» »

Office se seli na internet

Office se seli na internet

Excel v brskalniku

vir: CNet
Microsoft - Microsoft je na konferenci za profesionalne razvijalce (Microsoft's Professional Developers Conference), ki od ponedeljka do četrtka te dni poteka v Los Angelesu, predstavil še eno novost. Prek servisa Office Live, ki bo povezan z naslednjo različico Officea, bodo uporabniki lahko dostopali do aplikacij Word, Excel, PowerPoint in OneNote prek interneta, z čimer bo odpadla potreba po lokalni namestitvi. Microsoft tudi obljublja, da vas ne bo prikoval na Internet Explorer, saj se bo internetni Office lepo razumel tudi s Firefoxom in Safarijem, kar je vsekakor pohvalna gesta. Beta različice in podrobne informacije lahko pričakujemo tekom leta, za zdaj pa nam ostajajo slike.

49 komentarjev

;-) ::

Pa to bo free? xD?

Pinzl ::

Zakaj pa ne podprejo tudi Opero?


@;-) Verjetno bo free ,ampak bo zagotovo prej treba licencirat online ali pa bo nekaj podobnega WGA-ju.

Vajenc ::

Specifically, users will be able to "access, create, edit, share and collaborate"
Za shranit fajl bo očitno še vedno potrebna inštalacija. Ali pa dosegljiv internet v vsaki lovski koči.

Tr0n ::

Lovijo Google.

Pa verjetno je tole tudi majhen kancek prihodnosti, kjer zelijo browserje spremenit v OSe.

commissar ::

link 'konferenci' je pokvarjen

Looooooka ::

glede na googlov office za ta lov ne bojo rabl niti posteno hodit...kaj sele laufat.

BaRtMaN ::

Kar se tiče spletnih pisarn je dosti slišat o ZoHo.

Sicer pa kdo pravi, da pri Googlu ne bodo ničesar izboljšali? Sej majo še skoraj vse storitve v beta stanju. :)

bluefish ::

ne verjamem, da bo to šlo s preverjanjem WGA, saj je koncept mišljen za uporabo s katerega koli računalnika. Najbrž bo vezano na LiveID ali pa kaj podobnega. Se pa zna zgoditi, da bo potrebno plačevati naročnino.

rgv45vg4t335 ::

glede na googlov office za ta lov ne bojo rabl niti posteno hodit...kaj sele laufat.


MS se bo moral POŠTENO potruditi, da bo lahko z Office Live pariral Google docs. Če razumeš web razvoj in upoštevaš, da je to vse napisano v JavaScript-u se ti zvrti v glavi. Google docs je eden od povodov, da so ljudje začeli govoriti o Web 2.0, pred tem sploh nihče ni pomislil, da je zgolj s kombinacijo HTML+JavaScript kaj takega sploh možno.

Skratka; totalno si brcnil v temo, v resnici je ravno obratno.
MSI K9A2 Platinum@260MHz, Athlon X2 4850e@3GHz, 4GB RAM@1000MHz
Radeon HD 4850

techfreak :) ::

Microsoft vedno bolj tone v pogubo.

MS zakaj nam to delaš, zakaj?

Tako bo vseeno lahko malce OpenOffice napredoval.

bluefish ::

pravzaprav le sledi trendom in se nekako počasi pripravlja na čas, ko programi ne bodo več fizično prisotni na računalniku. Verjetno bodo prvi poskusi boleči, vendar pa bo slej ko prej kaj uporabnega.

Izi ::

Ne samo office, vsi Microsoftovi programi se selijo na Live, tudi tisti, ki so bili do sedaj vključeni v Windows.
Vista je bil zadnji OS, ki je imel raznorazne programe vključene v instalacijo OS-a. Kot na primer Windows Photo Gallery, Windows Mail in Windows Movie Maker, to bodo v prihodnje vse zmetali ven.

Windows 7 bo že povsem oskubljen OS, kjer se bo potrebno po instalaciji priključiti na Windows Live in si izbrati še dodatne programe, ki se bodo namestili preko interneta. Recimo Mail za e-pošto, Photo Gallery za slike, Movie Maker za filme, Office za dokumente, ...
Izgleda bo edini programček, ki bo še ostal v Windows 7, Internet Explorer, da se boš lahko povezal na internet.

Da ne bo pomote, ti programi se bodo po prenosu namestili na računalnik in ne bodo pognani iz Microsoftovih serverjev, ampak bodo še vedno tekli iz tvojega računalnika.
Kolikor razumem, se bo tudi office še vedno namestil na tvoj računalnik, samo poganjal se bo preko Internet brskalnika, bo pa zagnan iz tvojega računalnika.

V Windows Live se je potrebno prijaviti oz. registrirati. Rabiš "Windows Live ID". Ali je to zastonj pa nimam pojma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

bluefish ::

za prenos Live stvari ni potrebna ne prijava ne registracija.

RedStar ::

Dobra stvar, se strinjam z blueFishom. Možnost je da bo mesečna ali letna naročnina.

Google bo svoje doce zagotovo izboljšal, do takrat.

joebanana ::

Če bi blo to res, bi MS pljuval v lastno skledo, saj je glavni argument zakaj podjetja ne prešaltajo na Linux, slaba podpora Offica.

Verjetno bo naredil tako, da bo inštaleran Office še vseeno potreben...

Navsezadnje je OS vreden toliko, kolikor so vredni programi, ki jih nekdo na njem uporablja. In kdo je boljši v trženju OS-a kot MS.

Zgodovina sprememb…

techfreak :) ::

Po mojem gre MSju vedno na slabše ... saj vidite kakšne bedarije dela ...

darkolord ::

Kakšne?

Stipex ::

Treba je z novimi idejami, recept, ki ga MS uporablja že dolga leta ne bo večno deloval, kar je počasi vidno že danes.

darkolord ::

Tale zadeva iz novice bo kar super. Vmesnik je podoben kot v Office 2007, dela v večih browserjih na večih OSih (Silverlight), omogoča kolaboracijo v živo z desktop in mobile različicami Office-a, ...

Tole je samo en _mičken_ košček tega, kar imajo za pokazati.

BigWhale ::

Kar naj delajo in prehitijo google. Potem bo spet google delal in se trudil prehiteti MS. In potem spet MS...

Takih stvari si zelimo. :)

Jst ::

Ideja, da imaš doma eno hudo mašino - server - kjer imaš vse svoje stvari, kot so fotke, glasbo, filme, home made family movies,... ter na ta "mainframe" priključen TV, HiFi, domači kino, xbox, alarm, home surveillance, hladilnik, klima, ogrevanje... In na ta Mainframe se povezujejo različne naprave. Od ostalih računalnikov, prenosnikov, telefonov, dlančnikov, e-book readerjev,...

Mislim, da gre Microsoft v to smer razvoja, kar je tudi nakazal na eni konferenci, ki sem jo gledal, ko je MS govorec poudaril, da Microsoft ne bo šel po poti Googla, kjer imaš vse servise online, available prek browserja.

Mogoče je ta Office prvi korak k temu cilju.

Razen, če so se premislili...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

bluefish ::

v to smer stopa Windows Home Server, ki omogoča povezavo večih računalnikov v omrežje, dodajanje ostalih naprav, oddaljeno dostopanje do dokumentov in celo do namizja, programov,...

techfreak :) ::

Kje se pa da kupiti Windows Home Server v Sloveniji (recimoHP MediaSmart Server with Window Home Server)?

Drugače pa, če ima namen razvijati v to smer se je prav odločil.

PaX_MaN ::

Nikjer. :)
No, sta ene dve štacuni, samo moraš bodiisi zraven kupiti računalnik, bodisi poslati "obrazec za povpraševanje".

roli ::

Problem je večinoma, da je Windows home server preveč primitiven in hoče seveda Windows mašine. Sam trenutno laufam preko omrežja mojo multimedijo na PS3, ostale računalnike v omrežju in moj dlančnik. Ampak to še vedno ni tisto kar bi rad. Razmišljal sem, da bi v mojo sobo dodal nekaj pameti:D. Torej elektronska kontrola luči, žaluzij... Vse skupaj pa bi krmilil en računalnik ter daljinski krmilnik. Seveda se mi niti ne sanja ne kje bi dobil potrebno opremo.

Kar se pa selitve aplikacij na internet tiče - to mi sploh ni všeč. Internet je preveč počasen in nezanesljiv za kaj takega. Čeprav dvomim, da sem imel letos več kot eno uro net downtimea. Precej raje bi videl centralni računalnik in ostale, ki bi bili nanj povezani kot terminali, v primeru, da bi se ta računalnik zbudil zunaj omrežja pa bi še vedno moral imeti naložene aplikacije, ki jih rabim - recimo, da bi te določil ob namestitvi.
http://www.r00li.com

techfreak :) ::

Glede selitev aplikacij na net, bi tudi jaz raje videl, da se kaj takšnega ne dela preveč, raje centralni računalnik.

Glede upravljanja luči, žaluzij, ... itd. že nekaj časa delam na tem, v bistvu je to neke vrste hobi projekt za mene ... že nekaj časa se trudim s tem, kar nekaj stvari mi je uspelo, vendar je pa vsekakor tukaj še ovira - denar. In zaradi tega bolj počasi vse skupaj napreduje.

Ker je moj home server nek star comp, ki ima vedno večje težave in predvidevam, da bo kmalu dokončno crknil, iščem neko primerno rešitev.
Windows Home Server z HP MediaSmart Server bi bil dobra rešitev, vendar nevem kako je s povezovanjem zunanjih naprav ter programiranjem programske opreme za njega (to rabim za zgoraj omenjeni projekt).

@PaX_MaN: jaz iščem HP MediaSmart Server (pc) z naloženim Windows Home Serverjem v Sloveniji. Seveda lahko tudi kakšen drug PC, vendar bi bilo dobro, da je podprt by Windows Home Server.
V Sloveniji nisem še nič kaj takšnega videl/našel.

Ice-Heki ::

Da se stvar preseli na internet mi ni všeč iz dveh razlogov:
- prepočasen dostop, ker (še) nimam optične povezave 100/100
- večja možnost, da se najde nekdo, ki bo šaril po mojih dokumentih; dokler imam svoje stvari na svojem računalniku, ki ni omrežen vem za stvari samo jaz (oz. kdor pogrunta geslo in v moji hiši brska po mojem računalniku)

Sicer pa - če M$ prestavi Office na internet ali ne - se me ne tiče. Že dolgo uporabljam alternativo :)

darkolord ::

- prepočasen dostop, ker (še) nimam optične povezave 100/100

Zakaj bi jo pa rabil za tako stvar?

techfreak :) ::

Mogoče bi res bila prva stvar, ki bi jo MS moral narediti ta, da poceni izdelke.
Windows zniža na ceno Mac OS Xa,
Office pa na ceno iWorka.

Potem se bo verjetno več uporabnikov odločilo za MS Office.

noraguta ::

Mogoče bi res bila prva stvar, ki bi jo MS moral narediti ta, da poceni izdelke.
Windows zniža na ceno Mac OS Xa,
Office pa na ceno iWorka.

Potem se bo verjetno več uporabnikov odločilo za MS Office.

ms office home (3 licence)= 90€
iwork je prej alternativa ms works(40$).
ms ni drag drag je apple.

zaavtomatizacijo doma pa si oglejte x10 protokol ali kaj podobnegaa.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

techfreak :) ::

MS Office Home je za nekomercialno uporabo.
iWork za komercialno rabo je pa 80€.

Za avtomatizacijo pa nimam namena uporabljati kakšnega znanega protokola.

Ice-Heki ::

@darklord: zato, da ko bi želel pogledat video (iz lanskega dopusta), da bi se mi prenesel hitro, ne da bi moral pred tem čakati (ker - ko odprem video z diska, tudi ne čakam 15 minut)

Ziga Dolhar ::

Streaming? Zakaj bi cakal, da se prenese celoten video?

Sicer pa - dve leti nazaj sem bil primoran fotoshopat preko remote desktopa, najprej po 1/1, nato po 2/2 liniji. Na slednji je bilo skoraj kot da bi bil na lokalni kisti. S tem, da se v tem primeru VSE procesiranje izvaja na serverju, v primeru urejanja dokumentov preko online sistema (office online), pa se levji delez odvija lokalno, komunikacija s serverjem pa lahko v ozadju.
https://dolhar.si/

Utk ::

Še enkrat, kaj pridobiš s tem?

Gandalfar ::

Das jim na leto nekaj 30 dolarjev, oni ti pa skrbijo da stvar dela, nadgraujejo, skrbijo za backup podatkov, stvar je dostopna od povsod itd. Podobno kot Google Docs zdaj, s tem, da ti dajo se mocnejsi vmesnik. Vprasanje je, zakaj si ne bi tega zelel?

Zdej, ce imas voljo se hecat s taksno administracijo fajn, ampak za vecino firm, je veliko boljse, da placa 50 dolarjev/leto na zaposlenega in ima popolno resitev nekje na oblaku. Nobenih posebnih nadgradenj, vzdrzevanje serverjev, sekiranje kako narest centralno avtentikacijo itd., vse stvar enega paketa. Seveda imas razlicne cenovne pakete glede na SLA-je in enterprisy ficrje.

Utk ::

Zakaj pa ne bi imel stvari lokalno, in enega plugina, ki ti bi kopijo shranjeval nekam...magari v gmail, google docs, ali pa kar tako na ftp. Vse zastonj. Vsaj jaz si bi še zmeraj zelo želel lokalno kopijo.
No, za vsaj nekatera podjetja je pa to najbrž dobro

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

noraguta ::

Das jim na leto nekaj 30 dolarjev, oni ti pa skrbijo da stvar dela, nadgraujejo, skrbijo za backup podatkov, stvar je dostopna od povsod itd. Podobno kot Google Docs zdaj, s tem, da ti dajo se mocnejsi vmesnik. Vprasanje je, zakaj si ne bi tega zelel?

Zdej, ce imas voljo se hecat s taksno administracijo fajn, ampak za vecino firm, je veliko boljse, da placa 50 dolarjev/leto na zaposlenega in ima popolno resitev nekje na oblaku. Nobenih posebnih nadgradenj, vzdrzevanje serverjev, sekiranje kako narest centralno avtentikacijo itd., vse stvar enega paketa. Seveda imas razlicne cenovne pakete glede na SLA-je in enterprisy ficrje.

iirc se stem bolj ali manj strinjam , z dodakom ,da kolikor so me opozorili v večini držav rabiš še vedno lokalno kopijo podatkov zaradi zakonodaje.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Gandalfar ::

Ni problema, kupis poceni disk-array in ti magari oni sihronizirajo vsako noc razliko. Se zmeraj ceneje, kot laufat lastne streznike.

noraguta ::

Ni problema, kupis poceni disk-array in ti magari oni sihronizirajo vsako noc razliko. Se zmeraj ceneje, kot laufat lastne streznike.

tko nekako
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Poldi112 ::

Ne vem če je ceneje ko ti enkrat odleti internet in ti cela firma gleda v zrak. Osebno dvomim da se bo to prijelo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Gandalfar ::

Kaksen % downtajma imate kar se interneta tice? Tisti dopoldne, ko ste offline pa se da se kaj drugega naredit :)

techfreak :) ::

Dobro je, če imaš arhiv podatkov nekje na drugi strani sveta preko interneta. Vendar vse dokumente moraš imeti pri sebi, na svojih strežnikih.

Matevžk ::

V Sloveniji obstaja ponudnik IS za računovodstvo (za podjetja in računovodske servise), katerega storitve so spletne aplikacije in se tako v celoti uporabljajo prek interneta. Ja, potrebuješ zanesljivo internetno povezavo (ponudnik ima kolokacijo, tako da je malo verjetno, da bi on ostal brez linije), po možnosti s kakšno redundanco (npr. optični dostop do interneta + ISDN 128kbps modem za backup), ampak ni se ti pa treba ukvarjat s tem, kdaj in kje bodo tvoji podatki backupirani, koliko je na strežniku še prostora, kdaj in kako boš nadgradil programsko opremo itd.
lp, Matevžk

Gandalfar ::

No, in zdaj s pomocjo novih Cloud Windows okolji, le ta ponudnik ne bo rabil niti vec skrbet za tisto kolokacijo, samo se poslovno logiko in izobrazevanja bo nudil. Kup stroskov manj, computing rata pa isto kot elektrika. Ubiquitous.

Matevžk ::

Poudarek v mojem postu je bil mišljen v tem, da že obstajajo (resne poslovne) rešitve, pri katerih hrambo podatkov in upravljanje z njimi delegiraš nekomu drugemu in se zanašaš na svojo internetno povezavo (in cela firma gleda v luft, če ta povezava ne dela). Skratka - to se da.
Je pa res, kot je rekel Gandalfar, da se zdaj ta skrb za podatke lahko preloži še višje, k nekomu, ki bo hranil še večje količine podatkov (in bo s tem cenejši in učinkovitejši).
lp, Matevžk

Poldi112 ::

Predvsem je problem je ker se s tem odpoveš lastnemu nadzoru. Takole na hitro:

-nikoli ne veš ali bodo dejansko dobro skrbeli za tvoje podatke
-te bodo obvestili če jim bo kdo vdrl in kopiral tudi tvoje stvari?
-je res 100%, da se jim ne bo zgodilo, da bi ti uničili kakšen teden dni dela? Mogoče leto?
-internet je sicer še kar zanesljiv, a tudi če že ne odleti zna občasno biti počasen
-verjetno nimaš dostopa do logov in si spet odvisen od njihove dobre volje, ko študiraš, kdo znotraj tvoje firme zlorablja položaj
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Matevžk ::

Hja, stvar tega, kaj potrebuješ in kako se zmeniš. Če ti neka storitev ne ustreza, je pač ne izbereš. Potem vse piše v pogodbi (razen tvoje 2. alineje -- če nečesa ne veš, pač ničesar ne moreš storiti). No, kako je dejansko stanje, ne vem; vsekakor bi lahko MS zavaroval storitev in pač plačeval uporabnikom pogodbene kazni v primeru težav ...

Audit logi bi ti pa praviloma morali biti dostopni ...
lp, Matevžk

poweroff ::

Vprašanje je, če si resno podjetje želi česa takega. Si želi biti neodvisno, imeti kontrolo nad lastnimi dokumenti, ali si želi, da ima njegove poslovne skrivnosti in poslovne vrednosti nek ponudnik.

Razmislite če bi IBM migriral na tako storitev.

Za navadnega smrtnika pa - why not, čeprav kake hude potrebe v času UMPCjev za to ne vidim.
sudo poweroff

techfreak :) ::

Tole je vsekakor bolj namenjeno podjetju in ne navadnemu uporabniku.

Ampak se strinjam, da verjetno nočejo imeti poslovne skrivnosti bog ve kje pri nekem ponudniku.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ecma potrdila Microsoftov Open XML kot standard

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
495546 (3508) borchi
»

Microsoft SQL server 2005 in Visual studio

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
164534 (3789) Microsoft
»

Microsoft Baseline Security Analizer v2.0

Oddelek: Novice / Varnost
314346 (3032) OwcA
»

Microsoft v akciji (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
506461 (5081) 64202
»

Izdan popravek za Microsoft Office 2003

Oddelek: Novice / Varnost
82071 (2071) Sims

Več podobnih tem