» »

Sony Vaio X lažji od kilograma

Sony Vaio X lažji od kilograma

Sony Vaio X

ComputerBase - Sony je na sejmu IFA, ki te dni poteka v Berlinu, predstavil nov prenosnik, ki tehta osupljivih 690 gramov. Sony Vaio X naj bi prišel na prodajne police še pred božičem, stal pa bo med 1500 in 2000 evri, odvisno od opreme. Zaslon bo meril 11 palcev, ostale specifikacije pa Sony ljubosumno skriva. K sreči so jih razkrili prodajalci: v njem se bo skrival procesor Atom Z540 z 1,86 GHz (Intel tega procesorja uradno še ne prodaja), 2 GB DDR2-pomnilnika in 128 GB velik disk SSD, če se odločite za najcenejšo inačico.

87 komentarjev

«
1
2

mtosev ::

a samo od 1500E? in to za netbook. nikoli. :D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

borchi ::

samo to zgleda kot PRAVI netbook, ne pa tisto ostalo šrotovje...
l'jga

Zheegec ::

Govori se tudi o C2D ULV - v tem primeru in pa če bi bila baterija dobra (menda bo zelo dobra) je to noro dobra zadeva. Pravi ultra-portable prenosnik.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Dami ::

1500€ za atomcrap? LOL
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

bluefish ::

Za Atom vsekakor previsoka cena, materiali gor ali dol.

JerryP ::

Nekje sem zasledil, da je bil procesor atom samo v prototipni različici, da pa bo v končni verjetno kakšna varianta c2d.

driver_x ::

Neumno je gledati samo procesor. Kaj pa 2GB rama in 128 GB SSD? Pa tudi grafiko imajo Sony-ji ponavadi dobro.

Mavrik ::

Hm, če dajo notri C2D U serijo in zaslon s 1366x768, potem je to več kot odličen ultraportable.
The truth is rarely pure and never simple.

PaX_MaN ::

Pa tudi grafiko imajo Sony-ji ponavadi dobro.

Em, če je Atom not, ni lih velke izbire pri grafiki. Pravzaprav je sploh ni.

Kaj pa 2GB rama in 128 GB SSD?

2 giga dobivaš že pri 399€ Aspire Onetih, 128 GB SSD pa niti pod razno ne opraviči 4-5x višje cene. Manjša teža tudi ne - ker moral bi biti še cenejši, saj to pomeni manj plastike, pomeni manj izdatkov zanjo :D - baterija pa ... če bo superduperzmogljiva nekako ubije tistih 690 gramov, ker take niso dlih iz zraka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

Furbo ::

En folk bo vedno gledal na ceno, na ljudi ki ne znajo zaslužii več kot minimalno plačo Sony niti ne cilja.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

billy ::

Pozabili ste omeniti eno lastnost: z dodatno baterijo bi naj zdržal "cel dan", oz 20 ur.

Z normalno pa 5.

ampak pri dodatni se bo temu primerno povečala teža, baje bo 18 celična, kar bo pomenilo kakšne 1.5 kile potem.

PaX_MaN ::

En folk bo vedno gledal na ceno, na ljudi ki ne znajo zaslužii več kot minimalno plačo Sony niti ne cilja.

LOL, če še sami ne znajo/nočejo povedat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

billy ::

pax man: o kakšni plastiki je govora? X bo imel karbonsko ohišje in alu tipkovnico. niso to neke igračke, ala asus, acer, itd... temu primerno bo baje zadeva tudi trpežna, zdržal bi naj namreč tudi do 150kg pritiska.

JurijTurnsek ::

En folk bo vedno gledal na ceno, na ljudi ki ne znajo zaslužii več kot minimalno plačo Sony niti ne cilja.


Wow, you little snob you.
http://www.slatnaskejta.com

PaX_MaN ::

X bo imel karbonsko ohišje in alu tipkovnico. niso to neke igračke, ala asus, acer, itd... temu primerno bo baje zadeva tudi trpežna, zdržal bi naj namreč tudi do 150kg pritiska.

Jaki ti je to karbon in njegovih 150kil pritiska. (Glej okoli 1:10)
Pa VGA vtič, ki je celo širši od spodnjega dela lepiča.
Pešn for ditejls maj es!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

billy ::

Če je nekaj flexibilno, še ne pomeni, da bo zaradi tega počilo. saj ni to lito želeso s 50 kg lastne teže, da se ne bi upognilo.

andrazzh ::

Ah predrago, za tak dnar rajš macbook aira kupim pa maš velik lepši komp, pa eno hudo grafo notr pa en core2 proc, ne pa to atom sranje še film u HD šteka :P

PrimozR ::

Jap, Atom je noter samo v prototipu in še ni potrjen za production laptop. Mogoče bo, ampak bi rekel da je bolj verjetno, da bojo uporabili CULV.

billy ::

CULV ne bo v fanless izvedbi, ni mogoče. Bo pa najverjetneje pipeline zadeva, kar je čisto ok.

Air je skoraj enkrat toliko težak, če je pa lep, je pa objektivno mnenje, X ima karbon, ki je meni lepši, kot aluminij.

driver_x ::

Pa tudi grafiko imajo Sony-ji ponavadi dobro.

Em, če je Atom not, ni lih velke izbire pri grafiki. Pravzaprav je sploh ni.


Ne vem kateri od obstoječih Netbookov dosega ločljivosti, ki jih imajo Sony-jevi modeli P.

EDIT: drugače se pa strinjam, da je cena za netbook kar precejšnja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

kmetek ::

ravno za polovico cene bi morda bili smiselni.

s1m0n ::

Ja polovico cene je LOGO SONY :)

mtosev ::

Ja polovico cene je LOGO SONY :)

naprintas si Sony logo in si ga na laptop, racunalnik, kolo, avto nalimas in maS SONY :D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Mavrik ::

ravno za polovico cene bi morda bili smiselni.


Za polovico cene niti približno ne dobiš takega hardwara. Tole ni crappy netbook zbit skupaj z najcenejših komponent.
The truth is rarely pure and never simple.

billy ::

ne da ne dobiš takega hardware, trenutno ni niti enega približno enakega produkta na trgu, najbližje je še vaio P. odvisno od uporabnika kaj torej išče...vaio P je manjši in se ga lahko da v "žep", vaio X pa toliko večji in se lahko vsaj normalno dela na njem.

Vse kar prodajajo drugi proizvajalci pa niti približno ni podobno tema dvema, razen za nekoga, ki gleda na zadevo bolj od daleč in se ravno ne spozna na prenosnike.

Bistri007 ::

Saj zato pa ima Sony take dobre poslovne rezultate...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

trnvpeti ::

690 gramov
wowwwww

macbook air, 1360 gramov
2x več!

billy ::

Bistri, tudi Mura propada, pa so njene obleke slabe?

Sony je tako velika korporacija, kot je le redka katera druga...Samsung, LG...ti si nekje enako veliki, Apple, Lenovo, HP, Asus..to so vsi palčki proti Sony-u.

LordPero ::

Jaz se tudi strinjam, da je tole daleč (z naskokom :)) najboljša stvar med mini laptopi in sploh pa netbooki. In, a res, šok, najbolše je tudi najdražje?? Ddd.

Nevem kaj vam ni jasno, ko pogledate kaj je Vaio X.
Aja, BTW, bo glossy in mat verzija laptopa.

Pač ene stvari so dražje kot druge, ne moreš pa samo po ceni trditi ali je to upravičeno ali ne.

Aja, drugače pa ta Atom mal pelje ostale prenosne scat (BTW, Wiki pravi da je 3× dražji od N270), ševedno dokaj P3, ampak C2D (kaj od U7700 do SU9000) me bi pa zelo mikal (sploh za tako ceno, torej pod 2k€). Grafa bo itaq da sposobna hardwarsko kak video odkodirat, teža pa tudi če bo 1,5kg -če je od tega 1kg samo baterija, super. Sicer pa so neki rekli celo 700g.

Pa VGA vtič, ki je celo širši od spodnjega dela lepiča.
Pešn for ditejls maj es!

Briljantna angleščina, sam kaj te moti glede VGAja? Meni je oblikovno zelo
uredu.

Edit: Aja, še to sm hotu rečt; so zuni tudi Vaioti P z novimi proci, med drugim tudi Z540.

Sony Vaio VGN-P25G
Intel Atom Z540 1.86GHz
2GB DDR2 SDRAM
64GB SSD
Intel GMA 500
8? UWXGA display screen @ 1600×768 pixels
594 grams weight
LordPero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LordPero ()

Bistri007 ::

Billy:
Bistri, tudi Mura propada, pa so njene obleke slabe?

Billy, zadel si žebljico na glavico. Tako Sony kot Mura ponujata overpriced robo, glede na to, kar ponujata. Zato pa so taki poslovni rezultati pri obeh firmah.

Meni se novi Nokiin netbook zdi bolj zanimiv kot ta Sonyjev. Hvaliti se, kako je netbook lahek, če ga hočeš uporabljati več kot uro, pa nosi s sabo dodatno baterijo
;((
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

billy ::

bistri, nokia bo imel tudi ceno okoli 1.2k, verjetno...pa teže tudi 1.2 kile.

Z normalno baterijo bo X držal 5 ur, kar je verjetno dosti več, kot vam premorejo trenutni notebooki, ki jih imate v lasti.

Mura ne dela overpriced robo, ampak dela dobro robo, ki bi se v drugi državi prodajala ok, mi smo pač na balkanu in temu primerno imamo nizek življenski standard, če bi imeli mi plače po 5000€, bi se nam zdele te cene smešno nizke, ampak ker imamo plače 400€ je itak vse zelo drago. v takšni državi je zelo malo ciljne publike, ki da dosti na kvaliteto in ne samo na ceno.

LordPero, grafa bi naj bila na jedru GMA 950, katera je zelo solidna in tudi sposobna hardwarskega dekodiranja. Glede baterije in pa teže je pa tako (vse še seveda neuradno):

- 700 gramov; 5 ur; original baterija (31Wh, 6 celična)
- xxxx gramov; 20 ur; extended (18 celična) - pomoje bi sama baterija bila okoli 700gramov

Utk ::

En folk bo vedno gledal na ceno, na ljudi ki ne znajo zaslužii več kot minimalno plačo Sony niti ne cilja.

Tist, ki ne gleda na ceno, je bedak, pa je prav vseeno kolk zasluži.

jype ::

Bistri007> Tako Sony kot Mura ponujata overpriced robo, glede na to, kar ponujata. Zato pa so taki poslovni rezultati pri obeh firmah.

Če bi imel ti kaj soli v glavi bi dejansko pogledal poslovne rezultate in videl, da se SONY šlepa na par svojih brandih, med katerimi je VAIO eden najpomembnejših.

PrimozR ::

bistri, nokia bo imel tudi ceno okoli 1.2k, verjetno...pa teže tudi 1.2 kile.

570 € pa res, pred subvencijami operaterjev. Pa manj kot eno kilo IIRC.

billy ::

The Nokia Booklet will weigh in at 1.2Kg and have dimensions of 264 x 185 x 19.9 mm.

Glede cene pa sem se res zmotil, 500 funtov bo ja, torej ene 600, 700 pri nas.

kopernik ::

Sony je tako velika korporacija, kot je le redka katera druga...Samsung, LG...ti si nekje enako veliki, Apple, Lenovo, HP, Asus..to so vsi palčki proti Sony-u.


Ne bom komentiral o kakovosti prenosnikov ene ali druge firme, ampak naj mimogrede omenim, da ima HP skoraj dvakrat več zaposlenih kot Sony. Tako da ni ravno palček.

billy ::

Dobro..tudi merkator ima 20.000 zaposlenih..ker pač imajo tako branžo...jaz govorim o tem, kakšne stvari vse katera firma dela...če imajo pa 90% zaposlenih kot supportere...

sony je še eden redkih, katerega premium prenosniki nosijo oznako "Made in Japan", kar že samo po sebi poveča ceno za 2x glede na kitajsko (če ne še več...)

kopernik ::

Ma ne, HP tudi dela kar high-tech stvari, ki jih en Sony ne pozna. Recimo določen, kar obsežen, softverski paket za telefonijo, ki ga imajo v svojih server roomih tudi naši gsm operaterji. In še kar nekaj takih zadev, kolikor pač poznam IT področje. Skratka, so kar prisotni.

PrimozR ::

The Nokia Booklet will weigh in at 1.2Kg and have dimensions of 264 x 185 x 19.9 mm.

Glede cene pa sem se res zmotil, 500 funtov bo ja, torej ene 600, 700 pri nas.

A ti veš kaj pomeni 570 €? To pomeni 570 €. TO ne pomeni 700 € pri nas, ampak 570. No, pri požrtih trgovcih verjetno res 600, oz. malček čez, ne pa 700, definitivno ne.

darksamurai ::

Dobro..tudi merkator ima 20.000 zaposlenih..ker pač imajo tako branžo...jaz govorim o tem, kakšne stvari vse katera firma dela...če imajo pa 90% zaposlenih kot supportere...

sony je še eden redkih, katerega premium prenosniki nosijo oznako "Made in Japan", kar že samo po sebi poveča ceno za 2x glede na kitajsko (če ne še več...)



Vseeno tudi Made in Japan pomeni, da je 90% prenosnika narejenega strojno. Vsa zadeva bi se lahko realno podražila za največ 30% in ne 100% ali več. Sony je pač Sony...

Zgodovina sprememb…

billy ::

Zakaj pa 30% ? A je material le za 30% dražji? Pomoje je kila karbona na kitajskem smešno poceni, glede na ceno na japonskem...

zakaj so poceni kitajske obleke pri nas tako poceni, glede na tiste izdelane pri nas? pa vse ostalo :)

LordPero ::

Ja, GMA 950 je super (lahko bi še za hiend skočili do 4500 ali celo nVidie, ampak nobeno od tega ni ravno verjetno oz. mogoče ob prvi osvežitvi Xa :)).

A če bo notr C2D (BTW, TT serija je ukinjena) lahko pričakujemo tud kak HDMI?
Vseeno pa Z540 s pripadajočim paketom je že zelo spodobno in napredek napram N270/280.
Najdražji model bi tako lahko imel 4GB RAMa, 3G modem, GPS in mogoče hitrejši disk? Morda celo C2D ali pa močnejšo baterijo v kompletu ...

Aja, še glede cene; če bi hotli direkt z ostalmi netbooki primerjat, mate Vaio W serijo.

Mah, glede izvora je malce težko zagotovo trditi kaj je boljše. Pač, odvisno od notranjih pravil podjetja in kako natančno so ta sledena. Lahko greš nekaj delat h kitajcem, sam pač (vsaj za začetek) daš tja tudi nekaj svojih picajzlastih ljudi, ki bodo vsem težili dokler ne bo produkt na nivoju vrednem določene blagovne znamke. Npr. če gradiš kaj -lahko težiš in vsako podrobnost pregledaš dokler ni vse na tvojem nivoju ali pa samo oddaš načrte.
Teh (dejansko textbook) primerov je ogromno in vsako veliko podjetje jih ima par, na katerih so se učili.
LordPero

billy ::

C2D ni možen...

pine trail pa še kako bo, verjetno čakajo na izid le-tega...

Mavrik ::

Zakaj pa ne C2D?
The truth is rarely pure and never simple.

billy ::

ker je zadeva "fanless", torej brez ventilatorjev...C2D se pa preveč greje, da bi bilo možno narediti takšno izvedbo.

Težave ima Apple Air, kjer se zadeva preveč segreje in se mora jedro procesorja "prisilno" ohladiti tako, da se zniža frekvenca, vseeno, če uporabnik rabi CPU moč ali ne.

driver_x ::

Mura ne dela overpriced robo, ampak dela dobro robo, ki bi se v drugi državi prodajala ok, mi smo pač na balkanu in temu primerno imamo nizek življenski standard, če bi imeli mi plače po 5000€, bi se nam zdele te cene smešno nizke, ampak ker imamo plače 400€ je itak vse zelo drago. v takšni državi je zelo malo ciljne publike, ki da dosti na kvaliteto in ne samo na ceno.


Če torej dela obleke, ki so cenovno prilagojene za plače 5000 eur v okolju, kjer so plače 400 eur, potem dela overpriced robo.

billy ::

potem je overpriced besede relativna in pri nas je vse, razen totalni krš, ki je skoraj "zastonj", overpriced?

driver_x ::

Sicer se ne na Murine, ne na katerkoli druge obleke ne spoznam, ampak če proizvajaš nek izdelek, ponavadi preveriš ciljno publiko, torej tiste, ki jim boš izdelek prodajal. In če je tvoj izdelek namenjen tistim s plačo nad 5000 eur, potem nikar ne pričakuj, da jih boš pri nas prodajal v miljonskih količinah. Ne vem, kakšne co cene Murinih oblek, spodtaknil sem se le ob navedbo, da ne proizvaja precenjene robe, ampak je le standard na Balkanu premajhen za to robo. Podobno bi bilo, če bi proizvajali obleke za tri meterske ljudi in bi potem ti napisal, da njihove obleke niso prevelike, le ljudje na Balkanu smo premajhni.

LordPero ::

Pustte Muro ker overpriced je relativen pojem in je neumna primerjava med Sonijem in Muro. Sploh ker končna cena ni največji problem (stroškovna cena pa mogoče).
In tudi zelo poceni in zanič izdelek je lahko "overpriced".

Glede C2D pa -aja, ULVji majo sam proci 10W, ne? Shit :D. Ker Z540 s čipsetom ima za cel sistem 4,7W (2,4W je CPU). Kaka huda hladilna rešitev? In spet, zakaj ne noben narebra spodnje stranice in cele uporabi za hlajenje? Teža?
Bom kar še naprej verjeu u Božička in se pustil presenetiti 8-).

Kaj pa Pineview/Pine Trail? A ni to zdej enkrat?

Edit: typo za 0,2W.
Edit2: Wow, Nokjina knigca da bo sub 600EUR?? Ja, pred davki mogoče, torej kaj čez 700EUR končna cena v Sloveniji, ne? Oz. nevem, od kje ti podatek o ceni, PIPI?
(no, sej itaq 1GB fiksnega RAMa in ultrapočasen disk ... :))
LordPero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LordPero ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Xperia Z1S - zmogljiv telefon v žepu prijazni obliki? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
5033287 (29942) floyd1
»

Znane specifikacije Sonyjeve Vite

Oddelek: Novice / Konzole
104099 (3297) BALAST
»

Prihaja nov PlayStation Portable

Oddelek: Novice / Konzole
175452 (4257) PrimozR
»

PlayStation Phone obstaja!

Oddelek: Novice / Konzole
174242 (3373) narodno
»

Sony z netbookom

Oddelek: Novice / Procesorji
444744 (3307) Bor H

Več podobnih tem