Slashdot - Raziskovalca Dani Lischinski z jeruzalemske Hebrew University ter Johannes Kopf z Microsofta sta ustvarila algoritem za vektorizacijo rastrskih slik, namenjen zelo nizkim ločljivostim, natančneje t.i. pixel artu - točkasti grafiki, vsem znani iz starih, 8-bitnih iger.
Specifičen pristop je omogočil bistveno boljše rezultate od tistih, ki jih dosegajo splošni algoritmi. Njun izdelek se tako lahko na svojem terenu zlahka kosa s profesionalnimi rešitvami, kot je na primer Adobe Live Trace. Znanstvene podrobnosti in primerjalne ilustracije lahko najdete v izvirnem dokumentu, samo upamo pa lahko, da bomo kdaj ugledali tudi komercialno implementacijo. Rezultati so namreč impresivni.
Novice » Znanost in tehnologija » Vektorizacija pixel arta
bluefish ::
Nisem sicer bral vira novice, vendar podobna storitev, ki pretvarja v vektorsko grafiko, že obstaja kar nekaj časa. Je pa res, da se gre za pretvorbo iz bitmap.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Matek ::
Nisem sicer bral vira novice, vendar podobna storitev, ki pretvarja v vektorsko grafiko, že obstaja kar nekaj časa. Je pa res, da se gre za pretvorbo iz bitmap.Ne, saj to je točno to. Ampak ključna razlika je specifična usmeritev v pixel art in posledično bistveno boljši rezultati.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
smihael ::
čeprov meni se zdi da v inkscape to ubistu dost dobr deluje... edin ka nardi za usako barvo svoj layer in pol so neskončno velki svg fajli :/
antonija ::
@jlpktnst: tud opensource je lahko komercialen.
Drugac pa krasna stvar... adobetove in corelove resitve so ponavadi precej nebogljene pri kvadratkastih slikah.
Drugac pa krasna stvar... adobetove in corelove resitve so ponavadi precej nebogljene pri kvadratkastih slikah.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
opeter ::
Why would you do that?
To tudi jaz ne razumem ... A ni ravno smisel pixelarta ta, da ostane to, torej pixelart?
Lahko se seveda sami kvadrati vektorizirajo, ampak vektorska grafika naj potemtakem ostane "pikslasta". Ali?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
uros_m ::
OK, nekatri očitno nimate pojma o vektorizaciji (avtomatski) in tukaj stresate izjave, da to že obstaja, da je to že v Corelu / Inkscapeu / Illustratorju / etc ... To ni isto. Tukaj je algoritem prilagojen za točno določeno nalogo, vektorizacijo pixelarta. Pixelart puritanci bodo to potezo sicer pribili na križ, a to ni poanta tega. Gre se predvsem za to, kako se da algoritem uporabiti za naprednejše in komercialne naloge.
ender ::
Čeprav je ta algoritm precej hitrejši od običajnih algoritmov za vektorizacijo, je še vedno prepočasen za uporabo v emulatorjih, ki morajo delovati s 15-60 slikami na sekundo - tu pa je povprečje 0,79 sekunde za 1 sliko, oz. 1,27 slike na sekundo. HqNx sicer izgleda nekoliko slabše (in omogoča samo povečevanje na dvojno, trojno ali četverno velikost), vendar deluje dovolj hitro, da se ga da uporabljati v praksi.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
WarpedGone ::
Upam na možnost paralelizacije algoritma in implementacije na GPU. 100-way paralelna obdelava slike pa maš 100FPS :)
Zbogom in hvala za vse ribe
torson ::
WarpedGone je izjavil:
Upam na možnost paralelizacije algoritma in implementacije na GPU. 100-way paralelna obdelava slike pa maš 100FPS :)
nabaviš en hud GPU , da lahko tekoče špilaš polepšane 15 let stare igre.. hahah!
Matek ::
Zakaj je pa pdf hostan na naki xy domeni? http://easy-iphone-unlocking.com/downlo...
Ker je izvirni link v času pisanja novice že popustil pod /. efektom, to je bil potem mirror v komentarjih.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Za vse brihtne glave na Slo-techu!! (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9616 (5782) | world |
» | X6800 na SuperPIOddelek: Navijanje | 1336 (1135) | Meizu |
» | superPI lestvica (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Navijanje | 31332 (16796) | gfighter |
» | SiSoft SAndra rezultati za procesorje (arithmetic, MM) (strani: 1 2 )Oddelek: Navijanje | 5391 (3805) | billy |
» | Geforce 6800 Ultra Dry Ice CooledOddelek: Navijanje | 2052 (1544) | Edi999 |