CNet - Po milijardni globi, ki jo je Intelu izrekla Evropska komisija zaradi zlorabe monopolnega položaja, ko so na sestavljavce računalnikov pritiskali (ali pa nedovoljeno stimulirali), naj ne vgrajujejo preveč konkurenčnih procesorjev, se začenja podobna zgodba pisati tudi v ZDA. Newyorški generalni tožilec Andrew M. Cuomo je včeraj vložil tožbo (PDF) zoper procesorskega giganta. Očitki so znani: proizvajalci sistemov so dobivali neprimerne popuste za ohranjanje monopolnega položaja Intela. S tožbo želijo preprečiti nadaljnja monopolna dejanja Intela, obnoviti izgubljeno konkurenco in povrniti denarno izgubo, ki so jo zaradi te prakse utrpela newyorška podjetja, potrošniki in državni aparat.
Intelov predstavnik za stike z javnostmi Chuck Mulloy je že podal uradno stališče podjetja. Seveda se z navedbami ne strinjajo in pravijo, da so bili uporabniki pravzaprav na boljšem zaradi nižjih cen. Poleg tega je vse znano že iz postopka v Evropi in AMD-jeve tožbe iz leta 2005, tako da kaj novega ni moč odkriti, pravijo v Intelu. Več o tem.
Novice » Tožbe » Intel zaradi zlorabe monopolnega položaja tožen tudi v ZDA
antonija ::
Madona, ce je novica da so kaznovali neimenovano_drugo_podjetje zaradi zlorabe monopola je jok in stok kako je to nefer, ce je pa Intel pa samo dva komentarja? In noben od njih ni cmeranje??!?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
borchi ::
te zanima zakaj ni cmerjenja?
ker čipov ne moreš dl zastonj in nihče ne daje študentom čipov zastonj... whoring efekt je bistveno manjši.
(sicer je pa odsotnost te vrste komentarjev dobra stvar!)
ker čipov ne moreš dl zastonj in nihče ne daje študentom čipov zastonj... whoring efekt je bistveno manjši.
(sicer je pa odsotnost te vrste komentarjev dobra stvar!)
l'jga
thramos ::
Hi hi.
Pa naj bo en jokav kometar:
Ker nekateri vidimo razliko med pritiskom (oziroma nedovoljeno stimulacijo) na sestavljalce računalnikov in izboljševanjem svojega izdelka.
Evo, happy?
Pa naj bo en jokav kometar:
Ker nekateri vidimo razliko med pritiskom (oziroma nedovoljeno stimulacijo) na sestavljalce računalnikov in izboljševanjem svojega izdelka.
Evo, happy?
antonija ::
Oh yeah, flame is on!!!
A hoces trdit da Intel ne izboljsuje svojih izdelkov? AMD je vedno za njim, tako da smo z Intelom potrosniki na boljem, pa se nizje cene so nam rihtali.
A hoces trdit da Intel ne izboljsuje svojih izdelkov? AMD je vedno za njim, tako da smo z Intelom potrosniki na boljem, pa se nizje cene so nam rihtali.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Ziga Dolhar ::
Caki. Intel nam je zrihtal nizje cene ... svojih izdelkov?!
Wau! So pa res face.
Wau! So pa res face.
https://dolhar.si/
borchi ::
> Wau! So pa res face.
ja, oni intimno verjamejo, da je njihov 2GHz c2d vreden tisoč dolarjev, ampak ker bodo lahko take cene dosegali samo, če za vedno uničijo vso konkurenco, so nam, kupcem, 'šli na roke' in za par let spustili cene...
če bodo dobr speljali zadevo, dobijo še malo reklame za dobrodelništvo, ki se ga gredo.
(ampak samo, če bo uncle sam (in/ali eu) mižal na obe očesi)
ja, oni intimno verjamejo, da je njihov 2GHz c2d vreden tisoč dolarjev, ampak ker bodo lahko take cene dosegali samo, če za vedno uničijo vso konkurenco, so nam, kupcem, 'šli na roke' in za par let spustili cene...
če bodo dobr speljali zadevo, dobijo še malo reklame za dobrodelništvo, ki se ga gredo.
(ampak samo, če bo uncle sam (in/ali eu) mižal na obe očesi)
l'jga
opeter ::
te zanima zakaj ni cmerjenja?
ker čipov ne moreš dl zastonj in nihče ne daje študentom čipov zastonj... whoring efekt je bistveno manjši.
(sicer je pa odsotnost te vrste komentarjev dobra stvar!)
Podpis pod ta post. Če bi se dalo procosorje prenesti iz torrentov in ali je to legalno ali ne, bi se tukaj nabralo vsaj 100 postov, to ti lahko garantiram!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Keyser Soze ::
Kaj pa vidva trolata o downloadanju in torrentih v temi o zlorabi monopola?
Poizkusita ostat "on the topic", pa rajši kakšen PAMETEN reply na vajin "kurji uč" podat v temi, ki se tega realno tika.
In potem v bistvu on začne s tem. Ajme, če nimajo eni totalno zmedo v glavi.
Poizkusita ostat "on the topic", pa rajši kakšen PAMETEN reply na vajin "kurji uč" podat v temi, ki se tega realno tika.
(sicer je pa odsotnost te vrste komentarjev dobra stvar!)
In potem v bistvu on začne s tem. Ajme, če nimajo eni totalno zmedo v glavi.
OM, F, G!
butl4d ::
Intel bi IMHO moral biti tiho, požreti cmok v grlu, dati "pare na sunce" in nadaljevati "business as usual".
Kar je res je pač res. Sicer se strinjam z zgoraj omenjenimi posti, ki tudi omenjajo OEM-e. Tudi ti si zalužijo zatožno klop. Težavo izkorenini pri korenini, oz nekje je treba začeti - najbolje da kar pri koritu.
Kar je res je pač res. Sicer se strinjam z zgoraj omenjenimi posti, ki tudi omenjajo OEM-e. Tudi ti si zalužijo zatožno klop. Težavo izkorenini pri korenini, oz nekje je treba začeti - najbolje da kar pri koritu.
thramos ::
Oh yeah, flame is on!!!
A hoces trdit da Intel ne izboljsuje svojih izdelkov? AMD je vedno za njim, tako da smo z Intelom potrosniki na boljem, pa se nizje cene so nam rihtali.
Jih jih. A je kej narobe s tem?
M-XXXX ::
Očitki so znani: proizvajalci sistemov so dobivali neprimerne popuste
Če pa na zadevo pogledaš malo drugače: kaznovani so bili zato, ker so ponujali nižjo ceno? Zanimivo
ABX ::
Očitki so znani: proizvajalci sistemov so dobivali neprimerne popuste
Če pa na zadevo pogledaš malo drugače: kaznovani so bili zato, ker so ponujali nižjo ceno? Zanimivo
Raje bodi tiho kot odpret usta in potrdit da ne razumeš o čemu govoriš.
Če Intel ima *80% trga si kot prodajalec prisiljen prodajat tudi njihove izdelke, v nastopnem primeru se odrečeš *80% kupcev.
Če bi rad še ostalih 20% trga pokrival ti Intel to prepreči. Kako to Intel doseže? Tako da ti ne nudi več konkurenčne nabavne cene za njihove izdelke v kolikor prodajaš blago od konkurence.
Capisc?
*Troll disclaimer: cifro sem potegnil iz riti.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
gzibret ::
Mene pa zanima, kdaj se bodo spravili tudi nad farmacevtska podjetja. Ker če je Intel kaznovan, ker daje podkupnino sestavljalcem računalnikov, naj vgrajujejo njihove izdelke, zakaj potem tožilci ne tožijo farmacevtskih gigantov, ki prirejajo "izobraževalne seminarje" na raznih eksotičnih tropskih lokacijah za zdravnike in predstavnike zdravstvenih zavarovalnic.
Še ena malenkost.... Vsako nadaljnje omenjanje downloadanja, piratstva, opensource programov in podobnega, če ne bo zelo dobro argumentirano povezano z novico, bo neusmiljeno brisano. Sta dve aktualni novici na to temo (link1: The Pirate Bay mora proč, stoprvič link2: Piratstvo ne vpliva na nakupe glasbe, pa se tam kregajte.
Še ena malenkost.... Vsako nadaljnje omenjanje downloadanja, piratstva, opensource programov in podobnega, če ne bo zelo dobro argumentirano povezano z novico, bo neusmiljeno brisano. Sta dve aktualni novici na to temo (link1: The Pirate Bay mora proč, stoprvič link2: Piratstvo ne vpliva na nakupe glasbe, pa se tam kregajte.
Vse je za neki dobr!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
MrStein ::
Zanimivo tudi, da ni nobenega komentarja tipa "kaj se vlada vtika v "svobodno" voljo proizvajalca" ...
Verjetno manjka neki "trigger".
Verjetno manjka neki "trigger".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
lunamit ::
So pa zmedeni tile pr Intelu oz. Chuck. Se ne strinja z navedbami, potem pa pravi da je blo že vse razjasneno v tožbah EU in AMD. Glede na to, da so dobili globo je potem jasno da so krivi, torej se strinja z navedbami. Dumping cen, ki je bil v neki meri tudi tu prisoten, je kratkoročno boljši za kupce, dolgoročno pa katastofalen. Da to podaš kot olaševalno okoliščino; ta je pa res huda. :)
In koliko jer meni laično znano ima ZDA strožje protimonopolne zakone.
In koliko jer meni laično znano ima ZDA strožje protimonopolne zakone.
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
PaX_MaN ::
Mene pa zanima, kdaj se bodo spravili tudi nad farmacevtska podjetja.
Saj so se. Mislim, da je šla celo največja kazen v EU ravno eni firmi te baže.
EDIT:Joker, ali ipak:
V EU je bila globa za Microsoft ena najvišjih doslej, a ne absolutno najvišja. Rekord držijo farmacevtske firme, ki so celo desetletje nameščale cene vitaminov. Novembra 2001 so skupaj fasale 855,22 milijona evrov kazni. Najbolj se je morala stegniti švicarska tvrdka Hoffmann-La Roche, ki je bila pobudnica nečednega početja in naj bi v evropsko malho prispevala 462 milijonov evrov. Drugi najbolj oglobljeni je bil Basf z 296 milijoni, preostalo si je razdelilo še šest firm. Vsa ta podjetja so podobne kazni nato doletele tudi onstran Luže, saj so priznala, da so tam obstajali slični dogovori.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
borchi ::
nisem še slišal, da bi farmacevt dvignil ceno kakega svojega zdravila (samo tej bolnišnici), če je bolnišnica predpisovala tudi zdravila kakega drugega proizvajalca...
gzibret, link?
gzibret, link?
l'jga
nejcB ::
...uporabniki nismo v končni fazi dobili cenejšega procesorja, gre zato da so končni prodajalci zaslužili več od procesorja (ker so lahk dali večjo maržo)...in veliko kje so, in še hvalijo in raje prodajajo Intel procesorje ravno iz tega razloga...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nejcB ()
ABX ::
ABX zakaj pa misliš, da je bil tist zraven? Ponesreči ne...
boš moral dodat en /sarcasm :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
riba1122 ::
Zakaj ni jokanja?
Ker MS/OSX/Unix Flame War je hujši od napalma.
Sicer pa je smešno, na maturi (recimo) ti za 1 napako kaznujejo le enkrat (če napačno prepišeš podatke in ostalo rešiš prov, imaš je -1/-2 točki), Intel pa kar večkrat?
Ker MS/OSX/Unix Flame War je hujši od napalma.
Sicer pa je smešno, na maturi (recimo) ti za 1 napako kaznujejo le enkrat (če napačno prepišeš podatke in ostalo rešiš prov, imaš je -1/-2 točki), Intel pa kar večkrat?
ABX ::
Se strinjam, sploh ne vem zakaj te kaznujejo več, če ponavljaš isti prekršek.
/sarcasm off
/sarcasm off
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
MrStein ::
Pa če ukradem avt... ups denar v Nemčiji pa potem še v Kanadi, zakaj me kaznujejo v obeh državah, ne le v eni?
Zgleda, da vseeno ta tema ni prosta "zabavnih vsebin"... ;)
Zgleda, da vseeno ta tema ni prosta "zabavnih vsebin"... ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Bistri007 ::
Legal challenges mount for Intel
By Richard Waters in San Francisco
Published: November 5 2009 02:00 | Last updated: November 5 2009 02:00
Years after first flaring up in Europe and Asia, the global antitrust cases against Intel are finally threatening to spiral out of control in its own back yard.
New York attorney-general Andrew Cuomo's complaint against the chipmaker, filed yesterday, follows a private antitrust suit brought by arch-rival AMD.
But it could well be only the prelude to a much bigger battle, according to former regulators and legal experts: a full-blown federal government case against the world's biggest chipmaker, in what would be the most significant case of its kind since the US took on Microsoft a decade ago.
Earlier this year, the Federal Trade Commission, newly constituted by the Obama administration, announced an important change in its approach to antitrust enforcement, promising to take a more stringent line in its application of the Sherman Act, one of the principal planks of antitrust legislation.
The fact that New York state has moved first against Intel may simply reflect the fact that there will be a lag before this new, tougher stance results in a federal case, according to observers.
Mr Cuomo's investigation began "in the days of the last US administration, which was reluctant to bring cases like these", said Nicholas Economides, professor of economics at the New York University's Stern School of Business, who worked on the New York investigation. "It's very possible the FTC will want to bring a case," he added.
The cases against Intel, both in New York and around the world, in many ways echo the earlier, successful US complaint against Microsoft. As in the Microsoft case, they accuse a dominant technology supplier of using its power over PC makers to prevent smaller rivals from gaining a foothold.
"It's vitally important for the FTC to bring its own case," said David Balto, a former policy director at the agency.
If the federal regulators decide to take on the case, they could open a new front in the global challenge to Intel that goes beyond the issues considered by regulators in other jurisdictions, Mr Balto said. So far, the cases have centred on distribution issues: Intel's ability to use large discounts and other means to discourage its customers from buying chips from AMD.
The FTC, on the other hand, would be more likely to look at broader issues, such as whether Intel's dominance limits innovation in the chip industry, he added. For instance, Intel faces a complaint from Nvidia, a maker of graphics chips, that its refusal to licence some of its technology has blocked potential rivals from moving into its market.
The timing of Mr Cuomo's move could also complicate Intel's defence strategy, both at home and abroad. It has been preparing for its first public defence in court in Delaware next year, when the AMD case is due to be heard.
With a new, high-profile case to defend, it could now find it far harder to prevail in Delaware, said Mr Balto.
Če bi bila GOP na oblasti, verjemi mi, da ne bi bilo govoriti o:
"...announced an important change in its approach to antitrust enforcement, promising to take a more stringent line in its application of the Sherman Act, one of the principal planks of antitrust legislation."
Torej, trenutna ameriška administracija in njena zgrešena ideologija so vzrok te norije...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Poldi112 ::
In zakaj je uveljavljanje protimonopolnih zakonov slabo?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Bistri007 ::
Imaš dva načina gledanja na monopol:
- eno je, ali škodi kupcem
- drugo je, ali škodo konkurentom.
Prvi način ugotavljanja zlorab monopolnega položaja imajo v ZDA, drugega v EU. Težko je dokazati, da bi bilo boljše za potrošnike, če bi moral Intel upočasniti razvoj in povišati svoje cene --- samo da pride tudi konkurent skozi.
Poldi, prosti trg je vedno boljši kot vmešavanje birokratov.
- eno je, ali škodi kupcem
- drugo je, ali škodo konkurentom.
Prvi način ugotavljanja zlorab monopolnega položaja imajo v ZDA, drugega v EU. Težko je dokazati, da bi bilo boljše za potrošnike, če bi moral Intel upočasniti razvoj in povišati svoje cene --- samo da pride tudi konkurent skozi.
Poldi, prosti trg je vedno boljši kot vmešavanje birokratov.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Bistri007 ::
ABX, si predstavnih javnega sindikata? Konfederacije sindikatov javnega sektorja Slovenije?
SEIU - Service Employees International Union, je poleg Acorna največji podpornik Obame. Sedaj pač Obama rihta birokratom službe. A regulator pa ni birokrat? Med inavguracijskim dnevom (20.1.2009) in 31.7.2009 je bil Andrew Stern (predsednik javnega sindikata) 22-krat v Beli hiši. O čem drugem pa misliš da so se pogovarjali kot o rasti birokracije (in paybacku za vse predvolilne $$$ milijone)...
Kdor misli, da preganjanje Intela ne more biti politično obarvano, se moti. Tudi Clinton je imel gonjo proti Microsoftu...
SEIU - Service Employees International Union, je poleg Acorna največji podpornik Obame. Sedaj pač Obama rihta birokratom službe. A regulator pa ni birokrat? Med inavguracijskim dnevom (20.1.2009) in 31.7.2009 je bil Andrew Stern (predsednik javnega sindikata) 22-krat v Beli hiši. O čem drugem pa misliš da so se pogovarjali kot o rasti birokracije (in paybacku za vse predvolilne $$$ milijone)...
Kdor misli, da preganjanje Intela ne more biti politično obarvano, se moti. Tudi Clinton je imel gonjo proti Microsoftu...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bistri007 ()
Poldi112 ::
>Poldi, prosti trg je vedno boljši kot vmešavanje birokratov.
To, da prosti trg ne deluje, je nedavno skrušeno ugotovil/priznal tudi Alan Greenspan.
>Težko je dokazati, da bi bilo boljše za potrošnike, če bi moral Intel upočasniti razvoj in povišati svoje cene --- samo da pride tudi konkurent skozi.
Pa ti veš, kako je Intel prišel v to situacijo? Kaznujejo ga, ker dela ilegalne stvari. In konkurent, če je na robu preživetja, je ravno zaradi tega. Glavno je da to preprečijo, in zato ga morajo pošteno kaznovati, da bo videl, da se mu nefer delovanje ne izplača.
Glede upočasnjevanja razvoja, a imaš kaj konkretnega, ali ti bo tako malo na pamet?
>Kdo misli, da preganjanje Intela ne more biti politično obarvano, se moti. Tudi Clinton je imel gonjo proti Microsoftu...
Imeli so dober case in so ga zaj, ker je Mr. Bush prijatel Mr. Gates-a. In zato smo danes potrošniki na slabšem - MS je videl da si lahko privošči praktično karkoli. Šele EU ga zadnja leta kroti.
To, da prosti trg ne deluje, je nedavno skrušeno ugotovil/priznal tudi Alan Greenspan.
>Težko je dokazati, da bi bilo boljše za potrošnike, če bi moral Intel upočasniti razvoj in povišati svoje cene --- samo da pride tudi konkurent skozi.
Pa ti veš, kako je Intel prišel v to situacijo? Kaznujejo ga, ker dela ilegalne stvari. In konkurent, če je na robu preživetja, je ravno zaradi tega. Glavno je da to preprečijo, in zato ga morajo pošteno kaznovati, da bo videl, da se mu nefer delovanje ne izplača.
Glede upočasnjevanja razvoja, a imaš kaj konkretnega, ali ti bo tako malo na pamet?
>Kdo misli, da preganjanje Intela ne more biti politično obarvano, se moti. Tudi Clinton je imel gonjo proti Microsoftu...
Imeli so dober case in so ga zaj, ker je Mr. Bush prijatel Mr. Gates-a. In zato smo danes potrošniki na slabšem - MS je videl da si lahko privošči praktično karkoli. Šele EU ga zadnja leta kroti.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
ABX ::
US je udarila po MS dosti več kot EU. Zelo blizu je prišlo da bi razbili firmo na 2 dela.
Razlog pa je vedno isti, nelegalno izkoriščanje monopolnega položaja.
Razlog pa je vedno isti, nelegalno izkoriščanje monopolnega položaja.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Bistri007 ::
>US je udarila po MS dosti več kot EU.
Ja, Clinton. Ne Bush
---
Pa ti veš, kako je Intel prišel v to situacijo? Kaznujejo ga, ker dela ilegalne stvari. In konkurent, če je na robu preživetja, je ravno zaradi tega.
Intelu ni še nič dokazano, pa se proces vleče že toliko časa, da smo že pozabili na Athlon 64. "Konkurent" ima slabe fabrike in slabo izvajanje zastavljenega, tako po finančni kot tehnični plati.
Ja, Clinton. Ne Bush
---
Pa ti veš, kako je Intel prišel v to situacijo? Kaznujejo ga, ker dela ilegalne stvari. In konkurent, če je na robu preživetja, je ravno zaradi tega.
Intelu ni še nič dokazano, pa se proces vleče že toliko časa, da smo že pozabili na Athlon 64. "Konkurent" ima slabe fabrike in slabo izvajanje zastavljenega, tako po finančni kot tehnični plati.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bistri007 ()
Poldi112 ::
>US je udarila po MS dosti več kot EU. Zelo blizu je prišlo da bi razbili firmo na 2 dela.
Skoraj še nikoli ni zajca ujel. Zaradi US se ni spremenilo NIČ. US je pod republikanci mirno spala, so raje lovili Osamo in rušili pravno državo, kot da bi skrbeli za regulacijo trga.
>Intelu ni še nič dokazano
Kaj hočeš reči? Da ga na lepe oči preganjajo v US, EU in še vsaj nekje, mislim da na Japonskem oz. tam nekje?
Skoraj še nikoli ni zajca ujel. Zaradi US se ni spremenilo NIČ. US je pod republikanci mirno spala, so raje lovili Osamo in rušili pravno državo, kot da bi skrbeli za regulacijo trga.
>Intelu ni še nič dokazano
Kaj hočeš reči? Da ga na lepe oči preganjajo v US, EU in še vsaj nekje, mislim da na Japonskem oz. tam nekje?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
ABX ::
>US je udarila po MS dosti več kot EU.
Ja, Clinton. Ne Bush
---
Pod Clinton-om je US ekonomija cvetela in dosegla največjo vrednost valute, Bush pa jo je pripeljal v eno največjih kriz stoletja.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
MrStein ::
Zelo bister tip:
Kaj ima to veze s primerom?
Aja, "obramba" si zmišljuje zgodbe, ker je resnica očitna.
Nič novega. (pa smo mislili, da v tej temi tega ne bo )
Težko je dokazati, da bi bilo boljše za potrošnike, če bi moral Intel upočasniti razvoj in povišati svoje cene --- samo da pride tudi konkurent skozi.
Kaj ima to veze s primerom?
Aja, "obramba" si zmišljuje zgodbe, ker je resnica očitna.
Nič novega. (pa smo mislili, da v tej temi tega ne bo )
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | V Windows 8 za EU izbira brskalnika (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Brskalniki | 33192 (30882) | Icematxyz |
» | New York: Intel niti kriv niti nedolženOddelek: Novice / Industrijska lastnina | 7099 (5555) | x45 |
» | Nero toži MPEG-LAOddelek: Novice / Tožbe | 9247 (8229) | MrStein |
» | Intel zaradi zlorabe monopolnega položaja tožen tudi v ZDAOddelek: Novice / Tožbe | 4574 (3629) | MrStein |
» | Intelu izrečena rekordna kazen (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Tožbe | 15735 (11926) | destroyer2k |