» »

Nazaj k Macom, Macbook Air

Nazaj k Macom, Macbook Air

Tako je nastal nov MacBook Air

vir: engadget

Flash pomnilnik

vir: engadget

vir: engadget
engadget - Nov MacBook Air ni le eden, sta dva! 13,3-palčnemu modelu se bo namreč pridružil še nekoliko manjši, 11,4-palčni, ki bo poleg nekoliko počasnejše in cenejše strojen opreme imel tudi nekoliko krajšo avtonomijo ter jasno nižjo ceno. Ponovno so se pri Applu zgledovali po iPadu, kjer so bili navdušeni predvsem nad tankostjo, avtonomijo, kratkim časom prižiganja in prednostjo uporabe pomnilnika Flash namesto mehanskih trdih diskov. Po besedah Jobsa sta nova MacBook Aira tako plod ljubezenske zveze med običajnim MacBookom in iPadom.

Pomnilnik za hrambo podatkov ne prihaja v običajni obliki SATA pogona, temveč je lastna Applova zasnova, ki se vključi neposredno na matično ploščo. Po njihovih besedah poleg prihranka prostora (modul je izredno majhen) in boljše zanesljivosti v primerjavi z mehanskimi pogoni pomnilnik Flash prinaša še višje hitrosti, ki omogočajo praktično instantno prižiganje računalnika. Procesorji so še vedno Intelovi, dobri stari Core 2 Duo, ki v primeru 11,4-palčneža teče pri 1,4 GHz oz. 1,6 GHz, v primeru večjega modela pa z 1,86 GHz oz. 2,13 GHz. Skupen jima je še grafični čip, nVidiin GeForce 320m. Nekoliko se razlikujeta ločljivosti, ki znašata 1440 x 900 pik pri večjem in 1366 x 786 pik pri manjšem modelu.

Tankost so dosegli z uporabo aluminijastega ohišja iz enega kosa (pravzaprav iz dveh kosov, enega za ohišje in enega za zaslon), česar smo že vajeni iz trenutnih MacBookov. Na najdebelejšem delu sta oba modela debela le dobra 2 cm, medtem ko se na sprednjem delu še zožita na vsega nekaj milimetrov. Poleg mehanskega trdega diska so pri Applu zavrgli še optičen pogon, posledica pa je nizka teža, 1,3 oz. 1,05 kg za 13,3 oz. 11,6-palčni model.

Da so dosegli dolgo avtonomijo, 7 oz. 5 ur brskanja po spletu s prižganim WiFi-jem, odvisno od modela, poleg 30-dnevnega ždenja v stanju pripravljenosti, so uporabili kar štiri baterije, ki jih v paru poznamo že iz iPada. Vključena je še kamera za podporo FaceTime-a in 2 GB pomnilnika v začetnih opcijah, poleg hitrejšega procesorja za oba modela. Cene bodo znašale $999 oz. $1199 za 11,6-palčneža s 64 oz. 128 GB pomnilnika ter $1299 oz. $1599 za 13,3 palčneža s 128 oz. 256 GB pomnilnika z osnovnim procesorjem in 2 GB delovnega pomnilnika.

165 komentarjev

«
1
2 3 4

Aljaz1980 ::

Treh različnih novic pa res nebi bilo treba8-O

gendale ::

res rabimo 3 novice o macih eno za drugo, saj nismo na www.igra.com ...

bluefish ::

In Mac manija se ponovno pričenja.

Naj Steve še tako na veliko meče presežnike, konkretnih novosti ni.

Nagi Bator ::

Zeh :O

xyxyxyxy ::

>Just $999
>1.4ghz
>64GB
>5 hours of battery life
>2gb of RAM
>...
>2010

:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: xyxyxyxy ()

js osebno ::

In še lepo je izgledalo, potem pa izveš da zadevi nimata FLASHA. EPIC FAIL!

Apple ::

Go Apple...
LP, Apple

CoolBits ::

Nimata FLASHA? To misliš kot pomnilnik flash al kaj?
Flash player je drugače na OSX že od nekdaj... in tukaj ni nič drugače.

js osebno ::

O tej stvari sem govoril..

oracle ::

Ni slabo, ampak preferiram 3 krat cenejši in zmogljivejši asus eee:D

CoolBits ::

js osebno je izjavil:

O tej stvari sem govoril..

Nič posebnega... click to install ni nikol obstajal v OSX... greš na stran od playerja, pobereš, inštaliraš, rešeno.

lurker ::

In še lepo je izgledalo, potem pa izveš da zadevi nimata FLASHA. EPIC FAIL!
Pol se strinjamo zakaj je Vista EPIC FAIL? Pa Win7 tudi.

Ker nimata predinstaliranega flasha :-)

Hvala bogu, da so nehali bundlat ta craptastični zmazek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lurker ()

Mikrohard ::

oracle je izjavil:

Ni slabo, ampak preferiram 3 krat cenejši in zmogljivejši asus eee:D

V čem je EEE zmogljivejši?
Ima boljšo resolucij?
Ima hitrejši disk?
Ima boljši OS?
Ima boljše ohišje?
Ima hitrejši procesor?
...

bluefish ::

Če si Apple privošči še eno "osvežitev" s C2D procesorji, potem bomo lahko upravičeno govorili o tem, da je Atom boljši.

MrStein ::

Atom nima kaj praskati zraven C2D.

Imam EEE PC in je hardversko na nivoju pred 5-10 leti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

xyxyxyxy je izjavil:

>Just $999
>1.4ghz
>64GB
>5 hours of battery life
>2gb of RAM

Sony Vaio VPC-X13D7E/B
Atom Z550
2GB RAM
128 GB SSD
GMA500 (Mac ima 320M)
8 hours of battery life

1500 EUR

postavimostvarivperspektivo.press
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Khamul ::

Ma sej zadeva lepo zgleda, ampak ni nč druzga kot šminka in pa napovednik nečesa, kar bo šele čez čas postalo nekaj bolj konkretnega. Načeloma sem fan Applovih izdelkov, ampak tuki so falil. Segment, v katerga spada Air, je k dvorezen meč: predrg glede na bratce v istem rangu uporabnosti (torej netbooki) in prešvoh za resno delo. Namesto tega si je bolš privoščit EEE z Ubuntujem. Za 1000 evrov verjetno lahko dobiš 2 :D

PrimozR ::

Dobiš tja do 3.

Khamul ::

Hja... Sej to je problem Appla... Izjemni izdelki, ampak absolutno ne upravičujejo cene.

CoolBits ::

Ne upravičujejo cene TEBI... drugim ja, dobra prodaja kaže na to.

Khamul ::

Ja, ampak postavmo recimo te številke v perspektivo. Največ Applovih izdelkov kupujejo američani, ki majo precej višji življenjski standard od... recimo mene. Js recimo sm kupu že marsikater njihov izdelek. In sem izredno zadovoljen, moja denarnica pa bl ne.

Zero0ne ::

>steve jobs na ipad predstavitvi: "netbooks are just cheap laptops, they don't serve any particular purpose"

In kaj je novi air drugega kot netbook? Aja, če stane $1000 potem ni več cheap laptop. AppleTM inovacija!
uname -o

trnvpeti ::

netbooki se se vedno prodajajo
in apple ne more gledat, kako gre denar mimo njih
logicno, da so malo pozrli besedo(bo pa malo vec v blagajni)

kotnikd3 ::

ziher bo v parih urah ob izidu prodanih več airov, kot je kadarkol blo in bo prodanih raznih asus eee in podobnih. to je apple. tut če je u pizdi izdelk, bodo s tem izdelkom zaslužil dost več, kukr konkurenca s konkurenčnim izdelkom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kotnikd3 ()

Zheegec ::

Khamul: Ne bi rekel, v Sloveniji ima Apple nenormalno rast, že drugo leto zapored ogromno višjo (v %) kot v USA.

ZeroOne: Bi se kar strinjal, Air je pač netbook. Če ti je važna teža in baterija, pa ne bi imel netbooka je dobra izbira 13" Vaio Z, HDMI izhod, DVD pogon, RAID-0 SSD, full-HD FTW :)
Je pa res, da je Vaio kar težak - 1.3Kg in ima precej slabo baterijo - samo 8-10ur. Starejši 11" model z 1.1Kg in 14ur avtonomije mi je bil bolj všeč...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

bluefish ::

Ne bi rekel, v Sloveniji ima Apple nenormalno rast, že drugo leto zapored ogromno višjo (v %) kot v USA.
V segmentu računalnikov? Konkretne cifre?

trnvpeti ::

ja super duper air 11.6
moj 1410 ima vec rama, hitrejsi disk
in ram in disk se lahko zamenjam
sicer je malo tezji, ekran podoben, baterija drzi se kaksno uro vec
pa samo eno leto je razlike :)

RejZoR ::

Ta Mac za $999 dejansko ni tko drag če pogledamo napram ostalim. Sicer se mi že 500EUR zdi veliko za netbooka, ampak tale je še dost ugoden. Samo poglejte kakšne crap netbooke ima Dell za 600EUR. Po karakteristikah enak najbolj cheap ass Aspire One od Acerja. Ta pa ima vsaj C2D namesto Atoma, 2GB RAMa in samo SSD disk (že samo slednji stanejo po 200EUR+ v 120GB izvedbah.
Ampak še vseeno ga ne bi kupil ker je pač Mac.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zheegec ::

bluefish je izjavil:

Ne bi rekel, v Sloveniji ima Apple nenormalno rast, že drugo leto zapored ogromno višjo (v %) kot v USA.
V segmentu računalnikov? Konkretne cifre?

Ja, v segmentu namiznih in prenosnih računalnikov. Cifra je pa res huda :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

MrStein ::

Zheegec je izjavil:

Khamul: Ne bi rekel, v Sloveniji ima Apple nenormalno rast, že drugo leto zapored ogromno višjo (v %) kot v USA.

ZeroOne: Bi se kar strinjal, Air je pač netbook. Če ti je važna teža in baterija, pa ne bi imel netbooka je dobra izbira 13" Vaio Z, HDMI izhod, DVD pogon, RAID-0 SSD, full-HD FTW :)

Starting at 1799,99 USD
Ampak Mac pa je precenjen, ne? Stane neverjetnih 1299 USD.

A optična enota pokrije razliko 500 USD?
Mogoče 2 GB več RAM-a?

Ziher, očitno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Mavrik ::

No, no, poglej celotne specifikacije, ne zdaj tu trollat brezveze.

Nov Air je za svojo ceno kar fletna zadevica, čeprav je par odločitev še vedno malo čudnih (2GB rama?).
The truth is rarely pure and never simple.

MrStein ::

Če sem kaj pomembnega izpustil, kar povej.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kotnikd3 ::

kva sanjate o 2GB rama? na uradni strani od appla piše DO 4gb

PrimozR ::

Ja DO. Ampak OD 2 GB ;)

Mavrik ::

MrStein je izjavil:

Če sem kaj pomembnega izpustil, kar povej.


"Samo" vse. Zaslon, CPU, RAM, diske. Vse to je svetlobna leta pred Airom. Cena tudi. Nista primerljiva produkta. Air je ultraportable za uboge in je pocen ter podhranjen. Vaio Z je prenosni workstation za tiste, ki si ga lahko privoščijo.
The truth is rarely pure and never simple.

MrStein ::

CPU sem pozabil, res.
Torej, cena na intel.com za i5-540M : 257 USD
RAM 2GB : 100 USD
optična enota: 100 USD?

Zaslona sta oba 13,1 s podobno ločljivostjo, le en je 16:9 drug pa 16:10.
Diski so SSD 128 GB pri obeh. Če poznaš kaki detajl, ki ju loči, povej.

Sicer se strinjam, da številke niso vse, ampak ravno to zanemarijo oni, ki pljuvajo po Apple.

Sicer pa je ogromno drugih, ki ponujajo tako drage PC-je, kot Apple. Ali še dražje. Le da tam noben ne razglaša konec kapitalizma...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Mavrik ::

Lej, nehi bluzit. Za razliko od Appla se Vaio Z skonfigurira z 2.8 GHz, 8 GB rama, 512 GB 4xRAID0 SSDja, solidno diskretno grafično kartico in fullHD resolucije na 13.3".

Kot sem rekel. Nista primerljiva produkta. Air je cheap in omejen. Vaio Z je za tiste ko si lahko privoščijo boljšo konfiguracijo. To da ti gledaš dražjega Aira in najbolj pocen konfiguracijo Zja je čisto trollanje. Nehaj.
The truth is rarely pure and never simple.

Khamul ::

ALIEn3001: Ja, Apple ima verjetno pr nas veliko rast, ampak zato, ker nas je mal + zadnje čase jim prodaja nasploh povsod raste. Sam pr ns je pol tko, da če en slovenc kupi iPoda, glede na to, kok nas je, je to ekvivalentno stotim američanom, ki kupjo iPod (al pa še več). Sori za kritiko no, sam če navedeš neke številke, jih morš postavt v kontekst. Nas je 2 miljona, američanov pa skor 300.

trnvpeti: Se ne strinjam. Air ni netbook. Ker če vzameš definicijo netbooka kot mali POCENI prenosni računalnik, Air že v osnovi zleti iz te kategorije. Sploh jim je pa vseeno za to kategorijo. Apple proda en Air in je dobiček ekvivalenten trem prodanim EEE-jem. Tko je recimo v PC biznisu - majo nekje okol 10% tržnega deleža, poberejo pa 40 procentov vsega keša, ki se tam obrača.

Drgač pa vsem, ki ste zavzel stališče, da je Air poceni... prosm, ne tega govort lol... že če pogledate primerljiv MacBook Pro (primerljiv v smislu cene) boste ugotovil, da je Air za svojo ceno izredno podhranjen. TUDI če v zakup vzamemo njegovo tankost, lahkoto, baterijo in ostale goodije. Pomoje je Air zgolj in le šminka. Ma pa seveda potencial, da postane neki več. Ampak ne dans, jutri. Metaforično rečeno.

MrStein ::

(@Mavrik)
Če bi primerjal z kakim drugim, bi imel drugo mnenje?
Ali bi še vedno bil argument "ti si trol" ?

Jaz sem sicer odgovarjal na očitek, da je precenjen. Kar očitno ni.
Razen če kdo poda zelo podoben izdelek po opazno nižji ceni.

(EEE PC ni niti približno podoben)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Macketina ::

Niso cene v USD brez davkov? S tem da je v EU se carina?

MrStein ::

So brez davkov.
Carina za PC-je iz amerike je nekaj % (ali mogoče nič).
Piše na www.carina.si
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

Sem malo pregledal, zgleda da za računalnike in komponente carine ni. (lahko pa, da sem kaj spregledal).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Mikrohard ::

Carine sicer ni... DDV (20%) je pa še vedno ;)

Zheegec ::

MrStein je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Khamul: Ne bi rekel, v Sloveniji ima Apple nenormalno rast, že drugo leto zapored ogromno višjo (v %) kot v USA.

ZeroOne: Bi se kar strinjal, Air je pač netbook. Če ti je važna teža in baterija, pa ne bi imel netbooka je dobra izbira 13" Vaio Z, HDMI izhod, DVD pogon, RAID-0 SSD, full-HD FTW :)

Starting at 1799,99 USD
Ampak Mac pa je precenjen, ne? Stane neverjetnih 1299 USD.

A optična enota pokrije razliko 500 USD?
Mogoče 2 GB več RAM-a?

Ziher, očitno.

DA, Air je Netbook, zato je IMO precenjen. Kot rečeno, če primerjamo z Vaiotom dobiš pri ENAKI teži optično enoto, 1 USB več, direkten VGA in HDMI (BREZ pretvornikov), GigaLAN, ekran z višjo ali noro višjo ločljivostjo, pošteno grafiko (*kreh* isto, kot v 17" macbook pro *kreh*), dosti boljši procesor, boljšo baterijo,...
Torej v tem primeru je Vaio 13" ultra-portable notebook, Air pa netbook nove generacije.
ALIEn3001: Ja, Apple ima verjetno pr nas veliko rast, ampak zato, ker nas je mal + zadnje čase jim prodaja nasploh povsod raste. Sam pr ns je pol tko, da če en slovenc kupi iPoda, glede na to, kok nas je, je to ekvivalentno stotim američanom, ki kupjo iPod (al pa še več). Sori za kritiko no, sam če navedeš neke številke, jih morš postavt v kontekst. Nas je 2 miljona, američanov pa skor 300.

Pri primerjanju % rasti število prebivalcev nima neke teže. Apple pač pri nas skokovito pridobiva tržni delež, kar pomeni, da ljudje imajo denar, oziroma so pripravljeni plačati več za neko "premium" zadevo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

PrimozR ::

Matako ::

Novi Air je sicer čisto kul izdelek.. ampak ne za že TRETJI članek v _seriji_! Vse ostale strani so lahko vse skupaj povzele v enem članku, končno so iz enega dogodka.
/\/\.K.

RejZoR ::

Fora netbookov naj bi bila, da so tud ugodni. Tko pa v velini primerov razen Acerjev in nekaterih ASUS-ov stanejo toliko kot tapravi notebooki, kar se mi zdi mal smešno. Sploh če pogledamo, da so vsi grajeni na isti švoh platformi.
ION powered verzije izvzete kjer vsaj veš zakaj plačaš premium. Ne pa pri ostalih kjer je edina stvar, ki jih loči samo ohišje. Slednje pa nikakor ne more naredit po 300EUR razlike, ker potem gre že za nateg. Al pa mora bit cel iz aluminija...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

antonija ::

To ne stekate no... tlele si preberte pa vam bo takoj jasno zakaj je Apple zakon!!
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

bender rodri ::

imho se applu tako skokovito povečuje tržni delež zaradi teh "epl verskih fanatikov", ki jebeno kampirajo pred štacuno po par dni da dobi tisti svoj iShit. Ni nujno, da je odraz neke kvalitete vendar pa koga briga, applu gre trenutno zelo dobro $$$$
guez
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Apple predstavil nove iPad, MacBook Air in Mac Mini (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
51670798 (59147) leiito
»

Novosti z Applove predstavitve (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
5629670 (25619) PrimozR
»

Samsungov zaslon prehiteva Apple in Google (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
5819081 (16482) PrimozR
»

Apple predstavil lep venček novosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
6127017 (22975) SkipEU
»

Jesenski ultrabooki

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
4714574 (11629) roli

Več podobnih tem