» »

Covid-19 spodbudil sodelovanje Appla in Googla

1
2
»

vostok_1 ::

Poldi112 je izjavil:

Seveda laik tega ne razume. Zato pa ima da zaupa strokovnjakom, ali se izobrazi.

>Zažiganje 5G stoplov kot rečeno, ne obsojam.

Zakaj pa ne? A misliš, da ne bodo prišli nazaj? Vse, kar se doseže s tem vandalizmom, je za odtenek bolj onesnažen zrak.


Strokovnjaki morajo dokazat, da si zaupanje zaslužijo, ker danes je "strokovnjakov" a dime a dozen. Ker se vrjetno ni prvič izkazalo, da strokovnjaki delajo za nekoga, v tem primeru recimo Google.

Če je to open source, anarhistični 5G potem ne rabi požgat. Če je to Googlova&Co. antena pa...ali je sovražni govor poizvati za požig materialne lastnine, rabim vedet preden kaj napišem? tnx in advance

poweroff je izjavil:



Saj verjamem da je pri Googlu in Applu dosti dobromislečih ljudi. Samo ne pozabit, da imajo Korporacije lastna življenja.


Leta 2000-2005 je morda ta trditev še malce veljala. Leta 2020 pa je pretežno false.
Govorim za višje kadre, ne čistilca lože itd.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

vostok_1 ::

Sicer pa kot rečeno. Jaz bom počakal, da mi policisti potrkajo na vrata preden bom kakršnokoli tako aplikacijo zavedno dal gor.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

zmaugy ::

@Mavrik:

" Pomembna razlika pa bo ta, da bo novo orodje vgrajeno v operacijski sistem in bi lahko delovalo samostojno, bo pa na voljo tudi zunanjim razvijalcem."

Zakaj naj bi aplikacijo obvezno morala napisati država? Kje to piše?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Mavrik ::

zmaugy je izjavil:

@Mavrik:

" Pomembna razlika pa bo ta, da bo novo orodje vgrajeno v operacijski sistem in bi lahko delovalo samostojno, bo pa na voljo tudi zunanjim razvijalcem."

Zakaj naj bi aplikacijo obvezno morala napisati država? Kje to piše?


Prosim da opaziš, da sem državo dal v narekovaje. To sklepam iz dveh dejstev:

1.) Apple in Google omejujeta objavo COVID aplikacij - sprejemata jih samo z legitimnih* virov.
2.) API dokumentacija pravi, da bodo seznami ključev lahko samo poslani na verificirane URLje z legitimnih* virov.

Glede na trenutno situacijo, "legitimno" tu pomeni vladne in medicinske organizacije (t.j. "država"), ne pa privatne razvijalce. Kdo je legitimen bosta jasno odločala Apple in Google po svoji presoji... karkoli to pomeni ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

zmaugy ::

Glede na to, da bo funkcionalnost lahko delovala tudi samostojno, bo - kakor sem razumel - edino sodelovanje z državo v minimalnem primeru omejeno na to, da država potrdi predvidevam pozitivni status nekega posameznika.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Mavrik ::

Mislim da ti ni uspelo razumeti mojega sporočila. Kaj ni bilo dovolj jasno?
The truth is rarely pure and never simple.

poweroff ::

Mavrik je izjavil:

Kdo je legitimen bosta jasno odločala Apple in Google po svoji presoji... karkoli to pomeni ;)

Se pravi sedaj tehnološka podjetja dobivajo status države... ali morda celo naddržave?
sudo poweroff

Maximus ::

poweroff je izjavil:

Mavrik je izjavil:

Kdo je legitimen bosta jasno odločala Apple in Google po svoji presoji... karkoli to pomeni ;)

Se pravi sedaj tehnološka podjetja dobivajo status države... ali morda celo naddržave?


+1

Mavrik ::

poweroff je izjavil:

Mavrik je izjavil:

Kdo je legitimen bosta jasno odločala Apple in Google po svoji presoji... karkoli to pomeni ;)

Se pravi sedaj tehnološka podjetja dobivajo status države... ali morda celo naddržave?


Ne, postajajo dvorna podjetja, kot smo jih vajeni v našem delu sveta (še vedno se namreč morajo držati lokalne zakonodaje) ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

zmaugy ::

Mavrik je izjavil:

Mislim da ti ni uspelo razumeti mojega sporočila. Kaj ni bilo dovolj jasno?


Še enkrat:

“ Pomembna razlika pa bo ta, da bo novo orodje vgrajeno v operacijski sistem in bi lahko delovalo samostojno, bo pa na voljo tudi zunanjim razvijalcem."

Torej praviš, da se to “novo orodje” ne bo moglo uporabljati brez za to posebej razvitih appov? Vprašam... Ker v novici piše, da bo lahko delovalo tudi samostojno.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

drysmoke ::

Mavrik, samo za hec, a mi lahko poves ASNje google clouda?

vostok_1 je izjavil:

Google in Apple sodelujeta?
This is trully the end times people.


Ampak ne resno. Zgleda, da prehod v represivno družbo je šaltalo prestavo.
Sodelovanje obeh podjetji niti ni neko presenečenje za tiste, ki vemo kaj in kdo je v ozadju.
Jaz osebno se bom skušal borit do konca. Za vas ne vem koliko tolerance še imate, meni to vse skupaj že močno preseda.

Vsi tisti, ki ste me toliko let obtoževali:

Pomembna razlika pa bo ta, da bo novo orodje vgrajeno v operacijski sistem in bi lahko delovalo samostojno, bo pa na voljo tudi zunanjim razvijalcem. Za razliko od dosedanjih aplikacij, ki v določenih trenutkih, denimo ob varčevanju z baterijo, prenehajo z delovanjem, bosta Google in Apple poskrbela, da bo orodje dovolj varčno, da bo lahko vedno delovalo v ozadju.


Dajte se res malo zamislit.


Zamislit? Kdo naj se zamisli? Idioti, ki se jim je 10+ let dopovedovalo, vsaj enkrat na teden, tule na slo-techu, da naj nehajo uporabljat googlov spyware? Ki jim ni dovolj niti to, da jim telefon kuri 30% baterije in so se zaradi trendovstva odlocili, da "nimajo nic za skrivat"? Ne bojo se zamislili, ni sans, ce jim vzames google in fb, so izgubili vse kar imajo v svojih pateticnih zivljenjih, raje crknejo, kot da morajo nekaj narediti - ker to boli, za vse ostalo pa se lahko se naslednjih 10 let slepijo, da ni nic takega. Sram me je zabitosti ljudi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Poldi112 ()

Mavrik ::

zmaugy je izjavil:


Torej praviš, da se to “novo orodje” ne bo moglo uporabljati brez za to posebej razvitih appov? Vprašam... Ker v novici piše, da bo lahko delovalo tudi samostojno.


Zaenkrat je bil direktno napovedan samo API, ki ga lahko uporabljajo aplikacije (podobno kot vsi drugi APIji na operacijskem sistemu). OS bo skrbel za sledenje drugim napravam, izmenjavo IDjev, rotacijo IDjev in shranjevanje IDjev. Nekdo pa bo še vedno mogel napisati aplikacijo, ki bo dala temu GUI ter naložila pobrane IDje na nek strežnik (ki ga API tudi ne predpisuje, moral pa bo biti na whitelisteu) ko se uporabnik identificira. Po izjavi bi naj te aplikacije napisali "public health authorities", kdorkoli to že je. Nekaj se je sicer govorilo da bi naj vsaj Apple napisal tudi svojo aplikacijo (oz. dodal integracijo v Health), ampak nič o tem ni uradnega.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

garamond ::

Razvijalci Evropske aplikacije za sledenje stikov na to novico pravijo tole:
DP-3T appreciates the endorsement of these two companies for our solution and is happy to work with both of them to implement our app on both platforms.

But, we also strongly believe that Apple and Google should adopt our subsequent enhancements, detailed in later versions of our white paper, which increase user privacy. We also strongly encourage both companies to allow an external audit of their code to ensure its functionality corresponds to its specification.

Sprašujem se, če je poseben API in namenska "platforma" sploh potrebna. Lahko bi samo popravili delovanje BLE. Poleg tega se bo pri Googlu pokazal problem posodabljanja OS-ja - ali ne bo kakšna miljarda naprav ostala brez posodobitve?
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.

Mavrik ::

garamond je izjavil:


Sprašujem se, če je poseben API in namenska "platforma" sploh potrebna. Lahko bi samo popravili delovanje BLE. Poleg tega se bo pri Googlu pokazal problem posodabljanja OS-ja - ali ne bo kakšna miljarda naprav ostala brez posodobitve?


Dva problema sta:
- Stvar mora biti standardizirana, da lahko japke pa robotki med sabo izmenjavajo ključe. In to vse različne aplikacije na japkah in robotkih.
- iOS ne pusti prostega dostopa do Bluetootha, tako da ni mogoče implementirati tega brez Applovega žegna.
- Prednost standarda je v tem, da ne gre vsaka državna družba skup lepit svojega "privatnega" standarda, ki z drugimi dela napol. Če si kdaj delal z Bluetoothom, USBjem ali kakršnimkoli multivendor standardom, ti bo takoj jasno zakaj je to lahko problem.

So pa zahteve s citata zelo smiselne - ne vidim razloga zakaj se ne bi dalo stvari auditati in izboljšati preden se konča implementacija.

Google bo svojo posodobitev verjetno porinil čez Play Services in ne kot OS update. Čeprav... tudi če bo OS update, kateri proizvajalec hoče biti na tnalu kot tisti, ki noče zdraviti COVIDa? :)
The truth is rarely pure and never simple.

vilicarist ::

Google bo svojo posodobitev verjetno porinil čez Play Services in ne kot OS update. Čeprav... tudi če bo OS update, kateri proizvajalec hoče biti na tnalu kot tisti, ki noče zdraviti COVIDa? :)

očitno bo treba kupit huawei telefon
bmw = brings me women

PrihajaNodi ::

šernk je izjavil:

če bi ljudje se znali držat ukrepov ne bi bilo to potrebno. Ker je pa 99% ljudi ovc...


Sej večina komentarjev stoji, potem pa prebereš gornjo neumnost te pa mine da nadaljnega branja.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

PrihajaNodi ::

Mavrik je izjavil:

garamond je izjavil:


Sprašujem se, če je poseben API in namenska "platforma" sploh potrebna. Lahko bi samo popravili delovanje BLE. Poleg tega se bo pri Googlu pokazal problem posodabljanja OS-ja - ali ne bo kakšna miljarda naprav ostala brez posodobitve?


Dva problema sta:
- Stvar mora biti standardizirana, da lahko japke pa robotki med sabo izmenjavajo ključe. In to vse različne aplikacije na japkah in robotkih.
- iOS ne pusti prostega dostopa do Bluetootha, tako da ni mogoče implementirati tega brez Applovega žegna.
- Prednost standarda je v tem, da ne gre vsaka državna družba skup lepit svojega "privatnega" standarda, ki z drugimi dela napol. Če si kdaj delal z Bluetoothom, USBjem ali kakršnimkoli multivendor standardom, ti bo takoj jasno zakaj je to lahko problem.

So pa zahteve s citata zelo smiselne - ne vidim razloga zakaj se ne bi dalo stvari auditati in izboljšati preden se konča implementacija.

Google bo svojo posodobitev verjetno porinil čez Play Services in ne kot OS update. Čeprav... tudi če bo OS update, kateri proizvajalec hoče biti na tnalu kot tisti, ki noče zdraviti COVIDa? :)



Mavrik kakšno je tvoje mnenje, boš rootal in dal custom rom? Boš še uporabljal pametna jajca?
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

garamond ::

Mavrik je izjavil:

garamond je izjavil:


Sprašujem se, če je poseben API in namenska "platforma" sploh potrebna. Lahko bi samo popravili delovanje BLE. Poleg tega se bo pri Googlu pokazal problem posodabljanja OS-ja - ali ne bo kakšna miljarda naprav ostala brez posodobitve?


Dva problema sta:
- Stvar mora biti standardizirana, da lahko japke pa robotki med sabo izmenjavajo ključe. In to vse različne aplikacije na japkah in robotkih.
- iOS ne pusti prostega dostopa do Bluetootha, tako da ni mogoče implementirati tega brez Applovega žegna.
- Prednost standarda je v tem, da ne gre vsaka državna družba skup lepit svojega "privatnega" standarda, ki z drugimi dela napol. Če si kdaj delal z Bluetoothom, USBjem ali kakršnimkoli multivendor standardom, ti bo takoj jasno zakaj je to lahko problem.

So pa zahteve s citata zelo smiselne - ne vidim razloga zakaj se ne bi dalo stvari auditati in izboljšati preden se konča implementacija.

Google bo svojo posodobitev verjetno porinil čez Play Services in ne kot OS update. Čeprav... tudi če bo OS update, kateri proizvajalec hoče biti na tnalu kot tisti, ki noče zdraviti COVIDa? :)
Ja, BLE omejitev iOS-a se ne da čisto izogniti kljub neznanskim akrobacijam. Nisem mislil, da je to taka težava.

Za enotni standard bi raje videl da je več standardov - recimo da se vzpostavi en za USA in drugi za EU (in mogoče še kakšen). Ni namreč nujno, da bodo upoštevane različne "potrebe" med celinami pri implementaciji Appla in Googla... no, mogoče pa bodo, kar bi bilo toliko bolje.

Kar ostaja neznanka - vsaj jaz nisem našel kakšnih uradnih izjav - kaj bo potem, ko bo API izdelan in nameščen na uporabnikovih sistemih. Bosta podjetji prispevala svoji aplikaciji, integrirani v sistem?
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.

vostok_1 ::

PrihajaNodi je izjavil:

Mavrik je izjavil:

garamond je izjavil:


Sprašujem se, če je poseben API in namenska "platforma" sploh potrebna. Lahko bi samo popravili delovanje BLE. Poleg tega se bo pri Googlu pokazal problem posodabljanja OS-ja - ali ne bo kakšna miljarda naprav ostala brez posodobitve?


Dva problema sta:
- Stvar mora biti standardizirana, da lahko japke pa robotki med sabo izmenjavajo ključe. In to vse različne aplikacije na japkah in robotkih.
- iOS ne pusti prostega dostopa do Bluetootha, tako da ni mogoče implementirati tega brez Applovega žegna.
- Prednost standarda je v tem, da ne gre vsaka državna družba skup lepit svojega "privatnega" standarda, ki z drugimi dela napol. Če si kdaj delal z Bluetoothom, USBjem ali kakršnimkoli multivendor standardom, ti bo takoj jasno zakaj je to lahko problem.

So pa zahteve s citata zelo smiselne - ne vidim razloga zakaj se ne bi dalo stvari auditati in izboljšati preden se konča implementacija.

Google bo svojo posodobitev verjetno porinil čez Play Services in ne kot OS update. Čeprav... tudi če bo OS update, kateri proizvajalec hoče biti na tnalu kot tisti, ki noče zdraviti COVIDa? :)



Mavrik kakšno je tvoje mnenje, boš rootal in dal custom rom? Boš še uporabljal pametna jajca?


Take a guess.

garamond je izjavil:

Mavrik je izjavil:

garamond je izjavil:


Sprašujem se, če je poseben API in namenska "platforma" sploh potrebna. Lahko bi samo popravili delovanje BLE. Poleg tega se bo pri Googlu pokazal problem posodabljanja OS-ja - ali ne bo kakšna miljarda naprav ostala brez posodobitve?


Dva problema sta:
- Stvar mora biti standardizirana, da lahko japke pa robotki med sabo izmenjavajo ključe. In to vse različne aplikacije na japkah in robotkih.
- iOS ne pusti prostega dostopa do Bluetootha, tako da ni mogoče implementirati tega brez Applovega žegna.
- Prednost standarda je v tem, da ne gre vsaka državna družba skup lepit svojega "privatnega" standarda, ki z drugimi dela napol. Če si kdaj delal z Bluetoothom, USBjem ali kakršnimkoli multivendor standardom, ti bo takoj jasno zakaj je to lahko problem.

So pa zahteve s citata zelo smiselne - ne vidim razloga zakaj se ne bi dalo stvari auditati in izboljšati preden se konča implementacija.

Google bo svojo posodobitev verjetno porinil čez Play Services in ne kot OS update. Čeprav... tudi če bo OS update, kateri proizvajalec hoče biti na tnalu kot tisti, ki noče zdraviti COVIDa? :)
Ja, BLE omejitev iOS-a se ne da čisto izogniti kljub neznanskim akrobacijam. Nisem mislil, da je to taka težava.

Za enotni standard bi raje videl da je več standardov - recimo da se vzpostavi en za USA in drugi za EU (in mogoče še kakšen). Ni namreč nujno, da bodo upoštevane različne "potrebe" med celinami pri implementaciji Appla in Googla... no, mogoče pa bodo, kar bi bilo toliko bolje.

Kar ostaja neznanka - vsaj jaz nisem našel kakšnih uradnih izjav - kaj bo potem, ko bo API izdelan in nameščen na uporabnikovih sistemih. Bosta podjetji prispevala svoji aplikaciji, integrirani v sistem?


Slaba standardizacija bo pripeljala do tega, da bo vse še bolj podn kot bi lahko bilo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Poldi112 ()

PrihajaNodi ::

Take a guess.


Walkie talkie?
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

garamond ::

vostok_1 je izjavil:

Slaba standardizacija bo pripeljala do tega, da bo vse še bolj podn kot bi lahko bilo.
Zakaj? Kaj pa če bo standard univerzalno podprt (= dobra standarizacija), vendar slab s stališča zasebnosti? Potem je že boljše da ima EU svoj standard (če ga je možno tudi implementirati) - po mojem mnenju - in je pač večje tveganje pri potovanju med celinami.

Lahko pa predvidimo, da če naredi zahodni svet enoten standard, da se ga Kitajska verjetno ne bo držala, ampak naredila svoj sistem.
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.

vostok_1 ::

PrihajaNodi je izjavil:

Take a guess.


Walkie talkie?


2 opciji sta zanj.
Razmisli kateri.

garamond je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Slaba standardizacija bo pripeljala do tega, da bo vse še bolj podn kot bi lahko bilo.
Zakaj? Kaj pa če bo standard univerzalno podprt (= dobra standarizacija), vendar slab s stališča zasebnosti? Potem je že boljše da ima EU svoj standard (če ga je možno tudi implementirati) - po mojem mnenju - in je pač večje tveganje pri potovanju med celinami.

Lahko pa predvidimo, da če naredi zahodni svet enoten standard, da se ga Kitajska verjetno ne bo držala, ampak naredila svoj sistem.


Da, saj ti ne oporekam. Imaš prav.
Bolj je problem ker se že pogovarjamo, kot da je to inevitable.


I'M NOT FUCKING INSTALLING THAT SHIT!!

Je moja osnovna tehnična pozicija.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Poldi112 ()

c3p0 ::

Na koncu bo del obveznega OS updatea, če ne celo tihega. Novega telefona pa brez tega več ne bo. Upam, da še šparaš Nokio 3110.

Mavrik ::

PrihajaNodi je izjavil:


Mavrik kakšno je tvoje mnenje, boš rootal in dal custom rom? Boš še uporabljal pametna jajca?


Odvisno če se bo stvar dalo izklopiti in kdo bo dobil podatke. Sam jaz v vsakem primeru laufam custom rom :)

Drugače pa: https://twitter.com/ChrisCroy/status/12... ;)
The truth is rarely pure and never simple.

poweroff ::

Mavrik je izjavil:

Ne, postajajo dvorna podjetja, kot smo jih vajeni v našem delu sveta (še vedno se namreč morajo držati lokalne zakonodaje) ;)

Tudi davčne? :))

Ne bit naiven. Korporacije si zakonodajo lahko tudi same spišejo.
sudo poweroff

Mavrik ::

poweroff je izjavil:


Tudi davčne? :))

Ne bit naiven. Korporacije si zakonodajo lahko tudi same spišejo.


Joj, ne spet sanjati o zarotah no :) Če bi res bilo tako lahko ne bi bilo EU kazni.
The truth is rarely pure and never simple.

poweroff ::

Malo si se zapletel.

Če bi Google spoštoval lokalno zakonodajo, ne bi bilo EU kazni. ;)
sudo poweroff

Markoff ::

Agent Smith se dogovarja z Agentom Smithom. Mar bi vzel modro tabletko, bi vsaj užival.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

drysmoke ::

poweroff je izjavil:

Malo si se zapletel.

Če bi Google spoštoval lokalno zakonodajo, ne bi bilo EU kazni. ;)


Ce bi google spostoval zakonodajo in imel vsaj malo morale (ali moralne zaposlene) GDPR sploh ne bi obstajal. Vso sranje s krajo osebnih podatkov, sledenju vsem itd je zakuhal tocno google.

drysmoke ::

Mavrik ::

poweroff je izjavil:

Malo si se zapletel.

Če bi Google spoštoval lokalno zakonodajo, ne bi bilo EU kazni. ;)


Torej, trdiš da sem sem se jaz zapletel, ker ti trdiš sledeče:

- Korporacije pišejo same svojo zakonodajo (tvoja trditev).
- Korporacije dobijo kazni, na osnovi te zakonodaje (tudi tvoja in moja trditev).

Meni se to sicer ne zdi smiselno - bolj se mi zdi da je tvoja izjava o korporacijski zakonodaji neumnost in da zakone, ki kaznijo korporacije piše nekdo drug - ampak v tvojem namišljenem svetu pa je morda res. :)

drysmoke je izjavil:



Ce bi google spostoval zakonodajo in imel vsaj malo morale (ali moralne zaposlene) GDPR sploh ne bi obstajal. Vso sranje s krajo osebnih podatkov, sledenju vsem itd je zakuhal tocno google.


Mhm, zato pa je morda nekoliko debilno pisati, da korporacije pišejo zakonodajo po kateri dobivajo kazen :D

Zakonodaja kar lepo pride od držav samih in prav nič ni narobe če se korpote prisili v spoštovanje le-te. Tu se mislim da strinjamo vsi ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

sbawe64 ::

Te kazni, ki jih dobivajo korporacije/razvpite banke so bolj Potemkinova vas za pomiritev javnosti, sploh ko greš gledati, kakšen delež v % od celotnega dobička je to.
Plus birokrati lahko rečejo, da uspešno delajo.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

vilicarist ::

res hude kazni dobivajo korporacije ja, teh par milijonov, ki jih občasno fašejo se jim pozna nekako toliko kot bi se normalnemu človeku poznalo par centov

kazni bi morale biti v obliki x*(letni promet + vse premoženje) in vključevati tudi dodatne denarne kazni za lastnike in zaporne za vodstvo
bmw = brings me women

drysmoke ::

Mavrik je izjavil:


drysmoke je izjavil:



Ce bi google spostoval zakonodajo in imel vsaj malo morale (ali moralne zaposlene) GDPR sploh ne bi obstajal. Vso sranje s krajo osebnih podatkov, sledenju vsem itd je zakuhal tocno google.


Mhm, zato pa je morda nekoliko debilno pisati, da korporacije pišejo zakonodajo po kateri dobivajo kazen :D

Zakonodaja kar lepo pride od držav samih in prav nič ni narobe če se korpote prisili v spoštovanje le-te. Tu se mislim da strinjamo vsi ;)


A ves kaj je pa najbolj noro? Da potem hinavci protestirajo zaradi podnebnih sprememb, poslov z vojsko ipd. zraven pa njihov core business jebe cel svet v glavo. Tam kjer tako ali tako ne morejo nic, so glasni in pametni, tam, kjer bi pa lahko kaj naredili (PRED LASTNIM PRAGOM POMETLI!!) so pa lepo tiho. In se ponosni so, da pri takem podnu od podjetja delajo, me zanima kaj je naslednja postaja, Monsanto (Bayer)? Mogoce pa prodaja orozja? Dealanje drog mladoletnim? Svercanje prostitutk?

Mavrik, kaj pravis, malo "ta rjavega" pred osnovno solo ponujat, ves kako bos cool!!! Pa bos lahko povedal, da spostujes GDPR in dosledno brises osebne podatke strank! Vse za denar, mar ne?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Poldi112 ()

Master_Yoda ::

Mavrik je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Torej praviš, da se to “novo orodje” ne bo moglo uporabljati brez za to posebej razvitih appov? Vprašam... Ker v novici piše, da bo lahko delovalo tudi samostojno.


Zaenkrat je bil direktno napovedan samo API, ki ga lahko uporabljajo aplikacije (podobno kot vsi drugi APIji na operacijskem sistemu). OS bo skrbel za sledenje drugim napravam, izmenjavo IDjev, rotacijo IDjev in shranjevanje IDjev. Nekdo pa bo še vedno mogel napisati aplikacijo, ki bo dala temu GUI ter naložila pobrane IDje na nek strežnik (ki ga API tudi ne predpisuje, moral pa bo biti na whitelisteu) ko se uporabnik identificira. Po izjavi bi naj te aplikacije napisali "public health authorities", kdorkoli to že je. Nekaj se je sicer govorilo da bi naj vsaj Apple napisal tudi svojo aplikacijo (oz. dodal integracijo v Health), ampak nič o tem ni uradnega.



Ce mislite da Google/Apple/... ne bosta vseh pridobljenih podatkov po defaultu na svoje serverje posiljala, tudi ce ni nobene aplikacije za to posebaj namescene odlozite skodelico cang slanga, primite kreditno kartico, ker imam nekaj magicnih fizolckov na zalogi za prodajo.
Dovie'andi se tovya sagain.

poweroff ::

Mavrik je izjavil:

Meni se to sicer ne zdi smiselno - bolj se mi zdi da je tvoja izjava o korporacijski zakonodaji neumnost in da zakone, ki kaznijo korporacije piše nekdo drug - ampak v tvojem namišljenem svetu pa je morda res. :)

Daj no, zdaj se pa že smešiš.

Dejstvo je, da so korporacije eden največjih lobistov (v ZDA in drugje po svetu). In točno to pomeni, da si same pišejo zakonodajo. DA zlobirajo zakonodajo, ki je njim v interesu. Mogoče si za začetek preberi tole - lahko tudi samo naslov in podnaslov, da boš razumel v čem je problem: https://www.theatlantic.com/business/ar...
sudo poweroff

vostok_1 ::

Leta 2020 zagovarjat Google je precej neokusno v moji knjigi.
Kot je rekel mož. GDPR je posledica nemoralnih praks takih podjetji.

Sicer pa hvala Mavrik za info.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Covid-19 spodbudil sodelovanje Appla in Googla (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
8616666 (14323) vostok_1
»

Odkritih več tisoč vohunskih aplikacij za Android

Oddelek: Novice / Android
4113955 (10334) shadeX
»

The Economist: Nafta ni več najpomembnejša surovina na svetu. Tron so zasedli podatki (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
5619164 (17021) PrihajaNodi
»

Google s preveč denarja, zato gre v tujino po nakupih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
10338879 (34965) sensei
»

Nokiini zaposleni stavkajo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nokia / Symbian
6524509 (22166) amacar

Več podobnih tem