Novice » Industrijska lastnina » Samsung kriv naklepnega kopiranja, Applu mora plačati 1.05 milijarde dolarjev
floyd1 ::
Ipod ima za MB3 predvajalnik vrhunski zvok. Tudi moj, 5 let star. V času, ko sem ga kupil, pa je bil ta touch (lahko rečem precej gotovo, potrjeno na nešteto testih) najboljši. Pa če pozabiš teste in kvaliteto zvoka, upravljanje z njim je bilo dodelano u nulo - tu šele ni imel konkurence. Sicer ima ta Ipod že res nekaj let na grbi, je pa še vedno za nekaj razredov boljši od raznih Cobyjev (če gledam prav, je to USB stick predvajalnik, oblika katerih datira nekako tam okrog leta, ko se je rodil Jezus). Tudi če bi zdaj (končno) razpakiral originalne slušalke (male Sennheiserce imam od prvega dneva gor ) se bi najverjetneje izkazalo, da so vsaj za razred boljše od čobanovih, pardon, cobyjevih. Na samem playerju je najverjetneje po defoltu loudness krivulja nabita na ful in potem vsi blazni "poznavalci" hvalijo, kako "dobro" špila.
Ima pa Ipod tudi hude napake, največja se imenuje Itunes in posledično odsotnost klasičnega drag&drop pri dodajanju/brisanju štiklov. Pa valjda bi se še kaj našlo.
Ima pa Ipod tudi hude napake, največja se imenuje Itunes in posledično odsotnost klasičnega drag&drop pri dodajanju/brisanju štiklov. Pa valjda bi se še kaj našlo.
Lonsarg ::
Kaj pa če gremo nazaj na konkretno temo in ne stvarti, ki so samo delno povezane z temo.
Kar se mene tiče, se je porota odločila prav o vsem RAZEN prior actu. Niti enga patenta niso skenslal zarad prior acta.
In potem berem, da en član porote priznava da so debato o prior act preskočili, ker jih je citiram
http://www.techdirt.com/articles/201208...
Kar se mene tiče, se je porota odločila prav o vsem RAZEN prior actu. Niti enga patenta niso skenslal zarad prior acta.
In potem berem, da en član porote priznava da so debato o prior act preskočili, ker jih je citiram
In fact we skipped that one," Ilagan continued, "so we could go on faster. It was bogging us down.
http://www.techdirt.com/articles/201208...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
damjanll ::
Kar se mene tiče, se je porota odločila prav o vsem RAZEN prior actu. Niti enga patenta niso skenslal zarad prior acta.
Prior art ne act.
Pa se vedno se ne strinjam da se se glede vsega odlocili pravilno, obsodili so kopiranja izgleda telefonov ki nimajo nobene veze, samsungu niso priznali nobenega patenta...
Kaksno vezo z iphoneom ima tale telefon:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: damjanll ()
todman74 ::
Ampak, ampak, ampak, ker nimaš prav nobenega tehtnega argumenta lahko zaključimo tudi, da nimaš najmanjšega pojma in da si zagrizen Colby fanatik, ki bo naredil vse, da popljuva drugo firmo? Ker tvoj odgovor je tipičen "haterski", samo en kup bullshita. Po temle sodeč nisi nič boljši kot tisti zgoraj "nimam pojma o macih, vem samo, da so precenjeni".
In zdaj ste vsi Apple fanatiki postali agresivni....Jabolk je najboljši, kdor se pa ne strinja, pa nima pojma. Takih nebuloz kot to, da sem Coby fanatik pa še ne....sploh ni poanta v tem mojem predvajalniku, ampak v tem, da bi moral imeti iPod s svojo ceno priložene zraven mnogo boljše slušalke.
Za tebe konkretno....mal poglej število tvojih "prispevkov" v teh Apple temah....je že kar nenormalno. Pa pravijo, da je X45 AMD fanatik....kaj si potem šele ti.Pa še domišljaš si, da si objektiven....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: todman74 ()
nekikr ::
Najbrž ti ne bo težko citirati ene take izjave, samo ene (s številko: 1) kjer pravim da "kdor se pa ne strinja, pa nima pojma". Ko to narediš, potem pa preštej tiste izjave, kjer pravim, da ima vsak svoj okus in da je super, da imamo izbiro, univerzalnega telefona/računalnika/MP3 playerja pa ni, ker smo vsi ene snežinke. Bo šlo?
Boljšo osnovo imam, da te označim za Coby fanatika, kot ti mene za Apple. Zakaj? Ker jaz pravim, da Apple ni najboljši (glej prvi odstavek), ti pa trdiš, da je Coby za 10€ boljši, ne znaš pa povedati zakaj. Meni se slušalke zraven zdijo čisto solidne (so pa Sennheiser za 120€ občutno boljše, čudno, ne?). Kdo ima prav? Oba in nihče. S tem da te jaz nisem označil za karkoli (dokler nisi začel izzivati), ti pa mene takoj (pa še onega drugega, ki ga zanima kaj je to "boljše").
Boljšo osnovo imam, da te označim za Coby fanatika, kot ti mene za Apple. Zakaj? Ker jaz pravim, da Apple ni najboljši (glej prvi odstavek), ti pa trdiš, da je Coby za 10€ boljši, ne znaš pa povedati zakaj. Meni se slušalke zraven zdijo čisto solidne (so pa Sennheiser za 120€ občutno boljše, čudno, ne?). Kdo ima prav? Oba in nihče. S tem da te jaz nisem označil za karkoli (dokler nisi začel izzivati), ti pa mene takoj (pa še onega drugega, ki ga zanima kaj je to "boljše").
jype ::
iPod je itak zanič, niti vorbis niti flac zapisa ne podpira, pa sta to standardna zapisa za distribucijo proste glasbe v teh časih.
Blazz ::
NE vem koliko je tole res:
http://techspy.com/news/1069640/samsung...
This morning more than 30 trucks filled up with coins of 5 cents arrived at Apple's headquarters in California. Initially, the security company that protects the facility said it was diverted to the wrong place, but minutes later, Tim Cook (Apple CEO) received a call from Samsung CEO explaining that they will pay $1 billion dollars for the fine recently ruled against the South Korean company in this way.
Je pa smešno za znort HAHAHAHA
http://techspy.com/news/1069640/samsung...
This morning more than 30 trucks filled up with coins of 5 cents arrived at Apple's headquarters in California. Initially, the security company that protects the facility said it was diverted to the wrong place, but minutes later, Tim Cook (Apple CEO) received a call from Samsung CEO explaining that they will pay $1 billion dollars for the fine recently ruled against the South Korean company in this way.
Je pa smešno za znort HAHAHAHA
Furbo ::
Toliko denarja ne gre v 30 tovornjakov.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
nekikr ::
Pa tudi če bi šlo, lahko samo zavrnejo pošiljko in je stvar rešena.
Če je res, potem je pa vseeno pretty darn great :)
Če je res, potem je pa vseeno pretty darn great :)
s1m0n ::
Bi blo zanimivo to izvest :)
Kako je pa pravno s tem ? Se lahko sploh take vsote tak plača ?
Kako je pa pravno s tem ? Se lahko sploh take vsote tak plača ?
cleanac ::
Keyser Soze ::
Bankovci so zakonito plačilno sredstvo v neomejenem obsegu, kovanci pa v omejenem.
V Sloveniji. Kaj pa v ZDA?
OM, F, G!
damjanll ::
Keyser Soze je izjavil:
Bankovci so zakonito plačilno sredstvo v neomejenem obsegu, kovanci pa v omejenem.
V Sloveniji. Kaj pa v ZDA?
Za slovenijo pa sem zbrskal tale zapis:
http://www.uradni-list.si/1/content?id=...
Pri posameznem plačilu je oseba, ki sprejme plačilo, dolžna sprejeti največ 50 kosov kovancev.
Evropa:
European Regulation EC 974/98 limits the number of coins that can be offered for payment to fifty.[10] National laws may also impose restrictions as to maximal amounts that can be settled by coins or notes.
Usa:
v usa pa izgleda lahko vsak svoje omejitve postavlja:
http://www.treasury.gov/resource-center...
There is, however, no Federal statute mandating that a private business, a person or an organization must accept currency or coins as for payment for goods and/or services. Private businesses are free to develop their own policies on whether or not to accept cash unless there is a State law which says otherwise
[edit]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: damjanll ()
damjanll ::
Keyser Soze ::
Ja, samo tole za ZDA ne vem če velja tudi za plačilo škode oz. kazni po sodni odločbi. Razumljivo, če nekdo s tabo vstopa v neko kupoprodajno razmerje, ker mu ti nudiš neko storitev/produkt, mu lahko postaviš pogoje plačila kakor želiš.
Drugo je če ti sodišče naloži poplačilo škode nasprotni stranki. V tem primeru bi bilo malo smešno če bi nasprotna stranka lahko postavljala pogoje poplačila oz. s kakšne vrste plačilnim sredstvom ji lahko izplačaš škodo.
Načeloma, če ni omejitve, ni dvakrat za rečt, da par deset kamijonov sitnih para ne bi bilo mogoče izvest v ZDA.
Drugo je če ti sodišče naloži poplačilo škode nasprotni stranki. V tem primeru bi bilo malo smešno če bi nasprotna stranka lahko postavljala pogoje poplačila oz. s kakšne vrste plačilnim sredstvom ji lahko izplačaš škodo.
Načeloma, če ni omejitve, ni dvakrat za rečt, da par deset kamijonov sitnih para ne bi bilo mogoče izvest v ZDA.
OM, F, G!
Limit-sky ::
Kaj pa, če se ti kamioni samo preusmerijo do najbližje banke in dostavijo "material"?
Pa Apple bo imel drobiža za vračat, ko njihovi izdelki stanejo ponavadi X99,99 $.
Pa Apple bo imel drobiža za vračat, ko njihovi izdelki stanejo ponavadi X99,99 $.
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
IceIceBaby ::
ampak v tem, da bi moral imeti iPod s svojo ceno priložene zraven mnogo boljše slušalke.
Kdo to pravi?
Icematxyz ::
Kar se mene tiče, se je porota odločila prav o vsem RAZEN prior actu. Niti enga patenta niso skenslal zarad prior acta.
Prior art ne act.
Pa se vedno se ne strinjam da se se glede vsega odlocili pravilno, obsodili so kopiranja izgleda telefonov ki nimajo nobene veze, samsungu niso priznali nobenega patenta...
Kaksno vezo z iphoneom ima tale telefon:
Sama naprava ne krši oblikovnega patenta podjetja Apple in Apple torej tukaj ni uspel, ampak TouchWiz je pa, če ga primerjamo s "Stock Android" nekoliko spremenjen in torej porota je spoznala, da krši te (programske) patente, kot so "bounce-back" in oblikovnega za razpored in obliko ikon. Rešitev te dileme bi torej bila Droid Charge + "Stock Android" ali nekoliko spremenjen "TouchWiz UI".
Limit-sky ::
Pa naj še kdo reče, da Samsungovi designerji niso inovativni...
http://gizmodo.com/5938468/samsung-is-n...
Potem bo pa spet jok in stok, ko bo treba cekine odšteti...
http://gizmodo.com/5938468/samsung-is-n...
Potem bo pa spet jok in stok, ko bo treba cekine odšteti...
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
Icematxyz ::
Ne to pa je že preko meje, Samsung bo za moje pojme za nekaj "UI efektov" plačal več kot dovolj visoko "pristojbino" in tisti, ki sedaj širijo takšne teorije naj vsaj nalepijo sliko za kaj se dejansko gre in če Samsung res kopira izdelke podjetja Apple:
ZDNet
Se pravi Apple je zmagal, Samsung ve kaj krši in naj to spremeni ali plača "pristojbino" za nadaljnjo uporabo in ta oslarija je sedaj čas, da se konča in da bi sedaj vsak "trepetal", če lahko vključi v nek OS nek "dock" ali ne pa naj bo še takšen jok in stok, cekinov pač ne bo.
ZDNet
Se pravi Apple je zmagal, Samsung ve kaj krši in naj to spremeni ali plača "pristojbino" za nadaljnjo uporabo in ta oslarija je sedaj čas, da se konča in da bi sedaj vsak "trepetal", če lahko vključi v nek OS nek "dock" ali ne pa naj bo še takšen jok in stok, cekinov pač ne bo.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Icematxyz ()
no comment ::
Lonsarg ::
Galaxy S krši vse 4 patenti, ki so direktno z obliko povezani(2 design, 2 trade dress), medtem ko Galaxy S2 krši samo enega. Galaxy S3 se najverjetneje nima kaj dosti bati.
Tudi od te miljarde gre večino denarja za Galaxy S.
Samsung je pač z podobnostjo iPhonu z prvim S uspel in si zagotovil dober delež na marketu. Ko si je enkrat to zagotovil je lahko naprej šel z bolj inovativnimi izgledi.
Za kopiranje pri samem začetku bo pa pač plačal, tako denarno, kot z negativno reklamo.
Tudi od te miljarde gre večino denarja za Galaxy S.
Samsung je pač z podobnostjo iPhonu z prvim S uspel in si zagotovil dober delež na marketu. Ko si je enkrat to zagotovil je lahko naprej šel z bolj inovativnimi izgledi.
Za kopiranje pri samem začetku bo pa pač plačal, tako denarno, kot z negativno reklamo.
sash69 ::
Ta tema "makes me chuckle". Brezvezno pregovarjanje gor in dol. Mi pa določeni posti definitivno asociirajo na:
Futurama - 6x03 - Attack of the killer app
"SHUT UP AND TAKE MY MONEY!!!!"
/hides
Futurama - 6x03 - Attack of the killer app
"SHUT UP AND TAKE MY MONEY!!!!"
/hides
So, Eclipse and Xdebug walk into a bar, and then my Apache server dies.
todman74 ::
Najbrž ti ne bo težko citirati ene take izjave, samo ene (s številko: 1) kjer pravim da "kdor se pa ne strinja, pa nima pojma". Ko to narediš, potem pa preštej tiste izjave, kjer pravim, da ima vsak svoj okus in da je super, da imamo izbiro, univerzalnega telefona/računalnika/MP3 playerja pa ni, ker smo vsi ene snežinke. Bo šlo?
Boljšo osnovo imam, da te označim za Coby fanatika, kot ti mene za Apple. Zakaj? Ker jaz pravim, da Apple ni najboljši (glej prvi odstavek), ti pa trdiš, da je Coby za 10€ boljši, ne znaš pa povedati zakaj. Meni se slušalke zraven zdijo čisto solidne (so pa Sennheiser za 120€ občutno boljše, čudno, ne?). Kdo ima prav? Oba in nihče. S tem da te jaz nisem označil za karkoli (dokler nisi začel izzivati), ti pa mene takoj (pa še onega drugega, ki ga zanima kaj je to "boljše").
A imaš ti mogoče bralne težave.....midva se očitno ne strinjava in ti si "zaključil" da nimam pojma. Si boš sam "osvežil" spomin, ali ti ga moram jaz.
In kot drugo....nikjer nisem trdil, da je moj mp3 predvajalnik boljši kot iPod (glede na cenovno razliko, bi bil to že absurd), sem samo izjavil, da moj player "lepše" špila, s Sony slušalkami seveda, napram Apple "napravci". In če kdo ne razume, kaj pomeni lepše v narekovajih....kvaliteta zvoka je pri moji "kombinaciji" na višjem nivoju, za bistveno manj denarja.Dejstvo, da ima iPod priložene precej povprečne slušalke potrjuje to, da veliko njegovih lastnikov menja le te z boljšimi.
nekikr ::
Nič nisem zaključil, rekel sem, da lahko zaključiva tudi tako. Ne tako kot ti, ki nekoga takoj označiš za fanatika, ker te vpraša kaj pomeni "lepše" v strokovnem smislu, ker samo tako lahko 100% poveš kaj je boljše.
Tole si spet potegnil iz riti. Če iPod stane reciva 80€ (neko povprečje) potem sigurno, da ne more imeti zraven slušalk vrednih 120€ (recimo te Sennheiser, ki jih imam jaz). Saj še za svojega Cobya praviš, da si dal gor Sony slušalke. Če si nekdo lahko privošči, da iz svojega playerja iztisne več potem bo to naredil. Najlažja je, da kupiš slušalke, ki so dražje od samega playerja. Nič novega. Za bistveno manj denarja je pa spet tako tako. Ne moreš primerjati samo ceno, ko primerjaš tole in tole.
Dejstvo, da ima iPod priložene precej povprečne slušalke potrjuje to, da veliko njegovih lastnikov menja le te z boljšimi.
Tole si spet potegnil iz riti. Če iPod stane reciva 80€ (neko povprečje) potem sigurno, da ne more imeti zraven slušalk vrednih 120€ (recimo te Sennheiser, ki jih imam jaz). Saj še za svojega Cobya praviš, da si dal gor Sony slušalke. Če si nekdo lahko privošči, da iz svojega playerja iztisne več potem bo to naredil. Najlažja je, da kupiš slušalke, ki so dražje od samega playerja. Nič novega. Za bistveno manj denarja je pa spet tako tako. Ne moreš primerjati samo ceno, ko primerjaš tole in tole.
Mehmed ::
Mene je nekako minilo razmisljanje o tem, ko sem izvedel, da slide to unlock patent ni sala.
Ce si jim je to uspelo prisvojiti, potem me nobena razsodba ne cudi vec.
Ce si jim je to uspelo prisvojiti, potem me nobena razsodba ne cudi vec.
Lonsarg ::
Jah, po drugi strani pa je Googlu z najnovejšo verzijo Androida že uspelo se temu patentu izogniti. Tako da po tej odločitviji kršijo ta patent samo neupdajtane naprave.
Keyser Soze ::
Pa naj še kdo reče, da Samsungovi designerji niso inovativni...
http://gizmodo.com/5938468/samsung-is-n...
Potem bo pa spet jok in stok, ko bo treba cekine odšteti...
Ma s temle dockom se jaz ne bi hvalil. So tele stvari v slični obliki že obstajale, precej prej preden so sploh pdoali patentno vlogo pri Applu. Ampak najbrž se spet nihče ni glih kej preveč zrajtal kako in kaj takrat.
Že Win 98 so imeli precej slično funkcijo s svojim taskbarom, so pa obstajali OSi s takšnimi ikonskimi bari še prej. Koncept je IMO v osnovi enak.
OM, F, G!
Limit-sky ::
Ampak najbrž se spet nihče ni glih kej preveč zrajtal kako in kaj takrat.
Ekzektli. Apple mora to naredit, da je uporabno.
Ekzektli. Apple mora to naredit, da je uporabno.
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
CaqKa ::
lol.. še asus kopirajo in njihovega transformerja?
http://www.samsung.com/global/ativ/ativ...
http://www.samsung.com/global/ativ/ativ...
Keyser Soze ::
Ekzektli. Apple mora to naredit, da je uporabno.
Leti na patentni postopke. Da ne bo nesporazuma.
Da je naredil uporabno oz. bolje rečeno očem privlačno ni IMO razlog za dodelitev patenta.
OM, F, G!
17rnn ::
Glede applovih patentov:
multitouch history:
http://www.billbuxton.com/multitouchOve...
1983: Pinch to zoom
1984: Multi-Touch Screen
1985: Multi-Touch Tablet
...
2005: swipe to unlock: (skip to 4:15)
...
2007 iphone
Se dobro da je apple vse to izumil ja...
Izkaže se, da v tožbi proti Samsungu ni bilo patenta za pinch to zoom, ampak za zaznavanje ali poskuša uporabnik sprožiti "scroll" ali "pinch to zoom", površnost medijev in nas bralcev je pač v tem primeru tista zaradi katere se pogovarjamo o napačnih stvareh. Sicer naj bi si Apple lastil enega iz med patentov za t.i. pravi "pinch to zoom", ki pa naj bi ga Googlovci v najnovejših verzijah Androida že zaobšli,...
http://www.theverge.com/2012/8/30/32796...
Lp
17rnn ::
Kaj pa če gremo nazaj na konkretno temo in ne stvarti, ki so samo delno povezane z temo.
Kar se mene tiče, se je porota odločila prav o vsem RAZEN prior actu. Niti enga patenta niso skenslal zarad prior acta.
In potem berem, da en član porote priznava da so debato o prior act preskočili, ker jih je citiram
In fact we skipped that one," Ilagan continued, "so we could go on faster. It was bogging us down.
http://www.techdirt.com/articles/201208...
Če pozorno poslušaš originalni intervju z vodjo porote, boš slišal, da so preskočili sporne odločitve o prior artu, a so se k njim vrnili na koncu, ko so jim bile zaradi nadaljnih odločitev že bolj jasne. Se pa vidi, da so vseeno malo čudno presojali veljavnost patentov - ker naj programska oprema iz prikazanega prior art primera ne bi delovala na Apple/Android napravah (?) so sklenili, da to ni isto??? Kot, da v patentih piše na katerih napravah zadeva lahko deluje ali celo katero tehnologijo uporablja (capacitive, IR,...)???
Porota pač ni optimalna za presojanje zelo tehničnih zadev (za trade dress je, za patente pa najbrž ni). Tako naj bi bilo sojenje prevelika loterija in naj bi se podjetja pogodila že pred/med sodnim procesom.
http://www.bloomberg.com/video/apple-ju...
Lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 17rnn ()
no comment ::
Keyser Soze je izjavil:
Že Win 98 so imeli precej slično funkcijo s svojim taskbarom, so pa obstajali OSi s takšnimi ikonskimi bari še prej. Koncept je IMO v osnovi enak.
A niso bili ti OSi povečini povezani z Apple-om oz. Jobsom (NextStep)? Pure coincidence, surely.
Keyser Soze ::
no comment je izjavil:
A niso bili ti OSi povečini povezani z Apple-om oz. Jobsom (NextStep)? Pure coincidence, surely.
Tudi, vendar ne vsi. Malo pogoglaj za zgodovino ikonskih dokov.
OM, F, G!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Apple proti Samsungu dosegel Pirovo zmagoOddelek: Novice / Tožbe | 13472 (11340) | FlyingBee |
» | Samsung mora Applu plačati 929 milijonov dolarjevOddelek: Novice / Tožbe | 11935 (9863) | antonija |
» | Sodnica občutno znižala prisojeno odškodnino v primeru Apple vs. SamsungOddelek: Novice / Tožbe | 7323 (5528) | Massacra |
» | Kohova: Samsung ni vedoma kršil Jabolčnih patentov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Android | 23393 (19915) | floyd1 |
» | Ostre besede v kalifornijskem sporu med Applom in Samsungom (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 65900 (57507) | Icematxyz |