad plačevanjem: pri klasičnem SW smo lahko kupili in uporabljali eno verzijo v nedogled, če nam je ustrezala, sedaj se storitve plačujejo po porabi;
- podatki so shranjeni pri ponudniku, kar mu omogoča boljše profiliranje uporabnikov, verjetno tudi dodaten zaslužek z nekaterimi od teh podatkov;
- rešen problem piratiziranja;
- verjetno še kaj.

Lonsarg ::

Resno delo je seveda vse ki prinasa zasluzek in dejstvo je da ima 90% firm softwersko odvisnost od Windows za vsaj kak program ki ga uporabljajo in torej Mac razen izjem ne pride v upostev.

Resen gaming pa je pogoj resnj input in ne touchscteen.

Mike_Rotch ::

da ima 90% firm softwersko odvisnost od Windows


Dvomim. Kaj naj bi bila softverska odvisnost? Microsoft se je namreč kar dobro prilagodil, v njihovem okolju se da čisto OK shajati tudi na drugih operacijskih sistemih. Teams, office, onedrive...

Resen gaming pa je pogoj resnj input in ne touchscteen.


Heartstone je konstantno med top 25 najbolj streamanih iger na Twtitchu, pa jo lahko igraš na touchscreenu od telefona :)

MrStein ::

Iz slovarja:
resen karkoli - nekaj, kaj počne fanboy, ki uporabi ta izraz. Vse drugo je "neresno".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Geho ::

Lonsarg je izjavil:

Vsa debata o tem koliko je/bo gaming na katerikoli platformi močan bo v roku 5 let obsolete ker bo vse na streaming. Platforma bo vedno manj pomembna za zabavo, edino resno delo bo še trajalo nekaj časa da bo platform agnostic, pomoje še 10-15 let.


Je pa res da resna igra ima konkretni input, touchscreen pa je za igrice. Ampak od kar se tudi na mobitelih igra s kontrolerji je to vedno manjši problem.

Mokre sanje. Internet se je lepo izkazal skozi tole krizo, kjer vsak dan poklekne zaradi preobremenjenosti, tako da ne moreš niti konferenčnega klica naredit normalno. In potem naj stream-am 1080p/4K game? Preko čega? Tu optike ne bo, za upgrade omrežja ni planirano, 5G pa vprašanje če bo rešil zadevo na enakih frekvencah. Sem težil telekomu, so prišli pomerit in ugotovil, da so bazne postaje prenasičene. Ni več prostih frekvenc. Telekomu pa se finančno ne splača nadgraditi za tistih nekaj 100 uporabnikov. Geeee thanks! Zame kar ostaja in obstaja je še dolgo časa lokalni hardwer, ki je sposoben poganjat vse.

MrStein ::

Vodovod je brezveze, ker ga en moj bivši sošolec ne more imet!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Jarno ::

To je en velik doomsaying, težnja k še večji kontroli korporacij, ki ti bo lahko odrekla tudi hardwer. Gee, no thanks.
No, sicer pa bodo tudi applovi novi procesorji težili k lokalni procesni moči.
Kar pa bodo znali ponuditi na 5nm in na x86-64 arhitekturi, pa bo vsekakor nadgradnja trenutnih karakteristik.
#65W!

Zimonem ::

MrStein je izjavil:

Iz slovarja:
resen karkoli - nekaj, kaj počne fanboy, ki uporabi ta izraz. Vse drugo je "neresno".

Saj industrija pove kam gre stvar. Razen nekaj hipsterskih komun se vse resne aplikativne dejavnosti ogibajo firme kot, hudič križa. Ampak štajerski Krjavelj ne bo odnehal z reklamiranjem po forumu.

Mike_Rotch ::

Spet smo pri resnih zadevah.

Med tem iPhone še naprej dominira v enterprise okolju :)

Zimonem ::

Mike_Rotch je izjavil:

Spet smo pri resnih zadevah.

Med tem iPhone še naprej dominira v enterprise okolju :)

Lol. Kje že. Nezmožnost privatnih respozitorijev ga dela povsem neuporabnega.

Mike_Rotch ::

Zimonem ::

Jaki trg, v Ameriki od ene firme.. res najdeš omejeno statistiko če se le da.

Mike_Rotch ::

https://enterprisetalk.com/featured/ios...

The survey reported around 50% of respondents supporting iOS, versus 29% opting for Android, 19% for Windows, and 1%for BlackBerry.

Zimonem ::

Mike_Rotch je izjavil:

https://enterprisetalk.com/featured/ios...

The survey reported around 50% of respondents supporting iOS, versus 29% opting for Android, 19% for Windows, and 1%for BlackBerry.

Enterprises are preferring iOS for simplified documentation where email attachments with Excel spreadsheets, PowerPoint presentations, or Word documents can be viewed easily without compulsion for new software download. Apple’s iWork suite of apps supports document formatting and editing, which also can be exported into Microsoft formats. iOS allows Microsoft Exchange accounts, along with compatibility to ActiveSync, enabling syncing of calendars, contacts, and email hosted on enterprise Exchange servers transferred to any iOS devices.

Keri idotizmi na kupu. Office je od ms na mobilcih. IWorks noben ne uporablja. Aja za exchange boš pa uporabljal gotovo Applov mail? Ki dela ali pač ne dela. Namesto outlooka.

Mike_Rotch ::

Huh?

Zimonem ::

Mike_Rotch je izjavil:

Huh?

Mail na iPhonu je zmazek. Dojem že to.

Mike_Rotch ::

Ja, in? Pač uporabiš tistega, ki ni zmazek, a ne? Med 2 milijonoma appov boš pa že našel kaj spodobnega.

Zimonem ::

Mike_Rotch je izjavil:

Ja, in? Pač uporabiš tistega, ki ni zmazek, a ne? Med 2 milijonoma appov boš pa že našel kaj spodobnega.

Ne boš kar tako ravno tako ne boš klapal nastavitev na roko ali plačeval za deployment namensko razvitega sw.

Mike_Rotch ::

Kakšne nastavitve na roko? Od takšnega znalca bi pričakoval, da ve za applov management framework, ki omogoča upravljanje s telefoni, podatki, prednaloženimi aplikacijami itd.

ChuckNorris ::

najde kdo kak mac mini m1 16gb ram / 256gb ssd na zalogi? ali da je vsaj letos dobavljiv? :)

tomaz- ::

Zimonem, kdaj zaboga si ti nazadnje uporabljal iOS oziroma Apple ekosistem?!???

MrStein ::

Mike_Rotch je izjavil:

Huh?

A nisi opazil da je imun na dejstva?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

tomaz- ::

no ja, trolla pa vseeno kvalitetno :)

Predator X ::

tomaz- je izjavil:

no ja, trolla pa vseeno kvalitetno :)


Linux je zastonj in open source pa ni take podpore kot jo ima MS.
iOS je bo zelo tezko tekmoval z MS.
Za plug and play imas konzole. Za vse ostalo bolj lot ne MS in Linux ter android.
Kaj pa piratsvo in open source?

Budget 1000€ za nek ni ravno cheap zadeva... ves kaj dobis za 1000€ od MSIja, HPja, Lenovo itd.?

Bodimo realni, ... take podpore userjev apple nikoli ne bo imel na iOSu. Vsaj za zdaj.

Zgodovina sprememb…

Mike_Rotch ::

Budget 1000€ za nek ni ravno cheap zadeva... ves kaj dobis za 1000€ od MSIja, HPja, Lenovo itd.?


Nič kaj dosti, če hočeš majhen, lahek in zmogljiv računalnik, ki je kolikor toliko solidno sestavljen.

Predator X ::

Ti prodajaj tole komu drugemo.
Ja zame je idealen. Ker rabim za mail, filme, excel, ipd.

Gaming - ne
Dej glede gaming perfa ne bi prevec pamtn, ker nimas kaj dost pojma. Ne ti men zdj kle nakladat da dosega ne jeben apu za llc 4mb ( l2) ter 8/16gb 4200mhz - 105-110ns latency neke dobre frejme in low latency.

Za resno delo - zdj odvisn kaj mislis. Zame ja za drugega ne.

Ne pametuj no res. Brezveze se pregovarjat.

Edina resitev za take stvari bi bla od amdja MCM8c/16T + gpu die + hbm die. Pa nekje do 65w.

Gamer se bo tamle kregal za +10Fpsjev pri 500fpsjih. Nekdo drug pa za 10 sekund.

Zgodovina sprememb…

Mike_Rotch ::

Huh? Izgubil sem te :)

Ti prodajaj tole komu drugemo.


Namesto, da pišeš kaj vse se dobi pri konkurenci, lahko daš kak link, pa predebatiramo.

Dej glede gaming perfa ne bi prevec pamtn, ker nimas kaj dost pojma. Ne ti men zdj kle nakladat da dosega ne jeben apu za llc 4mb ( l2) ter 8/16gb 4200mhz - 105-110ns latency neke dobre frejme in low latency.


Glede na to, da že skoraj 1 mesec uporabljam M1 macbooka, imam verjetno več pojma kot večina teoretikov.

Če te kaj zanima, kar povej, lahko poženem in poročam rezultate.

Predator X ::

Za gaming je latenca.
Za kakosno delo rabis mogoce vec kot 8/16gb rama.

Honor magicbook mas za 700€ za r5 4600hs 8gb rama in 512gb ssdjem. Mislm a je vredno dajat 300-400€ vec za M1?

Sej sm ti rekel pozen leagie of legends dj na na ultra in 480p pa pejt v boj. Pa bos videl kolk fpsjev bos imel.

Ryzen 1 je bi slabsi samo zaradi ram latence v gamingu od intela...

Zgodovina sprememb…

««
13 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Intel predstavil nove procesorje 8. generacije: Amber Lake, Whiskey Lake

Oddelek: Novice / Procesorji
187204 (5194) pegasus
»

Apple novosti: 12-palčni MacBook, Apple Watch in kopica drugih izboljšav (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
390119817 (97510) opeter
»

Novosti z Applove predstavitve (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
5630057 (26006) PrimozR
»

Nazaj k Macom, Macbook Air (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
16530318 (27074) antonija
»

MacBook Air (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Diski
27133478 (15859) poweroff

Več podobnih tem