» »

"Tole tu je kot v kriminalki" (INTA predlagala zavrnitev ACTE)

1
2
3 4

Grumf ::

49106 je izjavil:

Potem pa s številkami na plan. Torej top 10 iger. Jaz z multijem(tiste ki temeljijo na online načinu) in super zaščito, ti pa ostalo. Pa število prodanih izvodov in prihodki od prodaje. Al te je sam gobec


All of the games in the Humble Indie Bundle V work on Mac, Windows, and Linux. Pay what you want.
If purchased separately, this bundle would cost around $155, but we're letting you set the price!

How much was the Humble Indie Bundle V worth to people? Here is our real-time tally:

Total payments: $5,107,735.79
Purchases: 599,003
Average purchase: $8.53
Average Windows: $7.98
Average Mac: $9.99
Average Linux: $12.5

8 iger, $638.375 zasluzenega denarja na igro.

Če bi bilo teh tvojih top x iger cenovno npr. do $20, bi masovno zaslužili z njih verjetno še enkrat
več. Vendar so požrešni in navijajo ceno nad 50EUR in ker si mularija takega izdatka ne more privoščit
kar tako, se zateče k piratstvu. In prosim lepo, lahko bi si za šalo privoščil ampak 50EUR ne dam za nobeno
igro, ever. Sploh ne za 200. kopijo wolfensteina z lepšimi teksturami.

Ni "fora" da ljudje iger ne bi kupovali, problem je v tem, da so cenovno preveč navite in ko bodo proizvajalci
(nalašč nisem uporabil izraza avtorji, ker tukaj gre za serijsko štancanje nekvalitetnih izdelkov) to dojeli,
bodo lahko zasluzili bistveno več. Enako je z filmi, za 1EUR se nihce ne bi sekiral ko gre iz kina in si misli
kakšno sranje je ravnokar konzumiral...
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

49106 ::

In kako se to primerja z Diablovimi 6.5 miljona prodanih kopij v enem tednu? Drobiž :)

bluefish ::

Ja, ker je Diablo III igra neznanega studia, ki se komajda prebija na trg. Daj cifre za prvi del.

Daedalus ::

Diablo III sells 6.3 million LtD, 3.5 million in first 24 hours.


Nivo zaščite nima ama ništa za opravit s prodajnimi ciframi v prvem dnevu/tednu.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Grumf ::

49106 je izjavil:

In kako se to primerja z Diablovimi 6.5 miljona prodanih kopij v enem tednu? Drobiž :)


Mislim da je za 8 indy gamov to ogromno denarja. Seveda pa lahko z njimi primerjas blockbusterje ma si malo čuden.
(čeprav je Diablo 3 dejansko totalno sranje od igre, ki niti pod razno ni vreden tega denarja, ima čisto srečo, da
je imel toliko fanov iz prejšnjih delov, kar sem tudi jaz, vendar sem očitno za razliko od 6.5 miljona kritičen do
tega kaj kupim. Sicer bi morali biti pa uporabniki iger malo bolj inteligentni in bojkotirati vse kar je online,
čez 5 let bo namreč nekdo ugasnil server).
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

Gandalfar ::

> 8 iger, $638.375 zasluzenega denarja na igro.

To je v ameriki placa za ~8 ljudi za eno leto. Vec kot indie spil tezko naredis s tako malim teamom.

globoko grlo ::

Ps treba se je zavedat, da so to vse zadeve za zabijat prosti cajt. In 50 ojrov za cajt zabijat pač ni malo. Al pa dat 30 za film, ki ga 1x pogledaš je tut velik. Itak pa ne veš kakšen film si kupil. Če niravno od top režiserjev s top igralci, pa tut kle se lohka opečeš.

Vglavnem ocenit kvaliteto in na podlagi tega določit ceno. Ne pa kr 40-50 ojrov po špilu pa makar je sranje.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

bluefish ::

globoko grlo je izjavil:

Vglavnem ocenit kvaliteto in na podlagi tega določit ceno. Ne pa kr 40-50 ojrov po špilu pa makar je sranje.
Ni potrebe po tem.
V nakup te nihče ne sili. Založnik pač postavi tako ceno in je na tebi, če boš zadevo kupil in s tem pokazal odobravanje izdelku. Navsezadnje lahko pri mnogih igrah počakaš par mesecev in cena pade tudi za pol ali več.

Truga ::

@Gandalfar In oni so tok zasluzli v 2h tednih.

Ko smo ze glih pri blizzardovih igrah, jaz nisem kupil nobenega njihovega spila od warcraft 3 dalje... pa se za tisto bi mi blo zal ce nebi blo dobrih tower defense custom map.

digitalcek je izjavil:

Prej ali slej bomo zainteresirani avtorji na spletu naredili red glede plačevanja vsebin, seveda tistih vsebin, za katerih ogled avtorji želijo neko nadomestilo, nek dohodek. Kar (nam) je popolnoma normalno.

Upam da prej, ne pa slej...


Lej, ce ti nekdo noce dat dnarja je edini nacin da ga dobis od njega da ga oropas. Niso vsi ki ti ne dajejo denarja pirati. Nekateri ljudje dejansko ne gledamo vsega moznega na voljo.

Grumf ::

bluefish je izjavil:

globoko grlo je izjavil:

Vglavnem ocenit kvaliteto in na podlagi tega določit ceno. Ne pa kr 40-50 ojrov po špilu pa makar je sranje.
Ni potrebe po tem.
V nakup te nihče ne sili. Založnik pač postavi tako ceno in je na tebi, če boš zadevo kupil in s tem pokazal odobravanje izdelku. Navsezadnje lahko pri mnogih igrah počakaš par mesecev in cena pade tudi za pol ali več.


No ampak zdaj se je pokazala alternativa vsemu skupaj, piratstvo, ki pa ga lahko zalozniki zelo preprosto rešijo,
brez posegov v osebne pravice posameznikov preko masovnih lobiranj po celem svetu. Ceno naj nastavijo sprejemljivo,
prodajne kanale pa priredijo (tako da dobis film tako hitro kot iz torrenta), pa bo piratsvo zamrlo. Seveda je pa
problem, ker izdelujejo in prodajajo "govno" za velik denar in jim ne paše preveč, da bi se morali dejansko kaj
potruditi, da bi svoj denar zasluzili.

Evropskim piratskim stankam priporočam uzakonitev sistema Humble Bundle, na nivoju prodaje kakor tudi kina (kjer
plačaš ob vhodu neprofitne stroške ogleda predstave brez filma - kontrolirano s strani inšpekcije, ob izhodu pa koliko
ti je bil film vreden, z neko predefinirano minimalno vsoto. Mislim, da bi s tem naredili veliko uslugo prvič malim
filmskim produkcijam, ki so sedaj zatrte s strani blockbusterjev kakor tudi gledalcem, ki bi po letu ali dveh porodnih
težav dejansko lahko začeli gledati dobre filme, dolgoročno pa tudi velikim založbam, ki bi zaslužile več na račun
večjega števila gledalcev.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

Gandalfar ::

>@Gandalfar In oni so tok zasluzli v 2h tednih.

Glede na to, da se te njihovi spili prodajajo ze leta, je to samo se ostanek, ki jih se nima.

Grumf ::

Gandalfar je izjavil:

> 8 iger, $638.375 zasluzenega denarja na igro.

To je v ameriki placa za ~8 ljudi za eno leto. Vec kot indie spil tezko naredis s tako malim teamom.


Čakaj, to je samo izkupiček od prodaje za časa "humble bundle" akcije (1 mesec?). Koliko so prej zasluzili in po
tem (dejansko sem enega kupil post festum ker sem zamudil :( ) ni všteto. In seveda če bi na ta način prodal boljši
(napačen izraz, bomo rekli obsežnejši, nekaj jih je dejansko bilo pravih biserov) špil ga bi tudi kupilo več ljudi.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

Gandalfar ::

Torej si prodal recimo 4x toliko - imas 2M budgeta. Torej 16 ljudi za 2 leti - a je to ze dosti, da kaj AAA naredis?

Zgodovina sprememb…

digitalcek ::

globoko grlo je izjavil:

In 50 ojrov za cajt zabijat pač ni malo. Al pa dat 30 za film, ki ga 1x pogledaš je tut velik.


Al pa dat 40 evrov za en (mogoče slab) seks in končat po recimo osmih (8) minutah. Kratek špil za 40 evrov... :)
A to pa ni veliko? A to pa ni metanje denarja skozi okno?

Ampak nekje okrog 5000 (ocene!) moških v Sloveniji dnevno počne natankno to.
Ker si ne morejo dolpotegnit skrekane prostitutke... Makroji (založbe) in capajdre (sicer neavtorke!) pač očitno ne potrebujejo Acte.
Na njihovo ogromno srečo, da njihova ponudba ni sestavljena iz ničel in enic...

Zgodovina sprememb…

Truga ::

Ne vem, o cem govoris. Jaz vso pornografijo dobim iz interneta.

ahac ::

Gandalfar je izjavil:

Torej si prodal recimo 4x toliko - imas 2M budgeta. Torej 16 ljudi za 2 leti - a je to ze dosti, da kaj AAA naredis?


Še vedno maš 20x do 50x premal budgeta za dober AAA špil naredit. :P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

stegy ::

Za vse, ki imajo radi igre DRM free:

www.gog.com

Cene 5 ali 10$ (za vse po svetu je enako - ni za Evropejce nič dražje)

Velikokrat pa imajo še akcije ...

digitalcek ::

Truga je izjavil:

Ne vem, o cem govoris. Jaz vso pornografijo dobim iz interneta.


Je iti k prostitutki (ali biti poročen in iti k sosedi) zate pornografija? Ojoj.

Truga ::

Prostitutka/pornografija. Koncni rezultat je isti.

lambda ::

@digitalcek

Nismo mi krivi, če moraš babam plačevat za seks. Ravno tako ne bi bili mi krivi, če bi imele prostitutke premalo dela.

Kar pa vi počnete, je pa nekako tako, kot da bi prostitutke poskušale prepovedat spletno zmenkarijo in npr. lobirale za zakon, ki bi kriminaliziral priložnosten seks. Poskušate ubiti internet kot medij.

In moral boš ločit med dvema zadevama: internet kot medij boste kar lepo pustili na miru, piratstvo pa lahko zatirate kakor vam paše, a ne na račun drugih svoboščin (kot je npr. omejevanje svobode in zasebnosti na internetu).

kitaj ::

digitalcek je izjavil:

Je iti k prostitutki (ali biti poročen in iti k sosedi) zate pornografija? Ojoj.

To je piratiziranje sosedove žene!

Grumf ::

Gandalfar je izjavil:

Torej si prodal recimo 4x toliko - imas 2M budgeta. Torej 16 ljudi za 2 leti - a je to ze dosti, da kaj AAA naredis?


Ne... imas 638.375 * 6.500.000 / 599.003 = $6.927.239,93 budgeta. S tem da je bil Diablo3 prodan v toliko
kosih pri ceni $59,99. Če bi bila cena $8,53 ti garantiram da bi jih prodali 12 miljonov. Pa dajmo po izracunu,
tvojem in mojem reči, da je to 48 ljudi za 2 leti.

Naj nekdo najde, če je slučajno objavljena investicija v špil... me prav zanima.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

@nny ::

kitaj je izjavil:

digitalcek je izjavil:

Je iti k prostitutki (ali biti poročen in iti k sosedi) zate pornografija? Ojoj.

To je piratiziranje sosedove žene!


Ojoj! In z njenim soglasjem; čakaj, to je pa pravno zapleteno. Aja, sosed je proti. :)

poweroff ::

Valjda. Kaj ma pa baba za odločat in dajat soglasje. Lastnik, se pravi dedec je tisti, ki odloča!

:))

Vsaj tako nekako si verjetno digitalček predstavlja te stvari...
sudo poweroff

digitalcek ::

Truga je izjavil:

Prostitutka/pornografija. Koncni rezultat je isti.


Zate že, moralist. Ti bi oboje prepovedal...

Truga ::

Kje si pa na to idejo prisel?

digitalcek ::

lambda je izjavil:

@digitalcek
In moral boš ločit med dvema zadevama: internet kot medij boste kar lepo pustili na miru, piratstvo pa lahko zatirate kakor vam paše, a ne na račun drugih svoboščin (kot je npr. omejevanje svobode in zasebnosti na internetu).


Internet bomo v prihodnosti razdelili v najmanj tri internete.

1. Brezplačen, nekredibilen, manj kakovosten intenet. Za veliko večino, ki jim je težko celo za nedvomno kvaliteto dati 0.10, ali 0.5 dolarja.

2. Plačljiv, kredibilen, bolj kakovosten internet. Za tiste, ki so pripravljeni dejansko kvaliteto plačati, za tiste, ki vedo, da je že vsaj 500 let tako, da je za nič denarja nič (ali zelo malo) muzike.

- Informativni del, najbrž bo poskusil živeti (nič drugače kot sedaj) od reklam, od teženja uporabnikom.

bluefish ::

Da, nehaj že s tem. Že v eni od prejšnjih tem smo ti dali več kot dovolj primerov, da brezplačne vsebine niso zanič. Tvoj protiargument je bil, naj utihnemo in se odstranimo iz debate (na srečo si se ti).

lambda ::

digitalcek je izjavil:

Internet bomo v prihodnosti razdelili v najmanj tri internete.

1. Brezplačen, nekredibilen, manj kakovosten intenet. Za veliko večino, ki jim je težko celo za nedvomno kvaliteto dati 0.10, ali 0.5 dolarja.

2. Plačljiv, kredibilen, bolj kakovosten internet. Za tiste, ki so pripravljeni dejansko kvaliteto plačati, za tiste, ki vedo, da je že vsaj 500 let tako, da je za nič denarja nič (ali zelo malo) muzike.

- Informativni del, najbrž bo poskusil živeti (nič drugače kot sedaj) od reklam, od teženja uporabnikom.

Hočeš reči, da bomo imeli nekaj podobnega, kot imamo danes nekakovostni open source free software in kakovosten plačljiv software? Se mi je zdelo ja ... :P

Če si zadnja desetletja preživel v kaki jami, ti lahko povem, da je market odprt za tvoje produkte. Samo še prodat jih moraš. Če jih pa nihče noče kupit, pa to pomeni da delaš nekaj, kar ne ponuja dovolj vrednosti za zahtevan denar. Digitalne vsebine imajo variabilen strošek na enoto pogosto izjemno majhen, fiksen strošek je ponavadi precej večji. Zato je tvoj argument s 500 leti en velik fallacy, ker se razmerje variabilen/fiksen strošek že 500 let večinoma zmanjšuje.

MrStein ::

digitalcek je izjavil:

bucket je izjavil:


Resnično me zanima kakšne vsebine ustvarjaš? Kakšen umetnik si? Kje se lahko kakšen tvoj izdelek kupi?


V tujini.

Naslov?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Grumf ::

Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

Grumf ::

Matr, zdaj mi je potegnilo, v bistvu smo napačno sklepali, da je digitalček fotograf, v bistvu
je pičoza, ki snema porniče, to se pa vse poklapa, od avtorskih del to prizadetosti zaradi
nespoštovanja "avtorskih" del, kakor tudi piratstva (kjer je porn industrija najbolj prizadeta.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Gavran ::

49106 je izjavil:



In prav je tako. Kraja je kraja, pa čeprav le ideje.



Si prepričan? ACTA uveljavlja obrnjen pravni red kar pomeni dokazovanje nedolžnosti. Primer: si softveraš in po nekaj letih dela predstaviš svoj algoritem. M$ (ali katerakoli SW firma) zatrdi, da je nekaj vrstic kode ukradene in že samo s tem argumentom dosežejo ustavitev prodaje tvojega izdelka. Sedaj pa je TVOJA dolžnost (in stroški) da dokažeš svojo nedolžnost, torej da kode nisi ukradel. Ti je to RES všeč??? Isti princip velja tudi za industrijske designe, zdravila,... torej poseg v vse dele gospodarstva, tudi v prodajo neoriginalnih delov za avtomobile. Ti je to RES všeč???
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

PaX_MaN ::

Ti je to RES všeč???

Zakaj mi pa ne bi bilo?
Če je dobro pri dokazovanju nelegalno pridobljenega premoženja za legalnega, je dobro tut za ko morjo pirati dokazat da niso pirati!

Grumf ::

PaX_MaN je izjavil:

Ti je to RES všeč???

Zakaj mi pa ne bi bilo?
Če je dobro pri dokazovanju nelegalno pridobljenega premoženja za legalnega, je dobro tut za ko morjo pirati dokazat da niso pirati!


A si sploh karkoli kar ti je madzi napisal razumel? Nisi ne? ACTA je gospodarska sabotaza manjsih podjetij v korist
večjih.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Gandalfar ::

Zdej pa tkole: osebni podatki, poklic ipd. so stvar uporabnikov. Ce tega ne zelijo razkriti je dodatno smetenje teme nekonstruktivno.

[D]emon ::

Sam macka v zaklju ne mislim kupovati. Ako ne dobim nekega predogleda neke vsebine (demo, trailer, karkoli), le-te ne bom konzumiral. Vse lepo in prav.

Crto pa potegnem pri tem, da me bo nekdo, ki niti ne ponuja predogleda svojih avtorskih vsebin, oziroma me avtomatsko oznacuje za nekoga, ki bi "vse domace ocenil za sranje", zaradi tega ozigosal za pirata.

Hvala lepa.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

SkipEU ::

49106 je izjavil:

WoW, Diablo3, Starcraft II WL,.... se prodajajo, da bolje ne bi moglo. In te igre nazorno pričajo, koliko škode naredi pirastvo kvalitetnim intelektualnim vsebinam.


Če bi to bilo res, potem bi igrice za PS3 morale biti med najbolj prodajanimi (piratiziranje zelo dolgo ni bilo možno). Pa vemo, da so vse po vrsti bile poslovna katastrofa, navkljub odlični kakovosti.

globoko grlo ::

+1 Gavran

ACTA je huj kot mafia. {e mal, pa bomo navadni smrtniki samo genski bazen za peščico najbogatejših. In digitalček bi verjetn še ploskal zravn.

Digitalček, moraš malo širše gledat in ne samo skozi svojo poslovno/umetniško prizmo.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

49106 ::

Gavran: Ti je že PaX odgovoril.
-io-: Acta je tudi sabotaža velikih podjetij na račun malih.

[D]emon je izjavil:


Crto pa potegnem pri tem, da me bo nekdo, ki niti ne ponuja predogleda svojih avtorskih vsebin, oziroma me avtomatsko oznacuje za nekoga, ki bi "vse domace ocenil za sranje", zaradi tega ozigosal za pirata.

Hvala lepa.


Ne rabi bit lastnik, da te ožigosa za kradljivca. Poleg tega bi lahko prebral gandalfarjev prispevek pred teboj.

Gandalfar je izjavil:

Zdej pa tkole: osebni podatki, poklic ipd. so stvar uporabnikov. Ce tega ne zelijo razkriti je dodatno smetenje teme nekonstruktivno.




SkipEU je izjavil:

49106 je izjavil:

WoW, Diablo3, Starcraft II WL,.... se prodajajo, da bolje ne bi moglo. In te igre nazorno pričajo, koliko škode naredi pirastvo kvalitetnim intelektualnim vsebinam.


Če bi to bilo res, potem bi igrice za PS3 morale biti med najbolj prodajanimi (piratiziranje zelo dolgo ni bilo možno). Pa vemo, da so vse po vrsti bile poslovna katastrofa, navkljub odlični kakovosti.


What are you talking about?
Worldwide sales figures
1.Wii – 95.85 million as of 31 March 2012
2.Xbox 360 – 65.8 million as of 12 January 2012(The Xbox 360 was released on November 22, 2005)
3.PlayStation 3 – 63.9 million as of 31 March 2012(The PlayStation 3 was first released in Japan on November 11, 2006)

 Slika le ni taka, kot jo nekateri želite prikazati.

Slika le ni taka, kot jo nekateri želite prikazati.


Če v račun vzamemo nekoliko višje cene PS3 iger, se pomet od prodaje nagiba na stran PS3.

globoko grlo je izjavil:

+1 Gavran

ACTA je huj kot mafia. {e mal, pa bomo navadni smrtniki samo genski bazen za peščico najbogatejših. In digitalček bi verjetn še ploskal zravn.

Digitalček, moraš malo širše gledat in ne samo skozi svojo poslovno/umetniško prizmo.


Pravičen sistem je samo tisti, kjer sposobni ljudje nekaj ustvarijo in tudi imajo. Edini sistem v zgodovini človeštva, kjer so sposobnim ljudem vzeli in razdelili raji je kvazi socializem. Pa je bilo veliko vojn, in v vsaki je bil lastnik pred vojno, tudi lastnik po vojni.

In to, da Mathai(ali nekdo drug) deli njegovo avtorsko vsebino, je dobra volja, nikakor pa dolžnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

digitalcek ::

bluefish je izjavil:

Da, nehaj že s tem. Že v eni od prejšnjih tem smo ti dali več kot dovolj primerov, da brezplačne vsebine niso zanič. Tvoj protiargument je bil, naj utihnemo in se odstranimo iz debate (na srečo si se ti).


Nikoli nisem rekel, da med brezplačnimi vsebinami ni prav nič ogleda vrednega.
Vprašanje je le, če se splača v celem lajfu izgubit tri leta lajfa z iskanjem biserov med 99% brezplačnega sranja. 40 let x dve uri dnevno za "pregledovanje" = cca. 30.000 ur(!) = 1200 dni = več kot 3 leta stran vrženega časa.

S tem, da bodo prihajajoče generacije preživele na spletu BISTVENO VEČ kot dve uri dnevno. Najbrž trikrat več...

Če pa mesečno porabiš na spletu recimo (le) 20 evrov, ker posegaš le po uveljavljenih/etabliranih avtorjih/pripevkih/vsebinah, si prihranil pravzaprav ogromno časa. Pa tudi denarja.
Ker če je tvoja ura vredna vsaj 5, 10 ali mogoče 15 evrov, imaš tistih 20 € mesečno noter v dveh ali treh dneh brskanja po brezplačnem spletnem dreku.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: lambda ()

Fritz ::

digitalcek je izjavil:


Če pa mesečno porabiš na spletu recimo (le) 20 evrov, ker posegaš le po uveljavljenih/etabliranih avtorjih/pripevkih/vsebinah, si prihranil pravzaprav ogromno časa. Pa tudi denarja.
Ker če je tvoja ura vredna vsaj 5, 10 ali mogoče 15 evrov, imaš tistih 20 € mesečno noter v dveh ali treh dneh brskanja po brezplačnem spletnem dreku.


Etabilirani avtorji so...kdo že? Marsikaj, kar mene zanima, ne prihaja od 'etabiliranih' manipulatorjev javnega mnenja (večina novinarjev, mainstream avdio-video industrija, pop-književnost) temveč iz precej drugačnih virov.

Ogromna vrednost interneta je v tem, da je svoboden, kljub preobilju informacij, spama in šunda. Do sedaj sem vedno relativno hitro našel to kar sem iskal in tudi med študijem, to ni bil nikakršen problem, saj mi je univerza omogočala dostop do velike množice spletnih knjigarn (kar je bilo plačano s šolnino).

Glede na to da je tudi v mainstreamu prevladujeta manipulacija in marketing ter da večina (predvsem mlajših) uporabnikov spleta nima dovolj znanja za kritično presojo o tem, kaj je dobro zanje in kaj ne, bi takšne omejitve morda celo blagodejno vplivale...naj elite kar same konzumirajo to kanalizacijo, ki jo prodajajo masam zato, da bi jih še bolj poneumile in zasužnjile. Na drugo stran pa je to pot v cenzuro interneta, kar bodo elite in interesne skupine izkoristile za onemogočanje realnega prikaza stanja in kritiko, temu pa absolutno nasprotujem. Avtorjem je potrebno zagotoviti nadomestilo z drugimi mehanizmi in ne z manjšanjem pravice do svobode govora in zasebnosti na račun njihovih morebitnih izgub.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Gavran ::

49106 je izjavil:



Pravičen sistem je samo tisti, kjer sposobni ljudje nekaj ustvarijo in tudi imajo. Edini sistem v zgodovini človeštva, kjer so sposobnim ljudem vzeli in razdelili raji je kvazi socializem. Pa je bilo veliko vojn, in v vsaki je bil lastnik pred vojno, tudi lastnik po vojni.



S temle se seveda popolnoma strinjam. Ne strinjam pa se z nepravičnim sistemom, ki favorizira nekatere v korist drugih. Primer sem ti napisal zgoraj - dokazovanje nedolžnosti zaradi tvoje avtorske vsebine. In avtorjev je na svetu ogromno - zakaj so zaščiteni samo nekateri? Zakaj plačujemo dodatne davke pri nakupu vsakega medija, denar gre pa glasbenikom in filmarjem? Zakaj moram plačevati davek murku ko kupim spominsko kartico za svoj fotoaparat? Zakaj ni mogoče vsebin kupiti na enostaven način? Tehnologija lepo omogoča postavitev "medijskih kioskov" v vsako trgovino. izgledal bi kot bankomat, pobrskal bi po vsebinah ki te zanimajo, pretočil na svoj medij in plačal. Ampak ne, vse drugo kot sto let star model je bogokletno.
Avtor je tudi oblikovalec, ki v Alpini oblikuje čevelj. Zakaj on ni zaščiten tako, da bi še 70 let po njegovi smrti potomci kasirali od njegove stvaritve? Zakaj zanj ni dovolj da v življenju oblikuje tri pare čevljev in živi od "avtorstva"? Zakaj arhitekt ne dobiva dosmrtnih avtorskih tantiem od svoje stvaritve? Face it, sistem avtorstva je totalno v r.iti in ACTA to poglablja za potenco 100.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Gavran ::

PaX_MaN je izjavil:

Ti je to RES všeč???

Zakaj mi pa ne bi bilo?
Če je dobro pri dokazovanju nelegalno pridobljenega premoženja za legalnega, je dobro tut za ko morjo pirati dokazat da niso pirati!


Kot na primer Samsung Applu?
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

BlackDeath ::

Ljudje oziroma tile podjetniki res živijo v utopiji in mislijo, da bodo vsi, ki so do sedaj prenašali stvari začeli kupovati. Jok brate...

Fritz ::

49106 je izjavil:


Pravičen sistem je samo tisti, kjer sposobni ljudje nekaj ustvarijo in tudi imajo. Edini sistem v zgodovini človeštva, kjer so sposobnim ljudem vzeli in razdelili raji je kvazi socializem. Pa je bilo veliko vojn, in v vsaki je bil lastnik pred vojno, tudi lastnik po vojni.


@ Gavran
Ne se 100% strinjati s tem, ker gre za nonsens+fašizem. Kdo so sposobni? Ali kapitalizem ne producira vojne, zasužnjevanje, kolonizacije, krajo naravnih bogastev ipd.? A gre pri tem le za prerazdelitev bogastva od npr. 'nesposobnih črncev' k nam - 'sposobni višji rasi'?

In da je bil lastnik po vojni vedno tudi lastnik pred vojno? Kje je pa to pobrano?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Grumf ::

49106 je izjavil:

-io-: Acta je tudi sabotaža velikih podjetij na račun malih.


Ja to sem tudi mislil, narobe sem napisal, preden sem pa opazil že nisem mogel popravit, butasta
nastavitev foruma...

digitalcek je izjavil:

Vprašanje je le, če se splača v celem lajfu izgubit tri leta lajfa z iskanjem biserov med 99% brezplačnega sranja. 40 let x dve uri dnevno za "pregledovanje" = cca. 30.000 ur(!) = 1200 dni = več kot 3 leta stran vrženega časa.


Enako velja tudi za izdelke priznanih avtorjev. Ni argument.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

PaX_MaN ::

Grumf je izjavil:

A si sploh karkoli kar ti je madzi napisal razumel? Nisi ne? ACTA je gospodarska sabotaza manjsih podjetij v korist
večjih.

Huh? Citiral sem Gavrana...

Gavran je izjavil:

Kot na primer Samsung Applu?

YES! Svaka jim čast!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

PaX_MaN ::

[D]emon je izjavil:

Crto pa potegnem pri tem, da me bo nekdo, ki niti ne ponuja predogleda svojih avtorskih vsebin, oziroma me avtomatsko oznacuje za nekoga, ki bi "vse domace ocenil za sranje", zaradi tega ozigosal za pirata.

Hvala lepa.

Oni pa pač potegnejo črto pri "uom ukradu ker mi itak nočjo prodat".
E jebiga, takle mamo.

bluefish ::

digitalcek je izjavil:

bluefish je izjavil:

Da, nehaj že s tem. Že v eni od prejšnjih tem smo ti dali več kot dovolj primerov, da brezplačne vsebine niso zanič. Tvoj protiargument je bil, naj utihnemo in se odstranimo iz debate (na srečo si se ti).


Nikoli nisem rekel, da med brezplačnimi vsebinami ni prav nič ogleda vrednega.
Vprašanje je le, če se splača v celem lajfu izgubit tri leta lajfa z iskanjem biserov med 99% brezplačnega sranja. 40 let x dve uri dnevno za "pregledovanje" = cca. 30.000 ur(!) = 1200 dni = več kot 3 leta stran vrženega časa.

S tem, da bodo prihajajoče generacije preživele na spletu BISTVENO VEČ kot dve uri dnevno. Najbrž trikrat več...

Če pa mesečno porabiš na spletu recimo (le) 20 evrov, ker posegaš le po uveljavljenih/etabliranih avtorjih/pripevkih/vsebinah, si prihranil pravzaprav ogromno časa. Pa tudi denarja.
Ker če je tvoja ura vredna vsaj 5, 10 ali mogoče 15 evrov, imaš tistih 20 € mesečno noter v dveh ali treh dneh brskanja po brezplačnem spletnem dreku.
In komu dam teh 20€, da mi bo iskal vsebine, ki so mi všeč in so hkrati kvalitetne?

Ista figa z iskanjem je namreč tudi pri plačljivih rečeh. S tem, da lahko ob iskanju in sortiranju zgubim še več časa, ker me precej bolj briga, kako bom zapravil fičnike.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ACTA in SOPA se vračata (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
13942104 (32772) kronik
»

Evropski parlament zavrnil ACTO (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
6225432 (22685) [D]emon
»

Jutri glasovanje o ACTI, ali pač? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
5020645 (19514) nejcek74
»

Odbori Evropskega parlamenta zavračajo ACTO, končno glasovanje julija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / NWO
7420183 (18101) Fritz
»

Sporazumu ACTA na tnalu Evropskega parlamenta slabo kaže

Oddelek: Novice / Industrijska lastnina
63719 (2913) BALAST

Več podobnih tem