» »

Huawei v odločno sodno vojno proti ameriški blokadi

Huawei v odločno sodno vojno proti ameriški blokadi

Song Liuping, prvi pravnik Huaweija

Slo-Tech - Iz podjetja so sporočili, da so vložili procesni zahtevek pred ameriškim sodiščem, s katerim dopolnjuje svojo marca vloženo zahtevo po presoji National Defense Authorization Acta (NDAA), torej zakona, ki je podlaga za prepoved sodelovanja ameriških podjetij s Huaweijem.

Z današnjo vlogo Huawei od sodišča zahteva, da iz NDAA izloči oddelek 889, torej del, ki njihovo podjetje označuje kot obveščevalno sporno. Po mnenju pravnikov Huaweija je ta določba v neskladju z ameriško ustavo zato, ker za svoja zatrjevanja ne navaja nobenih dokazov, zato jih podjetje tudi ne more izpodbijati v sodnem postopku. S čimer so kršene njihove procesne pravice. Po njihovem mnenju si je Kongres s sprejemom take določbe neustavno prisvojil funkcijo sodnika in posledično prepovedal prodajo njihovih izdelkov zveznim agencijam, še več, prepovedal je prodajo tudi drugim organizacijam, ki nimajo nobene neposredne zveze z ameriško vlado.

Pred medije je stopil tudi Song Liuping, Huaweijev CLO (Chief Legal Officer), ki je vlado ZDA pozval naj umakne prepoved, saj ta ne bo pripomogla k večji informacijski varnosti, pač pa le odmika pozornost od resničnih varnostnih izzivov. Sodni postopek je po njegovem mnenju zadnja obrambna linija pravičnosti, saj v podjetju zaupajo v neodvisnost ameriškega sodnega sistema in upajo, da bo sodišče popravilo napake, zagrešene z NDAA.

"Vse to postavlja nevaren precedens. Danes gre za telekomunikacije in Huawei. Že jutri je lahko to vaša panoga, vaše podjetje, vaše stranke," je še pristavil Liuping.

Prvo zaslišanje v zvezi z zadevo je razpisano za 19. september.

144 komentarjev

«
1
2 3

GrX ::

Rezultat je že znan... Sodišča bodo naklonjena Ameriškim interesom.

Markoff ::

CLO? Čif ligl ofisr?

Sicer pa skrajni čas, da nekdo začne uporabljati Ustavo ZDA proti njihovi samovoljni politiki. Le da bi rad videl sodnika, ki bi sodil v korist tuje entitete. No, morda pa je sovraštvo do Trumpa vseeno močnejše čustvo kot nacionali...pardon, patriotizem.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

mwaaa ::

Hm, če bi dal recimo Google zahtevek pred kitajsko sodišče zaradi njihovega blokiranja in se skliceval na kršenje kitajske ustave (al karkoli že tam imajo, partijski priročnik morda?), bi se Kitajci samo glasno zakrohotali.

otago ::

@Asker
Razlika je javno bahati z demokracijo, svobodnim trgom in med diktatorskim rezimom. Kdor posluje na Kitajskem, ve kaksen je sistem. In se zaradi juanov podredi.

mwaaa ::

Kljub temu pa je hecno izsiljevati z nečim, česar se sam popolnoma nič ne držiš.

Poldi112 ::

Ni. Je taktično in inteligentno. Propagandna vojna. Meni se zdi povsem realno, da sodišče dovoli prodajo. Silnega efekta itak ne bo, ker je škoda že narejena. Plus da gre itak verjetno zgolj za izsiljevanje z namenom dobiti boljši deal od Kitajcev.

Art of the deal vs The art of war. :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

MKrmec ::

Namesto, da bi bil Huawei transparenten z Američani, da lahko preverijo kar hočejo, pod njihovim nadzorom, da se tehnologija ne ukrade, se grejo drekat preko sodišč, kjer ne morejo zmagat.

otago ::

MKrmec je izjavil:

Namesto, da bi bil Huawei transparenten z Američani, da lahko preverijo kar hočejo, pod njihovim nadzorom, da se tehnologija ne ukrade, se grejo drekat preko sodišč, kjer ne morejo zmagat.


Obrni vloge.

mihec87 ::

Saj obstoječo lahko pregledajo(kolikor je znano nihče ni našel kaj v opremi)... Sicer pa https://www.theverge.com/2019/5/23/1863... "Huawei is something that's very dangerous. You look at what they've done from a security standpoint, from a military standpoint, it's very dangerous. So it's possible that Huawei even would be included in some kind of a trade deal. If we made a deal, I could imagine Huawei being possibly included in some form, some part of a trade deal."

Ne gre skupaj..Če neko podjetje predstavlja varnostno grožnjo ga ne boš šel vključevat nikamor...

hawkwood ::

mwaaa je izjavil:

Hm, če bi dal recimo Google zahtevek pred kitajsko sodišče zaradi njihovega blokiranja in se skliceval na kršenje kitajske ustave (al karkoli že tam imajo, partijski priročnik morda?), bi se Kitajci samo glasno zakrohotali.

Popolnoma neprimerljivo. Google komot trguje s Kitajskimi podjetji. Prav tako ni bannan iz države, ali kakorkoli posebej obravnavan. Dejstvo je da se ne drži Kitajske zakonodaje in posledično ni dostopen na njihovem spletu. Če Google naredi service skladno s Kitajsko zakonodajo, lahko nemoteno operira na Kitajskem.

Res neverjetno da se moraš držat zakonodaje v državi v kateri hočeš delovat? Očitno je zakonodaja vredu za 1.4 milijarde ljudi, koga briga če nekemu Googlu ni všeč. Kitajska vlada ima cca 80% podporo. Poglej podporo Trumpa, ali pa katerekoli druge zahodne države. Res ne razumem zakaj bi moral razlagat Kitajcem kako morajo živet in kakšni zakoni so sprejemljivi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hawkwood ()

gozdar1 ::

Torej ko tekmuješ s totalitarnimi državami imaš eno roko že v štartu zvezano pa naj se gre za trgovino, propagando,... saj njihova država s tem, ko omejuje svoje državljane omejuje tudi tujo konkurenco in imaš v bistvu samo dve možnosti pristaneš na taka pravila igre kjer si ža v štartu na slabšem., ali pa tudi sam uporabiš ukrepe, ki so v bistvu v nasprotju z lastnimi pravili.

111111111111 ::

Lahko pa preprosto greš iz trga in Kitajcem pokažeš sredinca.

NMH ::

hawkwood je izjavil:

mwaaa je izjavil:

Hm, če bi dal recimo Google zahtevek pred kitajsko sodišče zaradi njihovega blokiranja in se skliceval na kršenje kitajske ustave (al karkoli že tam imajo, partijski priročnik morda?), bi se Kitajci samo glasno zakrohotali.

Popolnoma neprimerljivo. Google komot trguje s Kitajskimi podjetji. Prav tako ni bannan iz države, ali kakorkoli posebej obravnavan. Dejstvo je da se ne drži Kitajske zakonodaje in posledično ni dostopen na njihovem spletu. Če Google naredi service skladno s Kitajsko zakonodajo, lahko nemoteno operira na Kitajskem.

Res neverjetno da se moraš držat zakonodaje v državi v kateri hočeš delovat? Očitno je zakonodaja vredu za 1.4 milijarde ljudi, koga briga če nekemu Googlu ni všeč. Kitajska vlada ima cca 80% podporo. Poglej podporo Trumpa, ali pa katerekoli druge zahodne države. Res ne razumem zakaj bi moral razlagat Kitajcem kako morajo živet in kakšni zakoni so sprejemljivi.


Čisto mimo. Kitajska mora spremenit svoja pravila, da so kompatibilna s tistimi na Zahodu. Če noče, potem bodo njihova podjetja na Zahodu sankcionirana.

PS: Kitajska vlada 80% podpore?!?!?!? HAHAHAHA - česa ti glede enopartijskega sistema ne razumeš???

Poldi112 ::

gozdar1 je izjavil:

Torej ko tekmuješ s totalitarnimi državami imaš eno roko že v štartu zvezano pa naj se gre za trgovino, propagando,... saj njihova država s tem, ko omejuje svoje državljane omejuje tudi tujo konkurenco in imaš v bistvu samo dve možnosti pristaneš na taka pravila igre kjer si ža v štartu na slabšem., ali pa tudi sam uporabiš ukrepe, ki so v bistvu v nasprotju z lastnimi pravili.


Na slabšem v primerjavi s kom? Kako si na slabšem, če ima tudi tvoja konkurenca že v štartu zvezano eno roko?

Sicer pa, da malo obudimo spomin glede ameriške kraje:
https://theintercept.com/2014/09/05/us-...

NSA spokesperson emailed The Washington Post to say (emphasis in original): "The department does ***not*** engage in economic espionage in any domain, including cyber."

It anticipates a series of potential scenarios the U.S. may face in 2025, from a "China/Russia/India/Iran centered bloc [that] challenges U.S. supremacy" to a world in which "identity-based groups supplant nation-states," and games out how the U.S. intelligence community should operate in those alternative futures

One of the principal threats raised in the report is a scenario "in which the United States' technological and innovative edge slips"-- in particular, "that the technological capacity of foreign multinational corporations could outstrip that of U.S. corporations." Such a development, the report says "could put the United States at a growing--and potentially permanent--disadvantage in crucial areas such as energy, nanotechnology, medicine, and information technology."

How could U.S. intelligence agencies solve that problem? The report recommends "a multi-pronged, systematic effort to gather open source and proprietary information through overt means, clandestine penetration (through physical and cyber means), and counterintelligence" (emphasis added). In particular, the DNI's report envisions "cyber operations" to penetrate "covert centers of innovation" such as R&D facilities.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

Mr.B ::

NMH je izjavil:

hawkwood je izjavil:

mwaaa je izjavil:

Hm, če bi dal recimo Google zahtevek pred kitajsko sodišče zaradi njihovega blokiranja in se skliceval na kršenje kitajske ustave (al karkoli že tam imajo, partijski priročnik morda?), bi se Kitajci samo glasno zakrohotali.

Popolnoma neprimerljivo. Google komot trguje s Kitajskimi podjetji. Prav tako ni bannan iz države, ali kakorkoli posebej obravnavan. Dejstvo je da se ne drži Kitajske zakonodaje in posledično ni dostopen na njihovem spletu. Če Google naredi service skladno s Kitajsko zakonodajo, lahko nemoteno operira na Kitajskem.

Res neverjetno da se moraš držat zakonodaje v državi v kateri hočeš delovat? Očitno je zakonodaja vredu za 1.4 milijarde ljudi, koga briga če nekemu Googlu ni všeč. Kitajska vlada ima cca 80% podporo. Poglej podporo Trumpa, ali pa katerekoli druge zahodne države. Res ne razumem zakaj bi moral razlagat Kitajcem kako morajo živet in kakšni zakoni so sprejemljivi.


Čisto mimo. Kitajska mora spremenit svoja pravila, da so kompatibilna s tistimi na Zahodu. Če noče, potem bodo njihova podjetja na Zahodu sankcionirana.

PS: Kitajska vlada 80% podpore?!?!?!? HAHAHAHA - česa ti glede enopartijskega sistema ne razumeš???

Glede na to da se vecina zahodnih drzav obraca odkrito v smer kitajskega "totalizma", se jim na dolgi rok ni potrebno truditi.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Vazelin ::

Samo 80% podporo imajo? Stalin je imel 101% podpore
Kako se meri approval rate v enopartijskem sistemu kjer folk ne pozna nič drugega?
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Poldi112 ::

111111111111 je izjavil:

Lahko pa preprosto greš iz trga in Kitajcem pokažeš sredinca.


Sanja svinja kukuruz.

Ameriko vodijo kapitalisti, ki imajo kupljeni 2 glavni stranki, ostale pa sistematično blokirajo s propagando in zapori. In ti fantje so si ustvarili od miljonov do biljonovz globalizacijo. Ampak ja, imaš prav, vedno je opcija, da "preprosto" zapustiš svetovno 2. največji trg ter največjega proizvajalca.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

NMH ::

Poldi112 je izjavil:

111111111111 je izjavil:

Lahko pa preprosto greš iz trga in Kitajcem pokažeš sredinca.


Sanja svinja kukuruz.

Ameriko vodijo kapitalisti, ki imajo kupljeni 2 glavni stranki, ostale pa sistematično blokirajo s propagando in zapori. In ti fantje so si ustvarili od miljonov do biljonovz globalizacijo. Ampak ja, imaš prav, vedno je opcija, da "preprosto" zapustiš svetovno 2. največji trg ter največjega proizvajalca.


A lahko Kitajska zapusti svoj prvi in drugi trg??

???

bbf ::

Vsak lahko zapusti vsak trg. Razen pri nafti - fašeš demokratične bombe.

gozdar1 ::

Poldi112 je izjavil:

gozdar1 je izjavil:

Torej ko tekmuješ s totalitarnimi državami imaš eno roko že v štartu zvezano pa naj se gre za trgovino, propagando,... saj njihova država s tem, ko omejuje svoje državljane omejuje tudi tujo konkurenco in imaš v bistvu samo dve možnosti pristaneš na taka pravila igre kjer si ža v štartu na slabšem., ali pa tudi sam uporabiš ukrepe, ki so v bistvu v nasprotju z lastnimi pravili.


Na slabšem v primerjavi s kom? Kako si na slabšem, če ima tudi tvoja konkurenca že v štartu zvezano eno roko?


V primerjavi s kitajsko, rusijo,.. saj evropa ima podobno težavo, samo da zaradi svoje neenotnosti ni sposobna niti enotne politike.

fikus_ ::

Američani so sami oz. bolj točno korporacije pomagale Kitajski pri razvoju in rasti gospodarstva s selitvijo proizvodnje, tja, kjer je delovna sila cenejša in to je bila Kitajska. Pa da ne boste mislili, da je bila ta selitev proizvodnje zaradi humanitarnih razlogov. Glavno vodilo je bil in je še čim večji zaslužek! Sedej se pa taista usa trudi potunkat Kitajsko, ker jih bo prehitela. Dokler so videli denar, človekove pravice niso bile problem, sedaj pa naenkrat so?! Dvoličnost, da glava peče!

Se strinjam z pogajanji o trgovinskih/gospodarskih sporazumih, da se prevetrijo in poenoti pogoje, da se omogoči enakopraven nastop tujih podjetij na Kitajskem trgu. usa način pa ni primeren, spominja na razvajenega pobalina, ki ima vsega polno rit in ko mu nekdo ni všeč, mu ne prikimava, ga j*be v glavo na vsakem koraku.

Kitajski se ne bo potrebno kaj dosti spremeniti, cel svet gre v smer nadzora ljudi s strani vladajočih elit in v takšno ali drugačno diktaturo!

jlpktnst ::

MKrmec je izjavil:

Namesto, da bi bil Huawei transparenten z Američani, da lahko preverijo kar hočejo, pod njihovim nadzorom, da se tehnologija ne ukrade, se grejo drekat preko sodišč, kjer ne morejo zmagat.


Saj Vavej je ponudil da naredijo pregled vsega. Pa so ignorirali.

To, da se krade tehnologija je itak stara novica - kitajci pokradejo vse kar ni privezano. Vsakič ko jih kdo povabi v Slovenijo in jim kaže industrijske obrate pridejo direktorji in srajce s fotoaparati in vse "dokumentirajo".

Dejstvo je, da je Trump nor in da ima hud konflikt interesov, ki ga je javno priznal. Dejstvo, ki se je pokazalo je, da je USA totalitarna država. Bolj bo zanimivo gledati a se bo sploh še zamenjal predsednik in kdaj. Trenutno je nabral toliko dejanj, da bi ga lahko odstavili, samo ga niso, če vam da to kaj mislit? Ta Vavej je pa samo side-show.

49106 ::

GrX je izjavil:

Rezultat je že znan... Sodišča bodo naklonjena Ameriškim interesom.


Logično. A ni tudi Vega podobno popušila proti Telekomu.

jlpktnst je izjavil:

Trenutno je nabral toliko dejanj, da bi ga lahko odstavili, samo ga niso, če vam da to kaj mislit? Ta Vavej je pa samo side-show.


Naštej jih nekaj.

poweroff ::

Zaenkrat so zadeve še hecne. Ko bodo pa Kitajci zabremzali izvoz redkih mineralov, bo pa heca hitro konec.
sudo poweroff

damirj79 ::

poweroff je izjavil:

Zaenkrat so zadeve še hecne. Ko bodo pa Kitajci zabremzali izvoz redkih mineralov, bo pa heca hitro konec.


Takrat se bodo USoA usrale in vse največje firme bodo šle rakom žvižgat.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sirotka ()

sirotka ::

damirj79 je izjavil:

poweroff je izjavil:

Zaenkrat so zadeve še hecne. Ko bodo pa Kitajci zabremzali izvoz redkih mineralov, bo pa heca hitro konec.


Takrat se bodo USoA usrale in vse največje firme bodo šle rakom žvižgat.


Ajoj, ne ga srat no:) Bodo pač začeli spet doma kopat.

NMH ::

p63 45418 naj bi izjavil:

Zaenkrat so zadeve še hecne. Ko bodo pa Kitajci zabremzali izvoz redkih mineralov, bo pa heca hitro konec.



Kako hecne pa? ZDA so bile največji proizvajalec redkih zemelj še ne tako nazaj.

gruntfürmich ::

tako kot so američani 'popolnoma' odvisni od nafte... največji proizvajalci !

je pa zanimivo to, da je tožba zoper državo še kako aktualna. v mentaliteti slovenčkov to ni sprejemljivo !

NMH je izjavil:

Kako hecne pa? ZDA so bile največji proizvajalec redkih zemelj še ne tako nazaj.
da ne bo največja ironija vseh teh blokad in trgovinskih vojn to, da bo amerika naredila par korakov naprej in bila samozadostna. kako bo šele potem lahko izsiljevala!
kaj bodo potem porekli sovražniki trumpa? no, pa saj je bil to pravzaprav njegov cilj, ki ga je jasno in glasno napovedoval!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

gruntfürmich,
Trumpi ravno ni sposoben Trgovec, kaj šele ekonomist. Tako da nebi ravno stavil..
V nasprotnem primeru bi lahko jasno povedal kemtom kaj naj sejejo Sojo ali koruzao, ker oboje je še vedno v silosih. Trumpi je nekdo, ki je / misli da lahko doseže vse kar je doesgel na svoj retardet način, ne gre ravno to v mednarodni politiki, kjer je potrebno planirati na dolgi rok.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Vazelin ::

Pa kaj ti misliš da Trump sam neki vodi? On ima za sabo goro svetovalcev, najboljših študentov iz Harvarda, Stanforda in podobno. Kaj mislite da on sam neki tam šlepa - pusti ti njegovo trolanje po twiterju?:)) So že preračunali, da lahko strejo Kitajsko. Seveda je to gambling po svoje. Ampak očitno že vejo, da so v tej situaciji močnejši in bodo na koncu Kitajci spustili hlače. Trumpu pa zagotovijo zmago 2020. Tako preprosto.

Poglejte, rušijo jim Huawei. A kitajci ne naredijo ničesar. Bodo banali Apple? ja kdo bo pa hranil par 10k kitajskih familij potem? Apple lahko proizvodnjo v enem letu preseli v Indijo. Stavim da jim država da takoj par mlrd. subvencij
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

damirj79 ::

sirotka je izjavil:

damirj79 je izjavil:

poweroff je izjavil:

Zaenkrat so zadeve še hecne. Ko bodo pa Kitajci zabremzali izvoz redkih mineralov, bo pa heca hitro konec.


Takrat se bodo USoA usrale in vse največje firme bodo šle rakom žvižgat.


Ajoj, ne ga srat no:) Bodo pač začeli spet doma kopat.


Ne, ne bodo, kopanje teh rud so z razlogom prenesli drugam.

mwaaa ::

Zanimivo, koliko ljudi ima očitne fetiše na komunistični sistem, se postavljajo na njihovo stran in zagovarjajo njihove odločitve. Verjetno gre za isti bazen ljudi, ki tule med "prazniki" paradira z zvezdicami in se jim iz nekega nejasnega razloga kolca po prejšnjem sistemu.

Gagarin ::

Vazelin je izjavil:

Pa kaj ti misliš da Trump sam neki vodi? On ima za sabo goro svetovalcev, najboljših študentov iz Harvarda, Stanforda in podobno. Kaj mislite da on sam neki tam šlepa - pusti ti njegovo trolanje po twiterju?:)) So že preračunali, da lahko strejo Kitajsko. Seveda je to gambling po svoje. Ampak očitno že vejo, da so v tej situaciji močnejši in bodo na koncu Kitajci spustili hlače. Trumpu pa zagotovijo zmago 2020. Tako preprosto


Morebiti ja, morebiti so se pa krepko ušteli. Predvidevam da bo na koncu en tak dogovor, ki ne bo pomenil nič konkretno novega, obe strani pa ga bosta predstavljali kot zmago. Če bo pa Trump preveč trmaril bodo pa kitajci sicer požrli ornk padec svojega bdp, hkrati bodo padle borze in bdp tudi Usa. Kar pa pomeni za Trumpa velike težave na volitvah, nekoliko manj težav ima s tem totalitarni režim. Še malo pa bo Trump pod časovnim pritiskom za deal...

c3p0 ::

jlpktnst je izjavil:


Dejstvo je, da je Trump nor in da ima hud konflikt interesov, ki ga je javno priznal. Dejstvo, ki se je pokazalo je, da je USA totalitarna država. Bolj bo zanimivo gledati a se bo sploh še zamenjal predsednik in kdaj. Trenutno je nabral toliko dejanj, da bi ga lahko odstavili, samo ga niso, če vam da to kaj mislit? Ta Vavej je pa samo side-show.


Prvi miselni preskok zate bo, ko se boš zavedel, da to ni Trump, Hillary, Bush Jr./Sr., Obama in da je vseeno kdo je lutka spredaj.

damirj79 ::

Ne gre za fetiš sploh ne na komunistične sisteme, ampak dejstvo, da tudi USoA niso ravno angelčki, kot se jih sedaj prikazuje. Pojdi parkrat k njim na obisk, boš razumel. Seveda tudi Kitajska ni. Ampak če se omejimo samo na ta nesporazum, Huawei ni ravno tipična kitajska firma, kjer kopirajo vse kar se le da in to prodajajo.

gruntfürmich ::

Mr.B je izjavil:

Trumpi je nekdo, ki je / misli da lahko doseže vse kar je doesgel na svoj retardet način, ne gre ravno to v mednarodni politiki, kjer je potrebno planirati na dolgi rok.
deluješ kot nekdo, ki zagovarja 'mednarodno politiko' ki je sama po sebi retardirana in nagnjena k neučinkovitosti in prelaganju problemov na kasnejše čase, trenutni problemi pa so edino točke volilcev. takšne 'mednarodne politike' nobeden ne potrebuje.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Mr.B ::

gruntfürmich je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Trumpi je nekdo, ki je / misli da lahko doseže vse kar je doesgel na svoj retardet način, ne gre ravno to v mednarodni politiki, kjer je potrebno planirati na dolgi rok.
deluješ kot nekdo, ki zagovarja 'mednarodno politiko' ki je sama po sebi retardirana in nagnjena k neučinkovitosti in prelaganju problemov na kasnejše čase, trenutni problemi pa so edino točke volilcev. takšne 'mednarodne politike' nobeden ne potrebuje.

Ja verjetno je zato stanje kot je. Pač volilci uporabljajo zdravo kmečko pamet, in potem ploskajo mešetarjem tipa Trum.
Odličen argument na banalno vprašanje kmeta, kaj naj poseje da bo lahko odplačal kredit, drugače bo moral svojo zemljo pordati korporaciji, sam pa v mesto poiskati delo za minimalno plačo. Da te kmetje so zelo daleč gledali, niti eno leto ne.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

sirotka ::

damirj79 je izjavil:

sirotka je izjavil:

damirj79 je izjavil:

poweroff je izjavil:

Zaenkrat so zadeve še hecne. Ko bodo pa Kitajci zabremzali izvoz redkih mineralov, bo pa heca hitro konec.


Takrat se bodo USoA usrale in vse največje firme bodo šle rakom žvižgat.


Ajoj, ne ga srat no:) Bodo pač začeli spet doma kopat.


Ne, ne bodo, kopanje teh rud so z razlogom prenesli drugam.


Seveda, ker je ves skupaj umazano in je vedno bolje, da je umazanija kje drugje. In da, bodo, od 2020 naprej, ponovno odpirajo že zaprta nahajališča.

fikus_ ::

" . . . ima za sabo goro svetovalcev, najboljših študentov iz Harvarda, Stanforda in podobno. . . . "

Za Trumpom so interesne skupine in lobiji, oni vodijo politiko usa, volitve so samo zaradi lepšega. Je čisto vseeno ali so na vrhu demokrati ali republikanci.

111111111111 ::

sirotka je izjavil:


Ajoj, ne ga srat no:) Bodo pač začeli spet doma kopat.

NE gre tako hitro. Pa zahod ima precej regulative. Že to da so začeli nafto dobivati iz skrilavcev, je trajalo več let. Rudnika za redke zemlje pa ne bodo spravili skozi v enem letu.

damirj79 ::

sirotka je izjavil:

damirj79 je izjavil:

sirotka je izjavil:

damirj79 je izjavil:

poweroff je izjavil:

Zaenkrat so zadeve še hecne. Ko bodo pa Kitajci zabremzali izvoz redkih mineralov, bo pa heca hitro konec.


Takrat se bodo USoA usrale in vse največje firme bodo šle rakom žvižgat.


Ajoj, ne ga srat no:) Bodo pač začeli spet doma kopat.


Ne, ne bodo, kopanje teh rud so z razlogom prenesli drugam.


Seveda, ker je ves skupaj umazano in je vedno bolje, da je umazanija kje drugje. In da, bodo, od 2020 naprej, ponovno odpirajo že zaprta nahajališča.


Prej ko bodo te ponovno odpret rudnike zagnali, bo trajalo kar nekaj časa in še potem ne bodo zadovoljili vseh svojih potreb.

fikus_ ::

Pridobivanje redkih mineralov je na Kitajskem z razlogom, ker ekologija trpi! Da pa v Z svetu odpreš rudnik pa traja kar nekaj časa, v tem primeru zaradi ekologije, tehnologije, . . .

jype ::

fikus_ je izjavil:

Pridobivanje redkih mineralov je na Kitajskem z razlogom, ker ekologija trpi! Da pa v Z svetu odpreš rudnik pa traja kar nekaj časa, v tem primeru zaradi ekologije, tehnologije, . . .
Saj bo Trump z dekretom določil, da ni problema, če se v okolici rojevajo strahotno iznakaženi otroci.

sirotka ::

Če bo treba, bodo to kopali doma...in ne bi trajalo dolgo, ko je kriza, je pač kriza.

damirj79 ::

To v Z svetu zelo malo pomaga, da takšen rudnik zalaufaš prej kot v enem letu, tudi če je že prej deloval. Poleg tega en rudnik ni dovolj, gre za stotine njih.

sirotka ::

damirj79 je izjavil:

To v Z svetu zelo malo pomaga, da takšen rudnik zalaufaš prej kot v enem letu, tudi če je že prej deloval. Poleg tega en rudnik ni dovolj, gre za stotine njih.


Amerika je klasa zase, poleg tega sem ti že malo višje napisal, da bo od 2020 dalje rudnik spet obratoval in načeloma je do konca 80. od tam prišla večina potrebnega materiala :)

hawkwood ::

NMH je izjavil:

Čisto mimo. Kitajska mora spremenit svoja pravila, da so kompatibilna s tistimi na Zahodu. Če noče, potem bodo njihova podjetja na Zahodu sankcionirana.

PS: Kitajska vlada 80% podpore?!?!?!? HAHAHAHA - česa ti glede enopartijskega sistema ne razumeš???

Kitajska ne rabi naredit ničesar. Ja 80%. Vem da je nepredstavljivo da pridemo do te Številke v Sloveniji.

No razsvetli me? A ankete v enopartijskem sistemu ne delujejo?

damirj79 ::

Amerika ni nič klasa zase. Potreba po elementih redkih zemlje konec 80ih in sedaj je vsaj faktor 100 če ne višja.

jype ::

hawkwood je izjavil:

No razsvetli me? A ankete v enopartijskem sistemu ne delujejo?
Vprašaj ga, kako je v Singapuru, kjer imajo druge vrste fašizem. Ne bo ti odgovoril, ker v resnici nima argumentov.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

SOVA še vedno skovika na vaših žicah

Oddelek: Novice / NWO
3711954 (8109) zmaugy
»

Pogodba o nerazkrivanju informacij (NDA) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5220159 (18448) matijadmin
»

Kako se kupuje IMSI lovilce

Oddelek: Novice / Zasebnost
4418176 (14329) Iatromantis
»

Twitter gre na sodišče izpodbijat zahtevke za uporabniške podatke s strani ameriške v

Oddelek: Novice / Zasebnost
134193 (3183) Jst
»

Kaj torej piše v ACTI (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / NWO
13780103 (66608) Iatromantis

Več podobnih tem