Novice » Nakupi / združitve / propadi » Comshop želi v poenostavljeno prisilno poravnavo
solatko ::
nekikr - Spet ena tvoja cvetka - slovenski delavci so bili produktivni, kar je pokazalo tudi večina tistih, ki so šli v tujino, res pa je, da so bila podjetja neproduktivna, kar je pa velika razlika.
Produktivnost delavca ni odvisna od pridnosti ali lenobe, temveč od dodane vrednosti, ki pa je odvisna od vrste izdelka, ki ga dela.
Če dela delavec izdelek z nizko dodano vrednostjo, se lahko raztrga, bo še vedno neproduktiven, če je njegovo delo dražje, kot je izplen prodaje. Toliko o osnovah ekonomije.
Za neformalni vpliv ne rabiš slike vodža, je dovolj nekaj njegovih prisklednikov (imam informacijo, da so pred zapor peljali celo firmo iz Kočevja, nesodelovanje se je smatralo za neopravičen izostanek).
Po učinku S Oliver in res so prizadevni, poznam. Druge ne poznam, se bom pa pozanimal, so pa v lastništvu NAMA d.d., tako, da po vsej verjetnosti, del njihove plače temelji na prodaji.
Produktivnost delavca ni odvisna od pridnosti ali lenobe, temveč od dodane vrednosti, ki pa je odvisna od vrste izdelka, ki ga dela.
Če dela delavec izdelek z nizko dodano vrednostjo, se lahko raztrga, bo še vedno neproduktiven, če je njegovo delo dražje, kot je izplen prodaje. Toliko o osnovah ekonomije.
Za neformalni vpliv ne rabiš slike vodža, je dovolj nekaj njegovih prisklednikov (imam informacijo, da so pred zapor peljali celo firmo iz Kočevja, nesodelovanje se je smatralo za neopravičen izostanek).
Po učinku S Oliver in res so prizadevni, poznam. Druge ne poznam, se bom pa pozanimal, so pa v lastništvu NAMA d.d., tako, da po vsej verjetnosti, del njihove plače temelji na prodaji.
Delo krepa človeka
Matako ::
V socializmu so delavci večinoma delali z veseljem, saj so verjeli, da so fabrike njihove, zase se boš pa ja potrudil.
Včasih so še kak kos fabrike domov vzeli in malo "posolatkali" popoldne. Hej, itak je bila njihova! ;)
/\/\.K.
nekikr ::
slovenski delavci so bili produktivni, kar je pokazalo tudi večina tistih, ki so šli v tujino, res pa je, da so bila podjetja neproduktivna, kar je pa velika razlika.
Tisti, ki so šli, so nekaj povsem drugega kot tisti, ki niso šli. Zmigajo se ponavadi produktivni in aktivni, ostanejo pa lenuhi. In o produktivnosti delavcev v socializmu nasploh imaš mnogo napisanega. Pod črto: niti malo niso bili produktivni. Važno je bilo, da si bil tam, kaj si delal je bilo pa nepomembno. In težko me boš prepričal, da so bili ljudje sicer izredno marljivi, vestni, najbolj delavni na svetu nasploh, ampak podjetja pa ne. To ne gre skupaj. Kitajci delajo za zelo malo dodano vrednost, pa jim uspeva, zakaj nam ni, če smo bili pa vsaj 5x bolj pridni kot so Kitajci? Mazzini zelo dobro opiše slovensko pridnost, Akrapovič tudi, preberi si kaj.
(imam informacijo, da so pred zapor peljali celo firmo iz Kočevja, nesodelovanje se je smatralo za neopravičen izostanek).
Jaz imam pa informacijo, da so morali nekateri voliti Cmerarja, kar je še precej hujša kršitev. Imam tudi informacijo o obstoju nezemljanov.
nekikr ::
Akrapovič:
Imamo v Sloveniji previsok standard?
Za to, kar delamo ali kolikor delamo, ga seveda imamo. Pri nas se dela malo. Te razprave, koliko delamo, kako so ljudje izčrpani, zgarani - teh ljudi je razmeroma malo. To so ljudje, ki delajo predvsem v proizvodnih podjetjih, na normo. Od dveh milijonov je tistih, ki res garajo, hudičevo malo. Če gremo na normalen dan med tednom v Ljubljano in pogledamo v lokale, vidimo, kako garamo. Ko v petek ob enih vidimo, kaj se dogaja na avtocesti, si tudi lahko mislimo, koliko garamo. V Nemčiji ali Švici tega ni. Da bi vsak petek že ob enih izginili iz službe in šli na morje. Tega ni.
Precej takih ljudi je tudi iz javnega sektorja. Kako bi vi organizirali javno upravo?
V podjetju imamo sistem nagrajevanja, od katerega so se politiki zelo ograjevali, ker se ga v javnem sektorju menda ne da uporabiti. Domnevno se dela zaposlenih ne da oceniti, ker vsi delajo enako. Ko vodja oddelka v podjetju pove, da njegovih 30 delavcev enako dela, potem vem, da moram zamenjati najprej njega, ker je nesposoben opravljati svoje delo.
solatko ::
nekikr - Danes je tega zaradi prihvatizacije res bolj malo, včasih pa je bila tekstilna, elektro, kovinska industrija in še kaj bi se našlo, polna takih, po tvojem lenuhov.
V proizvodnji se je več ali manj delalo na normo, pa tudi v storitveni dejavnosti, ti pa govoriš o administraciji, komerciali, vodstvenih strukturah,........
Drugače pa, tudi danes večina, sicer sposobnih posameznikov, zaradi različnih vzrokov, ne zapusti države in gre na garantirano boljše pozicije v tujino, kjer pošten odnos do dela znajo cenit in nagradit znanje in prizadevnost.
Nekateri se pač bojijo neznanja jezika, drugi imajo tukaj dom, nepremičnino, otroke, ženo, starše, prijatelje in jim je to vredno več, kot bel kruh v tujini.
Sedaj mi pa na prste rok naštej podjetja, ki imajo v osnovi tako politiko - AJM, Akrapovič,............
In verjemi, v teh podjetjih se delavcem še kako gre, da bi bilo podjetje uspešno.
V večini pa je tako - delal boš po navodilih vodje, za to dobiš minimalca, pravic nimaš nobenih, plačo dobiš ko bo denar, če bo. Ne pričakuj kaj veliko nad minimalcem, potem se sam ne bom mogel voziti v tričrkovnem vozilu, odpade jahta in vikend,......
Če ti ni kaj všeč, lahko iščeš službo drugje.
In seveda delavci v teh podjetjih opravljajo svoje delo zagnano, kvalitetno in z dobro voljo.
V proizvodnji se je več ali manj delalo na normo, pa tudi v storitveni dejavnosti, ti pa govoriš o administraciji, komerciali, vodstvenih strukturah,........
Drugače pa, tudi danes večina, sicer sposobnih posameznikov, zaradi različnih vzrokov, ne zapusti države in gre na garantirano boljše pozicije v tujino, kjer pošten odnos do dela znajo cenit in nagradit znanje in prizadevnost.
Nekateri se pač bojijo neznanja jezika, drugi imajo tukaj dom, nepremičnino, otroke, ženo, starše, prijatelje in jim je to vredno več, kot bel kruh v tujini.
V podjetju imamo sistem nagrajevanja, od katerega so se politiki zelo ograjevali, ker se ga v javnem sektorju menda ne da uporabiti. Domnevno se dela zaposlenih ne da oceniti, ker vsi delajo enako. Ko vodja oddelka v podjetju pove, da njegovih 30 delavcev enako dela, potem vem, da moram zamenjati najprej njega, ker je nesposoben opravljati svoje delo.
Sedaj mi pa na prste rok naštej podjetja, ki imajo v osnovi tako politiko - AJM, Akrapovič,............
In verjemi, v teh podjetjih se delavcem še kako gre, da bi bilo podjetje uspešno.
V večini pa je tako - delal boš po navodilih vodje, za to dobiš minimalca, pravic nimaš nobenih, plačo dobiš ko bo denar, če bo. Ne pričakuj kaj veliko nad minimalcem, potem se sam ne bom mogel voziti v tričrkovnem vozilu, odpade jahta in vikend,......
Če ti ni kaj všeč, lahko iščeš službo drugje.
In seveda delavci v teh podjetjih opravljajo svoje delo zagnano, kvalitetno in z dobro voljo.
Delo krepa človeka
borisk ::
solatko ::
borisk - Recimo, da je AJM kot družinsko podjetej, bolj nagnjeno k kolikor toliko pravični razdelitvi ustvarjenega dohodka, vsaj kakšnih silnih pritožb ni bilo slišat. Sicer pa imajo veliko zunanjih izvajalcev, katere bo zaprtje pipic veliko bolj prizadele.
Tudi za Akrapoviča rožice ne cvetejo, se morajo z vsakim izdelkom dokazovati na odprtem trgu, sigurno pa obe te firmi, ki sem jih dal mimogrede, ne temeljijo na zajamčenih plačah zaposlenih.
Od Nekirja pričakujem več takih imen.
Tudi za Akrapoviča rožice ne cvetejo, se morajo z vsakim izdelkom dokazovati na odprtem trgu, sigurno pa obe te firmi, ki sem jih dal mimogrede, ne temeljijo na zajamčenih plačah zaposlenih.
Od Nekirja pričakujem več takih imen.
Delo krepa človeka
Trupl0 ::
koliko si pa dobil?
saj odpravnina ima zakonsko določeno višino...
saj odpravnina ima zakonsko določeno višino...
If you are going through Hell, keep going !
scipascapa ::
za 9 let delovne dobe je tako:
- več kot 5 do 15 let, 1/4 osnove za vsako leto dela pri delodajalcu, v glavnem drobiž.
ZDR določa maksimum izplačane odpravnine. Ta ne sme presegati desetkratnika osnove povprečne mesečne plače delavca, ki jo je oz. bi jo prejel v zadnjih 3 mesecih pred odpovedjo pogodbe o zaposlitvi.
Važno, da dobijo direktorji 6-12x že tako previsokih plač...samo hej oni rabijo
- več kot 5 do 15 let, 1/4 osnove za vsako leto dela pri delodajalcu, v glavnem drobiž.
ZDR določa maksimum izplačane odpravnine. Ta ne sme presegati desetkratnika osnove povprečne mesečne plače delavca, ki jo je oz. bi jo prejel v zadnjih 3 mesecih pred odpovedjo pogodbe o zaposlitvi.
Važno, da dobijo direktorji 6-12x že tako previsokih plač...samo hej oni rabijo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
Trupl0 ::
Oz. v primeru Comshopa, precenjene Ople Insignie... Ali jih je Avtotehna dala gratis?
If you are going through Hell, keep going !
opeter ::
Se kaj ve, ko dobiš odpoved v podpis, če je odpravnina zraven vključena itd?
Poglej tvojo delovno pogodbo, ki si jo podpisal, kaj tam piše. Če si upravičen do odpravnine ali ne.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
opeter ::
Ali pa imate kolektivno pogodbo? Kaj piše tam?
Tu je še nekaj informacij v zvezi z odpravnino:
http://www.informiran.si/portal.aspx?co...
Kako je v primeru stečaja ali prisilne poravnave delodajalca?
Delavci, katerim je bila prekinjena pogodba o zaposlitvi zaradi stečaja oz. prisilne poravnave, so seveda upravičeni do odpravnine, saj gre tu za odpoved pogodbe o zaposlitvi zaradi poslovnih razlogov.
V postopku prisilne poravnave pa se delavec in delodajalec lahko pisno sporazumeta o načinu izplačila, obliki ali zmanjšanju višine odpravnine, če bi bil zaradi izplačila odpravnine ogrožen obstoj večjega števila delovnih mest pri delodajalcu, ki je v postopku prisilne poravnave.
Tu je še nekaj informacij v zvezi z odpravnino:
http://www.informiran.si/portal.aspx?co...
Kako je v primeru stečaja ali prisilne poravnave delodajalca?
Delavci, katerim je bila prekinjena pogodba o zaposlitvi zaradi stečaja oz. prisilne poravnave, so seveda upravičeni do odpravnine, saj gre tu za odpoved pogodbe o zaposlitvi zaradi poslovnih razlogov.
V postopku prisilne poravnave pa se delavec in delodajalec lahko pisno sporazumeta o načinu izplačila, obliki ali zmanjšanju višine odpravnine, če bi bil zaradi izplačila odpravnine ogrožen obstoj večjega števila delovnih mest pri delodajalcu, ki je v postopku prisilne poravnave.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
D3m0r4l1z3d ::
Saj ste lagodno delali
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
SuperVeloce ::
Problem pri njih je, ker so lastniki glavnih dobaviteljev in lastniki comshopa prakticno isti ljudje, je jasno, da so kupovali po visjih cenah.
Enkrat sem pri njih gledal en monitor in sem videl nakupno ceno in jo primerjal s konkurenco, pa je bila nakupna cena visja, kot pri konkurenci prodajna, s tem da je bil dobavitelj isti. Pol si pa lahko mislite, zakaj je tako kot je. S tem, da so nekaj casa imeli direktorja, ki je zaprl JAE.
Če je to res, potem so mi jasne njihove nore cene komponent. Res nore, sploh grafične kartice. Tudi jasno postane, zakaj kljub cenam takšen minus. Sicer pa začaran krog, (pre)visoka cena, komponenta stoji leto na polici, zastara, se poceni, evo ga pa so prodali po dobavni ceni.
Škoda le, ker si tu pa tam dobil kakšen poceni disk ali prenosnik pri njih.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
SuperVeloce ::
D3m0r4l1z3d je izjavil:
Saj ste lagodno delali
ah, kakršna klima, takšni delavci. Upam, da ni nihče tukaj toliko nor, da se bo stegnil za minimalca? Jaz jih dejansko razumem.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
scipascapa ::
kdor misli, da sem lagodno delal, se moti...sem se izredno veliko trudil, četudi za okoli minimalca....
je pa dosti krivde na glavnem dobavitelju, da je vse skupaj naredil štalo, ker je ni bilo potreba.
je pa dosti krivde na glavnem dobavitelju, da je vse skupaj naredil štalo, ker je ni bilo potreba.
opeter ::
@scipascapa: Čakaj, pri Comshopu ste zdaj zaradi te "akcije" zaposleni dobili odpovedi?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
SuperVeloce ::
Saj je omenjeno. Zmanjšanje zaposlenih in zaprtje poslovalnic
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
nekikr ::
SuperVeloce je izjavil:
D3m0r4l1z3d je izjavil:
Saj ste lagodno delali
ah, kakršna klima, takšni delavci. Upam, da ni nihče tukaj toliko nor, da se bo stegnil za minimalca? Jaz jih dejansko razumem.
Tako je. Minimalna plača ni plača ampak UTD, do katerega si upravičen zato, da dihaš na delovnem mestu. Če slučajno podjetju narediš uslugo in dejansko kaj malega premakneš, potem si upravičen do nagrade, bonusa, dodatnega dopusta, službenega avtomobila in sexy tajnice. Živel socializem, vse do bridkega konca!
D3m0r4l1z3d ::
da ne omenjamo v primerjavi do delavcev v tovarni, proizvodnji ... ob glasnih strojih, prah, nočne, 4 izmene, ...ja, v Compshopu ste za isti denar počivali
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
m0LN4r ::
D3m0r4l1z3d je izjavil:
da ne omenjamo v primerjavi do delavcev v tovarni, proizvodnji ... ob glasnih strojih, prah, nočne, 4 izmene, ...ja, v Compshopu ste za isti denar počivali
Lepše je bit cel dan na svežem zraku in soncu pa poleti asfaltirat za isti dnar, da se komšopovec po novem asfaltu na naporen šiht z umazanim klima zrakom pripele :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
scipascapa ::
D3m0r4l1z3d je izjavil:
da ne omenjamo v primerjavi do delavcev v tovarni, proizvodnji ... ob glasnih strojih, prah, nočne, 4 izmene, ...ja, v Compshopu ste za isti denar počivali
kje pa ti delaš če ni skrivnost?
SuperVeloce ::
Nekje, kjer so bogi bogi. Ker pač ne veš kaj je življenje, če nisi nikoli bil lačen in izkoriščan.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
D3m0r4l1z3d ::
Poglejte, noben v trgovini tipa Compshop, Big Bang, Harvey Norman nam ne more jamrat, če pa že mu je bilo tako hudo pa mu ne bi bilo treba čakat na odpoved zaradi poslovnih razlogov, glede na sam zakon pa je minimalna plača ista za prodajalca kot za delavca v nočnih izmenah, so pa sindikati vedno na strani podjetij, ker je tam denar, tako da tudi višje plačane nočne ne prinesejo toliko zraven, tako da so velike razlike med delovnimi mesti, minimalna plača pa je ena ista
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Winfast ::
D3m0r4l1z3d je izjavil:
Poglejte, noben v trgovini tipa Compshop, Big Bang, Harvey Norman nam ne more jamrat, če pa že mu je bilo tako hudo pa mu ne bi bilo treba čakat na odpoved zaradi poslovnih razlogov, glede na sam zakon pa je minimalna plača ista za prodajalca kot za delavca v nočnih izmenah, so pa sindikati vedno na strani podjetij, ker je tam denar, tako da tudi višje plačane nočne ne prinesejo toliko zraven, tako da so velike razlike med delovnimi mesti, minimalna plača pa je ena ista
Saj če pogledamo iz tvojega vidika, tudi delavci v proizvodnji nimajo kaj jamrati, saj so proti kitajski delovni sili bolje plačani.
Ne piši bedarij. Trgovec si plačo zasluži prav tako, kot delavec v proizvodnji. Ker trgovec v takšnih trgovinah mora delati še 1000 in 1 stvar, ki je kupci ne vidimo, prenašati izpade prepotentnih strank itd...
Poleg tega če proizvodnji delavec dela ponoči, dobi dodatek na nočno delo, minimalna plača je ista, ampak znesek, ki ga dobi na račun je pa različen. Kje je tukaj problem ?
Konec koncev pa ima vsak možnost, da se izobražuje, menja delovna mesta in konec koncev odide v tujino.
Drugič se pa prosim vzdrži takšnih "gostilniških", ki jih imajo delavci ob pivu, da si edino oni zaslužijo nekaj, ker ostali itak nič ne delajo.
nekikr ::
Ker trgovec v takšnih trgovinah mora delati še 1000 in 1 stvar, ki je kupci ne vidimo, prenašati izpade prepotentnih strank itd...
No, no, ne delaj mučenika iz sebe. Kar mora trgovec delati je svetovati oz. prodajati, sem in tja kakšen mora še stranko usmeriti na servis. Tisti bolj zaposleni morajo pa še kakšno robo naročiti, ker firma špara in nima programa, ki bi to brezvezno delo opravil namesto prodajalca. Been there, done that. Easiest job ever.
ales85 ::
@Winfast motis se glede dodatka nocnih izmen. Dodatki se racunajo na osnovno placo, ki je zapisana v pogodbi. In, ker je osnovna placa mnogokrat nizja od mininalne, je na koncu izplacilo se vedno minimalna placa.
Zato menim, da bi minimalna placa morali preimenovati v minimalno izplacilo.
Se pa neka skupnost trudi, da bi se spremenil izracun tako, da osnovna placa ne bi mogla biti efektivno nizka od minimalne place oziroma, da bi se dodatki racunali na minimalno in ne na enostavno placo.
Zato menim, da bi minimalna placa morali preimenovati v minimalno izplacilo.
Se pa neka skupnost trudi, da bi se spremenil izracun tako, da osnovna placa ne bi mogla biti efektivno nizka od minimalne place oziroma, da bi se dodatki racunali na minimalno in ne na enostavno placo.
D3m0r4l1z3d ::
Ja, saj te delavce noben ne sili v to, ampak ravno prodajalci pa res nimajo kaj za jamrat, razen zaradi izgube lagodnega dela in še tiste male plače
To bi morali sindikati že zdavnaj narediti, kot ta omenjena skupnost ljudi, vendar najprej gredo tam kjer je denar in to je ravno podjetje, za delavce šele takrat začnejo brcat, ko gre podjetje cufus, ko itak več tam ni denarja
Winfast, težko je primerjati delavce v Slo. in na Kitajskem, tako da si precej zgrešen
To bi morali sindikati že zdavnaj narediti, kot ta omenjena skupnost ljudi, vendar najprej gredo tam kjer je denar in to je ravno podjetje, za delavce šele takrat začnejo brcat, ko gre podjetje cufus, ko itak več tam ni denarja
Winfast, težko je primerjati delavce v Slo. in na Kitajskem, tako da si precej zgrešen
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: D3m0r4l1z3d ()
bambam20 ::
Saj če pogledamo iz tvojega vidika, tudi delavci v proizvodnji nimajo kaj jamrati, saj so proti kitajski delovni sili bolje plačani.
Ne piši bedarij. Trgovec si plačo zasluži prav tako, kot delavec v proizvodnji. Ker trgovec v takšnih trgovinah mora delati še 1000 in 1 stvar, ki je kupci ne vidimo, prenašati izpade prepotentnih strank itd...
Poleg tega če proizvodnji delavec dela ponoči, dobi dodatek na nočno delo, minimalna plača je ista, ampak znesek, ki ga dobi na račun je pa različen. Kje je tukaj problem ?
Konec koncev pa ima vsak možnost, da se izobražuje, menja delovna mesta in konec koncev odide v tujino.
Drugič se pa prosim vzdrži takšnih "gostilniških", ki jih imajo delavci ob pivu, da si edino oni zaslužijo nekaj, ker ostali itak nič ne delajo.
No, no. Posploševanja nekoga, ki ni delala v proizvodnji , kjer je recimo tekoči trak, kjer moraš 7 ur in pol ( 30min malice ) delat ves čas. Poizkusi iti delat nekam v proizvodnjo za tekoči trak in to ponoči, naj bo še fizično delo ( preložil boš 5 ton materijala ). Boš potem bolj trezno podal pirmerjavo, kdo pride uničen domov.
Bolje, da prideš domov telesno spočit in umsko utrujen. Sploh pa to ni res, da bi bilo tako ogromno zateženih in prepotentnih strank, kot ti tukaj stokaš. To enostavno ni res. Je pa normalno, da se najdejo "zatežene" stranke ampak to ni nič v primerjavi z proizvodnjo, kjer se recimo strašno mudi, kot zakleto se vedno najdemo 5 minut pred koncem, tekoči trak šiba na najvišji stopnji.. Domov prideš cel polomljen iz nočne in imaš dan zajeban.
Tist nočni dodatek je vključen v osnovno plačo in je pol kurca v zasebnem sektorju ( nekje 50€ ). Imajo pa v javnih službah ( policija, gasilci, zdravstvo po 200€ dodatka na nočno delo ...
Tako, da je milijonkrat bolje biti trgovec v trgovini tipa Harvey Norman, Big Bang kot pa delat npr. v Gorenju, kjer greš težko še na WC.
Kdor dela v prodaji s strankami in jamra kako mu je muka, pa kako je težko bi ga dal za en teden polet asfaltirat cesto na Avtocesto. Bo potem povedal, kako se mu je zdelo.
Malce več objektivnosti določenim ne bi škodovalo, ker se enali vse poklice počez.
Sploh ko prideš v bivši Comshop, Big Bang , ko si trgovci "jajca čohajo", skrb za kupce jim je zadnja skrb, ker so itak plačani minimalca in jim ni potrebno? ( čeprav BIg Bang ima stimulacijski dodatek ob doseganju mesečnega plana prodaje . ker so nesposobni, ga ne dosegajo).
Druga pesem je harvey Norman.
SuperVeloce ::
Čakaj malo, pridete v temo o comshopu in težite, da itak jim ni bilo težko, najbolje da so si kar zaslužili odpoved, ker so sami lenuhi (preberi si komentarje, preden zanikaš)... in sedaj se vsajate in prepričujete, kako so ostala dela težja. Res ste carji majkemi. Slovenci smo res goveda prve vrste.
Ja, so slabe izkušnje z nekaterimi in so dobre izkušnje, ko zaposleni naredi vse, da ti ugodi pri garanciji ali možnosti naročila rezervnih delov... ker je en idiot, še ne pomeni da so ostali trije tudi.
( čeprav BIg Bang ima stimulacijski dodatek ob doseganju mesečnega plana prodaje . ker so nesposobni, ga ne dosegajo).
Ja, so slabe izkušnje z nekaterimi in so dobre izkušnje, ko zaposleni naredi vse, da ti ugodi pri garanciji ali možnosti naročila rezervnih delov... ker je en idiot, še ne pomeni da so ostali trije tudi.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
bambam20 ::
SuperVeloce je izjavil:
Čakaj malo, pridete v temo o comshopu in težite, da itak jim ni bilo težko, najbolje da so si kar zaslužili odpoved, ker so sami lenuhi (preberi si komentarje, preden zanikaš)... in sedaj se vsajate in prepričujete, kako so ostala dela težja. Res ste carji majkemi. Slovenci smo res goveda prve vrste.
Z zagotovostjo pa trdim, da so zaposleni v Comshopu v Celju ( city center ) delomrzneži, arogantni, "pametujejo", vsiljujejo osebno mnenje , tudi, če si v trgovini pri laptopih 5 minut, ne bo svoje debele riti privlekel in povprašal, če lahko kaj svetuje, pomaga.
Nak. Bolje, da si božajo jajca in brskajo po netu.
Tukaj seveda niso krivi zaposleni, pač pa vodstvo, ker je pač to dopuščalo, da so v poslovalnicah takšne razmere in negativna klima.
To ne leti osebno na tebe.
bbbbbb2015 ::
SuperVeloce je izjavil:
Čakaj malo, pridete v temo o comshopu in težite, da itak jim ni bilo težko, najbolje da so si kar zaslužili odpoved, ker so sami lenuhi (preberi si komentarje, preden zanikaš)... in sedaj se vsajate in prepričujete, kako so ostala dela težja. Res ste carji majkemi. Slovenci smo res goveda prve vrste.
( čeprav BIg Bang ima stimulacijski dodatek ob doseganju mesečnega plana prodaje . ker so nesposobni, ga ne dosegajo).
Ja, so slabe izkušnje z nekaterimi in so dobre izkušnje, ko zaposleni naredi vse, da ti ugodi pri garanciji ali možnosti naročila rezervnih delov... ker je en idiot, še ne pomeni da so ostali trije tudi.
Mislim, da so se stvari začele zelo mešati.
Za začetek, niso vsi za vse. Biti prodajalec je poklic, znati moraš stranki blago ponuditi, zaznati tudi recimo, ko te stranka pride samo izkoriščat (in nič kupit), razreševati težave (reklamacije), biti proaktiven (ne pustiti stranko da sama vandra po trgovini).
Potem moraš znati nekaj o blagu (blagoznanstvo), kjer je hudičevo težko. Jaz sem svojčas kupoval VHS recorder (3 leta nazaj), ker je stari crknil in sem hotel presneti stare kasete.
Bili so trije Sonyjevi modeli, vrhunski za to, kar se je rabilo (pač presnemavanje starih arhivov), a prodajalec ni imel tri čiste.
Pa gremo na GPU kartice, trgovec mora znati razlike, v čem se ene boljše od drugih.
Na žalost, tudi če sadje prodajaš, v grobem je enako, nekaj moraš vedeti kvalificirano o blagu. Pa ne si mislit, da je prodajati jabolka lahko. V Šparu ja, ko te nihče ne povoha, pa delaj kar češ.
No v Belgiji je svetovalka, prideš, razloži ti kaj je za kaj, kaj paše k čemu, če maš alergijo, jemlješ tablete. Pa to ni butik, to je Westland shoping center, večji od bilo česa v Ljubljani skupaj. Ženska ve vse, v štirih jezikih - francosko, holandsko, angleško in nemško. Ajd da vas vidim, kako bi vi to prodajali.
To je biznis.
Delo v fabriki je drugačno. Fizično daleč napornejše, lahko je hrup, kemikalije. Samo veste kaj, tam kvalifikacij ne rabiš, če pride obratovodja, kaj je za delat, delaš, norma je, material je (za to mora nekdo poskrbet!).
V grobem je to delo slabše.
Asfaltiranje cest je pa nekaj tretjega. To dela moj sošolec iz osnovne šole. Pač končal osnovno šolo, srednjo se nekaj matral, to mu ni nič šlo, potem se nekaj trudil z dvoletno. Kako se je končalo, ne vem.
Vidim pa, da še vedno popravlja luknje na cesti.
Tudi to je delo, ki pa je vsaj v tujini dobro plačano. Ker je na nivoju gradbeništva. V realnosti je pa problem, da človek čez 50 let star dejansko tega dela več ne more delat. Ker je prenaporno. Je pa tudi zelo nevarno, ker mi je sošolec rekel, da se ovire postavijo na ceste teden dva prej, samo za to, da se ljudje navadijo, da jih kdo ne 'pobere' s 130 na uro po regionalni cesti. Njega še ni pobralo, ga je pa skoraj enkrat zasul vroč asfalt. Skoraj.
Primerjati jabolka, s hruškami, z breskvami, to je težko. Se strinjam, da je biti prodajalec boljše delo. Samo moraš pa biti kvalificiran za to delo. Dosti jih je nekvalificiranih, pa vseeno rinejo to delat. Ker drugega dela ni.
bambam20 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Se strinjam, da je biti prodajalec boljše delo. Samo moraš pa biti kvalificiran za to delo. Dosti jih je nekvalificiranih, pa vseeno rinejo to delat. Ker drugega dela ni.
Lepo spisan post ampak zadnji ostavek si zadel bistvo. In tega je pri nas ohohohoho ogromno.
MuadDib ::
Poglej najprej, kolko PC trgovin je v slo. Na vsakem vogalu.
Za našo kupno moč/št. prebivalcev bi bile dovolj dve bolje založeni, ne pa 100 komadov mutibaričev.
Ko ti crkne grafa v soboto zvecer, je le ena trgovina odprta (naslednji dan - v nedeljo) - comshop v europarku (MB)!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MuadDib ()
Calitri ::
SuperVeloce je izjavil:
D3m0r4l1z3d je izjavil:
Saj ste lagodno delali
ah, kakršna klima, takšni delavci. Upam, da ni nihče tukaj toliko nor, da se bo stegnil za minimalca? Jaz jih dejansko razumem.
Tako je. Minimalna plača ni plača ampak UTD, do katerega si upravičen zato, da dihaš na delovnem mestu. Če slučajno podjetju narediš uslugo in dejansko kaj malega premakneš, potem si upravičen do nagrade, bonusa, dodatnega dopusta, službenega avtomobila in sexy tajnice. Živel socializem, vse do bridkega konca!
To je en velik BLA BLA BLA glede bonusa, ker zgleda po tem komentarju nimas realne slike kaj se dejansko dogaja. Delal sem za kar znano firmo, imel kar nekaj nadur in nisem bil edini v podjetju. Lepo so naše nadure "pretvorili" v proste ure/dopust in na koncu leta so jih pa brisali. In kaj jim boš?
Čudno, da je bilo kar nekaj starih podjetij, ki so zdržale t.i. socializem, kjer nobeden ni nič delal, ni bilo nobene produktivnosti, vsak je imel dve levi roki in znal je opraviti izrecno samo 1 stvar naenkrat (ni bil "multitask") in to kar po 20 let ali več. Meni se zdi, da bi ta podjetja še naprej furala, če bi lastniki kaj vlagali v njih, ne pa jih samo izčrpavali. Lahko bi kakšno rekli v javni upravi, kjer so jo v določenem političnem obdobju še povečali, povečali še več občin kot je potrebno. In roko na srce, koliko ljudi v javni upravi dejansko zna opraviti oz. narediti več kot eno stvar naenkrat?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Calitri ()
SuperVeloce ::
Poglej najprej, kolko PC trgovin je v slo. Na vsakem vogalu.
Za našo kupno moč/št. prebivalcev bi bile dovolj dve bolje založeni, ne pa 100 komadov mutibaričev.
Ko ti crkne grafa v soboto zvecer, je le ena trgovina odprta (naslednji dan - v nedeljo) - comshop v europarku (MB)!
Če ti ni za počakati par dni, da za precej manjše denarce kupiš pošteno grafiko... če ni integrirane, pa preko bolhe dobiš kakšno skonto toliko, da facebook fura.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
MuadDib ::
SuperVeloce je izjavil:
Poglej najprej, kolko PC trgovin je v slo. Na vsakem vogalu.
Za našo kupno moč/št. prebivalcev bi bile dovolj dve bolje založeni, ne pa 100 komadov mutibaričev.
Ko ti crkne grafa v soboto zvecer, je le ena trgovina odprta (naslednji dan - v nedeljo) - comshop v europarku (MB)!
Če ti ni za počakati par dni, da za precej manjše denarce kupiš pošteno grafiko... če ni integrirane, pa preko bolhe dobiš kakšno skonto toliko, da facebook fura.
Koga zanima facebook... se mi je zgodilo ravno na dan, ko sem imel napako (sluzba)... pomeni racunalnik neuporaben, jaz pa pot pod noge in na delovno mesto... integrirane grafe nisem imel... od takrat naprej imam vedno rezervno grafo doma...
SuperVeloce ::
Jaz tudi. Tako grafiko, kot napajalnik, diske... pa še rezervni (stari) prenosnik. Ampak če v soboto/nedeljo letiš po komponento v comshop, verjetno z računalnikom ne služiš denarja (ker bi imel takšne skoraj trivialne komponente na rezervi), ampak te muči da ne moreš dozirati svojo dozo gaminga/24kur.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
MuadDib ::
Pri meni je dejansko takrat slo za sluzbeno zadevo, vendar kot je to navadno, slovenska podjetja ne dajo na razpolago sluzbenega prenosnika (ker ga bos uporabljal privat in ne v sluzbene namene kao), pol pa lahko delas le s svojim osebnim racunalnikom, ali pa se peljas na delovno mesto, da opravis tistih nekaj klikov...
Machete ::
vendar kot je to navadno, slovenska podjetja ne dajo na razpolago sluzbenega prenosnika (ker ga bos uporabljal privat in ne v sluzbene namene kao)
Kje maš tako talibansko firmo? Jaz jih še posebaj vzpodbudim, da (prenosnik) vzamejo domov in se igrajo. (Have a blast!)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
bbbbbb2015 ::
Čudno, da je bilo kar nekaj starih podjetij, ki so zdržale t.i. socializem, kjer nobeden ni nič delal, ni bilo nobene produktivnosti, vsak je imel dve levi roki in znal je opraviti izrecno samo 1 stvar naenkrat (ni bil "multitask") in to kar po 20 let ali več. Meni se zdi, da bi ta podjetja še naprej furala, če bi lastniki kaj vlagali v njih, ne pa jih samo izčrpavali. Lahko bi kakšno rekli v javni upravi, kjer so jo v določenem političnem obdobju še povečali, povečali še več občin kot je potrebno. In roko na srce, koliko ljudi v javni upravi dejansko zna opraviti oz. narediti več kot eno stvar naenkrat?
Torej, kot nekdo, kjer sem opravljal prakso kot srednješolec v socializmu, ter kot nekdo ki sem delal ves čas v privatnem sektorju in kot nekdo, ki ne dela več v Sloveniji, bom rekel takole...
Za časa socializma, to kar sem jaz videl fabrike od znotraj (prehrambena industrija, mlinkopeko, tekstilno industrijo) se je delalo. To da se ni delalo nič, to so zgodbice za male otroke. Mesna industrija je dnevno odpravljala šleperje konzerv proti bližnjemu vzhodu (Irak, Iran). In to ne en šleper. 25 do 30 šleperjev.
Dnevno.
Eden od šoferjev je bil moj stric. Nažrl se je vonja dizla in prahu s ceste.
Ampak veste, proizvajalo se je vse, od ščipalk za perilo, do kosilnice za travo.
Ni to bilo ne vem kaj, AL-KO kosilnica iz Avstrije je vidno boljša. Vendar je bila - kompartivno (šiling-dinar) dosti dražja, pa nekaj časa nisi tega mogel uvažati, pač pa kvečjemu švercati.
Potem je ekonomija napredovala, meje so se odprle, posledično so fabrike zapirale vrata. Vključno s to mesno industrijo, kjer eden od nekdanjih tovornjakov še sedaj rjavi na soncu, kot spomenik preteklim časom.
Vsi kupujejo neko robo (kitajsko, italijansko, kar češ...), to je nekdo moral narediti. Posledično moramo (bi morali) tudi v Sloveniji nekaj delati.
V Sloveniji je prišlo do privatizacije, kjer so eni namerno nižali vrednost firm, fabrik, češ da kupijo vse skupaj.
Nekateri eksperimenti so se ostudno ponesrečili. Recimo fabrika TAM. Ne delajo več kamionov - kamioni pa so še vedno potrebni.
Zakaj mislite, da Avstrijci imajo avstrijske kamione, vojska recimo? Sami sebi biznis delajo kot prvo. Slovenska politika je bila prebutasta, da bi dojela to.
Privatizacija je prinesla nujno to, da so eni pokradli denar. Vseeno kako. Kredit, ki ga nikoli niso nameravali vrniti, naročilo blaga, ki ga nikoli niso mislili plačati.
V Sloveniji se je to razpaslo do te mere, da so nekateri v informatiki (ki je sicer med bolje plačanimi branžami) propadli. V LJ je ena firma, ki je celo leto prodajala IT robo - ter dobila plačilo. Konec leta se je nekdo odločil, da da ekstremno naročilo 2-3 mio €, ki jih niso nikoli plačali.
Doživel sem, da je tudi državno ministrstvo meni na koncu osporavalo neko plačilo, potem ko so si definirali 60 dnevni rok plačila.
Ker mi je te zajebancije dosti, smo kolegi, jaz in ostali - šli delat na tuje, v Luksemburg in Belgijo. Zaenkrat lahko rečem, da so se Belgijci naučili, kako furati državo, brez razbohotenega javnega sektorja. Davčno so obremenjeni, vendar za to imaš vrhunsko zdravstvo in izjemno šolstvo.
O skrapucalu od šolstva in korupciji od zdravstva v Sloveniji, skupaj s štrukljastimi blejočimi sindikati lahko samo rečem, da blage veze nimajo.
Disciplina dela je vrhunska v Belgiji. Osrednji trg pred parlamentom v Bruslju je med delovnim časom opustel.
Poglejte si Ljubljano.
Za to skrapucalo v Sloveniji ne bi dal evra davka. Z veseljem v Belgiji v nulo plačam, kar je treba. V nulo. Ostali ravnajo enako, vsaj tile, kar jih jaz poznam.
rastko22 ::
Ne morem reči škoda za comshop. Prodajalci so bili vedno tako brezvoljni (še iz časa citypark enote), lahko si bil notri 20minut pa te še opazili niso. Da pa tudi o cenah ne govorim te so poglavje zase. Big bang ima tudi navite cene. Funtech pomoje tako kot dela sedaj ne bo več dolgo. Kaj še ostane nam iz LJ?
Invictus ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ker mi je te zajebancije dosti, smo kolegi, jaz in ostali - šli delat na tuje, v Luksemburg in Belgijo. Zaenkrat lahko rečem, da so se Belgijci naučili, kako furati državo, brez razbohotenega javnega sektorja. Davčno so obremenjeni, vendar za to imaš vrhunsko zdravstvo in izjemno šolstvo.
No ja, Belgija je država javnega sektorja. Saj stvari špilajo, ampak le ta pa po nobenih standardih ni majhen, niti učinkovit.
Pač čisto odvisno od okraja. V nekaterih ti papirje uredijo v 2 dneh, drugje čakaš za isto 6 mesecev.
Izkušnje mojega frenda, ki živi tam že več kot 10 let ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
nekikr ::
No ja, Belgija je država javnega sektorja.
Dobra kolegica je tam že 4 leta in ko se vrne vedno pove, da če mislimo, da je pri nas veliko birokracije in nesposobnih uradnikov, da naj pridemo k njim, kjer je vse to 10x slabše, uradnikov pa 5x več.
Zaenkrat lahko rečem, da so se Belgijci naučili, kako furati državo, brez razbohotenega javnega sektorja.
Čudno so te to Belgijci naučili ali pa lažeš. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
bbbbbb2015 ::
No ja, Belgija je država javnega sektorja.
Dobra kolegica je tam že 4 leta in ko se vrne vedno pove, da če mislimo, da je pri nas veliko birokracije in nesposobnih uradnikov, da naj pridemo k njim, kjer je vse to 10x slabše, uradnikov pa 5x več.
Zaenkrat lahko rečem, da so se Belgijci naučili, kako furati državo, brez razbohotenega javnega sektorja.
Čudno so te to Belgijci naučili ali pa lažeš. ;)
Torej... Malo sem počakal, da so se pojavila mnenja. He he.
Rekel bom takole. Belgijci so uspeli prodati sebe in svojo državo kot središče EU, ob dejstvu, da so se Luksemburžani prodali za evropsko sodišče, Nemci pa so se uspeli 'prodati' kot finančno središče.
Recimo Nemci so uspeli narediti tole:
https://www.ecb.europa.eu/ecb/premises/...
Po nekih statistikah je 25% prebivalcev Bruslja tujcev, plus dnevni migranti - ostale države, to v praksi pomenim 40% tujcev v mestu.
No, Belgijci so to uspeli 'popredalčkati' uradniško tako, da na eni strani evrokat dobi papirje v razumnem času, na drugi strani pa državljan Konga, ki je prišel preko Rotterdama - dobi to isto. V razumnem času, z razumno proceduro.
Nasprotno pa se Slovenija ni uspela prodati za čisto nič. Birokratske ovire in predvsem korupcija pa so v vseh porah.
Če ponazorim... Belgijci imajo stacionarne radarje, ter polno 'smeškotov', ki te opozarjajo na prehitro vožnjo. V Belgiji nisem plačal niti centa kazni ama za čisto nič.
V v približno istem obdobju sem v Sloveniji fasal 3-4 kazni, pa takoj pike, pa modre kuverte pa ne vem kaj še ne vse.
Recimo policaji so stali na eni dolgi ravni cesti, kjer je bila omejitev 50, kao naselje, čeprav koruzna polja levo in desno. Skrivajo se v grmovju, ter planejo ven, ko nekdo vozi prehitro, ob dejstvu, da gre za dolgo ravno cesto, ampak iz nekega razloga je že del mesta.
Nočem tega kaznovalnega sranja več. Rad bi lepo normalno živel, ne da me državni razbohoteni Javno Upravniki ves čas žokajo nekaj.
Če mislite, da se zajebavam, vam povem da sem za poslovno stavbo, ki je v lasti moje firme v Sloveniji, dobil kazen za 'prekršek', češ da dimnikarja nisem spustil čistit peči.
V realnosti je bila zima mila in smo se greli na toplotno črpalko, plin bi pa prižgali pri temperaturah pod -10. Ker tega ni bilo, pač ni bilo kaj za čistiti. To smo dimnikarju povedali in se je strinjal. Njegov šef, dimnikar Brenčič pa nas je prijavil češ da ga nismo spustili noter, oni idioti pa takoj kazen.
Nočem tega sranja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | T-2 spet ni več v stečaju (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 33733 (29915) | St235 |
» | T-2 gre v stečaj (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 41211 (32249) | MrStein |
» | T-2 ne gre v stečaj, potrjena prisilna poravnava (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 32755 (29064) | mikic007 |
» | Potrjena prisilna poravnava T-2 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 32281 (26833) | Ziga Dolhar |
» | T-2 vložil predlog za začetek prisilne poravnave (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 27932 (22523) | Macketina |