Novice » Znanost in tehnologija » Redno oddajanje pričenja prva 8K televizija
MrStein ::
Je pa res da se je treba navadt ker so nas celo življenje treniral da morajo biti filmi/šovi/vse na televiziji 24-30 fps. Navada je železna srajca.
Za filme so nas trenirali na 24 FPS, na TV šove (in "vse na televiziji") pa kar 50.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Meni sicer 60hz ne dela preglavic, ampak filmi pa mi delujejo prekleto čudni in nenaravni.
Misliš naravni, a ne ?
(zato ti je čudno, ker si navajen na ne-naraven izgled filmov)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Starodavni je izjavil:
Kdor hoče te 60fps in podobna pretiravanja, dobr za njega, samo prosim da zaradi tega ne bomo ostali brez možnosti izbire. Če že bo 60 fps tv naj obstaja možnost da se to IZKLOPI in nastavi na običajno nastavitev.
Zmanjšati FPS je trivialno.
Že na Youtube me konkretno motijo 1080p 60 fps opcije, rajši bi imel samo 1080p brez 60fps. V osnovi ima človeško oko omejitve in te ultra visoke ločljivosti in ultra št. sličic na sekundo mu ne koristijo nič, saj ne opazi neke bistven razlike in v številnih primerih pride do neudobja. Oči so namreč podaljšek možganov.
"oko...saj ne opazi neke bistven razlike"
Kak ne, če pa vas tu toliko jamra, da 60 FPS ni OK? Kako pa veste? Če kao ni razlike? Pogledate na debug log in če tam piše "60", zajamrate?
ta 8k kar naj imajo japonci in korejci, jaz sem z 1080p čisto zadovoljen, več ne nucam, ker itak na 3m oddaljenosti od TV ne bom opazil takih detajlov in mi tudi ne koristijo. Za kakšno ekipo, varnostnike in podobno pa pride prav visoka ločljivost, saj se tako lažje razbere detajle, ki jih z normalno 1080p tv ločljivost ne bi opazili.
Ta funkcija se imenuje "zoom".
(OK, 8K kamero še vseeno potrebuješ)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
gusto ::
Mene pa zanima, zakaj pravite 30 sličicam/sekundo naravno. A v real life vas pa ne boli glava, ali tudi gledate v svet s 30 fps?
leiito ::
Utegne biti, da jih dejansko ne moti 60FPS, ampak soap opera effect.
https://www.digitaltrends.com/home-thea...
https://www.digitaltrends.com/home-thea...
BigWhale ::
Je pa res da se je treba navadt ker so nas celo življenje treniral da morajo biti filmi/šovi/vse na televiziji 24-30 fps. Navada je železna srajca.
Za filme so nas trenirali na 24 FPS, na TV šove (in "vse na televiziji") pa kar 50.
TVju so bile stvari v 25fps, ker je bila slika interlaced in si videl samo pol frame-a naenkrat. :)
MrStein ::
50 na sekundo je bila. Sigurno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
boolsheat ::
Utegne biti, da jih dejansko ne moti 60FPS, ampak soap opera effect.
https://www.digitaltrends.com/home-thea...
Ja, ampak za soap opera efekt, je potreben dvig FPS... ;)
Ta komentar povzame zadevo:
"In short, higher frame rates look more real, but it makes things that are not real look less real."
BigWhale ::
50 na sekundo je bila. Sigurno.
Refresh rate je pri interlaced televizijah 50Hz. Prikazanih je bilo 50 fieldov na sekundo in en frame je bil sestavljen iz dveh fieldov. Zato je bil perceived framerate v bistvu polovico manj kot je bil refresh rate. Bil je pa na 50Hz zato, da je bil sinhroniziran z omrezno napetostjo. Ta sinhronizacija je tudi prinesla dva razlicna standarda. PAL in SECAM in sta se razlikovala (tudi) po framerate-u zaradi frekvence omrezne napetosti.
J.McLane ::
Ja ampak ta dva fielda v enem frameu imata informacijo o dveh različnih časovnih obdobjih. Efektivno ima 25i informacijo o 50 framih na sekundo. Perceived framerate je v tem primeru dejansko 50 fps. Seveda je to odvisno od sourca, če je source 24fps movie, potem ga pohitrijo na 25 fps in je tudi na 25i signalu samo 25 slik na sekundo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
mrdaco ::
ki danes prebije pol življenja na 100+ fps igrah in posledično doživlja kino kot diapozitive.
V igrah imam rad vec kot 60fps, ampak pri TVju mi pa kar slabo rata zaradi tistega nenaravnega gibanja, tko da sem vse te softwerske resitve vecanja fpsja enostavno izklopil. Ne morem in ne prenesem.
HAHAHA... pa veš koliko FPSov je dejansko naravnih???
Neskončno!
Starodavni je izjavil:
Jaz sem že probal par filmov, ki so imeli 60fps, eden od njih je bil Hobit recimo. (ali je bil to 48?))
In sem ugotovil, da 60 fps ni zame, preveč tekoča slika in me hitro začne glava boleti. .
Pismo, potem če pogledaš čez okno in stopiš v naravo, te mora hudičevo bolet glava...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mrdaco ()
BigWhale ::
Ja ampak ta dva fielda v enem frameu imata informacijo o dveh različnih časovnih obdobjih. Efektivno ima 25i informacijo o 50 framih na sekundo. Perceived framerate je v tem primeru dejansko 50 fps.
Ne, zaradi persistence of vision ti dva frame-a zdruzis v enega. Vsak 'frame' je v bistvu samo polovica frame-a. Najprej vidis sode, potem lihe vrstice slike in jih zdruzis v eno sliko.
J.McLane ::
Ja če hočeš to predvajati na 25fps, itak ne moreš dobiti ven 50fps. Lahko pa delaš deinterlace tako, da dobiš ven efektivnih 50 fps, seveda z nižjo ločljivostjo.
Interlace je v bistvu ena najstarejših oblik kompresije, ko je slika statična imaš polno resolucijo (ostri robovi imajo sicer flicker), ko se premika imaš pol manjšo resolucijo ampak imaš 50 fps, včasih je bilo to seveda zato, da je bilo sinhronizirano s 50Hz refresh rate katodnih TVjev.
Interlace je v bistvu ena najstarejših oblik kompresije, ko je slika statična imaš polno resolucijo (ostri robovi imajo sicer flicker), ko se premika imaš pol manjšo resolucijo ampak imaš 50 fps, včasih je bilo to seveda zato, da je bilo sinhronizirano s 50Hz refresh rate katodnih TVjev.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Invictus ::
Precej pri tem je imel tudi fosfor, ki je imel svojo vztrajnost svetilnosti, preden ga je zadel naslednji žarek...
CRT zadeva seveda, LCD tega nima.
CRT zadeva seveda, LCD tega nima.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
MrStein ::
Ne, zaradi persistence of vision ti dva frame-a zdruzis v enega. Vsak 'frame' je v bistvu samo polovica frame-a. Najprej vidis sode, potem lihe vrstice slike in jih zdruzis v eno sliko.
Ne, ne združiš jih.
Eni deinterlacirji jih sicer res, izgleda pa potem crap.
Ja če hočeš to predvajati na 25fps, itak ne moreš dobiti ven 50fps. Lahko pa delaš deinterlace tako, da dobiš ven efektivnih 50 fps, seveda z nižjo ločljivostjo.
Ne, če narediš deinterlace, dobiš višjo (enako?) ločljivost.
(razen če z deinterlace misliš "zavržemo vsaki drugi field" potem je res nižja (enaka???) ločljivost)
Vprašaji so zato, ker noben ni povedal, kaj je referenčna ločljivost.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Gagatronix ::
Lol vse se spomnjo pr NHK sam da bi potegnl iz folka dnar za narocnino. So prov militantni, ti posiljajo folk na dom, ce zacnes v anglescini ti naslednjic posljejo enga k zna anglesk. Boli njih kurac ce mas tv al nimas, placaj NHK!
BigWhale ::
Ne, zaradi persistence of vision ti dva frame-a zdruzis v enega. Vsak 'frame' je v bistvu samo polovica frame-a. Najprej vidis sode, potem lihe vrstice slike in jih zdruzis v eno sliko.
Ne, ne združiš jih.
Eni deinterlacirji jih sicer res, izgleda pa potem crap.
Ne govorim o deinterlacerjih, govorim kaj nardijo tvoji mozgani. In tvoji mozgani efektivno, zaradi persistence of vision, ki se pojavi zaradi tega ker nasi mozgani polno stvari predvidevajo, in zaradi tega, ker je bila taksna narava CRT zaslonov, zdruzijo dva fielda v en frame. To, da stva dva fielda malenkost razlicna, se ne pomeni, da sta to dva frame-a. Nista.
V prvem fieldu vidis vrstice:
-----
1
3
5
7
-----
Potem te vrstice izginejo in se prikazejo naslednje se manjkajoce vrstice:
-----
2
4
6
-----
V 1/25 sekunde vidis samo polovico frame-a in v naslednji 1/25 sekunde vidis se drugo polovico. Tistih vmes ugasnjenih vrstic pa ne vidis, ker se niso popolnoma ugasnile zaradi crappy ekrana in zaradi tega, ker tvoji mozgani se vedno mislijo, da so tam. Tako kot ne vidis svojega nosu, ce gledas navzdol in ce nisi res pozoren nanj. Ali pa tako kot ne vidis slepe pege, ce gledas z enim ocesom in nisi res pozoren, ce gledas z obema je pa sploh ne vidis. Pa je vseeno tam. :)
MrStein ::
V 1/25 sekunde vidis samo polovico frame-a in v naslednji 1/25 sekunde vidis se drugo polovico.
1/50 pa res.
(vem kako dela, lahko ti naredim delujoč CRT TV iz kupa peska in bakra + energija)
In ne, ne združi dva fielda v en frame. Ker potem bi "videl" nekaj takega (ne povečuj, se tak lepo vidi bistvo):
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Cervantes ::
Latenca nevrona je cca 40ms. Kar bi dejansko pomenilo 25Hz. Možgani seveda znajo to interpolirat, delajo tudi neke sorte avtokorelacijo (ista informacija čez več nevronov), je pa višji framerate kot 50Hz zaradi navedenega po mojem ČBV.
Lahko se pa seveda tudi motim.
Lahko se pa seveda tudi motim.
BigWhale ::
In ne, ne združi dva fielda v en frame.
Tvoji mozgani 'zdruzijo' dva fielda v en frame, ne TV. TV prikaze vsak field posebaj in zaradi POV ti to vidis in zaznas kot en frame.
Poglej si kaksni problemi so bili s transferjem filmov na TV in kako je deloval Telecine. Film je bil posnet s 24fps na trak, tega so potem zavrteli s 25fps in vsak frame razdelili na dva fielda. Pri transferju na NTSC, pa so uporabili malenkost drugacno tehniko kjer so se frami mal prekrivali v posameznih fieldih.
Vsake 1/50s (prej sem narobe napisal, ja) si videl pol frame-a.
MrStein ::
Latenca nevrona je cca 40ms. Kar bi dejansko pomenilo 25Hz. Možgani seveda znajo to interpolirat, delajo tudi neke sorte avtokorelacijo (ista informacija čez več nevronov), je pa višji framerate kot 50Hz zaradi navedenega po mojem ČBV.
Lahko se pa seveda tudi motim.
Seveda se motiš. Poglej bilokateri 120 FPS ekran.
Tvoji mozgani 'zdruzijo' dva fielda v en frame, ne TV. TV prikaze vsak field posebaj in zaradi POV ti to vidis in zaznas kot en frame.
Ne.
Če bi, bi dobil tisto kar je zgoraj na sliki. Pa vemo da ni tako.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
jype ::
SECAM je enako kot PAL, ampak Francozi morajo imeti svoj standard. NTSC je 60Hz, ker imajo takšno frekvenco električnega omrežja v ZDA ( in zahodni polovici Japonske).
leiito ::
Gagatronix je izjavil:
Lol vse se spomnjo pr NHK sam da bi potegnl iz folka dnar za narocnino. So prov militantni, ti posiljajo folk na dom, ce zacnes v anglescini ti naslednjic posljejo enga k zna anglesk. Boli njih kurac ce mas tv al nimas, placaj NHK!
Povej jim, da si nekje v Evropi broadcaster odreže kar davek na električni priključek in ni treba več nikogar nikamor pošiljat. Samo Zakon o NHK si zlobirajo in lahko grejo po svoje.
gendale2018 ::
fullhd bo standard, ko bo tolk razširjen kot barvna TV - torej brez doplačila in na praktično vseh kanalih
Kako fullhd ni standard? Vse novejše nadaljevanke in filmi so že dolgo vsaj fullhd
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
Cervantes ::
Latenca nevrona je cca 40ms. Kar bi dejansko pomenilo 25Hz. Možgani seveda znajo to interpolirat, delajo tudi neke sorte avtokorelacijo (ista informacija čez več nevronov), je pa višji framerate kot 50Hz zaradi navedenega po mojem ČBV.
Lahko se pa seveda tudi motim.
Seveda se motiš. Poglej bilokateri 120 FPS ekran.
Z malce avtosugestije pa sploh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Cervantes ()
DamijanD ::
gendale2018 je izjavil:
fullhd bo standard, ko bo tolk razširjen kot barvna TV - torej brez doplačila in na praktično vseh kanalih
Kako fullhd ni standard? Vse novejše nadaljevanke in filmi so že dolgo vsaj fullhd
Ne govorim o tehniki snemanja ali travnik kvaliteti - ampak o razširjenosti za vsakega posameznika. Še enkrat, ko ne bo treba več doplačata za FHD... (si predstavljaš, da bi imel na pogodbi postavko 3€ za barve)
MrNighthawk ::
BigWhale ::
J.McLane ::
OK BW, ti verjetno misliš ta fenomen, proti koncu tega videa:
Ko si v CRT dejansko gledal samo tisto horizontalno črto ki je osveževala zaslon, drug del zaslona pa je bil črn, ampak v naših možganih je bila slika cela. Če bi ta horizontalna črta letela čez zaslon samo 25x v sekundi bi to naši možgani opazili, ker pa leti čez 50x na sekundo pa tega ne opazimo. Ampak dejstvo je še zmeraj da je pri interlaced (25i) dejansko 50 različnih slik v sekundi in to znamo zaznati kot bolj tekoče gibanje, kot če bi bilo 25 slik ki se pač 50x refreshajo (torej da se po dvakrat vsaka slika ponovi).
Ko si v CRT dejansko gledal samo tisto horizontalno črto ki je osveževala zaslon, drug del zaslona pa je bil črn, ampak v naših možganih je bila slika cela. Če bi ta horizontalna črta letela čez zaslon samo 25x v sekundi bi to naši možgani opazili, ker pa leti čez 50x na sekundo pa tega ne opazimo. Ampak dejstvo je še zmeraj da je pri interlaced (25i) dejansko 50 različnih slik v sekundi in to znamo zaznati kot bolj tekoče gibanje, kot če bi bilo 25 slik ki se pač 50x refreshajo (torej da se po dvakrat vsaka slika ponovi).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
mrdaco ::
CRT je imel zaslon prebarvan s fosforjem, da je nekaj časa še žarel, ko je preko njega letela črta, da se je gubanje črte malo izničilo. Tako da vsega niso krivi možgani in njihova 40ms odzivnost.
J.McLane ::
Tu ne gre za odzivnost, ampak preprosto to, da naša zaslonka (možgani) ostaja dalj časa odprta in dobimo kar veliko motion-blura, ampak oči s sledenjem premikajočemu objektu to izničijo oz. skompenzirajo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Gagatronix ::
Gagatronix je izjavil:
Lol vse se spomnjo pr NHK sam da bi potegnl iz folka dnar za narocnino. So prov militantni, ti posiljajo folk na dom, ce zacnes v anglescini ti naslednjic posljejo enga k zna anglesk. Boli njih kurac ce mas tv al nimas, placaj NHK!
Povej jim, da si nekje v Evropi broadcaster odreže kar davek na električni priključek in ni treba več nikogar nikamor pošiljat. Samo Zakon o NHK si zlobirajo in lahko grejo po svoje.
Jim loh kr sam poves. Js jim nism niti vrat odpiru, bizgecom. Jih je minil hodt naokol po dveh mescih.
BigWhale ::
Fun facts:
- standard za barvno TV so sprejeli 1953
- barvno TV so zaceli prvic oddajati 1954 (tega signala ni mogel nihce gledati, ker se ni bilo _nobene_ barvne televizije na trgu)
- leta 1965 je vecina TV postaj taksnih, da so oddajali v barvah
- leta 1972 so barvni televizorji po prodaji prehiteli crno bele televizorje
Torej je trajalo 19 preden je vecina presla na barvne televizorje.
Ce ne bi bilo vnaprej definiranega standarda, bi verjetno trajalo se dalj in na trziscu bi imeli precej vecjo zmedo, ker bi bilo vec barvnih 'standardov'.
Torej, nic ni narobe, ce se sedaj definira 8K broadcasting standard. Nam bo kasneje lazje. :)
- standard za barvno TV so sprejeli 1953
- barvno TV so zaceli prvic oddajati 1954 (tega signala ni mogel nihce gledati, ker se ni bilo _nobene_ barvne televizije na trgu)
- leta 1965 je vecina TV postaj taksnih, da so oddajali v barvah
- leta 1972 so barvni televizorji po prodaji prehiteli crno bele televizorje
Torej je trajalo 19 preden je vecina presla na barvne televizorje.
Ce ne bi bilo vnaprej definiranega standarda, bi verjetno trajalo se dalj in na trziscu bi imeli precej vecjo zmedo, ker bi bilo vec barvnih 'standardov'.
Torej, nic ni narobe, ce se sedaj definira 8K broadcasting standard. Nam bo kasneje lazje. :)
Ales ::
Ja, te stvari so šle nekoč malo počasneje naprej. Teorijo delovanja teh starejših sistemov je tudi potrebno poznati, da razumemo zakaj so nekatere stvari danes take kot so. In da ne izumljamo tople vode, kjer ni potrebno in da ne nasedamo vsaki marketinški puhlici...
Invictus ::
Nič ni narobe, samo dvomim, da bodo moji otroci to dočakali v Sloveniji .
Saj 8k televizije že obstajajo.
Na Japonskem pa tudi prenos ni problem, saj imajo 1Gbit do doma že kar precej let...
Internet in Japan @ Wikipedia
Saj 8k televizije že obstajajo.
Na Japonskem pa tudi prenos ni problem, saj imajo 1Gbit do doma že kar precej let...
Internet in Japan @ Wikipedia
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Gagatronix ::
Invictus, Japonska je tehnolosko ful shizofrena drzava. Po eni strani mas tm dolocen spekter tehnologije tak da te paf, po drugi strani pa polovice poslovanja recimo brez faksa ne mors opravit. Polovica je nekje v letu 2100, druga polovica pa nekje v 1990.
Invictus ::
Cela zahodna Evropa opravi precej poslovanja po faxu, sploh kjer se zahteva podpise...
Sem že sam pošiljal podpisane pogodbe po faksu... Je očitno to dovolj...
Je pa fora predvsem v zakonodaji in podpisanem papirju... najbrž zraven priložijo še potrdilo, da je dokument prišel po faksu.
Pa ne mešat biznisa z user izkušnjo.
Pri nas faksov večinoma ni več, ker je vse tako blizu, da gre folk zadevo podpisat in še na kavo...
Sem že sam pošiljal podpisane pogodbe po faksu... Je očitno to dovolj...
Je pa fora predvsem v zakonodaji in podpisanem papirju... najbrž zraven priložijo še potrdilo, da je dokument prišel po faksu.
Pa ne mešat biznisa z user izkušnjo.
Pri nas faksov večinoma ni več, ker je vse tako blizu, da gre folk zadevo podpisat in še na kavo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
MrStein ::
Ne.
Če bi, bi dobil tisto kar je zgoraj na sliki. Pa vemo da ni tako.
Saj dobis, samo ti se tega ne zavedas. Mislim, ti lahk se naprej trdis to kar trdis, ampak to se ne pomeni, da je res. :) Lahk pa razlozis zakaj ne vidis slepe pege, pa je vedno tam. :)
No, če z "združi" misliš podobno kot "100 tisoč frejmov se združi v en film" potem ja.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Dr_M ::
Sicer nisem fan Toma, ampak tole se je pa dobro spomnil.
https://arstechnica.com/gaming/2018/12/...
Motion smoothing oz soap opera effect ni zazeljen v filmih.
https://arstechnica.com/gaming/2018/12/...
Motion smoothing oz soap opera effect ni zazeljen v filmih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
MrStein ::
"If you own a modern HDTV, there's a good chance you're not watching movies the way the filmmakers intended," McQuarrie says. "And your ability to do so is not simple for you to access."
A večina TV-jev ne preklopi v film mode (torej 24 FPS) avtomatsko?
Moj to naredi pa ni noben poseben model.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Spock83 ::
gendale2018 je izjavil:
fullhd bo standard, ko bo tolk razširjen kot barvna TV - torej brez doplačila in na praktično vseh kanalih
Kako fullhd ni standard? Vse novejše nadaljevanke in filmi so že dolgo vsaj fullhd
Ne govorim o tehniki snemanja ali travnik kvaliteti - ampak o razširjenosti za vsakega posameznika. Še enkrat, ko ne bo treba več doplačata za FHD... (si predstavljaš, da bi imel na pogodbi postavko 3€ za barve)
Verjetno bo HDR za doplačilo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako izbrati pravo velikost tv-jaOddelek: Zvok in slika | 1952 (1260) | Invictus |
» | Redno oddajanje pričenja prva 8K televizija (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 19587 (14810) | Spock83 |
» | Prihajajo televizorji z ločljivostjo 8K (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 52667 (46027) | Okapi |
» | Prvi televizor z ločljivostjo 8K (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 28292 (19798) | Kaj |
» | Pripravlja Apple iMace z ločljivostjo 8K? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 38875 (30974) | issak |