» »

Vektorizacija pixel arta

Vektorizacija pixel arta

Slashdot - Raziskovalca Dani Lischinski z jeruzalemske Hebrew University ter Johannes Kopf z Microsofta sta ustvarila algoritem za vektorizacijo rastrskih slik, namenjen zelo nizkim ločljivostim, natančneje t.i. pixel artu - točkasti grafiki, vsem znani iz starih, 8-bitnih iger.

Specifičen pristop je omogočil bistveno boljše rezultate od tistih, ki jih dosegajo splošni algoritmi. Njun izdelek se tako lahko na svojem terenu zlahka kosa s profesionalnimi rešitvami, kot je na primer Adobe Live Trace. Znanstvene podrobnosti in primerjalne ilustracije lahko najdete v izvirnem dokumentu, samo upamo pa lahko, da bomo kdaj ugledali tudi komercialno implementacijo. Rezultati so namreč impresivni.

20 komentarjev

jlpktnst ::

Dobro jim je to uspelo. Komercialno? Jaz bi raje open source :)

Silver ::

Zdaj pa čakamo na HD remake špilov iz časov CPU pod 60mhz. >:D

bluefish ::

Nisem sicer bral vira novice, vendar podobna storitev, ki pretvarja v vektorsko grafiko, že obstaja kar nekaj časa. Je pa res, da se gre za pretvorbo iz bitmap.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Matek ::

bluefish je izjavil:

Nisem sicer bral vira novice, vendar podobna storitev, ki pretvarja v vektorsko grafiko, že obstaja kar nekaj časa. Je pa res, da se gre za pretvorbo iz bitmap.
Ne, saj to je točno to. Ampak ključna razlika je specifična usmeritev v pixel art in posledično bistveno boljši rezultati.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Good Guy ::

Uf.. bomba

bo prov z užitkov igrat prastare igre v "hd" načinu

smihael ::

čeprov meni se zdi da v inkscape to ubistu dost dobr deluje... edin ka nardi za usako barvo svoj layer in pol so neskončno velki svg fajli :/

Ganon ::

Why would you do that? :(

antonija ::

@jlpktnst: tud opensource je lahko komercialen.

Drugac pa krasna stvar... adobetove in corelove resitve so ponavadi precej nebogljene pri kvadratkastih slikah.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

opeter ::

Ganon je izjavil:

Why would you do that? :(


To tudi jaz ne razumem ... A ni ravno smisel pixelarta ta, da ostane to, torej pixelart?
Lahko se seveda sami kvadrati vektorizirajo, ampak vektorska grafika naj potemtakem ostane "pikslasta". Ali?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

uros_m ::

OK, nekatri očitno nimate pojma o vektorizaciji (avtomatski) in tukaj stresate izjave, da to že obstaja, da je to že v Corelu / Inkscapeu / Illustratorju / etc ... To ni isto. Tukaj je algoritem prilagojen za točno določeno nalogo, vektorizacijo pixelarta. Pixelart puritanci bodo to potezo sicer pribili na križ, a to ni poanta tega. Gre se predvsem za to, kako se da algoritem uporabiti za naprednejše in komercialne naloge.

d0rK ::

Golden Axe!! :love:

Tr0n ::

Neato.

ender ::

Čeprav je ta algoritm precej hitrejši od običajnih algoritmov za vektorizacijo, je še vedno prepočasen za uporabo v emulatorjih, ki morajo delovati s 15-60 slikami na sekundo - tu pa je povprečje 0,79 sekunde za 1 sliko, oz. 1,27 slike na sekundo. HqNx sicer izgleda nekoliko slabše (in omogoča samo povečevanje na dvojno, trojno ali četverno velikost), vendar deluje dovolj hitro, da se ga da uporabljati v praksi.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

WarpedGone ::

Upam na možnost paralelizacije algoritma in implementacije na GPU. 100-way paralelna obdelava slike pa maš 100FPS :)
Zbogom in hvala za vse ribe

_Enterprise_ ::

smilla enlarger je zud en fletn program

torson ::

WarpedGone je izjavil:

Upam na možnost paralelizacije algoritma in implementacije na GPU. 100-way paralelna obdelava slike pa maš 100FPS :)


nabaviš en hud GPU , da lahko tekoče špilaš polepšane 15 let stare igre.. hahah!

WarpedGone ::

Cannon fodder z luštno vektorsko grafiko na 1920 x 1200?

Epic Win!
Zbogom in hvala za vse ribe

BaToCarx ::

Zakaj je pa pdf hostan na naki xy domeni? http://easy-iphone-unlocking.com/downlo...

Matek ::

BaToCarx je izjavil:

Zakaj je pa pdf hostan na naki xy domeni? http://easy-iphone-unlocking.com/downlo...

Ker je izvirni link v času pisanja novice že popustil pod /. efektom, to je bil potem mirror v komentarjih.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

BaToCarx ::

Kaj se ni dalo mirrorat na slo-tech? :D


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Za vse brihtne glave na Slo-techu!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
808724 (4890) world
»

X6800 na SuperPI

Oddelek: Navijanje
291048 (847) Meizu
»

superPI lestvica (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Navijanje
40126380 (11844) gfighter
»

SiSoft SAndra rezultati za procesorje (arithmetic, MM) (strani: 1 2 )

Oddelek: Navijanje
814371 (2785) billy
»

Geforce 6800 Ultra Dry Ice Cooled

Oddelek: Navijanje
211772 (1264) Edi999

Več podobnih tem