» »

Steve Jobs CEO desetletja

Steve Jobs CEO desetletja

CNN.com - Da je Steve Jobs eden izmed boljših vodij podjetij bi se lahko strinjali vsi, pa naj bodo veliki oz. malo manjši ljubitelji Appla. Njegove sposobnosti so potrdili tudi pri reviji Fortune, kjer so ga razglasili za najboljšega CEOja desetletja. In zadnje desetletje je bilo za Apple, roko na srce, res izjemno.

Steve Jobs se je v Apple vrnil leta 1996 in ga v naslednjem desetletju s svojo karizmo popeljal do nekaj revolucionarnih iznajdb na področju tehnike. Razširili so tržni delež svojih računalnikov in operacijskega sistema OS X (ki je zdaj že blizu 5%), a so obenem tudi močno razširili nabor dejavnosti. Zdaj so računalniki za Apple skorajda postranska dejavnost, za kar se imajo zahvaliti iPodom, storitvi iTunes ter iPhonu. Jedro oboževalcev je dobro znano tudi po svoji fanatičnosti, kar je, kljub nadležnosti, pomembna uporabniška baza za katerokoli družbo.

Kako bo Steve Jobs vodil podjetje v novem desetletju, po težavah z zdravjem, pa bo pokazal čas.

70 komentarjev

«
1
2

r0ker ::

revolucionarnih iznajdb? prej mešanje dreka.
"take something that is widely used and paint it white, throw an apple on it and price it high." Steve Jobs, Apple shitmixing Inc.

Matheeew ::

Če z, po tvoje, mešanjem dreka delaš tak biznis, kot ga dela Steve Jobs, si še toliko bolj zaslužiš naziv CEO desetletja.

mdural ::

Bi se strinjal, lep drek v še lepši embalaži izvrstno prodaja, človek je genij.

zigomir ::

Zakaj moraš bit Apple ljubitelj, da se lahko strinjaš s tem?

jype ::

Saj ti ni treba bit. Jaz ne maram appla, pa bi vseeno kupil vse, kar prodajajo, če bi kaj dal na imidž.

sirotka ::

Bi se strinjal, lep drek v še lepši embalaži izvrstno prodaja, človek je genij.


hehe, koliko stika si imel z XmacX mašinam, da lahko trdiš, da so drek? Glede na kaj so drek, je to operacijski sistem ali specifikacije? Primerjaj malo cene, apple ni več kaj dosti dražji od primerljivih računalnikov...naj si bodo to imac ali macbook serija.

Afo ::

Bi se strinjal, lep drek v še lepši embalaži izvrstno prodaja, človek je genij.


hehe, koliko stika si imel z XmacX mašinam, da lahko trdiš, da so drek? Glede na kaj so drek, je to operacijski sistem ali specifikacije? Primerjaj malo cene, apple ni več kaj dosti dražji od primerljivih računalnikov...naj si bodo to imac ali macbook serija.

Oh please just cut the crap! A resno misliš da s takim natolcevanjem koga prepričuješ?

Sicer pa niso samo maci tisti ki dajejo Jobsu tak naziv- pred iPhonom itak ni bilo pametnih telefonov (bili so samo izgovori za "pametne" telefone), zdej pa hočeji vsi naredit nov "iphone killer" (kok mi gre ta naziv na k****), pa še vedno jim ga ne uspe naredit. Torej je Jobs naredil/iztržil/predstavil/održal na #1 mestu nek izdelek- to je en velik wow!
Da ne bo pomote - na jetra mi gre ko kupiš od Appla izdelek pa ga plačaš, potem ti ga pa zaklenejo če ga ne uporabljaš po njihovih pravilih itd... temu bi pa jest rekel monopolizem.
Bolje biti mlad in neumen, kot samo neumen!

sirotka ::

Bi se strinjal, lep drek v še lepši embalaži izvrstno prodaja, človek je genij.


hehe, koliko stika si imel z XmacX mašinam, da lahko trdiš, da so drek? Glede na kaj so drek, je to operacijski sistem ali specifikacije? Primerjaj malo cene, apple ni več kaj dosti dražji od primerljivih računalnikov...naj si bodo to imac ali macbook serija.

Oh please just cut the crap! A resno misliš da s takim natolcevanjem koga prepričuješ?


Torej lahko sklepam, da NIČ? Odgovori prosim, kaj od njihovih računalnikov je drek...
Recimo:
iMac 24" Intel Core 2 Duo 2.66 / 2x2GB/640GB/SD/GeForce9400M 256MB* 1.099,00€

Že če kupiš ekran posebej, ga težko dobiš pod 500-600€ -ips panel, ostalo pa tud nanese tistih 500€ zraven, al ne?


Sicer pa niso samo maci tisti ki dajejo Jobsu tak naziv- pred iPhonom itak ni bilo pametnih telefonov (bili so samo izgovori za "pametne" telefone), zdej pa hočeji vsi naredit nov "iphone killer" (kok mi gre ta naziv na k****), pa še vedno jim ga ne uspe naredit. Torej je Jobs naredil/iztržil/predstavil/održal na #1 mestu nek izdelek- to je en velik wow!
Da ne bo pomote - na jetra mi gre ko kupiš od Appla izdelek pa ga plačaš, potem ti ga pa zaklenejo če ga ne uporabljaš po njihovih pravilih itd... temu bi pa jest rekel monopolizem.

Dejansko so v prvi verziji naredil, vsaj kar se tiče vmesnika več, kot je to uspelo MSju in ja je boljši od Androida.
A ostali pa ne delajo tega? Naši vrli uvozniki sami določajo pravil...z neoriginalnim romom ni garancije - sem se kragal lep čas zaradi omnie.

Monopol:)? Ekonomist tud nisi očitno...poglej si pojem monopol. Tukaj gre za ZNANE pogoje ob nakupu in kot kupec si se z njimi strinjal, torej ne jokat potem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sirotka ()

BALAST ::

Plačana propaganda za moje pojme, Jobs je kot običen balkanski trgovec, proda manj za več denarja, oziroma moraš plačevat še na spletu na obroke.

Američane je pa obsedel zato, ker jim je v izobraževalnih zavodih ponudil Apple računalnike za subvencionirano ceno. Zdaj pa to dobro izkušnjo edino upravičujejo z nadstandardno kvaliteto in spletnim storitvami in prodajalnami, ki moram roko na srce priznati, da so res dovršeni izdelki. Vendar me to ne bo prepričalo da kupim od njih, ker ne maram plačevat že tako zadolženi ameriški politiki.

we_are_borg ::

Me prav zanima če bi danes Apple še obstajal,če nebi bilo Steve Jobsa.
death is irrelevant

opeter ::

Me prav zanima če bi danes Apple še obstajal,če nebi bilo Steve Jobsa.


Saj, le vprašanje časa in Steve-a kmalu ne bo... kaj bo potem?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Khamul ::

Počasi mi gre že na k****, ko berem vse te prezirljive komentarje, ki pljuvajo na apple. Predvsem mi gre na jetra dejstvo, da večina, ki take komentarje piše, dejansko sploh nimajo izkušenj z maci inn ostalimi applovimi zadevami. Na vse kar gledate je cena, cena, cena. In tu glede appla obstaja preprosta filozofija: če se pri nakupu applovega izdelka oziraš na ceno, potem ta izdelek ni zate. Mislite, da bo človek, ki gleda zgolj na kvaliteto, dejansko kupil kakšen cinema display? Ne! Kupil ga bo zato, da bo potem k sebi povabil ljudi in nato z zadovoljstvom opazoval izraz na njihovh frisih!
@Riot77
iPhone je zaklenjen z razlogom. Gre pač za applovo politiko. Razlog, da ga v sloveniji ne moreš imeti odklenjenega pa je v tem, da ima apple svoje standarde in želi od ponudnika njihovega telefona določeno opremljenost (beri: luksuznost) štacune. Žal v slo noben ponudnik tega (še?) ni sposoben. Po drugi strani pa: seveda se zadeva spogleduje z monopolizmom! Ampak ne reci, da je apple tu nek pionir. Če pogledamo ibm, micro$oft, intel in zadnje čase tudi google, potem s čisto vestjo ne moremo jobsa označiti kot monopolistic masterminda.

we_are_borg ::

Me prav zanima če bi danes Apple še obstajal,če nebi bilo Steve Jobsa.


Saj, le vprašanje časa in Steve-a kmalu ne bo... kaj bo potem?

Upajmo da se bo pobral.Ampak zdaj se dnevno fila z tabletami,ki preprečujejo da bi telo zavrnilo jetra,poa drugi strani pa ne vplivajo glih dobro da imunski sistem.Te tablete bo žal moral uporabljat vsak dan in do smrti.
death is irrelevant

darkolord ::

Razlog, da ga v sloveniji ne moreš imeti odklenjenega pa je v tem, da ima apple svoje standarde in želi od ponudnika njihovega telefona določeno opremljenost (beri: luksuznost) štacune. Žal v slo noben ponudnik tega (še?) ni sposoben
Malo v razmislek, kako bi bilo, če bi Nokia, SE, HTC, ... vsi zahtevali luksuznost štacune?

sirotka ::

Razlog, da ga v sloveniji ne moreš imeti odklenjenega pa je v tem, da ima apple svoje standarde in želi od ponudnika njihovega telefona določeno opremljenost (beri: luksuznost) štacune. Žal v slo noben ponudnik tega (še?) ni sposoben
Malo v razmislek, kako bi bilo, če bi Nokia, SE, HTC, ... vsi zahtevali luksuznost štacune?


Verjetno bi ble vse štacune poštimane:)?

Khamul ::

@darkolord
Nisem rekel, da se z njihovo politiko strinjam. Vendar jih razumem. Ne govorimo o Nokiji, SEju ali HTCju, ampak Applu. Ki ima popolnoma drugačen model poslovanja.

d0rK ::

Luksuznost štacune. :)))))))))))))))

Zmajc ::

Razlog, da ga v sloveniji ne moreš imeti odklenjenega pa je v tem, da ima apple svoje standarde in želi od ponudnika njihovega telefona določeno opremljenost (beri: luksuznost) štacune. Žal v slo noben ponudnik tega (še?) ni sposoben.


V Bangkoku uradno pooblaščeni prodajalci prodajajo iPhone v bolj zanikrnih štacunah kot je recimo kak moderen Simobilov ali Mobitelov center. Ne pravljic pisat.

sirotka ::

se sploh dobi uradno tam? Več al manj prodajajo odklenjene US telefone...

Zmajc ::

se sploh dobi uradno tam? Več al manj prodajajo odklenjene US telefone...


Da, ...http://www.apple.com/iphone/countries/

Je pa res da v večini štacun vidis neuradno prodajane odklenjene nove/rabljene iPhone samo v večjih trgovskih centrih so uradni pooblaščenci. Pa še vedno njihove štacune niso nič bolj "luksuzno opremljene" kot naši centri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

opeter ::

Mogoče res. Samo nimajo pa 2 mio prebivalcev, ampak malo več. ;)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

c00L3r ::

Nisem Apple fanboy, se pa strinjam da je Jobs eden najboljših CEO-ev. Tako, da si zasluži ta naziv. Poglejte kaj je naredit iz Apple-a v letih ko se je vrnil.

Zmajc ::

Mogoče res. Samo nimajo pa 2 mio prebivalcev, ampak malo več. ;)


To je pa spet čisto druga zgodba, odgovor je bil Khamul-u ki je govoril da naši operaterji ne morejo zagotoviti dovolj "luksuzno opremljenih" prodajaln za Appla kar je čista izmišljotina.

nekikr ::

No ja, poglej kaj je naredil Janković z Mercatorjem (kot primer, da ima vsaka država mnogo takih)... Ni kaj, Jobs je že super, ampak najboljši...kaj pa vem.

sirotka ::

No ja, poglej kaj je naredil Janković z Mercatorjem (kot primer, da ima vsaka država mnogo takih)... Ni kaj, Jobs je že super, ampak najboljši...kaj pa vem.


Primerjaš Merkator in apple...? Koga bi pa ti potem predlagal?

Zmajc ::

Glede na to kaj je Applu uspelo z iPod/iPhone + iTunes si Jobs to čisto zasluži. Pa ne, nisem Apple fanboi!

nekikr ::

Sirotka: ne primerjam Mercatorja z Applom ker bi bila to primerjava hrušk in jabolk :)
Hočem povedati, da je bil Apple že pred prihodom Jobsa ugledna firma z določeno preteklostjo. In veliko lažje je spraviti na neko zeleno vejo tako podjetje, kot pa neko bistveno manjše. Zame osebno je boljši manager tisti, ki mu uspe neko majhno, neznano, lokalno podjetje spraviti na nek soliden nivo, kot pa tisti, ki solidno firmo spravi dve stopnički višje...

sirotka ::

Apple ni bil lih rožnata ferma, preden je prišel nazaj v vodstvo, tako da mu je ratalo precej več, kot samo 2 stopnički višje pridet.

G2 ::

Hehe tezko bi bil Apple ugledna firma pred prihodom Steva, saj je soustanovitelj firme :)
LP
G2

roli ::

O ja Jobs je bil soustanovitelj Appla, dokler ga ni leta 1985 John Sculley odpustil. Potem je Jobs ustanovil podjetje NeXT Computer in leto kasneje kupil Graphics Group (danes imenovan Pixar). Apple je vmes začel toniti precej globje in rešitev so videli v nakupu NeXT computer in s tem so potem leta 1996 pripeljali nazaj tudi Jobsa. Seveda vse to piše na wikipediji:
Steve Jobs @ Wikipedia
http://www.r00li.com

opeter ::

Hočem povedati, da je bil Apple že pred prihodom Jobsa ugledna firma z določeno preteklostjo. In veliko lažje je spraviti na neko zeleno vejo tako podjetje, kot pa neko bistveno manjše. Zame osebno je boljši manager tisti, ki mu uspe neko majhno, neznano, lokalno podjetje spraviti na nek soliden nivo, kot pa tisti, ki solidno firmo spravi dve stopnički višje...


Takno bedarijo pa že dolgo nisem bral. So ti že drugi odgovorili.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Khamul ::

@Zmajc
1. Bangkok je druga zgodba. A slučajno na obrobju ljubljane vidiš kakšne slume (izvzemam vrtičke)?
2. Zadeve si nisem izmislil. Informacije tudi nisem dobil na blogu ali včeraj zvečer s kolegi v zakotni uli... ahem, ni potrebno, da se izveš vse podrobnosti, ampak od človeka, ki dela na dokaj visokem položaju v Mobitelu. Sicer ti res ne morem predložiti dokumentov, ki uradno potrjujejo, da imam prav, ampak razmisli: zakaj bi apple pri nas prodajal VSE razen iphona? Razen mogoče zato, ker bi potem morali pri nas omogočiti tudi dostop do iTunes Stora. Ampak spet: zakaj bi bilo to tako težko?
@nekikr
...Težko bi še kaj dodal. Bi pa povzel vse ostale, se vrnil na prvotno temo in povedal to: ko Jobsa ne bo več, bo Apple postal samo še en izdelovalec računalnikov.

Zheegec ::

Najboljši ali ne - nisem ravno kvalificiran, da bi sodil. Vsekakor pa spada med najboljše.

Ko bi bil le takšen CEO Slovenije... :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

borchi ::

> V Bangkoku uradno pooblaščeni prodajalci prodajajo iPhone v bolj zanikrnih štacunah

v ameriki tut, da ne bo kdo mislu, da so at&t pajzli iz diamantov. luksuznost prodajaln, kdo te je to napi...?!

> Razen mogoče zato, ker bi potem morali pri nas omogočiti tudi dostop do iTunes Stora.

a ipod-e pa lahko?!
l'jga

ALT ::

in zakaj ustrezajo vse mogoce trgovine, da ne racem kr kioski od trgovin, za prodajo ipodov/imacov/macbookov in vsega ostalega? iphona pa na tiste umazane police med ostale izdelke ne bi postavili? :D

pa simobil je tudi uradni prodajalec apple stvari, prodajajo vse od ipodov do macbookov, se sami uporabljajo imace..

Khamul ::

@borchi
Če bi pazljivo prebral, kaj sem napisal, bi ugotovil, da nisem napisal iTunes-a ampak iTunes STORE-a.

Pa ja, applovi izdelki se prodajajo tut drugod, sam uradni stori pa niso lih neke zakotne zadeve, ampak so štacune kr lepo urejene. iphona pa ne morte primerjat z maci, ker ti niso zaklenjeni na določeno omrežje. Macov ethernet/wi-fi/whatever ni zaklenjen npr. na siola. Ipodi so sicer zadeva zase, ker so zaklenjeni na itunes, ampak ne premorejo neke konkretne interakcije s katerimkoli omrežjem, če spregledamo nakup muzike in update.

Zdej bom pa počas zaključu s pravdanjem, ker se mi res več ne da cel dan preverjat, če me je kdo citiral.

Skratka Jobs sucks, apple tut. No, wait...

nekikr ::

Opeter: vse kar sem napisal je to, da najbrž lažje ustvariš to kar je Jobs s firmo, ki je imela že leta 1996 dohodke v milijardah dolarjev (kar niti približno ni isto kot milijarda danes), kot pa z nekim slovenskim neznanim spjem. Poglej si Pipistrel recimo, ali pa Akrapoviča. Poglej si kdaj so začeli, s koliko začetnega kapitala in kaj imajo sedaj. Sigurno niso v istem rangu kot Apple, a dosegli so ogromno. Jobs je sigurno med najboljšimi vizionarji našega časa (kar se tiče retail tehnologije), močno pa dvomim, da je absolutno najboljši, ker za kaj takega pač ni ustreznega merila. Gates recimo se mi zdi neprimerno boljši za ta naslov, če že mora biti kdo od velikih.

borchi ::

> Če bi pazljivo prebral, kaj sem napisal, bi ugotovil, da nisem napisal iTunes-a ampak iTunes STORE-a.

ja, ker iphone ne dela brez itunes store-a (music/movies dela), pri ipod touch-u pa itak z muziko in filmi nimaš kej počet...:|

> Gates recimo se mi zdi neprimerno boljši za ta naslov, če že mora biti kdo od velikih.

pri vseh takih 'najboljši destletja/stoletja' jih ponavadi (razen, v izborih, ko prevlada 'dobri stari časi' feeling, kar za it sceno odpade) najbolje odnesejo tisti, ki jim gre tudi v trenutku izbora dobro. microsoftu gre najslabše od ustanovitve, applu pa najbolše.

(gates ma še to 'nesrečo', da ni CEO)
l'jga

roli ::

To zakaj se iPhone ne prodaja v Sloveniji je menda malo bolj zakomplicirano. Večinoma se govori o tem da:
a) Nihče od naših ponudnikov za prodajo le tega ni zainteresiran (tako da bi kontaktiral apple in se dogovoril)
b) apple ima neke osnovne zahteve, ki jih naši operaterji nočejo izpolniti
c) naši operaterji imajo zahteve, ki jih apple za tak trg ne bo izpolnil

Seveda je končni razlog lahko tle vmes, lahko vse skupaj... ali pa niti blizu.
http://www.r00li.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roli ()

FireSnake ::

Nisem Apple fanboy, se pa strinjam da je Jobs eden najboljših CEO-ev. Tako, da si zasluži ta naziv. Poglejte kaj je naredit iz Apple-a v letih ko se je vrnil.


Podpis! Pa tudi niti ne povoham pogrizenega jabolka.



Nuff said?

KAPO DOL! Naj mu zdravje se DOOOLGO sluzi!
Za one pol pismene so tudi SLO podnapisi (pol pismene sem omenil nalasc, tisti, ki ste bili v jugo armiji veste, o cem govorim).
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

mtosev ::

apple ni nic razen sminke in OS X. drugo je vse isto. rabis pa biti dober da uspes toliko ljudem posebej v USA prodat isti stuff za skoraj 2x drazje.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

PrimozR ::

2x dražje? Npr.?

techfreak :) ::

apple ni nic razen sminke in OS X. drugo je vse isto. rabis pa biti dober da uspes toliko ljudem posebej v USA prodat isti stuff za skoraj 2x drazje.

Hardware je drug. Ker če bi bilo vse isto, bi ga tvoj preljubi Windows znal uporabljati.

poweroff ::

Uffa, govor, ki ga je prilepil FireSnake je odličen. Pojdite ga poslušat. Dvakrat.
sudo poweroff

opeter ::

Govor je odličen, se pa moram nekako strinjati z mtosevom. Applovi izdelki niso za vsakogar.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

r0ker ::

ma dajte ostat na nivoju in se ne kregat z apple fan-i. apple razen bele barve ne ponuja nič več in nič boljšega kot konkurenca.
edino pol lahko rečeš: "Ejga mudel jaz mam pa (insert random apple crap here), in sem ful dal za njega. jaz mam dnar pa stajl!"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r0ker ()

Limit-sky ::

ma dajte ostat na nivoju in se ne kregat z apple fan-i. apple razen bele barve ne ponuja nič več in nič boljšega kot konkurenca.
edino pol lahko rečeš: "Ejga mudel jaz mam pa (insert random apple crap here), in sem ful dal za njega. jaz mam dnar pa stajl!"

Ti pri Fortunu so pa res kekci, da izberejo CEO desetletja enega, ki prodaja iste izdelke, kot vsi ostali, le v beli barvi. Ta Fortune pa tudi ni več, kar je bil. Škoda, da ne berejo te teme, ker sploh ne vidijo pravega stanja. Šele tu bi lahko prebrali, da nas apple nateguje. Kekci.

IceIceBaby ::

Ja res...kaj pa je Jobs sploh naredu za Apple? Ok, res so eni redkih, ki so tudi sredi precej hude recesije izboljšali poslovne rezultate. Ampak kaj ma to veze s poslom in sposobnostjo managementa?

gumby ::

Ti pri Fortunu so pa res kekci, da izberejo CEO desetletja enega, ki prodaja iste izdelke, kot vsi ostali, le v beli barvi. Ta Fortune pa tudi ni več, kar je bil. Škoda, da ne berejo te teme, ker sploh ne vidijo pravega stanja. Šele tu bi lahko prebrali, da nas apple nateguje. Kekci.


A ni bistvo ekonomije v tem, da prodaš povsem običajno stvar (mogoče v beli barvi) po precej višji ceni od konkurence?
Tip je car, kakorkoli stvar obračaš... in ne, nisem apple fanboy :P
my brain hurts
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

R.I.P. Steve Jobs

Oddelek: Loža
372834 (1790) Good Guy
»

Umrl je Steve Jobs (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
13833638 (22951) nekikr
»

Steve Jobs odstopil z mesta generalnega direktorja Appla (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
11929656 (22459) CoolBits
»

Steve Jobs v bolniški stalež (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
7317884 (13242) Pyr0Beast
»

Steve Jobs CEO desetletja (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
707594 (6118) FireSnake

Več podobnih tem