bit-tech.net - Ob predstavitvi Kinecta in najavi, da bo ta pravzaprav prostoročni krmilnik stal 150 dolarjev, so se mnogi potencialni kupci zganili, in ga hiteli primerjati z mnogo cenejšim Sonyjevim Moveom za PlayStation 3. A v isti sapi so pozabili, da gre v primeru Movea zgolj za en krmilnik, pri katerem je v nekaterih primerih treba kupiti še drug del, t.i. nunchuck, za soigralske dogodivščine pa še dodaten par. To seveda ceno močno izenači s Kinectom. Ta dva (aktivna) igralca podpira že v osnovni obliki, saj ne zahteva dodatnih krmilnikov. Enostavno je tudi menjavanje aktivnih igralcev, saj ni treba predajati krmilnih ploščkov, kot je to potrebno s konvencionalnimi sistemi. Prav te argumente so nedavno izpostavili pri Microsoftu in tako (upravičeno) poskušali upravičiti nekoliko višjo začetno ceno, ki, kot rečeno, znaša 150 ameriških dolarjev, 150 evrov oz. 130 Funtov v Veliki Britaniji. Po drugi strani je pogostost in starost pripomočkov za Wii povzročila upad cen in naredila komplet za dva igralca ugodnejši, kar so izpostavili pri bit-techu. S predstavitvijo tanjšega Xboxa, ki ima vgrajen 250-gigabajtni trdi disk, so mnogi pričakovali še splavitev cenejše različice, brez trdega diska. Ta bo opremljen z zgolj 4 GB pomnilnika, namenjenega za hrambo demo iger, prenosljivih razširitev in shranjevanje napredka. Naknadni nakup trdega diska je bil mogoč že v preteklosti, takrat za Xbox 360 Arcade, ki je bil celo opremljen z le deležem gigabajta, vse pa kaže, da se zgodovina ponavlja. Informacije o tem sicer prihajajo s slik pakiranja Xboxa, kjer je trdi disk omenjen med možnimi razširitvami. Uradnega potrdila Microsoft še ni izdal.
Pristaši standardnih krmilnikov, kot sta miš + tipkovnica, ter gamepad, lahko samo upamo, da game devi še naprej razvijajo igre za omenjene klasične kontrolerje.
Založniki bodo hoteli izdelke za Kinect, zato bodo nekatere studije usmerili v razvoj iger za Kinect. Samo, da jih ne preveč...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Pristaši standardnih krmilnikov, kot sta miš + tipkovnica, ter gamepad, lahko samo upamo, da game devi še naprej razvijajo igre za omenjene klasične kontrolerje.
Založniki bodo hoteli izdelke za Kinect, zato bodo nekatere studije usmerili v razvoj iger za Kinect. Samo, da jih ne preveč...
Brez skrbi, klasicen kontroler ne bo sel nikamor. Se vsaj ne ene 10 let. :)
Sej imajo 3 jedra, vsak pa lahko fura 2 niti. Tehničnim nepoznavalcem lahko rečeš: 6 core :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zdej pa povej kolk ljudi ima dnevno sobo dovolj veliko da lahko skačejo štirje igralci hkrati okol? Ubstvu bi rad vidu kakšno statistiko kako pogost je multiplayer z več k dvema igralcema na wiiju
Zdej pa povej kolk ljudi ima dnevno sobo dovolj veliko da lahko skačejo štirje igralci hkrati okol? Ubstvu bi rad vidu kakšno statistiko kako pogost je multiplayer z več k dvema igralcema na wiiju
Trenutni kinect tudi onemogoča, da bi igre izkoristile celotno konzolo, ker del procesorske moči pobere zase. Če bi kinect imel svoj procesor, bi bila grafika lahko tudi boljša.
Aja, pa lahko bi imel tudi podporo za igranje sede.
Trenutni kinect tudi onemogoča, da bi igre izkoristile celotno konzolo, ker del procesorske moči pobere zase. Če bi kinect imel svoj procesor, bi bila grafika lahko tudi boljša.
Kaj ma grafika s CPUjem? Nehite bluzit.
Škoda da je MS sploh kaj razlagal o tem kje točno se ta processing dogaja, ker zdaj se folk pizdi o čist nepomembnih stvareh.
Heheh, Mavrik. To je naš payback. Čeprav res ne morem razumeti kako lahko gre MS po potezah neumnega in idiotskega (lastim si PS3) Sonyja. Čeprav na koncu ni to niti tako pomebno, ker se je glavna fukncija vseeno ohranila.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Exactly, bunite se, kot je mavrik rekel, čez nepomembne stvari, ki itak ne požrejo velik procesne moči in so za končnega uporabnika nepomembne. Kot je bilo že večkrat rečeno tudi pri linux vs MS vs OSX temah: povrečnemu janezu ni važn kako dela ampak da dela, in kle je isto. Kako dela pa bomo vidl konec leta. BTW: popravte me če se motim: kinect bo bundlan samo z arcade xboxom, na voljo bo decembra v ameriki, v evropi šele 2011?
Koliko CPUja pobere Kinect oz. Computer Vision je stvar detajlov. Koliko sem razumel, kako Kinect dela, bo *v igrah* pobral relativno malo CPU ciklov.
According to information supplied to retailers, the Kinect is capable of simultaneously tracking up to six people, including two active players for motion analysis with a feature extraction of 20 joints per player.
Če sta 2 aktiva igralca in torej spremlja 40 točk, so MS devi verjetno za igranje sprogramirali najmanj možnega trackinga, ki je še učinkovit (mogoče še malenkost overheada - da je ziher) tako da porabi tudi malo CPUja.
Pri drugih aplikacijah se pa situacija seveda spremeni. Pač odvisno kaj bo vse omogočeno.
Prepoznava obraza recimo, se izvede samo enkrat, da se aktivira profil. Ker da bi za igranje iger uporabljali full 3D body rendering, potem res ne bi ostalo nič CPUja za igre. Vendar to NI potrebno za upravljanje v igrah.
No, itak se čas izida bliža, pa bomo/boste videli.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|