»

Disney kupil Tapulous

Tap Tap Revolution

vir: TG Daily
TG Daily - Tapulous morda v svetu iger ni tako znano podjetje, kot so Electronic Arts, ActivisionBlizzard, Ubisoft in drugi, a to še ne pomeni, da ni uspešno podjetje. Vse prej kot to. Tapulous je pravzaprav eno izmed daleč najbolj uspešnih razvijalcev, če se zanimamo le za iPhone in njemu podobnim platformam (torej iPod Touch in iPad). Odgovorni so namreč za razvoj nekaterih izmed najpopularnejših...

0 komentarjev

Tapulous služi $1 milijon mesečno

bit-tech.net - Razvijalcem, ki naredijo uspešno aplikacijo za iPhone in iPod Touch, zlahka pade sekira v med, kar se sicer ve že dolgo, a se ni vedelo povsem točno, kako globoko se lahko zarije. To so razkrili pri studiu Tapulous, ki stoji za igro Tap Tap Revenge. Le-ta je bila z App Store prenesena že 20-milijonkrat, v vsaki izmed namestitev pa je bilo v povprečju odigranih 30 skladb. Tap Tap Revenge je konceptualno namreč dokaj podoben seriji Guitar Hero.



Čeprav je igra brezplačna, Tapulous vseeno mesečno zasluži kar milijon dolarjev zgolj iz naslova iPhone/iPod Touch iger. Trik je v oglasih, ki se nahajajo v sicer brezplačni igri. Veliki zaslužki so možni tudi za majhne razvijalce, Tapulous ima zgolj 20 zaposlenih, a je za to potrebna pravilna...

7 komentarjev

Unreal Engine 3 na iPhone in iPod Touch

vir: AnandTech
AnandTech - Kljub večinoma neoptimiziranim in hroščatim predelavam iger za računalnike, prvotno namenjene konzolam, imamo igralci na osebnih računalnikih še vedno nekatere bisere, kjer razvijalci svoje pogone dejansko dodelajo in omogočijo gladko igranje na širokem spektru konfiguracij. Mednje spadata npr. Valve (s svojim Source pogonom) ter Epic Games, ki stoji za Unreal Engine, trenutno v različici 3. Fleksibilnost slednjega dobro pokaže dejstvo, da je razvijalcem pogon uspelo v delovanje spraviti celo na iPhone 3GS in iPod Touch 3. generacije.



Pogon, ki za delovanje zahteva OpenGL ES 2.0, je zaenkrat zgolj tehnološka demonstracija, ki uporablja nekoliko predelano mapo iz Unreal Tournament. Ubijanje enega sovražnika, ki se nato...

13 komentarjev

Na Japonskem gre iPhone za med

Ars Technica - Apple počasi dodaja na seznam držav, kjer je moč uradno kupiti iPhone, vedno več držav (Slovenije še vedno ni med njimi), kar se jim je doslej izplačalo. Tako je število uporabnikov iPhonov v ZDA in v vseh ostalih državah skupaj ravno izenačeno, medtem ko je bilo v začetku vsega leta uporabnikov izven ZDA le tretjina, poroča AdMob.

Prodaja v ZDA počasi sicer dosega svoj plato, medtem ko je navdušenje na Japonskem šlo prek vseh meja. Rast prodaje je bila več kot 300-odstotna, s čimer iPhone zavzema polovični delež na trgu pametnih telefonov (ki je v primerjavi s trgom vseh mobilnih telefonov majhen) v deželi vzhajajočega sonca. Na drugem mestu po rasti je Francija s 300-odstotnim prirastom, sledijo pa ji Avstralija (280 odstotkov), Kitajska (230 odstotkov) in Nemčija (220 odstotkov). Veliko zanimanje na Japonskem je presenetilo mnoge analitike, ki...

39 komentarjev

Po mnenju strokovnjakov so iPhone uporabniki prismode

C|NET News - Da so uporabnike Apple-ovih izdelkov in storitev mnogokrat označili za slepe, zavedene in v najhujših primerih tudi zmešane, je večini uporabnikov, ki vsaj občasno odprejo Slo-Tech kristalno jasno. Ko pa to oznanijo strokovnjaki, ki trditev še dodatno podkrepijo z obširno analizo, pa si seveda analiza počasi že zasluži svojo novico.

Analitiki iz Strand Consult so svoje zaključke oblikovali na podlagi dejstva, da je Apple izdal tehnično inferioren produkt s sicer čudovitim uporabniškim vmesnikom, a določenimi pomankljivostmi, kar sicer samo po sebi še ne bi bilo posebej problematično, če ne bi trume Apple-ovih uporabnikov teh pomanjkljivosti sprejeli v svoje življenje kot nekaj povsem običajnega in jih (pomanjkljivosti!) tudi zagovarjali, kljub temu, da so te pomanjkljivosti lahko občasno tudi občutno vplivale na kvaliteto življenja uporabnikov.

Do te točke še nič posebej novice vrednega, a svetovalci iz Strand Consult-a so si ogledali vzorec obnašanja kot celoto in uvideli, da...

192 komentarjev

Na Kitajskem dočakali drag iPhone

Apple Store v Pekingu

The Wall Street Journal - Tudi država z največ prebivalci na svetu se je včeraj vpisala na Applov zemljevid sveta. Tako je, včeraj je Apple v sodelovanju z operaterjem China Unicom uradno začel prodajati svoj hit poletja iPhone na tem milijardnem trgu. Na voljo si tri verzije, ki pa so za tamkajšnje razmere presenetljivo drage - osemgigabajtni iPhone 3G stane 5000 juanov (500 evrov), šestnajstgigabajtni iPhone 3GS stane 5880 juanov (580 evrov), najdražji pa je 32-gigabajtni iPhone 3GS za 7000 juanov (700 evrov). Na voljo so različna naročniška razmerja, ki mesečno veljajo od 12 do 80 evrov. Zanimivo je, da najdražji iPhone z najrazkošnejšim paketom v dveh letih uporabniku pobere 2100 evrov, medtem ko je enak paket v ZDA na voljo za 1700 evrov....

94 komentarjev

V ZDA na prodaj iPhone brez vezave

CNet - Doslej je bilo Applov famozni iPhone v ZDA moč kupiti le v paketu z dvoletno naročnino na AT&T, kar pa je še vedno bolje od slovenske pollegalne različice, ki jo je od nekod privlekel Tušmobil in nam strogo zabičal, naj ga ne posodabljamo. Ali pa Islandcev in Grenlandcev, ki jih je Apple zbrisal z zemljevida sveta. Kakorkoli, v ZDA je AT&T prejšnji teden napovedal, da bo mogoče iPhone pri njih kupiti tudi brez dvoletne naročnine za zasoljenih 599 oz. 699 dolarjev. In to samo enega na osebo, ki že ima sklenjeno naročniško razmerje. Še kaveljec, ti iPhoni so bili še vedno zaklenjeni na omrežje AT&T.

Apple je malenkostno sprostil pravila igra in tako sedaj v svojih trgovinah ponuja te iste iPhone za enako ceno, ki pa so še vedno zaklenjeni (neuradne metode odklepanja seveda obstajajo) na omrežje AT&T, pri čemer je edina razlika, da jih lahko kupi kdorkoli kolikorkoli. Applu se namreč mudi sprazniti zaloge, saj junija prihaja že nova različica iPhonov. Verjetno bi jih spraznil mnogo...

21 komentarjev

Apple predstavil iPhoneOS 3.0

Slashdot - Apple je sinoči le obelodanil novo verzijo operacijskega sistema za svoj iPhone. Natančen zapisnik celotnega dogodka v Cupertinu imajo na MacWorld, mi pa si poglejmo bistveno. Namreč, kaj je Apple novega dodal v tretjo verzijo sistema za iPhone.

Funkcija kopiraj-izreži-prilepi je končno dostopna v vseh aplikacijah, kar bo gotovo olajšalo rokovanje z napravo. Vgradili so še iskanje po celotni vsebini iPhona, ležečo tipkovnico (landscape keyboard), podporo za MMS in glasovne opomnike (voice memo). Razvijalci bodo veseli zmožnosti nakupovanja v aplikacijah, kar bo prišlo prav za razne plačljive nadgradnje, razširitve in podobno, povezljivosti s soležniki (peer-to-peer) prek Bluetootha ter dostopa do strojne opreme prek dock priključka in Bluetootha. Razvijalska beta je izšla zdaj, končni uporabniki pa bodo prejeli novo verzijo poleti - lastniki telefonov 3G brezplačno, za iPod Touch pa bo stala 10 dolarjev.

49 komentarjev

Apple izdal SDK za iPhone

AOL AIM

vir: MacRumors.com
MacRumors.com - Po dolgotrajnem čakanju je Apple danes končno predstavil svoj Software Development Kit vsem razvijalcem, ki se še niso lotili razvoja aplikacij za iPhone na nekoliko manj od Jabolka požegnan način. Kaj ima torej SDK, ki je izšel več kot pol leta za samo predstavitvijo ponuditi razvijalcem, ki so potrpežljivo čakali?

Za začetek, nekoliko razočaranja - vse spodaj opisane novosti bodo na voljo šele z drugo različico popravkov, ki bo izšla junija - torej skoraj eno leto od splavitve iPhone-a.

Če pa nadaljujem na nekoliko bolj vesele stvari - SDK daje vsem razvijalcem dostop do popolnoma enakih knjižic in funkcionalnosti kot je imel pri razvoju aplikacij Apple sam. Sam SDK je razdeljen na štiri sekcije (Cocoa Touch, Media,...

23 komentarjev