» »

Steam za Linux potrjen, prva igra bo Left4Dead 2

1 2
3
4 5

techfreak :) ::

Če te imajo radi je to to. Drugače pa ti gonilnik nič ne koristi, kakor sem opazil na večih prenosnikih. Na koncu pa še vseeno ugotoviš, da zadeva deluje slabše kot na Windowsu.

Truga ::

Hec, kako pljuvate cez gonilnike. Tudi na windowsih ima folk skos probleme s spili in 3Djem, in vedno dobijo nazaj odgovor "updejti driverje". Kako je to pol drugace kot ubuntu???

Ja, sem imel probleme na ubuntuju z grafiko. Dlje ko mam ubuntu, manj jih mam. Zadeva se torej izboljsuje. Sem imel probleme z grafiko tudi na windowsih. Zadeva se _nikakor_ ne izboljsuje. Kvecjemu slabsa. Velikost driverjev raste preko vseh normalnih meja, blue screeni se dogajajo pogosteje kot kdajkoli prej, crossfire me zafrkava v vedno vec igrah, cel kup compatibility issuov s starimi igrami (instant artefakti, ce se sploh pozene), vcasih vec mesecno cakanje na posodobljene driverje, da rata dolocena igra igralna. Na pamet mi pade zdele predvsem gothic 3, ki je se 1 ali 2 leti dobival od obeh vendorjov fixe v driverjih, da je delal tko kot mora, pa se igra ni nic spreminjala...

Pa da ne omenjam windows "restarted display driver", ki ga trpi cel kup uporabnikov, resitev je pa da zamenjas eno major komponento, ker se kombinacija windowsov, motherboarda in graficne in/ali CPUja ne znajo zmenit med sabo, medtem ko na drugih OSih dela vse OK.

Tako da ja, problemi se zdalec niso samo na eni strani, kot hocte nekateri tukile prikazat. Windowsi imajo cel kup quirkov in trikov. Ce imas sreco, ti vse dela, fino. Ce nimas, ti pac ne dela. Kje sem ze to videl? Hmmmm.

@Tilen: Poglej razmerje pri humble bundlih. Pri nekaterih linux userji dajo celo 25% vsega denarja. Ce je linux, kot nekateri pravijo, res samo % desktop okolja, kako je to mozno, ko pa baje linux userji niso navajeni placevat in hocejo vse zastonj? Hmmmmmmmm.

techfreak :) ::

Na Linuxu je še vseeno veliko več problemov z grafičnimi gonilniki, kot pa kjerkoli drugje. Velika večina uporabnikov tudi s crossfire nima težav na Windowsu. Če imaš pa težave z določenimi igrami, pa je problem mogoče pri samih igrah in ne pri gonilnikih za grafične kartice? Če imaš toliko težav je tudi možnost težave s kompatibilnostjo.

Restarted display driver je pa vseeno nekaj kar vidim raje, kot pa da bi moral računalnik ponovno zagnati.

Me pa zanima, kako dobro ti crossfire sploh deluje na Linuxu ter koliko sploh pripomore.

Icematxyz ::

BigWhale je izjavil:

Kaj, ko bi rekli bobu bob in priznali, da je stanje gonilnikov za graficne kartice na Linuxu grozno?

Res je, v Windows7 sem moral na internet po najnovejse gonilnike, ki so se nalozili z nekaj kliki, brez restarta racunalnika. Sedaj se sami po sebi posodabljajo in delujejo, prav tako brez restarta racunalnika.

V Ubunu 12.04 je pa druga zgodba. AMDjevi v resnici delujejo tako kot treba. Sistem sam najde proprietary gonilnike in mi ponudi moznost namestitev. Odprti gonilniki so zanic. Kako je z Nvidio ne vem, vem samo, da so odprti gonilniki srednje uporabni, ker ne ponujajo enakih zmogljivosti.

Za uspesen gaming na Ubuntu oz na Linux platformah, bo potrebno izpiliti gonilnike in instalacijo le teh.


Ok torej naj bi rekli bobu bob, potem pa praviš sam:

AMDjevi v resnici delujejo tako kot treba. Sistem sam najde proprietary gonilnike in mi ponudi moznost namestitev.


Torej, kje je problem? Ubuntu je pa na tem področju že uvedel:

-Post Release namestitev gonilnika in to predvidevam, da se bo še naprej izboljševalo.
-Na voljo imaš PPA, katerega dodaš in to je je to?

Če te imajo radi je to to. Drugače pa ti gonilnik nič ne koristi, kakor sem opazil na večih prenosnikih.


Za prenosnike je Intel Steam AAA igre pa so za namizje in podobno/enako je trenutno na Windows?

Na koncu pa še vseeno ugotoviš, da zadeva deluje slabše kot na Windowsu.


Dokler imam na Ubuntu možnost enostavne namestitve zaprto kodnega gonilnika, Steam in AAA igre, katera deluje dobro in tekoče na najvišjih nastavitvah je to zame irelevanten podatek pa če to drži kaj praviš ali ne in tako je pri teh zadnjih nekoliko večjih naslovih, kateri so na voljo za Linux in tako verjamem, da bo tudi pri napovedanih dveh igrah.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Icematxyz je izjavil:


Ok torej naj bi rekli bobu bob, potem pa praviš sam:

AMDjevi v resnici delujejo tako kot treba. Sistem sam najde proprietary gonilnike in mi ponudi moznost namestitev.


Torej, kje je problem?


Resitev ne deluje vedno, ob nadgradnji kernela se precejkrat zgodi, da driver za grafiko crkne in ga je potrebno na novo instalirati iz terminala, ker se Xorg sploh ne zazene.

Poleg tega je pa gonilni se vedno sub-standard.

Gandalfar ::

Icemat: RMS pravi da so taksne ideje slabe za skupnost: https://www.gnu.org/philosophy/nonfree-...

beware :D

Icematxyz ::

Resitev ne deluje vedno, ob nadgradnji kernela se precejkrat zgodi, da driver za grafiko crkne in ga je potrebno na novo instalirati iz terminala, ker se Xorg sploh ne zazene.

Poleg tega je pa gonilni se vedno sub-standard.


Načeloma težje sodim AMD strojno opremo, ker jo trenutno manj uporabljam, ampak pri Nvidia načeloma takšnih težav nimam. Namestim torej (privzeto ponujen) gonilnik in igro in deluje dobro in tekoče in tudi nadgradnja jedra mi ne ne odnese zaslonskega strežnika in pričakujem, da tako torej tudi s Steam in igrami, ki jih bo ponujal.

Gandalfar je izjavil:

Icemat: RMS pravi da so taksne ideje slabe za skupnost: https://www.gnu.org/philosophy/nonfree-...

beware :D


Uf ne sledim tako podrobno kot ti, sem prebral in hvala za povezavo saj me je Richard pozitivno presenetil s svojim razmišljanjem:

My guess is that the direct good effect will be bigger than the direct harm.


Drugače pa Valve pravi:

We are also investigating open source initiatives that could benefit the community and game developers.


In pa preprosto mimo odprto kodnih gonilnikov za grafiko pač ne moreš, če govoriš resno o področju povezanem s grafiko pod Linux in torej zakaj pa ne, sedaj bo obstajal vsaj eden večji interes in razlog več zakaj morajo delovati dobro, ker mora torej med drugim dobro delovati tudi AAA igra!

Zgodovina sprememb…

Truga ::

techfreak :) je izjavil:

Na Linuxu je še vseeno veliko več problemov z grafičnimi gonilniki, kot pa kjerkoli drugje. Velika večina uporabnikov tudi s crossfire nima težav na Windowsu. Če imaš pa težave z določenimi igrami, pa je problem mogoče pri samih igrah in ne pri gonilnikih za grafične kartice? Če imaš toliko težav je tudi možnost težave s kompatibilnostjo.
Ja, na linuxu je trenutno se vedno vec problemov z najnovejsimi graficnimi, se strinjam. Zame to ni problem, ker vedno kupim 1 generacijo starejso graficno, ker je pol ceneje za isti performance, pa vsaj zaprtokodni gonilniki so do takrat tok porihtani da naceloma dela out of the box.

Intel je tu velika izjema, v zadnjih 10 letih sem imel z njim samo en problem (nastavljanje 1280x800 native resolucije na starem laptopu, ampak ta problem je bil tudi na windowsih, kjer sem rabil 3rd party app da sem zadevo uspesno zrihtal).

In ne, tezave niso samo z dolocenimi igrami. Tezave se pojavljajo nakljucno. Igra 2 mesca dela OK, pol pa zacne en dan zadeva metat blue screene (in samo doticna igra, druge ne). Cez 2-3 dni spet dela normalno, spremeni se pa popolnoma nic (razen 10 rebootov zaradi blue screenov). Istocasno ta igra na wine se vedno delajo normalno, tako da problem ocitno ni strojna oprema.

Kompatibilnost ocitno tudi ni problem. Wine nima nikoli problemov z hangi. Seveda pod wine dx10 in 11 igre ne delajo, niti ne dela crossfire, tako da vecinoma igram na windowsih. Pa mi lahko verjames, da ne bi, ker mi gre ze pocas na jetra vse kar so windowsi. Od zanesljivosti, prek UI/window managementa do buggy mplayerja (ki je kljub svoji hroscavosti se vedno dalec, dalec pred konkurenco...).

techfreak :) je izjavil:

Restarted display driver je pa vseeno nekaj kar vidim raje, kot pa da bi moral računalnik ponovno zagnati.
Se pravi, raje mas da ne mores pognat nobene 3d aplikacije, kot da delas s PCjem, ker so ti slucajno pri HPju prodali kombinacijo graficne/maticne plosce ki ju windows ne razume pravilno? Zanimivo.

techfreak :) je izjavil:

Me pa zanima, kako dobro ti crossfire sploh deluje na Linuxu ter koliko sploh pripomore.
Ne dela, ni podpore. Ni specifikacij -> ni niti odprtokodnega gonilnika. Zaprtokodni pa tega ne podpirajo. Nihce ne ve zakaj.

Tilen ::

SLI na Linux očitno celo deluje vendar je performance preko SLI enak ali slabši, kot ena grafična v Windows okolju. Vse skupaj ena velika žalost torej.

Phoronix



Kako na Linux dela PhysX ter CUDA?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Tilen ()

Truga ::

Popravljam se, ocitno z najnovejsimi driverji dela crossfire na linuxu. Ampak performance je prakticno enak (max 20% razlike) kot s single grafiko: http://www.phoronix.com/scan.php?page=a...

PhysX deluje normalno preko CPU (tako kot na windows, ce nimas nvidie), samo v wine ga instaliras. Na laptopu, ki laufa samo ubuntu redno igram Trine in Trine 2, ki sta prakticno odvisna od PhysX (puzzli temeljijo na fiziki).

Ne vem pa ce se izrablja PhysX na nvidiji, ki je v laptopu, pomoje ne, niti ne poznam nacina kako to pogledat. Precej preprican sem da wine ne zna, za linux pa tud ne vem ce obstaja kak app, ki bi uporabljal to knjiznico (in ce sploh obstaja zadeva za linux).

driver_x ::

Tilen je izjavil:

Kako na Linux dela PhysX ter CUDA?


CUDA je meni v kombinaciji z Matlabom delovala.

jype ::

Tilen> Kako na Linux dela PhysX ter CUDA?

Super, samo ne v igricah.

techfreak :) ::

Se pravi, raje mas da ne mores pognat nobene 3d aplikacije, kot da delas s PCjem, ker so ti slucajno pri HPju prodali kombinacijo graficne/maticne plosce ki ju windows ne razume pravilno? Zanimivo.

Zakaj ne bi mogel pognati? Pač se ti takrat sesuje gonilnik za grafiko in aplikacija, ki jo lahko ponovno zaženeš.

Čisto možno, da imaš ti težave s kompatibilnostjo z gonilniki na Windowsu. Nažalost ima Linux veliko več problemov z gonilniki pri veliko manjšem številu uporabnikov, poleg tega pa niti nima podpore za napredne APIje kot so DirectX, ki se pogosto uporabljajo pri igrah.

Truga ::

Videl sem ze iz prve roke 3 primere ko se je graficni driver "restartal" ob prvem duhu kakrsnega koli "resnega" 3Dja. Ne mores pognati 3D aplikacije. Ko jo pozenes dobis uno da se je display driver restartal, app pa se obesi ali crasha. Izmenjava graficne z graficno iz sosednje masine (isti vendor, drug model) je zadevo fixala, in zadeva se na drugem PCju kamor je sla ta graficna ni ponovila, tako da vec kot ocitno ni bila kriva graficna. In to sem videl ze pri obeh vendorjih, atiju in nvidiji, tako da sumim da pri windowsih neki ne stima.

darkolord ::

Tvoja logika je malo... flawed.

Truga ::

No, pol mi pa ti povej, kaj je narobe pri takem scenariju.

Mavrik ::

Truga je izjavil:

No, pol mi pa ti povej, kaj je narobe pri takem scenariju.


Anectodal evidence
Changing the subject

Saj sva že mela te lekcije na IRCu no, zakaj vedno iste bedarije kvasiš?
The truth is rarely pure and never simple.

Truga ::

Zato ker ima s tem probleme cel kup ljudi po internetu, ne samo jaz. Jaz sem prvic fix (zamenjat graficno ali motherboard) brez vecjega truda zbrskal na internetu, kar pomeni da nikakor ne more bit malo ljudi s tem problemom.

In tudi nisem meljal teme. Klele mi kvasijo kako na windowsih vedno vse dela, pa to ni res.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Icematxyz ::

poleg tega pa niti nima podpore za napredne APIje kot so DirectX, ki se pogosto uporabljajo pri igrah.


Kot da jo kdorkoli drug ima na nek relevanten način in res je torej brez tega bomo poganjali Steam AAA igre na Linux, kdo bi si torej mislil in L4D2 se že intenzivno optimizira prav za to.

Gandalfar ::

To je kaj - dobre 3 leta star spil? Si ne upajo kej novejsega sportat? ;)

Truga ::

Gandalfar je izjavil:

To je kaj - dobre 3 leta star spil? Si ne upajo kej novejsega sportat? ;)
L4D uporablja 8 let star pogon (source), ki ne bi bil brez ogromnega fan communityja za sabo vreden vec pocenega grosa.

Icematxyz ::

Bomo raje tudi na virtualnem igrišču odslej ta natolcevanja reševali in pa ena od AAA iger bi v vsakem primeru bila torej prva na Steam za Linux.

Truga ::

Ne vem, jaz sem davnega leta 2000 igral Civilization: Call to Power na linuxu. AAA title, ki ga je izdal http://www.lokigames.com/. Laufalo je native na linuxu, in precej bolj gladko kot na windowsih. Je pa res da je takrat to veljalo tko za vse. Tako da to nikakor ni neka novost. Je pa upam da korak v pravo smer.

Mislm da sm ze napisal, ampak upam da bo valve zmetal kak denar v razvoj openglja. To da je se karmak su na directx pove veliko o trenutnem stanju openglja...

Tilen ::

Valve mora igre na svojem novem source pogonu izdati vzporedno za vse platforme. To je trenutno edini indikator resnosti.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

techfreak :) ::

Laufalo je native na linuxu, in precej bolj gladko kot na windowsih.

Igra napisana za Linux je delovala na Linuxu boljše kot na Windowsu. Bi bil zelo presenečen, če bi bilo drugače.

Truga ::

Narobe. Igra, napisana za windowse in prevedena na linux je laufala boljse.

Problem je ko zdaj pogosto kaksna native linux igra vseeno laufa boljse na windowsih, ker je stanje openglja porazno, pogosto slabsa kvaliteta closed source driverjev pa tudi ne pripomore k vsej zadevi.

techfreak :) ::

Ker stanje OpenGL na Windowsu je pa rožnato? Po mojih izkušnjah, je pri igrah ki podpirajo tako OpenGL kot Direct3D za izrisovanje, performanse pri Direct3D boljši.

Truga ::

Na windowsih ne rabis OGLja, ker je podprt directx, na linuxu pa directx knjiznice ni in si forsiran uporabit OGL za 3d izrisovanje. Ali obstaja se kaj tretjega, kar sem izpustil? :P

techfreak :) ::

Samo poudarjam, da za najboljši performanse potrebuješ Direct3D, za kompatibilnost pa OpenGL. Torej moraš za podporo "ostalih OSov" podpreti še dodatni API. Podobna zadeva pa je tudi pri knjižnicah za zvok, za omrežje, ...

Mavrik ::

techfreak :) je izjavil:

Samo poudarjam, da za najboljši performanse potrebuješ Direct3D, za kompatibilnost pa OpenGL. Torej moraš za podporo "ostalih OSov" podpreti še dodatni API. Podobna zadeva pa je tudi pri knjižnicah za zvok, za omrežje, ...


To je sicer precej standardno - v končni fazi večina večjih AAA iger itak izhaja za PS3, SDK katerega je itak baziran na OpenGL ES. Isto če hočejo podpreti OS X - večina modernih grafičnih pogonov ima zato ustrezen pluggable backend.
The truth is rarely pure and never simple.

noraguta ::

zakaj bi si instaliral linux zgolj for death al kvaj ta špil?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: ahac ()

Icematxyz ::

Linux je tako že nameščen in vprašanje je torej napačno, če že.

P.S. Drugače pa v teh razpravah v preteklosti sem sam vedno opažal razprave o "tehničnih ovirah", ki nečesa naj ne bi dopuščale in nekako vidimo sedaj v praksi, da temu ni tako!

Gandalfar ::

Ubistvu vidimo napovedi da nekoc menda to ne bo vec problem.

jype ::

Gandalfar> Ubistvu vidimo napovedi da nekoc menda to ne bo vec problem.

A to sklepaš po tem da je bila Linux različica igre Quake na voljo še preden je prišla ven Windows različica?

Gandalfar ::

Jzt samo icemata poslusam.

Icematxyz ::

Gandalfar je izjavil:

Jzt samo icemata poslusam.


Zgleda da nisem dovolj jasno napisal in za to še dopolnjena različica.

P.S. Drugače pa v teh razpravah v preteklosti sem sam vedno opažal razprave o domnevnih nepremostljivih "tehničnih ovirah", ki nečesa naj ne bi dopuščale in nekako vidimo sedaj v praksi, da temu ni tako!


P.S. Linux v tem trenutku z izbiro prave strojne opreme nudi vse pogoje za tekoče poganjanje AAA iger.

Gandalfar ::

Btw: katera je najnovejsa AAA igra, ki je native podprta s strani developerjev in jo lahko v skatlasti obliki kupim iz ameriskega amazona.

Zgodovina sprememb…

Icematxyz ::

V programskem središču Ubuntu imaš na voljo Oil Rush, kakšen HoN pa je tako free2play.

Gandalfar ::

HoN je 2010, Oil rush pa je indie (http://arstechnica.com/gaming/2010/09/o... in ni AAA.

Zgodovina sprememb…

Icematxyz ::

In point je torej točno kaj, da vem kaj sploh sprašuješ in potem lažje podam odgovor in pa poženi Oil Rush in potem govori o "Indie grafiki", ker verjetno na to ciljaš in za to sem podal ta dva primera?

Zgodovina sprememb…

Gandalfar ::

Pac ti stalno govoris o tem kako zdaj koncno AAA igre prihajajo na Linux, pa me zanima katera je najnovejsa AAA igra, kot jo to smatra industrija, ki je na linuxu.

To da je par indie iger na Linuxu ze dolgo vemo.

Icematxyz ::

Ne razumem te čisto, če torej jaz govorim, da sedaj končno AAA igre prihajajo na Linux, zakaj potem mene sprašuješ, katera je najnovejša AAA igra na Linux? Področje (Windows AAA) iger na Linux je zaradi položaja Windows OS na tržišču zadnje obdobje bolj ali manj stagniralo.

Industrija pa, če smo pa že pri tem, pa je torej začela smatrati Linux, kot primerno platformo za AAA igre, to je pa res in načeloma tudi razumem zakaj po izkušnji z W8 in politiko podjetja Apple, podjetju, kot je Valve Linux predstavlja novo realno možnost in načeloma dopušča bistveno več manevrskega prostora v prihodnosti, katera v tem trenutku nihče najbolj ne ve, kakšna torej točno bo.

Gandalfar ::

> Ne razumem te čisto, če torej jaz govorim, da sedaj končno AAA igre prihajajo na Linux, zakaj potem mene sprašuješ, katera je najnovejša AAA igra na Linux?

Pac ker divje hvalis 2 leti star spil z 8 let starim pogonom, pa me zanima a je to res najnovejse kar ima linux crowd za pricakovat?

Btw: http://www.ubuntuvibes.com/2012/05/diab...
ocitno morate vec mailov poslat, da hocete dat 60 evrov za DRM na Linuxih.

Icematxyz ::

Pac ker divje hvalis 2 leti star spil z 8 let starim pogonom, pa me zanima a je to res najnovejse kar ima linux crowd za pricakovat?


Ne nisi dobro poslušal, Steam in pogon Source in igra L4D2 in Serious Sam 3: BFE in zagotavljanje pogojev za prenos naslednjih iger in že višje sem napisal a misliš, da bo po igri L4D2 ekipa za Linux pri Valve počela 0?

In pa spregledal si, da Linux crowd načeloma že brez Valve igra spodobne igre tudi na Linux in podal sem tudi primere. Bo treba malo spremljati področje in tudi Valve ne verjamem, da je to odločitev sprejel le zaradi W8 takšen je namreč trenutno pač trend in v to smer gre industrija na več področjih in torej tudi na področju iger.

Gandalfar ::

No teh dveh se ni. Kaj pa kera AAA, ki je ze?

Icematxyz ::

Gandalfar je izjavil:

No teh dveh se ni. Kaj pa kera AAA, ki je ze?


Exactly! Zdaj torej končno dojameš obseg in pomen vsebine te novice?

jype ::

Kaj pa je AAA?

nekikr ::

AAA, or Triple-A, may be a three-letter acronym or may just mean something that is high-quality, premier, or excellent.

Iz wikipedie. Če pa še česa ne veš pa kar vprašaj, ti bomo z veseljem pomagali :)

ahac ::

AAA v tem kontekstu ponavadi pomeni igro v velikom budgetom za razvoj in marketing.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Icematxyz ::

Pa se je začelo:

Before:

When we started with Linux, the initial version we got up and running was at 6 FPS.


Izboljšave zmogljivosti na področjih:

Modifying our game to work better with the kernel
Modifying our game to work better with OpenGL
Optimizing the graphics driver


After:

Using a NVIDIA GeForce GTX 680 graphics card with an Intel Core i7 3930K processor, Windows 7 SP1 was running Left 4 Dead 2 with the Direct3D renderer at 270 FPS while under Linux with OpenGL they are now at 315 FPS! Using the OpenGL renderer on Windows isn't also quite as good with its average frame-rate at around 303 FPS.


Zaključek:

That the Linux version runs faster than the Windows version (270.6) seems a little counter-intuitive, given the greater amount of time we have spent on the Windows version. However, it does speak to the underlying efficiency of the kernel and OpenGL. Interestingly, in the process of working with hardware vendors we also sped up the OpenGL implementation on Windows. Left 4 Dead 2 is now running at 303.4 FPS with that configuration.


Izboljšane zmogljivosti bodo deležni tudi Windows OS uporabniki!

This experience lead to the question: why does an OpenGL version of our game run faster than Direct3D on Windows 7? It appears that it’s not related to multitasking overhead. We have been doing some fairly close analysis and it comes down to a few additional microseconds overhead per batch in Direct3D which does not affect OpenGL on Windows. Now that we know the hardware is capable of more performance, we will go back and figure out how to mitigate this effect under Direct3D.


Gonilniki za 3D grafiko pod Linux se posledično izboljšujejo!

We’ve been working with NVIDIA, AMD, and Intel to improve graphic driver performance on Linux. They have all been great to work with and have been very committed to having engineers on-site working with our engineers, carefully analyzing the data we see. We have had very rapid turnaround on any bugs we find and it has been invaluable to have people who understand the game, the renderer, the driver, and the hardware working alongside us when attacking these performance issues.
This is a great example of the benefits that are the result of close coordination between software and hardware developers and should provide value to the Linux community at large.


Phoronix & Faster Zombies!
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Steam bo konkuriral Twitchu

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
205573 (3362) HighBane
»

Steam za Linux potrjen, prva igra bo Left4Dead 2 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Igre
24551740 (44715) Nummy
»

THQ Humble bundle samo za Okna, z DRM, a prodaja se izvrstno (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
8921244 (17816) nekikr
»

Valve potrdil delo na lastni konzoli (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Igre
15340544 (35782) opeter
»

Steama za Linux ne bo

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
3915781 (14018) Zero0ne

Več podobnih tem