Tom's Hardware - Pametni telefoni dobivajo zaslone z ločljivostjo, ki bi jo bili pred letom ali dneva zavidali še namiznim monitorjem. Ne le 720p, tudi 1080p bo kmalu preteklost, saj prihaja 4K. Sharp je razvil 5,5-palčni zaslon, ki zmore prikazati 3860 x 2160 točk oziroma 4K. Če malo preračunamo, to znese 806 točk na palec (ppi), kar je več kot dovolj, da naše oči zrnatosti slike ne morejo več zaznati.
Sharp je panel pokazal na sejmu China Information Technology Expo v Šendženu. Gre za del večjega, 12,5-palčnega panela IGZO (indij-galij-zinkov oksid), zato takojšnja uporaba v napravah z manjšo diagonalo zaslona še ni mogoča. Množična proizvodnja se kani začeti prihodnje leto, prve izdelke pa pričakujemo v letu 2017. Zadnja stranica iz materiala IGZO je dražja, zato bodo tovrstni zasloni namenjeni dražjim telefonom. Poleg same cene zaslona pa tako visoka ločljivost terja svoj davek tudi drugod. Zahteva zmogljivejšo grafično kartico, porabi več energije, bolj se segreva itd.
Ločiti pa je treba vprašanji, ali je smiselno razvijati tako dobre panele in ali je smiselna njihova uporaba v pametnih telefonih. Medtem ko je odgovor na zadnje vprašanje nedoločen, je prvi zagotovo pritrdilen. Navidezna resničnost je eden izmed primerov uporabe, kjer bo visoka gostota točk nujno potrebna, da bo vtis realističen. Sharp ni edini, ki to razume, saj je tudi Samsung napovedal pametne telefone z zasloni 4K.
Novice » Zasloni / projektorji / ... » Sharp obljublja zaslon z ločljivostjo 4K za pametne telefone
ivanuscha ::
1080p se dolgo ne bo preteklost, vmes pa je se aktualni 2k.
Po Applovo se zrnatosti ne zazna ze pri 330ppi ;)
Po Applovo se zrnatosti ne zazna ze pri 330ppi ;)
lovro535 ::
Že QHD žre baterijo kot nor kaj bo šele z 4k bo treba cel akumulator sabo noset.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
cekr ::
Kaj bi bilo fajn 806 dpi na navadnih desktop monitorjih?
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
Masamune ::
1080p se dolgo ne bo preteklost, vmes pa je se aktualni 2k.
Po Applovo se zrnatosti ne zazna ze pri 330ppi ;)
Ali se zrnatost zazna je odvisno tudi od tega kako daleč od očesa je ekran.
lp, j
energetik ::
To je res, ampak že otrok lahko izostri sliko le na razdaljo do nekje 10cm, starejši (po cca. 25 letu) pa na vse večjo razdaljo. Torej bi teoretično otrok pri 800dpi morda na 10cm ravno še razločil kakšno piko, 35-letnik pa niti pod razno na svojih 20cm razdalje, če bi gledal brez očal za bližino.1080p se dolgo ne bo preteklost, vmes pa je se aktualni 2k.
Po Applovo se zrnatosti ne zazna ze pri 330ppi ;)
Ali se zrnatost zazna je odvisno tudi od tega kako daleč od očesa je ekran.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
BlackMaX ::
blackbfm ::
Dpi bo takrat dovolj velik ko ne bo treba vec treba uporabljat antialiasinga, do takrat imamo neko navidezno ostrino. Applov retina 330 je cist meglen v detajlih.
Bodo zasloni mogli pac manj porabit.. Oz sigurno bodo.
Že QHD žre baterijo kot nor kaj bo šele z 4k bo treba cel akumulator sabo noset.
Bodo zasloni mogli pac manj porabit.. Oz sigurno bodo.
ivanuscha ::
Ni fora da zaslon tolko porabi, ampak predvsem procesor in grafika imata veliko tezjo nalogo..
Sicer pa je po moje to ze cista neumnost. 1080p na 5" je ze vec kot dovolj. Ne vem kaj se dogaja pa z desktop monitorji ali pa laptopi, kjer je se danes prava redkost dobit 15" 1080p zaslon, vsaj v Slo.
Sicer pa je po moje to ze cista neumnost. 1080p na 5" je ze vec kot dovolj. Ne vem kaj se dogaja pa z desktop monitorji ali pa laptopi, kjer je se danes prava redkost dobit 15" 1080p zaslon, vsaj v Slo.
Jst ::
To je res smešno.
Okrog leta 2005 sem kupil prenosnik z 1900x1200 resolucijo.
Deset let kasneje imajo telefoni višjo resolucijo.
Ojoj.
Okrog leta 2005 sem kupil prenosnik z 1900x1200 resolucijo.
Deset let kasneje imajo telefoni višjo resolucijo.
Ojoj.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Looooooka ::
Še bolj smešno je to, da je nad 15 na laptopu skoraj nemogoče dobit več kot 1080...pod to velikostjo bo pa kmalu vse na 4k.
Zgleda še niso dovolj tablic prodal.
Zgleda še niso dovolj tablic prodal.
Rias Gremory ::
A kdo ve če svetovna prodaja od tablic/telefonov prinese več kot prenosniki?
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
Invictus ::
Še bolj smešno je to, da je nad 15 na laptopu skoraj nemogoče dobit več kot 1080...pod to velikostjo bo pa kmalu vse na 4k.
Zgleda še niso dovolj tablic prodal.
Skoraj vsak poslovni laptop ima že variuanto z retina zaslonom.
Seveda ne za 500 EUR ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Markoff ::
5,5" ekran s 4k? In šele to naj bi bilo dovolj, da se ne vidi zrnatost slike?
Res vam vsem zavidam vaš sokolji vid, jaz že pri ubogih 1440x1050 na 23" zaslonu ne vidim zrnatosti (in se niti ne trudim, da bi jo). Jah, nič, čakam Sharp, LG, Samsung, Syngento ali Monsanto, da začnejo ponujati bionična očesa, da bom lahko tudi jaz užival v vseh benefitih 4k (kaj 4k, 16k!) slike.
In other news: cars need better batteries, technology still stuck in 17th century. Experts say: people don't really need better and smaller batteries, are happy with 80 km fuel limit and 14 hour recharges, no sense in developing anything. Let's develop smart watches that cost an arm and a leg and have sooo many status symbol benefits and microscreens with astronomical resolutions!
Res vam vsem zavidam vaš sokolji vid, jaz že pri ubogih 1440x1050 na 23" zaslonu ne vidim zrnatosti (in se niti ne trudim, da bi jo). Jah, nič, čakam Sharp, LG, Samsung, Syngento ali Monsanto, da začnejo ponujati bionična očesa, da bom lahko tudi jaz užival v vseh benefitih 4k (kaj 4k, 16k!) slike.
In other news: cars need better batteries, technology still stuck in 17th century. Experts say: people don't really need better and smaller batteries, are happy with 80 km fuel limit and 14 hour recharges, no sense in developing anything. Let's develop smart watches that cost an arm and a leg and have sooo many status symbol benefits and microscreens with astronomical resolutions!
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Dr_M ::
Kaj je ze to kislo grozdje?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
tikitoki ::
Marketing. Mislim, da je cca. 900 dpi nepotreben. Lol, na desktopih se do 300 nismo prisli, kar bi bilo verjetno celo smiselno.
Bellatrix ::
tale gospod pravi, da je 8k optimum.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
SimplyMiha ::
Tako kot je Gates pravil, da je 640K RAM-a več kot dovolj za vse potrebe. Naj govorijo, kar hočejo, na koncu bo trg pokazal dejanske potrebe.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: marvin42 ()
judamuda ::
itak da je potreba po 4k 5" zaslonih..je kdo videl kako izgleda slika na oculusu dk2, kateri ima fullHD? 4k bo vstopna ločljivost za VR, pod tem je nazobčanost prehuda.
mrdaco ::
Ma dajte nehat srat. Jaz na notu 2 z 1280 na 800 ne vidim zrnatosti, vam pa je 4k premalo. Pa ne nosim očal, le na 5 cm mi oko več ne izostri. Pa lahko tupite kaj hočte, človeško oko ima živce ki zaznajo do 330 ppi. Redki res redki še kakih 10, 20 več. Potem pa poslušaš marketnig kako je 8k optimalno. Ma dajte no... Brijejo vas kot ovce, vi pa jim denar nosite. Zraven tega se pa popolnoma strinjam s navedkom Markofa; dovolj nam je če elktrični avto pelje samo ubogih 80 kilometrov, hkrati pa strastno hrepenimo po 4k in 8k zaslonih, pametnih urah itd.... Bolano.
Dr_M ::
Jest mam LG OG Pro z 5.5" in 1920x1080, moja ima LG G3 z 5.5" in 2560x1440. Ce telefona postavis side by side, je razlika v zrnatosti slike precej opazna, pri vsakdanji uporabi je pa 1080 na takem zaslonu povsem dovolj (in hkrati bi rekel tudi minimum).
Drugace pa se je lazje navadit na boljso stvar, kot na slabso.
Vse skupaj je le stvar navade, ampak ko enkrat vidis razliko, ni poti nazaj.
Drugace pa se je lazje navadit na boljso stvar, kot na slabso.
Vse skupaj je le stvar navade, ampak ko enkrat vidis razliko, ni poti nazaj.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
energetik ::
Na mojem LG P700, ki ima cca. 220ppi (480 x 800 na 4,3") vidim piksle šele nekje na 10-15cm, kar zame ni glih normalna razdalja za delo s telefonom. Na nekje 25-30cm kot normalno držim telefon, pa ni niti sledu o kakšni zrnavosti, kaj šele da bi to motilo izkušnjo s telefonom. Za 300-350dpi ne rečem, morda bi kdaj pa kdaj prišlo prav za od blizu pogledat kakšno odlično fotko, ampak 800ppi, zakaj že? Razen če nameravamo zraven nositi še lupo.
Sicer pa ne vem, zakaj se piše o 2K, 4K itd ločljivosti, bistvo je ppi v kombinaciji z razdaljo gledanja.
Sicer pa ne vem, zakaj se piše o 2K, 4K itd ločljivosti, bistvo je ppi v kombinaciji z razdaljo gledanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Mufasa ::
4,5" 720p telefon z baterijo 4k telefona...mmmmmmmmmmmm Zx compact....:)
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mufasa ()
Looooooka ::
Še bolj smešno je to, da je nad 15 na laptopu skoraj nemogoče dobit več kot 1080...pod to velikostjo bo pa kmalu vse na 4k.
Zgleda še niso dovolj tablic prodal.
Skoraj vsak poslovni laptop ima že variuanto z retina zaslonom.
Seveda ne za 500 EUR ...
In večina jih je 15 inch. Z gamerskimi je še slabše. Bog ne dj da sanjas o touch screenu. Cena nad 2-3k čisto nic ne pomaga:)...kaj šele možnost, da je slim.
Markoff ::
SimplyMiha je izjavil:
Tako kot je Gates pravil, da je 640K RAM-a več kot dovolj za vse potrebe. Naj govorijo, kar hočejo, na koncu bo trg pokazal dejanske potrebe.
Ja, tako kot je trg povedal proizvajalcem Audio DVD, da ne potrebuje 24-bitne resolucije, 4 kanalov in 96 kHz vzorčenja zvoka. Ja, včasih je 640 kB le dovolj.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Dr_M ::
Se dobro, da je ta 640kB zgolj misquote.
Razvoj je povedal, da 640kB ni dovolj, pravtako bo sla locljivost na zaslonih gor, ne glede kaj dinozavri pravite. Tako ali tako ste ogrozena vrsta in boste izumrli
Razvoj je povedal, da 640kB ni dovolj, pravtako bo sla locljivost na zaslonih gor, ne glede kaj dinozavri pravite. Tako ali tako ste ogrozena vrsta in boste izumrli
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Phantomeye ::
Ljudje, ki govorijo, da je nekaj dovolj - škodijo razvoju. Dobro, da vas nihče ne posluša.
Če obstaja možnost, da se nekaj naredi boljše - se naredi boljše.
Jaz zrnatosti na svojem htc wildfire sploh nisem zaznaval, ker me ni motila. Zdaj ga prizgem in primerjam z nexus 5... ja... ampak sej wildfire je bil dovolj.. ane.
Če obstaja možnost, da se nekaj naredi boljše - se naredi boljše.
Phantomeye je izjavil:
Ljudje, ki govorijo, da je nekaj dovolj - škodijo razvoju. Dobro, da vas nihče ne posluša.
Če obstaja možnost, da se nekaj naredi boljše - se naredi boljše.
Jaz zrnatosti na svojem htc wildfire sploh nisem zaznaval, ker me ni motila. Zdaj ga prizgem in primerjam z nexus 5... ja... ampak sej wildfire je bil dovolj.. ane.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
BigWhale ::
SimplyMiha je izjavil:
Tako kot je Gates pravil, da je 640K RAM-a več kot dovolj za vse potrebe.
Dost zalostno, da ti mora Linux zealot povedat, da Gates tega ni nikol rekel. :)
SimplyMiha ::
SimplyMiha je izjavil:
Tako kot je Gates pravil, da je 640K RAM-a več kot dovolj za vse potrebe.
Dost zalostno, da ti mora Linux zealot povedat, da Gates tega ni nikol rekel. :)
http://quoteinvestigator.com/2011/09/08...
Veselo branje želim.
Kar pa zadeva ločljivosti, je ta podatek nerelevanten. Pri pametnih telefonih je bolj pomemben DPI, ki dejansko navaja gostoto pik na površinsko enoto. Višji kot je DPI, manj razločimo piksle.
FireSnake ::
Phantomeye je izjavil:
Ljudje, ki govorijo, da je nekaj dovolj - škodijo razvoju. Dobro, da vas nihče ne posluša.
Če obstaja možnost, da se nekaj naredi boljše - se naredi boljše.
Phantomeye je izjavil:
Ljudje, ki govorijo, da je nekaj dovolj - škodijo razvoju. Dobro, da vas nihče ne posluša.
Če obstaja možnost, da se nekaj naredi boljše - se naredi boljše.
Jaz zrnatosti na svojem htc wildfire sploh nisem zaznaval, ker me ni motila. Zdaj ga prizgem in primerjam z nexus 5... ja... ampak sej wildfire je bil dovolj.. ane.
No, takih natolcevanj pa že dolgo ne.
In kdaj je industrija poslušala kaj takega, da bi lahko taki ljudje zavirali razvoj, kot praviš (in kasneje, takoj, sam sebe demantiraš)?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Dr_M ::
In kdaj je industrija poslušala kaj takega, da bi lahko taki ljudje zavirali razvoj,
1080p monitorji recimo?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
nikolahodin ::
nikolahodin ::
SimplyMiha ::
^ Predvidevam, da to velja samo za mobilne platforme, sicer se bom moral stegniti skozi oba svoja 1920*1080 monitorja, da te klofnem.
Dr_M ::
A cez 2 prenosnika z 1080p?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
SimplyMiha ::
Skozi. Thinking with portals!
Sicer pa statistika:
http://bobmckay.com/web/accurate-screen...
Zdaj se 1366x768 že počasi umikajo večjim.
Sicer pa statistika:
http://bobmckay.com/web/accurate-screen...
Zdaj se 1366x768 že počasi umikajo večjim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
Markoff ::
Se dobro, da je ta 640kB zgolj misquote.
Razvoj je povedal, da 640kB ni dovolj, pravtako bo sla locljivost na zaslonih gor, ne glede kaj dinozavri pravite. Tako ali tako ste ogrozena vrsta in boste izumrli
Ja, tako kot je trg povedal proizvajalcem Audio DVD, da ne potrebuje 24-bitne resolucije, 4 kanalov in 96 kHz vzorčenja zvoka. Ja, včasih je 640 kB le dovolj.
Zanalašč spregledal, kaj?
PS: dinozavri so izumrli zaradi eksogenih dejavnikov. Na tem planetu so živeli toliko dlje časa kot ljudje, da je smešno primerjati obe vrsti. Tudi ti in jaz ne bi preživela meteorja. Sva predstavnika zastarele biološke vrste?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markoff ()
Dr_M ::
Zanalašč spregledal, kaj?
Nisem spregledal, sam kaj cem komentirat stvar, ki ni niti pod razno primerljiva.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Phantomeye ::
Phantomeye je izjavil:
Ljudje, ki govorijo, da je nekaj dovolj - škodijo razvoju. Dobro, da vas nihče ne posluša.
Če obstaja možnost, da se nekaj naredi boljše - se naredi boljše.
Phantomeye je izjavil:
Ljudje, ki govorijo, da je nekaj dovolj - škodijo razvoju. Dobro, da vas nihče ne posluša.
Če obstaja možnost, da se nekaj naredi boljše - se naredi boljše.
Jaz zrnatosti na svojem htc wildfire sploh nisem zaznaval, ker me ni motila. Zdaj ga prizgem in primerjam z nexus 5... ja... ampak sej wildfire je bil dovolj.. ane.
No, takih natolcevanj pa že dolgo ne.
In kdaj je industrija poslušala kaj takega, da bi lahko taki ljudje zavirali razvoj, kot praviš (in kasneje, takoj, sam sebe demantiraš)?
Kdo koga demantira? Če nisi sposoben opazit sarkazma je tvoj problem.
Ko imaš ti v neki točki v roki neko tehnologijo, se pomanjkljivosti ne zavedaš, ker nimaš s čim primerjat.
Wildfire je bil na neki točki 'dovolj'. Ampak šele takrat, ko ga lahko primerjaš z npr. nexusom 5, vidiš, da ni bilo dovolj.
Tudi Doom 2 je bil nekoč oh in sploh najboljša grafična izkušnja. In tudi ljudje so ga tako zaznali. Zdaj ga lahko primerjaš s sodobnimi igrami.
Markoff ::
Zanalašč spregledal, kaj?
Nisem spregledal, sam kaj cem komentirat stvar, ki ni niti pod razno primerljiva.
Hočeš reči nimaš nobenega pametnega argumenta.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Bwaze6 ::
Za Oculus Rift in podobne zadeve bo super. Za telefon pa imam malo prestare oči, da bi videl razliko med HD in 4K na 5".
Zheegec ::
Še bolj smešno je to, da je nad 15 na laptopu skoraj nemogoče dobit več kot 1080...pod to velikostjo bo pa kmalu vse na 4k.
Zgleda še niso dovolj tablic prodal.
Na 13" dobiš 3200x1800 za okoli 1000€...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
blackbfm ::
pod to velikostjo bo pa kmalu vse na 4k.
Ja zakaj, ker se jim iz enga 15" panela bolj splaca narest vec manjsih naprav
francek1 ::
Za določene aplikacije je že danes 4K premalo. Recimo cardboard.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
6151 ::
Se strinjam, na Note 3 vidim ne le pixle ampak tudi subpixle skozi cardboard
3600 | 32GB | 6800 | 1+3TB
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 4K monitorji (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Kaj kupiti | 74296 (24138) | Yenk |
» | Prihajajo televizorji z ločljivostjo 8K (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 52477 (45837) | Okapi |
» | Prvi televizor z ločljivostjo 8K (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 28231 (19737) | Kaj |
» | Dellov zaslon z ločljivostjo 5KOddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 13167 (10705) | Nummy |
» | Japonski proizvajalci elektronike v hudih težavahOddelek: Novice / Rezultati | 6634 (4875) | zmaugy |