» »

Apple se bori zoper jailbreaking

Apple se bori zoper jailbreaking

TG Daily - Znana praksa odklepanja Applovih iPhonov, ki lahko po posegu poganjajo tudi nepodpisane aplikacije iz nepreverjenih in nevalidiranih virov, tako imenovani jailbreaking, gre Apple vse bolj v nos. Kot poroča TG Daily, v Applu iščejo strokovnjaka, ki bo vodil ekipo, ki se bo ukvarjala predvsem z nalogo, kako ubraniti integriteto iPhona. Kandidat, ki ga iščejo, mora biti strokovnjak za področje varnosti in zaščite, od njega pa pričakujejo vodenje ekipe in domislice, kako rešiti stare probleme na nove načine, pri čemer nikjer eksplicitno ne omenjajo jailbreakinga.

Dosedanji poskusi zakleniti iPhone niso bili uspešni, saj se je prav za vsako revizijo sistema slej ali prej našla rešitev. Zadnja verzija 3.1.2 in baseband 5.11.07 je bila zlomljena to sredo, ko je serijski ključavničar iPhonov George Hotz objavil svoj crack. In verjetno res ne gre pričakovati, da bi komurkoli uspelo ustvariti nezlomljivo zaščito.

65 komentarjev

«
1
2

christooss ::

Nej pokličejo Sonyja glede na to, da ps3 zaščita še ni zlomjena. Ali pač je?
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo

dbevfat ::

boj z mlini na veter ... naj raje poskrbijo, da si uporabniki ne bodo želeli jailbreakati oz. da s tem ne bodo veliko profitirali. Torej naj zrihtajo širši nabor aplikacij, dovolijo VM apps in še kaj.
nvr2fat

Lonsarg ::

Točno tako, sramota, da morajo uporabniki skrekat telefon, da dobijo vso funkcionalnost sploh.
Pa v bistvu tut ne verjamem, da i res želijo 100% zaščito, namreč zgubili bi kar precejšen del bodočih kupcev, če zadeve ne bi bilo večmožno razbiti...

Mikrohard ::

Se strinjam, da je iPhone platforma preveč nadzorovana s strani Appla (pač želijo imeti vse aplikacije pod nazdorom in s prodajo vsake tudi zaslužiti). Pa tudi nekatere omejitve so malce za lase privlečene... ampak to se bo sčasoma tudi izboljševalo.

Sicer pa je globalno gledano delež jailbreakanih telefonov relativno mahjen... pod 10% (Slovenija je poseben primer, kjer se je prijela taka mentaliteta, da telefon brez jailbreaka kao ni uporaben... največji razlog za to je pa seveda ta, da se telefona pri nas uradno sploh ne da dobiti).

axee ::

Se strinjam, da je iPhone platforma preveč nadzorovana s strani Appla (pač želijo imeti vse aplikacije pod nazdorom in s prodajo vsake tudi zaslužiti). Pa tudi nekatere omejitve so malce za lase privlečene... ampak to se bo sčasoma tudi izboljševalo.

Sicer pa je globalno gledano delež jailbreakanih telefonov relativno mahjen... pod 10% (Slovenija je poseben primer, kjer se je prijela taka mentaliteta, da telefon brez jailbreaka kao ni uporaben... največji razlog za to je pa seveda ta, da se telefona pri nas uradno sploh ne da dobiti).


Slovenska nedobavljivost je za moje pojme večinski krivec za razvpito slovensko piratstvo. Pika.

Beli_Zajcek ::

Slovenska nedobavljivost je za moje pojme večinski krivec za razvpito slovensko piratstvo. Pika.

Kakšno piratstvo? S svojo legalno kupljeno stvarjo lahko počneš v Sloveniji kar hočeš. Pa naj je to metanje ob steno ali jailbreak.

zee ::

Bah. Zanimiva novica.

Imam iPhone 3GS, prej pa iPhone 3G. Od SW revizije 3.1 telefon prepoznava slovenske stevilke, kar pomeni, da jailbreak dejansko ni vec potreben. Tistih nekaj aplikacij, ki jih uporabljam, pa sem kupil v AppStoru.

Je pa jailbreak nuja, ce imas zaklenjen telefon, kjer ti sele jailbreak omogoci dejanski odklep in uporabo v domacem omrezju.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

mmorph ::

Beli_Zajcek je napisal:
Kakšno piratstvo? S svojo legalno kupljeno stvarjo lahko počneš v Sloveniji kar hočeš. Pa naj je to metanje ob steno ali jailbreak.


Ni čisto res kar praviš. Odvisno pod kakšnimi pogoji si kupil določeno zadevo.
blog @ http://ownz.si

zee ::

Kar je napisal mmorph z dodatnim primerom: poglej si kaj lahko pocnes s kupljeno programsko opremo, kjer vec kot ocitno ne smes poceti, kar hoces.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Matako ::

Kar je napisal mmorph z dodatnim primerom: poglej si kaj lahko pocnes s kupljeno programsko opremo, kjer vec kot ocitno ne smes poceti, kar hoces.


"Ne smeš" je čisto pretirano. Pozabljaš, da razne EULA ipd. niso zakon oz. se morajo še vedno podrejati lokalnim zakonom. Če kupiš izdelek v državi, kjer je zakonsko zaščiteno, da lahko delaš z njim X in EULA pravi, da ne, proizvajalec nima kaj - ponavadi računajo, da se bodo kupci prestrašili zaradi "odvetniškega" tona, v katerem je napisana "pogodba", in je večinoma blef.

Alternativno se lahko odločijo, da v tisti državi ne bodo prodajali, ampak spet se izkaže, da je denar in kak kupec več vreden od načel ;)
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Zheegec ::

Hja, PS3 ima DRM implementiran že na hardware nivoju, bo pač treba to v novejših ARM procesorjih implementirati... Da se ne bo dalo naložiti neoriginalnih FW.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Mavrik ::

Imam iPhone 3GS, prej pa iPhone 3G. Od SW revizije 3.1 telefon prepoznava slovenske stevilke, kar pomeni, da jailbreak dejansko ni vec potreben.


Seveda je potreben. Ker je Apple pameten in misli da mi ne smemo imeti tetheringa pri nas.
The truth is rarely pure and never simple.

techfreak :) ::

Imam iPhone 3GS, prej pa iPhone 3G. Od SW revizije 3.1 telefon prepoznava slovenske stevilke, kar pomeni, da jailbreak dejansko ni vec potreben.


Seveda je potreben. Ker je Apple pameten in misli da mi ne smemo imeti tetheringa pri nas.

To imajo za to, ker v ZDA prodajajo iPhone skupaj z unlimited planom. In ponudnik ne želi, da bi uporabniki surfali po netu preko prenosnika itd. in naredili preveč prenosa.

Beli_Zajcek ::

Ni čisto res kar praviš. Odvisno pod kakšnimi pogoji si kupil določeno zadevo.

Kar je napisal mmorph z dodatnim primerom: poglej si kaj lahko pocnes s kupljeno programsko opremo, kjer vec kot ocitno ne smes poceti, kar hoces.


In zakaj bi bila programska oprema enaka stvarnemu predmetu? V enem primeru kupiš licenco za uporabo, v drugem pa fizično stvar, ki jo lahko primeš in uporabljaš. Kar sem napisal drži. Lokalni zakoni so nad nekim ameriškim zmazkom kot je EULA.

Mavrik ::

To imajo za to, ker v ZDA prodajajo iPhone skupaj z unlimited planom. In ponudnik ne želi, da bi uporabniki surfali po netu preko prenosnika itd. in naredili preveč prenosa.


Natanko vem zakaj majo to. Kar niti približno ne oprošča dejstva, da Apple meni hoče prepovedat izbiro in uporabo tetheringa.
The truth is rarely pure and never simple.

borchi ::

apple ti je prepovedal tethering?!
l'jga

opeter ::

apple ti je prepovedal tethering?!


Seveda. Z vso silo dela na tem.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

borchi ::

kot npr...?
l'jga

darkolord ::

Onemogočijo ti uporabo.

borchi ::

česa?
l'jga

darkolord ::

Maš short-term memory loss? Tetheringa.

borchi ::

iphone NIMA tetheringa. tako kot ga nima android. tako kot winmo nima delujoče on screen tipkovnice...

ne razumem kje so prepovedi v igri?!
l'jga

darkolord ::

ga IMA.

Perza ::

tethering

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

borchi ::

vidiš, tethering! ni problema.
l'jga

OChack ::

apple samo denar zanima sicer pa kao ekskluzivnost stane, s tem samo ceno drži, in prav je da se nekdo najde ki odklepa in stvar naredi za množice (pa ne po ceni za katero se prodaja)
Int€l inside, IDIOT Outside

techfreak :) ::

Kako je jailbreakan telefon za množice? Oziroma kaj ga naredi za mmnožice, ni pa na originalnem FWju? In od kdaj je telefon cenejši, če je jailbreakan?

Mikrohard ::

vidiš, tethering! ni problema.

A imaš probleme z dojemanjem, ali se malo zajebavaš?

iPhone 3G in 3Gs sta tethering dobila uradno z OS 3.0... na verziji 3.1 in 3.1.2 (trenutno zadnja) je pa ta uradni tethering zaklenil le na tiste operaterje, ki ga uradno dovoljujejo.... in glede na to, da pri nas iPhone uradno sploh ni na voljo, smo glede tetheringa avtomatično izviseli. Lahko si ga ponovno omogočiš, če jailbreakaš telefon (kar pa apple seveda poskuša preprečiti - o tem govori ta novica)... in to se lahko razume kot problem.

borchi ::

uradno je takole:
Tethering is not currently offered in the U.S. and some other countries. See your carrier for availability.

torej, pokliči na mobitel in jih vprašaj, če iphone ima tethering v mobitelovem omrežju. če ti rečejo da je, jih vprašaj za postopek kako si ga omogočiš. če ti rečejo, da ni, potem iphone NIMA tetheringa. ne glede na to kaj palamudita darkolord in perza...
l'jga

Mavrik ::

Zakaj točno bi to morala biti stvar Mobitela? Saj Mobitel ponuja podatkovne pakete.
The truth is rarely pure and never simple.

ABX ::

uradno je takole:
Tethering is not currently offered in the U.S. and some other countries. See your carrier for availability.

torej, pokliči na mobitel in jih vprašaj, če iphone ima tethering v mobitelovem omrežju. če ti rečejo da je, jih vprašaj za postopek kako si ga omogočiš. če ti rečejo, da ni, potem iphone NIMA tetheringa. ne glede na to kaj palamudita darkolord in perza...


Ali pa kupiš telefon ki teh omejitev nima in ne zgubljaš čas po nepotrebnem.

Apple omejuje kreativnost.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

darkolord ::

torej, pokliči na mobitel in jih vprašaj, če iphone ima tethering v mobitelovem omrežju. če ti rečejo da je, jih vprašaj za postopek kako si ga omogočiš. če ti rečejo, da ni, potem iphone NIMA tetheringa. ne glede na to kaj palamudita darkolord in perza...
Aha, torej iPhone nima onemogočenega tetheringa, ampak ga sploh NIMA? Če greš pa v Italijo, se pa ta funkcija čudežno pojavi (ampak prej je sploh NI bilo)?

borchi ::

točno tako. pol dneva. samo. rekord.

> Zakaj točno bi to morala biti stvar Mobitela? Saj Mobitel ponuja podatkovne pakete.

se strinjam. ampak ponudniki so tisti, ki rečejo tethering bo/ne bo... npr. verizon, ki se zdajle tako lepo pleska z reklamami za droid-a, je iz telefonov rezal cele sklope kot so gps, wi-fi itd. da tetheringa niti ne omenjam. in ja, ABX, NOBEN kreativni android NIMA tetheringa. za telefone, ki so zanimivi, so ponudniki pogruntali, da se da iz njih potegnit še kak dolar. tiste telefone, ki nimajo takih bedastih omejitev, morajo ponudniki metat za strankami pa jih še vedno nočejo...
l'jga

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borchi ()

darkolord ::

se strinjam. ampak ponudniki so tisti, ki rečejo tethering bo/ne bo...
težava je v tem, da če ponudnik ničesar ne reče, je to v tem primeru enako "ne"

Zgodovina sprememb…

ABX ::

točno tako. pol dneva. samo. rekord.

> Zakaj točno bi to morala biti stvar Mobitela? Saj Mobitel ponuja podatkovne pakete.

se strinjam. ampak ponudniki so tisti, ki rečejo tethering bo/ne bo... npr. verizon, ki se zdajle tako lepo pleska z reklamami za droid-a, je iz telefonov rezal cele sklope kot so gps, wi-fi itd. da tetheringa niti ne omenjam. in ja, ABX, NOBEN kreativni android NIMA tetheringa. za telefone, ki so zanimivi, so ponudniki pogruntali, da se da iz njih potegnit še kak dolar. tiste telefone, ki nimajo takih bedastih omejitev, morajo ponudniki metat za strankami pa jih še vedno nočejo...


Sej ni to edini problem, tudi to da nima dobrega email, VPN, SIP, ... klienta jemljem kot resno omejitev.
Nokia naj bi izdala naslednje telefone na 100% Linuxu, bomo videli.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

borchi ::

> težava je v tem, da če ponudnik ničesar ne reče, je to v tem primeru enako "ne"

takega ponudnika ni.
l'jga

Mavrik ::

Sam borchi... Mobitel je rekel "da" (navsezadnje ponuja kar modeme za računalnike)... jaz pa na iPhoneu še vedno nimam načina kako dobit podpisan ipcc da bo tethering delal. Kaj zdaj?
The truth is rarely pure and never simple.

Mikrohard ::

> težava je v tem, da če ponudnik ničesar ne reče, je to v tem primeru enako "ne"

takega ponudnika ni.

Seveda so... VSI operaterji, ki nimajo iPhone-a v uradni ponudbi so taki operaterji... ker tudi če kaj rečejo, jih apple enostavno presliši. In to je največji problem.

Zheegec ::

Heh, kakšne komplikacije za stvar, ki nam je nekaterim samoumevna že leta in leta pri smartphonih, ki so očitno bistveno manj "napredni".

Ste pomislili, da bi šli na kakšen bolj zastarel telefon? Tam priključiš USB kabel v računalnik, na tem zastarelem smartphonu izbereš opcijo "connect to the internet", na prenosniku se zažene autorun namestitve programa (če povezuješ prviČ). Next-next-install-connect now.

Uh, pa sem res tehnološko zaostal ja...

Aja, sedaj mi bojo pa hoteli povedati, da pa "te funkcije tako in tako ne uporabljam in da sem kupil specifikacije ne pa naprave".
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Mikrohard ::

Ne boš verjel... ampak na "naprednem" iTelefonu gre zadeva natanko tako kot opisuješ.... na telefonu vklopiš tethering (meni vidiš na slikici zgoraj), telefon priključiš na računalnik (preko usb-ja ali bt-ja) in zadeva že deluje (brez kakršne koli instalacije - tudi prvič). Ampak problem (ki ga nekateri enostavno nočejo razumeti) je predvsem v tem, da ga pri nas uradno ni na voljo... Sicer pa prosim brez provokacij... vsak ima tak telefon, kot si ga je sam izbral.

Dr_M ::

Sej vse dela, samo takrat ne, ko rabis >:D To je pac iphone.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zheegec ::

Ne boš verjel... ampak na "naprednem" iTelefonu gre zadeva natanko tako kot opisuješ.... na telefonu vklopiš tethering (meni vidiš na slikici zgoraj), telefon priključiš na računalnik (preko usb-ja ali bt-ja) in zadeva že deluje (brez kakršne koli instalacije - tudi prvič). Ampak problem (ki ga nekateri enostavno nočejo razumeti) je predvsem v tem, da ga pri nas uradno ni na voljo... Sicer pa prosim brez provokacij... vsak ima tak telefon, kot si ga je sam izbral.

Sem že videl, kako deluje na iPhonu (očitno je bil jailbrakan). Samo kaj pa vse te pritožbe zgoraj? Če ponekod ne deluje, potem pač nekaj ni v redu. Na srečo nekateri teh težav že dolgo nimamo. Nobenega jailbrakinga... In to že kar nekaj časa preden je ta "napredni" Applov iPhone prišel na trg.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Lonsarg ::

Iskreno upam, da bo EU še kaj več kot obvezno replacebla baterijo zapovedala. Do zdaj tega ni bilo treba, ker je očitno Apple edina firma, ki se gre take grde igrice na celem svetu, nekao, če kdo drug kaj takega proba mu en rata, Appla je pa dobil ime in si lahko to privošči.

Tako da bo treba zakone pisat, da se bo omejilo tako kontroliarnje uporabnosti izdelka s strani firme po področjih in po tem v kakšni navezi se uporabljajo.

V tako omejevanje spada, tako nalaganje MAC OSa izklučno na svoj hardware, kot tudi tale problem z iPhonom, pač skor vse grde taktike Appla. ki bi jihi sicer osveščen trg potrošnkov bajkotiral in Appla prisili, da se odpre kot ostala konkurenca, ampak trg ni osveščen, še več totalno se pusti vodit v zadosti mkoličini, da taka firma le uspe.

In zato nastradamo taki kot jaz, ki bi rad imel dejansko dobro konkurenco Windows MObile, tako ki dejansko naredi nekaj bolših funkcij in ma tudi vse od konkurence. Ne pa da ma par stvari bolš, dost jih pa sploh nima/omejene.

Zheegec ::

Omejitev po regijah/državah se mi zdi bistveno hujša, kot zaklepanje na določen hardware, sploh glede na to da Apple pri prenosnikih nima niti približno kakšnega monopola.

Saj na mojem telefonu tudi ne morem zamenjati operacijskega sistema, tako da to v glavnem počnejo vsi.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

borchi ::

> Sam borchi... Mobitel je rekel "da" (navsezadnje ponuja kar modeme za računalnike)...

če pa je tako, potem si en klic/klik oddaljen od tetheringa... ti je nerodno poklicat?
l'jga

Lonsarg ::

Lej borchi, fora je, da so iPhoni vsi zaklenjeni, ne samo tisti, ki se jih dobi pri vezavi na eno omrežje, to je nekaj, kar je nespremeljivo.

In če boš Mobitel klical, glede tega, da ti ne dela tethering, potem ti bodo odgovorili, da oni to storitev omogočajo na svoji strani, mora biti telefon kriv, da ta funkcija ne dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Mr_Globus ::

Sam borchi... Mobitel je rekel "da" (navsezadnje ponuja kar modeme za računalnike)... jaz pa na iPhoneu še vedno nimam načina kako dobit podpisan ipcc da bo tethering delal. Kaj zdaj?


http://gps.jernej.org/ipcc.php

borchi ::

> Lej borchi, fora je, da so iPhoni vsi zaklenjeni, ne samo tisti, ki se jih dobi pri vezavi na eno omrežje, to je nekaj, kar je nespremeljivo.

se strinjam. stvar je nesprejemljiva. npr. v italiji imajo skoraj pametnega regulatorja, ki prepoveduje ponudnikom mobilne telefonije zaklenit baseband telefona na določeno omrežje. mavrik je lahko tako tam kupil jezusPhone pri enem od njihovih ponudnikov. je appla kaj motilo, da mora biti v italiji na prodaj nezaklenjen telefon? očitno ne.

hecno se mi pa zdi, da misli, da je apple kriv, ker mu njegov italjanski ponudnik še ni pripravil configa, ki mu bo omogočil tethering v mobitelovem omrežju. kljub temu, da na applovi strani eksplicitno piše, da se to zmeniš s svojim providerjem?!
l'jga

Bor H ::

Apple je kriv ker je mobitel zaklenjen dokler ga ponudnik ne odklene, ne pa obratno, torej da bi bil odklenjen, razen če bi ga ponudnik brandal. Zakaj hudiča bi mogu mobitel tečnart applu da odklene tethering na njihovem omrežju če mu nikol niti ni reku da ga zaklene.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tudi iOS 6 zlomljen, a za zdaj ne javno

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
2013523 (11436) driver_x
»

Apple poskuša patentirati metode za ugotavljanje istovetnosti uporabnika iOS (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
7715737 (13563) techfreak :)
»

Apple se bori zoper jailbreaking (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
658994 (6719) nekikr
»

Heker zahteval pet dolarjev od lastnikov iPhonov

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
256030 (4558) XS!D3
»

Pojavljajo se sivi konkurentje App Storu

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
55092 (4417) dunker

Več podobnih tem