Prijavi se z GoogleID

» »

O težavah z žiroskopi v Android napravah

O težavah z žiroskopi v Android napravah

:-P

vir: Game Oven
Daring Fireball - Skupina nizozemskih razvijalcev mobilnih iger Game Oven Studios je prejšnji teden spisala precej klavrn blogpost o stanju fragmentacije pri Android napravah. Tokrat ni bilo govora o različicah operacijskega sistema Android (kar je že star problem), ampak o strojni opremi. Game Oven je namreč tik pred izidom plačljive ($4) plesne igre Bounden, mišljene za dva igralca, ki vsak s svoje strani držita isti mobilni telefon, in potem s sledenjem zaukazanim kretnjam nekako uspeta zaplesat.

Koncept niti ni tako zapleten (glej video), se pa zanaša na delujoč in natančen žiroskop za sprotne podatke o orientaciji telefona. Med razvojem z njim niti niso imeli težav, ker so igro pripravljali na Applovih napravah, kjer je zanj dobro poskrbljeno. Problemi so nastopili v sklepni fazi projekta, ko je "prišla na vrsto" tudi Android različica (seveda obljubljena sočasno ob uradnem izidu naslednji teden). Igra na nekaterih napravah preprosto ni hotela delovati.

Game oven je tekom raziskovanja težav ugotovil, da imajo različne naprave zelo različne (in tudi nenantačne žiroskope). Nekatere ga pravzaprav sploh nimajo, tretje ga "emulirajo" s pomočjo podatkov od kompasa in pospeškomera. Celo novejši Samsungi naj bi imeli težave. Kar pa ni dovolj dobro za izid takšne igre.

V ilustracijo težav so priložili kratek videoposnetek (glej sliko), ki kaže, da pravzaprav niti kompas (ista aplikacija!) na različnih napravah ne kaže v isto smer.

Zatorej so se odločili odložiti izid Android različic, tako da jo bodo lahko še pošteno potestirali na različnih napravah. Pri tem prosijo tudi za pomoč uporabnikov; v zameno za nekaj podatkov o obnašanju igre na njihovem telefonu lahko ti dobijo zastonj izvod. Končni cilj je pripraviti seznam telefonov, kjer igra (še) zadovoljivo deluje, ter jo potem oglaševati samo zanje. Google Play trgovina namreč ne podpira kategorije "samo za telefone z dobrim žiroskopom".

Tovrstne težave seveda gre za pričakovati pri Androidu, ob vseh napravah (in posledično tržnem deležu), kar jih je. Pač pride v paketu skupaj s ta dobrimi stranmi. Apple bande to seveda ni ustavilo, da se ne bi vsaj malo nasmejala.

24 komentarjev

MuadDib ::

Fino bi bilo ce bi si novico natancneje prebrali! Ne gre za tezave na (vseh) Android napravah, kot je za razumet iz naslova. Hkrati ni nikjer informacije, ce se je na testnem telefonu kalibriralo gyroskop ali ne!

Na vseh iOS napravah pa to tudi ne funkcionira, saj nimajo vse naprave vgrajenega gyroskopa!

Tako da naslednjic prosim za uporabo zdravega razuma pri pisanju taksnih postov!

Mavrik ::

Problemi so nastopili v sklepni fazi projekta, ko je "prišla na vrsto" tudi Android različica (seveda obljubljena sočasno ob uradnem izidu naslednji teden). Igra na nekaterih napravah preprosto ni hotela delovati.


Tipičen problem vseh nesposobnih mobile shopov - najprej razviješ vse s predispozicijami za iOS, ne razmišljaš za portability in potem na internetih pizdiš kako si bogi bogi ker ti stvari ne delajo na drugih platformi.
The truth is rarely pure and never simple.

BigWhale ::

Mavrik je izjavil:

Tipičen problem vseh nesposobnih mobile shopov - najprej razviješ vse s predispozicijami za iOS, ne razmišljaš za portability in potem na internetih pizdiš kako si bogi bogi ker ti stvari ne delajo na drugih platformi.


Mnja, correct approach bi bil, da bi najprej nardil research in pol rekl: razvil bomo samo za iOS, ker majo Android telefonu bebav ziroskop. Pol bi se mogoce se kak proizvajalec zamislil.

Mavrik ::

BigWhale je izjavil:


Mnja, correct approach bi bil, da bi najprej nardil research in pol rekl: razvil bomo samo za iOS, ker majo Android telefonu bebav ziroskop. Pol bi se mogoce se kak proizvajalec zamislil.


Correct approach je da multiplatform projekt furaš vzporedno pa popravljaš stvari, ki jih ne moreš izvesti na vseh platformah. Ali pa se ne trudiš.

Btw, sem ponudil v testiranje kakih 10+ Android naprav pa mi niti na email niso odgovorili.
The truth is rarely pure and never simple.

Glugy ::

torej bi znal tole bit bl propagandne narave

nekikr ::

Testiraj teh tvojih 10 Androidnih naprav pa povej, če novica drži ali ne.

FlyingBee ::

sem vedel, da sever ni tisto smer

Zheegec ::

OK, glede na prebrano v izvorni novici ni težava v Androidu. Težava je, da imajo določeni proizvajalci telefonov slabe žiroskope, ali jih pa sploh nimajo in/ali jih fejkajo.

Z Androidom to nima veze. To je, kot da bi testiral Windows 8 na enojedrnem Celeronu z 1GB RAM in potem pisal članek, kako so "Windows 8 počasni".
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

nekikr ::

Saj ti vse piše v novici, a je tako težko prebrati:
Tokrat ni bilo govora o različicah operacijskega sistema Android (kar je že star problem), ampak o strojni opremi.

sensei ::

Sej noben ni obtožu androida, nauč se brat no, pa ne bit tok butthurt. Vsem napravam, ki imajo te težave, je skupno to, da tečejo na androidu. To ne pomeni, da je android vzrok niti nikjer tega ne piše.

FlyingBee ::

pri Applu so se pozabavali in tudi zajebali, saj telefon zgoraj na njihovi sliki (en starejši iPhone) kaže malo drugače in tudi med levo in desno tablico je razlika ... sicer pa nja naredio še primerjavo med Maps, če si upajo ... hahah, kakšne bedarije

Mavrik ::

nekikr je izjavil:

Testiraj teh tvojih 10 Androidnih naprav pa povej, če novica drži ali ne.


Drži da so senzorji pogosto broken na Androidih ja. Tudi različno so kalibrirani in proizvajalci "pozabljajo" normalizirati rezultate.

(Pri Applu je isto, samo je to lažje pohandlati ko imaš 3 HW platforme.)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

nekikr ::

Za končnega uporabnika je čisto vseeno zakaj točno ne more plesati ob tem špilu, "telefon ne dela".

saj telefon zgoraj na njihovi sliki (en starejši iPhone) kaže malo drugače in tudi med levo in desno tablico je razlika

To že, samo je kar precej podobno. Ti Androidi iz zgornje slike kažejo pa skoraj vsak v svojo smer :) Maps so pa tudi že porihtali, ta problem je soooo 2013 ;)

Dr_M ::

Waw, enkrat ni direktno android kriv za tezavo. Nekaj novega.

FlyingBee ::

Google ponuja falšivo robo

Matako ::

Na sliki so naprave praktično druga zraven druge - ne najboljša postavitev za testiranje senzorjev magnetnega polja.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

FlyingBee ::

Appla ni motilo kaj dosti

Matako ::

FlyingBee je izjavil:

Appla ni motilo kaj dosti


Ampak vseeno se tako ne testira. V bistvu lahko boljši senzorji zaradi večje občutljivosti kažejo še večji odklon kot slabši.

Pa jasno: v večini teh telefonov so jajca, da ne bo pomote. Se razume. Samo komentiram sliko.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

MrStein ::

Apple bande to seveda ni ustavilo, da se ne bi vsaj malo nasmejala.

Nobenega smeha tam ni. (niti "bande")
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

BigWhale ::

Mavrik je izjavil:

Correct approach je da multiplatform projekt furaš vzporedno pa popravljaš stvari, ki jih ne moreš izvesti na vseh platformah. Ali pa se ne trudiš.


Ampak najprej nardis raziskavo kaj se sploh da in cesa ne.

fosil ::

Stvar bi se lahko rešila tako, da moraš pred prvim igranjem skalibrirat telefon.
To bi bilo lahko lepo zapakirano v samo igro.
Samo na to bi bilo treba prej mislit.
Slaba organizacija.
Krivijo lahko izključno sebe.
Tako je!

MrStein ::

Odlično, odkrili smo krivca za slabe žiroskope Androidov! A ni to super?
:P
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Mavrik ::

BigWhale je izjavil:

Mavrik je izjavil:

Correct approach je da multiplatform projekt furaš vzporedno pa popravljaš stvari, ki jih ne moreš izvesti na vseh platformah. Ali pa se ne trudiš.


Ampak najprej nardis raziskavo kaj se sploh da in cesa ne.


Pri mobilnih napravah zna biti tole precej tečno, ker je presenetljivo malo zanesljivih informacij o tem, kaj točno te naprave zmorejo in kako dobro oglaševane funkcije delajo. To, da imajo vsi ogromen interes lagati o teh stvareh, tudi ne pomaga.
The truth is rarely pure and never simple.

Jst ::

Meni je na One X senzor za svetlobo, kadar sem bil v postelji in imel prižgano nočno luč, neprestanoma spreminjal svetlost. Je bilo prav tečno karkoli brati na beli podlagi, ker ko sem zaprl oči, sem imel videl flashe pred sabo. Sicer so bile majhne spremembe a hudo moteče. Zato sem uporabljal manual, kadar sem kaj bral, poslušal kakšen TED talk, podcast ali karkoli pred spanjem.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Windows Phone 8 (strani: 1 2 3 480 81 82 83 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
4104512273 (126043) mat11
»

O težavah z žiroskopi v Android napravah

Oddelek: Novice / Android
247478 (4676) Jst
»

Nova zmaga za Apple v pravni bitki s Samsungom (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
5521387 (18150) bluefish
»

Googlova konferenca I/O bi bila lahko kar Android konferenca

Oddelek: Novice / Android
215043 (4074) matejdro

Več podobnih tem