» »

Premiera Tears of Steel - Blender movie

Premiera Tears of Steel - Blender movie

Poster filma

Slo-Tech - Po 7 mesecih dela v Amsterdamu se je v sredo zgodila spletna premiera (na spletni strani in na YouTube) že četrtega kratkega odprtokodnega filma fundacije Blender tokrat z imenom Tears of Steel. Za razliko od prejšnjih treh filmov:
  1. Elephants dream (2006)
  2. Big Buck Bunny (2008)
  3. Sintel (2010),
ki so bili samo računalniško animirani je ta igran film s specialnimi efekti. Vsi filmi so namenjeni predstavitvi programa za 3D modeliranje animacijo in urejanje filmov Blender. Prejšnji filmi so bili namenjeni izboljšavi modeliranja, ta pa je namenjem izboljšavi pogona za specialne efekte. Film je tako kot vsi prejšnji na voljo za prenos na spletni strani pod creative commons licenco tako kot pri prejšnjih bodo na voljo vse datoteke, ki so bile uporabljene pri izvedbi skupaj s tutoriali in nasveti. Film je o ekipi znanstvenikov, ki poskušajo v Amsterdamu rešiti svet pred roboti. Film: v kvaliteti od 240p do 1080p. 1080p MKV torrent filma

21 komentarjev

RejZoR ::

Big Buck Bunny je fajn, ga vrtimo kot predstavitveni film na LCD-jih. Pač zaradi licence. Pa še barvit je in kvaliteta videa je neverjetna na Full HD ekranih.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

BaToCarx ::

Bioforge arm :D

Gregor P ::

Hudiča, spet so razvajeni najstniki vsega krivi:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

morbo ::

Tehnično kul zadeva, ampak sporočilo ne doseže gledalca. Pravzaprav vse skup deluje kar malo posiljeno. Vem kaj sem gledal, vem kaj bi moral doživljat, ampak enostavno to ni bilo to...

Sintel je bistveno bolj uspel vzbudit občutke v gledalcu.

Enivej, kot dolgoletni uporabnik Blenderja lahko vseeno rečem le thumbs up! in get some, get some!! :)

Gregor P ::

Kaj pa vem, za reklamo za blender je po mojem čisto dovolj dobro.:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

morbo ::

Gregor P je izjavil:

Kaj pa vem, za reklamo za blender je po mojem čisto dovolj dobro.:)

To vsekakor, kar je tudi eden od namenov teh projektov. Mi je pa malo žal da niso bolje podali srčiko zgodbe, ker ideja / zasnova je zelo zanimiva.

Recimo da bi manj časa porabili na kadrih kjer znanstveniki neki paničarijo oz. na hi-tech shoot-em-up kadrih, ter več na (čustveni) interakciji med človekom in zamerljivo fem-botko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: morbo ()

Gregor P ::

To je res ja, ampak Sintel je pa tako žalostna zadeva, da mi je žal da sem ga sploh gledal:'( (kar je seveda še en argument več v prid tvojemu mnenju :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BaToCarx ::

morbo



To si videl?

morbo ::

@BaToCarx, nisem. Odlično! :D Hvala.

Kurzweil ::

Sintel je bila super. Tears of steel tudi ni slaba ampak meni osebno je to mešanje z klasičnim videom škoda renderja. Če je render naj bo render, zato gledam tovrstne posnetke in zato jih tudi cenim.

Hvala pa avtorju članka, še več tovrstnega materiala.

M.B. ::

@morbo Hi tech kadri so zato ker je osnovni namen pokazati zmožnosti programa. Govori se že nekaj časa o feature filmu s strani blender fundacije ampak bo treba videt kaj bo.
Meni se tudi zdi, da tem Blender filmom manjka zgodba. Buck Bunny mi je bil še najboljši do zdaj.
Zlo zanimivo bi blo kako znanstveno fantastično kratko zgodbo v Blenderju naredit.

Zaenkrat je edini feature film, ki je v celoti v Blenderju risanka Plumiferos.
Delno pa je v blenderju tudi za oskarja nominirani Secret of Keels.

@BaToCarx Odličen video

Ta je tudi zanimiv. Ni pa v Blenderju.

Blender se sprača preizkusit, ima CPU in GPU rendanje, simulacijo vode, delcev, igričarski pogon, fizikalni pogon in seveda Python za skriptanje. GUI se je tudi malo spremenil z verzije 2.4 na 2.5 in 2.6.

Blender letošnji Siggraph reel
Lanski siggraph reel
Efekti vode in dima
Razbijanje.
Volna.
Freestyle render
Demo reel ovni vfx
Rezultati fotorealističnega Blender tekmovanja

Drugače pa DVD se še vedno da kupit.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Icematxyz ::

Meni pa se zdi dokaj OK, da so prešli iz animiranega filma na kombinacijo igranja v živo z dodanimi računalniško ustvarjenimi efekti saj to pomeni dvoje:

1.) Blender odslej zagotavlja to podporo saj je se programsko razvijal in dopolnjeval tudi za potrebe tega projekta.
2.) To je šele začetek in odslej bo torej na voljo več izdelkov različnih žanrov.

Pohvale torej vsem, ki so sodelovali v projektu in seveda želim veliko uspeha tudi pri naslednjem projektu, oziroma pač vsem, ki torej na tem področju ustvarjajo!

Zgodovina sprememb…

bluefish ::

Ja, kombinacija je dobra, ker pokaže zmožnosti, ki jih številna podobna orodja prepuščajo drugim programom.

Tamius Han ::

Mah ne vem, Sintel mi je bil dosti boljši film kot pa ta...

morbo ::

@M.B., seveda je prav da je stvar hi-tech, nadaljnji razvoj programa je tudi glavni namen teh projektov. Ampak jaz bi raje videl malo manj holivudarske akcije (katere smo že vsi siti čez glavo) in več zgodbovne substance.

Sicer pa ja, Blender je naphan s featurji in se ga izplača preizkusit če te 3D količkaj zanima.

btw, sklepam da je v obširni slotech populaciji kar nekaj "Blenderbuč" (Blenderheads :))? A imamo kakšno zanimivo temo o Blenderju (izmenjava znanja, bahanje z izdelki, splošna debata).. search ne najde nič pametnega.

Korencek ::

Zelo lepo da tale Blender takole napreduje. ampak tudi lepo da je že cel kup projektov, o katerih se šele zve, ko so že gotovi.

se še spomnim, ko sem prvič videl blender. Inštalacijske datoteke so pasale na eno disketo :)



dobra animacija, škoda samo da so ga pri obrazu takole malce posračkali, je kr nerealističen.
Smisel smisla je v nesmislu

MrBrdo ::

Sej kul sam blender proti profi opremi še vedno nima za burek pa tut verjetno nikol ne bo imel. :)
Za primerjavo:
MrBrdo

opeter ::

Oprosti, ampak oprema ne naredi "dobrega" oz. odličnega izdelka ... Vse je (še vedno) in upajmo, da bo tako tudi v prihodnosti, v človeških rokah.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

BaToCarx ::

M.B. je izjavil:



Blender se sprača preizkusit, ima CPU in GPU rendanje, simulacijo vode, delcev, igričarski pogon, fizikalni pogon in seveda Python za skriptanje. GUI se je tudi malo spremenil z verzije 2.4 na 2.5 in 2.6.



Blender je super kot program za 3D, ima pa eno hibo in to je "interface" ki ga jaz ne prebavim, pa se trudim metat ure stran, da bi se malo igral kot sem se ko sem bil otrok z 3ds max 2 kjer sem kar padel noter, pa ima "isti" interface še vedno tazadnji. Ali pa flow kot hočete reči tistemu. Je pa res da STANE, Blender pa ne. Tako da se splača probat več pa najt kar vam bolj seže na roko, samo če je program plačjiv bo kasneje prišlo do blokad pri realizaciji česarkoli, če ne boste imeli denarja za licenco. :D

Tears Of Steel le lepo narejen, samo mene, mogoče tudi druge, izredno zmoti prvi kader, kjer je raketni ogenj na nivoji "prvih 3d iger" in ta luknja med premalo "časa/kakovosti" in pretirano ja kar očitna parkrat skozi film.

Zdej si bom pogledal se te ostale demo reele, ki si jih dodal (thx). Sicer imam pa rad tiste kje je recimo post od avtorja, opis problemov, rešitve, oprema in predvsem čas porabljen za končni izdelek.


Celokupno pa je blender lepo zrastel in upam de dabi čimveč avtorjev ki so sposobni in dajo prosto skripte/plugine/karkoli da konča v final paketu in da ima končni uporabnik "vse na dlani" ter da čim bolj zmanjša luknjo čas-rezultat v primerjavi z dragimi programi. V kombinaciji z gimpom in ostalimi seveda. :D

morbo ::

MrBrdo je izjavil:

Sej kul sam blender proti profi opremi še vedno nima za burek pa tut verjetno nikol ne bo imel. :)
Za primerjavo:

Delno je res. (čeprav "nima za burek" je zelo slaba definicija, ima, pa še za sladoled ti ostane). Ampak tvoja primerjava je preveč pavšalna. V tem videu je bilo uporabljenih več različnih programov, verjetno tudi plačljivih pluginov, ipd. Če hočeš primerjavo, vzami 3DSmax tak kot je v škatli (brez plačljivih dodatkov in 3rd-party renderjev), ter Blender tak kot je, potem poglej kateri ti nudi več (in po kakšni ceni ter fleksibilnosti (Blender dela na vseh platformah)).

Za male studie / freelancerje piratiziranje softwera ne pride v poštev in najem $10k kredita za začetni nakup pro-softwera tudi ne (ker ti potem ne ostane nič za hardver na katerem laufat vsa ta šajni softwer :)). Blender to the rescue!

morbo ::

Sploh pa ti nihče ne brani da v svojem production pipeline-u poleg Blenderja ne uporabljaš tudi plačljivih "pro" rešitev. Recimo ZBrush za sculpting, Vray za rendering (obstaja zastonj Blender->Vray exporter), Nuke za kompozicijo in postprodukcijo... in Blender za animacijo ter kot vezni člen.

Blender ti nudi celoten "production suite", ampak nihče te ne sili da uporabljaš le njegove rešitve.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dawn of The Planet of The Apes (strani: 1 2 )

Oddelek: Sedem umetnosti
8712283 (530) M-Power
»

Kje kupiti 4K HDR Bluray filme?

Oddelek: Pomoč in nasveti
181735 (287) Anney
»

Filmi s 60 fps? (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
7910096 (8253) Tarzan
»

The Day After Tomorrow, se počasi uresničuje?

Oddelek: Loža
221927 (1251) jype

Več podobnih tem