» »

Bill Gates: razbitje tehnoloških gigantov je slaba ideja

Bill Gates: razbitje tehnoloških gigantov je slaba ideja

Slo-Tech - V ZDA se v zadnjih mesecih sprva sramežljivo, sedaj pa že pogumneje pojavljajo zamisli, da bi bilo treba velike tehnološke gigante (Facebook, Amazon, Google, Apple) prisilno razbiti na manjša podjetja. V ZDA so se namreč letos začele preiskave Googla, Facebooka, Apple in Amazona zaradi oviranja konkurence.

Bill Gates je v intervjuju za Bloomberg dejal, da je po njegovem mnenju to zelo slab predlog, saj bi namesto enega podjetja, ki zlorablja svoj položaj, preprosto dobili več podjetij, ki počno isto. Meni, da bi namesto tega morali strožje nadzorovati in regulirati podjetja ter neprimerna vedenja jasno razglasiti kot nezakonita. Pravi, da podjetja trenutno delujejo zakonito in da je problem v pomanjkljivi zakonodaji, ki jim omogoča, da s svojimi inovacijami povzročajo tudi številne negativne vplive na družbo. Dodaja, da se ne spomni, kdaj bi na zadnje prisilno razdelili kakšno veliko podjetje. Zadnja večja delitev se je zgodila leta 1982, ko so Bell Systems oz. AT&T razkosali na osem regionalnih operaterjev.

Gates ima z grožnjami o razdelitvi številne izkušnje. Konec 90. let se je pravosodno ministrstvo lotilo Microsofta zaradi zlorabe prevladujočega tržnega položaja in predlagalo tudi razdelitev podjetja. Ko je Microsoft izgubil, bi se bil moral razdeliti, a se je po pritožbah ministrstvo odločilo, da tega ne bo več zahtevalo. To se torej ni zgodilo, a je podjetje moralo pristati na nekaj ukrepov, ki so bili namenjeni krepitvi konkurence.

64 komentarjev

«
1
2

zmaugy ::

"Meni, da bi namesto tega morali strožje nadzorovati in regulirati podjetja ter neprimerna vedenja jasno razglasiti kot nezakonita."

Aha, potem se pa takšna podjetja, katerih promet je večji od prometa kakšne države z lobisti vključijo v oblikovanje zakonskih podlag za takšen "nadzor" in je jasno, kaj bo iz tega. Da ne omenjam, da se s svojo finančno močjo lahko pravdajo v nedogled in z lahkoto plačujejo sto milijonske kazni.

"Pravi, da podjetja trenutno delujejo zakonito"

Jup, zato pa kasirajo kazni, verjetno so kaznovana za zakonito delovanje.

Razbit na kose in s tem zmanjšat njihov vpliv in po drugi strani povečati konkurenčni boj med posameznimi deli, kar koristi uporabnikom.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

jype ::

Strah ga je Bernieja.

Sp3m ::

jype je izjavil:

Strah ga je Bernieja.


Bernija se noben ne boji, ker se vsi zavedajo, da nima pogoja zmagati.

Pa tudi, da se zgodi čudež in nekako pride na oblast, ga bo že demokratska stranka spravila k pameti in bo kmalu pozabil večino svojih fanatičnih idej!

bluefish ::

Niti nima veze, ali zmaga ali ne. V javno debato je že ob svoji prvi kandidaturi vnesel ideje in konkretne plane, ki jih v različni oblikah povzema vse več demokratskih kandidatov in demokratov v kongresu ter na splošno.

Ampak je, se načeloma strinjam, da razbitje teh firm samo po sebi ni rešitev. Več je potrebno storiti na področju regulative, kaznovanja (pomenljivega, ker jih drobiž ne izuči) slabih praks ipd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Poldi112 ::

Daleč najbolj pomembna stvar je, da ukinejo legalizirano podkupovanje. Brez tega ni mogoče pričakovati sprememb.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Jarno ::

To vedno rad omenim, da gre za paradne konje ZDA, ki operirajo na globalnem trgu.
V interesu države je takšna podjetja negovati in jih hkrati prisiliti, da doma plačajo čimveč davkov oz. zaposlijo čimveč uslužbencev.
Morda bi bilo v npr. interesu kitajskega kapitala, da te firme razkosajo in zadušijo, da bi tako imeli več možnosti.
Demokrati so znani po dobrem sodelovanju s kitajskim režimom.
#65W!

jype ::

Sp3m je izjavil:

Bernija se noben ne boji, ker se vsi zavedajo, da nima pogoja zmagati.
Mhm, zato je pa toliko propagande o tem, kako je razbijanje prevelikih podjetij škodljivo, kako se banke lahko regulirajo same, kako bodo brez borznega špekuliranja police v trgovinah prazne in kako bodo ZDA propadle, če bodo uredije javno zdravstvo, vse v zadnjih mesecih, ko je Bernie po vseh kredibilnih raziskavah najbolj priljubljen.

bluefish je izjavil:

Ampak je, se načeloma strinjam, da razbitje teh firm samo po sebi ni rešitev. Več je potrebno storiti na področju regulative, kaznovanja (pomenljivega, ker jih drobiž ne izuči) slabih praks ipd.
Razbitje velikih podjetij _je_ področje regulative, kaznovanja in slabih praks.

Jarno je izjavil:

Demokrati so znani po dobrem sodelovanju s kitajskim režimom.
Demokrati? A to misliš lastnike teh največjih korporacij?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Sp3m ::

jype je izjavil:

Sp3m je izjavil:

Bernija se noben ne boji, ker se vsi zavedajo, da nima pogoja zmagati.
Mhm, zato je pa toliko propagande o tem, kako je razbijanje prevelikih podjetij škodljivo, kako se banke lahko regulirajo same, kako bodo brez borznega špekuliranja police v trgovinah prazne in kako bodo ZDA propadle, če bodo uredije javno zdravstvo, vse v zadnjih mesecih, ko je Bernie po vseh kredibilnih raziskavah najbolj priljubljen.


Koliko napadov medijev je šele proti Trumpu, kako se morajo šele njega bati...

Edina kredibilna raziskava mnenja o politiku so volitve!

49106 ::

Poldi112 je izjavil:

Daleč najbolj pomembna stvar je, da ukinejo legalizirano podkupovanje. Brez tega ni mogoče pričakovati sprememb.


Strinjam se.

jype je izjavil:

Mhm, zato je pa toliko propagande o tem, kako je razbijanje prevelikih podjetij škodljivo, kako se banke lahko regulirajo same, kako bodo brez borznega špekuliranja police v trgovinah prazne in kako bodo ZDA propadle, če bodo uredije javno zdravstvo, vse v zadnjih mesecih, ko je Bernie po vseh kredibilnih raziskavah najbolj priljubljen.



A bodo kaj ukrenili tudi glede holdingov?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

jype ::

Sp3m je izjavil:

Koliko napadov medijev je šele proti Trumpu, kako se morajo šele njega bati...
On je dementen starček, ki dela škodo.

Sp3m je izjavil:

Edina kredibilna raziskava mnenja o politiku so volitve!
Zato pa lastniki medijev tako radi manipulirajo z javnim mnenjem pred vsakimi volitvami.

49106 je izjavil:

A bodo kaj ukrenili tudi glede holdingov?
Vsekakor upam, da holdingi ne bodo več cenen pravniški obvoz.

Sp3m ::

Sanders je dementen starček, ki dela škodo.

FTFY!

opeter ::

Poldi112 je izjavil:

Daleč najbolj pomembna stvar je, da ukinejo legalizirano podkupovanje. Brez tega ni mogoče pričakovati sprememb.


Pri nas temu pravijo korupcija, na Zahodu™ pa lobiranje.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Poldi112 ::

Ja, Bernie dejansko dela miljardno škodo podjetjem, ki cuzajo tako državo, kot delavce. In zato ga imajo volilci radi - ker vedo, da si zasužijo pavzo za wc. Če se prebije čez demokrate mu izvolitev ne uide.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

jype ::

Sp3m je izjavil:

Sanders je dementen starček, ki dela škodo.
Saj se od daleč vidi, da ni dementen. Morda hripav, pa še to le občasno.

Poldi112 ::

Sp3m je izjavil:

Sanders je dementen starček, ki dela škodo.

FTFY!


A ni zanimivo, da podpornika Trumpa skrbi Bernijeva demenca?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Sp3m ::

Poldi112 je izjavil:

Sp3m je izjavil:

Sanders je dementen starček, ki dela škodo.

FTFY!


A ni zanimivo, da podpornika Trumpa skrbi Bernijeva demenca?


Seveda nas, ker demence v nasprotju z nasprotniki Trumpa, ne privoščimu niti človeku z drugačnim mnenjem ampak si želimo, da dobi potrebno pomoč!

zmaugy ::

Sp3m je izjavil:

Sanders je dementen starček, ki dela škodo.

FTFY!


S takšnim povsem očitnimi neumnostmi ne delaš usluge nikomur.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

kuall ::

Razbijanje tehnoloških gigantov boleče spominja na komunistična razlastninjenja. Upam, da do tega ne pride. Windows nam daje zelo dobre programe, zasluženo je gigant. Google isto.

zmaugy ::

kuall je izjavil:

Razbijanje tehnoloških gigantov boleče spominja na komunistična razlastninjenja. Upam, da do tega ne pride. Windows nam daje zelo dobre programe, zasluženo je gigant. Google isto.


We appreciate you, Tim Apple...:D
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

kuall ::

Ja Microsoft ne Windows :D

bluefish ::

jype je izjavil:

Razbitje velikih podjetij _je_ področje regulative, kaznovanja in slabih praks.
Drži. Pa razbitje samo po sebi res odpravlja slabe prakse ali se mora regulator nato ukvarjati z nebroj malimi kršitelji?

poweroff ::

Poleg občasno hudobne države ™ so korporacijam nevarni tudi prekleti hobisti. Na grmado z vsemi!

>:D
sudo poweroff

jype ::

kuall je izjavil:

Razbijanje tehnoloških gigantov boleče spominja na komunistična razlastninjenja. Upam, da do tega ne pride. Windows nam daje zelo dobre programe, zasluženo je gigant. Google isto.
Ljudje tako radi delujete v nasprotju z lastnimi interesi...

Breakup of the Bell System @ Wikipedia

Ljudska Demokratična Republika Amerika!

bluefish je izjavil:

Drži. Pa razbitje samo po sebi res odpravlja slabe prakse ali se mora regulator nato ukvarjati z nebroj malimi kršitelji?
Razbitje ima za seboj vedno sodni spis, ki mora navesti vse sporne prakse, zaradi katerih se podjetje loči na enote, ki ne smejo medsebojno sodelovati na prepovedane načine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

zmaugy ::

Poleg tega so manjša podjetja šibkejša in posledično težje kljubujejo zakonom.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

bluefish ::

Problem torej ni v podjetjih, ampak v zakonodaji, ki ne uveljavlja enakosti pred zakonom za vse.

zmaugy ::

In ker/ko tega ni mogoče uveljaviti, je edini način razbitje velikih. S tem namenom takšna zakonodaja tudi obstaja.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

bluefish ::

Na nek način potuha. Ker bi se bilo sicer potrebno lotiti še zakonodaje okrog lobiranja, financiranja posameznikov ter kampanj itn.

WizzardOfOZ ::

jype je izjavil:

Sp3m je izjavil:

Koliko napadov medijev je šele proti Trumpu, kako se morajo šele njega bati...
On je dementen starček, ki dela škodo.


Pes ki laja ne grize!
Veliko laja, škode pa vseeno naredi konkretno manj kot bi jo killary ali kdorkoli drug. vojne ni še nobene zakuhal, kar je zelo dober znak.

gushto ::

Je res regulativa zal, zmaga naj pa kr lepo Yang Andrew, AFAIK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gushto ()

zmaugy ::

bluefish je izjavil:

Na nek način potuha. Ker bi se bilo sicer potrebno lotiti še zakonodaje okrog lobiranja, financiranja posameznikov ter kampanj itn.


Boljše kot giljotina na trgu, ko se folku strga.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

D3m ::

Če meni, da je slaba pomeni, da je ideja odlična.
|HP EliteBook|R5 6650U|

nekikr ::

zmaugy je izjavil:

In ker/ko tega ni mogoče uveljaviti, je edini način razbitje velikih. S tem namenom takšna zakonodaja tudi obstaja.

A da ni mogoče spisati take zakonodaje? Ja ježešna, ježešna. A da če pa google razbiješ na 10 googlov pa da ne bodo več počeli tega kar zdaj? Kljub enakim prihodkom in enakemu monopolu? Si že pisal Dedku Mrazu?

zmaugy ::

A se ti zdi, da dogodki kažejo, da se stvari izboljšujejo? Da se ustrezna zakonodaja piše? In da se Google & Co kaj sekirajo za to?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

vostok_1 ::

Kdor misli, da je Gate kar čez noč (par let) postal filantrop...se moti.
Ne greš kr tko iz človeka, ki je vodil MS tko kot vemo, da je vodil...do benevolentnega dobričneža.
V krvi vedno ostane tvoj mladi jaz.
Kot drugo...tudi ni čisto strings free.

Jeff Bezos tudi ni kar tko uspel. Oče je bil well connected.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

bluefish ::

zmaugy je izjavil:

A se ti zdi, da dogodki kažejo, da se stvari izboljšujejo? Da se ustrezna zakonodaja piše? In da se Google & Co kaj sekirajo za to?
A resno misliš, da GoogleSearch Inc., GoogleMail Inc.,... ne bodo iskali zakonodajnih zaobvodov - tudi koordinirano?

ZaphodBB ::

bluefish je izjavil:

zmaugy je izjavil:

A se ti zdi, da dogodki kažejo, da se stvari izboljšujejo? Da se ustrezna zakonodaja piše? In da se Google & Co kaj sekirajo za to?
A resno misliš, da GoogleSearch Inc., GoogleMail Inc.,... ne bodo iskali zakonodajnih zaobvodov - tudi koordinirano?

Edino podržavljen Google bi bil svet in ne bi nič počel narobe!
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

louser ::

Davek na bogate fizične in poslovne subjekte pa je.
Sam še raja, da pogrunta in smo zmagali.

gruntfürmich ::

zmaugy je izjavil:

...takšna podjetja, katerih promet je večji od prometa kakšne države...
zakaj je to kakršenkoli agrument, po navadi ljudi iz levega spektra političnega prepričanja?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Fritz ::

bluefish je izjavil:

Problem torej ni v podjetjih, ampak v zakonodaji, ki ne uveljavlja enakosti pred zakonom za vse.

Enakost pred zakonom je na zahodu le iluzija. Med bogatimi in revnimi ni enakosti in je nikoli prej ni bilo.

Seveda pa je problem tudi v zakonodaji, začenši s tem, da korporacijam daje pravice, ki gredo ljudem. V naravi gospodarskega subjekta je, da bo poskušal zmagati na vse možne načine. Močnejši in večji kot je, bolj bo izrabljal svojo moč in velikost. ZDA so lep primer pri katerem zaradi načina zbiranja denarja za volitve kapital posega v določanje kandidatov za predstavniške položaje in jih potem z lobiranjem še dodatno obdeluje, da sprejemajo njemu všečno zakonodajo. Pri tem imajo na razpolago vsa orodja, ki jih uporabljajo države za hibridno vojskovanje.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

jype ::

gruntfürmich je izjavil:

zakaj je to kakršenkoli agrument, po navadi ljudi iz levega spektra političnega prepričanja?
Zaradi takšnih, kot si ti, ki se pustite tako zelo poceni podkupit.

gruntfürmich ::

Sp3m je izjavil:

Edina kredibilna raziskava mnenja o politiku so volitve!
ahhh, saj veš da je po levičarsko tako, da je berni vedno najbolj priljubljen kandidat, čeprav ne vemo po katerih anketah, ter da je njegov poraz rezultat ruskih botov ki zmanipulirajo volitve...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Fritz ::

Dvomim, da so Rusi imeli kak resen vpliv pri volitvah v ZDA a če slučajno so, je razumljivo zakaj so bili proti Clintonovi. Sanders pa jim zagotovo ni sovražen. Ne vem če sploh komu je, glede na njegov življenjepis.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

gruntfürmich ::

jype je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

zakaj je to kakršenkoli agrument, po navadi ljudi iz levega spektra političnega prepričanja?
Zaradi takšnih, kot si ti, ki se pustite tako zelo poceni podkupit.

lastniki uspešnih podjetij niso krivi, da v določenih državah ne počnejo drugega kot plešejo okoli ognja ali samo prerazporejajo tuj denar z lažjo bratstva in enotnosti...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

jype ::

gruntfürmich je izjavil:

lastniki uspešnih podjetij niso krivi,
Saj ti nisi lastnik uspešnega podjetja. Ti zgolj voliš za to, da je legalno kupovati zakonodajo, zato sem pa krivdo obesil tebi.

Fritz je izjavil:

Ne vem če sploh komu je, glede na njegov življenjepis.
Razen vsem kapitalistom, misliš?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Fritz ::

jype je izjavil:

Fritz je izjavil:

Ne vem če sploh komu je, glede na njegov življenjepis.
Razen vsem kapitalistom, misliš?

Ja, z njihovega stališča vsekakor. Bernie sam pa se verjetno ne obremenjuje s takšno rečjo kot je sovraštvo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

jype ::

Fritz je izjavil:

Bernie sam pa se verjetno ne obremenjuje s takšno rečjo kot je sovraštvo.
Malce kopira zgodovino:

vostok_1 ::

Bernie ne plačuje pošteno niti svojega staff-a.
Kako lepo te bodo nategnili dupe.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

sivistol ::

bluefish je izjavil:

Niti nima veze, ali zmaga ali ne. V javno debato je že ob svoji prvi kandidaturi vnesel ideje in konkretne plane, ki jih v različni oblikah povzema vse več demokratskih kandidatov in demokratov v kongresu ter na splošno.

Ampak je, se načeloma strinjam, da razbitje teh firm samo po sebi ni rešitev. Več je potrebno storiti na področju regulative, kaznovanja (pomenljivega, ker jih drobiž ne izuči) slabih praks ipd.


tako kot obama leta 2008 da bo kao reforma pa je itak blo samo status quo

jype ::

vostok_1 je izjavil:

Bernie ne plačuje pošteno niti svojega staff-a.
Ponavljanje laži medijev v lasti tvojih sovražnikov te ne bo odrešilo trpljenja, sin moj.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski parlament želi ločiti iskalnike od ostalih dejavnosti Googla in konkurence

Oddelek: Novice / Tožbe
127476 (6062) TheJack
»

Deset let pozneje se protimonopolni nadzor Microsofta v ZDA končuje

Oddelek: Novice / Tožbe
53240 (2539) 3p
»

Uspeh mladih

Oddelek: Loža
112245 (1971) Go-ahead
»

Nemci milijarde od koncesij vlagajo v optiko

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
328103 (6612) BlueRunner
»

M$ monopolist ?

Oddelek: Loža
341715 (1325) TESKAn

Več podobnih tem