» »

Kitajska onemogočila nakazila na bitcoinske borze, bitcoin izgubil polovico vrednosti

Kitajska onemogočila nakazila na bitcoinske borze, bitcoin izgubil polovico vrednosti

Bobby Lee iz BTC China pravi, da ostajajo v igri.

Slo-Tech - Bitcoin nadaljuje svojo divjo vožnjo gor in dol, pri čemer pa v zadnjem času prednjačijo premiki navzdol, potem ko je valuta prej mesece (oziroma - če izvzamemo, da se je aprila prekucnil na dotedanjem vrhu - kar vse od nastanka) poznala le pot navzgor. Danes je bitcoin vreden dobrih petsto dolarjev, kar je približno polovico manj kot na vrhu v začetku meseca.

Bitcoin je še hudo mlad in shizofren, zato ga že najmanjše novice sunkovito pahnejo v eno ali drugo smer. Ko je ameriški Senat bitcoin potrdil kot alternativno valuto, ki ni prepovedana, je bitcoin podiral rekorde. Potem pa so Kitajci decembra objavili, da njihove banke ne smejo poslovati z bitcoini, medtem ko prebivalstvu špekulacij niso prepovedali.

Kitajska pa se tu ne ustavlja, ampak je svojim finančnim institucijam prepovedala izvajati klirinške in poravnalne storitve za podjetja, ki se ukvarjajo s trgovanjem z bitcoinom. Brez finančne latovščine to pomeni, da banke ne smejo več sprejemati nakazil v juanih za bitcoinske borze, ki delujejo na Kitajskem. BTC China je ena največjih borz in glavno kitajsko okno v svet bitcoina in trenutno borza ne more sprejemati nakazil v juanih, medtem ko trenutno stanje na računih ni ogroženo, prav tako izplačila juanov potekajo normalno. To predstavlja klasičen prodajni pritisk na bitcoine, saj je usahnil dotok sveže gotovine. Hkrati se je razširila bojazen, da ljudje ne bodo mogli likvidirati pozicij in izplačati juanov, čeprav se to še ni zgodilo. Rezultat je pričakovan, saj se je bitcoin sesedel za polovico (na BTC China je v primerjavi z novembrskim vrhom za 70 odstotkov niže), sedaj pa se odloča, kam bo šel.

Po neuradnih podatkih je odločitev posledica ponedeljkovega sestanka kitajske centralne banke z desetimi klirinškimi hišami v Pekingu, kjer so jim povedali, da morajo do januarja prekiniti vso poslovanje z borzami za bitcoin. BTC China ima tako veliko težavo, čeprav zatrjujejo, da bodo poslovanje nadaljevali in da računi nikakor niso ogroženi.

Kakorkoli, bitcoin je resda nemogoče prepovedati, saj obstaja v decentralizirani obliki na računalnikih vseh udeležencev v internetu. A če oblasti prepovedo poslovanje z njim, je to skorajda enako, kakor če bi ga prepovedale. V obeh primerih ostane le za nezakonite posle.

156 komentarjev

«
1
2 3 4

gruntfürmich ::

tudi kitajci si bodo enkrat premislili...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

mtosev ::

gruntfürmich je izjavil:

tudi kitajci si bodo enkrat premislili...
zakaj pa si bi?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

StarMafijec ::

To je res fašizem, da pač države ljudje posiljujejo zgolj z valuto, ki jo je po godu vladajočim.

Nikec3 ::

Živel liberalizem in ne-vmešavanje (čim manjše vmešavanje) države v življenje ljudi!
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Leslie Chow ::

Brez dvoma najbolj premišljena piramida kar jih svet pomni, tako da z moje strani; poklon, svaka čast in kapo dol očetu Bitcoina:)

Glugy ::

Tipično....ko je človek v bedi si je kriv sam in državo boli k... (liberalizem) Ko pa človek pride do napredka ga država ustavi ker se boji zase(plansko gospodarstvo). Posameznik je vedno manjvreden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Blisk ::

Zadeva je popolnoma jasna. Če stvar ni všeč bankam in ni všeč vladi, potem je zagotovo dobra za narod in obratno.
Manipulacije z bitcoini so s strani kitajske normalne, zato, da bodo zbili ceno, nakupili poceni bitcoine in cena bo spet zrasla.
Je samo vprašanje časa kdaj bodo kitajci obšli prepoved in se bo trgovanje nadaljevalo normalno, sicer se pa po novem letu napoveduje najmanj 200% rast.

Leslie Chow je izjavil:

Brez dvoma najbolj premišljena piramida kar jih svet pomni, tako da z moje strani; poklon, svaka čast in kapo dol očetu Bitcoina:)

To seveda govorijo tisti, ki nimajo pojma o bančnem sistemu.
Ker sicer je največja piramida kar se tiče denarja ravno dolar in euro. Malo poglej kako se delijo krediti pa ti bo jasno.

Bitcoin bo preživel vse skupaj, ker je to revolucija v finančnem sistemu in ga nobena vlada ne more ustaviti.
To je jasno vsem, ki so začeli delati bitcoin bankomate in jih je vsak dan več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blisk ()

psickolog ::

Leslie Chow je izjavil:

Brez dvoma najbolj premišljena piramida kar jih svet pomni, tako da z moje strani; poklon, svaka čast in kapo dol očetu Bitcoina:)


Še en strokovnjak govori kar nekaj na pamet.

gruntfürmich ::

psickolog je izjavil:

Leslie Chow je izjavil:

Brez dvoma najbolj premišljena piramida kar jih svet pomni, tako da z moje strani; poklon, svaka čast in kapo dol očetu Bitcoina:)


Še en strokovnjak govori kar nekaj na pamet.


glavno da se joče ker nima jajc in pameti da bi kaj zaslužil...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Blisk ::

Naj joče, medtem pa BTC spet raste


http://coinmarketcap.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blisk ()

Leslie Chow ::

Seveda je tudi trenutni monetarni sistem nateg brez primere.
Venar! če jih vržemo na vago je še vseeno boljši kot bitcoin.
Verjamem, da tisti ki zagovarjate...da ste tudi lastniki bitcoinov... super če ste kupilil pri $10, če pa ste kupili pri $1000 pol verjamem, da ste jezni.
V vsaki piramidi se da zaslužiti nedvoumno, vendar... ja vržeš noter toliko denarja kolikor si ga pripravljen izgubiti...kot roleta.

Nekateri pravite, da ste podučeni kaj je to bančni sisitem... pa vesste kaj pravi recimo Ameriška ustava na temo kaj je legalni denar?

Postavljalo bankomate... joj, sj so tud "bankomati" za sladoled, za pokemon kartice, za kavo, za sendviče, kondome...

Fantje ne se zajebavet pamet v roke.

Za občutek pa si poglejte tale film od varstva potrošnikov... (tud piše na bankomatu, da je bankomat, pa tud piše da je banka) Ovca vidi, ovca kupi.:D

psickolog ::

To je tvoje mnenje, in je precej primitivno. Brez argumentacije in navajanja dejstev. Ja fino, pač ti si mnenja, da je fiat boljši sistem. Zdaj pa počakaj še, da bitcoinu pade cena, da boš rekel "uf prav sem imel".

Ker nekako to je nivo, ki ga dosežete bitcoin laiki.

Engineer_ ::

bitcoin je samo še en način za obogateti. nič več, nič manj.

poštenost? kje je poštenost? Da plačaš z bitcoinom in se izogneš davkom? ja, zelo pošteno.

Namesto bitcoina bi brez problema lahko vsi dvigali gotovino in plačevali izključno samo z njo. same shit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

psickolog ::

bitcoin je samo še en način za obogateti. nič več, nič manj.


Facepalm.


Kje je pa poštenost, da se s fiatom plačuje za gemblanje naših tajkunov iz državnega proračuna? Ok, ukinimo fiat.

gslo ::

in kaj je pošteno? davki? morda v sloveniji? wake the fuck up, ovca ena, če ti bitcoin omogoča lažje/cenejše in predvsem priorčnejše finančno poslovanje, ga pač izkoristiš.

tole pavšalno podajanje mnenj, ki ne dosežejo niti ravni gostilniške debate, je pač mimo. beri, beri in beri še več, da boš sploh vedel, kaj bitcoin je. ker očitno ljudje tu gor pametujejo na podlagi 3 random naslovnic člankov.

trnvpeti ::

btc nima vec namena biti, kar je bil, ampak easy money
pac se je izrodilo
in to je jasno na dalec

Matwic ::

Jp se strinjam z Lesliejm. Bitcoin ni bila valuta in nikoli ne bo valuta (bom potem razložil), je samo neka dobrina kot so vse druge stvari s katerimi se trguje (naj bodo to delnice, kovine, surovine, magic the gathering karte -> hehe :D). Za razliko od ostalih pa bitcoin dobiva svoje vrednost izključno na vrsti fanatikov, kriminalcev in tistih špekulantov, ki so odogovorni za to, da je pri pravem denarju situacija takšna kot je. Še lepše pa je, da bitcoin tememlji na izredni porabi energije in osneževanju okolja... tako, da je definitivno vidim lepo prihodnjost v njemu (it can go only up up UP).

Zdaj pa zakaj ne bo nikoli sredstvo za dejansko plačevanje drugih dobrin. 1. razlog je da potrditev, transakcije potrebuje cca 15 minut (v povprečju), 2. razlog, da bi že 1000 ljudi, ki bi dnevno uporabljali bitcoin za plačevanje stvari, naredilo stvar neuporabno v parih meseceh (blockchain datoteka, na kateri temeljijo vse transakcije, bi nanesla na velikost parih terabytov... to datoteko rabi imet vsak uporabnik doma).

Kdor je narudaril, ali pa nabavil bitcoine po ceni nekaj dolarjev, čestitke ste zmagali v piramidni igri, pretvorite jih v valuto po izbiri ali pa neko stabilno dobrino.

Kdor pa nabavlja bitcoine po več sto evrov na enega... pa no, možno je zaslužiti tako v kazinojih, kot s forex špekulacijami, koliko ljudem pa to uspe.... ah sej sigurno ste v tistih 1% saj bo ratalo ;).


Države naj pa kar stopijo na vrat takim bedarijam kot je bitcoin, res je škoda finančni propad ljudi, ki se spustijo v to in ne vejo za kakšno stvar dejansko gre. Lahko se reče, da so si sami krivi vendar nikoli niso samo oni, ki nastradajo, vedno so vpletene še družine in tudi sama ekonomija države trpi, ko so mora potem ubadati s takimi ljudmi. Pa potrata električne energije in denarja, ki je bila vložena v bitcoine, kar jezen ratam, ko pomislim še na ta dejavnik.

bluefish ::

Matwic je izjavil:

Države naj pa kar stopijo na vrat takim bedarijam kot je bitcoin, res je škoda finančni propad ljudi, ki se spustijo v to in ne vejo za kakšno stvar dejansko gre. Lahko se reče, da so si sami krivi vendar nikoli niso samo oni, ki nastradajo, vedno so vpletene še družine in tudi sama ekonomija države trpi, ko so mora potem ubadati s takimi ljudmi.
Ukinimo še delnice, kredite, vse ostale finančne instrumente. Ne bo nikakršne skrbi, da bi kdo izgubil denar s takimi bedarijami.

Blisk ::

Engineer_ je izjavil:

bitcoin je samo še en način za obogateti. nič več, nič manj.

poštenost? kje je poštenost? Da plačaš z bitcoinom in se izogneš davkom? ja, zelo pošteno.

Namesto bitcoina bi brez problema lahko vsi dvigali gotovino in plačevali izključno samo z njo. same shit.

če bi se spoznal na trenutni piramidni sistem eura in dolarja ter ostalih valut, bi ti bilo jasno, da je to popolnoma nemogoče.

Matwic ::

@bluefish: Ne bi bilo slabo :). Vendar je še ta razlika, da večina ljudi ki zmeče vse svoje prihranke v te stvari, se vsaj malo bolj pozanima v kaj se spušča in dela bolj pametno s svojim denarjem.

Blisk ::

trnvpeti je izjavil:

btc nima vec namena biti, kar je bil, ampak easy money
pac se je izrodilo
in to je jasno na dalec


če bi se spoznal na delnice in ostale finančne zadeve bi videl, da to NI easy money, kajti trg določa vrednost BTCja ne pa kdorkoli ali kar nekdo, tako kot to sicer počnejo banke in wall street.
Bitcoin se bo ustalil, vendar vprašanje na kateri meji, kajti ko bo napolnjenih 21 miljonov bo poskočil v nebo in dolgoročno bo potegnil s sabo v uporabo tudi nekatere druge digitalne valute.
In če boš še malo počakal, bom lahko rekel, "sem ti rekel", da bodo banke začele uporabljati digitalne valute, verjetno bodo tudi kupile kakšno od že obstoječih.

psickolog ::

trnvpeti je izjavil:

btc nima vec namena biti, kar je bil, ampak easy money
pac se je izrodilo
in to je jasno na dalec


Na kakšen način se je izrodil? Bitcoin deluje po popolnoma enakem principu, kot je deloval leta 2011, in tudi oblike grafov se niso spremenile od takrat.

Kvečjemu je dobil na popularnosti, ne pa, da se je "izrodil".

Pač še eno napačno mnenje laika, ki so mu bile zadeve razložene, ampak bo še vedno trdil svoje.



Prosim, povej mi, da si imel prav, ko bo cena bitcoinu padla. Tako, kot večina laikov, ki nima pojma, o čem govori :D

Blisk ::

Matwic je izjavil:

Jp se strinjam z Lesliejm. Bitcoin ni bila valuta in nikoli ne bo valuta (bom potem razložil), je samo neka dobrina kot so vse druge stvari s katerimi se trguje (naj bodo to delnice, kovine, surovine, magic the gathering karte -> hehe :D). Za razliko od ostalih pa bitcoin dobiva svoje vrednost izključno na vrsti fanatikov, kriminalcev in tistih špekulantov, ki so odogovorni za to, da je pri pravem denarju situacija takšna kot je. Še lepše pa je, da bitcoin tememlji na izredni porabi energije in osneževanju okolja... tako, da je definitivno vidim lepo prihodnjost v njemu (it can go only up up UP).

Zdaj pa zakaj ne bo nikoli sredstvo za dejansko plačevanje drugih dobrin. 1. razlog je da potrditev, transakcije potrebuje cca 15 minut (v povprečju), 2. razlog, da bi že 1000 ljudi, ki bi dnevno uporabljali bitcoin za plačevanje stvari, naredilo stvar neuporabno v parih meseceh (blockchain datoteka, na kateri temeljijo vse transakcije, bi nanesla na velikost parih terabytov... to datoteko rabi imet vsak uporabnik doma).

Kdor je narudaril, ali pa nabavil bitcoine po ceni nekaj dolarjev, čestitke ste zmagali v piramidni igri, pretvorite jih v valuto po izbiri ali pa neko stabilno dobrino.

Kdor pa nabavlja bitcoine po več sto evrov na enega... pa no, možno je zaslužiti tako v kazinojih, kot s forex špekulacijami, koliko ljudem pa to uspe.... ah sej sigurno ste v tistih 1% saj bo ratalo ;).


Države naj pa kar stopijo na vrat takim bedarijam kot je bitcoin, res je škoda finančni propad ljudi, ki se spustijo v to in ne vejo za kakšno stvar dejansko gre. Lahko se reče, da so si sami krivi vendar nikoli niso samo oni, ki nastradajo, vedno so vpletene še družine in tudi sama ekonomija države trpi, ko so mora potem ubadati s takimi ljudmi. Pa potrata električne energije in denarja, ki je bila vložena v bitcoine, kar jezen ratam, ko pomislim še na ta dejavnik.



Mešaš hruške, jabolka, jajca in BTCje.
Finančnega sistema očitno ne poznaš. Poleg tega pa se zadeve kupujejo, ko so poceni, to pomeni zdaj in prodajajo, ko so drage.

psickolog je izjavil:

trnvpeti je izjavil:

btc nima vec namena biti, kar je bil, ampak easy money
pac se je izrodilo
in to je jasno na dalec

Na kakšen način se je izrodil? Bitcoin deluje po popolnoma enakem principu, kot je deloval leta 2011, in tudi oblike grafov se niso spremenile od takrat.
Kvečjemu je dobil na popularnosti, ne pa, da se je "izrodil".
Pač še eno napačno mnenje laika, ki so mu bile zadeve razložene, ampak bo še vedno trdil svoje.
Prosim, povej mi, da si imel prav, ko bo cena bitcoinu padla. Tako, kot večina laikov, ki nima pojma, o čem govori :D

NI izgubil ali dobil na popularnosti, pač pa so ga začeli uporabljati in ameriški kongres ga je priznal, trg se pravi povpraševanje pa je dvignilo ceno, kot za vse ostale delnice, ki obstajajo.
Zakaj bo ostal, ker g alahko uporablja tudi mafija in tudi vlada za svoje črne fonde, banke pa bodo že pogruntale, kako odrezati svoj kos pogače pri tem.
In ko se bodo banke vmešale, bo zadeva samo še rasla.
In tisti, ki govorijo o nekaj terabajtnih datotekah, ja, to se nekje ustavi, tam kjer zadeva ne bo več uporabna. Zato imajo večinoma digitalne valute neko zgornjo omejitev za število kovancev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blisk ()

psickolog ::

Engineer_ je izjavil:


poštenost? kje je poštenost? Da plačaš z bitcoinom in se izogneš davkom? ja, zelo pošteno.




Nikjer v bitcoin protokolu ni zapisano, da se davkov z njim ne da plačevati. Niti ni nikjer zapisano, da je izogibanje plačevanja davkov možno samo z bitcoini, s fiatom pa ne. Pravzaprav se večina izogibanja davkov omogoča v fiatu, naj si bo to gotovina, ali pa plačevanje na račune davčnih oaz.

bluefish ::

Matwic je izjavil:

@bluefish: Ne bi bilo slabo :). Vendar je še ta razlika, da večina ljudi ki zmeče vse svoje prihranke v te stvari, se vsaj malo bolj pozanima v kaj se spušča in dela bolj pametno s svojim denarjem.
Daj no. Če se je folk sposoben pozanimati, preden vrže denar v delnice, ni izgovorov, da tega ne bi naredil ob vlaganju v BTC. Ampak jasno, pričakovati preudarnost pri ljudeh, ki za novoletna darila vzamejo kredit, je utopija.

jype ::

MatWic> 1. razlog je da potrditev, transakcije potrebuje cca 15 minut (v povprečju)

Hm? Moja banka potrebuje do 7 delovnih dni, da denar spravi na Kitajsko ali v ZDA. Bitcoin omrežje to stori v manj kot uri.

MatWic> 2. razlog, da bi že 1000 ljudi, ki bi dnevno uporabljali bitcoin za plačevanje stvari, naredilo stvar neuporabno v parih meseceh (blockchain datoteka, na kateri temeljijo vse transakcije, bi nanesla na velikost parih terabytov... to datoteko rabi imet vsak uporabnik doma).

Če zaupaš banki, da hrani tvojo bilanco v evrih, ji lahko zaupaš tudi to, da v tvojem imenu hrani blockchain. Bitcoin ti le daje možnost, da banki ne zaupaš in s temi rečmi delaš sam. Mimogrede, trenutno celoten blockchain na disku zasede 15GB.

MatWic> Države naj pa kar stopijo na vrat takim bedarijam kot je bitcoin, res je škoda finančni propad ljudi, ki se spustijo v to in ne vejo za kakšno stvar dejansko gre.

Države naj prepovejo predvsem nakup osebnih avtomobilov, ker gre za glavni vir finančnega propada celotnih družin.

Engineer_> bitcoin je samo še en način za obogateti. nič več, nič manj.
Engineer_> poštenost? kje je poštenost? Da plačaš z bitcoinom in se izogneš davkom? ja, zelo pošteno.
Engineer_> Namesto bitcoina bi brez problema lahko vsi dvigali gotovino in plačevali izključno samo z njo. same shit.

Jaz plačam davek tudi ko plačam z bitcoinom, poleg tega pa imam v roki gotovino v evrih, pa mojemu ponudniku informacijske infrastrukture v ZDA to začuda nič ne pomaga.

Blisk ::

Bitcoin pa še kar raste in ko bo čez kak mesec cena 2.000$ ali več, me zanima kdo bo potem luzer?

jype ::

Blisk> Bitcoin pa še kar raste in ko bo čez kak mesec cena 2.000$ ali več, me zanima kdo bo potem luzer?

Tudi če pade na $2 bo še vedno skrajno zanimiv eksperiment in nič manj uporaben kot internetno plačilno sredstvo.

Engineer_ ::

še vedno obstaja samo zaradi kriminalcev k bi radi sranje delal anonimno.

in seveda bogatašev ki na veliko minajo in so zaradi tega še bogatejši kot so bli.

psickolog je izjavil:


Prosim, povej mi, da si imel prav, ko bo cena bitcoinu padla. Tako, kot večina laikov, ki nima pojma, o čem govori :D



preberi si naslov te novice.

Kitajska onemogočila nakazila na bitcoinske borze, bitcoin izgubil polovico vrednosti

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

jype ::

Engineer_> še vedno obstaja samo zaradi kriminalcev k bi radi sranje delal anonimno.

A tako kot papirnat denar?

Engineer_> in seveda bogatašev ki na veliko minajo in so zaradi tega še bogatejši kot so bli.

A tako kot delnice?

Engineer_> preberi si naslov te novice.

Raje ti preberi http://www.coinion.com/2013/12/07/unite...

Engineer_ ::

jype je izjavil:


Države naj prepovejo predvsem nakup osebnih avtomobilov, ker gre za glavni vir finančnega propada celotnih družin.


ne, v sloveniji so to primarno nepremičnine, ki so cenjene na vsaj še enkrat več kot je njihova realna vrednost. Zato ti verjetno živiš najemniško v ženinem stanovanju.

jype je izjavil:

Engineer_> še vedno obstaja samo zaradi kriminalcev k bi radi sranje delal anonimno.

A tako kot papirnat denar?


sem že rekel, bitcoin je brez vrednosti in namena. kdor želi delat anonimno, ima že gotovino.

jype je izjavil:


Engineer_> preberi si naslov te novice.

Raje ti preberi http://www.coinion.com/2013/12/07/unite...


ja, vidim nezanesljivo in izredno visoko skakanje. neveš koliko bo vreden čez 1 dan. gambling, veliko hujši od nakupa delnic.



sicer pa zagovorniki bitcoina....pojasnite tole bedarijo. Ali so stvari, ki se kupijo z bitcoini cenejše kot če se kupijo z eur/dolarji? ali plačam manj, če kupil z bitcoin? ne? zakaj bi potem kupil z bitcoin? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Leslie Chow ::

Uf res, koliko privržencev.
No pa za zagovornike tole vprašanje.
Imenujte eno osebo, ki je finančni genij, je multimilionar, je danar zaslužila z intelektom (ne z krajo, goljufijo, srečo! itd.)... razumete kaj hočem povedat.
Ali obstaja na svatu takšna oseba ki zagovarja bitcoin? (Ja mogoče ga je kupila kot špekulacijo, tko kot jaz za 100€ pred dvema letoma, zgolj za zajebancijo ki mi e vseeno če bi zgubil...)
 Bitcoin

Bitcoin


Evo izziv?

jype ::

Engineer_> sem že rekel, bitcoin je brez vrednosti in namena. kdor želi delat anonimno, ima že gotovino.

Kako lahko z gotovino plačujem informacijsko infrastrukturo na drugi strani planeta?

Dam v kuverto? Kaj bo človek tam počel z njo? Bo zamenjal po tečaju, ki je lahko znatno drugačen?

Leslie Chow> Imenujte eno osebo, ki je finančni genij, je multimilionar, je danar zaslužila z intelektom (ne z krajo, goljufijo, srečo! itd.)... razumete kaj hočem povedat.

Fred Wilson %28financier%29 @ Wikipedia, Union Square Ventures, investitor v https://coinbase.com/ (in Twitter, Tumblr, Foursquare, Bug Labs, Meetup, Zynga, Covestor, del.icio.us, Etsy, FeedBurner, Heyzap, Indeed.com, Tacoda, Oddcast, Disqus, Zemanta, Clickable).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Engineer_ ::

jype je izjavil:

Engineer_> sem že rekel, bitcoin je brez vrednosti in namena. kdor želi delat anonimno, ima že gotovino.

Kako lahko z gotovino plačujem informacijsko infrastrukturo na drugi strani planeta?


pošta.

jype je izjavil:



Fred Wilson, Union Square Ventures, investitor v https://coinbase.com/


gamblal je. lahko bi popušil na celi črti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

jype ::

Engineer_> gamblal je. lahko bi popušil na celi črti.

A ti poznaš kakšno investicijo, ki ni tvegana?

Engineer_> pošta.

Ej, super, bom po koncu praznikov nesu cash na pošto, do takrat boste pač gledal 503 Service Unavailable.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Engineer_ ::

on ti je rekel da povej nekoga ki ZAGOVARJA. ne nekoga ki je hotel samo obogateti na račun firme ki se je ubadala s tem kot tipičen kapitalist.
gambler ni zagovornik. oziroma je zagovornik toliko kot je povprečen italijan zagovornik kazinojev.

odvisnost od tveganih poslov =!= zagovarjanje.

jype je izjavil:


Ej, super, bom po koncu praznikov nesu cash na pošto, do takrat boste pač gledal 503 Service Unavailable.


imaš tudi direktna bančna nakazila na račun. ne blodi neumnosti.
Zdaj boš rekel da bi moral microsoft poslovati z bitcoini ker ima poslovalnice po celem svetu? daj no daj. le kako so poslovali pred bitcoinom... :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Leslie Chow ::

jype.. ja sj so sami priznal da so kupil za zajebancijo... tko kt jaz.
Jaz sem kupil za 3 bitcoine pred dvemi leti (se mi je glanc funčkalo če jih zgubim)
Kkšni drugi ki pa majo miljone pod palcem, pa vrgli v bitcoine namest za kkšga golfa. in vualla zaslužili so miljon...

Fantje pamet v roke. V vsaki piramidi se da zaslužt! Sam moraš bit na začetku ;-)

jype ::

Engineer_> on ti je rekel da povej nekoga ki ZAGOVARJA. ne nekoga ki je hotel samo obogateti na račun firme ki se je ubadala s tem kot tipičen kapitalist.

http://www.avc.com/a_vc/2013/11/a-note-...

http://www.usv.com/posts/bitcoin-as-pro...

To, da mnogi ne razumete bitcoina, nima nobene zveze z inteligentnimi ljudmi.

Engineer_> imaš tudi direktna bančna nakazila na račun. ne blodi neumnosti.

Ja, imam jih. Katerega dela od "do 7 delovnih dni" nisi razumel?

Engineer_> Zdaj boš rekel da bi moral microsoft poslovati z bitcoini ker ima poslovalnice po celem svetu? daj no daj. le kako so poslovali pred bitcoinom... :D

Če bi Microsoft posloval z bitcoini morda danes ne bi bil v zatonu.

Leslie Chow> jype.. ja sj so sami priznal da so kupil za zajebancijo... tko kt jaz.

Očitno nisi prebral.

Leslie Chow> Fantje pamet v roke. V vsaki piramidi se da zaslužt! Sam moraš bit na začetku ;-)

Bitcoin seveda _ni_ piramidna shema, ker ti ni treba ničesar prinest not, da si lahko udeležen v bitcoin ekonomiji.

Engineer_ ::

bitcoin bo propadel. mark my words.

jype je izjavil:


Bitcoin seveda _ni_ piramidna shema, ker ti ni treba ničesar prinest not, da si lahko udeležen v bitcoin ekonomiji.


razen tega da so na račun bitcoina obogateli tisti k so imeli denar za začetne podvige ko so minal denar zastonj, kajne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

jype ::

Engineer_> odvisnost od tveganih poslov =!= zagovarjanje.

Še enkrat: A poznaš kakšen posel, ki ni tvegan?

Engineer_> bitcoin bo propadel. mark my words.

Bitcoin te bo preživel. Mark mine instead.

Engineer_ ::

si se motil že večkrat, ne bom. je bitcoin obsojen na propad od samega začetka. je le sredstvo za ilegalne anonimne posle. Pač če hočeš kupit nekaj iz drugega konca sveta in plačat brez da bi kdo vedel da si to plačal ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

jype ::

Engineer_> razen tega da so na račun bitcoina obogateli tisti k so imeli denar za začetne podvige ko so minal denar zastonj, kajne?

Brez skrbi, sam lahko na podlagi bitcoin protokola izdelaš drugačen finančni model, kjer tega začetnega zagona ne bo.

Engineer_> si se motil že večkrat

Ne, še nikoli se nisem zmotil.

Engineer_> je bitcoin obsojen na propad od samega začetka. je le sredstvo za ilegalne anonimne posle.

Ne, ni, ampak da bi to uvidel, moraš posedovati zadostno kognitivno kapaciteto.

Engineer_> Pač če hočeš kupit nekaj iz drugega konca sveta in plačat brez da bi kdo vedel da si to plačal ;)

Če plačaš z gotovino to drži. Če plačaš z bitcoini cel svet ve, da si plačal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Engineer_ ::

kaj pa je? saj si rekel da je to za anonimne posle.

sicer pa znan primer uporabe bitcoinov za drogo:

Silk Road (marketplace) @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

jype ::

Engineer_> kaj pa je? saj si rekel da je to za anonimne posle.

Ne, tega nisem zapisal jaz. Bitcoin je psevdoanonimno omrežje, ampak da bi te dolge in zapletene izraze razumel, boš moral najprej v šolo.

Engineer_> sicer pa znan primer uporabe bitcoinov za drogo:

S čim se kupi več kot 99% droge?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Engineer_ ::

z anonimnim denarjem, kar je bitcoin :D

razen če veš za koga k to plačuje s paypalom ali direktnimi transakcijami iz svojega rčauna? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Blisk ::

jype je izjavil:

Blisk> Bitcoin pa še kar raste in ko bo čez kak mesec cena 2.000$ ali več, me zanima kdo bo potem luzer?

Tudi če pade na $2 bo še vedno skrajno zanimiv eksperiment in nič manj uporaben kot internetno plačilno sredstvo.

je prerasel experiment ker je že v resni uporabi.

jype ::

Engineer_> z anonimnim denarjem, kar je bitcoin :D

Narobe. Bitcoin je psevdoanonimen. Veliko večino prepovedanih reči se kupuje s papirnato fiat valuto.

Engineer_> razen če veš za koga k to plačuje s paypalom ali direktnimi transakcijami iz svojega rčauna? :D

Paypal je super, če te ne motijo omejitve in visoka cena.

Blisk> je prerasel experiment ker je že v resni uporabi.

To ga ne naredi nič manj eksperimentalnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Engineer_ ::

http://bitcoin.org/en/protect-your-priv...
Use new addresses to receive payments

To protect your privacy, you should use a new Bitcoin address each time your receive a new payment. Additionally, you can use multiple wallets for different purposes. Doing so allows to isolate each of your transactions in such a way that it is not possible to associate them all together. People who send you money cannot see what other Bitcoin addresses you own and what you do with them. This is probably the most important advice you should keep in mind.

Use change addresses when you send payments

You can use a Bitcoin client like Bitcoin-Qt that makes it difficult to track your transactions by creating a new change address each time you send a payment. For example, if you receive 5 BTC on address A, and you later send 2 BTC to address B, the remaining change must be sent back to you. Some Bitcoin clients are designed to send the change to a new address C in such a way that it becomes difficult to know if you own Bitcoin address B or C.



še sami ti dajo nasvete kako se narediti čimbolj anonimnega lol

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

hojnikb ::

In kaj te tako moti na anonimnosti bitcoina ?
#brezpodpisa
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bitcoin podira rekorde in prehiteva zlato (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
5930091 (26482) dreta
»

CES 2014: naprave za rudarjenje bitcoinov

Oddelek: Novice / Kriptovalute
1812220 (9656) Totscha
»

Kitajska domačim bankam prepovedala trgovanje z bitcoinom

Oddelek: Novice / Kriptovalute
4313673 (10676) bosmla
»

Bitcoin dosegel rekordno vrednost (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
6919814 (13420) gslo

Več podobnih tem