» »

Pripravlja Apple iMace z ločljivostjo 8K?

1
2
3

m0LN4r ::

Ja, glede vsebin pa tko. Ko bo vsak dom imel optiko ja in primerna infrastruktura tel. omrežja ja.
Med fhd streamom in 4k, ter kaj šele 8K so konkretne razlike. Sice pa ja, raje več native Hzjev, kot samo resolucijo.

8K slike že dolgo obstajajo, ampak ni vseeno z kako lečo in fotkičom je bila ta 8K slika narejena. Pa na koncu, če boš to stisnil v 90% jpg potem več ni to to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

klinker ::

Pa dobro zdaj blodite, kot da bo to jutri na policah ;((
Reklamo so si nardili cega so sposobni, nic vec, nic manj, vi pa klobasate kaj bo cez 5 let koristno ali nekoristno.
Itak pa dokler ne bo optika standard namesto ADSL/VDSL, vec kot FHD TV nismo sposobni masovno imet.
Je pa malo drugace pri zaslonih za racunalnik, kjer te omejuje samo hardware. Za gamerje trentno kaj vec kot FHD skoraj da ni misljeno, je pa pro podrocje, kjer se z sliko ukvarjajo po moje kar zejno tega.
Oci po moje tudi manj trpijo.
Res da uradno, clovesko oko ni sposobno razlocit, ampak po moje vseeno vpliva na kvaliteto vida.
Tisti ki ima kes, si bo zadevo kupu in uzival v njej, ostali bomo pa jamrali tu, kako je zadeva nepotrebna in to much :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: klinker ()

Spc ::

7982884e je izjavil:

tale slika je malo zavajajoca, ker so razmerja cisto narobna

Se strinjam ja.
 

opeter ::

mtosev je izjavil:

večina ljudi ima že full HD monitor, večina ljudi katerih je kupila nov tv v zadnjih 4-5letih tud ima full hd tv, večina programov na tvju katere jaz gledam so v full hd. večina prenosnikov pa ni full hd,ampak so 1366 ali 1680 in dosti random/brezveznih kanalov pač ni full hd.


Mi smo kupili nov TV, ki pa je v resnici 768p (nas sicer ne moti, ker itak gledamo iz nekaj metrov). Obenem pa je za DVD filme prek preveč.

Edina HD programa na TV-ju sta SLO 1 in 2 (pa še to preko antene), pri določenih kabelskih/internetnih operaterjih pa še nekateri Proplusovi programi (Kanal A, PopTV HD), nekaj tujih dokumentarnih programov, pa še kakšna se najde. Večina pač ne.

Na Telemachovi CISCO škatli, priklopljeni s SCART kablom (HDMI-ja na tej škatli ni) pa itak ne moremo gledat HD programov, Telemach pa se ves čas izgovarja na kapacitete, zakaj kaj boljšega ne more ponudit na našem koncu. Ostali operaterji so še hujši.

Jaz sem sicer s sliko na sobni anteni zadovoljen, ker je res odlična.

klinker je izjavil:

Pa dobro zdaj blodite, kot da bo to jutri na policah ;((
Reklamo so si nardili cega so sposobni, nic vec, nic manj, vi pa klobasate kaj bo cez 5 let koristno ali nekoristno.
Itak pa dokler ne bo optika standard namesto ADSL/VDSL, vec kot FHD TV nismo sposobni masovno imet.
Je pa malo drugace pri zaslonih za racunalnik, kjer te omejuje samo hardware. Za gamerje trentno kaj vec kot FHD skoraj da ni misljeno, je pa pro podrocje, kjer se z sliko ukvarjajo po moje kar zejno tega.
Oci po moje tudi manj trpijo.
Res da uradno, clovesko oko ni sposobno razlocit, ampak po moje vseeno vpliva na kvaliteto vida.
Tisti ki ima kes, si bo zadevo kupu in uzival v njej, ostali bomo pa jamrali tu, kako je zadeva nepotrebna in to much :D


Z napisanim se v celoti strinjam.

Edino, zdaj zakaj bi oko trpelo pri nižji resoluciji? Saj načeloma so pri nižji resoluciji na isti velikosti ekrana elementi večji, kar pomeni, da ti ni treba naprezat oči.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Invictus ::

opeter je izjavil:


Edino, zdaj zakaj bi oko trpelo pri nižji resoluciji? Saj načeloma so pri nižji resoluciji na isti velikosti ekrana elementi večji, kar pomeni, da ti ni treba naprezat oči.

Trpi moje delo ker na ekran ne morem dati dovolj informacij ter zgubljam čas s preklapljanjem med okni.

Že Microsoft je 20 let nazaj ugotovil, da velik ekran z dobro ločljivostjo izboljša produktivnost za 40%. Pa je bilo to še v dobi CRT, kjer je bil 20 colski monitor večinoma manj dosegljiv kot sosedova deklina.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

klinker ::

Nisem ciljal na velikost elementov ampak na jasnost slike, sploh texta in podobnih detajlov.
Pac, vse se boljse vidi in po moje oko manj trpi.
Tudi slisimo ne dolocenih frekvenc, pa vseeno, ce so prisotne je percepcija sluha drugacna in obarvajo zvok katerega poslusamo.
Tako po moje tudi oko res da ne vidi dolocenih zadev, kar pa ne pomeni da na celotni sliki nimajo vpliva na nas vid.

Magic1 ::

Če rabiš veliko delovne površine si lahko danes to zrihtaš za drobiž, 2x24 in 27:
 googl search

googl search

Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

driver_x ::

opeter je izjavil:


Na Telemachovi CISCO škatli, priklopljeni s SCART kablom (HDMI-ja na tej škatli ni) pa itak ne moremo gledat HD programov, Telemach pa se ves čas izgovarja na kapacitete, zakaj kaj boljšega ne more ponudit na našem koncu. Ostali operaterji so še hujši.


Taka je žal realnost pri nas, kar se tiče HD programov.

nejcek74 ::

@Invictus: Agree, jaz ze vsaj desetletje uporabljam 30 incni monitor, multi monitor resitve mi ne lezijo - ker v glavnem gre za CAD in 3D programe. Samo ni mi jasno kako mislijo spravit cez 8k resolucijo v bliznji prihodnosti, ker trenutno imas ze z 2560x1600 probleme v igrah. Da ne govorimo o Applu in OS Xu, kjer se live izris 3D teles veselo zatika na iMacih.

shinko ::

Na katerem mediju pa boš lahko kupil film v 4k/8k? Da bo zadeva uporabna za širšo množico in gledanje filmov in ne samo za profi delo.

Magic1 ::

Dandanes še QHD ne moraš izkoristit, razen nekateri s specialnimi potrebami-grafični programi. Blu-rayi so 1080p, ali še manj, streamanje je že 1080p težko za normalme 10M povezave. V igrah pokleknejo najmočnejše mašine že na FHD...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

leiito ::

driver_x je izjavil:

opeter je izjavil:


Na Telemachovi CISCO škatli, priklopljeni s SCART kablom (HDMI-ja na tej škatli ni) pa itak ne moremo gledat HD programov, Telemach pa se ves čas izgovarja na kapacitete, zakaj kaj boljšega ne more ponudit na našem koncu. Ostali operaterji so še hujši.


Taka je žal realnost pri nas, kar se tiče HD programov.


Saj lahko gledaš HD čez Tvin, prek neta, in zrcališ sliko na tivi.

T2 Motorola kištice so HDMI tudi HD programov je kar nekaj, samo zastonj niso vsi. Porno je treba neki doplačat, da lahko že zjutraj gledaš v HD.

blackbfm ::

Na katerem mediju pa boš lahko kupil film v 4k/8k? Da bo zadeva uporabna za širšo množico in gledanje filmov in ne samo za profi delo.


Mogoce nisi opazil, ampak fizicnim medijem so steti dnevi..


Dandanes še QHD ne moraš izkoristit, razen nekateri s specialnimi potrebami-grafični programi. Blu-rayi so 1080p, ali še manj, streamanje je že 1080p težko za normalme 10M povezave. V igrah pokleknejo najmočnejše mašine že na FHD...


Jz mislim da bo preskok na 4k/8k precej hitrejsi kot iz sd na trenutni hd, definitivno.

thramos ::

filipk je izjavil:


Ne razumem. A namiguješ, da so zate dovolj 4 piksli?
Razumel bi, če bi primerjal okno tanka ali avtobusa.


Na to, da je včasih obstoječa tehnologija dovolj dobra za večino uporabnikov in ni potrebe po nadaljnem razvoju.

filipk ::

thramos je izjavil:


Na to, da je včasih obstoječa tehnologija dovolj dobra za večino uporabnikov in ni potrebe po nadaljnem razvoju.

To je res, a le za večino in ne za vse. Trg ženejo tako izdelki za večino uporabnikov kot za zahtevnejše.
Sam imam do zaslonov večje zahteve kot po recimo procesorski zmogljivosti. Najbrž s tem nisem v večini 8-O. A po mojem mnenju se je žal na 3D področju v zadnjih dveh desetletjih veliko več zgodilo kot na 2D (ločljivost) ;). Pravzaprav se je šele končno začelo (2,5k, 4k in sedaj napoved še 8k).

k4vz0024 ::

In kaj bo naslednje, 16k?

Jaz bi še prej rajši imel kletni mini jedrski fuzijski reaktor in replikator.8-)

hotwheels ::

thramos je izjavil:

filipk je izjavil:


Ne razumem. A namiguješ, da so zate dovolj 4 piksli?
Razumel bi, če bi primerjal okno tanka ali avtobusa.


Na to, da je včasih obstoječa tehnologija dovolj dobra za večino uporabnikov in ni potrebe po nadaljnem razvoju.


Pred leti je večini tudi bla dovolj dobra stara Nokia in niso potrebovali kaj več, zdaj pa imamo že skoraj vsi pmetne telefone. Včasih je treba ljudem pokazat kaj potrebujejo...

mtosev ::

Invictus je izjavil:

mtosev je izjavil:

Invictus je izjavil:

mtosev je izjavil:

ne vidim še smisel 8K resolucije kajti še 4K ni postal standard.

V Sloveniji še FullHD ni postal standard ...
odvisno na kaj misliš. večina ljudi ima že full HD monitor, večina ljudi katerih je kupila nov tv v zadnjih 4-5letih tud ima full hd tv, večina programov na tvju katere jaz gledam so v full hd. večina prenosnikov pa ni full hd,ampak so 1366 ali 1680 in dosti random/brezveznih kanalov pač ni full hd.

Tebi pa nekaj tukaj ni jasno ...

Kaj ti pomaga FullHD, 4k, 8k ekran, če je pa signal 480p?
mislim, da tebi ni jasno. pravim, da večino programov katere mi gledamo so na voljo v FHD.
imamo pa 28 fhd od 180 programov. gleda pa se max 20-25 programov od teh 180. nekateri fhd feedi so pa za EMEA regijo downscaled na 576.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

M.B. ::

Zgleda je zato Google dal VP9 na YouTube. Baje omogoča 720p z istim prenosom podatkov kot prej 480p. Je pa zgleda vse kar je 4K na YouTube VP9. In materiala je že kar nekaj.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

blackbfm ::

In kaj bo naslednje, 16k?


zakaj pa ne..mogoče ne za prikaz na tel, sigurno pa bi bil uporaben zajem videa na taki ločljivosti, sploh če bi čaral s hdr tehniko

mtosev ::

opeter je izjavil:

Na Telemachovi CISCO škatli, priklopljeni s SCART kablom (HDMI-ja na tej škatli ni) pa itak ne moremo gledat HD programov, Telemach pa se ves čas izgovarja na kapacitete, zakaj kaj boljšega ne more ponudit na našem koncu. Ostali operaterji so še hujši.

Jaz sem sicer s sliko na sobni anteni zadovoljen, ker je res odlična.

vrni ga nazaj in si kupi svoj mpeg-4 HD dvb-c receiver kateri podpira. mi smo pred leti imeli Handan PVR od telemacha kateri pač ni imel Hdmi izhoda in smo ga jim vrnili in smo vzeli conax kartico in kupili smo si lepo svoj PVR/receiver. in ker se odlično odnese imamo zdaj 3 technisat PVRja doma in nič od tememacha no razen conax kartice
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

nikolahodin ::

k4vz0024 je izjavil:

In kaj bo naslednje, 16k?

Jaz bi še prej rajši imel kletni mini jedrski fuzijski reaktor in replikator.8-)


Ja 16 k bo naslednje. Za 16 k 8640p (15,360 × 8,640 ) video ločljivost je že določena. Nekaj malega sem že slišal za 32 k video ločljivost.

nekikr ::

32k x 2 naj bi bila neka realna ocena za Oculus Rift recimo, da bi bilo to-to. Oziroma za neko steno doma, kjer ne bi videl ali je digitalna ali ne.

feryz ::

Vi bi streamali 4k ali 8k VOD po svetu? V vsako bajto?
Po čem že?
Aja, verjetno s 5G. Na vsak odajnik par tisoč odjemalcev s potrebnimi 100 Mbps. Šala mala.
Na optiki tudi ni ravno dosti drugače. Spraviti iz Lj proti, recimo Primorski, za par 10k ali cel za par 100k uporabnikov, vsak s svojim 100 Mbps streamom, je danes in še dolgo, utopija.
Da ne govorimo koliko novih snemalnikov - serverjev bi bilo zaradi tega potrebno in kakšne kapacitete bi morali biti, povečana poraba štroma, na tone novih računalnikov, Tv-jev itd.
Kot so že napisali, še dolgo ne.
Dokler ima par Slovencev optiko s 100 Mbps, lahko še občuduje njeno uporabnost, če pa to prekopiraš na spodoben procent gospodinjstev, bo pravljice konec.

nekikr ::

Točno tako. Ali pa recimo, da bi ljudje šli masovno iz 56kbps dial-up povezave masovno na neko nenormalno hitrejšo, recimo 1Mbps. Utopija, vam rečem.

Bwaze6 ::

Meni se zdi čisto fajn ideja - tudi če video in igre temu še ne bodo sledile (in niti ne rabijo), je pogled na besedilo in visokoločljivostne fotografije na "retina" zaslonu dejansko fajn reč.

MrStein ::

pixelzgaming je izjavil:

Strinjam se, da je višja resolucija boljša ampak bi raje najprej videl 4k 120/144Hz panele kot pa kak 8k@30 :bruh:

Daj no, če je 24 fps več kot dovolj! ;)

Resno, se kaj premika na tem področju? Nekaj se omenja LightBoost pa FreeSync/G-Sync.
So to redke ptice kategorije "po naročilu" ali to že imajo na policah BB/HN?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

hojnikb ::

freesync monitorje že maš, g-sync tudi..
#brezpodpisa

MrStein ::

Magic1 je izjavil:


Zakaj ima še vedno večina 1080p monitorje, če se dobijo boljši za normalen denar? Zakaj bi potem ti ljudje rabili 8K?

Ker jim trgovec v BB to "uturi", pardon, svetuje.
In ker drugega sploh nimajo. Mogoče en ali dva 27 colca za 1000 EUR. Ja, seveda bo Janez Kranjski to kupil. (in če res, potem bo nekdo, kot že omenjeno komentiral, da so ga nategnili, ker je 1080 dovolj ;))

hojnikb je izjavil:

freesync monitorje že maš, g-sync tudi..

Ne nimam jih. Če pa ciljaš na omenjene trgovine (lahko tudi druge) pa povej kaj konkretnega.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

hojnikb ::

http://www.anandtech.com/show/9097/the-...

evo, freesync monitorji. Trgovine si pa lahko sam poiščeš (nemci jih že imajo, za naše pa nima pojma
#brezpodpisa

MrStein ::

shinko je izjavil:

Na katerem mediju pa boš lahko kupil film v 4k/8k?

Da mediji izumirajo, je že nekdo omenil.
Za "old skul" tipe pa bo 4K na volju tudi na BluRay diskih: Ultra HD '4K' Blu-ray
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

blackbfm ::

Da ne govorimo koliko novih snemalnikov - serverjev bi bilo zaradi tega potrebno in kakšne kapacitete bi morali biti, povečana poraba štroma, na tone novih računalnikov, Tv-jev itd.
Kot so že napisali, še dolgo ne.


nop, gre zgolj za normalno evolucijo..vse kar si naštel kapaciteta, zmogljivost in učinkovitost iz leta v leto strmo naraščajo.. na grobo rečeno v naslednjih 5ih letih bo tak napredek kot prejšnjih 20

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

feryz ::

Strmo!?
Diski 500 Gb diski se še danes masovno prodajajo.
Pred tremi leti 500-tke ni bilo praktično več, najmanjši je bil tera.
Tudi RAM-a se je pred leti vgrajevalo več kot danes.
3,0 Ghz procesor je star nekih 8, 10 ali celo več let (se mi ne da brskati).
Napredek je res strahovit, Moorov zakon na, ne vem katero, potenco.

Magic1 ::

Sanjate vi malo. Kot da naši operaterji komaj čakajo, da v trenutnih časih denar vlagajo v razvoj... T2 je itak brez denarja in že dosti let nič pametnega ne dela, Telekom bo prodan Nemcem, le ti bodo pa samo molzli. Telemach ima tako v podnu infrastrukturo, da marsikje še interneta in digitalne tv ne morejo ponudit. Mobilci pa imajo itak omejeno na par giga. Kdo bo ponudil 25Gb na dve uri za en kvaliteten FHD film za par 100k ljudi ob osmih zvečer?
Magic

Markoff ::

Super. Na TVju bomo lahko gledali enako zanič vsebine na 8k kot danes na HD-ready TVjih.

In moj juzer ikspiriens bo boljši v kakšnem pogledu?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Markoff ::

Obstaja razlog, zakaj se je bitna globina barvne palete ustavila pri 24 bitih in bitna globina vzorčenja zvoka pri 16 oz. 24 bitih ter frekvenca vzorčenja pri 44 oz. 88 kHz (CD/DVD audio).

Me zanima, če bodo z 8k končno nehali z nabijanjem kvantitete.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

m0LN4r ::

Telekom bo prodan Nemcem, le ti bodo pa samo molzli.

Ne, to se je delalo pred prodajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Magic1 ::

m0LN4r je izjavil:

Telekom bo prodan Nemcem, le ti bodo pa samo molzli.

Ne, to se je delalo pred prodajo.

Kot je meni znano, le to dela Deutche telekom že dosti časa na Hrvaškem. Celo omejevanja stacionarnega interneta se grejo.
Magic

Invictus ::

m0LN4r je izjavil:

Telekom bo prodan Nemcem, le ti bodo pa samo molzli.

Ne, to se je delalo pred prodajo.

Tudi potem se bo dogajalo. Kar poglej na Hrvaško ...

Investicij v infrastrukturo ni, projekte pa delajo tuje, ne domače firme ...

Nadzor nad celotnim omrežjem je recimo delalo čeko podjetje ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

m0LN4r ::

Torej bo status quo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

issak ::

sensei je izjavil:

Torej take ločljivosti praktično nikoli ne bodo potrebne.

Še kr ne boš nehu pametovat, al kako? Gre za to, da je slika opazno lepša, če so piksli gosteje posejani. Pri normalnih razdaljah se opazi. Že med 1920x1080 in 1920x1200 na 24" se vidi kje je lepša slika.


No no, pri 1920*1200 gre le za 120px več v višino, na isto velikem zaslonu, se pravi z enako gostoto, ne more biti slika opazno lepša, če pa primerjaš dva različna monitorja med seboj je pa to drug problem. Slika je le višja.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

issak ::

M.B. je izjavil:

Zgleda je zato Google dal VP9 na YouTube. Baje omogoča 720p z istim prenosom podatkov kot prej 480p. Je pa zgleda vse kar je 4K na YouTube VP9. In materiala je že kar nekaj.


Enkrat sem gledal nek Machu Pichu na 4K monitorju, in je bilo čudovito. Sicer je bil monitor slab (nek Dell, samo 30Hz, in nekih 100ms delaya pri osveževanju slike, neka bedna fora), tako da se je malo zatikalo, ampak slika je bila pa bistveno lepša kot katerikoli 1080p.

Jaz se spomnim še ko sem nabavil prvi 1080p monitor in so mi vsi težili kako ni variante da opazim razliko med 480p in 1080p in tako dalje, pa sem si lepo mislil svoje in užival v 1080p. Razlika je opazna.
Še posebej pa se opazi zanič resolucija na low cost 15,6" laptopih ki še vedno nudijo 1366*768 resolucijo (kar je jasno 'HD', in je to z veliko označeno na škatli), ampak piksli se pa opazijo iz dveh metrov. Pa še manj spraviš na zaslon.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

hojnikb ::

feryz je izjavil:

Strmo!?
Diski 500 Gb diski se še danes masovno prodajajo.
Pred tremi leti 500-tke ni bilo praktično več, najmanjši je bil tera.
Tudi RAM-a se je pred leti vgrajevalo več kot danes.
3,0 Ghz procesor je star nekih 8, 10 ali celo več let (se mi ne da brskati).
Napredek je res strahovit, Moorov zakon na, ne vem katero, potenco.



500GB diski so zaradi zastoja napredka pri tem, nekaj pa tudi zaradi poplav nekaj let nazaj.
Pa seveda demand.

Ram je bil pa pred leti smešno poceni (skoraj pod ceno) zaradi oversupply-a, zato je vsaka stvar mela 8GB ali več.

O 3Ghz procesorjih pa nebi, ker si tukaj tako mimo ustrelil, da kr glava peče (hint: frekvenca ima bore malo povezave z zmogljivostjo).
#brezpodpisa

m0LN4r ::

Tako visoke ločljivosti na malih površinah že mejijo na isto, kot audiofili, ki poslušajo/mo samo 24bit .flac komade že X-let,
ampak 99,9% prebivalstva se še vedno zadovolji z 128kbs mp3 preko laptop zvočnikov ali nekih budget zvočnikov, ker pač ne sliši razlike oz. jim to ni pomembno.

Isto, kot poslušanje glasbe preko youtuba. Osebno groza, če že moram, ampak lahko rečem, da 2vsi" poslušajo to in so happy.
Imel 9 let nazaj monitor z 1600x1200 (na 20") svetlobna leta pred ostalimi. Random janezeki iz ulice so rekli, da ne ločijo med tem in 1280x1024.

Oz. kot sem že prej rekel, največ prenosov na fartisu imajo še vedno Xvidi s katastrofalno audio/video kvaliteto, ampak ja to je večina in smo leta 2015.

No saj, ko bodo strežniki imeli 100x večjo pasovno širino in 100/10 optika bo v vsakem gospodinjstvu, se lahko pogovarjamo o 8K, prej ne.
4K bo nekje na nivoju FHD šele leta 2020, če ne več. 8K pa huh. Monitorji na mizah bodo ja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

nikolahodin ::

500 gb in 1 tb diski bojo mogli počasi izginiti iz trgovin. Na trg počasi priajajo diski z 8 tb in 10 tb kapacitete. https://www.hgst.com/science-of-storage...

MrStein ::

Markoff je izjavil:

Obstaja razlog, zakaj se je bitna globina barvne palete ustavila pri 24 bitih in bitna globina vzorčenja zvoka pri 16 oz. 24 bitih ter frekvenca vzorčenja pri 44 oz. 88 kHz (CD/DVD audio).

Nič se ni ustavila. 48 bitov pri obdelavi slike se uporablja že dolgo, počasi pa bo v consumer (maso) prišlo. (tudi za video)
Frekvenca vzorčenja je povezana z fiziko in "nima smisla" iti nad 44kHz. V teoriji. V praksi imaš 192kHz (pa megaherce tudi).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Markoff ::

MrStein je izjavil:

Markoff je izjavil:

Obstaja razlog, zakaj se je bitna globina barvne palete ustavila pri 24 bitih in bitna globina vzorčenja zvoka pri 16 oz. 24 bitih ter frekvenca vzorčenja pri 44 oz. 88 kHz (CD/DVD audio).

Nič se ni ustavila. 48 bitov pri obdelavi slike se uporablja že dolgo, počasi pa bo v consumer (maso) prišlo. (tudi za video)
Frekvenca vzorčenja je povezana z fiziko in "nima smisla" iti nad 44kHz. V teoriji. V praksi imaš 192kHz (pa megaherce tudi).

Vidni razpon človeškega očesa: http://hypertextbook.com/facts/2006/Jen.... Do 10 mio. AKA manj kot 2^24. Zakaj bi ti uporabil 25. in nadaljnje bite? Because you can? Pa prosim ne mešaj video procesiranja s prikazovanjem slike.

Sampling:
Sampling (signal processing) @ Wikipedia
http://www.quora.com/If-a-human-ear-can...
44,100 Hz @ Wikipedia
Enako, prosim ne mešaj procesiranja zvočnega signala s predvajanjem le-tega poslušalcu.

Kot sem napisal, obstajajo razlogi, da se ne uporabljajo višje resolucije/bitne globine od tistih, ki so v veljavi že vrsto let. In bodo še hudičevo dolgo vrsto. Tudi pri teh pikslih bomo enkral zadeli bariero, preko katere bo mogoče iti, a to ne bo imelo nobenega praktičnega smisla.

Zato navijam za kakovost in ne količino.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

MrStein ::

Nič ne mešam. Poglej na monitor oziroma guglaj "banding".

(ker ravno za kakovost gre - na tvojem linku o zvoku pa tudi razloži, zakaj več kot 40kHz)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

blackbfm ::

Strmo!?
Diski 500 Gb diski se še danes masovno prodajajo.
Pred tremi leti 500-tke ni bilo praktično več, najmanjši je bil tera.


Pri consumerjih se dogaja tranzicija hdd > ssd zato se je stvar malo upocasnila kar se tice kapacitete. Ampak ce gledas recimo cloud storage ponudnike vidis da cena na gb drasticno pada iz leta v leto..

3,0 Ghz procesor je star nekih 8, 10 ali celo več let (se mi ne da brskati).


Ampak danes je 3 ghz procesor parkrat bolj energijsko ucinkovit.. S tem da ima se dodatne bonboncke, taksne in drugacne dekoderje, optimizacije itd..

gddr85 ::

MrStein je izjavil:

Nič ne mešam. Poglej na monitor oziroma guglaj "banding".

(ker ravno za kakovost gre - na tvojem linku o zvoku pa tudi razloži, zakaj več kot 40kHz)


ok, sam če razlikujemo npr. 10mio barv, kako lahko potem zaznaš banding pri 24bit?
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prihajajo televizorji z ločljivostjo 8K (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
19953226 (46586) Okapi
»

Zaslon z ločljivostjo 8K in gostoto 510 točk na palec

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
229183 (7198) Invictus
»

Applove novosti: iPad Air 2, iPad Mini 3, novi iMac z Retino, OS X 10.10, iOS 8.1 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
17462393 (54767) Nummy
»

Applove novosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
5623180 (21708) Key Quest
»

Novi produkti iz Apple-ovih logov (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
5711741 (9935) BladE_

Več podobnih tem