» »

Na internet ušel del izvorne kode Windows 10

Na internet ušel del izvorne kode Windows 10

Slo-Tech - Na internet je pobegnil del izvorne kode Windows 10, poroča The Register. Obseg dostopne izvorne kode je še nejasen, ker The Register navaja 32 TB, spletna stran BetaArchive, kjer je bil arhiv dostopen, pa trdi, da gre za 1,2 GB podatkov. Koda, ki je bila dostopna na FTP strežniku BetaArchive, je del Microsoftovega Shared Source Kit, v okviru katerega lahko države, podjetja in drugi upravičenci zaprosijo za vpogled v izvorno kodo. Poleg izvorne kode je bil v paketu še Windows 10 Mobile Adaption Kit, nekaj verzij Windows 10 Creators Update in nekaj verzij Windows 10 za platformo ARM.

Microsoftov tiskovni predstavnik je dejal, da je pregled potrdil, da je objavljena koda predstavljala del kode, ki je OEM-om in partnerjem dostopna v okviru Shared Source Initiative. V BetaArchive so potrdili, da je bila dostopna koda v velikosti 1,2 GB in da so jo že umaknili. Ni še jasno, ali je pobegla koda kakorkoli povezana z aretacijo dveh Britancev ki sta obtožena vdora v Microsoftov računalniški sistem. Vdor naj bi se zgodil med januarjem in marcem letos, BetaArchive pa je 24. marca letos dobil pošiljko verzij (build) Windows 10, ki niso bile javno dostopne.

33 komentarjev

popster ::

fajn, samo se GPL licenca manjka :) all MS code belongs to you.

carota ::

Nekam pogosto se zadnje čase dogaja, da izvorna koda trojanca uide na internet ...

Dr_M ::

carota je izjavil:

Nekam pogosto se zadnje čase dogaja, da izvorna koda trojanca uide na internet ...


Torvalds to dela ze dobrih 25 let.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

andromedar ::

Windowsaši, pripravite se na napade.

No, vsaj servisi bodo imeli kaj za delat :)
Eh?

andromedar ::

Zakaj se ne da posta popravit?

Huš, leakanega je bilo 32 TB in ne 32 GB, kot navajaš v novici.
Verjetno je MS v upanju da nekdo vsaj za silo popravi Win10 Mobile - sam leakal vse možne verzije sistema - skupaj z Adaptation Kit-om (prikladno, da se olajša delo):
Also in the leak are multiple versions of Microsoft's Windows 10 Mobile Adaptation Kit


Celo za Windows OneCore kernel naj bi bila koda not (za arm).

MS finally embraces OpenSource. Kot je nekdo komentiral zgoraj: samo še primerna licenca manjka :)
Eh?

xmetallic ::

andromedar je izjavil:

Zakaj se ne da posta popravit?

Huš, leakanega je bilo 32 TB in ne 32 GB, kot navajaš v novici.
Verjetno je MS v upanju da nekdo vsaj za silo popravi Win10 Mobile - sam leakal vse možne verzije sistema - skupaj z Adaptation Kit-om (prikladno, da se olajša delo):
Also in the leak are multiple versions of Microsoft's Windows 10 Mobile Adaptation Kit


Celo za Windows OneCore kernel naj bi bila koda not (za arm).

MS finally embraces OpenSource. Kot je nekdo komentiral zgoraj: samo še primerna licenca manjka :)


Tudi če bi bila leakana celotna izvorna koda Windowsa si jo ti kot navaden laik lahko samo natisneš in uporabiš namesto WC papirja. Če bi kodo uporabil za svoje lastne produkte bi te doletela taka odškodninska tožba, da je še v sanjah ne bi mogel odplačat. Izročitev ZDA, doživljenjska ali celo smrtna kazen ti v takem primeru ne uide.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

Jupito ::

xmetallic je izjavil:

doživljenjska ali celo smrtna kazen ti v takem primeru ne uide.


Sploh pa sledi preemptive nuclear strike, zradiral bodo celo državo! Potem pa izstavili še račun za izstrelke. :))
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

BigWhale ::

xmetallic je izjavil:

Če bi kodo uporabil za svoje lastne produkte bi te doletela taka odškodninska tožba, da je še v sanjah ne bi mogel odplačat. Izročitev ZDA, doživljenjska ali celo smrtna kazen ti v takem primeru ne uide.


Drugs are bad, m'kay?

andromedar ::

xmetallic je izjavil:

andromedar je izjavil:

Zakaj se ne da posta popravit?

Huš, leakanega je bilo 32 TB in ne 32 GB, kot navajaš v novici.
Verjetno je MS v upanju da nekdo vsaj za silo popravi Win10 Mobile - sam leakal vse možne verzije sistema - skupaj z Adaptation Kit-om (prikladno, da se olajša delo):
Also in the leak are multiple versions of Microsoft's Windows 10 Mobile Adaptation Kit


Celo za Windows OneCore kernel naj bi bila koda not (za arm).

MS finally embraces OpenSource. Kot je nekdo komentiral zgoraj: samo še primerna licenca manjka :)


Tudi če bi bila leakana celotna izvorna koda Windowsa si jo ti kot navaden laik lahko samo natisneš in uporabiš namesto WC papirja. Če bi kodo uporabil za svoje lastne produkte bi te doletela taka odškodninska tožba, da je še v sanjah ne bi mogel odplačat. Izročitev ZDA, doživljenjska ali celo smrtna kazen ti v takem primeru ne uide.



Meni se ni treba bati, da bi izvorno kodo winsev uporabil za karkoli...tako da bom mirno spal:)
Tisti, ki pa jo bodo uporabili (predvsem za širjenje nesnage v ta isti OS), pa jih napisano v tvojih vrsticah ne gane.
Eh?

Grey ::

No, zdaj upam, da se bo kak stručko White Hat team spravil analizirat to kodo in obelodanil vse backdoore, ki obstajajo za dostop v sistem in ma da jih zaflikajo pri MSu.

Klemen97 ::

Koliko je dejansko sploh strokovnjakov izven Microsofta, ki se bodo znašli iz teh milijonskih vrstic kode in kaosa v njej. Še lep čas bo trajalo, da si kdo pride sploh gor, tako da se glede kakšnih novih napadov še ni treba bati.

dexterboy ::

OK, koda je bila odtujena. In sedaj prosto "plava" po kanalih medmrežja.
Le najti se jo ne da? Po 10 minutah kričanja je ni bilo na spregled.
Kdo je tu nor in kdo koga žejnega čez vodo?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

veso266 ::

uff zaradi tega so še druge source kode nekam skril pa DukeNuken3D je bil gor
Why do you need an e signature if everyone can delete it

oxyuranus ::

Ce kdo najde, naj mi prosim javi na PM...

ikeman ::

carota ::

Grey je izjavil:

No, zdaj upam, da se bo kak stručko White Hat team spravil analizirat to kodo in obelodanil vse backdoore, ki obstajajo za dostop v sistem in ma da jih zaflikajo pri MSu.

Npr. Vupen ...

Yacked2 ::

carota je izjavil:

Grey je izjavil:

No, zdaj upam, da se bo kak stručko White Hat team spravil analizirat to kodo in obelodanil vse backdoore, ki obstajajo za dostop v sistem in ma da jih zaflikajo pri MSu.

Npr. Vupen ...


Oni bojo backdoor prodali :))
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

Markoff ::

xmetallic je izjavil:

Tudi če bi bila leakana celotna izvorna koda Windowsa si jo ti kot navaden laik lahko samo natisneš in uporabiš namesto WC papirja. Če bi kodo uporabil za svoje lastne produkte bi te doletela taka odškodninska tožba, da je še v sanjah ne bi mogel odplačat. Izročitev ZDA, doživljenjska ali celo smrtna kazen ti v takem primeru ne uide.

Res? Katera država na tem planetu pa izroča svoje državljane drugi državi za kršenje civilnega prava te druge države? Še kriminalnega dokaj redko.

Jupito je izjavil:

Sploh pa sledi preemptive nuclear strike, zradiral bodo celo državo! Potem pa izstavili še račun za izstrelke. :))

George Bush Jr. Jr., 2040: Is there anyone left alive in Slovakia???

Kmalu bodo Windows XP, Vista, 7 in 8 postali tako varni kot 10. Ima da jih MS zaflika, sicer pride do hekerskega napada armagedonskih razsežnosti. No, pa ne bo treba apgrejdat. :O
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

mojster_joni ::

link?

GrX ::

Najbolj hecno pri vsem tem pa je, ker so me pred dobrim mesecem tukaj nekateri prepričevali kako so W10 varni.. :)

xmetallic ::

Markoff je izjavil:

Res? Katera država na tem planetu pa izroča svoje državljane drugi državi za kršenje civilnega prava te druge države? Še kriminalnega dokaj redko.

Tista (Slovenija), katero bi v takem primeru oblasti ZDA stisnile v kot. Nadzor nad operacijskimi sistemi je ključnega pomena za ZDA.

ZDA so že za manjše stvari zahtevale izročitev slovenskega državljana. Npr. http://www.slovenskenovice.si/crni-scen...

V tem primeru Slovenija sicer ni privolila v izročitev, ZDA pa niso naprej vztrajale. Vendar ZDA imajo vsa sredstva in vzvode, da Slovenijo prisilijo v izročitev. In ko bi bila neka stvar ključnega pomena za ZDA bi zagotovo uporabili vsa sredstva, da dotično osebo spravijo na ameriško sodišče. Kakšno gospodarsko in politično škodo lahko ZDA povzročijo Sloveniji pa verjetno ni treba razlagat. In tudi ni nobenega razloga zakaj ZDA tega ne bi naredile, ker Slovenija zanje res ne predstavlja noben pomemben faktor na Zemlji.

Kako enostavno je slovensko vlado prisiliti v nekaj dokazujejo številni primeri iz Bruslja. Bruselj pokliče, da Slovenija mora Hrvaški dati zeleno luč za vstop v EU, in slovenski hlapci to naredijo. Če bi Bruselj dal ukaz, da se državljana izroči ZDA (kar zagotovo bi, ker so hlapci ZDA), bi Slovenija izročila državljana.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

poweroff ::

Sam mal. Tip je bil udeležen v KAZENSKEM postopku. Tukaj pa govorimo o civilnem.
sudo poweroff

Horejšio ::

To je pravzaprav dobra novica. Sedaj bo lahko open source community popravila kodo, da zadeva končno začne delovati kot je treba :)

mojster_joni ::

dejte link to torrenta

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: BigWhale ()

Markoff ::

xmetallic je izjavil:

V tem primeru Slovenija sicer ni privolila v izročitev, ZDA pa niso naprej vztrajale. Vendar ZDA imajo vsa sredstva in vzvode, da Slovenijo prisilijo v izročitev. In ko bi bila neka stvar ključnega pomena za ZDA bi zagotovo uporabili vsa sredstva, da dotično osebo spravijo na ameriško sodišče. Kakšno gospodarsko in politično škodo lahko ZDA povzročijo Sloveniji pa verjetno ni treba razlagat. In tudi ni nobenega razloga zakaj ZDA tega ne bi naredile, ker Slovenija zanje res ne predstavlja noben pomemben faktor na Zemlji.

Se pravi ne poznaš primera, navajaš samo politično moč ZDA, ki pa je doslej ni izkoristila.

Riiight.

Kako pa kaj megapreprodajalec prepovedanih substanc Karner, ki ga SLO tudi ni izročila? In celo Avstrija ne, pa sploh ni njen državljan...


Ločiš sicer civilni postopek od kazenskega postopka?

poweroff je izjavil:

Sam mal. Tip je bil udeležen v KAZENSKEM postopku. Tukaj pa govorimo o civilnem.

Zato pa sem boldal civilni postopek. Ampak kaj češ, niti vizualizacija ključnih informacij nekaterim ni v pomoč. :)
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

xmetallic ::

Markoff je izjavil:

xmetallic je izjavil:

V tem primeru Slovenija sicer ni privolila v izročitev, ZDA pa niso naprej vztrajale. Vendar ZDA imajo vsa sredstva in vzvode, da Slovenijo prisilijo v izročitev. In ko bi bila neka stvar ključnega pomena za ZDA bi zagotovo uporabili vsa sredstva, da dotično osebo spravijo na ameriško sodišče. Kakšno gospodarsko in politično škodo lahko ZDA povzročijo Sloveniji pa verjetno ni treba razlagat. In tudi ni nobenega razloga zakaj ZDA tega ne bi naredile, ker Slovenija zanje res ne predstavlja noben pomemben faktor na Zemlji.

Se pravi ne poznaš primera, navajaš samo politično moč ZDA, ki pa je doslej ni izkoristila.

Riiight.

Kako pa kaj megapreprodajalec prepovedanih substanc Karner, ki ga SLO tudi ni izročila? In celo Avstrija ne, pa sploh ni njen državljan...


Ločiš sicer civilni postopek od kazenskega postopka?

poweroff je izjavil:

Sam mal. Tip je bil udeležen v KAZENSKEM postopku. Tukaj pa govorimo o civilnem.

Zato pa sem boldal civilni postopek. Ampak kaj češ, niti vizualizacija ključnih informacij nekaterim ni v pomoč. :)


Preberi si sporazum o izročitvi med Slovenijo in ZDA. Če je kraja intelektualne lastnine v ZDA kaznivo dejanjo in se kaznuje po KAZENSKEM pravu potem mora Slovenija izročiti državljana. Slovenija lahko kot pogoj za izročitev postavi zahtevo, da dotično osebno ne bo doletela smrtna kazen. To je pa tudi vse od "moči" Slovenije pri izročitvi.

Karner? Dejte začet ločiti med strateško pomembnimi zadevami za ZDA in nekim preprodajalcem drog, ki za nacionalno varnost ZDA ni pomemben. ZDA lahko brez problema preprodajo/zlorabo intelektualne lastnine na takem nivoju označijo za grožnjo nacionalni varnosti pa si takoj v kazenskem postopku.

Lahko vi sanjate vendar je desjtvo da ZDA vedno dosežejo tisto kar hočejo. Kaj se zgodi, ko ne ubogaš gospodarja ti lahko povedo državljani Libije, Sirije in Iraka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

Jupito ::

Nehajte se pogovarjato o tem! Sem že slišal nizko letečega reaktivca prejle... nobenega letališča v bližini! Vidite, kaj ste povzročili!?
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jupito ()

Markoff ::

xmetallic je izjavil:

Preberi si sporazum o izročitvi med Slovenijo in ZDA. Če je kraja intelektualne lastnine v ZDA kaznivo dejanjo in se kaznuje po KAZENSKEM pravu potem mora Slovenija izročiti državljana. Slovenija lahko kot pogoj za izročitev postavi zahtevo, da dotično osebno ne bo doletela smrtna kazen. To je pa tudi vse od "moči" Slovenije pri izročitvi.


Link do sporazuma? Pa natančna lokacija (stran, poglavje, točka, odstavek) določila, o katerem pišeš?

xmetallic je izjavil:

Karner? Dejte začet ločiti med strateško pomembnimi zadevami za ZDA in nekim preprodajalcem drog, ki za nacionalno varnost ZDA ni pomemben. ZDA lahko brez problema preprodajo/zlorabo intelektualne lastnine na takem nivoju označijo za grožnjo nacionalni varnosti pa si takoj v kazenskem postopku.

Lahko vi sanjate vendar je desjtvo da ZDA vedno dosežejo tisto kar hočejo. Kaj se zgodi, ko ne ubogaš gospodarja ti lahko povedo državljani Libije, Sirije in Iraka.


Se pravi, Slovenija ZDA ni izročila še nikogar v 26 letih, to hočeš povedati? Medtem, ko so ZDA izročile Sloveniji Davorina Sadarja.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

xmetallic ::

Markoff je izjavil:


Link do sporazuma? Pa natančna lokacija (stran, poglavje, točka, odstavek) določila, o katerem pišeš?

Google is your friend.

Markoff je izjavil:

Se pravi, Slovenija ZDA ni izročila še nikogar v 26 letih, to hočeš povedati? Medtem, ko so ZDA izročile Sloveniji Davorina Sadarja.

Ne. Hočem povedat, da ko bo nekaj za ZDA zelo pomembno se bodo ustrezno odzvali. Če misliš, da Slovenija lahko kljubuje ZDA si optimist. Imaš prav, Slovenija še ni izročila nobenega državljana oz. ne poznam primer da bi ga. Sprašujem se, če niso ravno taka dejanja vzrok, da ZDA vedno stopijo na stran proti Sloveniji. Hmmm. Sosedje južno od Slovenije vedno sodelujejo z ZDA, morda pa so zato Američani velikodušno zajebali Slovenijo in Hrvaški izročili posnetek pogovora glede arbitraže? Morda zato Američani vedno stopijo na hrvaško stran, Slovenija pa ga dobi na suho? Mogoče, če bi bolje sodelovali z ZDA, kar vključuje tudi izročitve kriminalcev, bi Slovenija imela kakšno bonus piko več pri ZDA.

Markoff ::

xmetallic je izjavil:

Markoff je izjavil:


Link do sporazuma? Pa natančna lokacija (stran, poglavje, točka, odstavek) določila, o katerem pišeš?

Google is your friend.


Jaz ne mislim preverjati verodostojnosti tvojih trditev.

xmetallic je izjavil:

Markoff je izjavil:

Se pravi, Slovenija ZDA ni izročila še nikogar v 26 letih, to hočeš povedati? Medtem, ko so ZDA izročile Sloveniji Davorina Sadarja.

Ne. Hočem povedat, da ko bo nekaj za ZDA zelo pomembno se bodo ustrezno odzvali. Če misliš, da Slovenija lahko kljubuje ZDA si optimist. Imaš prav, Slovenija še ni izročila nobenega državljana oz. ne poznam primer da bi ga. Sprašujem se, če niso ravno taka dejanja vzrok, da ZDA vedno stopijo na stran proti Sloveniji. Hmmm. Sosedje južno od Slovenije vedno sodelujejo z ZDA, morda pa so zato Američani velikodušno zajebali Slovenijo in Hrvaški izročili posnetek pogovora glede arbitraže? Morda zato Američani vedno stopijo na hrvaško stran, Slovenija pa ga dobi na suho? Mogoče, če bi bolje sodelovali z ZDA, kar vključuje tudi izročitve kriminalcev, bi Slovenija imela kakšno bonus piko več pri ZDA.


Ne pogovarjava se, kdo bo komu kaj kljuboval. V to hipotetično debato me ne boš zvlekel. Več stoletij obstoja mednarodnega prava in redkost izročitev tvoji hipotezi o tem, da bo kdo v tretjem svetu sedel, če bo kopiral MS Spyware 10, ne daje posebne teže. Breme dokazovanja svojih lastnih trditev je na tebi, ne na meni. Empirično dokaži, koliko Rusov, Kitajcev ali Indijcev je sedelo 1 dan v zaporu (lokalnem, še bolje pa ameriškem, saj je to del tvoje trditve) zaradi kršenja intelektualnega prava ZDA, pa ti bom verjel.

Do takrat se ne trudi s hipotetičnimi scenariji, saj tako prepričuješ predvsem samega sebe, da imaš prav.

Niti arbitraže ne vleci v ta pogovor, pa bančne luknje tudi ne, pa Janša vs. Kučan, pa global warming, pa chemtraile, pa... prav?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

xmetallic ::

Markoff je izjavil:


Ne pogovarjava se, kdo bo komu kaj kljuboval. V to hipotetično debato me ne boš zvlekel. Več stoletij obstoja mednarodnega prava in redkost izročitev tvoji hipotezi o tem, da bo kdo v tretjem svetu sedel, če bo kopiral MS Spyware 10, ne daje posebne teže. Breme dokazovanja svojih lastnih trditev je na tebi, ne na meni. Empirično dokaži, koliko Rusov, Kitajcev ali Indijcev je sedelo 1 dan v zaporu (lokalnem, še bolje pa ameriškem, saj je to del tvoje trditve) zaradi kršenja intelektualnega prava ZDA, pa ti bom verjel.

Bom takoj ko mi podaš primerljivo (v takem obsegu) krajo intelektualne lastnine kot je npr. celotna izvorna koda operacijskega sistema Windows. Za par sto tisoč evrov se nihče ne bo zajebaval s tem. Tukaj pa govorimo o več deset milijardah evrov letno. Velika izguba tudi za ameriško davčno blagajno.

Markoff ::

xmetallic je izjavil:

Bom takoj ko mi podaš primerljivo (v takem obsegu) krajo intelektualne lastnine kot je npr. celotna izvorna koda operacijskega sistema Windows. Za par sto tisoč evrov se nihče ne bo zajebaval s tem. Tukaj pa govorimo o več deset milijardah evrov letno. Velika izguba tudi za ameriško davčno blagajno.

Kako si že napisal meni zgoraj? "Google is your friend?"
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

mojster_joni ::

pravno je varen

na silo ga pa lahko ugrabijo

će bo bil kolega od putina...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omejitve GNU licence?

Oddelek: Programiranje
82189 (1650) Ales
»

Microsoft razvil posebno verzijo Windows 10 za Kitajsko

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
2512471 (10279) Jst
»

GPL/LGPL

Oddelek: Programska oprema
486739 (3913) čuhalev
»

Izvorna koda prvega Prince of Persia najdena, rešena in objavljena (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
5620408 (15676) Jst
»

Microsoft odprl izvorno kodo prevajalnika jezika F#

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
187828 (6508) noraguta

Več podobnih tem