» »

Windows 10 gre za med

Windows 10 gre za med

Slo-Tech - V prvih dneh si je nov Microsoftov operacijski sistem Windows 10 preneslo več milijonov ljudi, so sporočili iz Redmonda. V prvih 24 urah je nov operacijski sistem namestilo 14 milijonov uporabnikov, kar je rekord. Primerjava s predhodnimi verzijami je sicer precej nehvaležna, saj je to pot nova verzija za lastnike starejših verzij (Windows 7 in Windows 8) prvikrat zastonj.

Vseeno zapišimo, da so Windows 8 v prvih štirih dneh prodali v štirih milijonih izvodov, s čimer so postavili tedanji rekord. Na svetu je trenutno skoraj poldruga milijarda računalnikov z Windows, zato si Microsoft obeta še bistveno več namestitev. Do konca leta 2018 želijo Windows 10 na milijardi naprav. Pred dnevi so se pojavile neuradne informacije, da je Microsoft rezerviral 40 Tb/s kapacitet za prenos nadgradnje po internetu, zato ni problemov z zagotavljanjem pasovne širine. Maksimum je bil okrog 10 Tb/s v ZDA in okrog 30 Tb/s drugod.

Je pa nadgradnja poskrbela za nekaj zabavnih trenutkov, kot je na primer najbolj neuporabno sporočilo o napaki, ki so ga doživeli številni uporabniki. Something happened na modrem ozadju ni bil zgolj naključen spodrsljaj, saj so zaslon tudi prevedli v lokalizirane verzije. Na internetu so kmalu ugotovili, da je vzrok za težavo neameriška področna nastavitev.

Pred namestitvijo si je koristno prebrati nova pravila o zasebnosti. Microsoftu bo Windows 10 privzeto posredoval cel kup podatkov, med drugim lokacijo naprave, seznam uporabljenih aplikacij, zgodovina brskanja, koledar itd.

165 komentarjev

«
1
2 3 4

mtosev ::

glede kakšen hype je bil nisem niti malo presenečen. čestitke msju
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Nagi Bator ::

Sem zacel brati tisto pogodbo.
Zacne se s stavkom: "Vaša zasebnost nam je pomembna."
Po krajsem nasmesku nisem nadaljeval.

oemdzi ::

Pred namestitvijo si je koristno prebrati nova pravila o zasebnosti. Microsoftu bo Windows 10 privzeto posredoval cel kup podatkov, med drugim lokacijo naprave, seznam uporabljenih aplikacij, zgodovina brskanja, koledar itd.

Keylogger s funkcijo operacijskega sistema :)) Ne hvala.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

dexterboy ::

"Pred namestitvijo si je koristno prebrati nova pravila o zasebnosti. Microsoftu bo Windows 10 privzeto posredoval cel kup podatkov, med drugim lokacijo naprave, seznam uporabljenih aplikacij, zgodovina brskanja, koledar itd."

Jaz ničesar ne skrivam in se nimam česa bat. Kaj? kamere v kopalnico? Neeee, to pa ne! Vdirate v mojo zasebnost!!! Marš vem, sado-mazo kapitalisi!

:) :D :))
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

MrNighthawk ::

oemdzi je izjavil:

Pred namestitvijo si je koristno prebrati nova pravila o zasebnosti. Microsoftu bo Windows 10 privzeto posredoval cel kup podatkov, med drugim lokacijo naprave, seznam uporabljenih aplikacij, zgodovina brskanja, koledar itd.

Keylogger s funkcijo operacijskega sistema :)) Ne hvala.


Kolikor je meni znano lahko posredovanje vseh teh podatkov izklopiš, še pred končanjem inštalacije.

dronyx ::

Nagi Bator je izjavil:

Sem zacel brati tisto pogodbo.
Zacne se s stavkom: "Vaša zasebnost nam je pomembna."
Po krajsem nasmesku nisem nadaljeval.

Seveda jim je pomembna vaša zasebnost. Na tem Microsoft pričakuje, da bo služil v prihodnje denar.

Seljak ::

Zdaj vsaj vemo zakaj je "zastonj". Opazujejo nas8-)

konspirator ::

MrNighthawk je izjavil:

oemdzi je izjavil:

Pred namestitvijo si je koristno prebrati nova pravila o zasebnosti. Microsoftu bo Windows 10 privzeto posredoval cel kup podatkov, med drugim lokacijo naprave, seznam uporabljenih aplikacij, zgodovina brskanja, koledar itd.

Keylogger s funkcijo operacijskega sistema :)) Ne hvala.


Kolikor je meni znano lahko posredovanje vseh teh podatkov izklopiš, še pred končanjem inštalacije.

Recimo pri win defenderju v nastavitvah piše da četudi ga izklopiš, ga "oni" čez nekaj časa (ni bolj točno opredeljeno) vklopijo nazaj.

Lahko
Si upaš izklopiti prav vse kar gre k MS garantirati, da teh nastavitev remote nihče ne spreminja po svoji želji ?

Zgodovina sprememb…

Oberyn ::

Seljak je izjavil:

Zdaj vsaj vemo zakaj je "zastonj". Opazujejo nas8-)

Ma saj je vseeno. Glih tako, kot so se pojavili programi kot so addblock in ghostery, se bodo pojavili tudi programi, ki te podatke blokirajo ali še bolje, ponaredijo oz. kreirajo naključne. Samo potreba za tem mora nastati in če bo operacijski sistem postal samo še sekundarna funkcija vohunskega programja, potem je potreba tu.

konspirator ::

Slika nastavitev win defenderja, da ne bom nekaj na pamet:

Zgodovina sprememb…

mrTwelveTrees ::

čaki malo ? a nima Microsoft strežnike skoraj v vsaki džavi ? pa se vse tanka IZ ZDA ?

Dr_M ::

Zakaj bi si sploh namestil katerkoli drug jezik, kot angleski?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: johanblond ()

stegy ::

Kratka navodila za izklop pošiljanja podatkov:
Navodila

konspirator ::

Dr_M je izjavil:

Zakaj bi si sploh namestil katerkoli drug jezik, kot angleski?

Ker vsi ne znajo tega jezika ?
Takih ljudi je veliko.

Zgodovina sprememb…

klinker ::

konspirator je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Zakaj bi si sploh namestil katerkoli drug jezik, kot angleski?

Ker vsi ne znajo tega jezika ?
Takih ljudi je veliko.


Bi pa bil cas da se navadijo.
Dandanes uporabljat pc in splet brez osnovnega znanja anglescine, je kot bit na pol nepismen.

gruntfürmich ::

jasno da se pošiljanje podatkov izklopi. a po drugi strani se mi zdi da je večina ljudi gonje proti takim zadevam takih, ki svoje podatke in navade masovno šerajo drugje.
skratka konsistentno nekonsistentni bedaki...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

spenstar ::

konspirator je izjavil:

Slika nastavitev win defenderja, da ne bom nekaj na pamet:

V group policy lahko enajblas da se Defender permanentno izklopi. To je bila Prva stvar ki sem jo izklopil. Drugace pa upgrejdal dva racunalnika, vse dela, Office, Simsi. Se celo Edge uporabljam, ceprav sem velik fan Firefoxa in Opere. :))
SPENSTAR--builder

oemdzi ::

gruntfürmich je izjavil:

jasno da se pošiljanje podatkov izklopi. a po drugi strani se mi zdi da je večina ljudi gonje proti takim zadevam takih, ki svoje podatke in navade masovno šerajo drugje.
skratka konsistentno nekonsistentni bedaki...


Link do raziskav ? Ali zgolj samoprojekciraš zadevo ?
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

carota ::

Pred dnevi so se pojavile neuradne informacije, da je Microsoft rezerviral 40 Tb/s kapacitet za prenos nadgradnje po internetu, zato ni problemov z zagotavljanjem pasovne širine. Maksimum je bil okrog 10 Tb/s v ZDA in okrog 30 Tb/s drugod.

Pri tem velja omeniti dve stvari:
1. Tisti, ki nameščajo upgrade hranijo in šerajo upgrade z drugimi ter tako razbremenjujejo MS serverje.
2. To, da si moral rezervirat upgrade pomeni, da ima MS nekakšen load balancer.
3. Ali se res Bit locker key uploada na njihov cloud, kako se že imenuje, OneCloud, OneDrive, SkyDrive, SkyNetDrive?

Pri Windows 10 se mi zdi še največja neznanka kako ga bodo zaračunavali v prihodnje. Sedaj ga vsi veselo zastonj upgrejdamo. Čez par mesecev pa bodo rekli, da je letna licenca 50 EUR, sicer dobimo samo security update, ne pa tudi odprave napak in upgrejdov? MS ni neprofitna organizacija in mi smo njihove molzne krave, če nam dajo nekaj zastonj je to zato, da bodo zmolzli več mleka.

Vprašanja glede Edge-a:
1. Slišal sem, da Google Analytics "The new Internet Explorer" identificira kot Chrome. Kako je s tem? So ponovno spremenili User agent?
2. Kako se obnese, so kakšne težave (javascript, CSS, java applets), je ponovno najhitrejši browser ker nima nobenega addona?

slitkx ::

Dr_M je izjavil:

Zakaj bi si sploh namestil katerkoli drug jezik, kot angleski?

Ker smo nekateri zavedni Slovenci in podpiramo ohranitev maternega jezika.

Tarzan ::

Če ti imaš licenco windows 8 do konca življenske dobe tega OS, potem je tudi edino logično, da imaš zakupljeno nadgradnjo na win10 ki bo trajala najmanj toliko, kot traja doba podpore win8. Ne morejo se spomnit, da boš zdaj po nem letu, recimo, plačeval pa po xy eur, za 'najemnino' svojih novih windowsov. Če bodo želeli na drugačen način zaračunavati, bo prišlo do spremembe licenciranja oziroma bodo vse trenutne nadgrajene sisteme obravnavali kot nek način 'custom made licence' z enkratnim plačilom licenčnine.

slitkx ::

stegy je izjavil:

Kratka navodila za izklop pošiljanja podatkov:
Navodila
Nepotrebna paranoja.

MrStein ::

konspirator je izjavil:


Recimo pri win defenderju v nastavitvah piše da četudi ga izklopiš, ga "oni" čez nekaj časa (ni bolj točno opredeljeno) vklopijo nazaj.

Saj skoraj vsak AV se sam nazaj vklopi.
Je razumna in pričakovana funkcionalnost.

Na svetu je trenutno skoraj poldruga milijarda računalnikov z Windows

Zanimivo. Vir?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

s1m0n ::

Ker se defenderja tiče, če maš kaj drugega gor verjetno ni aktiven.
Izklopit soliden AV je včasih pravi podvig :-)

bMozart ::

carota: "Pri Windows 10 se mi zdi še največja neznanka kako ga bodo zaračunavali v prihodnje. Sedaj ga vsi veselo zastonj upgrejdamo. Čez par mesecev pa bodo rekli, da je letna licenca 50 EUR, sicer dobimo samo security update, ne pa tudi odprave napak in upgrejdov? MS ni neprofitna organizacija in mi smo njihove molzne krave, če nam dajo nekaj zastonj je to zato, da bodo zmolzli več mleka."


Govori v svojem imenu, ne v imenu vseh. Si kot politiki;((. Eni premoremo dovolj inteligence, da nikoli ne bo videl naših računalnikov. Od Snowdena naprej nas je vedno več.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bMozart ()

gddr85 ::

omg kakšna paranoja, a zej si noben ne bo upal dat gor win10 al kaj? :))

Ales ::

Za nekoga je vprašanje paranoje, za nekoga drugega pa uporabe možgan oz. zdrave pameti... Vsakomur svoje... ;)

Pridna multinacionalka, a zastonj je? Uuuu... dajmo takoj gor na vse naprave... pa še babici pa sosedi inštalirat... Juhu. >:D

ziga1990 ::

gddr85 je izjavil:

omg kakšna paranoja, a zej si noben ne bo upal dat gor win10 al kaj? :))


se strinjam samo nastavitve je treba naštelat pa novjo nič bolj vohunili kot pa so v prejšnih windowsih
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

miko22 ::

Če naredim clean instal potrebujem kodo? winse imam preko MSDNAA. račun tam mi je potekel, ker nisem več študent. Blo je rečeno, da mi zadeva deluje do nove namestitve, kako pa sedaj, ko je to nova namestitev(nočem delat preko tega sistema)?
Bo prijela stara koda?

Kiwix ::

Najbolj za ziher je, da narediš upgrade na W10 potem pa v nastavitvah izbereš ponastavi računalnik, da ti naredi clean instal. Ta metoda preverjeno deluje :).

user-pass ::

Napajalc ::

Mogoče je pa glih tukaj fora, tisti, ki to odklopi postane avtomatsko toliko bolj zanimiv.
011011100111010101100010

MrNighthawk ::

carota je izjavil:

Pri Windows 10 se mi zdi še največja neznanka kako ga bodo zaračunavali v prihodnje. Sedaj ga vsi veselo zastonj upgrejdamo. Čez par mesecev pa bodo rekli, da je letna licenca 50 EUR, sicer dobimo samo security update, ne pa tudi odprave napak in upgrejdov? MS ni neprofitna organizacija in mi smo njihove molzne krave, če nam dajo nekaj zastonj je to zato, da bodo zmolzli več mleka.


Solitare ti bodo računali zraven, pa še kaj mogoče. Cilj jim je čim več ljudi spravit na Windowse ne pa čim manj. S tem upajo, da si bodo še povečali prodajo telefonov, ostalih storitev itd.

V primeru, da začnejo računat letno licenco se bo veliko ljudi poslovilo od Windowsov.

klinker je izjavil:

konspirator je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Zakaj bi si sploh namestil katerkoli drug jezik, kot angleski?

Ker vsi ne znajo tega jezika ?
Takih ljudi je veliko.


Bi pa bil cas da se navadijo.
Dandanes uporabljat pc in splet brez osnovnega znanja anglescine, je kot bit na pol nepismen.


Danes je najlažje uporabljat PC in internet brez znanja angleščine. Trenutno lahko OS in osnovne programe dobiš v več jezikih. Google/Bing itd ti omogočajo iskanje strani v lastnem jeziku, če pa niso v tvojem jeziku pa lahko celo stran tudi prevedeš :P

Google ti na telefonu omogoča simultano prevajanje napisov, Skype Translate simultano prevaja pogovore...vse manj potrebe bo po učenju tujih jezikov. Mogoče na žalost ampak po drugi strani boš pa lahko vse razumel in vsi bodo tebe.

Zgodovina sprememb…

NLight ::

MrStein je izjavil:


Na svetu je trenutno skoraj poldruga milijarda računalnikov z Windows

Zanimivo. Vir?


Microsoft by the numbers

opeter ::

user-pass je izjavil:

Windows 10 uses your bandwidth to send other people updates. Jaz bi to izklopil na vasem mestu.


Hvala za tole!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

BigWhale ::

Microsoft je zacel kopirat Canonical in Google. ;>

Phantomeye ::

slitkx je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Zakaj bi si sploh namestil katerkoli drug jezik, kot angleski?

Ker smo nekateri zavedni Slovenci in podpiramo ohranitev maternega jezika.


Kako ozkogledo razmišljanje

ziga1990 ::

zakaj ozkogledno?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Ganon ::

Kiwix je izjavil:

Najbolj za ziher je, da narediš upgrade na W10 potem pa v nastavitvah izbereš ponastavi računalnik, da ti naredi clean instal. Ta metoda preverjeno deluje :).


Ni enako.

opeter ::

ziga1990 je izjavil:

zakaj ozkogledno?


Ker slovenščina in slovenski narod nimata prihodnosti, predpostavljam?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Jupito ::

gddr85 je izjavil:

omg kakšna paranoja, a zej si noben ne bo upal dat gor win10 al kaj? :))


Še huje. Jaz jih ne bom dal ne dol ne gor - iz principa. Se ne strinjam s pogoji v pogodbi, lahko živim brez njih. >:D
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

Dr_M ::

slitkx je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Zakaj bi si sploh namestil katerkoli drug jezik, kot angleski?

Ker smo nekateri zavedni Slovenci in podpiramo ohranitev maternega jezika.



Ok, tole se strinjam, ampak vseeno more bit nekje meja. Nic nisi na slabsem, ce znas se kaksen drug jezik.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Phantomeye ::

ziga1990 je izjavil:

zakaj ozkogledno?


Clovek, ki je željan znanja se ne pusti omejevati z navideznimi nacionalnimi mejami. Kdor se noče učiti tujega jezika zgolj zavoljo "ohranitve" svojega ne razmišlja racionalno (po mojem mnenju).

chucki ::

Spyware gre za med, bi moral biti naslov. :)
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chucki ()

opeter ::

S tem, ko nekateri pravite, da je nesmiselno prejavat operacijski sistem, programe in razne spletne storitve, tudi sami prispevate, da bo slovenščina kot taka čim hitreje šla v pozabo oz. na kulturno smetišče.

Je pa res, da je v SLO že itak marsikaj hrvaško, če vam/nam je všeč ali ne.

Še Apple prodaja hrvaško tipkovnico:
http://www.epl.si/cenik/?id=87

Apple Wireless Keyboard, Localized
Št. izdelka: mc184cr/b

CR pomeni CRO ...

Več informacij tukaj (s slikami, da ne boste rekli, da lažem):
https://support.apple.com/en-us/HT201794

Tukaj pa se prepucavamo, zakaj se prevaja Windows v slovenščino? V resnici pa slovenščina počasi a vtrajno gre na stranski tir in izginja.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

BlackMaX ::

 Win10

Win10




Če sploh kaj pomaga...

MrStein ::

Ales je izjavil:

Za nekoga je vprašanje paranoje, za nekoga drugega pa uporabe možgan oz. zdrave pameti... Vsakomur svoje... ;)

Pridna multinacionalka, a zastonj je? Uuuu... dajmo takoj gor na vse naprave... pa še babici pa sosedi inštalirat... Juhu. >:D

Logika za Windows: joj, podatke zbira, to pa ne! Sem pametnejši!
Logika za Android: joj, podatke zbira, how sweet!

(android je s tabo ves dan, PC pa samo med delom oziroma "delom")

NLight je izjavil:

MrStein je izjavil:


Na svetu je trenutno skoraj poldruga milijarda računalnikov z Windows

Zanimivo. Vir?


Microsoft by the numbers

Misliš tole: "1.5 billion people use Windows every day" ?

Tole je bolj v stilu jype-tovega "vsi uporabljajo Linux, vključno z marsovci"...

So kake bolj verodostojne informacije?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Qushaak ::

Ganon je izjavil:

Kiwix je izjavil:

Najbolj za ziher je, da narediš upgrade na W10 potem pa v nastavitvah izbereš ponastavi računalnik, da ti naredi clean instal. Ta metoda preverjeno deluje :).


Ni enako.

Se strinjam. Tist Reset al refresh PC me ne bo nikol prepriču, da je tisto kot če formatiram popolnoma nanovo.
Sicer še nisem čisto pozoren, samo ali ta refresh al reset izbriše tudi prednameščene programe proizvajalca računalnika recimo? Imam precej zoprn občutek da temu ni tako.

slitkx ::

Dokler nisi sam avtor izdelka, za noben izdelek ne moreš biti ziher, da nima vgrajene funkcije sledenja uporabniku. Zato je tole glede Windows 10 prevelika paranoja.

Izjave o zdravi pameti ipd. pa pumpanje ega.

Dr_M je izjavil:

slitkx je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Zakaj bi si sploh namestil katerkoli drug jezik, kot angleski?

Ker smo nekateri zavedni Slovenci in podpiramo ohranitev maternega jezika.



Ok, tole se strinjam, ampak vseeno more bit nekje meja. Nic nisi na slabsem, ce znas se kaksen drug jezik.

Uporabljam slovenski jezik, znam angleško, nekaj malega nemško. What now?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slitkx ()
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Windows 10 na 300 milijonih naprav (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
541137266 (125642) japol
»

Windows 10 še ni prehitel XP-jev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
9737779 (33529) zmaugy
»

Windows 10 v mesecu dni osvojil dvajsetino računalnikov (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
5933023 (29655) mtosev
»

Windows 95 dve desetletji pozneje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
11730531 (24002) Spajky
»

Windows 10 gre za med (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
16584019 (72172) MrStein

Več podobnih tem