» »

THQ Humble bundle samo za Okna, z DRM, a prodaja se izvrstno

1
2
»

erunno ::

Prepričan sem, da ima THQ zaradi pogodbe z Valve zavezane roke (Steam distribucija) glede DRM. Bilo bi izjemno zanimivo zvedeti kako je prišlo do tega - torej ali so Wolfire Games pristopili h THQ z ponudbo (kar bi bilo slabo z njihovp prihodnost), ali pa so jih obupani THQjevci prosili miloščine(kar mislim osebno da je bolje možno).

Nekak bi razumel če bi bilo to Humble INDIE Bundle 7 (ki naj bi še prišel, predvidoma letos), ampak specifičen one of bundle.

Sicer pa za indie bundle raje sledite http://www.indieroyale.com/ imajo novejše in manj mainstream igre (običajno) od običajnih Humble Indie Bundlov.

opeter ::

Tudi jaz zdaj ne bom investiral. Pa uporabljam večinoma Windows.
Predvsem me moti ta vezanost na STEAM ... ne, hvala.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Tamius Han ::

Mavrik je izjavil:

Tamius Han je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Wolfire pokvaril dobro ime? Zakaj? Ker ponuje dobre igre za odlicno ceno?
Ali zato, ker tiste 3 jokice z linuxom tega ne morejo spilat?


Ne pozabi na Mac. Je pa tako, ponavadi Mac in Linux v malho prispevata vsaj tretjino celotnega izkupička ali več. Po grafih sodeč sta tudi dovolj blizu: včasih je Mac radodarnejši od linuxa, včasih pa Linux uporabniki natrosijo več denarja kot Mac.

Statistika povprečnega plačila na uporabnika pa je bila za vsak prejšnji humble bundle enaka: Najbolj škrti so uporabniki Windowsov, najbolj radodarni pa ravno linuxaši — medtem ko jabuka padejo ravno nekam vmes.


Tale tvoj argument bi bil zanimiv, samo maš pa en majhen problemček: Trenuten Bundle je že ZDAJ zaslužil več kot katerikoli bundle pred tem. Dajat neke zasluge "Linuxašom", "Mac uporabnikom", ali katerikoli drugi skupini je potemtakem malo... nerealno ;)

Kvečjemu se recimo da sklepati, da so Windowsaši pripravljeni veliko plačati za res dobre AAA-igre, ki jih Linux/Mac niti približno nima na voljo.


Moraš pa priznati, da folk ne pada na indie špile v taki meri kot na bolj prestižne igre ali take, za katerimi stoji neko bolj znano podjetje. In Windowsaši niso lih pripravljeni veliko plačati za res dobre igre — tukaj je predvsem masa zadej. Mislim, da bi bilo zanimivo videti statistiko nakupov, če bi bili špili na voljo tudi za Mac in Linux.

Vsekakor je pa res, da je delež uporabnikov linuxa zelo majhen (tam en do dva procenta desktop uporabnikov vseskupaj), ljudem, ki se premaknejo na linux, pa igranje igric ponavadi ne leži visoko na seznamu prioritet.

ahac ::

opeter je izjavil:

Tudi jaz zdaj ne bom investiral. Pa uporabljam večinoma Windows.
Predvsem me moti ta vezanost na STEAM ... ne, hvala.


Men je pa to zelo všeč. Zakaj bi se ukvarjal z installerji, itd? Preprosto dobim key in Steam bo poskrbel za download in inštalacijo.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Fritz ::

Odklikal. Fer cena, fer odnos 8-)
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Macketina ::

Ne vem zakaj ne date linke na Jokerja, ce imamo slovenci sreco in imamo vsaj eno pravo igricarsko revijo po raznih obupnih OMGFTW!!!enaenaena licencnih sranjih tipa PCFormat.

Saints Row: The Third
Company of Heroes
Company of Heroes: Tales of Valor
Company of Heroes: Opposing Fronts
Metro 2033
Darksiders 2
Red Faction: Armageddon pa ne najdem, ceprov je bil opis v J215.

nekikr ::

Darksiders 1 dobiš zraven - ki je itaq konkretno boljši od dvojke.

Steam je zakon. Nobenih serijskih, samo klik, install in voila!

desperados ::

Heh prvi HB ki mi nima kaj koristiti. Torej prvi, ki ga ne bom kupil.

34054 ::

Dr_M je izjavil:

Wolfire pokvaril dobro ime? Zakaj? Ker ponuje dobre igre za odlicno ceno?
Ali zato, ker tiste 3 jokice z linuxom tega ne morejo spilat?


Mislim da si malo zgrešil bistvo, kar me mogoče niti ne čudi. Domnevam da se ne gre toliko za GNU/Linux uporabnike, kot za idejo ki so jo uporabniki imeli o HB. Obstaja že veliko načinov kako kupiti mainstream igre z DRM zaščito za Windows, - in ne tako veliko načinov kako kupiti Indie igre, brez DRM, ki tečejo na vseh (treh) platformah.

Z opisano potezo, torej HB nekako zamenja svojo unikatnost, in razpoznavnost, za moment večje prodaje. Ni dileme da so s tem vsekakor vsaj v neki meri ogrozili svoje dobro ime.

Ampak dokler imajo velik profit je vse v redu, mar ne?
Če pustimo nekatera moralna vprašanja ob strani: da. Ampak stvar ni tako preprosta. Zamislimo si lahko trgovino, ki si je ustvarila dobro ime s prodajo kvalitetnih in zdravih izdelkov. Na lepem pa omenjena trgovinica začne na police postavljati nekakovostne izdelke identične tistim v Šparu in Tušu. S tem so v bistvu zamenjali svojo ciljno skupino in vstopili v boj z velikimi in dobro uveljavljenimi trgovinami. Če na tako močno konkurenco niso zares dobro pripravljeni, se lahko zgodi da bo to njihov poraz.

Seveda, da ne bo pomote, osebno sicer ne trdim da je to konec za HB, me pa njihova poteza vsekakor nekoliko čudi.

SkipEU ::

Sodišče EU je poleti v zadevi UsedSoft jasno povedalo, da vam ta pravica pripada tudi za digital downloade, ter da vas založnik pri tem ne sme ovirati s zagonetno licenco ali tehničnimi rešitvami (ala DRM).

Ja kdaj pa je še kaj ameriškega kdaj upoštevalo evropsko sodišče? Če pa ameriško sodišče kaj razsodi, pa se cela Evropa trosi od strahu, tudi če se gre za lokalno ameriško zakonodajo.

ahac ::

Obstaja že veliko načinov kako kupiti mainstream igre z DRM zaščito za Windows, - in ne tako veliko načinov kako kupiti Indie igre, brez DRM, ki tečejo na vseh (treh) platformah.

Men se zdi, da je pri Humble Bundle bistvo to, da plačaš kolikor hočeš, kar je pri THQ bundle enako.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

BigWhale ::

Bistveno je to, da se odlocis komu in koliko denarja bos dal.

Jst ::

Trenutno je bistvo:

Pay what you want, help charity, get epic games for Windows on Steam.


Glede na njihovo stran.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Killermode ::

Že druga dodana igra na THQ bundle ter DLC od Red Faction haha!

erunno ::

Na koncu je bil dodan celo Warhammer 40000: Dawn of War GOTY.

Še ena dobra stvar ki je prišla iz tega bundla:

Tweet predsednika THQ

Predsednik uprave THQ premušljuje o razvoju iger za Linux, kot rezultat feebacka it tega bundla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: erunno ()

Tr0n ::

Slabo ste tole kupovali.

http://finance.yahoo.com/news/thq-inc-s...
http://www.vg247.com/2012/12/19/thq-sol...

To facilitate the sale, THQ and its domestic business units have filed voluntary petitions under Chapter 11 of the U.S. Bankruptcy Court for the District of Delaware. The company's foreign operations, including Canada, are not included in the filings. The company has obtained commitments from Wells Fargo and Clearlake for debtor-in possession (DIP) financing of approximately $37.5 million, subject to Court approval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

BALAST ::

Differentiated approach to investing through deep industry knowledge, operational expertise, flexible solutions, and long-term partnerships.

Tole piše na Clearlake Capital Group :D
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

BaToCarx ::

opeter ::

Kak je lahko v "stečaju" ali kako bi se to prevedlo, pa vseeno nadaljujejo z delom?

Ne razumem tega "varnega" mehanizma za ameriška podjetja:

* * *

The sale needs to be completed through a Chapter 11 proceeding of the Bankruptcy code, which we filed today. Given the intense speculation that we have experienced in recent weeks and months, this news probably isn't that surprising.

But what does "Chapter 11" mean? What will happen to the games you are expecting? The series you love? And what about the people and teams that make them?

The most important thing to understand is that Chapter 11 does not mean the end of the THQ story or the end of the titles you love. Quite the opposite is true, actually.

Chapter 11 is a safety net for U.S. companies. American Airlines is currently in Chapter 11 restructuring, yet I flew back and forth on that airline when I visited Volition two weeks ago. Donald Trump and his companies have been in Chapter 11 four times. You can add to that list household names such as Macy's, Eddie Bauer, the Chicago Cubs, Chrysler, Delta Airlines, General Motors, the Pittsburgh Penguins, Marvel Studios, and MGM, among many others.

MGM filed Chapter 11 two years ago, and this year it released "Skyfall" and "The Hobbit," two of the biggest titles of the year. That's what I mean when I say new start!

Our Chapter 11 process allows for other bidders to make competing offers for THQ. So while we are extremely excited about the Clearlake opportunity, we won't be able to say that the deal is done for a month or so.

* * *
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

BaToCarx ::

Tr0n ::

"Our Chapter 11 process allows for other bidders to make competing offers for THQ."

Kolko razumem to pomeni, da v primeru ko ne mores vec odplacevat kredita banki, vlozis chapter 11 bankrot, kar ti omogoca rekonstrukcijo podjetja oz. nakup/prevzem od 3rd partija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

mn ::

Tr0n je izjavil:

"Our Chapter 11 process allows for other bidders to make competing offers for THQ."

Kolko razumem to pomeni, da v primeru ko ne mores vec odplacevat kredita banki, vlozis chapter 11 bankrot, kar ti omogoca rekonstrukcijo podjetja oz. nakup/prevzem od 3rd partija.


Kakor jaz razumem je Chapter 7 podoben stečaju, chapter 11 je pa podoben prisilni poravnavi. Če imam prav, je THQ v podobni situaciji kot pri nas recimo T2.

Tr0n ::

Bi znalo bit.

Kar tezko leto za gamersko industrijo, ki le ni tako recession-proof, kot so sprva govorili. Morda bodo pa nove konzole naslednje leto spet malo pozivile celotno zadevo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Truga ::

AAA konzolaske igre ze leta niso vec profitabilne. Actiblizz (komaj) drzijo gor blizzardove igre in pa CoD fransiza, EA pa ze leta kaze profit samo skozi "creative accounting". V zadnjem letu so na borzi zgubili 30% vrednosti..

http://finance.yahoo.com/echarts?s=EA+I...

Mislim da se je trend zacel okoli leta 2009/2010. Obstajajo blog posti poznavalcev na to temo ampak zdele ne najdem.

Krivi so seveda pirati, ne pa dejstvo da v povprecju 80% AAA iger flopne. Ce kosta vsaka taka igra 100 miljonov (toliko je EA zmetal samo za BF3 marketing pred izidom..), so izgube lahko pac katastrofalne.

Actiblizz je v 2010 bojda izdal 9 AAA iger. Jaz se spomnim samo Call of Duty in StarCraft 2...

Tr0n ::

Slabo ekonomsko stanje, manj denarja, vec pirastva. Ne bi pa si upal trditi, da je za to krivo izkljucno piratstvo. Delez je vseeno majhen, sploh v casu, ko postajajo igre downloadable za dokaj malo denarja.

Truga ::

Ja, saj to da so krivi pirati je blo sarkasticno. Pac, ce ti 80% iger "umre" se preden se dobro zacnejo prodajat, delas nekaj narobe, pirati gor ali dol..

dr.Akula ::

Kje si pa ti dobil statistiko, da 80% AAA iger "flopne"?
ni podatka

Truga ::

Kere AAA titule lani niso flopnile? Za vsako ki mi nastejes ti nastejem 4 ki so.

Pa flop ne pomeni a je igra tebi vsec ali ne, ampak a je prodala vec kot je kostala.

Mavrik ::

Truga je izjavil:

Kere AAA titule lani niso flopnile? Za vsako ki mi nastejes ti nastejem 4 ki so.

Pa flop ne pomeni a je igra tebi vsec ali ne, ampak a je prodala vec kot je kostala.


Naštej 12. (Mass Effect 3, Dishonored, X-COM, Witcher 2).
The truth is rarely pure and never simple.

ahac ::

Morda bodo pa nove konzole naslednje leto spet malo pozivile celotno zadevo.

Razvoj iger za next gen konzole bo samo še dražji...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Truga ::

Mavrik: Witcher je edina od teh lani. Letos niti nisem spremljal, priznam. Ampak bom vseeno probal:

Brink
Bulletstorm
Darksiders 2
Darkspore
Duke Nukem Fornever
Homefront
Kingdoms of Amalur: Reckoning
Medal of Honor: Warfighter
Microsoft Flight
Prototype 2
R.A.G.E.
Red Faction: Armageddon
Secret World
SWTOR - I guess?
Syndicate
The Amazing Spider-Man

erunno ::

THQ je potonil predvsem zaradi investicije v HD verzijo uDraw periferije za konzole (na koncu so morali prodati 1,4 milijona kosov bistveno pod ceno da so se jih sploh lahko znebili). Leto 2011 so končali z 97,5 mio$ izgube.

@Truga
večino teh iger je bilo precej povprečne kvalitete (ali pa v nekaterih primerih celo podpovprečne kvalitete). Z izjemo DNF ki je bil katastrofalnlno zanič, in bi ga vsi iralci video iger kupiti vsaj v dveh ali treh izvodih, da bi pokrili stroške razvoja.
SWTOR pa mislim da je bil okoli nule +/- nekaj relativno malega (lahko da se motim) - čprav je tudi v primeru nule še vedno flop (stroški razvoja uradno 100mio$ neuradno 200mio$).

BigWhale ::

Saj je nasteval flope... :)

erunno ::

Enkrat bo treba uveljaviti obvezen standard za slog pisanja za sarkazem.

Stvar ki se hotel s tem narest je, da so se relativno slabo prodajal, ker so bili preslabi, ne zako ker se pač nebi prijelo (nekaterim dobrim igram se je to že zgodilo namreč)...sem pa umes opazil, da sem spregledal par postol umes.

Jst ::

Jaz pa mislim, da bodo konzole, kot jih poznamo trenutno (x360, ps3), izginile. Lani je bilo leto "mobile gaminga." Na CESu so predstavili Nvidijino ter Razerjevo ročno-konzolno stvaritev. Za Razer Edge ne vem (čeprav je w8 nisem nikjer zasledil), ampak Nvidijo lahko priklopiš na TV, lahko priklopiš kontrolerje (ter tudi miš in tipkovnico). Nekje vmes se bo *po mojih osebnih predvidevanjih* tole skupaj srečalo. Everything is going mobile. Why would gaming be an exception?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Tr0n ::

THQ is no more. Propertiji razprodani.

http://www.giantbomb.com/news/thq-offic...
http://www.vg247.com/2013/01/23/thq-has...
http://www.polygon.com/2013/1/23/390828...

$500k Homefront (Crytek)
$26M for Relic (Sega)
$2.5M for THQ Montreal (Ubisoft)
$3.2M for South Park (Ubisoft)
$11M for Evolve (Take-Two)
$22.3M for Volition (Koch Media)
$5.8M for Metro (Koch Media)

BigWhale ::

Skoda ... Homefront mi je omogocil zastonj parkiranje na E3 par let nazaj ... :))

ahac ::

Glede na situacijo so dobil kar OK nove lastnike.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Tr0n ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

nekikr ::

Po tem zadnjem kupu dreka me to sploh ne preseneča. Prvi del je bil legendaren, drugi pa slaba šala.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Steam - Nakup iger (strani: 1 2 3 4236 237 238 239 )

Oddelek: Igre
119351688863 (1131) oo7
»

Metro 2033 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13418868 (2049) oo7
»

Valve se pridružuje Fundaciji Linux (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
8622133 (18193) Mavrik
»

THQ Humble bundle samo za Okna, z DRM, a prodaja se izvrstno (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
8916394 (12966) nekikr

Več podobnih tem