Novice » Ostale najave » Nič več belih in črnih seznamov
dild0idis ::
Evo še isti izraz kot prej, pa čisto v drugačnem tonu.
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!
kuglvinkl ::
:). Da poenostaviva. Je bela rasa vec vredna od crne ali ne?
Pa se zdej ne vemo, al se bos cepil ali ne.
Se ti zdi resno tole vprašanje?
Ne, nobena rasa ni več vredna od druge in IMHO je izraz črnček, zamorček, belček, mehičan, latino, ... itd. čisto pravilen in ne vidim nobenega problema v tem.
So pa določeni začeli razlagati, da so določeni izrazi kulturno neprimerni in so jih začeli menjati in sem pač predlagal nov izraz, ki je politično korekten!
Zakaj, se je začelo spreminjati določene izraze?
Ker imamo pač zmešane ljudi na vseh straneh debate in se pač ukvarjajo z zadevami, ki bi morale biti že zdavnaj pozabljene.
IMHO tudi nobena beseda kot sama ne more biti negativne konotacije, lahko ima pa vsaka beseda z določenimi dodatnimi negativno konotacijo!
Pa, da boš še boljše razumel, evo ti še video:
Jasno je, da si rasist Zmesane ljudi imamo na obeh straneh? Crnci si zelijo nezaposlenosti npr.? Ne, edini ki so.zmesani so beli nacionalisti/rasisti.
A nisi bral Kerrnerjevega porocila?
Pa se zdej ne vem a se bos cepil in kaj si bral od zrandalla.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
nekikr ::
Ne, edini ki so.zmesani so beli nacionalisti/rasisti.
A potem ti barvno izzvani ljudje, ki zdaj ropajo po ZDA, niso zmešani?
kuglvinkl ::
Ne, edini ki so.zmesani so beli nacionalisti/rasisti.
A potem ti barvno izzvani ljudje, ki zdaj ropajo po ZDA, niso zmešani?
Ne, so krimnalci, niso pa zmesani.
Your focus determines your reallity
Utk ::
Gagatronix je izjavil:
Zakaj bi bil master - slave (disk ali karkoli) žaljivo? A je beseda "suženj" že sama po sebi žaljiva, zakaj, sej samo opisuje nek status. Koga sploh žalimo tu? Nek disk?
Ker vecina ljudi, kamor ti zgleda ne sodis, ne vidi nobene potrebe po kakrsnem koli povezavi s suzenjkomi odnosi v jebenem odnosu med dvema diskoma. Ce se zali disk... ti zalis nas s taksnim vprasanjem.
Tko da nic se sekirat, nokol ne bomo tebe vprasal za te stvari.
Ja zdaj se lahk tu name spravljaš, ampak zakaj nisi Kodeku s tem težil. 15 let kasneje pa sami svetniki povsod.
Jaz predlagam še, da se pametne naprave poimenuje nekako drugače, ker se nas bedake s tem žali. A zdaj smo pa bolj neumni od enga šalterja za luč al kaj.
Ja, ce rabis tablico povezano na 5G zato da luc prizges si pac idiot.
Sej črnec je tudi res črnec in suženj suženj, pa se jim vseeno ne sme tako rečt.
vostok_1 ::
Torej če prav razumem, omenjene izraze počasi bo prepovedano uporabljati za kakršnekoli funkcionalne namene in bodo kvečjemu imeli licenco le za arhaično uporabo v muzejih?
A prav razumem?
A prav razumem?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
dild0idis ::
Jasno je, da si rasist Zmesane ljudi imamo na obeh straneh? Crnci si zelijo nezaposlenosti npr.? Ne, edini ki so.zmesani so beli nacionalisti/rasisti.
Slabo beremo in iščemo rasiste tam kjer jih ni?
Govora je bilo o ljudeh, ki si želijo ukiniti določene izraze in tukaj imaš ljudi vseh barv.
Zmešani na obeh straneh, pa ker imaš bedake na obeh straneh debate glede menjanja izrazov, in na strani, ki zahteva PC izraze in na strani, ki je proti PC izrazom.
Daj raje dol svoja očala in ne išči rasiste, tam kjer jih ni!
BTW, če so za nekoga vsi drugačnega mnenja kot je on rasisti, je mogoče rasist on sam!
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!
Utk ::
Si bom drznil bit janoviden:
- Zamenjano vse uporabe master/slave s primary/secondary
- Ljudje ne poznajo vec izraza master/slave in ne razumejo vec ucbenikov
- Treba je prilagoditi vso literaturo o suzenjstvu z izrazi primary/secondary
- primary/secondary ni vec politicno korekten
- 1?
Master - slave točno opiše kaj je na stvari. Primary - secondary ne pomeni nič oz. komot pomeni, da sta enakovredna. Pa pač nista. Kot tudi nista bila suženj in njegov lastnik. Danes vsi vemo, da za ljudi to pač ni bilo prav, ampak da ni prav niti za diske, to je pa nekaj novega.
Da bi bil.Kodek rasist? Mas kaksen link? Model je samo uporbljal izraze, kot vsi ostali. Ce smo 15 let kasneje prisli do tega, da to ni vec potrebno, bomo tko ravnali.
Link da je Kodek rasist pa le dobavi.
Kje sem napisal, da je rasist? Samo vprašam zakaj te takrat to ni motilo in zakaj te danes to moti tolk, da smo vsi, ki nas to še zmeraj ne moti, neumni naciji.
Let me get this straight. Samo master in slave lahko opise to razmerje? Vse ostalo bo nepravilno in ne bo poveddlo vsega in je zato skosljivo?
Zakaj me moti? Ker se upirate napredku, ker ste regresivni in nazadnjaski. Kar je osnovna znacilnost nacijev te pa RES sovrazim. Kako le ne, ti cefurji razlagajo, da je barva koze pomembna.
A cepil se bos, ko bo cepivo za covid?
Ne samo master slave, ampak zdaj je tako opisano in ne vidim razloga, da se bi to spreminjalo.
Da je barva kože pomembna razlagate vi, ki pravite, da se ne sme opisovat barve kože. A res hočemo it tako daleč, da se policaju ne boš upal povedat, da te je oropal črnec, pa niti nosu, frizure in spola ne boš smel omenjat.
Kaj ima cepljenje s tem pa tudi ne vem. Kot moderator si oftopic in prosim da se izbrišeš.
kuglvinkl ::
Jasno je, da si rasist Zmesane ljudi imamo na obeh straneh? Crnci si zelijo nezaposlenosti npr.? Ne, edini ki so.zmesani so beli nacionalisti/rasisti.
Slabo beremo in iščemo rasiste tam kjer jih ni?
Govora je bilo o ljudeh, ki si želijo ukiniti določene izraze in tukaj imaš ljudi vseh barv.
Zmešani na obeh straneh, pa ker imaš bedake na obeh straneh debate glede menjanja izrazov, in na strani, ki zahteva PC izraze in na strani, ki je proti PC izrazom.
Daj raje dol svoja očala in ne išči rasiste, tam kjer jih ni!
BTW, če so za nekoga vsi drugačnega mnenja kot je on rasisti, je mogoče rasist on sam!
:). Ce ne gre pac ne gre. Se vedno ne vem, kaj si bral od Randala in ali se bos cepil, ko bo zdravilo na voljo.
Your focus determines your reallity
Utk ::
Jasno je, da si rasist Zmesane ljudi imamo na obeh straneh? Crnci si zelijo nezaposlenosti npr.? Ne, edini ki so.zmesani so beli nacionalisti/rasisti.
Slabo beremo in iščemo rasiste tam kjer jih ni?
Govora je bilo o ljudeh, ki si želijo ukiniti določene izraze in tukaj imaš ljudi vseh barv.
Zmešani na obeh straneh, pa ker imaš bedake na obeh straneh debate glede menjanja izrazov, in na strani, ki zahteva PC izraze in na strani, ki je proti PC izrazom.
Daj raje dol svoja očala in ne išči rasiste, tam kjer jih ni!
BTW, če so za nekoga vsi drugačnega mnenja kot je on rasisti, je mogoče rasist on sam!
Točno to, to so vse prikriti rasisti, ki jih je sram, da so rasisti (mene bi bilo tudi, če bi bil) in zato overkompenzirajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
dild0idis ::
kuglvinkl več ljudi se je že pritožilo na tvoj način komunikacije in moderiranja, si se morda kdaj vprašal, da mogoče si pa ti problem in ne vsi ostali?
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!
kuglvinkl ::
kuglvinkl več ljudi se je že pritožilo na tvoj način komunikacije in moderiranja, si se morda kdaj vprašal, da mogoče si pa ti problem in ne vsi ostali?
Prav nikoli.
Se vedno ne vem, kaj si bral od Randala in ali se bos cepil, ko bo zdravilo na voljo.
To povej, pa dam mir.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
dild0idis ::
kuglvinkl več ljudi se je že pritožilo na tvoj način komunikacije in moderiranja, si se morda kdaj vprašal, da mogoče si pa ti problem in ne vsi ostali?
Prav nikoli.
BTW, tole je lahko kak znak mentalne bolezni, zdrav človek se večkrat vpraša, če ima vedno prav!
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!
kuglvinkl ::
kuglvinkl več ljudi se je že pritožilo na tvoj način komunikacije in moderiranja, si se morda kdaj vprašal, da mogoče si pa ti problem in ne vsi ostali?
Prav nikoli.
BTW, tole je lahko kak znak mentalne bolezni, zdrav človek se večkrat vpraša, če ima vedno prav!
Se vedno ne vem, kaj si bral od Randala in ali se bos cepil, ko bo zdravilo na voljo.
Your focus determines your reallity
dild0idis ::
kuglvinkl več ljudi se je že pritožilo na tvoj način komunikacije in moderiranja, si se morda kdaj vprašal, da mogoče si pa ti problem in ne vsi ostali?
Prav nikoli.
Se vedno ne vem, kaj si bral od Randala in ali se bos cepil, ko bo zdravilo na voljo.
To povej, pa dam mir.
Takoj, ko ti poveš PC izraz za temnopolte osebe, ki je sprejemljiv za vse!
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!
kuglvinkl ::
Nic nisi bral od Randala in ne bos se cepil.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
kuglvinkl ::
Kugla je del problema.
A ker nacijem ne pustim do besede? Ce si to mislis, sem del resitve, koncne namrec.
Your focus determines your reallity
Utk ::
Kugla je del problema.
A ker nacijem ne pustim do besede? Ce si to mislis, sem del resitve, koncne namrec.
Edini naci tu si ti. Če ne bi jype spizdil, bi bil tudi on tu. Nekateri tvoji kolegi moderatorji so tudi naciji, nekateri celo živijo v naci državah. Tako da proti nam nimaš kaj bevskat. Nihče od nas tu ne zagovarja rasizma, večvrednosti ras, določenih ljudi itd. Razen vas, prej naštetih. Če hočeš videt nacija, poglej v špegu.
Nasprotniki navijajo za levo sliko. Seveda so na tisti sliki cisto levi.
Levaki se bojo morali odločit ali priznavajo razlike, da bojo nekaterim lahko pomagali, ali pa razlik ni in pomoč ni potrebna. Ne moreš pomagat otroku, če ne smeš priznat, da je otrok.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Cruz ::
Levicarji razlike seveda priznavajo, desnicarji govorijo, da smo vsi enakopravni in da so revni/ljudje s slabsim statusom in moznostmi v druzbi lenuhi.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
Utk ::
Desničarji ne priznavajo slabšega statusa. Kaj naj bi to sploh pomenilo? Je to kak levi naci izum?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
vostok_1 ::
Levičarji priznavajo razlike in jih želijo birokratsko zglihati.
Desničarjem so razlike modus operandi in jih izkoriščajo v svoj prid.
Razlika med levičarjem in desničarjem je ta, da levičarji ne dovolijo nobenemu biti lenuh. Desničarji nekoga zafrkavajo, ampak še vedno lahko tisti obtožen lenuštva jim dokaže, da ni tako.
Desničarji so naravno individualistični, četudi potencialno brutalni.
Levičarji zahtevajo rezanje vsega kar je diverse.
Levičarstvo je naravno degenerativna ideologija. Desničarstvo naravno progresivna.
Desničarjem so razlike modus operandi in jih izkoriščajo v svoj prid.
Razlika med levičarjem in desničarjem je ta, da levičarji ne dovolijo nobenemu biti lenuh. Desničarji nekoga zafrkavajo, ampak še vedno lahko tisti obtožen lenuštva jim dokaže, da ni tako.
Desničarji so naravno individualistični, četudi potencialno brutalni.
Levičarji zahtevajo rezanje vsega kar je diverse.
Levičarstvo je naravno degenerativna ideologija. Desničarstvo naravno progresivna.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
BlaY0 ::
vostok_1 ::
Levičarji zahtevajo rezanje vsega kar je diverse.
Kaj imaš v mislih z rezanjem? Da niso ali so za diverziteto?
Absolutno, da niso.
Diverziteta v levičarskih sistemih je intrinzično nevarna in zatorej nedopustna.
Osnovni postulati levičarstva zahtevajo, da družba stagnira in deevolvira. Progresija pomeni spremembe in potencialna neravnovesja.
Levičarstvo ne pozna progresije. Kdorkoli pravi da ja, je neizobražen bebec.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
BlaY0 ::
Levičarji zahtevajo rezanje vsega kar je diverse.
Kaj imaš v mislih z rezanjem? Da niso ali so za diverziteto?
Absolutno, da niso.
Diverziteta v levičarskih sistemih je intrinzično nevarna in zatorej nedopustna.
Zakaj pa potem desnica vedno znova levici naprej meče, da ima poln k njihovega zavzemanja in opravičevanja diverzitete?
vostok_1 ::
Ker ljudje nimajo pojma o ničemer, for the most part.
Imajo tistih par manter, ki so se jih nekje naučili in ponavljajo kot papige.
V levičarstu koncept miloščine, dobrodelstva itd. ne obstaja.
To pa zato, ker ti kot posameznik nimaš pravice komurkoli neplanirano dajati resurse.
To je v domeni centralne oblasti in ona ve kaj kdo rabi in kaj ne ter to "optimalno" razdeli.
Zgolj desničarska ideologija je omogočila koncept humanizma, dobrodelstva, "zatiranih ljudi" itd.
To pa zato, ker so se posamezniki prebili skozi vatikansko socialistično gliharstvo in želei nekaj novega. Raziskovali itd.
Mnogi obtožujemo kako je na kitajskem vse monotono zaradi skorumpirane partije.
Monotonost je osnovna delovna veličina vsakega komunizma. Tudi "humanistični" levičarski režimi, bi prej ali slej padli v monotonost.
Komunizem zahteva preudarnost, redistribucijo, previdnost, korigiranje itd.
Vsakršno izstopanje je potrebno bodisi postriči, bodisi dolgoročno preučiti.
Komunizem je stagnacija.
Desničarstvo je progresija. Zgolj morate biti borbene narave in brez strahu pred smrtjo.
Imajo tistih par manter, ki so se jih nekje naučili in ponavljajo kot papige.
V levičarstu koncept miloščine, dobrodelstva itd. ne obstaja.
To pa zato, ker ti kot posameznik nimaš pravice komurkoli neplanirano dajati resurse.
To je v domeni centralne oblasti in ona ve kaj kdo rabi in kaj ne ter to "optimalno" razdeli.
Zgolj desničarska ideologija je omogočila koncept humanizma, dobrodelstva, "zatiranih ljudi" itd.
To pa zato, ker so se posamezniki prebili skozi vatikansko socialistično gliharstvo in želei nekaj novega. Raziskovali itd.
Mnogi obtožujemo kako je na kitajskem vse monotono zaradi skorumpirane partije.
Monotonost je osnovna delovna veličina vsakega komunizma. Tudi "humanistični" levičarski režimi, bi prej ali slej padli v monotonost.
Komunizem zahteva preudarnost, redistribucijo, previdnost, korigiranje itd.
Vsakršno izstopanje je potrebno bodisi postriči, bodisi dolgoročno preučiti.
Komunizem je stagnacija.
Desničarstvo je progresija. Zgolj morate biti borbene narave in brez strahu pred smrtjo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
gus5 ::
Gagatronix je izjavil:
In politicna korektnost spet smeti tam kjer nima nobenega mesta.Korektnost ni le stvar politike. Alternativa civilnosti je barbarstvo.
Levičarji priznavajo razlike in jih želijo birokratsko zglihati.Nazadnjaki so tisti, ki bi vse vkalupili v eno (t. i. tradicionalno) identitetno/kulturno matrico, levica je za multi-kulti.
Desničarji so razlike modus operandi in jih izkoriščajo v svoj prid.
Razlika med levičarjem in desničarjem je ta, da levičarji ne dovolijo nobenemu biti lenuh.Z lenuhi ljudi zmerjajo predvsem nazadnjaki. Slednjim služi delo kot sredstvo discipliniranja. Že Marx pa je vedel, da se kraljestvo svobode začne tam, kjer se konča delo, povezano z eksistenčno nujo.
Desničarji so naravno individualistični, četudi potencialno brutalni.Individualizem ni naravni pojav, je ideološko-kulturni. In prav med nazadnjaki se pojavljajo nekatere najbolj kolektivistične ideološke prakse, npr. verske, nacionalistične, rasistične. Nazadnjaki so tisti, ki verjamejo v obstoj narodov, ras, boga... Del levice navija kvečjemu za socialno-ekonomski kolektivizem, npr. skupnostno last produkcijskih sredstev.
Levičarji zahtevajo rezanje vsega kar je diverse.Nazadnjaki so zagovorniki patriarhalne družine, hetero-spolnega normativizma, ideologije cis-spolnosti, spolne binarnosti, so homofobi, transfobi, neredko etno šovinisti, anti-multi-kulti ipd.
Levičarstvo je naravno degenerativna ideologija. Desničarstvo naravno progresivna.Nobena ideologija ni naravna, ideologije so socio-zgodovinski fenomeni. Osebek, ki ideologije prišteva med bio-opremo ljudi & človeških skupin, je nevaren ignorant.
vostok_1 ::
@blayo
Pred Marksem izraz komunizem sicer ni glih obstajal. Se pa je izražal na druge načine. Pretežno v institucionaliziranih religijah/kultih, kjer so skrbeli za svoj flock.
Ljudje pa so bili navajeni na borbo za preživetje, ki je rodila inovacijo za inovacijo. Šele z Marksem se je formalno vcepilo to seme "dušebrižništva".
Pred Marksem izraz komunizem sicer ni glih obstajal. Se pa je izražal na druge načine. Pretežno v institucionaliziranih religijah/kultih, kjer so skrbeli za svoj flock.
Ljudje pa so bili navajeni na borbo za preživetje, ki je rodila inovacijo za inovacijo. Šele z Marksem se je formalno vcepilo to seme "dušebrižništva".
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
BlaY0 ::
Komunizem je stagnacija.
Desničarstvo je progresija. Zgolj morate biti borbene narave in brez strahu pred smrtjo.
Kaj pa je zate progresija? Uničit planet recimo? Kaj so potem muslimani ali pa če želiš muslimanski migranti? Komunisti ali desničarji?
Ljudje pa so bili navajeni na borbo za preživetje, ki je rodila inovacijo za inovacijo. Šele z Marksem se je formalno vcepilo to seme "dušebrižništva".
A pa je to point moderne družbe? A ni ravno point moderne družbe v tem, da se ti ni treba boriti za preživetje v njej?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
vostok_1 ::
@gus
Če ne bi bil tako zaslepljen, bi vedel, da so sovieti imeli koncept "soviet man", ki je bil nerazločljiva talina vseh narodov, v službi države/skupnosti.
Zgolj levičarji lakho rečejo, da vkalupljajo.
Desničarji vkalupljajo dokler imajo večjo puško v roki, potem nekdo drugi vkaluplja. Znova in znova.
Kar efektivno skrbi za diverziteto.
Desničarji ne lovijo kraljestva svobode. Lovijo kar se jim ta trenutek zahoče.
Zgolj levičarji imate nek ultimativni koncep zaradi katerega opravičujete uporabljena sredstva.
Desničarji niso nazadnjaki. Correction. Eni so, drugi niso.
Levičajri pa ste by default primorani v degeneracijo. Drugega vam ne ostane, less everythign falls apart.
Fašizem je otrok marksizma. To bi moral vedeti.
Individualizem je naravni pojav. Še večceličnost ti pove, da je več posameznih celic, ki so se "odločile" sodelovati. Ni to ameba, kot jo vi želite.
Vidiš blayo...to so te mantre o kateri ti govorim. Gus deluje da je izobražen, v resnici je hudo zaslepljen.
Da. Nekateri desničarji so patriarhalci. Nekateri ne.
Če bi danes bila neka vojaško močna skupina transeksualcev, morda bi pojdarmila svet in ustanovila desničarsko tvorbo.
Ki jo ima pravico kdorkoli izpodbijat...če le ima dovolj orožja.
Desničarska ideologija je najbližje naravni "ideologiji". Preživetje najsposobnejšega.
Good points. Let me answer them.
Kaj so migranti?
Najbrž mešanica vsega.
Kaj je islam? Fašistična, komunistično paralelna ideologija, ki zahteva podrejenost centralni "oblasti".
Res ni eksaktno po Marksu, ampak izvira iz 7. stoletja. Give it a break.
Zato pa moderna družba stagnira.
Saj vem. Ni lepo slišat, ampak tako je.
Moderni družbi so šteti dnevi.
Glede planeta. Če bi bil desničar, bi imel legitimno pravico narediti eno ali drugo. Z vojsko zavzeti park in ga narediti rezervat ali pa na njem skopati open mine.
Pri levičarjih ne bi imel besede, vsaj ne direktne. Podrediti bi se moral diktatu od nekje zgoraj.
Nazadnjaki so tisti, ki bi vse vkalupili v eno (t. i. tradicionalno) identitetno/kulturno matrico, levica je za multi-kulti.
Če ne bi bil tako zaslepljen, bi vedel, da so sovieti imeli koncept "soviet man", ki je bil nerazločljiva talina vseh narodov, v službi države/skupnosti.
Zgolj levičarji lakho rečejo, da vkalupljajo.
Desničarji vkalupljajo dokler imajo večjo puško v roki, potem nekdo drugi vkaluplja. Znova in znova.
Kar efektivno skrbi za diverziteto.
Z lenuhi ljudi zmerjajo predvsem nazadnjaki. Slednjim služi delo kot sredstvo discipliniranja. Že Marx pa je vedel, da se kraljestvo svobode začne tam, kjer se konča delo, povezano z eksistenčno nujo.
Desničarji ne lovijo kraljestva svobode. Lovijo kar se jim ta trenutek zahoče.
Zgolj levičarji imate nek ultimativni koncep zaradi katerega opravičujete uporabljena sredstva.
Desničarji niso nazadnjaki. Correction. Eni so, drugi niso.
Levičajri pa ste by default primorani v degeneracijo. Drugega vam ne ostane, less everythign falls apart.
Individualizem ni naravni pojav, je ideološko-kulturni. In prav med nazadnjaki se pojavljajo nekatere najbolj kolektivistične ideološke prakse, npr. verske, nacionalistične, rasistične. Nazadnjaki so tisti, ki verjamejo v obstoj narodov, ras, boga... Del levice navija kvečjemu za socialno-ekonomski kolektivizem, npr. skupnostno last produkcijskih sredstev.
Fašizem je otrok marksizma. To bi moral vedeti.
Individualizem je naravni pojav. Še večceličnost ti pove, da je več posameznih celic, ki so se "odločile" sodelovati. Ni to ameba, kot jo vi želite.
Nazadnjaki so zagovorniki patriarhalne družine, hetero-spolnega normativizma, ideologije cis-spolnosti, spolne binarnosti, so homofobi, transfobi, neredko etno šovinisti, anti-multi-kulti ipd.
Vidiš blayo...to so te mantre o kateri ti govorim. Gus deluje da je izobražen, v resnici je hudo zaslepljen.
Da. Nekateri desničarji so patriarhalci. Nekateri ne.
Če bi danes bila neka vojaško močna skupina transeksualcev, morda bi pojdarmila svet in ustanovila desničarsko tvorbo.
Ki jo ima pravico kdorkoli izpodbijat...če le ima dovolj orožja.
Nobena ideologija ni naravna, ideologije so socio-zgodovinski fenomeni. Osebek, ki ideologije prišteva med bio-opremo ljudi & človeških skupin, je nevaren ignorant.
Desničarska ideologija je najbližje naravni "ideologiji". Preživetje najsposobnejšega.
Komunizem je stagnacija.
Desničarstvo je progresija. Zgolj morate biti borbene narave in brez strahu pred smrtjo.
Kaj pa je zate progresija? Uničit planet recimo? Kaj so potem muslimani ali pa če želiš muslimanski migranti? Komunisti ali desničarji?
Ljudje pa so bili navajeni na borbo za preživetje, ki je rodila inovacijo za inovacijo. Šele z Marksem se je formalno vcepilo to seme "dušebrižništva".
A pa je to point moderne družbe? A ni ravno point moderne družbe v tem, da se ti ni treba boriti za preživetje v njej?
Good points. Let me answer them.
Kaj so migranti?
Najbrž mešanica vsega.
Kaj je islam? Fašistična, komunistično paralelna ideologija, ki zahteva podrejenost centralni "oblasti".
Res ni eksaktno po Marksu, ampak izvira iz 7. stoletja. Give it a break.
Zato pa moderna družba stagnira.
Saj vem. Ni lepo slišat, ampak tako je.
Moderni družbi so šteti dnevi.
Glede planeta. Če bi bil desničar, bi imel legitimno pravico narediti eno ali drugo. Z vojsko zavzeti park in ga narediti rezervat ali pa na njem skopati open mine.
Pri levičarjih ne bi imel besede, vsaj ne direktne. Podrediti bi se moral diktatu od nekje zgoraj.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
vostok_1 ::
Levičarstvo je načeloma konzervativna ideologija.
Pomislite, morda vam kapne kaj sem dejansko želel povedati.
Vem. Težko je iti skozi leta in leta pranja možganov.
Dal sem vam VIP vozovnico. Go somewhere interesting with it.
Pomislite, morda vam kapne kaj sem dejansko želel povedati.
Vem. Težko je iti skozi leta in leta pranja možganov.
Dal sem vam VIP vozovnico. Go somewhere interesting with it.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
vostok_1 ::
Če bo vam kadarkoli kak desničar na poziciji moči rekel, da nimate pravice ga izpodbijat. Mu povejte, da go suck a bag of di****. "Če lahko ti lahko tudi jaz".
Če je brihten in razumen, se bosta že nekaj dogovorila, drugače bodo pele puške.
V levičarskih sistemih pa bi bilo potrebno se prebiti skozi tisoče in tisoče strani pravilnika z drobnim tiskom, ter nato še z komisijo...kaj storiti in kako. Pa še takrat ne bi zajeli vsega.
Libertarjanstvo/anarho komunizem/kapizalizem ni problematičen v kolikor gre za low complexity sisteme.
Zato pa bodo vas eradicirali, da zmanjšajo kompleksnost in se lahko gredo resnične svobode.
Če je brihten in razumen, se bosta že nekaj dogovorila, drugače bodo pele puške.
V levičarskih sistemih pa bi bilo potrebno se prebiti skozi tisoče in tisoče strani pravilnika z drobnim tiskom, ter nato še z komisijo...kaj storiti in kako. Pa še takrat ne bi zajeli vsega.
Libertarjanstvo/anarho komunizem/kapizalizem ni problematičen v kolikor gre za low complexity sisteme.
Zato pa bodo vas eradicirali, da zmanjšajo kompleksnost in se lahko gredo resnične svobode.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
::
Ne, edini ki so.zmesani so beli nacionalisti/rasisti.
A potem ti barvno izzvani ljudje, ki zdaj ropajo po ZDA, niso zmešani?
Ne, so krimnalci, niso pa zmesani.
Zmešan si edino ti, ker take bedarije kvasiš.
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: kuglvinkl ()
BlaY0 ::
Kaj so migranti?
Najbrž mešanica vsega.
Kaj je islam? Fašistična, komunistično paralelna ideologija, ki zahteva podrejenost centralni "oblasti".
Res ni eksaktno po Marksu, ampak izvira iz 7. stoletja. Give it a break.
Hmm, ampak njih žene sem želja po boljšem življenju. Pripravljeni so tudi umret za to. Potemtakem so po tvoje tako levo kot desno usmerjeni? Oziroma kje/kdaj meniš se človek začne usmerjati z leve proti desni in spet nazaj?
Zato pa moderna družba stagnira.
Saj vem. Ni lepo slišat, ampak tako je.
Moderni družbi so šteti dnevi.
zgoraj.
Hmm, ne razumem? Kaj pride za moderno družbo, ki so ji šteti dnevi, oziroma kaj po tvoje sploh je moderna družba, ker očitno imava različni interpretaciji le te?
Za moje pojme moderno družbo v nekem časovnem obdobju definirajo njene tedanje norme, ki so različne od norm moderne družbe iz nekega drugega časovnega obdobja. Je bil stari Egipt moderna družba? Sem mnenja, da ja. Če pa ga postaviš v kontekst današnjega časa pa pač ni ravno moderna.
Tako ne moreš reči da so moderni družbi šteti dnevi, saj moderna družba je živa entiteta in se razvija in je vedno znova, če hočeš "bolj" moderna ne glede na to a je to posamezniku všeč ali ne.
Glede planeta. Če bi bil desničar, bi imel legitimno pravico narediti eno ali drugo. Z vojsko zavzeti park in ga narediti rezervat ali pa na njem skopati open mine.
Pri levičarjih ne bi imel besede, vsaj ne direktne. Podrediti bi se moral diktatu od nekje zgoraj.
Aha... torej legitimne pravice, brez legitimnih dolžnosti, to je tvoja razlaga moderne družbe v katerem koli času? Dovoli mi, da se ne strinjam s to tvojo razlago.
Jarno ::
Da popravijo določene izraze, ki zaradi asociativnosti naših umov zbujajo nezaželene/nekorektne misli, niti ni tako slabo.
Dokler zadeve ne gredo full retard.
Dokler zadeve ne gredo full retard.
#65W!
BlaY0 ::
Da popravijo določene izraze, ki zaradi asociativnosti naših umov zbujajo nezaželene/nekorektne misli, niti ni tako slabo.
Dokler zadeve ne gredo full retard.
Meni se zdi da je to že kar precej čez mejo. Mnenja sem, da se zaradi neuporabe termina "LDAP multi master replication" ljudje ne bodo nič lepše obnašali eden do drugega...
poweroff ::
https://mobile.twitter.com/DaveKSecure/... - tip, ki dela na Googlu pametuje o etičnosti izrazov black hat / white hat...
Ne bolano. Perverzno.
Ne bolano. Perverzno.
sudo poweroff
vostok_1 ::
Kaj so migranti?
Najbrž mešanica vsega.
Kaj je islam? Fašistična, komunistično paralelna ideologija, ki zahteva podrejenost centralni "oblasti".
Res ni eksaktno po Marksu, ampak izvira iz 7. stoletja. Give it a break.
Hmm, ampak njih žene sem želja po boljšem življenju. Pripravljeni so tudi umret za to. Potemtakem so po tvoje tako levo kot desno usmerjeni? Oziroma kje/kdaj meniš se človek začne usmerjati z leve proti desni in spet nazaj?
Zato pa moderna družba stagnira.
Saj vem. Ni lepo slišat, ampak tako je.
Moderni družbi so šteti dnevi.
zgoraj.
Hmm, ne razumem? Kaj pride za moderno družbo, ki so ji šteti dnevi, oziroma kaj po tvoje sploh je moderna družba, ker očitno imava različni interpretaciji le te?
Za moje pojme moderno družbo v nekem časovnem obdobju definirajo njene tedanje norme, ki so različne od norm moderne družbe iz nekega drugega časovnega obdobja. Je bil stari Egipt moderna družba? Sem mnenja, da ja. Če pa ga postaviš v kontekst današnjega časa pa pač ni ravno moderna.
Tako ne moreš reči da so moderni družbi šteti dnevi, saj moderna družba je živa entiteta in se razvija in je vedno znova, če hočeš "bolj" moderna ne glede na to a je to posamezniku všeč ali ne.
Glede planeta. Če bi bil desničar, bi imel legitimno pravico narediti eno ali drugo. Z vojsko zavzeti park in ga narediti rezervat ali pa na njem skopati open mine.
Pri levičarjih ne bi imel besede, vsaj ne direktne. Podrediti bi se moral diktatu od nekje zgoraj.
Aha... torej legitimne pravice, brez legitimnih dolžnosti, to je tvoja razlaga moderne družbe v katerem koli času? Dovoli mi, da se ne strinjam s to tvojo razlago.
Absolutno imaš prav, da lep del migrantov vleče želja po boljšem življenju.
To ne pomeni, da moram jaz sedaj žrtvovati nekaj mojega zanje. Če želim, bom. Če ne ne bom.
Ker pa sem nice guy, jim nekaj pogojno bom.
Kakšne ideologije so migranti pa kot rečeno, ne vem. Lahko ene, druge ali tretje.
Se pa upam ugibati, da so najvrjetneje pretežno desničarske, saj prihajajo iz okolja, ki je pretežno desničarsko. Torej kompeticija, free for all (who can get it).
Za moderno družbo sledi kolaps in nato ponovni cikel.
Kaj je moderna družba?
Družba kjer posamezniki pretežno sovražijo sebe ali svojo civilizacijo ali svojo zgodovino. Ni to edini pogoj, je pa dober lakmusov papir za ocenit pH družbe.
Ok, semantično se strinjam, da "šteti dnevi" morda ni ravno prava beseda.
Zaton mogoče? Stagnacija?
Saj veš kaj mislim.
Legitimne pravice/dolžnosti? Nisem razumel tvojega vprašanja. Sicer pa:
Odvisno. Če sem despotski vladar sveta, kaj dosti dolžnosti si nase ne bom nalagal.
Če sem razumen in izobražen si bom postavil omejitve.
Desničarstvo je po naravi svobodnjaško...če imaš dovolj močen želodec zanj.
Če ne, pač res moraš v neko zaščiteno komuno pod tehnokratskim vodstvom.
Meni paše desničarstvo začinjeno z nekaj levičarstva. Ravno toliko, da ne rabim tekmovat z medvedi za tistega lososa. Ampak če preveč začiniš, te rit peče še cel teden.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
techfreak :) ::
... nezaželene/nekorektne misli ...Kaksne misli? Da je suzenjstvo obstajalo? Da so doloceni strezniki, racunalniki, programi, mikrokrmilniki, itd. podrejeni en drugemu?
Podobno sem tudi izraza bela/crna lista videval in uporabljal mnogo let, brez da bi pomislil na raso. Nekaj casa nazaj, ko sem bral komentarje na Hacker Newsu, sem dejansko dojel da nekateri povezujejo to zadevo.
s1m0n ::
Kam se lahko obrnem? Imam kar nekaj besed, ki meni ne ustrezajo!
Do sedaj sploh nisem videl/slišal, da te besede koga koli motijo ali, da sploh kdo pomisli ali potegne povezavo na ljudi.
Do sedaj sploh nisem videl/slišal, da te besede koga koli motijo ali, da sploh kdo pomisli ali potegne povezavo na ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
Jarno ::
Minuli mesec je Github začel iskati alternative za ta in podobne izraze. V drevesni strukturi so glavno vejo preimenovali iz master v main.
Uh, ta pa je dobra.
Main Krampf pa raje ne bom googlal, že veste zakaj.
Kakorkoli, morda se iz teh praks tudi že po malem norčujejo.
#65W!
vostok_1 ::
Googlat/Amazonat mein kampf bi znalo biti zanimivo da. Najbrž končaš preemptivno na seznam sumljivih.
So funny.
Niste vrjeli, ampak počasi boste morali, če boste želeli biti del sistema.
So funny.
Niste vrjeli, ampak počasi boste morali, če boste želeli biti del sistema.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
pirat ::
BBB ::
kuglvinkl več ljudi se je že pritožilo na tvoj način komunikacije in moderiranja, si se morda kdaj vprašal, da mogoče si pa ti problem in ne vsi ostali?
Prav nikoli.
Se vedno ne vem, kaj si bral od Randala in ali se bos cepil, ko bo zdravilo na voljo.
To povej, pa dam mir.
Takoj, ko ti poveš PC izraz za temnopolte osebe, ki je sprejemljiv za vse!
Takšnega izraza ni, ker takoj ko boš temnopoltega označil s katerimkoli drugim izrazom, bo ta dobil negativno konotacijo. Torej tudi izraz temnopolt ima isto konotacijo - negativno konotacijo namreč dodeli prizadeti (lahko tudi somišljenik), ki se identificira z izrazom. Npr., če uporabiš izraz zamorec, ki dejansko označuje človeka za (Sredozemskim) morjem, te bo dandanes hitro kdo označil za rasista. Gre pač za tabu. Po drugi strani pa je prikriti rasist po odnosu ob uporabi politično korektnega besedišča povsem sprejemljiv.
Prizadenejo me takšne bedarije, kot je vsiljevanje politične korektnosti (niti ne vem, od kod se je pojavil ta bedasti izraz, ki s politiko vsebinsko nima zveze), pa vsem političnim korektnežem dol visi za mojo prizadetost zaradi vsiljevanja vaših nesmislov in posrednega obtoževanja z rasistom ali s čem podobnim, če se z uporabo izrazoslovja ne pokorim vašim kapricam. Kot nekateri drugi, vidim, kam pelje ta pot dolgoročno - civilizacija bo postala še bolj bedasta, kot je že. Precej nenavadno je, da bi se politični korektnež počutil prizadetega, če bi mu rekel, da je neumen, ne bi pa se počutil prizadetega, če bi mu rekel, da ni pameten, ker izraz pameten nima negativne konotacije.
Besede so del jezika, imajo pomen v določenih kontekstih in so namenjene sporočanju. Če je v nekem sistemu neka naprava podrejena drugi napravi, podobno kot je suženj gospodarju, ne vidim težave, če se za oba odnosa uporabi isti izrazoslovje, saj poenostavi razumevanje bistva, v tem primeru podrejenega odnosa delovanja (v komunikacijskih sistemih je tega ogromno). Pomemben je namen sporočanja. Jezik pri sporočanju nastopa zgolj kot orodje, podobno kot je kuhinjski nož zgolj orodje. Ni nož sam po sebi škodljiv, kot tudi "ostre" besede niso. Problem je samo zloraba orodja.
Če se bo vam, političnim korektnežem, uspelo v programskih jezikih znebiti izrazov za barvi white in black, ne vem, ali boste prepovedali tudi njihovo upodabljanje (renderiranje)? Mimogrede, tudi rdeča barva ima pri nekaterih negativno konotacijo, zato je tudi uporaba besedne zveze rdeči seznam problematična. Rdeča luč na semaforju ni le luč, je namreč sporočilno sredstvo, ki pač ni verbalno. Po isti logiki bo potrebno ali ukiniti rdečo luč ali pa jo zamenjati s kakšno drugo barvo, npr. roza, da se kakšen zagrizen protikomunist ne bo počutil prizadetega.
Čakam še na trenutek, ko bodo politični korektneži spoznali, kakšen je izvorni pomen besede servis. Potem pa veselo na refaktoriranje programske kode in dokumentacije.
StarMafijec ::
Kaj pa beseda Slovan v angleščini? Iz besede Slav je pravzaprav nastala beseda slave. Zakaj Slovani ne pobesnijo ob uporabi besede Slavs? Že sama beseda nakazuje na to, da so Slovani nekoč bili sužnji.
VaeVictis ::
kuglvinkl več ljudi se je že pritožilo na tvoj način komunikacije in moderiranja, si se morda kdaj vprašal, da mogoče si pa ti problem in ne vsi ostali?
Prav nikoli.
Se vedno ne vem, kaj si bral od Randala in ali se bos cepil, ko bo zdravilo na voljo.
To povej, pa dam mir.
Takoj, ko ti poveš PC izraz za temnopolte osebe, ki je sprejemljiv za vse!
Takšnega izraza ni, ker takoj ko boš temnopoltega označil s katerimkoli drugim izrazom, bo ta dobil negativno konotacijo. Torej tudi izraz temnopolt ima isto konotacijo - negativno konotacijo namreč dodeli prizadeti (lahko tudi somišljenik), ki se identificira z izrazom. Npr., če uporabiš izraz zamorec, ki dejansko označuje človeka za (Sredozemskim) morjem, te bo dandanes hitro kdo označil za rasista. Gre pač za tabu. Po drugi strani pa je prikriti rasist po odnosu ob uporabi politično korektnega besedišča povsem sprejemljiv.
Prizadenejo me takšne bedarije, kot je vsiljevanje politične korektnosti (niti ne vem, od kod se je pojavil ta bedasti izraz, ki s politiko vsebinsko nima zveze), pa vsem političnim korektnežem dol visi za mojo prizadetost zaradi vsiljevanja vaših nesmislov in posrednega obtoževanja z rasistom ali s čem podobnim, če se z uporabo izrazoslovja ne pokorim vašim kapricam. Kot nekateri drugi, vidim, kam pelje ta pot dolgoročno - civilizacija bo postala še bolj bedasta, kot je že. Precej nenavadno je, da bi se politični korektnež počutil prizadetega, če bi mu rekel, da je neumen, ne bi pa se počutil prizadetega, če bi mu rekel, da ni pameten, ker izraz pameten nima negativne konotacije.
Besede so del jezika, imajo pomen v določenih kontekstih in so namenjene sporočanju. Če je v nekem sistemu neka naprava podrejena drugi napravi, podobno kot je suženj gospodarju, ne vidim težave, če se za oba odnosa uporabi isti izrazoslovje, saj poenostavi razumevanje bistva, v tem primeru podrejenega odnosa delovanja (v komunikacijskih sistemih je tega ogromno). Pomemben je namen sporočanja. Jezik pri sporočanju nastopa zgolj kot orodje, podobno kot je kuhinjski nož zgolj orodje. Ni nož sam po sebi škodljiv, kot tudi "ostre" besede niso. Problem je samo zloraba orodja.
Če se bo vam, političnim korektnežem, uspelo v programskih jezikih znebiti izrazov za barvi white in black, ne vem, ali boste prepovedali tudi njihovo upodabljanje (renderiranje)? Mimogrede, tudi rdeča barva ima pri nekaterih negativno konotacijo, zato je tudi uporaba besedne zveze rdeči seznam problematična. Rdeča luč na semaforju ni le luč, je namreč sporočilno sredstvo, ki pač ni verbalno. Po isti logiki bo potrebno ali ukiniti rdečo luč ali pa jo zamenjati s kakšno drugo barvo, npr. roza, da se kakšen zagrizen protikomunist ne bo počutil prizadetega.
Čakam še na trenutek, ko bodo politični korektneži spoznali, kakšen je izvorni pomen besede servis. Potem pa veselo na refaktoriranje programske kode in dokumentacije.
Pameten zapis, vreden branja!
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kloniranje diska (strani: 1 2 3 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 16626 (5113) | KLux |
» | Terminologija v ekonomski stroki (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17113 (16206) | TheBlueOne |
» | Posiljevanje obiskovalcev slo-tech.com z izrazi ala "bliskovni" (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Slo-Tech | 50131 (44734) | Gandalfar |
» | Slovarček ang računalniških izrazov v slovenščinoOddelek: Pomoč in nasveti | 1571 (1506) | M@73Y |