» »

Nemški Amazon bo za praznike podvojil število zaposlenih

Nemški Amazon bo za praznike podvojil število zaposlenih

Heise - Za Amazon je najbolj deloven čas leta predbožično nakupovalno obdobje, ko se število naročil in s tem paketov več kot podvoji. Vsako leto zato Amazon najame več deset tisoč dodatnih delavcev za to obdobje. Lani so na primer zaposlili 80.000 dodatnih ljudi, predlani 70.000, leta 2012 pa 50.000. V januarskem zatišju jih seveda večino odslovijo, kar je vsem vpletenim jasno že ob podpisu pogodb, nekaj odstotkov najbolj sposobnih pa obdržijo. V odstotkih: lani je imel Amazon sredi leta 130.000 zaposlenih, v nakupovalni sezoni se je ta številka povečala za 60 odstotkov in od teh so jih 10.000 obdržali.

Tudi letos bo podobno. V Nemčiji bodo na primer število zaposlenih kar podvojili, saj se bo 11.000 redno zaposlenim pridružilo še dobrih 10.000 sezonskih delavcev, ki bodo prejemali 10,23 evra na uro in bodo za čas dela zaposleni neposredno v podjetju in ne prek agencij.

V Nemčiji se namreč Amazon bori še s sindikatom Verdi, ki je že v preteklosti organiziral stavke. Da bi kar najbolj pritisnili na podjetje, so predlani in lani stavkali v decembru, s čimer so Amazonu povzročili precej preglavic. Dostavo za nemški trg je tako deloma prevzela njihova poljska podružnica. Da bi se izognil prekinitvam delam zaradi morebitne stavke, Amazon v Nemčiji praktično podvoji število zaposlenih v decembru.

Tudi za letošnji december je Verdi že napovedal stavke v Amazonu, ker s podjetjem še vedno niso uspeli najti skupnega jezika glede kolektivne pogodbe. Amazon vztraja, da je njegova dejavnost logistika in zato zaposlene plačuje v skladu s kolektivno pogodbo za transportne dejavnosti. Sindikat zahteva kolektivno pogodbo, ki velja za trgovino na drobno in prodajo po pošti (Einzelhandel und Versandhandel), saj je ta za zaposlene ugodnejša. Trdijo, da je Amazon prodajalec, zato je to tako ali tako edina zakonita rešitev. Pogajanja so že več kot dve leti na mrtvi točki, vsake toliko časa - ne vedno v decembru - pa zaposleni stavkajo. Amazon ima več centrov in Verdi kljub stavkam še ni uspel povzročiti resnih težav in zamud pri dostavi blaga, kar je verjetno eden izmed razlogov, da Amazon ostaja neomajen.

13 komentarjev

Markoff ::

10k novih sezonskih delavcev za enega najbolj brutalnih delodajalcev na Zahodu? Glej, glej, kako prikladno. Samo letos jih iz daljnih dežel prihaja tja gor ca. 800.000. Lep nabor, nizke cene (zagotovo nižje kot 10,23 EUR/h). Humanizem Nemčije (in ZDA) na vrhuncu.

Že dolgo ne ločim več med socializmom in nacionalsocializmom...
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

MuadDib ::

Markoff je izjavil:

Že dolgo ne ločim več med socializmom in nacionalsocializmom...


Socializem: druzbena ureditev, ki jo je (zal) zamenjal pri nas kapitalizem.
Nacionalni socializem (nacizem): politicni sistem - oblika totalitarizma!

Razlika je vec kot ocitna!

Markoff ::

MuadDib je izjavil:

Markoff je izjavil:

Že dolgo ne ločim več med socializmom in nacionalsocializmom...

Socializem: druzbena ureditev, ki jo je (zal) zamenjal pri nas kapitalizem.
Nacionalni socializem (nacizem): politicni sistem - oblika totalitarizma!
Razlika je vec kot ocitna!

Super je biti naiven. Kdaj si že ti rojen?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Looooooka ::

V času, ko je važno, da dobiš izdelek iz Nemčije v 3 dneh in te briga kako jim je to uspelo :)

nekikr ::

Tako, da so logistična firma, ki ljudi plačuje po kolektivni pogodbi logističnih delavcev. A kdo resno trdi, da so strici iz slike zgoraj prodajalci, svetovalci ali karkoli drugega kot logistični delavci?

MuadDib ::

Markoff je izjavil:

MuadDib je izjavil:

Markoff je izjavil:

Že dolgo ne ločim več med socializmom in nacionalsocializmom...

Socializem: druzbena ureditev, ki jo je (zal) zamenjal pri nas kapitalizem.
Nacionalni socializem (nacizem): politicni sistem - oblika totalitarizma!
Razlika je vec kot ocitna!

Super je biti naiven. Kdaj si že ti rojen?


Rojen sem v dobrem starem socializmu, kjer je vsak imel zagotovljeno delo in ni bilo kopicenja denarja (vsaj ne tako mnozicno kot dandanes), s tem pa ni bilo klasicnega ugotavljanja koliko ljudi - delavcev zivi pod minimumom za eksistenco!

To kar se dogaja v zadnjih letih s temi "zeitarbeit" firmami je pa tako ali tako (novodobno) suzenjstvo! Res lahko kot strokovnjak lepo zasluzis (kot elektrotehnik, na delu elektricarja sem sluzil redno 2400 NETO!), vendar pa ti to ne pomaga kaj dosti, ko zmanjka dela (februarja bo amazon sigurno spet odpuscal) in se lahko spet brigas za to, da najdes kaksen dolgocasen siht!

No, s casom mi je vseeno uspelo, vendar kolikor gledam nas ni veliko, ki se iz zacasnega dela zaposlimo za stalno!

PS.: Ko me vprasajo kje sem rojen, moram vedno znova ugotavljat, da drzave Jugoslavija sploh ne morem navest!!! Ponosen na to, pa ne morem nikjer navest, moram pa tole zanikrno slovenijo vedno zraven navajat... Ve kdo zakaj je temu tako?

Blinder ::

Bojo zaposlili kakega slovenceljna? Kje se lahko kandidira?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Jst ::

>Sindikat zahteva kolektivno pogodbo, ki velja za trgovino na drobno in prodajo po pošti

Jep, Amazon je pa res trgovina na drobno... To je verjetno kakšen napačen prevod.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Dr_M ::

Ja sej je trgovina na drobno.
A kupis tam 100TVjev na1x? Pa 400 enakih knjig?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Markoff ::

MuadDib je izjavil:

Rojen sem v dobrem starem socializmu, kjer je vsak imel zagotovljeno delo in ni bilo kopicenja denarja (vsaj ne tako mnozicno kot dandanes), s tem pa ni bilo klasicnega ugotavljanja koliko ljudi - delavcev zivi pod minimumom za eksistenco!

To kar se dogaja v zadnjih letih s temi "zeitarbeit" firmami je pa tako ali tako (novodobno) suzenjstvo! Res lahko kot strokovnjak lepo zasluzis (kot elektrotehnik, na delu elektricarja sem sluzil redno 2400 NETO!), vendar pa ti to ne pomaga kaj dosti, ko zmanjka dela (februarja bo amazon sigurno spet odpuscal) in se lahko spet brigas za to, da najdes kaksen dolgocasen siht!

Kolega, malce se motiš. Zagotovljene so bile SLUŽBE, ne delo. Kakšne so bile dejansko potrebe po delu, koliko zaposlencev je dejansko delalo in koliko se jih je šlepalo na njihov račun, lahko vidimo na potomcih takratne družbe - javni upravi. Ostali s(m)o se prilagodili novi realnosti.

Tole opletanje s suženjstvom pa res postaja dolgočasno in utrujajoče. Ne ti in ne jaz ne veva, kaj je dejansko suženjstvo. Poleg tega lahko enostavno primerjamo kupno moč povprečne plače v Jugoslaviji leta 1989 in v Sloveniji leta 2012, npr., ko je bila kriza najhujša.

To, da v Jugi ni bilo brezposelnih, je rezultat prvega odstavka zgoraj (kupovanje socialnega miru), da pa je šla gospodarsko k vragu, pa je neposredni rezultat zapiranja pipce kreditiranja Zahoda (Vzhod je bankrotiral) in ukinitve carin, konkurenčna pa Juga kot gospodarstvo (posamezna podjetja so bila, a to ni dovolj) svetu pač ni bila.

Sicer pa je uspešnost planskega gospodarstva jasno razvidna iz spiska držav, ki so prešle iz planskega v tržno gospodarstvo ter spiska držav, ki v prvem še vedno vztrajajo. Ali pač meniš, da je uničenje soc-komi držav zionistična zarota?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Markoff ::

Jst je izjavil:

>Sindikat zahteva kolektivno pogodbo, ki velja za trgovino na drobno in prodajo po pošti
Jep, Amazon je pa res trgovina na drobno... To je verjetno kakšen napačen prevod.

Po angleško retail. Prevod je povsem korekten in pravilen. Nasprotno trgovini na drobno je trgovina na debelo (angl. wholesale).

Trgovina na drobno ne pomeni kitajski plastični šodr iz majhne kitajske trgovinice na vogalu.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

MuadDib ::

Markoff je izjavil:

MuadDib je izjavil:

Rojen sem v dobrem starem socializmu, kjer je vsak imel zagotovljeno delo in ni bilo kopicenja denarja (vsaj ne tako mnozicno kot dandanes), s tem pa ni bilo klasicnega ugotavljanja koliko ljudi - delavcev zivi pod minimumom za eksistenco!

To kar se dogaja v zadnjih letih s temi "zeitarbeit" firmami je pa tako ali tako (novodobno) suzenjstvo! Res lahko kot strokovnjak lepo zasluzis (kot elektrotehnik, na delu elektricarja sem sluzil redno 2400 NETO!), vendar pa ti to ne pomaga kaj dosti, ko zmanjka dela (februarja bo amazon sigurno spet odpuscal) in se lahko spet brigas za to, da najdes kaksen dolgocasen siht!

Kolega, malce se motiš. Zagotovljene so bile SLUŽBE, ne delo. Kakšne so bile dejansko potrebe po delu, koliko zaposlencev je dejansko delalo in koliko se jih je šlepalo na njihov račun, lahko vidimo na potomcih takratne družbe - javni upravi. Ostali s(m)o se prilagodili novi realnosti.

Tole opletanje s suženjstvom pa res postaja dolgočasno in utrujajoče. Ne ti in ne jaz ne veva, kaj je dejansko suženjstvo. Poleg tega lahko enostavno primerjamo kupno moč povprečne plače v Jugoslaviji leta 1989 in v Sloveniji leta 2012, npr., ko je bila kriza najhujša.

To, da v Jugi ni bilo brezposelnih, je rezultat prvega odstavka zgoraj (kupovanje socialnega miru), da pa je šla gospodarsko k vragu, pa je neposredni rezultat zapiranja pipce kreditiranja Zahoda (Vzhod je bankrotiral) in ukinitve carin, konkurenčna pa Juga kot gospodarstvo (posamezna podjetja so bila, a to ni dovolj) svetu pač ni bila.

Sicer pa je uspešnost planskega gospodarstva jasno razvidna iz spiska držav, ki so prešle iz planskega v tržno gospodarstvo ter spiska držav, ki v prvem še vedno vztrajajo. Ali pač meniš, da je uničenje soc-komi držav zionistična zarota?


Res je... dokler se najdejo na trziscu taksni, ki so pripravljeni za take pogoje delat, se amazon (in podobni) ne rabijo nic zmigat...

Ce jaz primerjam kupno moc v Jugoslaviji in v sloveniji, ugotovim da se v povprecju bore malo spremeni, se pa korenito spremeni pri najnizjih zasluzkih! Delal sem ze v vec drzavah po svetu in lahko povem, da je slovenija se najmanj socialna drzava SPLOH! Na Novi Zelandiji sem se prav cudil cemu oni pravijo delo! V Nemciji se pac malo bolj dela, vendar se slovenija se vedno po tem, koliko se dela (in ne naredi), se vedno ponasa z zelo visoko pozicijo! Zakaj je to tako? Moje mnenje je, da se gleda prevec na to kako in kaj dela, namesto da bi se pogledalo kaksen je njegov koncni izdelek (ali pa vmesne faze)!

Po pravici komaj cakam na zlom financnega sistema (ceprav bi me znalo kar precej bolet)!

Markoff ::

MuadDib je izjavil:

Ce jaz primerjam kupno moc v Jugoslaviji in v sloveniji, ugotovim da se v povprecju bore malo spremeni, se pa korenito spremeni pri najnizjih zasluzkih! Delal sem ze v vec drzavah po svetu in lahko povem, da je slovenija se najmanj socialna drzava SPLOH! Na Novi Zelandiji sem se prav cudil cemu oni pravijo delo! V Nemciji se pac malo bolj dela, vendar se slovenija se vedno po tem, koliko se dela (in ne naredi), se vedno ponasa z zelo visoko pozicijo! Zakaj je to tako? Moje mnenje je, da se gleda prevec na to kako in kaj dela, namesto da bi se pogledalo kaksen je njegov koncni izdelek (ali pa vmesne faze)!

Po pravici komaj cakam na zlom financnega sistema (ceprav bi me znalo kar precej bolet)!

No, ginijev koeficient ti pove, da smo skupaj v istem dreku, če gledamo plače. Imamo namreč hudičevo nizek koeficient, torej majhno razpršenost v višini plač. No, če upoštevamo, da so naši tajkunčki obogateli s transferji v Luksemburg, Lihtenštajn in druge oaze, ne iz plač, se stvari sicer hitro spremenijo, a vseeno - večina je tu nekje. Iz tega vidika bi lahko rekli, da smo vsaj egalitarna družba, če že ne socialna.

Glede količine dela pa - ja, Slovenci delamo verjetno nadpovprečno veliko. Težava je v tem, da pogosto delamo povsem napačne stvari - takšne, ki jih nihče ne kupuje (ergo nizka cena na trgu, ergo nizke plače) ali takšne, ki imajo prehudo konkurenco (ker v njih ni potrebno vložiti veliko znanja in denarja, ker se pametnih izogibamo, tvegamo pa tudi zelo neradi). Norvežani, npr. so totalni lenuhi, a vsaj delajo prave stvari in vlagajo v prave naložbe (državni naftni sklad, npr.). Ja, na Norveškem dejansko garajo tujci (sami se lotevajo stvari pragmatično in ZELO na easy), ampak o tem kdaj drugič.

Kapitalizem je z vidika napredka družbe odličen sistem, enako za sposobne, delovne in motivirane posameznike. Vse obratno velja za plansko gospodarstvo. Ker pa niso vsi ljudje sposobni, delovni in motivirani, je treba iz vsakega sistema vzeti najboljše. Doslej smo mislili, da so to počeli Skandinavci, a oni delajo druge neumnosti (ultraleva imigracijska politika). Kapitalizem ne bo crknil, se pa bo moral prilagoditi novim generacijam, ki bi raje malce več uživale, kot delale. Ne samo zahodna mularija, tudi vzhodna.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Božič spet prinaša stavke v nemškem Amazonu

Oddelek: Novice / Rezultati
259871 (7736) freezby
»

Za Amazonom najuspešnejša božična nakupovalna sezona

Oddelek: Novice / Rezultati
107098 (5706) Mr.B
»

Bliža se božič in s tem stavke v Amazonu

Oddelek: Novice / Ostale najave
217552 (5518) [D]emon
»

Nov božič, nova stavka v nemškem Amazonu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
5129343 (26944) AndrejO
»

Enotedenska stavka v nemškem Amazonu podaljšana do božiča

Oddelek: Novice / Ostale najave
1314068 (12052) jype

Več podobnih tem